Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/18/19 in Posts

  1. Cea mai mare vina o au cumparatorii, isi doresc prea mult pe bani prea putini. Toti vor masini cat mai noi, cat mai dotate, cat mai de firma, cat mai putin rulate, cat mai polishate si neaparat mult mai ieftine decat in Germania. Daca eu pun anuntul cu masina mea pe net, cu rulaj real si cer un pic mai mult decat samsarii, nu ma suna nimeni iar daca ma suna imi spune ca este scumpa si care are km multi, daca le mai spun si ca are o bara sau o aripa revopsita deja imi inchide telefonul. Nimeni nu da doi bani pe un set de anvelope nou, pe o distributie noua, pe o masina care nu cere bani, important este sa fie ieftina si sa luceasca. Sa nu mai zic ca la noi nu se mai negociaza la ordinul sutelor de euro ci la oridinul miilor de euro. Primiti ce meritati fratilor !
    6 points
  2. multumesc pt urari , maine o scot la plimbare la mare . I-am facut o revizie rapida ulei si filtre deci pot incepe jurnalul de bord 108 000 km schimb ulei si filtre . Sa fie intr-un ceas bun !
    6 points
  3. Doar daca e Porsche sau similar. Din experienta masinilor vandute....cumparatorul de SH cautĂŁ cea mai tare masina la cel mai mic pret si vrea sa arate bine si sa aiba multe optionale. Primeaza esteticul si capacitatea de showing off si mai putin aria tehnica. In cazul meu, toata lumea a verificat atent interiorul si starea vopselei, iar daca le-am zis de amortizoare, discuri si placute schimbate recent...li s-a parut irelevant. La fel, probabil nu conta daca o vindeam cu Michelin sau LingLong atata vreme cat jantele erau de 18... Caut o masina pentru sotie..si am vazut un A Klasse bun si frumos (culoarea potrivita, sub 30.000 km, inca nu facuse 3 ani, benzina, cutie automata) la un pret putin sub piata. Vanzatorul foarte ok, povestea credibila... Condus utilajul, ne place, luam decizia..insa testele au aratat ca masina fusese lovita, nu tare dar avea mai multe elemente vopsite....Acum ca proprietarul stia si a vrut sa ne pacaleasca sau ca nu stia nici el (masina luata de la un dealer din Germania..care ulterior ne-a dat si imaginile cu accidentul)...cert este ca poti lua teapa si la 30 de mii si la 300, iar sansele sunt mai mari atunci cand vrei sa iesi mai ieftin
    4 points
  4. Samsarul are si el partea alui de vina, dar cumparatorul primeste fix ceea ce cauta si merita. Oamenii inca nu s-au invatat minte ca ieftin si bun nu exista ci ca trebuie sa faci un compromis daca vrei mai ieftin decat Germania.
    3 points
  5. Colegule, repet: nimeni, niciodata, n-a obligat pe altcineva sa-i dea teapa. Nu cred ca exista vreo persoana sa se duca la unul care vinde o masina sa zica "da-i kilometrii inapoi" sau "lipeste cu scoci martorul de airbag" sau "fa tu o frauda cu tva, ca sa imi vinzi masina mai ieftin". Prin urmare, nu numai ca nu obliga nimeni samsarul sa dea tepe, ci nici macar nu cere cineva. In plus, majoritatea sunt si ilegale. Chiar si exemplul pe care il dai tu, cu initiatorul: ti se pare ca omul i-a cerut samsarului sa manareasca in vreun fel masina? Nu, el a gasit-o pe internet. Samsarul, neobligat de nimeni, a decis sa aleaga calea asta. Ca omul vrea ceva ieftin si bun, asta e o dorinta absolut normala intr-o economie de piata. Dar acelasi om are dreptul sa aleaga un lucru corect si sa fie informat despre ce cumpara - atat conform legii, cat si conform cu bunul simt. Daca masina are 1 milion de km, atat trebuie sa scrie in bord. Si daca toata lumea face asa, fiecare o sa stie ca pentru 3,000 de euro poate sa-si ia un bmw cu 1 milion de km sau o skoda cu 300,000 km. Si aia e piata. Edit, ca sa ilustrez mai bine dublul standard pe care il aplici: Daca ai cumpara un bmw nou si pe el ar scrie ca are motor de 300cp si de fapt ar avea 200cp, ce ai face? Ai inghiti teapa si ai zice ca e vina ta ca ai fost prost, sau ai da firma, dealerul, etc in judecata?
    2 points
  6. Salutare Un mic jurnal, 170500km: -revizie ulei si filtre -update harti si mici codari (Multumesc Viorel<aka Fanatic>) Totul se prezinta bine....mult mai confortabila decat E71, sonorizarea mult peste E71, consumul as zice identic,oarecum normal fiind acelasi motor, poate cu 2-4% mai mic...poate...masina per total mai lina, mai fina, mai smooth... La minusuri pielea scaunelor imi pare de calitate mai slaba, cum am mai zis e71 parea mai hardcore cumva, mai directa...usile si inchiderea lor parea mai solida, dar aici lipsa soft close isi spune cuvantul... Per total multumit de masina: fiind si mai dotata are mai multe aspecte care ma incanta! Bafta tuturor, ne auzim! P.s.: culoarea ma omoara....supeba in primele 2 ore de dupa spalare, apoi....chin
    2 points
  7. sa fiu sincer griul de pe f10 nu prea ma atragea , eu m-am obisnuit de ani cu culori inchise si nu ma deranjeaza intretinerea lor , cosmetizarea si timpul necesar. Am vazut mereu o placere personala mai presus de niste aspecte practice iar culoarea asta chiar prinde f bine masina , grilele fata crom ma cam deranjeaza acum dar cred ca o prind mai bine decat unele negre . F10 va intra la vanzare curand , voi testa masina wk asta la un drum lung si voi reveni cu impresii si comparatii , sper sa nu simt lipsa dynamic drive si adaptive drive , un minus pt trapa dar pot trce peste si avertizarea laterala cu care ma obisnuisem , poate se face retrofit , inca nu stiu , f curios de farurile led care pe 6 lci au si adaptive beam fata de nfl , astept sa le testez . Multumesc pt urari , revin cu detalii si poze , un teaser la interior unde chiar e binevenita o schimbare, eram satul de tapiserie neagra si anosta cumva , pielea de o calitate superioara fata de F10 , per total se vede diferenta la materiale ,cea de pe bord si cotiera nappa , textura f fina si placuta la atingere , urmeaza sa decid daca pastrez jantele 20 care au anvelope f bune sau trec pe cele de 19 de la F10 care sunt de seria 6 , daca nu ma afecteaza la comfort cele pe 20 poate le pastrez.
    2 points
  8. Navigatia la masina eu am schimbat-o ,ma ocup cu retrofituri,nu mai retin bine cati km avea dar cu siguranta nu 146,era ceva cu 29xxxxx km.,Din ce-mi amintesc parca piela nu arata rau simasina nu era lovita.Eu am lucrat la masina cand nu era pregatita de vanzare.Acum 2 luni.
    2 points
  9. MYX 7 640 X D 107 000 km un teaser momentan, revin cu detalii , ma bucur ca am revenit la o culoare inchisa care e absolut dementiala , carbon schwarz , in soare bate in albastru .
    1 point
  10. Salutare! Dupa multe cautari, am gasit intr-un final ceva pe gustul meu. Initial voiam sedan, insa nu m-am putut abtine sa nu iau tot coupe. Este un 318Ci, motor M43TUB19. Dotari conform VIN: Type BL31 Model 318ci - EUR Development Code E46 (2) Chassis COUPE Steering LL Doors 2 Engine M43/TU Displacement 1.90 Power 87 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Cosmosschwarz Metallic - 303 Upholstery Bianco Nero/anthrazitweiss - H7BC Production Plant REGENSBURG Production Date 2000-11-10 226 Sports Suspension Settings 255 Sports Leather Steering Wheel 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 374 Lt/aly Wheels/radial Spoke 73 403 Glas Roof, Electric 415 Sunblind For Rear Window 428 Warning Triangle 439 Interior Trim Finishers 441 Smokers Package 464 Skibag 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 508 Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning 661 Radio Bmw Business 785 White Direction Indicator Lights 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory Service 879 German / On-board Documentation 915 No Outer Skin Protection 946 Consideration Of Price Dependency Masina in momentul achizitiei nu se afla intr-o stare prea buna, amortizoarele pe spate erau praf, articulatia pe fata la fel, pierdea antigel pe la cotul din spatele motorului ( problema frecventa la M43 ), toba finala sparta/ruginita ( inlocuita ulterior cu Bosal ). Am investit ceva si sunt abia la inceput de drum, mai sunt multe de reparat/inlocuit ca sa fie ok, insa usor, usor le facem pe toate. Ce urmeaza: - ceasuri bord - momentan am niste ceasuri aftermarket dubioase + ca nu indica bine turatia si apa uneori - un detailing interior - rezolvare problema check engine - pe tester imi da eroarea P0170 Fuel Supply System Check - de la un timp de vreme nu imi mai merg senzorii de parcare, pe tester mi-a indicat senzorul din stanga, deasupra de toba - valva DISA face un zgomot urat - inlocuire bucsi grup, flansa, rulment cardan - face un "buff" infundat cand bag in viteza sau cand scot - inlocuire stopuri portbagaj, sunt matuite - jante styling 68 sau 73. Deocamdata cam atat imi vine in minte. Vom vedea ce mai apare pe parcurs. Si, bineinteles poze: ...
    1 point
  11. Salutare, Deschid acest topic cu gandul sa va povestesc ce am patit ieri. Dupa lungi cautari de masina, a aparut un anunt cu un F30 care indeplinea cerintele mele, ba chiar le depasea. La prima vedere am zis "e prea bine ca sa fie adevarat", lista de dotari fiind impresionanta, mai ales compartiv cu pretul cerut de vanzator. Vad locatie: Pitesti, Arges. Imi zic in minte ca e ok, nu toti oamenii sunt la fel si nu are rost sa catalogam pe toata lumea din cauza anumitor exemple(de exemplu taximetristii). Il sun pe vanzator si stabilesc o intalnire in 2 ore, eu venind de la Bucuresti, pentru a vedea masina si eventual pentru a finaliza tranzactia. Pana aici totul ok, cum ma apropii de Pitesti, il sun iar pentru a cere adresa exacta, moment in care imi spune: "Fa dreapta la prima iesire si la prima benzinarie mol, te astept. O sa te ti dupa mine ca mai este de mers 1km de aici". Ok, zic eu, cu gandul ca mergem la casa lui sau intr-un garaj unde tine masina. Dupa aproximativ 10 minute de mers ajungem intr-o curte unde scria: "Acte si documente auto" si in spate o parcare cu mai multe dacia logan si 5 BMW, iar masina despre care vorbim era pus fix pe mijloc, mai mai ca te invita sa intri in ea. Ajuns la masina, domnul vanzator nu s-a prezentat nici de aceasta data si imi spune: "Hai, uita-te la aspectul exterior si interior, porneste masina si asculta motorul, daca ne intelegem la bani o sa facem si un drive test". Ok ok, facem drive test doar daca ne intelegem la bani? Cum pot sa faca o oferta corecta si transparenta fara sa cunosc detaliile masinii? Ma apuc sa verific seriile, sa verific imbinarile si urmele de sudura, pareau ok. Cum trec la caroserie observ mai multe zgarieturi, ciubituri si infundaturi, jantele ciupite. Argumentul vanzatorului a fost: mai are mici probleme estetice, acum nu ma apuc sa vopsesc o bara pentru ca ma costa 250 lei si dupa zici ca aranjez masina pentru vanzare. Trec la interior, aici nimic de reprosat, masina a avut parte de un detaling de calitate. Arata exact ca atunci cand o cumperi noua, 0 urme de uzura volan si scaune dar domnul vanzator a insistat ca nimic nu este vopsit la interior si ca masina a fost ingrijita. Cei drept, omul destul de atent la detaliile interioare, mirosea a "bradulet new car". Pana in punctul asta nu am vazut niciun act al masinii. Trecem direcr la bani si ii cer un cont iban pentru un eventual transfer. Aici a inceput circul. Domnul vanzator nu foloseste carduri pentru ca "nu ai voie s vinzi multe masini" si ca daca vrei sa cumperi o masina, mergi cu cash, el le cumpara cash. Insist spunand ca suntem in 2019 si orice tranzactie ar trebuie sa fie monitorizata bancar, mai ales o astfel de tranzactie. I-am pus la dispozitie ING, BCR, UNICREDTI si REVOLUT. Dupa multe insintete si amenintari ca plec si nu ma intorc cu cash pentru ca nu sunt de acord, a dat cateva telefoane si s-a gasit cineva cu cont la ING care era dispus sa primeasca banii. Bineinteles ca nu am fost de acord cu acest lucru. Intre timp vanzatorul, care am vazut dintr-un document bancar, in care a primit un avans ca se numeste Ionut se apuca si imi spune ca ieri a vandut un seria 6 pe 30.000 euro si a primit banii tot prin banca, in 3 conturi si ca tot ieri a cumparat un seria 7 si ca banii primiti IERI pe seria 6, s-a chinuit 3 saptamani sa ii scoata din bancomat. Intelegi voi logica acestor afirmatii. Insist sa facem drive test. Masina a pornit ok, incerc sa reglez oglinzile si constat ca cea din dreapta nu se strangea electric si nici nu se putea regla. Raspuns vanzator: poate nu trece curent prin ea, cand am luat-o eu functiona, ia da semnal sa vedem daca functionaza. A se poate sa fie geamul defect, o reparatie minora" Trec peste si zic sa mergem la drum. A deschis geamul si a inceput sa vorbeasca tocmai ca sa nu aud cum se comporta masina. Insist sa facem liniste si aud cum masina scotea un sunet nu tocmai normal la denivelari. Vanzatorul, foarte atent la nevoiele mele, imi spune: "masina este strong pe suspensie, un cap de bara sau o bieleta maximi sa schimbi dar este ieftin si oricum e normal sa le schimbi" Sennzorul de unghi mort nefunctional, oglinda nefunctionala, incalzire bancheta spate nefunctionala, trapa uneori functionala, pilot nefunctional. Sa nu mai zic ca masina are servo distronic daca zic bine, unde invarti volanul mai putin. Personal nu mi-a placut si nu am simtit-o la fel de precisa. Terminam drive testul in 5 minute pentru ca intrase rezerva si "Domnul" Ionut nu dorea sa circulam pe rezerva si nici sa alimentam, a insistat sa ne intoarcem si sa facem actele. Nu am fost multumit de ce am vazut si voiam sa o duc la o inspectie service sa stiu la ce ma astept. Cum am adus acest subiect in discutie, vanzatorul s-a enervat si a spus ca este o masina buna, ca oricine vine sa o vada si are banii la el, o cumpara. Ca daca mergem la service si imi spune de acolo ceva si nu vreau sa o cumpar, el ce face? Ca sa ii dau un avans de 200 euro ca sa scoata anuntul si sa o tina pana luni, dupa sa nu ii mai dau avans ca daca nu imi place ce spune la service nu o cumpar si vreau banii inapoi. Insinsta ca masina este buna si ca problemele sunt minore, sa ii dau banii, sa facem actele si sa plec, ca are anvelope noi, deci e buna. Bineinteles ca nu am fost de acord cu acest lucru si am stabilit sa mergem luni la o inspectie, insa acest lucru nu se va mai intampla. Nu am vazut actele masinii nicio secunda, anuntul era plin de minciuni, de la nr de km, la nr de cai putere si "suspensia adaptiva". Daca nu eram atent si ma grabeam, puteam sa iau o teapa frumusica. Masini bune, dotate si ieftine, nu exista. https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-4-butoane-extra-full-IDcx9BJ.html acesta este anuntul Mare grija la ce cumparati si unde mergeti. Eu unul, voi evita.
    1 point
  12. https://mega.nz/#!ChFnzITK!X2rek7OvGHclglJjMCPplnrOiPQ1PKcVK73JUwi9PHA Carly v30.20
    1 point
  13. Nu te mai chinui, ia alta _chiulasa_ sh schimb-o si asta e.Te costa mai mult manopera si piesele decat sa te folosesti de masina.
    1 point
  14. Ba da, mai greu de comandat dar se poate la BMW DE. Bineinteles costa pe masura. Noi am comandat ATM pe VIN pentru aproximativ 15 masini in ultimii 2 ani. Varianta 2 : se muta SIM-ul din TCB in orice ATM SH. Ca sa va clarific cateva lucruri: - emulatoarele pentru NBT/EVO pe seria E (pe care firma mea le fabrica din 2014) sunt super stabile, avem cateva mii instalate in toata lumea si o rata de defect in garantie de sub 1 la 1,000 unitati. - se poate face retrofit oficial de NBT/EVO pentru orice masina din seria F, reprezentantele nu fac pentru ca nu stiu cum, noi facem fara probleme, costul este foarte mare in schimb, pachetele de FSC-uri OE sunt foarte scumpe, cand le aduni pe toate doar FSC-urile sar de 1,000 euro, apoi urmeaza hardware-ul. In ultimii 2-3 ani am facut asa ceva doar pentru vreo 4-5 clienti si masinile personale. - noi facem treceri oficiale de la Combox la TCB sau ATM din 2014
    1 point
  15. Pe principiul asta, nici baiatul ala de pe olx care spune ca iti vinde o piesa 'ca noua' si iti da ceva spart n-are nicio vina. Nici celalalt baiat care iti vinde niste adidasi fake, nici chinezul care iti vinde o baterie cu capacitatea mult mai mica, sau gata stricata. Oamenii n-ar vrea ceva ieftin si bun daca nu s-ar gasi niste 'bajeti' care sa le dea. Si totul a inceput de la 'bajeti', nu de la cumparatori. Ca daca un bmw ar costa peste tot 10,000, omul atat ar da. Dar in momentul in care un 'bajat' da o gioarsa manarita cu 9,000 in loc de 10,000, deja lucrurile o iau in jos.
    1 point
  16. Personal cred ca ar trebui sa ne bucuram mai mult de masini, sa mergem cu ele si sa ne gandim mai putin la cat pierdem financiar. Odata cu ele pierdem si ani din viata care sunt mult mai valorosi. Desigur, ne dorim ca pierderea sa fie minima, sa facem afacerea cea mai buna mereu, dar cred ca aceste calcule ar trebui sa fie un stress pentru cei care se ocupa cu vanzari auto, nu pentru noi.
    1 point
  17. Ai spus ca nu se poate. Acum spui ca nu merita. Te contrazici. Nu sunt incepator pentru ca nu m-am apucat sa comercializez astfel de servicii si nici nu ma intereseaza. Voi retrofitterii incercati sa atrageti omul in curte si dupa ce v-ati apucat de treaba incepeti sa recunoasteti ce merge si ce nu. Am trecut prin asta pe banii mei. E o discutie tehnica in care un coleg incearca sa inteleaga ce presupune acest retrofit, nu o zona comerciala si nu am facut afirmatii false. Trecerea de la TCB la ATM nu o face nimeni in Europa in prezent pe seria originala de sasiu a masinii. Daca oferi astfel de servicii, te invit sa ma contrazici din nou. P.S. Se vede cata experienta ai daca nu pui EVO pe F-urile cu CIC. Sau si alea sunt vechituri?
    1 point
  18. am avut marele noroc sa gasesc acelasi volan, dar cu padele pe olx. era un tip din craiova, care avea masina cu cutie manuala ) dar volan cu padele. a vrut sa facem schimb fara diferenta, cu volanul meu M pack. n-am avut nimic impotriva, ba chiar m-am oferit sa le demontez/montez eu ))
    1 point
  19. Salutari Grup, Detin un bmw e90 2006,masina are suspesia destul de joasa,se poate sa schimb doar arcurile de la amortizoare ca sa o ridic putin? Astept pareri
    1 point
  20. Cred ca avrut sa spuna ca a pierdut mai mult dect se astepta.Si eu am pierdut la cea veche 2000 euro intr-un an jumatate si 20.000 km.Din punctul meu de vedere trebuia sa pierd cam 1000 euro dar piata dicteaza totul.Nici nu am vrut sa-mi bat capul prea mult cu vanzarea, am vandut-o la primul care mi-a oferit un pret.In trei zile de cand am pus-o la vanzare.
    1 point
  21. Foarte ciudat ce spui, sa pierzi bani la revanzarea unei masini sh, eu n-am mai auzit.
    1 point
  22. Nu ai cum sa faci bani la o masina pe care ai cumparat-o SH si o vinzi dupa 2-3 ani .....
    1 point
  23. Dupa cum spune si titlul, dupa "celebra" vanzare a "celebrului" meu X6 M5.0d 2013 Alb care a incantat prin longevitatea la vanzare, m-am miscat rapid si la propriu si la figurat si am achizitionat un frumos ( superb il consider eu, na, puiul ciorii ) exemplar X6 M5.0d 2015. Long story, short: vandut X6, stresat maxim ce iau, daca iau, etc...ajuns in punctul in care m-am decis ca tot asta vreau dar model actual (impropriu spus deoarece am vazut noul (si uratul ) X6)... De aici cautat, stresat si mai mult fiindca nemtii sunt din ce in ce mai prosti ( spun asta cu tot simtul de raspundere si cunostinta de cauza) si zic asta fiindca la tot ce mi-am cumparat pana acum, am vorbit personal cu nemtii, am negociat, am stabilit....etc....asta de la asta m-a imbatranit 2 saptamani....nu va mai spun ca dupa negocierea pretului, la 2 zile s-a razgandit spunandu-mi ca mi-o da prea ieftin pentru ce e ea si ca el nu poate face asta...am crezut ca-l omor...dupa ce i-am transmis toate cele bune....i-am spus ca nici in congo nu se intampla asta, i-am explicat "multe"...si am ajuns, cu voia Domnului ( al meu....al lui inca era nedumerit), la o intelegere...de aici: mers la banca, platit, detalii tehnice, plecat duminica la 12 in germania, ajuns luni la 14 la masina, totul ok, masina <dupa cum am vorbit> cu numere si pregatita de drum, inspectat putin, finalizat acte, batut palma( batut si obrazul neamtului pt o saptamana greoaie de negocieri, aproape ca-i rugam cu bani, dar si necioplirea cu modificatul pretului dupa ce am ajuns la un acord) si pus la drum la 16....marti amiaza ajuns in tara...marti seara mers la fotbal...nu recomand absolut nimanui, dar e o buna cura de slabire....(p.s.: nu-s nebun dar de astazi<miercuri> aveam extrem de multa treaba si nu ma mai incadram cu timpul).... Pe scurt, am preferat o masina cu ceva km (168mii) dar dotata cu ce-mi doream, uneia mai cheala dar cu km mai putini. Mie mi se pare absolut superba si are multe din ce-mi doream: culoare, dotari, interior complet negru, ba chiar are si instrumentarul ceramic black, fara chroame cacacioase exterior, nari negre high gloss original, fara bare deasupra...etc...are multe din cele dorite, o sa vedeti mai jos si lista si pozele... Mare minus: no keyless entry(comfort access) mor de lipsa lui, no soft close(asta nu ma doare atat de tare, dar ii simt lipsa, desi stiu ca aveau potential stricacios)...poate si altele, dar p-astea le resimt cel mai tare acum... Mic feedback: mult mai confortabila decat e71, dar in acelasi timp, in confort, pare mai soft...compenseaza in celelalte moduri...dar pe scurt e71 pare mai hardcore, iar f16 mai allround...gen care face de toate...si binisor...per total o mica evolutie fata de e71... dotari: P337A M Sports Package S715A M Aerodynamics Package P7XPA Navigation Package Connected Drive S710A M Leather Steering Wheel Comfort And Interior Equipment S403A Glass Roof Electrical S420A Sun Protection Glazing S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S453A Climatecontrolled Seats Front S456A Comfort Seat With Memory S488A Lumbar Support Driver And Passenger S493A Storage Compartment Package S494A Seat Heating Driverpassenger S496A Seat Heating Rear S4DDA Fine Woodgrain Version Fineline Pure S4M5A Individual Leathercovered Dashboard S4NBA Autom Climate Control With 4zone Ctrl S4U1A Ceramic Appliques For Controls Multimedia S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S688A HarmanKardon Surround Sound System S698A AreaCode 2 For DVD S6ACA Intelligent Emergency SOS Call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA RealTime Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6ARA Internet S6NSA Convenience Phone Expanded Smartphone S6WBA Multifunctional Instrument Display - Bavsound Speaker Upgrade Available Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S536A Auxiliary Heating S552A Adaptive LED Headlight S563A Light Package S575A Supplementary 12V Sockets S5A1A LED Fog Lights S5ACA Highbeam Assistant S5AGA Lanechange Warning S5ARA Traffic Congestion Assistant S5ATA Driving Assistant Plus S5DAA Passenger Airbag Deactivation S5DLA Surround View S508A Park Distance Control PDC S548A Kilometercalibrated Speedometer Wheels And Drive S230A Extra Package EUspecific S233A Increased Towing Capability S2V9A BMW LA Wheel M Double Spoke 468 S2VBA Tire Pressure Display S2VPA Adaptive Suspension Package Dynamic S2VFA Adaptive M Suspension Environment And Safety S3ACA Trailer Coupling S3AGA Reversing Camera S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8TFA Active Pedestrian Protection S8THA Road Sign Detection S8V1A Label S851A Language Version German Individual Equipment S760A High Gloss Shadow Line S775A Headlining Anthracite Other Equipment L801A National Version Germany S925A VERSANDSCHUTZPAKET S9AAA Outer Skin Protection
    1 point
  24. Nu exista retrofit oficial pentru NBT Evo. Nu cred ca a existat niciodata retrofit oficial pentru partea de infotainment. BMW are de vandut masini mai noi. Retrofit complet functional se poate face, dar cu filtre CAN si emulatoare. Unii au reusit si fara, dar in cateva luni BMW iti dezactiveaza serviciile online daca se prind ca ATM-ul nu e pe o masina care a venit din fabrica cu asa ceva. Nu am auzit pe nimeni sa se fi incadrat in 1000 euro cu acest retrofit, doar sa gasesti un colet gratuit cu piesele in fata usii La bugetul tau varianta China e mai plauzibila.
    1 point
  25. am rezolvat cu 10 lei la dezmembrari. se poate inchide
    1 point
  26. 1 point
  27. Daca vrei sa faci treaba ca la carte cu xenonul, nu e tocmai usor daca masina nu a venit de fabrica cu xenon. Ai nevoie si de senzorii de pe brate si spalatoarele pentru faruri. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    1 point
  28. Salut! De curand sunt posesorul unui frumos BWM 430i Gran Coupe Cateva detalii despre masinuta: An fabricatie 2018,km 4800,tractiune spate,cutie automata 8 rapoarte,putere 250cp,scaune sport cu memorii,senzori parcare,camera video,scaune incalzite,trapa,oglinzi electrice smd... O am de o saptamana si imi este tare draga,pe viitor voi face mici modificari: Navigatie NBT in primul rand,M Paket,eleron carbon si voi mai vedea ce imbunatatiri ii pot aduce. Subliniez faptul ca la inceputul cautarilor am avut pe lista si motorizarea 428i,dar am avut rabdare sa mai strang niste banuti si asteptarile mi-au fost depasite la superlativ. Voi atasa cateva poze ce le am in telefon,nu i-am facut inca poze mai multe dar cu siguranta vor urma!
    1 point
  29. Si atunci nu ne meritam ,,teapa,, adica vanzatorul(presupus samsar--nu il cunosc si de aceea am folosit ,,presupus,,)cere 12000e initial pretul pare un chilipir dar noi avem in cap o negociere de 2000e din pret si ne asteptam sa ne lase la pret si sa fie si masina ultra ok daca se poate sa ne mai adauge si vreo 2-3 optiuni pana facem actele...
    1 point
  30. Salutare, Te pot contrazice nitel. Am cumparat actuala masina din Pitesti, de la niste copii (aveau 23 de ani amandoi, el si ea,"Bonny&Clyde"), care mi-au spus franc in fata ca ei si familiile lor din asta traiesc de ani de zile. Masina a fost exact asa cum mi-au zis si sincer am mai si negociat un pic pretul final. Ai dreptate insa in generalul problemei, cand vine vorba de samsari romani, dar mai exista si exceptii (putine ce-i drept). Am primit abslout toate actele de germania, factura cu km din bord, fotografii facute in momentul achizitiei si de pe drumul spre Romania (inclusiv cu unicul proprietar din germania), km reali, toate documentele de fabrica ale masinii (carte service, carte navi, sunet etc.), certificat DEKKRA valabil si 2 chei. Am fost multumit si nu pot sa spun ca am avut probleme cu masina, altele decat cele arhicunoscute la N47 si suspensia pneumatica spate. Pacat este insa ca invatam sa ne facem rau unii altora, unii de la altii, intr-un egoism bolnav, national, pe care multi azi il numesc concurenta, si de care, in definitiv, toti ne plangem si pe care toti il uram! Nu ma refer la samsari ci la noi romanii in general, speta samsarilor, mai ales romani,fiind megacunoscuta de catre toata lumea, cred eu! Succes.
    1 point
  31. Tu stii ce vrei, eu uitandu-ma la anunt si verificand VIN-ul am gasit: nu are 184 cai, are 163 din fabrica nu e 2013, e 12.2012 pe site-ul RAR, o gasesti cu 285730 km in 27.11.2018- (excelent serviciu) farul de pe partea soferului e mai galbui, deduc ca cel de la pasager e nou a iesit pe poarta fabricii cu navi business acum are professional nu e pachet M de fabrica, sunt puse de el barile si volanul din fabrica a avut senzori doar pe spate, vad ca pe fata i-a pus el si probabil sunt oem daca sunt vizibili in idrive, nu are nici butonul de senzori la schimbator nu vad butonul oglinzilor de retractare pe usa , poate ma insel si sunt retractabile doar din chele prin codare Masina a fost a unui pasionat, asta e clar cu atatea retrofituri sau a fost lovita in fata si i-a pus barile M cu ocazia asta. Eu daca as lua-o as avea in vedere ca trebuie facuta distributia, revizie cutie iar filtrul de particule e cam la limita de viata. Cat am scris asta, anuntul a fost dezactivat. Decizia iti apartine
    1 point
  32. AdicĂŁ tu știi cĂŁ prețul e SUSPECT, ți se dĂŁ confirmarea, cel puțin a unuia dintre motivele prețului prea mic,și te mai intereseazĂŁ mașina? Ne mirĂŁm de ce rezistĂŁ samsarii?
    1 point
  33. Revin cu un mic update: - schimbat radiator - schimbat cot de apa radiator - placute fata ATE + senzor - saboti frana de mana Bosch + accesorii TRW - ulei + filtre - nuca schimbator noua OEM din piele - husa schimbator OEM din piele Cam atat imi vine in minte momentan. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    1 point
  34. Daca verifici VIN-ul pe site-ul RAR, o gasesti cu 285730 km in 27.11.2018. Spor la cautat
    1 point
  35. Ti s-ar parea la fel de ciudata si trecerea de la E90 LCI la F30?
    1 point
  36. a vandut X6 E71 si a luat generatia F16
    1 point
  37. Ruta Cluj-Dej, mers intins fara sa ma grabesc, 130 kmh maxim, fara ecopro. Poza era doar informativa, se poate scoate si cu 3 l consum bun. La cum merg in general consuma in jur de 7 extern.
    1 point
  38. Eu mi am cumpĂŁrat F30 din 2014 de pe un cunoscut site de licitați,am reușit sa casting licitația la un pret bun,mașina a venit pe platfoarma cu toate actele la zi și istoric bmw,toate pozele de pe site corespund cu realitatea...succes
    1 point
  39. 1. Nu cred ca toti vanzatorii din Germnaia sunt cinstiti. Hotia si inselaciunea sunt peste tot, doar difera procentul. Totusi, nu cred ca o reprezentanta BMW din Germania, ce are reviewuri ok pe Google/farcebook/Mobile.de isi strica numele pentru o țeapă de 2-3000 de euro. Pentru o reprezentanta, sumele astea sunt infime si nu isi permit sa faca asa ceva. Sincer, eu nu vad un loc mai sigur de unde sa iti cumperi o masina SH. Mai bine de atat, doar de la un om in care ai incredere maxima, stii cum a mers cu masina, pe ce rute conduce cel mai des si ca nu a avut accident. 2. Nu toate masinile sunt niste epave, in Romania, dar riscul sa iti iei țeapă e imens. Eu cred ca e o exceptie de la regula sa gasesti masini OK, intretinute ca la carte, nelovite si cu km reali, in Romania. Stiu si vad si masini ok in Romania. Mi-am cumparat vreo 5 chestii de pe OLX, 4 au fost teapa sau diferite de descrierea din anunt. Cred ca asta spune multe despre produsele SH cumparate din Romania.
    1 point
  40. Si eu gasisem acum 2-3 ani un seria 1 din 2013 parca care era impecabil la prima vedere , in bord avea 180 mii / am verificat seria de sasiu in AB si avea din calcule garantat peste 260 mii ! si tot din PITESTI era samsarul/masina ! , l-am sunat dupa si a zis ca el asa a luat-o ... ca e om serios in cadrul armatei ... etc .. povesti NU trebuie cuparata nici o masina din zona aia si punct , sunt foarte multe masini acolo rupte/inundate/merse pe capota ... etc
    1 point
  41. Maine merg le reprezentanta, daca au parbriz il schimb pe cel de pe masina. Altfel merg l dealer-ul de Llumar. @wizzardx trapa sta inchisa, inclusiv plafonul de material.
    1 point
  42. Pana la urma nu a fost chiar teapa, ai observat defectele la timp, nu ai luat-o. E vina noastra ca umblam dupa ciori vopsite, masina putea fi perfecta, comportamentul vanzatorului e factorul determinant de cele mai multe ori. Poze photoshopate (se vede cum culorile sunt intense), intalnirea nu avea cum sa decurga altfel. Or mai fi si oameni seriosi pe forum/olx/autovit.
    1 point
  43. Seria 3 is the BEST de la BMW. Chiar dacĂŁ mai poți sa repari câte ceva la ea, este nimic pe lângĂŁ alte mĂŁrci. Diesel as lua!
    1 point
  44. 1. De unde sunt zvonurile aste ca F30 e o masina nefiabilia? Din tot ce am citit, chiar este o masina fiabila. Cred ca ar fi de folos sa ne spuna posesorii de F30 facelift, mai multe. 2. Motorul de pe facelift, diesel, b47, este la fel foarte fiabil si vine si pe noul model 2019 si se va mai fabrica inca 3-4 ani. E si pe X1, X2, X3, X4, seria 1, seria 2, seria 4, seria 5. Pana in 2016, in nu stiu ce luna, era fara AdBlue, si dupa cu AdBlue. Motorul respecta norma Euro 6, si ultimele modele chiar 6d Temp. 3. Toti spun ca, cutia automata de la ZF e excelenta, dar daca te uiti la costuri de intretinere mai mici, e clar ca mai bine alegi manuala. 4. Din ce spun majoritatea si pe site-ul https://www.spritmonitor.de/, un consum mediu de 6-6.5 este real pentru F30, cu un minim de 4.5 si un maxim de 10 in Bucuresti. Chiar e foarte relativa treaba asta, in functie de sofer si conditii. XDrive mai adauga un 0.3 - 0.5/100km 5. Unii zic ca distributia nu mai trebuie schimbata la acest motor, dar baiatul ce are service la Bistrita si e cunoscut pe forum a zis ca ar fi bine ca dupa 200-250 000 sa fie schimbata. Bineinteles, daca face zgomotul specific. Nu prea am vazut B47 ce au necesitat schimbarea de distributie. 6. Au avut un recall pentru EGR si s-a schimbat, deobicei, pe garantie sau s-a facut ceva update software.
    1 point
  45. Va salut dragi colegi..Acum o saptamana m-am hotarat sa curat galeria de admisie la un F10 530xd,masina neavand niciun fel de eroare,dar avand peste 200 de mii de km.M-am tot uitat si am cautat un service unde sa fac,curatarea,dar la mine in zona nu am gasit,asa ca am facut greseala sa ma uit si pe anunturi pe olx,cu cei care fac asemenea operatiuni.Am gasit un anunt interesant cu niste PROFESIONISTI,ca asa se numesc ei in anunt...L-am contactat telefonic,i-am spus ca nu doresc decat curatare,si daca descopera probleme la clapete sa le rezolve,mi-a spus sa le trimit galeria si ca dureaza 3 zile cu tot cu trimis si retur prin curier.L-am intrebat cum se face curatarea si mi-a spus ca se face profesional cu ultrasunete si spalare cu nu stiu ce solutii.Le-am trimis galeria,abia dupa o saptamana mi-au trimis galeria inapoi,le-am platit 450 de ron plus transport si cand ajung acasa si desfac coletul,surpriza...galeria curatata superficial la suprafata doar pe clapete si interiorul la fel de murdar.L-am sunat pe acest domn si l-am intrebat cum a curat galeria,ca este la fel de murdara si mi-a spus ca el asa a curatat-o pentru inca 200 de mii de km si sa nu-mi fac probleme.I-am spus ca nu este curatata si ca nu a incercat sa o curete cu ultrasunete,vazandu-se urme de zgarieturi pe la interior,probabil de la o surubelnita sau altceva ascutit.I-am spus ca sunt membru bmwclub si o sa-mi spun povestea pe site,ca nu cumva sa mai pacaleasca si pe altcineva si a zis ca il doare in p...a...Asadar,nu faceti greseala pe care am facut-o eu,sa curatati galerii sau orice alte piese la acest domn din Galati pe nume Soare Victor cu numar de telefon 0744295593...I-am dat numele si numarul de telefon,pentru cei interesati, sa nu mai curete galerii la acest hot,sa dea un search pe google sa afle de el.(.eu nu am fost asa istet sa caut informatii de el.).,abia acum am gasit postul despre acest escroc,dupa ce am fost inselat..Rog un moderator daca este ceva in neregula cu postarea,sa o mute in alta sectiune sau sa o stearga.
    1 point
  46. Nu credeam ca exista astfel de probleme
    1 point
  47. se rezolva , rog f. mult contact direct telefonic ,ieri am rezolvat n47 blocat .Exclusiv telefon.multumesc
    1 point
  48. Colegule, tepe s-au dat, se dau si se vor mai da. Trebuie sa fii constient ca primesti fix cat platesti. Tot timpul trebuie sa faci un compromis cand iti doresti un lucru scump si de fapt nu ai suficient nici pt unul ieftin. Prin urmare, ca sa iti raspund: vrei Zanotti dar nu ai bani nici de o perche de Nike, iti iei niste fake-uri cu 50e de pe olx, vrei Bmw dar nu ai decat 9000e iar cel ami ieftin in Germania este 10000e, accepta ca acel Bmw o sa fie o tigaie cu acte dubioase. Amuzant cum a inceput initiatorul: "Dupa lungi cautari de masina, a aparut un anunt cu un F30 care indeplinea cerintele mele, ba chiar le depasea. La prima vedere am zis "e prea bine ca sa fie adevarat", lista de dotari fiind impresionanta, mai ales compartiv cu pretul cerut de vanzator. Vad locatie: Pitesti, Arges. Imi zic in minte ca e ok, nu toti oamenii sunt la fel si nu are rost sa catalogam pe toata lumea din cauza anumitor exemple.
    0 points
  49. Nu mai dezinforma daca habar n-ai. La f30 ca si la alte modele Bmw headup-displayul se activeaza/dezactiveaza/seteaza din meniul idrive.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.