Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/23/19 in all areas
-
După două săptămâni de frecat și tras de ea pe toate părțile, mă declar îndrăgostit, fără discuții. Problema mea legată de zgomotul de la interior se pare că era justificată - tot simțeam că nu e liniștea care ar trebui să fie în habitaclu - inițial am crezut că sunt anvelopele. Nu e asta. Rulmentul stânga față necesită înlocuire. Se rezolvă pe garanție, nu e bai, dar asta e - aștept piesa acum. "Shit happends", cum ar zice americanii. Nu m-am putut abține și am dat jos "520d" de pe spate. Nu am avut la nicio mașină până acum, iar când le-am luat noi am insistat mereu să bifez opțiunea asta. Mi se pare foarte învechită ideea de a mai scrie pe mașină modelul. În rest, talpă cât se poate, că mai mult mergem bară la bară Mă uit că de la motor imaculat, deja se pune praful și mizeria autohtonă Nu m-am putut abține și am luat un set de covorașe all weather. Cele standard, bej, se chinuie din greu dacă plouă. Să văd dacă le pun iar la vară. În orice caz, e ok contrastul, mai ales că plafonul și stâlpii sunt tot pe negru. Ce n-am reușit să înțeleg, este de ce nu este și footrest-ul tot negru-M. Văd că pe RealOem nici nu mai apare ca și cod de piesă pt mașină, că parcă l-aș fi înlocuit tot cu ceva pe negru, ca și pedalele.4 points
-
Oameni buni, nu ar sens sa ne certam. Din punctul meu de vedere, cea mai mare diferenta o face suprafata asfaltului. Sunt anumite drumuri unde se aude de parca merg cu roti de lemn, altele in care nu auzi nimic in masina. Autostrazile in general sunt bine facute, nu ai cum sa te plangi de masina. In alte ordine de idei, habar nu am ce anvelope o sa primesc si de nivelul de zgomot. Banuiesc ca tot GoodYear, despre care pot spune ca am fost multumit ca si zgomot. Aderenta lor a fost sub Michelin, dar parca erau mai bune la capitolul uzura.4 points
-
Corect. Conteaza anvelopele si asfaltul. Vazusem in germania la un moment dat ca se lucreaza pe un drum, desi din punctul meu de vedere nu avea nevoie de reparatii sau alt strat. Si am intrebat, de ce turnati alt strat ca e bun drumul vad ca? Pai asta e mai silentios... deci acolo e nivelul germaniei, si categoric conteaza la confortul celor din masina, sau chiar al localnicilor daca e o zona populata.3 points
-
3 points
-
Centimetri cresc "logaritmic" in raport cu locul in care se afla Mai ingrijorat as fi de centimetri aia decat de cativa decibeli :queen:2 points
-
"Prietene", in primul rand cred ca m-am exprimat destul de amical in postarea mea, ca sa ma iei de sus. Ce ar fi sa pastrezi acelasi ton si sa nu recurgi la texte care, inca din prima propozitie, denota superioritate din partea ta? Nu ti-am atacat sub nici o forma postarea, ci pur si simplu am spus ca mi se pare putin exagerat sa spui ca diferenta este radicala intre cele 2 marci. Le-am avut pe amandoua si nu consider diferenta a fi una asa de drastica. Dar asta este parerea mea, in fond. In al doilea rand, ceea ce spui, legat de decibeli, se refera la energia transferata prin sunet. 3 db inseamna dublarea energiei sunetului. Insa cand vine vorba de sunetul perceput, 1 db incremental inseamna undeva in zona a 7% incremental in sunet perceput. Cand vine vorba de sunet perceput, 2-3 decibeli nu reprezinta nimic semnificativ. Citeam un studiu, mai demult, care spunea ca o ureche normala, neantrenata in arta sunetului, abia percepe o diferenta de pana la 5 db intr-un mediu normal. Urechea este sensibila la sunetul perceput, nu la puterea sunetului. Plus, decibelii cresc pe o scara logaritmica. Asadar, ca sa ai o dublare in sunet perceput, iti trebuie +10 decibeli, nu +3. Nu sunt expert in arta sunetului, ba dimpotriva sunt chiar putin neantrenat in aria asta, dar cifrele de mai sus le tin minte de la cateva articole citite acum ceva timp cand ma interesam de o mica problema pe care o aveam cu o ureche. Deci merita verificate spusele mele, dar nu cred ca sunt departe de adevar. Mergand pe cotarea de zgomot mi-am ales si eu cauciucurile la F10. Am mers pe 'mana' unor Dunlop Sport Maxx RT2, care sunt cotate la 68-69 db. Intradevar, sunt foarte misto la drum lung.2 points
-
tu ce masina ai? nu e ca si cum 95% dintre masinile care circula pe strada ar avea EDC, peste 250cp si directie si pe puntea spate, iar a lui deejay ar fi printre ultimile ramase fara asa ceva. criticile astea sunt ca si cum omul si-a luat masina fara AC. garantez ca 99.9% din parcul auto din tara asta, este mai lent, mai putin confortabil si sta mai prost pe curbe decat masina lui deejay. si mie cand mi-a fost livrata masina, desi cred ca erau maxim 5 bucati de g30 la momentul respectiv livrate in Romania, am primit direct critici ca nu are nu stiu ce dotari. evident, ca se poate mult mai bine mereu, dar si daca apare unul cu ultima generatie de porsche 911 acum pe forum, livrat saptamana asta, tot va fi cineva sa spuna ca 450cp sunt prea putini, si ca 911 nu poate fi decat modelele gt3-rs sau turbo si ca trebuia sa astepte pana se lanseaza si astea si apoi sa isi comande2 points
-
Azi am scos mașina de la Bavaria. Nota 10 pentru toată interacțiunea cu ei. A ieșit totul impecabil. Mașina miroase a nou. Zici că e luată din showroom. Am primit și un breloc cadou Recomand cu mare căldură dacă vreți să lucrați cu Bavaria Used să luați legătura cu Cristian Sima la Otopeni, un băiat de nota 20. Și am primit și o veste bună între timp. Mă pot bucura de garanție de fabrică până în 2021. Se pare că mașina avea pachetul extins.2 points
-
Stiu la ce te referi. Pe langa "daily", am un Scirocco 2 din '82 cu un 1.8 16V si un hibrid T3/T4 cu 50/63 cu wastegate-ul setat pe 2.0 bar, adica 315 cai printr-o manuala cu 5 trepte si LSD. Cu totul sub 800kg fara mine. Da, e mai agila pana la o anumita viteza, dar la plecari, franare, viteze mai mari e incomparabila cu 435i-ul, chiar si stock. In viata reala tractiunea fata, cu tot LSD-ul si sasiul bine facut (cum Honda stie intr-adevar sa faca FWD) nu-ti pot oferi aceeasi satisfactie cu un sasiu bun si propulsie (vezi Subaru BRZ sau Nissan 200SX, daca esti fan japoneze). E foarte greu sa faci distributia 50/50 fata/spate cand tu ai motor si cutie in fata. Sunt de parere ca, desi exista masini FWD foarte bune, nu exista masina sport pur sange cu tractiune fata. Asa e si normal. Motiv pentru care exista brakeboost sau launch control.1 point
-
Un interior din piele a ajuns destul de ok la pret, eu zic sa nu te mai chinui1 point
-
sa furnizeze tensiunea necesara pentru un bec cu xenon (fata de un bec cu halogen care e aprins printr-un semnal pwm) ma referean in general la instalatia cu xenon vs. instalatia cu halogen. de celelalte componente enumerate de tine nici nu am mai pomenit, era clar ca nu le-a montat1 point
-
Eu unul nu stiu sa existe jante de tabla pe 17 pentru F48 (5x112). Exista un link?1 point
-
Iti recomand varianta aleasa de mine anul trecut: valva EGR OEM produsa de Wahler la ~500RON si manopera mai mult de 100-150RON n-ar trebui sa te coste. Valva OE tot de Wahler e produsa. Nu era nici o diferenta intre cele doua piese, desi pe cea OE plateam 1000RON. Valva are o carcasa de aluminiu si in ambele cazuri exista marcat numele producatorului pe ea direct in matrita de injectie. In rest, preturile oferite de service-uri specializate/nespecializate sunt ciupeli tipic romanesti. Iti recomand epiesa.ro1 point
-
Eu am pt.iarna un set de jante tabla 17 plus capace,oeiginale bmw,nu am intilnit fenomenul de care spui tu cu Peugeotu,nici macar la viteze mari pe autostrada.1 point
-
cele pe 17 cred ca sunt alegerea optima jantele - pe tabla sunt mai ieftine si mai putin pretentioase, rezistente si usoare. - aliaj poti sa gasesti la preturi rezonabile pe olx, dar ar fi recomandat sa iei model original, fiind in teorie mai rezistente Orice janta alegi trebuie sa se incadreze in intervalul gandit pentru masina ta. Inch, ET, J cu anvelopele second e o loterie. Chiar daca au floarea buna, poti sa ai extra zgomot din rulat neuniform, sau calcatura diferita a masinii precedente. Pentru cauciucuri as merge pe non-RFT pentru confort si silentiozitate sporita, dar asta implica roata de rezerva. din experienta mea poti gasi anvelope cu preturi bune aici vadrexim.ro cauciucuridirect.ro o anvelopa cu rezultate bune in teste si pret sub medie este Falken EUROWINTER HS01 - 225/55 R17 101V XL - 4551 point
-
Salut, eu mi-am cumparat anul trecut roti complete pe 17, cu anvelope Bridgestone Blizak RFT de pe OLX, noi noute cu eticheta pe ele la 60% din pretul cerut la reprezentanta. Iarna trecuta am fost foarte multumit de anvelpe. Mai mari de 17 nu vad sensul pentru iarna, iar sa le tot schimbi de pe o janta pe alta nu este o solutie decat provizorie - pana la urma tot iti vei lua si jante. Mai poti sa opresti jantele actuale pentru iarna si sa-ti iei unele mai mari pentru vara (R19 RFT sunt destul de inconfortabile pe drumuri rele). Iarna este bine sa ai RFT - nu este o placere sa ingheti pe langa masina in creierii muntilor ca sa schimbi o roata. Plus ca poti face 2 pene simultan (mai rar, dar este si asta o posibilitate). Sa te asiguri ca ai si senzorii in jante.1 point
-
Si daca iti da cineva codurile de eroare ce faci cu ele? Mai bine pune un tester pe masina si vezi de unde se trage problema.1 point
-
Eu ti-am spus parerera mea pt ca am schimbat distributia la un motor N47 din 2010 , e drept cu mai multi km. Incearca sa pui pe cineva sa acelereze la 1500 rotatii si vezi cum suna.1 point
-
Iti verifica franele si suspensie bucsaraie ca e gratis. De fapt e in interesul lor, e ceva uzat/defect atunci iti vor face o oferta.1 point
-
„Specialistul“ de pe forum stie el ceva. A fost la service bmw(in Germania) si raspusul a fost ca „asa face iele, ie boala lor” Si nu s a culcat pe o ureche, a mai cerut o parere. Cand doi oameni iti spun ca esti beat te duci si te culci. Parerea a doua a fost ca se aude lantul( tot in Germania) Apoi a urmat un schimb de telefoane reprezentanta bmw- handlerul de unde am luat masina si am primit raspuns favorabil, schimbam lantul desi masina avea doar 60.000 km Lamurit?1 point
-
1 point
-
Salutare, exista filtru de polen si la e36 fara AC. Defapt e un kit format din 4 piese, 2 filtre cu 2 capace. Se monteaza pe lateralele aerotermei. Acum vreo 10 ani am facut un topic cu montajul lor, dar pozele nu mai sunt valabile. O sa caut pozele si incerc o actualizare.1 point
-
fiabilitate e calculata in interesul producatorului, la fel si planul de service; pt BMW e important ca masina sa duca 4 ani sau 180.000km fara incidente; dupa, e chiar profitabil sa se strice diverse - ori repari si te costa mult, ori schimbi masina si te costa si mai mult. e un business, si pare ca e bine gandit si condus1 point
-
F36 420D M Sport din 2016, 150.000km, cumparata la 147.000. Intentionez s-o vand pe la 180.000 De ce toata lumea pe-aici spune "km reali"? Va credem pe cuvant1 point
-
Da, nu stiu ce sa zic despre discuri. Am si eu zimmerman si brembo discuri perforate/ventilate, tot de 6.000 km, e totul ok nu bate nimic, dar pentru siguranta recomand tot discuri OE, nu se stie niciodata cand o iau razna. Si tampoane motor rar am auzit sa cada, eu am zis ca le schimb ca sa fiu sigur ca e totul ok din punct de vedere al vibratiilor, la fel si racordul flexibil si tamponul de la cutie.1 point
-
niste poze cu ce-am facut joia trecuta, plus un filmulet filmuletul aici in habitatul ei natural aici cum trebuie sa tii piciorul fin ca o pana pe acceleratie ca sa obtii un consum excelent pentru mersul pe autostrada de 10L/100km cheile dobrogei si in navodari, unde erau taberele alea de vara1 point
-
-1 points
-
-1 points
-
Nu e vorba de asta, dar tu nu vezi ce scrie ca eu prefer masini cu sute de mii de km dati inapoi si mai stiu eu cum,ca stie el.Eu sunt departe de a ma lauda, daca era asa prezentam si eu masiniile mele aici. Hai sa nu mai scriem ca dam up aiurea, merci.-1 points
-
Un f10 si pt oraș un f20 A scris ca nu are confort 100% si eu i am zis de ce,pentru ca am pe f20 suspensie sport si stiu ce ĂŽnseamnĂŁ zilnic sa circuli cu ea In comparație cu f10 cu edc si IAS. N am criticat nimic,..-1 points
-
Ce idiot, auzi ca nu mai primeste seria 5 la curatat, parca e masina de vina ca sunt ei prosti... Daca erau destepti lucrau la nasa, apple google etc, nu la spalatorie...-1 points
-
Bimmer m-ai spart cu replicile tale, nu ma documentez sa vad ca costa calele, nu ma intereseaza si nu am de gand sa-mi fac service auto. Nu ma intereseaza in cat timp isi amortizeaza valoarea.. Eu am vrut sa subliniez altceva... Pe langa asta tu crezi ca eu nu stiu ca nu merg pe mai multe masini-1 points
-
hm, tre sa intelegi cum functioneaza decibelii, prietene! intre 60 decibeli si 63 este diferenta de la simplu la dublu. este ca si cum ai avea cancer in stadiul 2 si altul are in stadiul 3. pare diferenta mica, insa in realitate este diferenta intre viata si moarte. 3 decibeli inseamna un zgomot dublu. o sa ma uit si pe tabelul tau...-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00