Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/28/19 in Posts
-
Cred că s-a speriat toată lumea azi că au anuțat că vine răcire mare și zăpadă pe la munte. Era arhiplin pe la toate vulcanizările. Pentru că și eu am drum la munte fix când se anunță zăpadă am decis să trec la cele de iarnă. Sunt 225/55/17 Style 631 Feric Grey. Anvelopele sunt Dunlop Wintersport 4D tot RFT. Cam gălăgioase , dar asta e. S-a schimbat puțin și dinamica mașinii. Se simte mult mai confortabilă față de cele de vară pe 18, clar.5 points
-
tu poate aveai 20 de ani, fara copii si fara alte nevoi, ia sa vezi cum e cu copiii pe care trebuie sa ii duci la gradinita sau scoala si nu ai alta alternativa ca fie nu ai mijloc de transport, fie nu ajunge aproape de scoala, samd. E usor sa zici nu iti lua masina daca ai salariul asta, dar trebuie si el sa traiasca cumva cu un minim de confort, iar masina la noi nu e chiar un moft din pacate, e o necesitate in lipsa alternativelor reale. Atata timp cat omul ala munceste pentru cei 2000ron are tot respectul meu si merita sa isi duca si el viata cat de cat decent, iar tu vii si-i zici ca asta e, sa nu-si mai ia nici masina aia . Nu merita ala poate care e un putoi, freaca menta si isi ia ultima cazatura de E90 si apoi o eviscereaza ca e mai bine decat sa o repare.4 points
-
ca e 2 sau ca 3, tot prinde lejer mult peste limita legala. Nu mergi zilnic cu 200 si nici nu esti mai smecher in trafic, la aceeasi coada stam toti. Fiecare stie cel mai bine ce motor are nevoie sau ce masina il caracterizeaza. Alte invidii mai ai?3 points
-
@cavaliere, din pozitia ta, ai dreptate. Insa este foarte greu sa diferentiezi niste masini, pt ca ar insemna sa le iei pe toate "la mana" si sa decizi ca a ta desi este euro 3 nu polueaza, iar a aluia e distrusa. Legislatia noastra e praf in toate aspectele. In vest daca mergi cu e90-ul cu rotocoale de fum dupa tine, in maxim cateva zile ti-o scot autoritatile din uz si iti dau si o amenda de 1000 de euro. Practic, nici nu ai curaj sa umbli la motor de frica sau, daca ai o problema tehnica dar roata totusi se invarte, tot de frica, nu ai curaj sa iesi cu ea pe strada. Sau nu de frica, ci din bun simt si spirit civic, ceea ce noi nu avem. @later edit. cavaliere, Cand ai 2000 de lei, nu iti iei masina. Nu toti trebuie sa avem masini. La sfarsitul lui 2008, cand a venit criza, am ramas somer pt 9 luni de zile. Am trecut de la Audi A4, masina noua, la tramvai si nu am murit. Apropo, m-am si cacat pe mine in tramvaiul 41 ca m-a prins o problema intre statii. Deci, de la masina premium pe care o porneam si o opream cand voiam eu si unde voiam eu, am ajuns fix ca un boschetar de care ti-e scarba, cacat pe el in tramvai, ca nu era tramvaiul meu sa il opresc acolo unde m-a luat nevoia. si sunt de accord ca nu se va face nimic cu acei bani incasati, ci fie vor fi fie furati, fie vor fi irositi prin investitii fara sens sau in directii spre care nu este cazul.3 points
-
Mersi dar ce faci cu 525, că tot 2.0 e Ai făcut atâta tam-tam ca în cele din urmă să ajungi la Seria 5 cu motor 2.0 Apropo, măcar așa ca idee. G30 a fost mult ușurat, tehnica evoluează. În cifrele oficiale de exemplu F10 525D face sprintul de la 0-100 în 7.0 secunde. G30 520D face același sprint în 7.3 secunde. E ok mașina, crede-mă că nu te faci de râs - pe de altă parte nici nu mă duc pe circuit și nici n-am talente de pilot. Nu mai sta cu preconcepții greșite și alege mașina să corespundă criteriilor tale. Asta crede-mă că mi se potrivește perfect. Toată lumea face downsizing în ziua de azi din păcate.2 points
-
Aparent trebuie sĂŁ fim toți puși pe piloțealĂŁ Nu știu cum de nu mi-e rușine sĂŁ mai ies din casĂŁ cu așa mașinĂŁ, vai de capul meu MĂŁ duc sĂŁ o vând, gata.2 points
-
2 points
-
Văleleu - deci 240 pe o punte ca să zic așa Am mai postat ăsta dar merită efortul, https://bmwvinreport.com/. E raport exact ca la reprezentanță.2 points
-
inainte de a ajunge lichid in baia de ulei, iti da gaze si presiune in vasul de expansiune,se intaresc furtunele,arunca lichidul din vas si dupa aia iti vine cacao cu lapte in vasul de expansiune (intra uleiul in apa)2 points
-
Vad ca discutam tot in extreme: "premium sh, euro 4". Dar voi nu vedeti cate VW sunt pe strada? Golf 4-5, Passat-uri. E plin de VW si Opel, mai mult decat masinile premium ce le vezi tu. Bun, asta 1 la mana. 2 la mana, diesel euro 5, e plin de ele cu DPF-Off (am luat extrema de sus, euro 5, pentru ca deocamdata e scoasa din discutie). 80-90% din dieselurile din Romania, echipate cu DPF din fabrica, il au scos la ora actuala. Pai despre ce vorbim aici? Alea polueaza de rup. ITP nu se face ca lumea, dar taxe stim sa punem. Oricum pe mine personal nu ma afecteaza cu nimic din doua motive, 1 ca nu stau in bucuresti, 2 ca deja sunt oameni care au discutat cu avocati sa mearga in instanta.2 points
-
Ăncercați sa nu mai duceți discuția tot ĂŽn extreme, ba la cocalari, parveniți sau muritori de foame. Poți sa ai salariul și de 1000-1500 euro (ĂŽn București e relativ ușor) și sa ai copii și alte prioritĂŁți, mașina nefiind una din ele. Gândiți-vĂŁ ca marea masa aici se afla, la euro 3 și 4. Ca atunci când a fost taxa de poluare (2013+). Iar taxa asta de oxigen, nu e pentru oxigen "O2", cred ca e destul de clar pt toatĂŁ lumea.2 points
-
Milfa suprema a comis-o din nou. Am mai zis, spala-ti-va pe cap cu ea. O mizerie de initiativa. Sustin ITP la sange.1 point
-
Parcul auto reflecta in mod direct puterea de cumparare si implicit nivelul de trai. Vreti sa vedeti parc auto intradevar jalnic ? Mergeti in Macedonia, sa vezi acolo parc auto anii ‘70-‘80 si merg cu ele ca descreieratii ! Asa ca rezolvarea e una complexa.1 point
-
Și eu ) Nu ĂŽmi mai place. Apropo, la F30 am insistat sĂŁ iau mereu anvelope cu rim protection. Se schimbĂŁ puțin vizualul ĂŽn mai bine aș zice eu. Nu se mai vede “balonul” așa de pronunțat.1 point
-
Am montat si anvelopele de iarna. Astept zapada! ðŸË Sent from my Mi 9T using Tapatalk1 point
-
Asta nu e o taxa de poluare/oxigen/ozon sau alte chestii verzi/albastre. E o taxa ca ai masina in bucuresti, iar aceasta creste in functie de cat de veche/demodata e masina. Sa fim seriosi, platim impozit calculat la capacitatea cilindrica si vrem sa avem taxe calculate corect si echitabil? Nu cred ca s-ar supara nimeni sa plateasca in functie de emisiile pe care le scoate masina. Dar cand autoritatile/service-urile nu sunt in stare sa masoare corect nici cand au sablonul in fata, cum naiba sa ne asteptam la alceva. Cert este ca nu se va schimba mare lucru. O sa se umple parcarile de la blocuri cu masini mai vechi pline de gainat, frunze si praf. Cei care isi fac veacul in masina o sa continue bine merci. Eu am Euro4 si spre rusinea mea merg cu masina la munca, in conditiile in care nu am timp sa fumez o tigara de cand plec pana ajung. Dar o sa platesc cat e de platit sa imi intretin acest lux(ma rog nu doar acolo merg cu masina), iar ca mine probabil sunt multi.(Culmea, cand stateam mult mai departe dar aveam metroul la botu' calului, nu vedeam masina cu saptamanile) Banii din taxe probabil se vor duce pe juma' de metru de pista de biciclete si eventual luat un autobuz electric ceva sa inchida putin gura celor atenti, apoi prin diverse masinatii, in coturile prietenilor pt ca doar ei stiu de ce. Iar noi in loc sa dam unii in altii ca unu are altu n-are, care are nu ar trebui, samd, ar trebui sa incercam sa intelegem ca fiecare traieste viata, in functie de posibilitatile lui. Cu ii spui unui om sa nu mai mearga cu masina dimineata sa isi duca copilul la gradinita dupa ce a stat 3 saptamani racit, ci sa ia un STB mega aglomerat, sa stea bot in bot cu tulpina x de la gripa a, iar seara sa stea 40min sa astepte salvarea ca are copilul febra 40 si nu are voie sa mearga la urgente ca nu are masina euro X. Cum noi ne luam masini de nevoie, moft, hobby, asa o fac si altii. Ca ii spui unui om sa nu isi cumpere un E90 sh ca e un harb vechi, ca polueaza, ca sa-si ia logan, ca sunt milioane de masini in bucuresti, mi se pare de porc. Dar daca ii spui ca nu e o masina extrem de fiabila si s-ar putea sa bage multi bani daca pica x sau y, ca ajunge sa polueze mult si pe viitor o sa plateasca, ca transat pe x ani e mai eficient sa isi ia marca x, asta se poate inscrie ca sfat.1 point
-
Ce gandire comunista… Nu vrei sa faci tu un proiect legislativ in care sa se specifice modelul de masina in functie de venit? Tu nu poti sa traiesti ca de ce face altul cu banii? Trebuie sa intelegi ca fiecare om face fix ce vrea el cu banii lui. Ca sunt ai lui, a muncit pentru ei, i-a primit, nu conteaza - sunt ai lui si ii cheltuie cum vrea el si trage ponoasele sau se bucura ca i-a cheltuit cu cap. La capitolul masini pricipala problema este ITP care se ia asa cum stim cu totii ca se poata lua. Cand se va rezolva aceasta probelema vor disparea si harburile. Eu la data cand am cumparat masina nu era nici o lege care sa spuna ca o pot folosi doar pana la o anumita data asa ca mi se pare normal ca atat timp cat masina mea este in parametrii tehnici specificati de producator pentru modelul respectiv sa pot sa ajung cu ea macar la adresa din talon. Nu ma intereseaza ca e in zona centrala, la periferie sau in curte la Cotroceni. Daca chiar vor sa fim ecologisti sa vina si cu o compensatie materiala consistenta ca sa-mi casez masina (in cazul meu masina face si in Germania de multe ori prima de casare primita la programul Rabla)1 point
-
1 point
-
1 point
-
E clar ca fiecare vede lucrurile prin prisma felului in care este sau nu este afectat, se simte sau nu cu musca pe caciula. Ceea ce este insa clar e ca masura aceasta sau una similara, daca asta va fi poate anultata in instanta, va aparea mai devreme sau mai tarziu, se intampla in jurul nostru de multi ani si normal ca avea sa vina si la noi. Dar, si e un mare dar, e modul si scopul acestei masuri care sunt dubioase. In primul rand ca o astfel de masura trebuia sa dea ragaz oamenilor sa se adaptaze, asa cum e acum va impacta nu doar oamenii ci si companiile ai caror angajati vor fi nevoiti sa plateasca in plus, sunt curios daca ei au facut un studiu de impact sa vada ce presupune daca 700 de mii(ales la intamplare numarul) de oameni de maine merg cu mijloace alternative la munca sau daca pot sa ajunga pana acolo cu ele? In al doilea rand, scopul lor e clar de a strange bani, nu de a reduce poluarea, puteau interzice accesul si sa recurga la amenzi pentru incalcare, amenzi care cumulate ar insemna cu mult mai mult decat acea taxa de oxigen si atunci chiar ar afecta serios bugetul omului si nu ar mai merge cu masina aia. Dar ei merge pe principiul putin de la cat mai multi ca asa nu vor comenta. In al treilea rand, nu ii poti baga pe toti in aceeasi oala, unele masini polueaza mai mult ca altele, cum foarte bine s-au dat exemple mai sus. In al patrulea rand, masura doar ataca un efect nu o cauza, ceea ce este gresit. Ar trebui lucrat la sursa poluarii, adica sa se abroge legea care iti permite a importa orice coaja sau, daca nu, sa se faca ITP-ul pe bune asa cum ar fi normal si atunci sunt sigur ca ar scadea oricum drastic numarul rablelor. Chiar nu trebuie sa inventeze nimic, au atatea modele in alte tari unde functioneaza cu succes.1 point
-
Mai mult ca sigur ai o masa ce nu face contact cum trebuie. Pe www.newtis.info ai toate diagramele, sper sa te ajute1 point
-
Nu mai ai nevoie de el. Eu am fost fix in aceiași situație. Mașina avea navi, telefon, cd changer. Nu mai ai nevoie de ele. Eu le-am dat pe toate jos de pe mașina. Tot Eonon am și eu, dar un model mai vechi ca îl am de vreo 2 ani. Vezi ca cei de la Eonon sunt super Ok. Ii contactezi pe farcebook messenger dacă ai probleme și te ajuta.1 point
-
O sa incerc sa strâng cat de mult pot, sa ma interesez sa vad cat ma costa toata operatiunea asta...1 point
-
Deci tu zici ca la 500 EUR pe luna nu-ți permiți o mașină, dar la 900 îți permiți o mașină nouă? Fu**ed up logic. Eu vorbesc de majoritatea care au mașini intre 2-5000 EUR. Cum își schimba toți mașina într-un timp relativ scurt? Și dacă tu crezi ca Firea v-a pus taxa asta pt poluare, think again. Tocmai s-a anunțat ca o sa taie pădurea Băneasa. A pus-o pentru a trage bani tot de pe voi, sărmanii locuitori ai capitalei. În niciun alt oraș european nu exista taxa de intrare în oraș. Exista interzicere în centru sau pe anumite străzi, dar e interzicere, nu e pe bani, înțelegi? Dar va urez succes cu duamna, aveți multe de tras. Acum lovește în unii, data viitoare în alții.1 point
-
PIMP, Cand castigam 500 euro, mergeam cu mijloacele de transport in comun, pt ca aveam capul pe umeri si stiam ca nu imi permit masina. Prima masina mi-am cumparat-o in 2007, cand castigam 900 si evident masina era noua. Evident, pt societate eram prost pt ca nu imi luasem seria 3 sau A4 sh. Smecherul din ziua de azi, daca vrea e60 sa afume si sa imbolnaveasca pe altii, atunci sa plateasca. Acum, in principiu, cine are 500 euro salariu si isi ia masina, trebuie ajutat sa gandeasca, pt ca evident, el nu este capabil sa gandeasca pt sine. Cu o astfel de lege, ii transmiti omului ca el nu isi permite masina si ca trebuie sa isi ia mancare. In practica, nu mai lasi prostul sa fie prost, cel putin intr-un aspect al vietii si il mai ingradesti sa mai deranjeze si pe altii. Pe la 700-800-900 euro iti permiti masini euro 6 si nu ai probleme cu legea: logan, entry level de la coreeni, japonezi, skoda, etc.1 point
-
mergi la mecanic sau service,e cel mai bine.Cel mai probabil s-a ars garnitura de chiulasa, iti trebuie garnitura noua + de planat chiulasa la un atelier1 point
-
Cum poți sa spui ca e ok taxa și ca ar trebui sa se aplice ĂŽn toate orașele? Cum? Ăntr-o tara sufocata de taxe și unde statul nu face nimic pt oameni. Nu mai bine se fĂŁceau drumuri, un program mult mai bun pt a stimula achiziția de noi autoturisme, un itp mult mai aspru(verificarea noxelor la diesel și dpf-ul), etc.1 point
-
Daca chiar credeti ca taxa asta rezolva ceva....in afara de a baga bani in buzunarul primariei, de altfel falimentara? Corect era ca toti sa plateasca....cum vor sa faca in germania, taxa pe CO2, inclusiv pe fabrici! Motoarele euro 5 (ca sa nu mai zic cu DPF off) nu polueaza? Toate au o valoare de CO2 pe km, toate polueaza in prostie. Nici macar nu e facuta cu cap, in primul rand ca benzina polueaza mai putin ca motorina (in germania chiar si la euro 2 benzina ai placheta verde). Apoi mai sunt diferentele de capacitate si putere. Si ei de fapt ce vor sa faca, pun la un euro4 3000cmc diesel, aceeasi taxa ca la un 1.4 euro 4 benzina. Infrastructura e pusa la punct? Transportul in comun, centura bucuresti? Si nu poti sa interzici in oras, anumite cateogorii. Nu am mai auzit chestia asta. Interzicerea in centru da... dar nu sa iti interzica sa intri in oras cu masina ta euro 2 (dupa care vor urma 3 si 4). Aberatii.1 point
-
Ideea era buna, insa banii colectati vor merge la acoperirea gaurii din bugetul primariei, nicidecum la scaderea poluarii. Cred ca e deja stiut faptul ca masinile nu vor disparea sau scadea considerabil, ci lumea va trece la unele ceva mai noi, insa tot cazane. Trebuie adoptate un cumul de masuri nepopulare pana sa inceapa lumea sa mai renunte la masini. Pana nu se vor face toate ITP-urile pe bune, cu toate verificarile ca la carte si cu suspendarea licentei service-urilor ce au dat drumul pe strazi masinilor neconforme, nu vor vedea imbunatatiri. In plus de asta, trebuie regandit transportul in comun (nu ipocrizie gen 'taxa de oxigen' si autobuze NOI, pe motorina) si facilitatea transportului alternativ. Btw, ce-s cu atatea exceptii de la lege? Masinile ministerelor nu polueaza, sau cum?1 point
-
nu se vrea, USR a avut o lista de amendamente care a fost respinsa evident lista e mai jos Lista de amendamente USR: Se vor identifica zone exceptate de la plata vignetei pentru a facilita mobilitatea urbană durabilă, respectiv a) parcările de tip Park&Ride precum și accesul din exteriorul Bucureștiului către acestea. zona terminalelor mijloacelor de transport în comun care se află în proximitatea limitei teritoriale a Municipiului București și accesul din exteriorul Bucureștiului către acestea. Se acordă o perioadă de grație pentru interdicția de a intra în ZACA până la data de 1 ianuarie 2021 pentru autovehiculele cu norma de poluare non-Euro, Euro 1 și Euro 2 care sunt înmatriculate pe adrese din zona delimitată ZACA. Sumele provenite din încasarea vinietei tip Oxigen se fac venit la bugetul Municipiului București și vor fi folosite exclusiv pentru lucrări, investiții și proiecte din domeniul protecției mediului care contribuie direct sau indirect la îmbunătățirea condițiilor de transport în comun și a calității aerului precum proiecte din domeniul mobilitatii urbane alternative. Circulația autovehiculelor specificate în articolul 2 c) în ZACA constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 1500 la 2000 de lei. În zona identificată ZACA se vor înființa benzi unice pentru transportul în comun cu darea în folosință 01.01.2020 pe următoarele străzi și bulevarde: Lascăr Catargiu, Magheru, Nicolae Bălcescu, I C Brătianu Demetru, I. Dobrescu, Știrbei Vodă, Splaiul Independenței, Splaiul Unirii, Dacia între Calea Victoriei și Piața Romană. Se împuternicește Primarul General să semneze un protocol cu Poliția Rutieră din București pentru asigurarea respectării benzilor unice pentru transportul în comun delimitate pe raza Municipiului București. În linie cu acțiunile identificate ca necesare în domeniul protecției mediului prin Planul Local de Acţiune pentru Mediu, respectiv, promovarea conştientizării publice a responsabilităților în domeniul protecției mediului şi creşterea sprijinului public pentru strategiile alese se demara o campanie de informare a populației privind valoarea în timp real a poluanților atmosferei din București. Pentru o comunicare eficientă a rezultatelor și pentru ajustarea pe viitor a parametrilor măsurii implementate conform acestei hotărâri, instituțiile responsabile menționate la Art. 10 vor organiza o dezbatere publică în luna septembrie 2020 prin care se vor prezenta rezultatele acestei măsuri pe primele 6 luni de aplicare. Se vor prezenta evoluția parametrilor de poluare măsurați în București, valorile investițiilor, a cheltuielilor de funcționare și a veniturilor din vânzare și amenzi, a sumelor cheltuite pe diferite obiective precum și statistici pe categorii de automobile care au făcut obiectul acestei măsuri. Datele vor fi prezentate cu cel puțin 5 zile înaintea dezbaterii publice. edit: sunt curios ce firma va catiga licitatia pentru sistemul de monitorizare1 point
-
Este un inceput, dar 1.Era bine sa fie propusa o astfel de masura cu ceva timp inainte, nu la sfarsit de mandat(oricum la ce sa laudat ca face si la cea facut,nu mai pupa alt mandat) 2.Inainte de o asemenea decizie, trebuiau facute culoare speciale pentru STB,sistem de semaforizare corelat(nu "corelarea" de acum), piste pentru biciclete 3.Trebuie mai multa transparenta in folosirea banilor colectati, tinand cont ca majoritatea bucurestenilor se gandesc ca aceasta taxa este un alt mod de plata a multiplelor societati infiintate de primarie si un mod de sifonare a banului public. Odata si odata trebuia sa se ia si o masura de genul, dar parca prea se pun caii inaintea carutei, asa cum sa intamplat in ultimii 30 de ani.Intai trebuie sa oferi, inainte sa ceri!1 point
-
ia bani ce sa faca, taxa se nu varsa in buget separat deci.. se face ce se vrea cu banii aceia practic1 point
-
Mai bine bagau filtre RAR sa verifice prezenta DPF/Cat pe toate arterele timp de 2 luni pana intra in vigoare. Si la fel, amenzi imense + ridicat talon. Tot vor sa aduca bani la buget, de ce nu fac asta?1 point
-
Asa sunt toate cu DPF off, man. Masinile alea nu dau fum doar pe internet, in realitate sunt fumigene si miroase in spatele lor de mori. Era unul intr-o benzinarie unde exista o spalatorie self service, cu un e92 cu dpf off evacuare sport, tiganii dinastea, tot tacamul. Dupa ce si-a spalat masina, o stergea cu motorul pornit...ne-a gazat pur si simplu, l-a luat lumea la injuraturi si a plecat. Toti tuseau si incepeau sa-ti lacrimeze si ochii. Pai aluia i-as lua si certificatul de nastere, nu doar talonul ). Pe mine nu ma afecteaza taxa asta, imi convine, am un E5 si un E6, asa mai scapam de toate troacele din oras, insa asta nu cred ca e o rezolvare, dar e totusi un inceput.1 point
-
Era cumva de asteptat, toate orasele mari ale lumii incep sa faca asta. Parerea mea, e ca s-a facut intr-un ritm accelerat si fara ca oamenii sa aiba un anumit timp sa scape de masini. Cred ca in alte tari, s-a anuntat/dezbatut cu cel putin un an inainte. Pe langa asta, mi-as dori sa la nivel de tara, nu doar la nivel de bucuresti, sa fie ridicati toti cu cei DPF OFF. In Timisoara ma intalnesc zilnic cu cazane de BMW (eXX si chiar F) ce lasa in urma lor un nor de fum la cea mai mica apasare de pedala. Recent am vazut un tampit pe national, era afumat spatele de nu ii mai vedeam bine numarul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Servicii de cacat. Am masina de 2 ani si nimic. Voiam sa mi iau modelu nou in urmatoarea perioada, dar probabil o sa ma orientez spre altceva. Servicii de cacat; comunicare de cacat.1 point
-
Ma bucur ca mai exista oameni ca @ckh. Eu am simtit pe pielea mea cum este sa vrei sa stii despre masina si defecte si sa te lovesti de ignoranta. Acum ceva timp, la primul BMW vroiam si eu sa stiu despre masina mai multe si primit doar tacere. Am stat si am citit pe forumurile straine unde oamenii se ajuta si isi impartasesc experientele. Am invatat sa gasesc defecte, sa repar, sa codez... Etc. Nu stiu foarte multe dar suficient cat sa tin masina in standarde excelente. Dar a cerut timp si efort. Acum cand cineva are nevoie de un sfat si stiu incerc sa ajut cat imi permite timoul si internetul. Asa poate se intrerupe cultura asta bolnava de a tine totul secret sau a cere bani pentru niste chestii puerile. Spunea cineva pe alt topic, (virgula) ca tara este de kkt dar este asa cum ne-o facem noi. Daca vrei sa fim ca vestul e bine sa gandim ca vestul. Sa fim mai deschisi si mai putin lacomi1 point
-
Eu apreciez ca raspunde, ca nu oricine se pricepe sa verifice online si sunt prea multe tepe la noi. Dar sunt unele cazuri in care cine intreaba nu face un minim de efort sa dea un search pe goagle intai - vezi cazul de mai sus, cu inundata..1 point
-
Daca era ceva inteligent , nu mai intrebai de rotile de 18 , care nu au fost omologate pe masina ta...1 point
-
probabil prin probleme se refera la cele a la N47, care sunt probleme de design si nu au vreo legatura prea mare cu intretinerea sau km. Sunt destule motoare de la diferiti producatori cu probleme ce tin de erori de design/fabricatie si nu de exploatare. Daca nu ii dai ulei ala nu e motor cu probleme, ci e proprietar cu probleme . Luand in considerare ca 1.6i Turbo e motor de PSA, tind sa cred ca e unul ok, astia se pricep la motoare mici turbo, au o experienta mult mai bogata decat BMW, de asta si iau motoarele de la ei, si-or fi dat seama ca nu merita sa inventeze ei altceva cand ai deja ceva bun pe piata, asa ei le vand la fel de scump si nici nu au mai cheltuit bani pe R&D. Mercedes foloseste aceleasi motoare ale francezilor, in speta de la Renault.1 point
-
Nu e asa de facil. Pt asta ai nevoie de infrastructura. Ultima data cand am mers cu „16-le“ am zis ca mor. Daca nici metroul zici ca nu e ok care e „fruntea“, ce mai zici de restul ? Vedeti voi, nici pt ei nu e usor sa puna o taxa, trebuie inventat ceva motiv sa puna pulimea botu‘ ca altminteri nu merge. Eu am zis un lucru mare si anume : In Romania gasesti 10 motive sa faci ceva, precum si 10 motive sa nu faci acel ceva. Acum depinde care e interesul. Observ un lucru general pe forum, nimeni nu mai crede scopul acestei taxe, precum si indoiala unde se vor duce acesti bani. Stiti senzatia aia de sila cand esti luat de prost efectiv si cineva tot incearca sa te pacaleasca?0 points
-
Ca e 2000, ca e 2500 pe luna, acesta e nivelul tarii, fratilor. Nu poti impune ca in 2 luni, toti cu masini mai vechi de euro 5 sa-si vanda masinile si sa le inlocuiasca cu unele mai noi de tip euro 5-6, pentru ca pur si simplu nu avem puterea de cumparare. Euro 2-3-4, da.. avem puterea de cumparare pt ele. @Boaska Si in bucuresti transportul in comun e infect. Am stat 2 ani in bucuresti, stai la metrou si cate 2-3 ture pana iti vine randul sa intri. Traseul meu dimineata in prezent (nu bucuresti), efectiv nu am cum sa il fac cu transportul in comun. Am de mers la scoala, dupa care sa fac un "U-turn" pe sensuri unice sa ma intorc catre job. Daca ar fi sa folosesc transport in comun, nu vreau sa zic ca ar fi imposibil, dar cred ca mi-ar lua 2.30h de mers, pe jos si in autobuze. Plus cu copilul dupa mine, mai ales acum ca vine iarna. Si nu as mai ajunge pana la 9.00 la job. Sa lucreze in pana mea la tranport in comun rapid, eficient, sigur, pe absolul toate arterele principale. Cu benzi dedicate samd. Pe cuvant nu ca m-ar deranja sa las masina acasa, mai ales ca as reduce la o treime costurile cu combustibilul.0 points
-
da dar in bucuresti ai conditii si mijloace de transport cat de cat decente, metrou, tramvai, pai la cta Inca se circula cu microbuze, care dupa ce sunt scumpe la bilet sunt niste jeguri recarosate din autoutilitare facute de transport, si sa vedeti cum se circula cu 30 la ora si opresc din 50 in 50 de m, si nu ai unde sa te sui, si nu ajungi la timp, si vin 3 pe ora, si nimeni dar nimeni nu stie ca scolarii de ex. conform normelor europene au dreptul la transport public asigurat gratis si conform, si ca muistii care sunt mana in mana cu primariile trebuiesc sa respecte programul scolar, orarul, si sa aibe chiar mijloace speciale ptr copii.... ca nu le iese lor placinta..... sa se duca dracu din partea mea asta ca na, astia care au mai fost pe afara ar trebui sa ne invete si pe noi cum e in vest... dar la noi mijloacele de transport achizitionate se duc la meciuri de fotbal si soferii cei mai buni angajati violeaza minore... traim intr-o tara dincoasa, dancista, dragoasa da si 2000lei e un cacat de salariu, dar sa stiti ca daca le iau roabele la saraci,pai maine ies toti in strada si psd nu vrea asa ceva acum, are omul 2000 are fumegatoare, are bani de cafea la automat si de tigari, e ok... daca mai ramane si bani de un cips ceva e deja lux0 points
-
Fara sa te superi, dar scrii precum un troll. Eu am printre altele si niste masini euro0. euro1, euro 2, care mai au intre 1 si 3 ani pana devin istorice. Eu cu acestea circul 1 data pe luna in medie, cand am timp si chef sa le mai dezmortesc pistoanele. Dar ele se afla in stare aproape noua, practic pot sa pun pariu ca sunt in stare mai buna decat jumatate din masinile de pe acest forum de "pasionati". Acum explica-mi tu mie de ce este drept sa imi interzica mie accesul in conditiile in care eu poluez infinitezimal fata de unul care circula zilnic cu o taraba de e90 euro5 cu dpf off. Ca fapt divers, la Rar, de cateva ori cand am fost sa fac cartea de identitate cate unei masini din acestea "Vechi", inginerul spune uite dom'le are noxe de euro4, iar desi masina era euro2 in actele straine, mi-o trece euro0 in cartea romaneasca. Pai despre ce vorbim flacai? Deci tu nu traiesti aici, dar ti se pare absolut normal sa incepem civilizatia cu niste taxe la nivel european. Pai si din banii astia ce se face? Se vor sifona ca si restul prin firme si firmulite, prin borduri, flori plantate evaluate de 10 ori cat fac de fapt, etc. Asadar gandirea europeana a unuia care traieste in lumea civilizata este corecta si ea presupune sa incepem intai cu taxele si apoi om vedea daca se mai face si infrastructura din Germania. As vrea si eu sa ma plang de aglomeratie pe autostrada Bucuresti-Brasov, dar stai, ce sa vezi, ca eu fac asta stand 2 ore la coada intre Comarnic si Sinaia pe non-autostrazi. Mai postati va rog, cei care traiti in lumea civilizata, invatati-ne cum trebuie halite aceste taxe. Si daca aveai un non-premium euro2, sa zicem un Opel Astra, si nu ai face parte din categoria aia de cocalari cu care tot insistati aiurea, si ai avea un venit de 2000 de lei pe luna, ia zi-mi cum ai proceda sa schimbi masina in 2 luni, cu una euro 5? Nu de alta, dar euro3 si 4 urmeaza si ele sa fie taxate si interzise, deci nu ar avea rost sa scapi de euro2 si sa iei euro4, nu? Nu inteleg de ce tot se insista cu cocalarii si parvenitii, cand de fapt marea majoritate a celor ce detin euro3 si 4 sunt oameni normali, cu servicii, cu facturi de platit si cu masini nicidecum "premium", ci marci de volum, diverse, atat cat si-au putut permite. Iar cei ce sustineti ca se poate circula cu mijloacele de transport in comun, as dori sa stiu unul care locuiesti in prelungirea Ghencea si lucreaza in Otopeni, cum ar trebui sa procedeze ca sa nu mai polueze cu masina euro2/3 din dotare? Si daca aveai un non-premium euro2, sa zicem un Opel Astra, si nu ai face parte din categoria aia de cocalari cu care tot insistati aiurea, si ai avea un venit de 2000 de lei pe luna, ia zi-mi cum ai proceda sa schimbi masina in 2 luni, cu una euro 5? Nu de alta, dar euro3 si 4 urmeaza si ele sa fie taxate si interzise, deci nu ar avea rost sa scapi de euro2 si sa iei euro4, nu? Nu inteleg de ce tot se insista cu cocalarii si parvenitii, cand de fapt marea majoritate a celor ce detin euro3 si 4 sunt oameni normali, cu servicii, cu facturi de platit si cu masini nicidecum "premium", ci marci de volum, diverse, atat cat si-au putut permite. Iar cei ce sustineti ca se poate circula cu mijloacele de transport in comun, as dori sa stiu unul care locuiesti in prelungirea Ghencea si lucreaza in Otopeni, cum ar trebui sa procedeze ca sa nu mai polueze cu masina euro2/3 din dotare?0 points
-
Voia sa copieze statele din Vest dpdv al taxelor de inmatriculare, dar macar locutorii tarilor acelea si le permit. Nu descurajeaza deloc sa isi cumpere o masina. Pe cand la noi... Legea junglei.0 points
-
@Haurar Daca ar fi fost un studiu, cu siguranta aveam si controale RAR ca lumea. Ma uit in jurul meu, f multe cunostinte si prieteni au DPF off.. in estimarea de 80-90%. Crezi sau nu, e o realitate e rablelor din Romania. Fiecare cu rabla lui, a lui ala ca e veche, a lui asta ca e fara DPF, ca na... e scump sa dai mii de lei pe unul nou. SAMD. Eu am vazut, personal, cateva Opel Insignia cu un fum dupa ele ca un camion. Din cate am inteles au si probleme la motoarele lor 2.0 cdti, dar nu stiu... cert e ca e f prost aplicata taxa... nu tu diferenta de diesel/benzina, plus cu interdictia din 2022/2024... asta e mind blowing.. sunt masini euro 3 chiar si in 2006. In 2005 sunt chiar multe.0 points
-
Ce e fucked up? De la 500 la 900 e o diferenta de 80%. Da, un logan in rate e alegerea corecta si mai putin costisitoare pe termen lung si iti permiti masina. Dar ce sa mai vorbim de masini, cand omul isi da banii pe mancare ca sa aiba o haina de firma. Cum sa nu vrea si bemveu? Astazi la mall, un gagiu de’asta imbracat in “pijama” hugo boss de strada, ii promitea solemn lu’ iubi ca se intorc saptamana viitoare sa ii cumpere ghetele de le-a vazut, ca intra salarul miercuri. Ghetele valorau 550 de lei. Pai daca ai nevoie sa astepti urmatorii bani sa iti iei o haina, de ce nu te-ar duce capul sa cumperi ceva “mai de buget”? Eu mi-am cumparat primul lucru de “firma” cand eram deja angajat, “mi-am permis” sa dau 230 de lei pe o pereche de adidas. Pana atunci am purtat cu mandrie celebrii VTY de la Dechatlon ce erau 59 de lei. Si nu m-a dat nimeni afara de la facultate sau de la job.0 points
-
Scrie in cartea de identitate a oricarei masini, liber de a circula pe toate drumurile publice. Daca iti interzice sa mai pui roata in bucuresti cu o masina euro 1-euro 4, mai esti liber? Si mai sunt si alte drepturi, dreptul la proprietate... sunt sigur ca avocatii vor gasi destule incalcari. Nu au interzis intrarea in orase gen Munchen, sau Berlin, Viena, si interzice Firea. Sa fim seriosi.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00