Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/06/19 in all areas
-
Ei și iată că am ajuns la al doilea BMW între timp. Dacă îmi zicea cineva acum vreo 5 ani că voi migra de la Audi la BMW nu l-aș fi crezut Cum vechiul F30 și-a găsit un nou proprietar foarte fericit săptămâna asta, iată că după ceva așteptări a sosit și noua mașină astăzi. 520DA G30 - Champagne Quartz Metallic (culoare Individual) și recunosc că m-am îndrăgostit de ea. 01/2018. Mai am cam 5 luni garanție de fabrică BMW, și 2 ani garanție BMW Premium Selection, pe care o voi prelungi problabil cu Bavaria Care sau ceva similar. În acest moment are 35000 km și este importată din DE, prin Automobile Bavaria (Gebrauchtwagen). Urmează o cosmetizare ca la carte (inclusă în pachetul de la Bavaria) și o verificare 360, iar de săptămâna viitoare încep să mă bucur de ea. Ca și dotări de menționat: - M Pack exterior, fără de care nu voiam să iau G30, iubesc difuzorul spate și evacuările. - Transmisie Steptronic Sport cu padele și volan M - Jante 18" M DoubleSpoke 662 M/MT (în două dimensiuni - 245 45 18 și 275 40 18 - cred că e overkill pt 520 dar aia e ) - BMW Display Key - Comfort access - Ambient lights - Sport seats cu încălzire - piele dajota canberra bej - Adaptive LED headligts + High Beam Assist - Driving Assistant (Side și Lane Assist) - PDC simplu (fără camere) - HUD - Navi Professional - HiFi Audio - Shadow Line - Business Package - RTTI, RoadSign Recognition - Wireless charging - sper să meargă mai ușor ca la F30 ConnectedDrive și să pot pune Carplay rapid - BMW Connected Services ... și altele minore. Ce am pierdut față de F30 este trapa, dar am câștigat destule în rest cât să nu-i simt lipsa. Deocamdată este murdară rău după transport, dar promit să revin cu imagini mai frumoase odată ce trece de cosmetizarea Bavaria. Cred că îmi iau concediu doar să mă plimb cu ea 1 săptămână Câteva imagini cu ea murdară : https://postimg.cc/gallery/1ovlxwh0s/9 points
-
La inceput de vara am fost "fortat" sa schimb pneurile pe 320 xDrive datorita uzurii inegale intre cele 2 punti ce implicit "zapacea" cutia de transfer. Erau deja vechi de 5 ani si aprox 50k km insa peste vara folosind cu preponderenta cabrio am zis ca le schimb anul viitor (dpdv adancime mai aveau aprox 3-4 mm) Simptomele erau similare cu ale unei cutii de transfer cu probleme, si anume socuri in accelerare atat la plecarea de pe loc cat si spre viteze de 70-90 km/h. Personal as putea zice ca am experienta in ceea ce priveste simptomele unei cutii de transfer defecte, schimband deja una pe garantie pe la 40 si ceva de mii de km. Pt a elimina orice dubiu ca nu cumva pneurile sa fie sursa am decis sa iau un set nou de Michelin Pilot Sport 4 RFT ca imediat dupa sa constat o schimbare majora, masina accelerand fluid si fara socuri. Dupa ce am schimbat pneurile am zis sa masuror circumferinta pneurilor vechi si am constatat ca diferenta dintre rotile fata 225/45/18 si spate 255/40/18 era de aprox. 4-5 mm, cele de pe fata aveau daca imi aduc aminte bine 2060 mm respectiv de pe spate 2065 mm. In consecinta nu pot decat sa intaresc afirmatia ca sistemul xDrive de la BMW e destul de "pretentios" la capitolul pneuri3 points
-
Asta cu E90 peste F30 ma duce cu gandul la vechile discutii de acum 6-7 ani privind E46 vs E90. E46 era cel mai cel BMW facut vreodata, mult peste E90......pana cand E90 a ajuns la pretul 'corect' si toti au sarit in el . Acum e noul 'gold standard'. Daca e sa trecem peste nostalgii, subiectivisme si incapatanari, orice masina noua este mai buna decat modelul vechi (cel putin orice masina scoasa de o companie sanatoasa din punct de vedere financiar si nu 'pe duca'). Sunt zeci de studii (obictive :shifty: ) care dovedesc acest lucru, deci nu e prea mult loc de dezbatere reala. Acum daca E90 iti place TIE mai mult, asta e partea a doua. In fond iti iei ce rezoneaza cu tine cel mai mult. Dar e greu sa argumentezi ca e 'mai buna' decat F30.3 points
-
Vai cate aberatii de la cei care zic ca seria 3 F e cea mai praf si optionalele sunt scumpe dar recomanda seria 4 (care e identica tehnic si 5% diferita ca aspect) e mai ok desi e mult mai rara deci mult mai scumpa. 1 la mana seria 3 E e mult mai mica interior ca F, ai mai putin spatiu in spate ca intr-un opel astra 2 la mana seria 5 evident ca nu e la fel de manevrabila ca 3 dar ai ceva mai mult spatiu. Ai in schimb bordul o generatie in urma, deci mai nasol. In cele mai multe cazuri cine zice ca E e peste F are E sau nu isi permite un F2 points
-
1 point
-
Foarte faina! Mi se pare mie sau din poze cel putin arata mici rotile alea, parca sunt pe 16-171 point
-
super trecerea si masina de unde mai exact de la ABG ai cumparat masina?!1 point
-
Frumoasa rau masinuta!!! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea !!!1 point
-
1 point
-
Frumoasa frumoasa frumoasa! sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!1 point
-
1 point
-
Am sa fac aici o descriere a unei situatii care mi-a aratat importanta anvelopelor pt cutia transfer si cutie , desi nu as fi crezut ca face diferenta in halul in care se tot descrie . Mai exact cu cateva sapt in urma am schimbat anvelopele pe fata pt ca aveam o galma si urma sa fac rarul , in urma unei incurcaturi cu vanzatorul nu am primit si anvelopele spate , deci am mers cu masina 2 Michelin Sport 4S fata noi si 2 pirelli P zero dot 2018 , deci uzura ff mica , nu cred ca aveau diferenta nici macar 1 mm dar sa zicem ca pe acolo . Evident exista o diferenta de profil si se pare ca cel mai important de aderenta din cauza materialului anvelopelor . Schimbarea anvelopelor fata a coincis cu schimbul de ulei cutie , pur intamplator , apoi am constatat ca dupa schimb aveam un mic soc , mult spus soc , o tinere de treapta mai mult decat era necesar in 2-3 si nu era tot timpul , am revenit la Automatico si am iesit in probe , discutand situatia si mergand cu masina , replicat fenomen , constatare poate unul din ambraiajele cutiei nu s-ar fi adaptat la uleiul nou sau si aici nu am crezut dar se pare ca era ffff adevarat anvelopele de pe spate si cele fata transmit o diferenta de aderenta si fac cutia de transfer implicit cutia sa lucreze ciudat aceasta urmand sa se adapteze, recomandarea automatico fiind sa nu facem un reset al adaptatiilor la acest moment si sa astept ceva timp . Am continuat sa merg asa o perioada pana am primit si anvelopele spate , schimbare in comportament totala , acea mica trecere pe care o percepeam a disparut complet si masina se simte ca trage altfel , am asteptat cateva zile sa fac reviewul asta ca sa fiu sigur ca nu e vreun placebo . Dar da , se pare ca este important sa ai toate anvelopele identice ca profil si uzura , marca samd . Am vrut sa descriu experienta asta aici , poate sunt care neglijeaza acest aspect sau intampina genul asta de situatii In alta ordine de idei Michelin Sport 4 S ceva mai silentioase decat pirelli p zero , am scos masina la un drum lung si clar e o diferenta , masina f conectata cu soseaua , parca ceva mai bun feedback la franare si manevre mai agresive , urmeaza sa le testez mai mult si sa vad ce pot si pe ud, azi mai racoare aplicare Cg Blacklight , o placere sa lucrezi cu solutia asta , oricum si masina f curata dar oricum se simte diferenta la culoare imediat , face cumva albastrul sa iasa la lumina ea fiind negru carbon1 point
-
incredibil cum intr-o parcare goala iti poate lovi masina . Nu sunt camere acolo? Super faina lucrarea si pretul de asemenea, merita cu varf si indesat 500ron o astfel de reparatie, pe langa ca masina ramane in starea ei originala, castigi si mult timp si mult mai putina bataie de cap si stres fata de o revopsire1 point
-
nu ai pt ce . Intre timp au venit anvelopele de vara , la finalul verii , azi am reusit sa-i fac si reglajul audio si sunt mari imbunatatiri , eu rulam pe setupul de la F10 si era complet diferit aici ,alta acustica , clar ca tine de la masina la masina , aveti mai jos setarile pt seria 6 pt cine vrea sa le foloseasca , se vede in ultima poza curba de sunet unde sunt doar cele 2 rosu initial si albastru final , reglaj efectuat de colegul nostru wolfenstein99, inainte de reglaj la volum mai mare imi vibra grila de la boxa centrala si undeva pe spate simteam in usi o problema , acum totul ok cateva poze si ceva bonus colorat1 point
-
Dupa 5 luni de la achizitie si aprox 2800km a venit timpul si pentru prima distractie , fix acum o saptamana am gasit masina lovita in parcare la ParkLake ... era dimineata , la nivelul -2 unde parchez de obicei erau peste 500 de locuri libere , masina parcata in capatul parcarii langa stalp cel putin 30 de locuri libere langa mine. Urme de transfer de material ( vopsea , cauciuc ) pe janta dreapta spate si lovitura fatala in aripa dreapta spate. Spre "norocul" meu lacul nu a fost distrus , am reusit sa curat manual tot transferul de culoare ( janta nu a patit absolut nimic ) dar aripa parea ca nu mai scapa. O senzatie excelenta cand gasesti masina lovita in parcare , nu am putut sa mananc nimic toata ziua de nervi / suparare , imediat a doua zi am fost la Mihai Apostol de la Turbocon ( PDR ) pentru evaluare si programare ... azi am avut programarea si rezultatele se pot vedea in poze ... nota 20 pentru serviciul prestat. Folia de protectie de pe aripa are cod dedicat si deja este comandata de Dl. Ing. Neo_andersson ( 310 ron OE )1 point
-
Daca as cumpara masina noua din Romania, as intreba in primul rand cum stau ambele la capitolul servidii clienti si calitate service; nu ca Porsche InterAuto ar sta grozav, dar tot cred ca este peste Bavaria Group in Romania; un reseller prost poate transforma in cosmar placerea de a avea o asemenea masina. Strict din punct de vedere masina, la acelasi pret de achizitie cred ca as alege Porsche Cayenne, e totusi intr-o liga superioara BMW.1 point
-
109 400 km schimb ulei cutie Automatico , au intrat 5 L ulei ZF prin metoda gravitationala , uleiul nu arata rau , nu era f negru , usor inchis la culoare cred ca normal deci tind sa cred ca pana la aprox 120k km ar fi ok poate si ceva mai mult. Pilitura normala pe magneti . Totul ok ca si data trecuta . I-am schimbat si becurile pt marsarier , vede ceva mai bine acum in intuneric , cumva parca la f10 camera spate vedea mai bine in intuneric , posibil proiectia luminii sa fie altfel la F06 . In fine .1 point
-
"Bai omule", "bai"...in afara de niste pareri 100% subiective si niste desconsiderari grave la adresa parerilor mele, nu vad nimic concret scris de tine aici. Vorbesti de feeling-ul tau, de ce crezi tu, de ce vei face tu, etc! Rezuma-ti parerile la ceea ce sunt...pareri personale. Nu am absolut nimic cu parerile tale. Daca tu il sfatuiesti pe om sa isi ia E90, E91 pentru ca asta este parerea ta, super. Nu am absolut nimic cu asta. Dar nu incepe sa o impui ca litera de lege, ca F30 este garantat inferior E90. Si nu inteleg de unde a venit F10 in discutie, noi eram la subiectul E90 vs F30. Probabil e un jab (jalnic as spune) la masina pe care o detin...ai simtit tu cumva ca este un argument bun la momentul potrivit, desi eu ma rezumasem la 2 masini din aceeasi clasa (3). Am mers cu toate modelele insirate de tine mai sus si am si eu parerile mele, dar nu vin aici sa le impun ca lege. Si nu ai nici cea mai vaga idee de la cine imi iau eu informatiile si totusi imi zic ca imi iau informatii gresite, doar pentru ca asa zici tu. Asta e mama subiectivisumului. Ce zici sa ne vedem fiecare de parerea lui si o lasam acolo pana cand nu ne ia un moderator pe faras?1 point
-
Cred ca cel mai bine este sa mergi cu ele, vizual poti sa iti dai seama care este mai spatioasa iar daca vrei pe cifre poti gasi pe net comparatii. Cat despre care model este mai bun, fiabil. etc. greu de spus, sunt atat de multi factori de luat in calcul incat e greu sa spui ca una e ai buna decat alta. Personal eu am achizitionat un F30 care imi place ft. mult, modelul anterior efectiv il consider nereusit ca design, dar este doar parerea mea, precis multi au o parere diferita dar este absolut normal, in final totul se rezuma la buget, nevoia ta si feeling-ul tau cand mergi la un testdrive, degeaba ne dam noi cu parerea si intram in polemici aici.1 point
-
Despre aceeasi jurnalisti care intr-o revista scriu ceva si in alta altceva. Oricum, nu mai are rost sa deturnam thread-ul omului. Cine crede ca 5-6 ani de avans tehnologic de la o generatie la alta au trecut degeaba pe langa BMW (sau orice alt producator reputabil) probabil ca gandeste pur emotional. PS. chiar o sa urmaresc sa vad daca vreun jurnalist a scris pe undeva ca E90 este peste F30, dar ma indoiesc.1 point
-
Criticile pot fi obiective, clare si ferme doar atunci cand sunt sustinute de numere in spate. In rest oricine testeaza o masina si ofera o parere face exact asta...ofera o parere. Iar aceasta parere este subiectiva, personala si sub nici o forma ferma. Din nou, acelasi discutii infinite le-am citit la E36 vs E46, E46 vs E90 si apar si acum. Aceeasi oameni care nu se vedeau conducand altceva decat E36 acum sunt in E90 si perfect impacati cu ideea. Deci alegerea de a merge pe un model mai vechi este un pur subiectiva si bazata pe preferinte personale, NU datorita faptului ca cea veche este mai buna, obiectiv vorbind .1 point
-
Si avem prima modificare , ambilight care si la seria 6 era penal de slab si monoton , dadea o atmosfera ciudata . oficial nu este nici un retrofit pt seria 6 , am rascolit tot netul si am inteles apoi de ce nu exista , montajul a fost unul fff dificil si a durat aprox 6 ore , am fost la un pas sa renunt ,s-a scos ambilight cu suportul care e f bine bagat in tapiserie , sub piele si pt a nu provoca alte daune s-a lucrat milimetric . In final baietii de la Am customs au facut o treaba perfecta dupa multe reglaje intensitate si pozitie a benzilor de led care provin de la un kit de f10 ,ciudat ca la o masina 2015 nu au facut un ambilight competitiv daca tot l-au instalat , un led care scadea pana la finalul benzii imi pare din filme proaste asa ca asta e rezultatul final acum de care sunt super multumit . Ce vedeti este intensitatea maxima care se poate regla din bord .uUrmeaza tipsuri de 650i, cele dreptunghiulare si difuzorul aferent . i-am infoliat si farurile in folie protectie , m-am gandit ca poate ajuta la vreo piatra mai nebuna1 point
-
Ieftin si simplist versus superlux şi hypercomplex.... era si o imagine atasata.. https://drive.google.com/file/d/1pYAxsbXkRlv76KK2DxpG2E8GDKoPHJNP/view?usp=sharing1 point
-
haha tot ce e posibil , masina e tentanta , azi ma uitam la retrofit side warning assist ar trebui carcase oglinzi si 2 radare pe spate , trebuie verificat Azi am fost la Filip pt ca avea o zgarietura pe aripioara laterala sofer si o usoara decoloratie la lombar , probabil o problema cu care ma voi tot confrunta , cel putin o data la 6 luni , asta e , bine ca exista solutie accesibila1 point
-
1 point
-
lol mi s-a intamplat si mie in primele zile in care am adus-o in parcare , prefer asa decat o cheie1 point
-
Tu tot dai exemple cu reprezentantele, iar aici vorbim de vanzatori privati. De ce insisti? As dori sa spuna cei care posteaza aici, de cate ori au dat niste bani garantie cand au condus o masina "test-drive" a unui vanzator privat? Sincer.. despre ce vorbim? Cat despre negociatul la telefon, se presupune ca stii din start cam de cati bani dispui cand vrei sa cumperi o masina. Cu alte cuvinte daca ai 14 mii, nu suni pentru o masina care este postata cu 18 mii si incepi cu "care e ultimul pret". Eu asa vad lucrurile si cei care abordeaza asa subiectul pot sa fie sanatosi. Daca tu ai un buget pentru un anumit model, mi se pare normal cand suni sa te interesezi de masina in primul rand, te duci frumos si o vezi, iar eventualul negociat il faci la fata locului. Daca masina corespunde exact descrierii din anunt, nu vad pentru ce incearca cumparatorul sa negocieze mai mult de stadiul de a intreba politicos, iar la fel de politicos pot sa il refuz. Nu vad nimic in neregula aici.1 point
-
Un test de bun simt trebuie facut . Nu doar in parcare ,totusi masina trebuie scoasa la drum lung . Eu am batut palma cu samsarul ,om f serios si am achitat masina dupa ce a luat imediat nr rosii si am putut sa merg 100 km pe A1 , la intoarcere am achitat masina . Nu as lua o masina fara sa fac un test de viteze , turbina ,dpf ,frane ,vibratii nu ai cum sa le testezi pe un elevator . Daca nu permite test macar prin oras cativa km atunci nu are rost1 point
-
Eu cred ca aceste cazuri sunt mai rare (sau poate chiar au ceva de ascuns) in care vanzatorul/samsarul nu te lasa sa o conduci, spun asta deoarece atunci cand am vazut masinile respective, majoritatea au insist efectiv sa conduc masina spunandu-mi ca doar asa imi pot face o parere generala si nu doar sa ma uit cum arata, plus ca in felul asta pot lua o decizie mai simplu. Mentionez ca la unele masini chiar nu am fost interesat dupa ce am vazut cum arata si in plus le spuneam de la bun inceput ca momentan vad masina deoarece nu sunt inca hotarat si vreau sa mai vad, cu toate astea insistau sa conduc masina respectiva...1 point
-
Asta cu nelasatul sa faci testdrive m-i se pare din altf film când vine vorba de vânzarea unei mașini... La mașinile noi cumparate din fabrica se ĂŽntâmpla sa apara probleme imediat dupĂŁ achiziționare, mai mari sau mai mici, dar uneori apar. Ce sa mai vorbim la mașinile second hand cu 100k + km... Orice mașina second hand am deținut, am fĂŁcut un testdrive și nici un dealer nu a avut de obiectat, ĂŽs de pĂŁrere ca atunci când cumperi mașina second hand ai dreptul si e obligatoriu sa existe o negociere de preț, indiferent ca e persoana fizica sau dealer auto și sa fie fĂŁcut un testdrive... DacĂŁ au ceva de comentat du-te mai departe, atât timp cât tu ai banul, tu alegi ce faci cu el, mașini ĂŽs o grĂŁmada și o sa mai fie, in domeniul asta nu exista “ocazie unica”.1 point
-
Aici nu vorbim de testat masina pe autostrada la viteza mare, ci un test (si in parcul de masini cu se zice mai sus.. o parcare goala mai mare..).1 point
-
Multumesc la fel. Pana la sfarsitul anului vreau sa upgradez si turbinele, sa o duc undeva la 550cp si aici ma opresc cu modificatul....sau nu1 point
-
Dupa cum spuneam, am optat ptr Bilstein B12 Pro Kit datoritĂŁ review-urilor gĂŁsite pe diferite forumuri, majoritatea fiind pozitive. Vineri m-am apucat de treabĂŁ iar ĂŽn câteva ore au fost montate pe mașina. Am fĂŁcut câteva deplasĂŁri iar prima impresie e una foarte bunĂŁ, adica mult peste așteptĂŁri.Spun asta ptr ca nu ma așteptam sa fie atât de confortabilĂŁ, chiar mai confortabilĂŁ decât cea M-sport care era pe mașina, iar handling-ul mașinii sa fie net superior.Ma refer la felul cum se comporta pe curbe, viraje, trecerile peste diferite denivelĂŁri care acum nu se mai simt atât de pronunțat. Pot spune cĂŁ am fĂŁcut alegerea perfectĂŁ, deoarece cĂŁutam exact acest compromis; putin sportivĂŁ și ĂŽn același timp confortabila ptr o mașina daily. In privința aspectului, momentan nu e o mare diferența, dar din ce stiu in urmĂŁtoarea perioadĂŁ se vor mai lasa. Am mai schimbat și chederul ușĂŁ șofer, acesta fiind puțin ciupit ĂŽn la colț iar la viteza mai mare nu prea mai etanșa cum trebuie și apĂŁrea acel fluierat enervant..acum am rezolvat și problema asta.1 point
-
Pentru drumuri lungi un A4 ar fi o optiune mult mai buna. F30 este inferior la confort, materialele din interior, antifonare (atat fata de motor cat si de zgomotul de rulare si vant), sistem audio standard, scaune standard, spatiu interior si cred ca lista poate continua. Evita cutia multitronic (CVT) deoarece nu este nici fiabila nici eficienta dpdv al consumului. Nici eu iti recomand vreun hibrid pentru drum lung, nu au consum asa bun. Daca vrei neaparat Bmw pentru drum lung te poti orienta catre F10 dar si costurile de intretinere vor fi mai mari (atat fata de A4 cat si de F30)1 point
-
1 point
-
Multumesc mult, baieti!! Ieri am ajuns la București ptr a monta un diferențial (LSD) Quaife...CE SCHIMBARE!! Ma întreb de ce nu am făcut acest upgrade încă de când am luat mașina, ptr ca abia acum am realizat cat de mult schimba experiența condusului..degeaba am o grămadă de cai putere dacă nu sunt puși cum și când trebuie pe asfalt.Masina asta ar fi trebuit sa vina din fabrica cu asa ceva, dar cred ca ar fi fost un concurent ptr M3 la vremea aia. Senzatia pe care ti-o oferă e una destul de sportivă, deoarece viteza de ieșire pe viraje e mult mai mare din cauza grip-ului mecanic crescut. Nu mai trebuie să aștept ca mașina să se îndrepte, pot accelera printr-un colț și astfel pot menține impulsul până la capăt. De asemenea, se ameliorează accelerația tare pe o linie dreaptă, deoarece există un prag mai mare înainte de intervenția sistemului DSC și, prin urmare, o viteză mai mare de accelerare. Singurul dezavantaj, dacă pot spune așa, e faptul că anvelopele vor avea viața scurtă, ptr ca te îndeamnă sa ii dai, mai ales pe viraje...sper sa imi treacă cat mai curand apucăturile astea, pt ca de ieri parca am o cu totul alta masina. Recomand cu cea mai mare încredere upgrade-ul la un LSD, indiferent de brand.1 point
-
AstĂŁzi am montat și noul volan M-Performance.Una peste alta, face ceea trebuie sa facĂŁ, adicĂŁ are mai multe moduri de condus: efficient dynamic, sport si race, setĂŁri și câteva opțiuni interesante cum ar fi temperatura apei, uleiului, lateral G meter, race lap timer, consumul de combustibil pe diferite trasee și acel indicator cu leduri ptr schimbarea treptelor la anumite turatii prestabilite.Eu l-am pus sa fie activ la 4500 rot/min. Inca o chestie care imi place e faptul ca nu pornește odatĂŁ cu mașina, adicĂŁ trebuie sa tin apasat pe cele doua butoane ptr a-l activa.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Lucrurile nu sunt asa simple. Mai ales ca treci si la adaptive. Se modifica firele la mufele farurilor...pin 1 cu pin 7. Se schimba frm...se trag fire pt adaptive. Se codeaza. Daca le folosesti asa, o sa bulesti frm-ul1 point
-
Situatia se poate remedia foarte simplu prin verificarea cablurilor electrice intre baterie si cutia cu sigurante, si sigurantele (locasul.in care se infig sigurantele)1 point
-
De la parbriz, asta daca nu e lipit corect si "rasufla", se resimte doar dupa 100Km/H un fasait! Altfel nu se aude! Cel putin la mine asa a fost si intr-adevar era o gaura in mastic! Fa o inregistrare si urc-o pe youtube si dupa pune aici link-ul ca sa ne putem da seama! Si eu cam am problema cu sunetele, dar mi-am dat seama ca totusi nu e bine sa tot stai stresat de la o masina! Suntem inconjurati de stres si asta mai lipseste! Evident ca mai degraba sa previ problemele decat sa le repari dupa, acestea avand impact mult mai mare dupa, si tot in buzunarul tau!1 point
-
Bai omule, compara tu G20 cu F30 si apoi F30 cu E90. Ai sa vezi ca cel care si-a pierdut cel mai mult feelingu' este F30. Eu mi-as lua instant G21 M340I daca ar fi dupa mine si as lasa masina pe care o am( E91). Vezi gresit lucrurile. Generalizezi totul in loc sa vezi cum sta treaba defapt si ii iei in considerare pe cei ce nu sunt profesionisti, crede-ma. F10 este mult mai rau la condus ca F30( aceleasi motorizari si optiuni). La mine, cand voi face upgrade sunt 2 optiuni in mare: Seria 4 GT cu optiunile necesare sau..... cand va fi.... G21. Oricum, ce i-as recomanda initiatorului topicului, sa gaseasca un E9x 335D LCI bine dotat.0 points
-
As lua E90/92 335i sau D oricand. F10 520D nu as cumpara niciodata. F30, nu-mi place interiorul, mi se pare ieftin cu acele plastice. Conduc F30 si stiu despre ce vb, de aceea nu te sfatuiesc.0 points
-
Nu as da nici macar un euro unui vanzator de masina care nu ma lasa sa o conduc. Inainte sa o cumpar, o testez. Nu as cumpara de la samsar niciodata, astia toti sunt niste dubiosi iar faptul ca nu a mentionat micile defecte inseamna ca ascunde multe altele. Suntem in Romania, e ft posibil sa aiba relatii la reprezentanta. Daca aduce 4-5 masini lunar, iti dai seama ca tu platesti verificarea 350 ron. Firma face bani, iti spune tie ce vrei sa auzi si toata lumea e fericita. Samsarul vinde, aduce alta masina, alt client cu verificare si tot asa. Cine pierde aici timp si bani? TU, evident! Nu cumpara de la samsari nici macar apa imbuteliata, sigur e manevrata si aia. Cauta-ti masina pe net si trimite platforma dupa ea sau du-te tu dupa ea. Chilipiruri nu exista! Spor la achitzie!-1 points
-
Eu nu am lasat pe nimeni sa conduca nicio masina din cate am vandut si au fost o groaza. Da, merg sa o verifice intr-un service fara nicio problema, il plimb eu cu ea in toate felurile in care isi doreste tare/incet. Dar de condus nu dau masina pentru ca nu am incredere pur si simplu si plus de asta marea majoritate oricum vor driveteste gratis si doamne fereste iti mai si trosneste masina, iar daca nu ai casco, ce faci? Ala iti zice ca ii pare rau si tu plangi resemnat.-1 points
-
A venit unul odata sa cumpere o masina de la mine si habar nu avea sa mearga prin oras, sensuri giratorii, varza, si mai avea si impresii in cap ca cica e masina nustiucum, pana i-am spus ca e sofer de dacie si habar nu are sa mearga cu masina, celalalt a izbucnit in ras si a dat din umeri la el..... si da daca vrei sa vezi cum arata poftim uita-te, vrei sa vezi cum merge, iti arat eu ce stie sa faca, ca mergi tu pralea flocosu prin parcare cu 20km la ora e fix p, poti sa mergi cu ea cand vii cu banii, dai banu si mergi cu ea, ai bubuit-o e tb ta, vrei sa mergem la dorel mecanicul lui peste sa il vad cum trage el de toate alea si se suie slinos cu un rahat de laptop cu programe delphi piratate? Asta n merita nici 5000.... dada ... mersi nu-1 points
-
E obligatorie negocierea? Tare asta. Testdrive-ul il lasi sa faca inainte sau dupa ce merge cu ea la service? Inainte sau dupa ce negociaza 1000 la telefon? Comparatia cu dealerul neamt care iti da masina sa o testezi este irelevanta, pentru ca ala are masina asigurata si in caz de dauna oricum platesti si tu. Uite ca eu toate masinile asa le-am vandut, fara sa fie testate de cumparat ci conduse de mine si dupa caz testate in service. Dar poate ca mai conteaza si masina si vanzatorul.-1 points
-
Nu cumpĂŁr mașinile din România și nici n-o sa ĂŽncep curând...stai liniștit ca nu doar dealerii te lasĂŁ sa faci testdrive, in Noiembrie m-a rugat un prieten sa merg cu el sa ĂŽși ia un golf7 GTI de la persoana fizica, dupĂŁ ce ne am ĂŽnțeles la preț am semnat am fĂŁcut testdrive și pa. Stai sa ne ĂŽnțelegem, tu ai riscuri care le poți elimina din start prin a cere un avans ĂŽnainte de testdrive in cazul de accident iar el ĂŽși poate lua ĂŽnapoi avansul dacĂŁ nu ii convine ceva dupĂŁ test dar cumpĂŁrĂŁtorul ce garanție are ca mașina e ok, așa din vorbe... Asta cu nenegociatul la o mașina second hand bĂŁnuiesc ca e o gluma proasta...nu știu ce mașini ai vândut și nu știu cui dar dacĂŁ azi, acum ai o mașina care ma intereseaza și te ĂŽntreb ultimul preț ĂŽnainte sa vin cĂŁtre tine și tu zici ca e preț fix, ĂŽți zic spala te pe cap cu ea, asta doar dacĂŁ nu vinzi vre un hypercar sau mașina de colecție, orice mașina merita cumpĂŁratĂŁ pentru prețul corect, ar fi culmea ca tu, vânzĂŁtor, sa pui un preț și ĂŁla sa fie prețul corect pt tine și pt cumpĂŁrĂŁtor ca deh, ce ĂŽți mai pasa ție de sufletul lui și te-ai gândit sa ii ușurezi munca de negociere prin a spune ca prețul e fix. Ăs absolut convins ca au fost și o sa mai fie inconștienți cei care cumpara o mașina pe vorbe și pe un “test in reprezentanta “ dar nu ĂŽnseamnĂŁ ca nu sunt alții care vor facĂŁ o vânzare la modul corect. Am primit 10% discount in 2007 la BMW Autotransilvania dupĂŁ ce mi am configurat mașina, sincer ma aștept sa primesc “discount “ și de la o masina second hand. P.S. Nu am cumpĂŁrat in veci mașinĂŁ de la persoane fizice și fĂŁrĂŁ garanție...-1 points
-
Frate, eu vorbesc despre profesionisti, despre jurnalisti auto. Tu despre cine vorbesti?-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00