Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/29/19 in Posts
-
tu la 21 de ani aveai aceleasi gusturi ca acum la 37? asta daca varstele sunt corect completate pe profil. totusi exista un mod mai placut in care iti spui punctul de vedere si dai drumu la "pareri"5 points
-
Premium nu ĂŽnseamnĂŁ indestructibil, incasabil, imbatabil sau cĂŁ pur și simplu rezistĂŁ perfect și impecabil ca ĂŽn prima zi. Și BMW, ca orice altĂŁ marcĂŁ de producĂŁtor auto face mașinile tot din metale, plastice...etc. Toate aceste lucruri sunt supuse degradĂŁrii ĂŽn timp, pentru cĂŁ așa e legea firii ĂŽn lumea asta. Nimic nu rezistĂŁ. CâteodatĂŁ unele lucruri se duc mai repede decât altele, asta nu face automat ca brandul respectiv sĂŁ nu mai fie premium. A, cĂŁ o sĂŁ vezi TOATE mașinile lor fĂŁcând o tâmpenie, atunci da poate, ĂŽn rest sunt cazuri destul de izolate și procente mici ĂŽn general, tolerabile. Cu atât mai mult, când noi luĂŁm mașini SH, nu avem de ce sĂŁ ne plângem de "calitatea premium" a BMW. Noi nu avem și nu am avut niciun contract cu BMW. BMW n-a vĂŁzut niciun ban de la tine ĂŽn esențĂŁ, iar tu la rândul tĂŁu, ĂŽmi pare rĂŁu sĂŁ o zic, nu ești neapĂŁrat client BMW ĂŽn cazul ĂŁsta. ToatĂŁ lumea are dreptul la opinie evident, dar atâta timp cât tu ai luat ceva de la un alt Gigel, tu nu ai cum sĂŁ judeci și sĂŁ stigmatizezi, prin prisma mașinii lui Gigel, toate celelalte mașini fĂŁcute de BMW. Premium la BMW este dat de: felul ĂŽn care simți cum se conduce mașina - ce senzații ĂŽți oferĂŁ, calitatea materialelor (da, calitatea este bunĂŁ ĂŽn comparație cu alte mĂŁrci!), servicii oferite, ergonomia spațiului, poziționĂŁri corecte prin bord...etc. Premium nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ toate astea rezistĂŁ la infinit. Nici BMW nu zice asta nicĂŁieri. Orice lucru se stricĂŁ, se reparĂŁ - e ceva normal. Culmea, BMW oferĂŁ garanție 2 ani ĂŽn standard. Așa sunt contractele cu ei. AsumĂŁ-ți! - au și opțiuni de extindere, pentru un mic preț, ĂŽși vor asuma și ulterior. Deci cumva ei o zic din start, doar așteptĂŁrile tale sunt greșite. Este valabil pentru orice altĂŁ marcĂŁ auto! Nimeni nu face mașini perfecte sau indestructibile. Nu vĂŁ ĂŽmbĂŁtați cu apĂŁ rece.5 points
-
Seria 5 se compara cu Jetta? Si seria 7 cu Passat? Cand a aparut Phaeton era cel putin la fel de bun ca seria 7, sa nu exageram totusi. In ultimii ani diferenta intre "premium" si celelalte marci nu mai este asa de mare ca acum 10-15 ani. Cat despre reviziile facute la reprezentanta, este alegerea ta desigur daca vrei sa arunci bani la gunoi. Daca ai masina pe firma, merita, dar daca nu o ai, cred ca iti bati joc de banii tai. Adaosul la consumabile si ulei este absurd si poti face aceeasi revizie cu fix aceleasi piese de origine la jumatate de pret. Sunt multi mecanici din reprezentante care lucreaza si in privat, deci daca tii neaparat se poate face orice.4 points
-
3 points
-
Cred ca ce incerca el sa sublinieze nu este ideea de reprezentanta in sine, ci un service respectabil, cu istoric si reputatie, nu garajul de la coltul blocului. Orice service serios va taxa mai mult decat un freelancer sau un service de la coltul blocului. Eu am avut experiente multiple cu service-uri de toate marimile pentru VW. Am tinut masina (un Golf 6 si apoi un 7 FL) prin zeci de service-uri pentru niste probleme minore. In cele din urma am trecut peste 'povestile de groaza' din reprezentanta si am dus-o la VW Iasi (Sandra Motors). Oamenii stiau din documentatia tehnica despre problema si au rezolvat in 3 ore ce nu au rezolvat 'specialistii' cu multa experienta din celelalte service-uri in 6 luni. De atunci m-am cam lecuit de 'vraci'. Acum prefer sa platesc un service reputabil, chiar si reprezentanta, pentru garantia si posibilitatea de escalare a problemei mai sus la marca in caz de probleme.2 points
-
De acord cu tine injectoru. Decat sa le dau banii aia la reprezentanta (care are topic de "complaint" ce se discuta in paralel cu asta), mai bine fac reviziile pe o treime din pret la un service ok. Si eventual cand se ating kilometri/timpul, sa faci revizia la reprezentanta. Referitor la premium, vara asta mi s-a stricat de tot broasca/actuatorul usa sofer la e39. Ar fi trebuit sa fac gargara ca ce masini proaste sunt, ca m-am chinuit cu niste prieteni 2 ore sa il schimb? Eu zic ca a tinut destul 18 ani, dupa cum ziceam, fierul e fier.2 points
-
Salut. Pretul de 2100 ron pentru un schimb de ulei este destul de piperat. Eu platesc pentru o revizie 750 ron, care cuprinde si adaosul tipului care le vinde. Eu il schimb la 10 mii si fac apx 30-40 mii an. Filtre Knet si ulei Castrol profesional care este putin mai scump. Manopera este ridicol de simpla si nu justifica in nici un fel diferenta de pret. Nu ar fi rau sa te orientezi catre un service decent. Din experianta mea cu reprezentanta ma indoiesc sa iti puna toate suruburile la loc. Inca ceva. Cel mai prost ulei pe care l-a vazut masina mea a fost de la reprezentanta. Era motorul mai zgomotos si ma panicasem putin. Noroc cu un "nea" care mi-a spus sa schimb uleiul desi facusem 1000 km. Dupa schimb masina a fost iar OK. Revenind la topic, premium este discutabil. Sunt argumente pro si contra. Personal nu am considerat BMW a fi premium. Cred ca notiunea de premium incepe de la Porsche.2 points
-
Misto. Te intalnesti noaptea in intersectie cu un mos, emotii garantate.2 points
-
@ Muscle, Mircea, Injectoru, fix asta patesc eu. Au diagnosticat planetarele, cer 10.000 si le-am pus sa imi dea in scris ca daca zgomotele puntii fata nu sunt de la planetare, sa mi le puna la loc pe ale mele. Nu vor.Vor sa incerce sa schimbe rulmentii apoi. Ei sunt atat de prosti incat o bataie care nici macar nu e o bataie dubla.. nu ii duce capul ca daca ar fi si rulmentii, s-ar auzi doua batai la viraj, una de la planetara, dublata de cea de rulment. Nu mi-au mai propus nimic altceva, dar sunt sigur ca daca platesc, ei mai fac o incercare. fix asta, nu mexanici, ci inlocuitori de piese. Pe banii clientului2 points
-
Operatiunea curatare admisie / clapete.. preventiv.. bine am facut masina nu se simte diferita dupa operatiune , interesant cum pe toti senzorii scrie "made in Japan".. cred ca d-aia mergea normal cu atata jeg.. si o poza cu o fata fericita dupa curatare2 points
-
O am din noiembrie , multumit de ea pana acum . X3 / 10.2014 / M pachet ? carbon Schwarz ( un negru Violet/albastru in soare ) ,automat, panoramic, camera , oglinzi rabatabile electric, scaune electrice cu suport lateral , senzor de unghi pe oglinzi , vibratii volan + asistenta franre, HUD si altele1 point
-
1 point
-
cand pretentiile sunt prea mari si situatia financiara e deficitara..... vulpea cand nu ajunge la struguri....1 point
-
Ce ziceam: cĂŁutați un mecanic/service bun și țineți cu dinții de el ....și mai ĂŽmpĂŁrtĂŁșiți informația pe forum.1 point
-
De la cap se impute tot angrenajul dintr-o reprezentanta, cu directori nemti si alte vrajeli speli imaginea pentru o scurta perioada de timp si cam atat, am prea multe experiente interesante cu domeniul asta auto ca sa mai cred in basme de Petre Ispirescu. La reprezentanta BMW Sibiu standul de geometrie este stricat de cel putin 2 luni(de atat stiu eu), iar pe cei din conducere ii doare fix in cot sa il faca functional in parametrii normali, asa ca ce mai vorbim de schimbare de viziune ... Aaa, era sa uit, pentru campania de recall inca nu m-a cautat nimeni de la BMW Sibiu si imediat se face anul de cand am completat formularul fantastic de pe site, noroc ca m-am bagat eu in seama cu cei de la ProLeasing Ploiesti (de nota 10). Daca vreti service serios in zona Sibiu/Alba mergeti in Alba Iulia la Autogenial, chiar sunt geniali si dornici sa lucreze(rezolve problemele clientilor) si sunt parteneri BMW cu acces la baza de date(istoric si tot tacamul).1 point
-
probabil asta e solutia. Mhs sunt la 1 km de serviciul meu, e extrem de comod. plus ca deja a devenit o ambitie proprie sa ii fac sa isi asume si sa munceasca, pt ca problema o am de cand masina era in garantie. Ei imi sint datori moral si financiar Sa munceasca, incompetentii1 point
-
Trebuie trecuta in nomenclatorul de meserii o noua meserie si anume "inlocuitor de piese" si sters mecanic.1 point
-
si nu este vorba de faptul ca angajatul se face ca munceste. angajatul care accepta sa fie platit prost, este mediocru, incapabil de a rationa, deci incapabil sa te serveasca...pt ca un angajat cu capul pe umeri, inteligent, care stie sau este capabil sa asimileze meserie, nu va munci niciodata pe bani putini. Omul respectiv nu isi va accepta statutul de sclav si va pleca fie intr-o mica afacere proprie, fie peste hotare. Sa ne intelegem, reprezentantele auto din Romania au oamenii pe care sunt dispusi sa ii aiba. Gigel care este platit cu 3000 lei, cand mi-a schimbat mie parbrizul nu pricepe ca nu e normal sa lase urme de degete pe stalpii fata de culoare bej. lui Gigel cu 3000 de lei pe luna, nu i se pare nimic anormal ca el nu pune un naylon pe scaun si imi lase mie pe scaun o pata de ulei de pe pantaloni, Gigel nu pricepe ca mainile lui murdare nu au ce cauta pe volanul meu fara o folie din plastic, gigel cu 3000 de lei pe luna, cand mi-a schimbat parbrizul, s-a urcat cu picioarele pe pragurile fata ale masinii fara sa pun un carton si-mi aratau pragurile cand am luat masina precum scara de la tramvai. Nu e vorba ca angajatul actual nu vrea sa munceasca, face greseli si face si legea intr-o firma, angajatul actual nu are inteligenta necesara pentru a rationa, pt a discerne binele de rau, nu are experienta pt a sti daca-mi bat planetarele sau rulmentii sau flansele la amortizoare sau bieletele sau mai stiu eu ce cacat. Angajatul nu este trimis la traininguri, angajatului nu i se prezinta studii de caz. Evident ca nu ai pe cine trimite la training, ca doar nu o sa il trimiti pe Gigel. Dar ia scoate pe piata faptul ca angajezi mecanici platind salariu de peste 5000 lei, sa vezi ce oameni atragi. Atunci ai pe cine trimite la training, ai pe cine fideliza, ai pe cine te baza.1 point
-
Din punctul meu de vedere,fara sa te superi, gresesti! Politica firmei este dictata doar de angajator! In momentul in care angajatul face regulile, firma ajunge un sat fara caini. Ceea ce se intampla in momentul de fata este bazat pe un vechi proverb comunist: Voi va faceti ca ne platiti, noi ne facem ca muncim! Pe angajator,asa cum bine au remarcat mai multi colegi,il intereseaza doar profitul mare si rapid! din pacate!1 point
-
Se vor schimba cand si daca ii afecteaza incasarile . Atat si nimic mai mult .Restul sunt detalii . Forumul asta reprezinta nici macar 0,1 % din volumul de clienti cu care fac ce vor efectiv , aia nu au voce,nu-i ajuta nimeni ,nu pune o vorba samd . Am.ajuns sa avem nevoie de interventii peste tot ,acea sursa denumita de.mine urban legends , spune ca cea mai proasta intretinere a masinii este in reprezentanta si pur si simplu tine de mecanicul la care a nimerit masina ,datoria lor e sa faca incasari si atat . Si efectiv asa sunt vazuti si apreciati.Anumite posturi pot fi sterse daca adevarul deranjeaza . Situatia asta e prezenta peste tot in RO ,orice domeniu si serviciu este prejudiciat de un management bolnavicios cu influente de toate culorile . Am ajuns sa fim f suspiciosi si sa nu mai credem in schimbare cand treci prin diverse experiente si proprii angajati descriu modul de lucru . Va saboteaza cei pe care-i platiti ,scoliti si care nu-si doresc decat sa plece si lovesc imaginea Bavaria desi contribuie la ea. Mai urat e ca mereu clientul e ridiculizat ,eu daca nu aveam camera in masina si norocul sa prinda momentul eram de necrezut ...1 point
-
Cred ca Myx a incercat sa o dea elegant cu "urban legend", ca sa nu arate cu degetul direct. Dar are 100% dreptate, si mare parte din noi stim asta. Inteleg ca vrei sa fii vocea mediatoare a celor de la AB Baneasa, si e un lucru foarte onorabil ceea ce faci, dar trebuie sa recunoastem ca lucrurile sunt cam 'nasoale' in cele din urma. In fond, toti am avut experiente urate cu service-uri si e mai bine sa le impartasim, chiar si cu riscul de a ne varsa nervii putin. In fond daca pretul pe care il platim pentru a fi informati este ca cineva se va simti putin jignit, eu zic ca merita.1 point
-
Desi apreciez intentia lui Romulus de a ajuta, nu apreciez faptul ca atunci cand nu-ti convine ceva dai cartonase. Parerea e parere, indiferent ca e gresita sau nu.1 point
-
BINGO! Hit the nail on the head, cum s-ar spune! Mediul de afaceri din Ro este unul in care te bagi ca sa te imbogatesti peste noapte...nu are mai nimeni intentia sa faca o afacere de familie care sa fie sustenabila si peste 20 de ani. Desigur, sunt exceptii multe, dar in 90% din cazurile vazute cu ochii mei, s-a plecat la drum cu o idee gresita.1 point
-
1 point
-
si eu am fost pentru revizia de 2000km la Proleasing Ploiesti , cand am intrebat pe grupul BMW M Owners Romania unde sa merg cu M2'ul 95% mi-au spus sa evit reprezentantele din Bucuresti1 point
-
Problemele cu Bavaria sunt vechi de ani de zile. Tin minte experientele mele de cand am incercat sa merg la ei cu masina si cum am ajuns sa merg in alt oras pentru orice nevoie de service. Iar dupa ultima experienta cu MHS de anul asta, pentru un recall, daca as avea masina noua, mi-ar fi frica s-o las acolo. Daca sistemul e incetatenit si 'asa merge', o sa fie greu pentru cineva sa il schimbe, presupunand ca asta vrea cu adevarat. Eu sper ca o sa reuseasca, totusi..1 point
-
Pai Petrom Extra este identica cu cea normala de la OMV, doar ca este mai scumpa. "SpecificaĂžie de livrare SF – 39 MotorinĂŁ Extra / OMV Diesel 1. Domeniu de aplicare 1.1 Prezentul standard stabileÂşte cerințele Âşi metodele de ĂŽncercare pentru motorina auto utilizatĂŁ la vehiculele cu motoare diesel proiectate sĂŁ funcĂžioneze cu motorinĂŁ auto care conĂžine pânĂŁ la 7 % (V/V) esteri metilici ai acizilor graÂşi. Pe piaĂža internĂŁ carburantul se va livra sub denumirile comerciale: ”Motorina Extra”, “OMV Diesel“." Mai multe detalii gasiti aici https://www.petrom.ro/services/downloads/00/petrom.ro/1522139097083/specificatie-de-livrare-motorina-extra-sf-391 point
-
asteptarile noastre erau sa se schimbe ceva la Bavaria. desi de 1 an auzim promisiuni ca va fi mai bine, pare ca e din ce in ce mai rau; eu personal nu mai calc pe la ei, desi sunt foarte aproape de ei cu biroul1 point
-
Omul mananca si el o paine de la ei, doar nu ai pretentia sa ne dea noua dreptate. Pana acum cateva zile era o porcarie de banner catre ei, care fie vorba intre noi, era pus si ca un cur si nici paginarea nu era facuta cum trebuie.1 point
-
un om e angajat acolo iar tata sunt eu , in fine , nu conteaza , tot noi suntem ridiculizati intr-un final1 point
-
Din diverse surse,urban legends , M4 cu bujii.neschimbate ,platite ,se intoarce costata ca are dreptate client , mustrare angajat zero . Pana si angajatii au ramas masca ...Nea costica de la curatenie mai strange si suruburi pe la masinile clientilor , angajatii isi iau mustrari ca petrec prea mult timp la masini din motive tehnice cand au incasari sub 100 000 ron lunar ,target de incasari ,lucrarea poate varia . Si ar fi multe ...ulei ,filtre neschimbate nu mai vb ,alea gasesti la orice mecanic care lucreaza acolo , iar camerele din service sunt o gluma ,rezolutie proasta ca in 2000 ..adica nu e nici un interes sa poti dovedi ceva . Protejati-va voi cat puteti . Cam asta e realitatea si normal ca asa cum bugurile bmw apar la clientul final , asa si aici. Vor mai trece ani buni pana avem parte de normalitate , adica angajatul prins ca a comis-o dat afara ,pus sa plateasca , inchis cartea de munca cu litera proasta samd. Cand nu ti-e frica de nimic ,cum sa nu-ti faci de cap , e normal . Conducere noua ..hai sa vedem ca exista toata toleranta din partea noastra . Nu discutam politica de preturi ,aia e la vedere .cat despre salarii ..un mecanic bun castiga extraservice cel putin triplu decat salariul ,stiti de ce f bine ,pt ca isi doreste sa revii ,conteaza ce review ii faci , conteaza pt el sa-i mai aduci clienti ,stie ca daca e magar il costa si pana la urma scopul final sunt banii.e hilar ca ditamai service sta in cativa angajati si le e teama sa nu-i piarda si pe aia .1 point
-
fondul de salarii e foarte probabil prost impartit - managementul are salarii ca in vest (plus masina de status), consilierii de service pe aproape (plus masina de prezentare), iar cei care muncesc (lucratorii din service) primesc ce ramane, adica niste salarii destul de mici; de care pot angaja si pastra doar incepatori sau oameni care nu prea vor sa munceasca de 4-5 luni am incercat sa fac un drive test cu noul seria 3 la Bavaria Baneasa, nici nu m-au bagat in seama; si nu e ca si cum as face drivetest-uri frecvent la ei, am mai facut unul acum vreo 6 ani. in schimb de fiecare data cand am fost la ei, am avut surprize neplacute (noroc ca am fost de putine ori): - update soft E91 - nu se poate, ca am schimbat navigatia, dar mi-au spus asta dupa ce mi-au facturat vreo 300 lei - schimbat EGR pe recall la F11 - au murdarit cureaua de accesorii cu antigel, si acum scartaie uneori la pornire1 point
-
problema este a angajatorilor, nu a angajatilor. motivul pt care nu exista oameni buni, implicit nu exista servicii, vine de la cei ce detin afacerea. Nu ciocanarul si receptionerul de service este vinovat pt ca in 5 intrari in service mie nu mi-au descoperit problema, ci capul imputit al pestelui. profiturile sunt imense iar banii sunt pastrati de catre angajator iar angajatul moare de foame. asa au plecat toti si au ramas fie incompetentii, fie cei plafonati, multumiti de sine. sunt ferm convins ca la MHS salariile sunt pe la 3000 si ceva de lei, sunt convins ca exista multe salarii sub 3000 si ca doar managerii si sefii de orice tip au salarii mai bune. nu exista o criza a fortei de munca si ma supara ca peste tot se vorbeste despre asta. exista doar sclavagism in mediul de afaceri din Romania. Daca esti antrenat in afacerea X in Romania, in 10 ani sa spunem ca aduni 5 milioane de Euro. In aceeasi afacere in Germania, in 10 ani faci doua milioane. In Romania, cele 3 milioane in plus provin de la angajatii malnutriti din urma carora rezulta servicii proaste. Romania are oameni, numai ca ei nu vor sa munceasca pe salam la 15 lei pe kg, paine la un leu si apa de la robinet. Cand in Romania salariile vor fi duble, la MHS se va sti repede daca problema mea este de la planetare sau de la altceva.1 point
-
b770 mai ai noutati? Poti face plangere si la ANPC contra service-ului, mai multe informatii gasesti aici http://www.anpc.gov.ro/articol/144/respectarea-drepturilor-consumatorilor-la-serviciile-din-service-urile-auto1 point
-
Bravo...trebuie sa luam cu totii atitudine ĂŽncet ĂŽncet! Romania asta trebuie sa fie si a noastrĂŁ nu doar a lor, a celor ce o mulg zilnic. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Ai 100% dreptate si din punctul meu de vedere. Multora ne place sa tratam doar prima jumĂŁtate a problemei si sa o consideram doar pe ea, pe aceasta jumĂŁtate, de vina pentru tot. Nu stiu cĂŁruia dintre noi work-erii i-ar place sclavia asta legalĂŁ, stiu ĂŽnsĂŁ cui ii place dintre ei manageriiâŹÂ...Totul este despre profituri stimabililor si se pare ca ne-au convins si pe unii dintre noi ca povestea asta complicata numita capitalism are doar pĂŁrti bune, fĂŁrĂŁ niciuna rea. S-a ajuns mult prea departe in toatĂŁ chestiunea asta financiarĂŁ mondiala, astfel ca uneori ti-e greu sa nu confunzi business-ul cinstit cu ingineria financiarĂŁ. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Ne ducem drq rau de tot, societatea din ziua de azi, valorile pe care le promoveaza, nu stiu ce sa zic...ma intreba cateodata daca nu cumva am devenit eu antisocial anti societate...1 point
-
Pai cand iti baga o piesa de 5 ori mai scumpa, manopera de 3 ori mai scumpa si da salariu min pe economie ce inseamna? Ati fost careva la AVIA Motors cu masina? Aia te intreaba daca vrei piesa AM sau OEM, mai eftin sau mai scump, daca vrei stai sub masina cand lucreaza si au full. Ca sa nu mai zic de consilierii de service care fac pe draq in 4 sa te bage cu masina in ziua aia.1 point
-
Masini si preturi la sevicii premium, salarii low buget, ceva nu se pupa!Mi e greu sa cred ca un salariat din vest are 635 e salariul.Pana la urma despre asta este vorba, vor profit maxim cu investitii(in salariati) minime!La un salariu de 1000-1300 euro net(care este mult sub cel din vest) sa vedem cati meseriasi scoliti mai pleaca! Da na,in lumea a treia a europei inca se poate!1 point
-
Dar de ce nu mentionati si bataia de joc a angajatorilor? Mi se pare o mare ipocrizie din partea lor sa se planga ca n-au cu cine munci. Nu vreau sa intru adanc in subiectul asta, romanismele se fac de la nivel inalt in jos. Da-o in plm de treaba, cu salariu de 3000 de lei normal ca aia buni fug si isi fac singuri service, cunosc cazuri multe, de la un mecanic priceput acum ragaie de bani, munceste singur.. Bine nici fiscalitatea din romanica nu-i ajuta pe angajatori dar vina e undeva la mijloc.1 point
-
Consider ca probemele de satisfactie a clientilor de la Baneasa sunt cauzate mai putin de catre management si mai mult de situatia curenta de pe piata muncii din Romania. De cativa ani am intrat intr-o "dictatura" a angajatilor, cauzata de penuria de personal calificat. In cazul particular al service-urilor auto, fiecare mecanic stie atat ca nu sunt altii la usa gata sa ii ia locul, cat si ca, daca vrea sa plece sau este dat afara, imediat este angajat de catre un alt service care cauta in disperare mecanici. Astfel se explica totalul dezinteres fata de munca si lipsa de respect fata de clienti. Este o placuta exceptie faptul ca se mai gaseste, ici-colo, un angajat care lucreaza din pasiune, care este interesat sa devina mereu mai bun si sa fie la curent cu noutatile, care are cei sapte ani de acasa. Ferice de cei care l-au angajat, precum si de cei care merg sa isi repare masinile acolo. Concurenta - in cazul de fata, pe piata muncii - este singura in masura sa duca situatia inapoi spre ceea ce ne place sa consideram a fi normalitate. Dar a exista concurenta insemana sa "apara" un numar considerabil de mecanici, noi si buni, pe piata muncii. Care sunt tinerii care vor sa imbratiseze aceasta cariera? Care sunt scolile care sa ii instruiasca? Mecanismul cererii si ofertei inca functioneaza. Sunt multi clienti care doresc sa isi repare masinile, dar insuficienti tehnicieni care sa rezolve problemele. Cerere mare + oferta redusa implica servicii scumpe si proaste. Iar situatia demografica arata clar ca raul este abia la inceput - deci presiunea pe robinetul imigratiei va deveni din ce in ce mai mare.1 point
-
Si la mercedes audi samd se intampla cam la fel: - toti producatorii utilizeaza vopsele "ecologice", iar grosimea stratului/primerul aplicat sunt reduse (cost saving, efficienta, etc) - cam toti producatorii se concentreaza pe volume cat mai mari, iar businessul merge din ce in ce mai bine (deci, inseamna ca standardele de calitate utilizate satisfac clientela)-vezi imaginile atasate - eu personal, pun scaderea calitatii la produse in directa coroborare cu scaderea materialului uman, faptul ca am ajuns o societate dominata de prea mult politically correct, iluzii socialiste, lipsa de educatie/instruire adevarata, lipsa de personalitate -spalatoriile folosesc tot felul de chimicale, cine stie cat de compatibile sunt cu noile procedee de vopsire - din motive de profitabilitate, (tradusa pt clienti ca noua tehnologie/alinierea la standarde de siguranta/mediu) automobilelor (si altor bunuri) le-au crescut preturile cu procente mult mai mari, fara nici o legatura de proportie cu cresterea inflatiei in Europa/cresterea veniturilor. O explicatie este ca se traieste pe credit/imprumut mult mai mult decat acum 30 de ani (cand vedeai poate mai mult premium la anumite bunuri- ca erau luate cu bani munciti/economisiti, nu pe leasing operational ca 60 % din parcul auto din vestul Europei in ziua de azi)1 point
-
problema comuna la plasticul de la oglinzi , devine casant de la soare / caldura si mai ales de la solutiile extrem de acide de la spalatorie ... in timp cu jetul dat in unghiul potrivit efectiv crapa1 point
-
Foarte nasol! Se pare ca BMW se strãduiesti din rãsputeri de vreo 10-12 ani sa producã masini cât mai de duzina dar la preturi din ce in ce mai aproape de Rolls...Urat! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Am avut si eu probleme cu ei, pe langa comportamentul lor foarte arogant de parca m-am dus sa fac lucratile pe gratis... Pe scurt: 1. Constatare SZL de schimbat-Domnisoara Giorgiana mi-a dat comanda de el si a spus ca vine intr-o saptamana, nici pana acum (dupa 3 luni) nu m-a mai sunat... 2. Mers pentru o problema la ei (bataie fata), schimbat brate fata deoarece “au constatat” ei ca de acolo este(bucse crapate), dupa schimbul lor, plec de la service, aceeasi problema, ma intorc, imi spun posibil caseta de directie (seful de service un anume domn Andrei) mi-a spus ca schimba bratele ca aia e “boala” lor, posibil ca le-au schimbat direct fara sa fie neaparat nevoie ca nah, experienta... Am lasat masina la ei inca o zi ca a zis domnul Andrei ca mai face verificari, m-am dus a 2a zi sa o iau, verdict, nu are nimic... Ulterior am mers la alt service, problema era de la bielete directie, schimbat=rezolvat Acest nou director cred ca ar trebui sa schimbe niste oameni in primul rand, cei care sunt acolo au asa de bine “romanismele” astea in ADN incat orice altceva ar face, nu o sa reuseasca1 point
-
Automobile Bavaria poate sa aiba ce directori vor ei sa aiba, palaria e mare si in general e doar vorbarie. Intr-o tara din lumea a 3-a ca Romania, clientul nu conteaza. Si eu am 5 intrari in service in perioada de garantie pt acceasi problema si anume batai la puntea fata, nu mi-au identificat problema spunand de fiecare data ca masina nu are nimic iar la prima intrare in service dupa ce a expirat garantia, MHS imi spune ca bataile sunt de la planetare si ca ma costa 10.000 lei sa le schimb. Am scris mailuri la infobmw@bmw.ro, nu mi-a rapsuns nimeni, i-am amenintat apoi cu protectia consumatorului, iar cand am cerut in scris hariile de la MHS cu intrarile in service pe problema respectiva(pt protectia consumatorului si pt a fi dati si in judecata), oamenii nu vor sa le dea. Nici nu raspund la email. Practic eu trimit mailuri intr-o gaura neagra. mie imi este mult prea scarba de oamenii care reprezinta aceasta marca: sunt prosti, nesimtiti, incompetenti. amuzant mi se pare ca suntem un client care are 5 bmw-uri, toate cumparate noi. Practic nu contam…probabil de la o flota de peste 100 de bucati in sus se deranjeaza careva. Eu personal, nu voi mai dori sa cumpar de la acesti oameni decat daca ofera pt masina noua discount de la 30% in sus. Practic, iti asumi ca vei avea contact cu ultimii oameni din bransa ulterior achizitie, insa ai luat la pret extrem de bun. Acesti insi sunt atat de prosti si nesiguri de capacitatea lor, incat le-am spus ca le dau 10.000 de lei pe planetare, doar sa imi dea in scris ca daca au diagnosticat gresit defectiunea, sa scoata planetarele noi de pe masina si sa le puna pe ale mele la loc si bineinteles munca sa fie gratis, ca daca esti prost, faci munca de prost. Nu vor nici asa. Ei vor sa dau cate 10.000 lei la fiecare intrare in service si sa schimbam piese dupa ureche pana va fi nimerita piesa defecta si se elimina problema.1 point
-
Nationalitatea nu are nimic de a face cu asta. Cunosc foarte multi romani care isi fac treaba cu profesionalism si simt de raspundere asa cum cunosc foarte multi germani care daca nu ar fi blonzi ai zice ca sunt turci, asa au un chef de munca. Si e o vorba romaneasca : "Pana la Dumnezeu, te mananca sfintii", poate sa mai angajeze AB vreo 14 expati de nationalitate germana, daca nu ii pune sa stea in showroom si in service si nu platesc cursuri de training pentru angajatii pe care dupa ii platesc corect ca sa nu plece la service-ul din cartier, nu vor rezolva nimic.1 point
-
1 point
-
Bai nene, astia de la Automobile Bavaria Baneasa sunt atat de sinistri incat eu suspectez si faptul ca la o banala revizie ei nu iti schimba toate filtrele ori schimba cum au chef. Daca vine vorba de a CURATA locul unde intra filtrul de aer ori habitaclu sunt sigur 100% ca nu o fac si pun totul in scarba. Mie mi-au facturat doua becuri schimbate si in realitate era doar unul schimbat. Daca si aici unde se observa usor si-au bagat picioarele, va dati seama la filtrul de combustibil? Faptul ca nu poti asista la lucrarea service mi se pare un imens dezavantaj.1 point
-
Pentru a evita asemenea situatii, ajungi sa ocolesti Bavaria Baneasa (desi eu locuiesc practic langa ei) si sa bati drumul pana la Proleasing Ploiesti, deoarece acolo macar poti sa stai langa masina daca vrei si iti faci timp pentru asta si asa vezi tot ce fac si ce nu fac si cum fac.In ce priveste Bavaria Baneasa, subscriu la ideea ca exista pe acolo niste consilieri de service care te trateaza de parca iti fac o mare favoare ca iti acorda din timpul lor, dar am intalnit si un consilier foarte amabil, care chiar s-a straduit sa se ocupe cat mai bine de problema mea ..... pacat ca pana si de o problema simpla, cum ar fi schimbatul rotilor de iarna cu cele de vara, angajatii se ocupa in sila si iti murdaresc pana si interiorul masinii Iar de modul in care sunt pastrate in depozit rotile nici nu vreau sa mai vorbesc .... le lasi acolo ca noi si le iei cu zgarieturi si niste pete care se scot cu mari eforturi.Pana acum, desi nu am avut prea multe chestii de rezolvat, pot sa spun ca sunt mai mult dezamagit decat multumit de Bavaria Baneasa.Am citit cu atentie toate comentariile de pe acest forum in legatura cu Bavaria si cred ca - desi se pare ca sunt unele persoane cu bune intentii, care vor sa schimbe lucrurile in bine - progresele sunt infime ....1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00