Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/04/19 in all areas
-
Salutare, Am un E46 cabrio, dintr-o data mi-a aparut o problema la mecanisumul de decapotare, mai exact, fix in ultimul pas din decapotare, acela cand se inchide capacul, au inceput sa se auda niste sunetele ciudate, ca niste batai de undeva din spate. Decapotarea nu se terminase, dar nici nu puteam sa o capotez inapoi, nu functiona. Dupa lungi cautari pe internet, am aflat ca poti sa o capotezi manual: Desfaci piesa dintre scaunele din spate, apoi desfaci bancheta spate, atentie dupa ce desfaceti bancheta sa desprindeti si bucata aia de piele care e prinsa de o tija, doar se ridica putin de plasticul cu care e prinsa pe tija.. Apoi se va vedea o piesa mare pe care este in imbus, se desface imbus-ul, se baga in gaura, se apasa pe butonul de pe piesa respectiva si se roteste imbusul, acum ati deblocat capacul, ridicati manual capacul, ridicati manual si copertina, de aici la mine a mers decapotarea, dar pentru a termina 100% manual trebuie sa strangeti si prinderile car se duc la parbriz. Gasiti mai multe informatii in manualul masinii. Acum revening la probleme cu decapotarea, piesa aia de sub scaun, are un capac de plastic care se poare ca dupa 8 - 10 ani se largeste, sau i se rup niste clemme din plastic, in interiorul piese sunt 3 roti zimtate, iar cand capacul se largeste roata din mijloc da sa iasa in sus, si se loveste de capac, de aici si zgomotul ciudat si problema decapotarii. Daca luati o piesa SH, probabil in ceva timp va face la fel, o piesa noua costa cam 950 de Ron, codul ei este 51258248308. Dupa cum vedeti o gramada de lumea are problema asta, http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=284708, iar fixul cel mai ok este https://www.farcebook.com/media/set/?set=a.339148989513111.79538.263614780399866&type=1 iti trebuie un surub M8 cu o lungime scurta, doua piulite, si o saiba destul de lata, (maxim 5 lei), o cheie de 10 si una de 13 si un cutit sau o bormasina sa gauriri plasticul respectiv. Surubul meu a fost mai lung putin, l-am taiat cu flexul si apoi l-am polizat ca sa nu agate bancheta. Dureaza maxim 30 de minute si va scuteste de o gramada de bani. Cei care au E46 cabrio va sugerez sa salvati linkurile din acest post, nu vreau sa fiu pesimist dar probabil o sa se intampla si la voi la un moment dat. Succes1 point
-
In weekend mi-am facut timp Ăâ˘i am schimbat tipsurile ,cele vechi diametrul 100 ,un tub tĂŁiat practic (cand am fĂŁcut evacuarea nu avea de 90 pe stoc ) cele noi diametrul 90 ,negre ,made in china. La ĂŽnceput imi pĂŁreau mici poate pentru cĂŁ eram obiĂâ˘nuit cu cele de 100 ,dupĂŁ puĂâşin timp m-am obisnuit ,sunt ok . In legatura cu schimbarea debimetrului am numai impresii pozitive ,despre consum ĂŽncĂŁ nu mĂŁ pronunĂâş cĂŁ este devreme ,cu eroarea aveam 13.8-14 km cu un litru vedem acum dacĂŁ se schimba ,ĂŽnsĂŁ despre feeling ,poate un efect placeb, parca am recuperat 150 -200 de ture la maĂâ˘ina la turati joase . Incerc sa explic ,dacĂŁ ĂŽnainte ca sĂŁ am maĂâ˘ina cât de cât gata de o depĂŁĂâ˘ire trebuia sa o tin pe la 1800 de ture ,acum merg liniĂâ˘tit la 1500 si la 1600 o simt ca se "infige" .1 point
-
singura concluzie pe care o trag de aici este ca uleiul pe care ni-l vand in reprezentante e mult mai prost decat uleiul cu care echipeaza masina ...daca tu spui ca ulei dupa 5k km era ars si cel care era in masina si avea considerabil mai mult era galben ! Asta nu confirma decat ca e totul facut ca dupa perioada de garantie pe care si-o asuma ei ..masinile sa nu mai duca f multi km chiar si cu piese OE , daca si la un ulei fac magarii de gen imi pare jenant din partea lor1 point
-
Eu insa am schimbat acel ulei in ambele grupuri diferentiale (fata/spate), masina fiind xDrive. Schimbul s-a facut cu ulei original BMW si ghici ce: uleiul scos din ambele diferentiale era perfect galben! Cand am schimbat distributia, peste 5000 de km adica, evident s-a dat jos si diferentialul fata, iar pentru asta a trebuit scos uleiul din el. Am ramas stupefiat sa vad cu ochii mei cat de negru este acel ulei BMW (negru ca un ulei de motor as zice), dupa doooar 5000 de km de la schimb, in conditiile in care conduc masina intr-un mod mai mult decat civilizat (astept sa se incalzeasca motorul pana sa o pot accelera mai bine, 120-130 km/h pe autostrada, 60-70 km/h in localitate, evit pe cat posibil kick-down-ul, iar cand acesta se intampla indicatroul temperaturii uleiul este cu siguranta la 100). Concluzia o trageti voi!1 point
-
ai fost informat gresit cumperi de la persoana juridica, este obligat 6 luni sa-ti repare masina, daca se strica ceva grav (nu "perisabile") urmatoarele 6 luni plĂŽngi la respectivul producator auto daca persoana juridica-ti vinde fara TVA, nu ai garantie ... ca ai luat-o pe firma la privat ... canci spor la informatii1 point
-
Tocmai ce m-am intors dintr-un road trip prin Europa. Dupa mai bine de 2500 de km nu am mare lucru sa reprosez masinii. Poate imi e putin dor de scaunele confort din f10 si de clima mai rafinata, cu mentiunea ca pe f10 aveam clima pe 4 zone. Motorul este o placere, daca nu folosesti cruise controlul cu greu stai pe autostrada sub 150 kmh. Am scos un consum mai mult decat decent in conditiile in care am fost 2 persoane in masina si bagaje full. In general mergeam in jur de 140-150 kmh la ora cu varfuri pe la 200 pe autostrada si pe drumurile nationale cu 10-20 kmh peste limita. Inainte sa plec i-am schimbat cele doua brate fata, mare diferenta nu am simtit probabil si pentru ca drumurile au fost mai mult decat decente. Probabil trebuie sa echilibrez rotile pentru ca volanul vibreaza putin intre 80-100 kmh. Urmeaza sa ii fac revizia si sa schimb uleiul in cutia de viteze, cel mai probabil pun filtru si ulei zf. Masina are cutia de viteze 8hp70z si din ce am vazut pe realoem codul pentru baia de ulei ar fi acelasi ca si la 8hp45. Cu toate acestea am vazut ca pe net se vand pachete diferite de revizie pentru 8hp45 si 8hp70, cel pentru 70 fiind cu aproximativ 300-400 ron mai scump. Cei care ati schimbat uleiul la transmisia de pe motoare de 3l stiti sa fie ceva diferenta?1 point
-
1 point
-
Ai verificat si senzorul ca e in regula? Exista test in ISTA pentru el. De unde stii ca nu e defazat/decalibrat cu -40 mbar si de fapt ai presiunea reala 41.5 mbar?1 point
-
Eu chiar saptamana trecuta am fost in reprezentanta pentru o revizie completa si printre altele mi-au verificat si DPF-ul. Pe ISTA apare 35 mbar maxim la ralanti.1 point
-
1 point
-
Am efectuat si eu inlocuirea astazi la Automatico, 202K km la bord. Cutia schimba foarte bine inainte si schimba cel putin la fel de bine si dupa. Nu am reusit dupa baia de ulei sa imi dau seama daca a mai avut schimburi pana in prezent, dar as tinde sa spun ca nu, deoarece masina a vazut doar reprezentante BMW la revizii. Uleiul era negru iar pilitura de pe magneti era in cantitate minima, conform spuselor specialistului de acolo. S-au folosit 10 litri de ulei, cu pompa flush, pentru schimb integral. Nu s-a efectuat nici o resetare a adaptarilor...sincer nici nu este nevoie. A durat cam 4 ore (am venit cu o ora mai devreme ca sa permit cutiei sa ajunga la temperatura normala) si a costat aproximatix 2.340 RON. Posibil sa fie placebo, dar am impresia ca retrogradarile inferioare (3-2-1-N) sunt ceva mai fine decat in trecut, mai ales in trafc intens. La urcarea in trepte schimba ireprosabil si inainte, deci nu ma pot pronunta. Nu pot decat sa recomand operatiunea si service-ul Automatico pana aici.1 point
-
bine punctat MGS...cateva pagini in urma am fost luat la 11 metri cand am spus ca folia montata pe fata + transparenta de 75-85% a geamurilor, din fabrica vor depasii pragul de transparenta permis de lege. Cu toate omologarile, daca vor pune aparatul de masurat transparenta in 99% din cazuri se ridica certificatul de inmatriculare. "ATENȚIE! Multe dintre mașini sunt dotate de producĂŁtor cu geamuri laterale tratate, care au o transparențĂŁ de 75-85%. Luați ĂŽn calcul acest aspect atunci când optați pentru montarea foliilor pe geamurile laterale din fațĂŁ."1 point
-
Ma bag si eu in seama. Eu am facut schimbul uleiului la cutie la Banat Car in Timisoara si pot confirma ca nu fac adaptarile cutiei. Cutia smucea din 2 in 3 si inainte de ulei ( adica de cand am luat-o ) si dupa schimbul de ulei. Dupa ce i-am dat resetare cutiei de viteze din calculator , am mers frumos cu ea 100 km fara kick down si alte nebunii cutia merge impecabil. Nici un fel de smucitura nu mai exista. Deci daca cumva dupa schimbul de ulei masina mai are sau avea smucituri poate scapati din resetarea adaptarilor.1 point
-
Schimbul uleiului din convertizor se face cu ceva pompa de flush care forteaza ceva simeringuri din cutie, drept pt care ZF nu recomanda aceasta procedura. Acum fiecare face cum considera1 point
-
Am luat eu nou nout de la Odorheiul Secuiesc, cel dr pe masina avea ceramica topita, sunt f multumit de el, am deja 10000 km, regenerari la intervale normale si presiune la ralantiu 2.5 mbar! Merita toti banii si masina nu o mai recunosti, isi face evacuarea perfect! FOARTE IMPORTANT, odata cu dpf nou sa schimbati senzorul de presiune pe original bmw!1 point
-
Astazi am facut revizia cutiei de viteze la ZF Faur. Aseara pe la ora 19 am lasata masina in curte la ei care este inchisa si pazita. Astazi dimineata la ora 8 am ajuns cu cheia si am dus masina la rampa si imediat s-a apucat de ea dnu. Adrian (un domn cu mustata trecut de 50 de ani), iar intre timp i-a mai venit un coleg. Au lucrat la masina impecabil: au desfacut scutul cu grija sa nu strice ceva, au desfacut baia cutiei fara graba, au slabit suruburile de la mecatronic pentru a se scurge cat mai mult ulei din cutie. Au lasat-o cam doua ore jumatate sa se scurca si intre timp la celalat elevator au lucrat la un X1 (revizie cutie automata 6hp). Dupa ce a terminat X-ul au revenit la masina mea si au strans suruburile de la mecatronic cu cheia dinamometrica in ordinea data de ZF, au montat baia si surubile au fost stranse la cota si in ordinea data de ZF, apoi au inceput sa bage ulei in cutie (ZF Lifeguard 8 pt cutia mea 8hp45). A intrat prima data cam 3 litrii apoi au pus laptopul pe masina ca sa citeasca daca sunt erori pe cutie (nu au fost erori la masina mea) apoi au pornit motorul ca sa incalzeasca ulei din cutie pana la 40 de grade. Dupa ce au dus uleiul din cutie la temperatura dorita (ulei ajungand in filtrul din baie, printre discuri si alte subansamble) au ridicat iar masina si au continuat, cu motorul pornit, sa bage mai departe ulei in cutie (in total au intrat 5 litrii, restul a ramas in convertizor). Apoi am coborat masina de pe elevator si am iesit cu ea pe strada in teste: masina schimba perfect (inainte de schimb nu aveam probleme) insa acum parca sunt putin mai fine schimburile. Dupa cateva ture, ne-am intors la elevator, au ridicat masina, au urmarit sa vada saca sunt scurgeri (n-au fost), au pus scutul inapoi, au pus tester-ul sa vada daca sunt erori (n-au fost), iar apoi au resetat autodaptivii. Concluzia: oamneii de acolo stiu ce fac, sunt trainuiti in Germania la producator, foarte atenti la tot ce fac, explica orice e legat de cutie, foarte amabili, am stat tot timpul langa masina fara sa-mi zica cineva ceva, ba chiar m-au rugat sa stau langa ei sa nu lasam loc de interpretari. Am ramas placut surpins de calitatea oamenilor de acolo, mergeti cu incredere!1 point
-
Aici este vorba despre o chestie mai adanca. Este vorba de dispretul pe care il avem fata de reguli si cei care le respecta. Ma uit cum sunt altii (pe care ii invidiem pentru ce au), si cum noi ne consideram mai buni in comparatie cu ei. Noi suntem "smecheri", la noi "merge si asa", noi ne-am invatat sa ocolim regulile, suntem mai destepti... Pana nu schimbam aceste lucruri, nu ni se vor intampla lucuri bune.1 point
-
Uneori schimbul de ulei poate sa duca la aparitia anumitor probleme.1 point
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
ulei febi si baia vaico, ai f10 si iti bati joc de ea? uleiul la cutie e foarte important, pune numai pe original. Decat sa pui asa ceva mai bine nu il mai schimbi.-1 points
-
Multumesc mult, baieti!! Ieri am ajuns la București ptr a monta un diferențial (LSD) Quaife...CE SCHIMBARE!! Ma întreb de ce nu am făcut acest upgrade încă de când am luat mașina, ptr ca abia acum am realizat cat de mult schimba experiența condusului..degeaba am o grămadă de cai putere dacă nu sunt puși cum și când trebuie pe asfalt.Masina asta ar fi trebuit sa vina din fabrica cu asa ceva, dar cred ca ar fi fost un concurent ptr M3 la vremea aia. Senzatia pe care ti-o oferă e una destul de sportivă, deoarece viteza de ieșire pe viraje e mult mai mare din cauza grip-ului mecanic crescut. Nu mai trebuie să aștept ca mașina să se îndrepte, pot accelera printr-un colț și astfel pot menține impulsul până la capăt. De asemenea, se ameliorează accelerația tare pe o linie dreaptă, deoarece există un prag mai mare înainte de intervenția sistemului DSC și, prin urmare, o viteză mai mare de accelerare. Singurul dezavantaj, dacă pot spune așa, e faptul că anvelopele vor avea viața scurtă, ptr ca te îndeamnă sa ii dai, mai ales pe viraje...sper sa imi treacă cat mai curand apucăturile astea, pt ca de ieri parca am o cu totul alta masina. Recomand cu cea mai mare încredere upgrade-ul la un LSD, indiferent de brand.-1 points
-
practic producator ZF nu recomanda resetarea adaptatiilor decat daca ai avut interventie in cutie , reparatie , schimb piesa etc . Deci in procedura normala ZF nu se face si resetarea adaptatiilor . Mi-a aratat clar cand am fost la Automatico pt schimbul de cutie , negru pe alb scris , omul mi-a spus ca la cerere imi reseteaza fara discutii dar personal nu mi-a recomandat , decat daca dupa schimbul de ulei sesizez ceva socuri , nu a fost cazul , din contra im pare ca schimburile de viteza sunt mult mult imbunatatite , mai line , trecerea fluida . Am tot zis ca e placebo dar se pare ca nu e , am avut cateva socuri inainte de schimb in momentul in care masina oprea cu autohold ,doar in situatia asta , exact cand o prindea sa o opreasca dadea un mic soc , nu deranjant , aleator , dar exista , dupa schimb n-a mai avut unul si au trecut luni , la fel la rece cand a fost frig se simtea 2-3 mai violenta trecerea , nu as descrie ca un soc dar simteam , dupa schimb absolut nimic si am prins sezonul rece .-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00