Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/05/19 in all areas
-
Noi update-uri.. 1. Am renuntat la acele doua linii de la grila, acum fiind ,,stock" 2. Am dat folia jos de pe numerele de inmatriculare, parca si-a pierdut din farmec 3. Am cumparat set lipuri la ambele praguri, le-am dus la vopsitor si le-am montat pe masina.2 points
-
Salut, tuturor! De vanzare 528 i xdrive de la link. Masina este ââŹĹdreaptaââŹÂ, adusa de mine din Germania in 2017. Multumesc! https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-528-ID7GxZr1.html Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Vand masina din anunț, stare tehnicĂŁ excelentĂŁ, restul se poate vedea in anunț. Este mașina personalĂŁ. https://www.olx.ro/oferta/bmw-535d-286cp-lci-IDbXn0q.html1 point
-
1 point
-
Zf recomanda schimb intre 80k-120k km. Daca cutia schimba ok nu vei avea nicio problema nici dupa schimb. Sunt doua metode se schimb: gravitational si cu aparat de flush. Ar trebui sa folosesti intre 5 si 9 l de ulei in functie de metoda. Cu ocazia schimbului se inlocuieste si baia de ulei care contine filtrul si suruburile aferente. Poti sa alegi piese zf sau oe, iar costurile sunt intre 1300 lei si 3000 lei in functie de piese si metoda.1 point
-
1 point
-
Salutare, Am intampiant si eu problema opririi motorului. Al meu a pornit si dupa cca. 1 min (la ralanti) s-a oprit si nu a mai vrut sa porneasca. Inainte de aceasta, masina nu avea erori pe tester. Dupa oprirea (din senin) au aparut urmatoarele erori: - P0091 - Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit LoW - P0193 - Fuel Rail Pressure Sensor A Circuit High Input - P1252 - No DTC definition found - P2620 - Throttle POsition Output Circuit / Open. In urma a cateva zile de cautat pe diverse forumuri, youtube, scheme electrice, realoem, etc... am rezolvat problema. Este vorba despre o siguranta din cutia de la calculatorul masinii (partea stanga). Am incercat sa pun poze sa se vada exact dar imi da eroare de upload. Sper sa va fie de ajutor! Drumuri bune!!!1 point
-
Ăn principiu se repara fĂŁrĂŁ probleme și fĂŁrĂŁ efecte negative ulterioare. ĂnsĂŁ, pentru o evaluare concreta/corecta, trebuie desfĂŁcut motorul.1 point
-
Este identic cu raportul scos de reprezentanțĂŁ. Exemplu de la fosta mașinĂŁ:1 point
-
O sĂŁ dureze puțin pânĂŁ ĂŽl face, dar raportul chiar e ce trebuie. Am luat de 2 ori de la el. Super mulțumit.1 point
-
1 point
-
https://bmwvinreport.com/ BĂŁiatul ĂŁsta dĂŁ cele mai bune rapoarte. Exact ca la reprezentanțĂŁ. E român.1 point
-
Daca erau asa bune arcurile OE, nu mai ajungea omul in situatia asta, sa i se rupa un arc la o masina veche de 5-7 an (cu care sunt destul de sigur ca nu a carat saci de ciment si caramizi zilnic). Care ar fi justificarea de a lua un arc OE de 500 lei in loc de un aftermarket de ~180 lei? Am inteles situatia cu stergatoarele, dar nu se aplica la orice piesa. Exista si cazuri (rare) in care piesele aftermarket sunt mai bune decat cele originale.1 point
-
Are sens sa fac un schimb de ulei si sa trec pe 5w40? Avand in vedere ca termostatul la benzinare deschide circuitul spre radiator la o temperatura de peste 100 gradeCelsius, este ideal sa se foloseasca un ulei mai gros la cald, mai ales daca motorul consuma/pierde ulei. Toate garniturile din cauciuc sunt imbatranite si si-au pierdut elasticitatea. In concluzie (din propria experienta): foloseste ulei 0W40 sau 5W40, iar daca faci schimbul de ulei la sub 10k km este bun si castrol magnatec 5W40 (eu asta il folosesc). Daca il schimbi la interval mai lung, orienteaza-te catre ceva mai bun calitativ... Sa ne aducem aminte: cifra din fata literei W (winter) reprezinta vascozitatea la RECE, iar numarul dupa W reprezinta vascozitatea la CALD, adica la temperatura de -10 gradeC (iarna inaintea pornirii motorului) uleiul 0W este mai fluid decat 5W, 5W este mai fluid decat 10W, samd. Cand motorul este cald uleiul W40 este mai vascos decat W30. Am avut o experienta negativa cu 5w30 (l-a consumat) si de atunci am folosit doar 5W40.1 point
-
No offence, dar cand v-ati luat masina va asteptati ca piesele sa coste ca la Logan? Daca vrei ca masina sa se arate si sa se comporte ca atunci cand a iesit din fabrica pui piesele originale, altfel ... 'merge si asa'. Majoritatea pieselor aftermarket sunt diferite (mai mult sau mai putin) de cele OE. Chiar astazi m-am zgarcit la un set de stergatoare, am zis ca OE sunt prea scumpe, asa ca am luat Bosch ca "sunt tot aia". Acum imi stau mult mai ridicate ca cele originale si, pe langa faptul ca se vad ca un rahat, mai si vajaie la viteza, asa ca cine isi comanda originale acum? Doar zic, scumpul mai mult pagubeste.1 point
-
De la cap se impute tot angrenajul dintr-o reprezentanta, cu directori nemti si alte vrajeli speli imaginea pentru o scurta perioada de timp si cam atat, am prea multe experiente interesante cu domeniul asta auto ca sa mai cred in basme de Petre Ispirescu. La reprezentanta BMW Sibiu standul de geometrie este stricat de cel putin 2 luni(de atat stiu eu), iar pe cei din conducere ii doare fix in cot sa il faca functional in parametrii normali, asa ca ce mai vorbim de schimbare de viziune ... Aaa, era sa uit, pentru campania de recall inca nu m-a cautat nimeni de la BMW Sibiu si imediat se face anul de cand am completat formularul fantastic de pe site, noroc ca m-am bagat eu in seama cu cei de la ProLeasing Ploiesti (de nota 10). Daca vreti service serios in zona Sibiu/Alba mergeti in Alba Iulia la Autogenial, chiar sunt geniali si dornici sa lucreze(rezolve problemele clientilor) si sunt parteneri BMW cu acces la baza de date(istoric si tot tacamul).1 point
-
1 point
-
Spune-i cumparatorului ca pornirea iarna e INCA asigurata IN PRIMUL RAND de o stare/incarcare a bateriei masinii optime/maxime, ca distantele scurte si pornirile dese mai ales iarna, vor omora bateria si ca (in cazul masinii de care este interesat ) pompa de inalte (.. presiunea la injectoare..) este ultimul lucru de care sa se teama iarna, ca nu va porni motorul la E90. (E90 nu este E46 de care poate a auzit..)0 points
-
Da, cred ca multi stiam asta , dar aici e vorba de o solutie, care la prima vedere nu ar trebui sa influenteze calitatea audio . Deci portul aux din cotiera nu e folosit si totusi trebuie sa scoti mufa de conectare. La fel, am mentionat odata o problema care nu are logica - calitatea audio prin USB-ul unitatii android era mult sub calitatea audio a fisierelor copiate in memoria interna sau de pe internet . Nu ar trebuie sa se intampla si totusi asa era la unitatea mea cu 4.4 .0 points
-
Subscriu feeling-ul lui D-rive. Cand plec de la serviciu , ma relaxez in masina. Daca n-am chef de muzica , o opresc, cu toate ca soselele din Ro sunt cum sunt, trec peste denivelari, gropi fara ca sa inceapa sa cante o orchestra de "greieri",fara batai , se aude doar cum toarce tractorasul , infundat fara sa te deranjeze. Ma uit pe volan, sigla BMW, ma face sa zambesc, inseamna ceva BMW , mai mult decat o masina, chiar daca masina mea e una modesta . Important e ca se trage dintr-o familie cu sange alb-albastru...-1 points
-
salut eu sunt nou si vreau sa intru si eu in marea familie BMW,cumparandu-mi unul bineinteles.As dori sa-mi cumpar un seria3 facelift din 2003 ptr ca deocamdata atat imi permite bugetul si as vrea sa stiu si eu consumul real al unui motor de 1.8benzina in conditiile unui condus normal,dar de la un posesor ca de statistici sunt satul.Multumesc anticipat-1 points
-
am avut 5 marci diferite cilindrate diferit una de cealalta in primele 3-4 luni era F.U.N. dupa care devenea un mijloc de transport si atit doar un mijloc de transport. cind am trecut la BMW sa cam schimbat treaba dupa 2 ani tot F.U.N. a ramas nu ma mai satur de ea. deci teoretic nu e bine deloc este cam ca la dealer mergi la el si prima doza este gratis..dupa care ai sa incepi sa cauti tu dealeru-l. cam asta simt eu. BMW trebuie pus pe lista de halucinogene NU E ARMA CA AG-U NICI MASINA CA BMW-U. :hyper:-1 points
-
-1 points
-
ca tot vad postul abia acum, fac si eu o completare. cu tot regretul, nu toata lumea umbla cu BMW pentru ce simte. sunt multe alte categorii. pe unii ii duce de la A la B. altora le ofera pozitie sociala. altora le ofera pozitie "manelara". ar mai fi multe sectiuni, dar pe scurt : acestia nu merita un BMW. sunt alte masini la aceste categorii care pot face treaba poate chiar mai bine. dar atunci cand ai pasiune pentru masini, pentru condus, nu poti sa nu te indragosteti de BMW. am avut si eu mai multe marci inainte. si aveam impresia ca sunt deosebite, si un BMW nu isi merita banii. asta pana am cumparat unul. asa a inceput "isteria". fara alte detalii, n-am condus nimic care sa se apropie de spiritul care il ofera aceasta masina. BMW for life. PS: nu ma bucur cand se strica cate ceva, dar vad defectiunea ca pe un inamic. unul care se interpune intre mine si dragostea mea. si pentru asta, trebuie eliminat cat mai repede !-1 points
-
Eu personal am nebunia cu E30-ul. Visasem de nu-stiu-cati ani la unul, dar nu avusesem sansa sa fac o tura...macar ca pasager. Doar din ce vazusem/auzisem despre ei m-a atras, plus design-ul. N-o sa uit niciodata prima tura cu unul. Ma dusesem sa vad un ursulet 2.5 pus la vanzare...in gandul meu eram "act cool, act cool", sa nu ma vada proprietarul cat sunt de nebun dupa ei. Stiti cum se intampla de obicei cu visele? Cand devin realitate parca nu e ce te-ai asteptat. La mine a fost exact invers. A fost mai mult decat ma asteptam. Mi s-a pus un zambet tamp pe fata doar cum a pornit cei 6 cilindrii in linie...l-am rugat sa facem o tura...m-am urcat in dreapta si am uitat de tot ce mi-am propus...am ras de fericire tot drumul, in hohote radeam...incepusem sa-i zic la proprietar cat de mult iubesc masinile astea, de euforie, in timp ce el o tinea de-a latu'...nu mai simtisem asa ceva in NICIO alta masina. Nu am reusit sa-l cumpar atunci din x motive, un an am tot vorbit despre el. Anul acesta am reusit sa-mi cumpar un E30 coupe, si desi e doar un amarat de 1.8I, m-a facut sa zambesc din prima clipa cand l-am condus. Am simtit ca masina asta a fost facuta special pentru mine...si acum, dupa ceva vreme, tot ma face sa zambesc de fiecare data cand ma urc la volan. Nu stiu in ce masura am reusit sa transpun in cuvinte feeling-ul care mi-l ofera aceasta masina...nu regret achizitia, nici nu as conduce altceva. Nu mi-e masina de weekend, mi-e de zi cu zi. Va salut cu respect.-1 points
-
Ei uite ca am trait s-o vad si pe asta!! FUN?? Sau poate nu... (Parerile sunt intotdeauna impartite!) Cineva spunea nu demult pe forum, dupa s-a lansat seria 2 cu tractiune pe fata, ca ii mai ramane sa vada ca BMW se apuca si de camioane. Ei bine a vazut! http://www.wall-street.ro/articol/Auto/186018/bmw-ne-prezinta-primul-sau-camion-este-electric.html-1 points
-
Am o experienta destul de indelungata cu masini bmw si pot aprecia ca acest FUN este extrem de costisitor...nu va luati bmw uri decit daca aveti un venit destul de mare pentru a le intretine(totul este triplu la pret decit concurenta audi,mercedes etc) si binenteles artificial mentinute tot de noi... masinile bmw peste 8 ani sunt extrem de defectuoase deci din nou nici un FUN (doar detinatorii stiu asta) cred ca e timpul sa demontam miturile sa coborim cu picioerele pe pamint se sa comunicam real intre noi este FUN doar pentru cei care si permit o masina noua aproape noua sau tinjesc dupa una. p.s. am observat ca serviceurile deasemenea cam in fiecare judet sunt extrem de scumpe si extrem de proaste(informatii de pe forum) exista doar un fel de aura magica in jurul lor dar se dovedesc un balon de sapun-1 points
-
Ce reply de parvenit, scuza-mi expresia. Poate sa indice probleme tehnice pe care mai bine le rezolvi decat sa le ignori. Ce e rau in a te informa si poate sa-ti faci griji ca nu mai ai consumul normal?-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Din experienta va spun ca romanul e pui de curva. Si cei care au plecat din reprezentante si fac de capul lor, fie ca si-au incropit un atelier la ei acasa, fie ca au un service al lor si-au luat niste grade de te sperii, ceva de genul soup nazi din seinfeld. Asta e romania cu r mic.Din alt punct de vedere, am o cunostiinta, cumnat, are peste 60 de ani, a fost asociat cu un belgian la un service auto in Antwerp multi ani, omul nici macar nu e mecanic de meserie dar cred ca e geniu. L-am vazut cum a gasit o problema la un ford excursion v8 in 10 minute mancand dintr-un sandvis. Belgienii s-au chinuit 2 luni si n-au reusit...e uite ca a vrut sa se intoarca in Ro si a primit mue de la repr din ro, ca nu e calificat, ca e batran. Acum e sofer de tir in belgia pe 3300 euro lunar. sI NU DOARME LA CABINA. ROMANIA. MAZOCHIST-1 points
-
Nu prea poti sa pui pe plus continuu la masini mai noi , pt ca o sa inceapa sa-ti apara mesaje cu battery discharge . Modele mai noi de head-unit booteaza si in 30 de secunde. Totusi e un system de operare intreg de incarcat acolo , pe un hardware relativ slab - poate nu atat procesorul cat viteza emmc-ului.-1 points
-
O informatie peste care am dat acum. Multa lume se plange ca sunetul din unitatile Android e infundat, nu suna bine . Cineva a deconectat mufa portului auxiliar din cotiera si suntetul s-a imbunatatit dramatic . Vedeti aici : https://www.dropbox.com/s/bqe0q0ekxtpqbxy/20191004_111843.mp4?dl=0 Solutia a venit intr-un topic de discutii despre unitatile cu Android 9, dar cred ca ar functiona la toate.-1 points
-
-1 points
-
discutam despre un bmw ... ți-am dat și modelul și tot ! Este vorba de tracțiune spte ! Știu cum se face un Burnout! Dețin un alt e46 diesel la fel, 320Cd 150 cp, ĂŽl ĂŽnvârt și da fac Burnout cu piciorul pe frâna ! Discutam de faptul ca ĂŽmi dezactiveazĂŁ accelerația ! Despre aia era vorba . Nu ca nu știu sa o ĂŽnvârt sau sa fac un Burnout !-1 points
-
Ai facut un check la actuator din ista? Se misca cum primeste comanda? La ce presiune ai in dpf-ul ala...bucura-te ca nu ti-a ajuns turbina in portbagaj Cand masina intra in limp mode te atentioneaza. La tine probabil masina se comporta ciudat din cauza dpf-ului blocat. Nu o mai lasa sa-si faca regenerare pentru ca vei topi fagurele.-1 points
-
Cred ca el se referea mai degraba, daca DDE-ul returneaza eroare in caz de defectiune la actuator, nu daca actuatorul memoreaza ceva. Da, primesti eroare daca sunt probleme cu el. Scoate mufa, pune contactul, apoi un scan cu ista si te vei convinge-1 points
-
1 . actuatorul poate sa fie defect fara sa dea eroare .aici ma refer la faptul ca nu mai lucreaza in parametrii , nu ca e mort cu totul. in general buna functionare a actuatorului reiese din testele de air mass, charge press , smooth running etc. 2. nu stiu cum se manifesta la limp mode , nu am patit . dar sunt destule erori care spun ca ar putea sa duca la limp mod si nu se intampla. nu am vazut eroare de limp mode in softurile de diagnoza.-1 points
-
O pata de rugina sa se puna pe un arc si adio arc in 2-3-4 ani, depinzand de cat de "insistenta" e rugina..-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00