Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/02/19 in all areas
-
Daca te apuci de ea si ii faci schimbul de ulei, neaparat mai baga 200 lei in garniturile alea dintre convertizor si cutie. E posibil sa ai una crapata si nu mai tine presiunea adecvata. Sunt 4 sleve seals si 1 bridge seal.2 points
-
2 points
-
Salutari...dimineata la primul start masina, un seria 1 2007 1,6 benzina 116 cp, motorul parca se ineaca dupa cateva secunde de mers normal, balbaie vreo 5 secunde apoi isi revine....dupa aceea totul e ok toata ziua...am schimbat bujiile si tot la fel face?1 point
-
1 point
-
1 point
-
O diagnoza in prima faza..asa te apuci si inlocuiesti o groaza de piese pana ii dai de cap..1 point
-
Nu are importanta unde ai facut reviziile inainte.1 point
-
Salutare, Revin cu update. Astazi am primit masina functionala. Ce s-a intamplat exact? Fiti atenti! In urmatoarea zi dupa ce am lasat aici ultimul reply, am fost cu masina la service. Tester din nou, si hop, iese fum de la motor. Mecanicul opreste masina si imediat isi da cu parerea ce ar putea fi. Pentru a fi sigur, desface galeria de admisie. Surpriza, ce a estimat este si adevarat. Din cauza EGR-ului, gaze foarte fierbinti au intrat in galeria de admisie si efectiv au topit-o. O gaura cam 5cm diametru, plus 3-4 impuscaturi de zici ca ai dat cu grenada in galeria de admisie. (revin cu poze daca sunteti interesati sa vedeti exact). Ok, zic, hai sa vedem ce trebuie cumparat. Mecanicul imi spune ca pentru a rezolva problema trebuie rezolvata cauza, adica EGR-ul. Se uita si la el, da, avea calamina destul de multa. Ok, comandam EGR si galerie de admisie. Inainte de a da ok-ul, in ultimul moment, o persoana ce era si ea cu masina la service, imi spune ca BMW are o campanie in acest moment de rechemare pe EGR (probleme cu racitorul EGR). A da, zic eu, hai sa sunam la BMW. Sunat, dat serie, INCREDIBIL, masina avea rechemare pentru EGR din ianuarie 2019. Wait, what??? IANUARIE? Cum informeaza BMW despre aceste rechemari? Si nu cumva ca nu au datele mele pentru ca anul trecut prin toamna am sunat sa intreb daca masina are vreo rechemare si mi-au spus ca nu are. Deci, aveau datele mele de contact (aveam masina inregistrata la ei!!!!). In secunda doi am sunat la platforma, venit, luat masina, trimisa la reprezentanta BMW. Povestit cele intamplate, dupa 1-2 zile ma suna sa imi spuna despre ce este vorba. Racitorul EGR, piesa pentru rechemare, a cauzat cele intamplate si galeria de admisie a fost facuta praf din cauza EGR-ului. Atentie, DOAR racitorul EGR este rechemat in service, NU si supapa EGR! Asadar, gratuit, schimbate racitorul EGR si galeria de admisie. Mecanicul de la service, printre altele, mi-a spus ca am avut foarte mare noroc ca nu s-au aprins cablurile sau chiar galeria si sa iau foc cu tot cu masina. Va ganditi ca masina este BMW? Cum se poate dintr-o problema de fabricatie sa ia masina foc in plina strada? Incredibil! Bine totusi ca domnul de la BMW a fost foarte prompt si nu a avut ce sa comenteze in legatura cu racitorul EGR si galeria de admisie. Aici nota 10 BMW! Asadar, va rog sa sunati la BMW si sa ii intrebati daca aveti vreo rechemare pentru a nu aparea astfel de probleme. Ma si miram asa dintr-o data sa pice masina avand in vedere ca am ingrijit-o din punct de vedere tehnic. Mai demult, intr-un alt topic, povesteam ca masina vibreaza la oprire (se scutura motorul). Ghiciti ce, dupa schimbare racitor EGR si galerie de admisie, problema s-a rezolvat in proportie de 90%. Doar un pic mai vibreaza, ceea ce este foarte tare. Necunoscator fiind, tremuratul de la oprire ce treaba are cu EGR-ul? Asadar, am avut aventura mare cu masina in ultimele 2 saptamani. Va rog, sunati la BMW si intrebati de rechemare! Spor!1 point
-
Hai sa vorbim de centura bucuresti, ieri am stat vreo 3 ore pe la otopeni si cand m-am intors efectiv mergeam orbeste, nu se observa iesirea spre constanta, o mare de faruri, intuneric, gropi, apa si lipsa de indicatoare, jeg frate..... asta e subiect de discutat, cum stau mii de masini ore in sir ca sa faca stanga dreapta la otopeni, mogosoaia si grivitei...... am inteles inca si mai bine ca noi nu contam, nu valoram nimic, absolut nimic1 point
-
Hehe, si cine a mers la mare cu voucherele de vacanta? Tot angajatii lui Firea, aia 45.000 de saraci.. cu duhul :laugh: Pe langa ei, au mai venit sotia/sotul, si apoi pe furis: copiii, soacra, verisoara, nepotul. Astia cand merg la mare ies pe plus, vin inapoi cu telecomenzi, prosoape, scrumiere, linguri, becuri, tot ce au putut fura. Cum se comporta in administratia orasului/tarii, asa s-au comportat si acolo.1 point
-
bun Cavaliere, de acord cu tine. care este soutia reala ca sa poti permite ciculatia acelui 1% de masinile bune din Romania care au 20 de ani vechime? ca in germania, 90% din cele vechi de 20 de ani sunt perfecte dpdv tehnic si acolo este mai simplu. Cum plm(ca ma si enervez) sa poata tria Romania masinile bune cand noi nici un WC pt o scoala nu putem construi??!?1 point
-
@edit Tu mereu ai un stil asa de a cataloga oamenii, dupa cat castiga, ce fac, ca daca ala are F10, stai ca are sosete rupte (ceva de genul ai scris pe topicul tau). Verisorul asta al tau putea f bine sa aiba un golf IV (si atunci era vizat de taxa), pur si simplu se intampla. Eu de exemplu am un golf 4 mostenit de la taica-meu, care e de aproape 10 ani in familie acuma. Nu inteleg de ce s-o dau daca e buna? (1.9 de pe ele sunt printre cele mai bune motoare). Are scaune incalzite si tot ce trebuie. Daca iau un golf VI-VII, tot asa fac cu ea 8000km pe an, si tot asa sta pe strada si primeste zgarieturi si asa mai departe. Doar ca sa fie Firea multumita.1 point
-
Daca chiar credeti ca taxa asta rezolva ceva....in afara de a baga bani in buzunarul primariei, de altfel falimentara? Corect era ca toti sa plateasca....cum vor sa faca in germania, taxa pe CO2, inclusiv pe fabrici! Motoarele euro 5 (ca sa nu mai zic cu DPF off) nu polueaza? Toate au o valoare de CO2 pe km, toate polueaza in prostie. Nici macar nu e facuta cu cap, in primul rand ca benzina polueaza mai putin ca motorina (in germania chiar si la euro 2 benzina ai placheta verde). Apoi mai sunt diferentele de capacitate si putere. Si ei de fapt ce vor sa faca, pun la un euro4 3000cmc diesel, aceeasi taxa ca la un 1.4 euro 4 benzina. Infrastructura e pusa la punct? Transportul in comun, centura bucuresti? Si nu poti sa interzici in oras, anumite cateogorii. Nu am mai auzit chestia asta. Interzicerea in centru da... dar nu sa iti interzica sa intri in oras cu masina ta euro 2 (dupa care vor urma 3 si 4). Aberatii.1 point
-
Mai bine bagau filtre RAR sa verifice prezenta DPF/Cat pe toate arterele timp de 2 luni pana intra in vigoare. Si la fel, amenzi imense + ridicat talon. Tot vor sa aduca bani la buget, de ce nu fac asta?1 point
-
Era cumva de asteptat, toate orasele mari ale lumii incep sa faca asta. Parerea mea, e ca s-a facut intr-un ritm accelerat si fara ca oamenii sa aiba un anumit timp sa scape de masini. Cred ca in alte tari, s-a anuntat/dezbatut cu cel putin un an inainte. Pe langa asta, mi-as dori sa la nivel de tara, nu doar la nivel de bucuresti, sa fie ridicati toti cu cei DPF OFF. In Timisoara ma intalnesc zilnic cu cazane de BMW (eXX si chiar F) ce lasa in urma lor un nor de fum la cea mai mica apasare de pedala. Recent am vazut un tampit pe national, era afumat spatele de nu ii mai vedeam bine numarul.1 point
-
Cabro, ma bucur sa vad ca inca exista pasionati pentru astfel de automobile. Imi imaginez ca te-ai documentat in detaliu inainte de a lua decizia de a cumpara un BMW M3 E93. Totusi, in orice eventualitate, consider util sa amintesc de problema cuzinetilor de biela, specifica motoarelor S65 si S85. Gasesti cu usurinta pe Internet multe dezbateri asupra acestui subiect, iar parerile sunt impartite. Probabil ca este o abordare prudenta ca, dupa ce vei cumpara masina respectiva, sa inlocuiesti preventiv cuzinetii de biela la fiecare (cca.) 50.000 Km. Daca masina pe care o vei cumpara se apropie sau a depasit acest prag, iar cumparatorul nu poate demonstra cu documente ca au fost inlocuiti cuzinetii de biela, atunci ar fi bine sa ii inlocuiesti de indata ce masina ajunge la tine - de preferat intr-un service care a mai facut cu succes o astfel de lucrare la motoare S65 / S85. Aceasta nu inseamna in nici un caz ca motorul S65 nu este excelent. Inseamna doar ca trebuie sa ai in vedere si acest aspect, drept cost de intretinere.1 point
-
Fa o verificare amanuntita motorului si asculta dupa sunet metalic aritmic, de obicei lantul se largeste din cauza (unei patine rupte/crapate, intinzatorul nu mai face fata, condus agresiv in timp si ulei LongLife schimbat la 30000km de fostii proprietari). In afara de distributie sper ca majoritatea stiu ca mai este o problema la aceste motoare si anume: cuzinetii de palier. Ca urmare a largirii lantului, urmeaza daune la cuzineti daca distributia nu este schimbata la timp. Schimbi distributia la 2 ani dupa ce ai sesizat pentru ca nu ai avut bani sa o faci atunci, apoi dupa distributie noua pica cuzinetii pentru ca nu ai schimbat distributia la timp etc. O simpla cedare temporara a pompei de ulei sau lipsa presiune de ulei in timp provoaca daune ireversibile motorului cu urmare cuzinetii de palier. Un ulei necorespunzator si anume 5w 40 in loc de 5w 30 poate provoca aceleasi daune motorului si turbinei. Pentru ca spun unii, baga dinala gros sa fii sigur ca nu consuma gram de ulei. De obicei cei care isi cumpara N47 sau motorul de 2L diesel stiu la ce se asteapta si multi schimba distributia preventiv. Altii nu > si revin pe forumuri dupa ce motoarele au picat. Daca totul este ok, schimba uleiul si filtrele la cel mult 8000km, fitru motorina la 2 schimburi, nu merge subturat si nu porni masina si la 30 secunde sa ii dai talpa cu turatii mari. Daca ai bani faci o diagnoza completa la service specializat. Sicer, parerea mea este sa nu iti faci o obsesie privind sunetele de lant daca ele nu sunt acolo, mai degraba as avea in vedere filtrul de particule si EGR cat si eliminarea clpetelor din galeria de admisie. Personal am scapat de toate aceste ele fiind eliminate pentru ca cedeaza foarte repede la mersul in oras si distante scurte, provocand daune turbinei/injectoarelor.1 point
-
Nu stim de unde aduni informatiile, dar cel putin tu parese ca ai schimbat distributia cand nu trebuia (multumim de sinceritate); apoi, sa rupi flapsurile fara sa pui dopuri numai anulare de flapsuri NU se numeste! Iara daca le-ai rupt sa stii, in caz ca nu ai aflat pana acum, sa stii ca flapsurile rupte de tine PREVIN umplerea prea frecventa a filtrului DPF (daca nu l-ai anulat intre timp si pa ala cu un burghiu de 10mm.. eventual) umplere care evident NU este deloc necesara! (Ce sa ii faci inginerii de la BMW nu au gasit un compromis sa previna ce am zis mai sus; tu in schimb ai gasit solutia si platind pentru o surubelnita bine plasata ) Intr-adevar aici ne dam cu parerea, dar cu SOLUTII cat mai valide, reale, si legale... daca se poate.0 points
-
0 points
-
Pui motorul in pioneze mai repede iar cel care circula in spatele tau e obligat sa iti suporte noxele.-1 points
-
-1 points
-
Sportivitate, tinuta de drum, directie precisa, acceleratie promta, bloc motor din fonta, nu aluminiu, motor fiabil (400k km fara probleme) etc-1 points
-
Ma bag si eu ))))) Vezi ca iar n-ai nimerit-o. Sistemul de invatamant in tarile nordice, e impecabil si gratuit. Pentru ca si-au dat seama mai demult, ca e in interesul lor sa isi educe copiii, in cel mai bun mod cu putinta. Eu am impresia ca tu iti descrii mai mult viata ta, sau cel mult viata cunoscutilor tai din Bucuresti (unde recunosc ca sunt cazuri cum zici tu). Altfel, in Ardeal la noi, cocalarii sunt o exceptie, nu o regula. Cunoscutii mei, toti au masini ok, si pe care si le permit (fiecare dupa buget). In Bucuresti, nasii mei au doua masini noi, pe care au dat in jur de 70k eur (2 VW). Fiecare vede ce vrea, desi am zis, sunt cazuri cum zici tu, doar ca nu in proportia pe care o lasi tu sa se inteleaga.-1 points
-
Clapetele swirl flaps trebuie scoase primele ca se rup si ajung in motor si oricum sunt prostie de marketing fac ele vartej in aer si ajunge aerul in piston mai bine si astfel e arderea mai eficienta... vrajeala-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Pai meseriasii de la garajele noastre schimba distributia fara sa dea motorul jos spre deosebire de reprezentante si serice-uri cu prestanta la care lasi masina 2 zile. Vedeti ca e si un kit cu clapete din aluminiu daca vreti voi neaparat sa va intre aerul cu vartej in piston sa aveti consum mai mic cand mergeti cu ele la 1500 ture si va mirati de unde atata mizerie in admisie. Cat despre distributie pot spune ca am am schimbat-o ca sa fiu sigur. Nu se auzea nici un sunet sau zornait suspect la motor dar cumparand masina direct din germania cu 250k la bord imi era frica si am citit o gramada de articole pe net ca e defect de fabricatie la un pinion (defect recunoscut si de bmw dar au refuzat sa faca rechemare in service) Pinionul de pe vibrochen are dintii mai mici decat lantul si astfel lantul se intinde si incepe sa bata in patine. Patinele in timp se tocesc mai repede decat trebuie si se sparg. Patina sparta in motor = 3000-9000 dauna. Aveam carte service si scria ceva de genul curele schimbate la 210k asa ca sa stau linistit am fost sa schimb distributia. Cost total 3100 lei cu tot cu manopera( 8 ore). In banii astia au intrat urmatoarele: Kit distributie febi (pinioane, lanturi, patine, intinzator) furtun epurator gaze filtru motorina filtre polen filtru aer 6l liqui moly garnitura carcasa filtru ulei antigel + apa distilata anulare swirl flaps (rupte cu surubelnita) la sfatul unui client de acolo caruia i se rupsasera aceste clapete la un x3 si reparatia l-a costat 6000 lei. Cand a desfacut motorul si a ajuns la distributie, mecanicul mi-a spus ca nu era distributia originala OEM pe care o are masina din fabrica si ca fusase schimbata si se mai putea folosii cel putin 50k. Inteleg ca este un thread de povestit experientele nostre in legatura cu mitul distributiei la acest tip de motor, ca alti cititori sa isi faca o idee sau sa ia o hotarare. Nu cred ca este cineva interesat de sarcasm sau parerile voastre in legatura cu alegerile fiecaruia. Inainte de a mai face remarci ironice veniti si cu explicatii si solutii constructive nu cu replici de duzina ca asa ati facut unii sute de postari si voi nici un schimb de ulei nu stiti sa faceti.-1 points
-
Ca sa beneficiezi de reparatie gratuita la rechemare,anterior,service-ul trebuie facut doar in reprezentanta ? Se leaga de chestia asta ?-1 points
-
Ar mai fi o varianta: daca dpf off a fost facut cum trebuie, s-ar putea sa ai scos si catalizatorul, iar atunci va da putin fum indiferent cat de *sanatoasa* e masina. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Salutare, Am un set de anvelope de iarna de la un Prosche 285 40 19 || 255 45 19 si ma gandeam ca anul acesta sa nu mai cumpar alt set pt BMW X5 E70. Conform calculatorului aceste anvelope nu sunt compatibile. Imi puteti spune cu ce afecteaza functionarea autoturismului exceptand km/viteza. Multumesc-1 points
-
nu imi dau seama de la ce porsche sunt aceste anvelope, pt ca nu se potrivesc la niciunul. nici la suv si parca nici la prima generatie de panamera. sau parca la panamera 1. nu cred ca afecteaza cu ceva dpdv tehnic, decat ca viteza indicata va fi mai mare decat cea reala si ca masina va arata ridicol cu roti de diametru mai mic decat ceea ce este necesar mai ales raportand la dimensiunea caroseriei. toate X-urile pana la generatiile G au oricum rotile prea mici in diametru fata de cum ar trebui sa fie raportand la dimensiunea masinii. Incepand cu G-uri, au pus diametrul rotilor la X3456 cu un inch mai mari. spre exemplu, X3/X4 aveau rotile de diametrul seriei 7 iar X5/6 cu un inch in plus fata de seria 7, ceea ce a anormal pt un SUV-1 points
-
In primul rand verifica bateria sa fie incarcata, sterge erorile din ista,problema e ca trage aer fals pe-undeva, aer ce nu trece prin debitmetrul de aer.Poate fi si de la EGR.In mod sigur mai ai si alte probleme mecanice.-2 points
-
Nu, deloc flame, chiar am vrut sa stiu daca ai putut face vreun calcul.. Nu mi-a trecut prin cap sa caut pe google.. ca as fi pus altfel intrebarea-2 points
-
De ceva timp tot urmaresc site-urile de anunturi (atat .ro cat si .de) fiind interesat de un F10 M550d Sedan (381 cp). M-am mai gandit si la un seria 4 sau 7 (F01) dar sincer sunt mai atras de F10 datorita perfomentelor acestui motor. Raportul dintre cp/nm si consum suna bine din cifre... dar acesta fiind un forum fan BMW sa nu vorbim numai din cifre si clipuri de pe youtube. Din ce am mai auzit din stanga si din dreapta, ba pe la serviceuri de cartier, ba pe la cate unu-altu'... motorul acesta ar avea ceva recenzii negative, cica 'pica repede' chiar daca are un numar de KM cat de cat ok. M-ar interesa ca numarul de km sa fie undeva la 150k-175k poate chiar mai putin. Totusi, in mare parte doar vorbe, nimic concret. Sunt de acord ca fiind o masina cu ceva ani (2012+) or sa mai apara probleme dar nici sa stai sa schimbi motoare si chestii de acest gen. Asa ca, va rog, daca sunt detinatori de F10 M550d si nu numai, daca cineva a avut experienta cu aceasta masina, il rog sa posteze aici ceva impresii. Daca poate detalia cu atat mai bine.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00