Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/11/19 in all areas
-
3 points
-
BMW seria 5 E39 530D Manual Am 2002 luna 6 Motor 3.0D KM reali 426mii modelul Exclusive Comenzi pe volan functionale, piele, incalzire scaune, etc. Dotarile se vad in poze. Motor, cutie fara probleme, consum bun. Defectiuni: AC pierde freon - freonul sta in instalatie cam 1 saptamana. PDC - 2 senzori parcare fata nefunctionali 1 bec de Xenon d2s doar ce s,a ars. Parbrizul prezinta o fisura - in urma lovirii oglinzii interioare. discuri frana fata ovalizate - bate in volan la franare usoara, se simte. Estetica nu este foarte ok, prezinta lacul sarit pe capota si la aripa stanga fata rugina. Deci seria 5 necesita investitie. = Pret 11.000 LEI BMW Seria 7 E65 730D Automat An 2003 luna 6 motor 3.0D km 280 mii dar au fost dati inapoi 100 mii Comenzi pe volan functionale, piele, etc. Dotarile se vad in poze. Motor, cutie functioneaza bine schimba bine. Fara probleme, consumul este ok. Defectiuni: Compresor AC blocat - necesita schimbat dar masina functioneaza ok, nu afecteaza decat ca nu merge AC. PDC - 3 senzori parcare nefunctionali Estetica este 8 din 10 Pret 20.000 LEI Sunt proprietar la ambele masini si ofer certificat fiscal. Sau Schimb ambele masini DOAR cu ceva mai nou an minim 2006 (e65FL, E60 FL, E53 FL, etc) ofer si o diferenta2 points
-
Ce hoti ordinari, cum sa ceri ma 540 lei + tva pt manopera, nu sunt normali la cap!!! Auzi la ei 4 ore dureaza operatiunea, mama ei de tara de rahat cu oameni de rahat. Sa-mi arate ei mie ce fac in 4 ore...ba in 4 ore dai cutia jos si o pui la loc in plm.2 points
-
Pai atunci impartaseste-ne si noi din experienta ta. Preturi, service-uri, timpi, alea, alea... Nu d-asta e forumul? Mai invatam si noi.1 point
-
Supra realist nu cred ca e, doar ca se vand greu masinile pentru ca sunt foarte multe la vanzare, si lumea cauta deobicei cat mai ieftina Are un dezavantaj ca e 318, daca era 320 aveai sanse mai mari sa o vinzi mai repede.1 point
-
Poate ai noroc. A vandut un prieten acum doua saptamani 318d cu cca 160k km reali, h/k, 2011 cu pret mai mic, dar nu se stie niciodata.1 point
-
Eu am cumpĂŁrat una din anul 2012 din Olanda 320d 163cp la 160000km acum aproape 3 ani. Ăn prezent mașina o am la vânzare pe site-uri de specialitate, cât și pe forum, cu aproximativ 225000km și ĂŽn tot acest timp i-am schimbat doar consumabilele (la 10000km), atât, fĂŁrĂŁ sĂŁ exagerez. Cred cĂŁ a fost cea mai fiabilĂŁ mașinĂŁ din toate pe care le-am avut. Cutia schimbĂŁ la fel de bine, consumul tot la fel de mic a rĂŁmas, iar mașina mi se pare cĂŁ merge la fel ca atunci când am luat-o (locuind la aprox. 25km de oraș și fĂŁcând preponderent drumuri externe, nefiind folositĂŁ ĂŽn mediul urban, probabil tot ce ține de filtru de particule a avut de câștigat). Ăți recomand 100% un F30, ĂŽn detrimentul lui E90 de exemplu. DacĂŁ vei avea puținĂŁ atenție cu ea, cu alegerea pe care o vei face și cu ĂŽntreținerea ei se va dovedi o mașinĂŁ excelentĂŁ. Chiar dacĂŁ nu ai aceeași ținutĂŁ de drum și același feedback de la direcție, totuși, e mult mai ușor de condus și cel puțin la fel de fâșneațĂŁ, cu atât mai mult dacĂŁ optezi pentru automatĂŁ, unde cutia cu 8+1 rapoarte e cu mult peste cea ĂŽn 6+1 rapoarte de pe E90. Eu o vând deoarece am decis sĂŁ trec și prin altĂŁ tabĂŁrĂŁ (MB CLS), ĂŽnsĂŁ, pot spune cĂŁ ĂŽncĂŁ duc lipsa cutiei de pe F30, cea de pe MB fiind mult mult prea lentĂŁ.1 point
-
Salut. Eu am beneficiat de o lucrare de genul. Acopera piesele, dar nu manopera si ce ar putea considera ei consumabile (furtune, ulei, etc). Am platit in avans lucrarea si Bavaria mi-a returnat banii in 30 de zile. Inainte de inceperea lucrarii, Bavaria a cerut aprobarea cu un deviz de reparatio si si-au dat acceptul.1 point
-
cumpara faruri originale complete din dezmembrari. mai ai nevoide FRM3 XE sau AHL in functie de tipul farurilor (xenon sau adaptive xenon), si de modificatul firelor de la faruri. te sfatuiesc sa cumperi si stopurile cu LED care vin la masinile cu xenon de fabrica, astfel incat sa faci retrofitul de LCI complet si corect. nu cumpara VALEO sau alte aftermarket uri1 point
-
1 point
-
Am revopsit etrierii intr-un BRUSHED GOLD specific etrierilor de pe M3/M4 Competition. Eu zic ca au iesit destul de bine, app.. imi cer scuze pentru masina ca este un pic murdara, nu prea am apucat zilele astea sa merg cu ea la spalatorie1 point
-
1 point
-
Eu am vrut G30 în primul rând pentru mai multă silențiozitate și confort, pe care le-am primit din plin, dar nu chiar 100%. Suspensia e M Sport, e o idee mai tare totuși, dar în continutare mai confortabilă decât F30, care era stock. În plus acum am roți pe 18 vs 16, tot runflat, și tot mi se pare mai mult confort ca la F30. Mi se pare la fel de fâșneață și ușoară ca F30 (ceea ce e ok, e doar cu 90kg mai grea ca F30-ul similar - RWD,diesel,automat - trăiască aluminiul acum), doar că mai stabilă parcă și mult mai puțin dansatoare. La cutie nu simt nicio diferență, e tot o plăcere. O scot în weekend la o plimbare mai lungă, acolo pot să îmi fac o părere pertinentă.1 point
-
Oamenii de genul asta trebuie demascati, eu am tot postat aici masini masluite, si cu conversii facute.1 point
-
Este luatĂŁ de la Bavaria Used Cars, dar este importatĂŁ. Nu a avut rulaj ĂŽn RO. Ăn ofertĂŁ aveau destule dar nu cu ce dotĂŁri ĂŽmi doream eu.1 point
-
Saptamana asta am mesterit putin la masina. Aveam o mica transpiratie la busonul de umplere ulei motor, nu exista cod separat doar pentru garnitura buson(sincer pareau corp comun) asa ca l-am inlocuit complet cu unul nou. Dupa ce l-am dat jos pe cel vechi am gasit si un workaround cel putin temporar pentru cei care nu vor sa inlocuiasca busonul cu brand Castrol, mai exact extrageti cu grija garnitura busonului si o intoarceti pe partea cealalta Daca tot eram la compartimentul motor am zis sa verifc si uleiul de servodirectie, aici am gasit nivelul la minim. Pe capacul la rezervor scrie foarte clar, Pentosint CHF11S ONLY !, dar un mecanic foarte priceput se pare ca a bagat ulei ATF(nu de cand e la mine, oricum se pare ca a mers si asa). Nefiind uleiul corect am decis sa il inlocuiesc complet, deci a urmat un flush. Am inchiriat un spatiu de lucru la un service de cartier, 2.5 litri ulei Febi verde pt Flush, 1 litru Pentosin pt Umplere, spray de curatat, lavete si luat sculele mele in portbagaj(sunt obisnuit cu ale mele). Operatiunea a durat aproximativ 2 ore, dar sunt multumit ca am facut treaba asa cum trebuie cu mana mea fara sa am dubii ca la un service nu ar fii curatat tot circuitul. Am mai montat inapoi capitonajul de la capota, era dat jos de cand am inlocuit-o, l-am curatat cu aspiratorul cat s-a putut. Schimbat ceva cleme coapte, curatat scurgerile de pe lateral. Va urma si un flush la lichidul de frana pe care vreau sa il fac tot eu ca sa pot pune unul cu DOT 5.11 point
-
Au venit si pragurile de M3 style de la vopsit, sunt ceva mai agresive ca si cele M Pack.1 point
-
tu la 21 de ani aveai aceleasi gusturi ca acum la 37? asta daca varstele sunt corect completate pe profil. totusi exista un mod mai placut in care iti spui punctul de vedere si dai drumu la "pareri"1 point
-
Am schimbat aripile cu cele de M3, dupa care am eliminat chrome-ul de pe trimul de M3 vopsindu-l in negru lucios, iar semnalizarea gri modificat semnalizarea cu un effect ,,smoke" dupa care am eliminat emblema de M3 si am pus doar //M. Imi place ca urmeaza liniile caroseriei foarte elegant1 point
-
Ămi cer scuze proprietarului pt discuțiile proaste de pe aici, dar asta este parerea mea..babaetzi stați calmi ca viata e prea scurta pt a plânge dupĂŁ vremuri de mult apuse. DupĂŁ cum bine stiti, bmw nu produce plastice , uleiuri sau diverse cacaturi , deci nu l costa aproape nimic diferitele intervenții pe garantie. Piesele cu defecte ,,se ĂŽntorc “la firma producatoare și tot tacâmul.. Datul cu parerea ,, in general “ la persoana mea , iar bine știm ca e sport național, romanul fiind destept ,, in general” Promit ca e ultimul post aicite salut și da i in gura la cazan, ca de asta ți ai luat motorul ala, nu pentru plastice1 point
-
Conceptia cu 'masina n-o tii o viata si oricum se strica' o au in general cateva categorii de oameni: - cei care sunt obisnuiti sa isi repare masina in fata blocului si nu-i deranjeaza sa stea cu surubelnita in mana in fiecare weekend - cei care intretin masinile la minima rezistenta, cat sa nu-i lase in drum. Piese sh, ulei ieftin si schimbat rar, ulei in cutia de viteze 'pe viata', articulatii care 'mai merg', etc. In general categoria asta incearca sa tepuiasca viitorul posesor al masinii la vanzare. - cei care au bani suficienti si pe cineva care se duce cu masina lor in service ca sa nu piarda ei timp Pentru toti ceilalti oameni, defectele sunt un inconvenient. Chiar daca e masina in garantie si nu te costa, dar pierzi timp si energie si astea sunt cele mai importante resurse. In cazul asta, Crysis21 si-a luat dupa parerea mea masina in cele mai bune conditii: aproape noua si la jumate de pret fata de una noua. Asta nu inseamna ca nu trebuie sa aiba pretentii de la ea pentru ca e sh. Din contra, trebuie sa aiba pretentii pentru ca e o masina de > 100k euro care e aproape noua. Cu cat majoritatea cumparatorilor accepta ca e ok ca masina sa se strice des, cu atat isi permit producatorii sa le faca mai proaste.1 point
-
UPDATES: Schimbat discurile + placutele ( discuri BREMBO ventilate-perforate si placute ATE ceramice ) Revospit jantele din gri inchis in negru lucios Instalat lip pe bara fata M3 style.1 point
-
1 point
-
Suspensia adaptiva e misto, insa intretinerea ei e scumpa. Amortizoarele adaptive costa 6800 ron bucata si se schimba doar pe set plus alte piese.1 point
-
Nu e ceva general valabil. Mai suntem și care ne ĂŽngrijim mașinile cum trebuie, sĂŁ știi. Rari, dar suntem1 point
-
D-aia nu o sa cumpar niciodata o masina sh , din Romania. Ti-ai batut joc de masina .1 point
-
Dupa aproape 12 ani in care am avut un e60 530da, am decis ca este momentul sa schimb masina. Am ajuns sa iau un F36 GC 2015. Momentan sunt foarte multumit de ea. Lista optiunui: Standard Equipment 548 Speedometer With Kilometer Reading Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles S 1CB Co2 Content 230 Eu Specific Additional Equipment 258 Runflat Tyres 2P5 18"all. Wheels Turbinenstyling 415 2PA Locking Wheel Bolts 2VB Tyre Pressure Indicator 2XE Sports Leather Steering Wheel Black 302 Alarm System 316 Automatic Tailgate Operation 320 Model Designation, Deletion 423 Floor Mats, Velour 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 465 Through-load System 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine 4AE Armrest Front Retractable 4DM High.trim Fin. Pearl Gloss Chrome 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5DA Passenger Airbag Deactivate 609 Navigation System Professional 698 Area-code 2 Area-code 2 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 775 Individual Roof-lining Anthracite 7S1 Modern Line 843 Engine Design 868 Language Version Dutch 886 Dutch / On-board Documentation 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8S3 Automatic Lock When Driving Away0 points
-
Deci,povestea incepe acum 1 an si jumatate,masina incepea sa tremure la pornire,turometrul fluctua si nu mai tragea ca inainte + imi aparea constant martorul de la filtru de particule.Am mers la un service unde m-i s-a pus testerul pe masina,eroarea fiind din cauza filtrului de particule care nu se mai putea regenera.Mi-au facut cei de la service o regenerare fortata,iar martorul nu s-a mai aprins deloc.Am mai circulat asa cu masina inca vreo 5 luni,dar deja au inceput sa ma enerveze primele porniri cu fluctuatii si tremurat.Am ajuns la alt service unde testerul dadea mai multe erori din cauza filtrului de particule,acolo mecanicul mi-a recomandat inlocuirea lui cu unul oem sau anulare fizic+soft deoarece acestuia de pe masina i-a trecut durata de viata.Am mai postat pe forum si anul trecut sa cer o parere in legatura cu dpf-ul,am renuntat la varianta inlocuirii lui din cauza pretului pe care unul oem il are(nu voiam sa cumpar unul aftermarket deoarece mai multe persoane mi-au spus ca sunt facute destul de prost si nu au o durata de viata foarte mare),nu am vrut nici sa-l curat doar sa arunc 300-400 de lei pe geam pentru cateva luni de zile,si am ales varianta dpf off fizic si din soft.Am anulat filtrul fizic,dar am mers cu masina timp de vreo 1-2 luni de zile,nu foarte multi kilometrii fara soft(in zona mea nu am gasit pe nimeni capabil si nu am vrut sa ma arunc cu capul inainte pentru o operatiune de tip resoftare).Cat timp am umblat cu masina fara soft facut am inlocuit si releul bujii in speranta ca pornirile greoaie si tremuratul se vor rezolva.Acest schimb a mai ameliorat putin situatia,dar tremuratul si fluctuatiile nu dispareau,in plus a mai aparut un fum albastrui care tine vreo 15-20 de secunde,iar culoarea variaza in functie de cat umblu cu masina(daca masina sta 2-3 zile fara sa fie pornita,fumul e mai dens si mai inchis la culoare,iar fluctuatiile si tremuratul sunt mai puternice)si la rece un 'fluierat' de turbina.De aproximativ o luna de zile am facut si softul,stage 1 +anulare dpf soft.Acolo baietii mi-au facut parametrii motor in mers(verificare injectoare,pompa inalte,turbina) si au zis ca sunt in regula,dar mi-au mai descoperit o problema,clapetele de admisie ramaneau blocate pe o pozitie.Am mers la un service unde mi-au dat jos admisia si au stabilit ca acel motoras care antreneaza clapetele este defect,iar o clapeta avea joc.Hotararea a fost sa anulez aceste clapete de admisie si,totodata am curatat galeria de admisie. Dupa toate operatiunile masina merge mai bine(se simte anularea dpf si acel stage 1),dar nu reusesc sa scap de tremuratul si fumul albastrui la prima pornire.Mai multi mecanici la care am fost pana acum ziceau ca e de la injectoare,pompa inalte,dar pe tester nu sugera ca ar fi de la acestea.Alt mecanic mi-a recomandat sa schimb bujiile,dar acestea au fost verificate cand s-a schimbat releul si erau in stare buna. Chiar nu mai stiu de la ce ar putea sa fie aceasta problema,motorul nu consuma ulei chiar daca este prezent fumul albastrui la prima pornire,si precizez masina prezinta aceste simptome doar la prima pornire. Daca cineva s-a mai confruntat cu acest gen de problema sau unul asemanator,un sfat ar fi bine-venit.-1 points
-
Cu ceramic va frana mult mai prost pana le incalzesti cum trebuie. Daca mergi cu masina prin oras, daily nu stiu cum justifici alegerea asta.-1 points
-
-1 points
-
Am zimmerman perforate/ventilate pe fata si brembo perforate/ventilate pe spate. Am facut un test si anume am pus placue Ferodo normale, nu ceramice, nu nimic. Am dat jos textarurile epad care m-au costat mai mult decat cele OE, insa nu erau ceramice. Le-am dat jos deoarece aveau 5.000 km cu discurile vechi si am zis sa pun placute noi cand le-am pus pe astea perforate, cand se uzeaza acestea voi pun textarurile, ma astept la o diferenta notabila intre ferodo si textar, la pret au iesit aproape de 3 ori mai ieftine ferodo decat textar ePad. Franarea la rece, gen primii 10 km este destul de naspa, adica se duce bine discul, are nevoie de putin timp pentru a frana cum trebuie, insa cand zic ca nu franeaza cum trebuie, ma refer la frane din alea blana, doar asa simti, in rest franeaza ca si inainte. Praful pe jante este din plin, dupa cateva sute de km mers in exterior deja se depune ceva praf pe jante. Singurul lucru " ciudat " este ca la o frana mai lunga/puternica gen de pe la 180 km/h la 100 km/h efectiv huruie, un huruit puternic pentru vreo 2-3 spre final, nu stiu care e treaba cu zgomotul acesta, dar nu ma deranjeaza deoarece il aud rar. Am 31.000 km cu discurile si placutele acestea, nu tremura sau altceva, eu sunt multumit, franarea este buna, putin mai superioara decat cea stock, insa nu mare diferenta.-1 points
-
E liber la pareri da? Bara fata e de toata jena, eu n-as fi pus-o. Care e faza cu dungile de pe grilele fata? E de haur?Cica detaliile fac diferenta, spre bine sau rau....degustibus...-1 points
-
-1 points
-
Trebuia sa cauți una cu edc si direcție integrala,astea fac toți banii,5-er cu motor de 2 litri nu prea cadreazĂŁ cu M -uri si alte bĂŁlĂŁrii,e o mașina pt confort si pt peste 45 de ani. Dar e frumoasa si asta-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00