Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/27/19 in all areas

  1. Salutare dupa mult timp, BMWClub, Daca tot am facut un upgrade recent, m-am gandit sa va povestesc si voua. Daca pana nu demult nu imi imaginam ca as conduce un SUV, dupa ce am avut X3-ul E83 mi-am schimbat radical aceasta parere. Mai ales ca in "familie" a aparut de vreo 4 ani o masina de curse, un SUV mai greu, cu o cutie automata si un motor mai serios a devenit chiar o necesitate. Asadar, permiteti-mi sa va prezint noul meu prieten de zi cu zi, monstruletul X5 40d. Sunt extrem de multumit de el, in special de cuplul motorului, de cutia de viteze 8HP care nu cred ca mai are nevoie de laude, de suspesia M pe aer care pastreaza masina orizontal indiferent de incarcare sau de cat remorchez si, nu in ultimul rand, de felul in care arata. Mie imi plac masinile "boxy", iar F15-le este asa ceva. Daca era Space Gray ar fi fost ideala, dar nici neagra nu e rea. Acestea fiind zise, sa va arat si cateva poze: Iar aici, in habitatul sau natural
    8 points
  2. Deci, situatia sta in felul urmator dupa verificare: kitul a fost schimbat nou, chiar montat corect, numai ca nici eu si nici mecanicul meu nu a luat in calcul un aspect la care poate nimeni nu s-a gandit. CALITATEA LICHIDULUI POMPEI DE AMBREIAJ SI INTEGRITATEA POMPEI. In ce ma priveste pe mine, desi am schimbat kitul, simptomele de patinare s-au mentinut pentru ca lichidul era extrem de uzat, cu foarte multe impuritati. La debreiere presiunea fiind mare, pompa debreia, insa lichidul fiind plin de impuritati, strangula debitul la revenire si ambreiajul ramanea cumva "atacat". Acum totul e ok, pedala elastica, cuplu, nu mai patineaza, tot ok. Si a fost vina mea la toata povestea asta. Prin urmare sfatul meu:NU MERGETI IN SERVICE SI CERETI SA VI SE FACA CE CONSIDERATI VOI CA TREBUIE FACUT LA O MASINA SI MAI ALES INAINTE CA MASINA SA FIE CORECT DIAGNOSTICATA, EVENTUAL DEMONTATA!. Ca eu asta am facut, m-am dus sa-mi schimbe kitul de ambreiaj, mecanicul asta mi-a facut, ca eu asta i-am cerut, am luat kitul inainte ca masina sa fie demontata si diagnosticata corect. Ca iata, de fapt problema mea era din cu totul si cu totul alta piesa. Si in loc sa dau banii pe un litru de lichid de frana si sa fac o aerisire, am schimbat tot kitul aproape degeaba+manopera+nervi si am mai dat si vina pe mecanic de pomana. La faza asta recunosc, EU am fost un dobitoc!
    5 points
  3. Salutare, Intrucat topicul se cheama "ghidul cumparatorului", incerc sa consolidez si eu aici feedback-ul meu dupa aproape 3 ani cu masina asta. Nu vreau sa creez polemici gen 4 cilindri vs. 6 cilindri sau altele asemenea, parerile sunt strict personale pentru stilul si nevoile mele curente. - Motorul de 2l diesel de 190CP este suficient pentru minim 95% din timp pe caroseria asta. Masina este foarte dinamica, pare mai usoara decat este in realitate si accelereaza rapid pana la 150-160km/h. Pe autostrazile din Europa merg in general cu 130-140km/h pe pilot automat, in Germania merg cam cat poate masina in zonele no speed limit (in general cam 200-230km/h) si in Romania de cele mai multe ori in limitele legale. Singurele momente in care simt nevoia de mai multa putere e pe drumuri nationale in Romania, cand ma grabesc si vreau sa fac depasiri rapide si dese (foarte rar se intampla asta). Daca bugetul e limitat (cum ma gandesc ca e la marea majoritate), e un motor suficient care nu dezamageste. - Cutia de viteze automata este un must have si functioneaza impecabil in tandem cu motorul. Mi-am pus padelele pe volan dar le-am folosit de maxim 3 ori in 3 ani de zile pe niste serpentine si doar ca sa vad cum e. Dupa cateva curbe mi-am dat seama ca masina face treaba singura mult mai bine - Suspensia M sport este foarte bine gandita, tine masina ferm pe sosea dar totodata e destul de comfortabila chiar si prin gropile din Bucuresti. Eu am si mers pe rotile standard pe 17" cu anvelope non runflat ceea ce o face mai permisiva cu rinichii. Daca stilul de condus e relaxat, cea standard cred ca e suficienta. Condus mai sportiv cu multa autostrada la viteze mari, suspensia M isi merita banii. Nu am experiente cu cea adaptiva, poate e un compromis bun intre cele doua variante, dar mie personal mi s-a parut scumpa. - Scaunele sport cu piele Dakota sunt tari si relativ inguste (mai inguste decat la F10 se pare), asadar pentru mine au fost cea mai neinspirata alegere (1.86 si cam 92kg). La drum mai lung de 2-3 ore lateralele preseaza pulpa piciorului atat de enervant incat numai la asta te gandesti si disconfortul e mare. Daca ar fi sa configurez iar, as merge pe scaunele normale sau as configura direct pachetul M si as lasa scaunele sport cu alcantara si material. Le-am testat si sunt mult mai moi si confortabile. Daca bugetul permite, scaunele comfort sunt geniale, insa cand configurezi masina noua cu scaunele astea, te usureaza lejer de vreo 4500 euro sau chiar 7000 euro cu piele mai moale individual Nappa (mult dupa parerea mea pentru ce ofera). - Sistemul audio hi-fi (cel intermediar) este suficient, se aude chiar bine as zice. As fi facut upgrade-ul la HK daca as fi mers insa si pe navigatia mare professional (nu te lasa cu cea standard) - deh limitare de buget Navigatia standard este ok, isi face treaba cu brio in orice situatie, chiar si la reconfigurari de traseu pe baza informatiilor de trafic. Din nou, daca bugetul e limitat, navigatia standard + sistem audio hi-fi si esti ok. Mi se pare japca pretul cerut pe navigatia professional si imi baga pe gat chestii pe care nu le folosesc in viata de zi cu zi (gen touch screen sau HDD-ul ala intern sa tin melodiile...le tin pe un stick usb si merge brici). - Farurile led standard lumineaza foarte foarte bine. Le-as pune pe cele adaptive cu functii extinse doar daca as merge mult pe drumuri nationale prin Romania, slab iluminate, unde mergi pe faza lunga si iti umbreste masinile celelalte sa nu le orbesti, insa fac o lumina de ansamblu pe laterale foarte faina. Autostrada sau oras sunt un moft, nu merita diferenta de bani. - Bord digital nu mi-as pune, imi plac mai mult ceasurile analogice, clasice...dar aici e mult vorba de gusturile personale. In schimb luminile ambientale merita toti banii, desi nesimtitii cer mult pe ele. Schimba masina complet pe timp de noapte, e foarte odihnitor interiorul si iti da senzatia de premium. - Vopseaua standard neagra, nemetalizata, e de o calitate execrabila. Se zgrie extrem de usor si se matuieste. Nu stiu cum e cea alba nemetalizata, poate nu se vad asa zgarieturile fine pe ea macar, dar lacul e ca si inexistent pe ambele...am fost profund dezamagit la capitolul asta. - Tinuta de drum este absolut excelenta la masina asta, e foarte stabila si silentioasa la viteze mari, iti da senzatia de siguranta. Franele sunt bune si te poti juca frumos pe niste serpentine cu sistemele dezactivate pe modul sport. Desi are un gabarit mare, odata ce te obisnuiesti un pic cu ea, o simti rapida si usoara. Materialele folosite la interior sunt de calitate buna (pe alocuri peste Mercedes E-klasse) si categoric peste seria 3, chiar si noua serie G20 care e un pas mare inainte fata de modelul anterior. - Climatronicul cu functii extinse nu cred ca merita banii, probabil cel standard dual zone e suficient. La fel si oglinzile exterioare heliomate si rabatabile electric nu cred ca merita...de fapt doar cea din stanga e heliomata si rabatarea o folosesc extrem de rar, as putea trai fara asta. Trapa imi place dar nu are nicio utilitate concreta pentru mine, nu sunt fumator...nu as configura-o la o masina noua. Head-up display e misto si util, dar nu must have. Sistemele de self driving nu le suport si mi se par scumpe pentru nivelul de tehnologie actual. Cam asta ar fi un sumar, dar raspund la orice intrebari daca mai aveti
    2 points
  4. Salutare, Vand bmw 116dA din 2015, masina este foarte curata si fara urme de uzura, nu are zgarieturi, mecanic si electric in stare foarte buna! Km sunt reali (213180) si pretul negociabil! Merg si la reprezentanta! WBA1V710505B90619 0739 346 891 Pret: 11800euro Accep si unele schimburi! https://www.olx.ro/oferta/bmw-116da-euro6-IDcZUY5.html
    1 point
  5. Aceiasi problema am avut-o si eu . Solutia este simpla . Sub masina dupa ce se demonteaza protectia de plastic din dreptul volanului vei gasi 2 conducte de combustibil care intra intr o jonctiune metalica . Trepidatia si zdranganitul e produs de acele conducte. Cei de la Apan BMW Braila mi au pus un burete expandat intre ele si sasiu . De atunci nu am mai avut probleme .
    1 point
  6. Am rezolvat, dereglasem actuatoarele de pe turbine când le-am despĂŁrțit de pe galeria de evacuare..
    1 point
  7. E normal sa se abureasca parbrizul cand opresti AC-ul, mai ales pe vreme umeda. Asta pentru ca exista apa colectata in dezumidificator, si care e preluata de aerul (mai) cald care vine brusc in masina. In plus, dezumidificatorul se opreste si el cand opresti AC-ul. Te-as sfatui sa lasi AC-ul pornit mereu, e facut sa mearga si pe modul de incalzire tocmai ca sa scoata umezeala din aer. Daca nu poti, crapa un geam dupa ce ai oprit AC-ul si ar trebui sa se dezabureasca parbrizul in cca 10 minute.
    1 point
  8. CAS 187 ELV Steering Lock Active. Move Steering Wheel to Restart
    1 point
  9. Verifica seria de sasiu pe un site autorizat sau roaga-i pe colegi aici sa te ajute cu verificarea. Verifica masinile la un service de incredere ales de tine, nu de vanzator. Daca are caroserie touring, masina e F31(primul anunt). just fyi. La al doilea, scrie ca e B47 Efficent Dynamics, caz in care motorul are doar 163 cp nu 190 cat un B47 320D "normal". Sfat: cauta masina la Bavaria Used Cars, BMW Premium Selection in DE sau ceva de la un dealer autorizat. Sunt mai scumpe, dar ai un istoric transparent si o garantie de cel putin cateva luni.
    1 point
  10. Eu va spun propria mea experienta cu distributia la N47. Am schimbat-o acum 2 saptamani pentru ca a inceput sa se auda lantul 3 secunde la relanti dupa ce porneam motorul si cand turam motorul de la 1400 in sus, se auzea si in mers un zgomot metalic in functie de turatie. Am facut programare si l-am schimbat iar dupa nu s-a mai auzit nimic. Masina are 280k km si mecanicul m-a chemat cand a desfacut motorul sa imi arate piesele de pe masina unde era scris anul 2009 deci distributia era din fabrica si nu a mai fost schimbata pana acum. Asa am ajuns la concluzia ca “problema distributiei la N47” este doar o problema de intretinere si nimic mai mult.
    1 point
  11. In concluzie daca nu mai ai sau nu ai avut niciodata DPF pe masina poti sa bagi si putin cacat in rezervor ....motorul tot va merge.Poate chiar putin ECO daca ne gandim ca este 100% organic .
    1 point
  12. In primul rand este parerea ta si o respect dar trebuie sa iti explic cateva lucruri. Masina asta este cea care mi-am dorit-o la cumparare,nu e92,nu GTR. Masina este daily,asta a fost si ideea cand am pornit proiectul,sa arate bine interior-exterior,sa se auda bine in interior si sa mearga cat se poate de tare cu cele enumerate mai sus(nu o sa vezi masina de drag cu sistem audio,tot interiorul in ea,AC si mai nou suspensie pe aer). Ai mentionat 335i,ai idee ce timp are un 335i cu 500+cp?Daca nu iti spun eu @12,7. La etapele unde am fost pe platforma nu am vrut sa risc nimic pentru ca si un 320d si un f30 335d se pot strica pe drum,iar la etapa de la Ianca nu aveam pernele si nu vroiam sa o ating pe drumul pana acolo(daca o sa ajungi odata p-acolo o sa vezi despre ce este vorba). Cu masina am facut n drumuri pana la Iasi si inapoi si este placut sa mergi cu 450cp cu consum de 7-8%,deci uneori te amuza si consumul sau sa auzi ca unele masini 2.0 turbo benzina 300+cp de 100 lei fac cateva run-uri vineri seara iar mie imi ajunge si pentru saptamana viitoare(nu fac 100km pe zi zilnic dar totusi pana vinerea viitoare nu mai ajung la benzinarie). Este mai amuzant sa vina aroganti cu M5 si 335i la start si sa rada cand aud de 3.0d iar la sfarsit sa vina sa iti stranga mana Pe langa toate cele enumerate mai sus masina chiar daca este din 2004 are unele echipamente tehnologice ce inca nu sunt pe masinile din 2017,are un motor muuuult mai fiabil decat orice 3.0d cu 1-2-3 turbine din 2019 si cateva premiere si recorduri. Cat despre aspect am pus-o langa un M4 care este @ 50k la mana a 2-a si nu m-a convins M4.Daca si M4 ar primi ce are a mea pe ea Pandem,perne,jante ar fi alta discutie dar doar investitia enumerata ar sari lejer de 20k. Cam astea sunt lucrurile cu sens cum le vad eu dar cu nonsens pentru tine.✌
    1 point
  13. S-a dat. Se poate inchide.
    1 point
  14. AĂâ˘a Ăâ˘i? Trece rar-ul Ăâ˘i pe urmĂŁ le monteazĂŁ pe cele de Anglia cu care te va orbi pe tine. Hai ma boss cĂŁ nu e ok treaba asta. Trimis de pe al meu Mi MIX 2S folosind Tapatalk
    1 point
  15. Nu strici flancurile anvelopelor cu 2.0?
    1 point
  16. Cine isi aduce aminte, sau a condus Daciile acelea din anii '70-'80 cu scaune mari... moi.. te vor contrazice. Scaunele pot face diferenta cateodata!
    1 point
  17. Butonul de langa butonul incalzire scaun sofer seamana cu o ratusca ) (daca te uiti mai "atent" )
    1 point
  18. mergi pe E coupe. e masina mai de bagabont
    0 points
  19. -1 points
  20. No offence, dar cand v-ati luat masina va asteptati ca piesele sa coste ca la Logan? Daca vrei ca masina sa se arate si sa se comporte ca atunci cand a iesit din fabrica pui piesele originale, altfel ... 'merge si asa'. Majoritatea pieselor aftermarket sunt diferite (mai mult sau mai putin) de cele OE. Chiar astazi m-am zgarcit la un set de stergatoare, am zis ca OE sunt prea scumpe, asa ca am luat Bosch ca "sunt tot aia". Acum imi stau mult mai ridicate ca cele originale si, pe langa faptul ca se vad ca un rahat, mai si vajaie la viteza, asa ca cine isi comanda originale acum? Doar zic, scumpul mai mult pagubeste.
    -1 points
  21. _deeJayOg, tu te astepti ca un mecanic sa fie vreun specialist, sa scoata un microscop, o lupa, ceva si sa petreaca 3 zile langa o masina cu distributia rupta!? Distributie careia OFICIAL fabricantul ia facut foaie de lucru, adica tot ce TREBUIE SCHIMBAT! Nu-mi spune ca dupa PUMA din 2011 nu s-au mai rupt distributii ca insasi topicul asta o infirma. Asadar, un mecanic ORICAT DE BUN AR FI nu poate ajunge la concluziile unui fabricant care ia o distributie la puricat din aproape toate punctele de vedere! Stii, nu e bine sa impingem lucrurile la extrem cu mecanicii ordinari.
    -1 points
  22. Factori favorizanti :intervale lungi, start&stop,calitatea materialelor(?) ca altfel nu frecau patinele pana se spargeau,intinzatoare (cel putin ala de sus se poate schimba pe sus, celalalt nu!),sprocket arbore( de ce se ascut dintii cum a facut lupul cand venea la capra cu 3 iezi), restul completati voi. Raman la parerea ca au fost 2 loturi de piese sau acelasi lot cu 2 materiale/producatori diferite/i.Este repet parerea mea.Zicea un coleg ca „pinionul e din tabla de 3 si lantu ca de bicicleta“. Nu suntem noi proiectanti sa ne dam cu parerea, fie ea si vizual, pe principiul ca daca e mai mare e mai bun.Ce este insa important este acest cumul de factori care duce la intinderea lui si asa mai departe.O chestie logica ar fi la intinzator, fiind hidraulic, amorsandu se cu ulei „proapspat“ in timp se depune jeg de la intervalele lungi, desi personal nu cred ca asta ar avea asa mare influenta.La fel si start&stop, spun asta pt ca ...bemveul ar trebui sa nu fie folosit ca taximetru de e exemplu, asta mi a venit in minte acum.Daca are 20 clienti pe zi ori 2 porniri, tot o porneste de 40 de ori pe zi.La fel si colegul din schimbul de noapte inca vreo 40, uite cum pornim masina de 80 ori/zi.Deci nu le mai porniti asa des ca face rau la lant. Factorii determinanti care sunt? Lantul in sine?Ce anume mai exact?
    -1 points
  23. Daca un propietar de bmw cu filtru DPF citeste si intelege (pe jumatate sau sa zicem sfert) dintr-un articol oficial ca in timpul si dupa fiecare regenerare uleiul se contamineaza putin cat putin, credeti ca asta il va determina, AR INTELEGE ca trebuie sa schimbe uleiul mai des!? Ma indoiesc.
    -1 points
  24. Posibile cauze: Dintii pinioanelor ar fi prea ascuțiți și uzează mult mai repede lanțul. Aliajul din care este fabricat este de calitate inferioară și de aceea lanțul se slăbește. Atunci când lanțul nu mai este perfect întins, apare acel cloncănit din spatele motorului. În timp, din cauza vibrațiilor întinzătorul cedează, apoi lanțul cedează. Situația este întâlnită în special la mașinile dotate cu START/STOP, pentru că se uzează mai repede Intervalul de schimb al uleiului la un numar mai mare al kilometri poate avea un efect negativ asupra lanțului de distribuție.
    -1 points
  25. Hello Urmeaza sa achizitionez un Bmw F30 din 2013, care insa vine cu o singura cheie. Unde as putea face rost de o cheie noua si sa anulez cheia lipsa? Am inteles ca nu poti face Casco fara 2 chei, ma poate lamuri cineva? Multumesc
    -1 points
  26. Eu unul nu sunt de acord cu tine. Mi se pare o risipa de timp si de bani pe o masina care nu merita, pentru ce ai tu nevoie. Sa zicem ca ar fi trebuit sa strangi prea multi bani pentru prea mult timp ca sa-ti iei un GTR, am exagerat eu, dar pentru un proiect de drag se preta mult mai bine un 335i cu N54 pe care cu niste investitii minime il duceai fara probleme in 600 cp. Si pana la urma de ce iti trebuie diesel, ce rost are ? Ca masina pe care ai facut-o tu oricum nu este daily, ca sa zici ca te bucuri de consum, ba mai mult, am vazut ca o duceai cu platforma la etape de frica sa nu ramai cu ea in drum Asa ca proiectul tau mi se pare un nonsens, nu e nici cal, nici magar
    -2 points
  27. (Inginerule, chiar esti inginer sau iti place sa fii inginer?) Nu de alta dar cam orice cauza a unei probleme, situatii, pleaca de la o cauza, hai sa zicem doua. Si aici ma refer la CAUZA PRINCIPALA, nu rezultate/consecinte a cauzei..! Asadar ulei contaminat, schimbat la intervalele (mari) date chiar de fabricant poate fi o cauza principala. (Patine care merg cu un ulei contaminat, nu e vina patinei daca ea nu poate fi impinsa corespunzator. E un tip pe youtube care arata cat de urat s-a uzat o patina, cum pistonul a lucrat incorect, si parc si zice ca pierdea ulei.. nu mai tin minte, e de ceva vreme; si nu era mecanic; era curios La fel si lantul..) Fenomenul cu Start-Stop, de unde ideea? Sunt atatea motoare pe lant cu Start-Stop, fara probleme "la distributie"!.. Dupa cum sunt motoare care merg cu AdBlue si nu prea am auzit sa le pice distributia. Dar asta e cam presupunere, recunosc, dar poate nu ma insel.. Desigur, materiale de proasta calitate, sau avand un minimum de aliaje (nu arhi-suficient ca in trecut), o problema bine stiuta de cei care au timp sa observe (au prins vremuri diferite..) si sunt suficient de experimentati. Vorba aia si proiectantilor li s-a trasat ca traim intr-o lumea a >>consumerismului<< nu?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.