Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/06/19 in all areas
-
De curand am mai bifat un punct din asa-numitul "bucket list", si anume un BMW roadster (pe vremea cand a intrat in lista era Z3, dar a trecut ceva timp, Z3 e deja cam invechit, asa ca a fost sa fie un E89, mai ales ca am tinut cu tot dinadinsul sa fie hard-top). Am ales sa-mi iau masina din Germania, de la un dealer autorizat, prin anunt pe site-ul BMW.de. Sotia a vrut culoare vie a caroseriei si deschisa a tapiteriei, eu am vrut motor varf de gama, adica 28i sau 35is. Am fost pe faza cateva luni (nu ma grabeam nicaieri, mai ales ca se terminase sezonul de vara si roadsterele nu se vindeau mai deloc) si s-a nimerit acest 28i sa ne satisfaca majoritatea cerintelor. 2016, sub 30,000 km. L-am adus pe la mijlocul lui noiembrie, condusul pe autobahn a fost o placere, pe spidometru a aratat la un moment dat ca a depasit 250 km/h, desi se zice ca ar fi limitate electronic. Pe putinele serpentine pe care le-am intampinat in drumul spre casa a fost iarasi la nivel. Interiorul este un pic cam depasit, se vede ca este E si nu F, chiar daca e din 2016. Portbagajul este exact cum te-ai astepta de la un hard-top, insa am putut baga un bagaj mare de cala + un rucsac gen de laptop plin cu diverse + poseta sotiei si alte maruntisuri, in asa fel incat sa poata fi deschisa capota (nu ca am fi avut vremea necesara). Deci este si o masina destul de potrivita pentru drumetii in 2. Ce regret este ca nu am gasit una care sa aiba si Comfort Access, si eventual High Beam Assistant, m-am cam obisnuit cu astea de la cealalta masina. HUD-ul este iarasi ceva fara care trebuie sa invat sa traiesc, dar asta nu exista nici macar ca optional pe E89. Ca de obicei, am fost dezamagit de diferenta dintre consumul dat de BMW si cel din realitate; 8.2-8.5 pe autostrada la 135 imi pare cam mult pentru un motor de 2 litri, iar in oras sub 12 nu prea am vazut. Dar la asta ma cam asteptam, am luat masina pentru placere, nu pentru economie.5 points
-
aoleu, e ca si cum ai fi haiduc si ai arde o muiere 3 ani de zile, te plictisesti si vrei alta. prima care iti spune nu, de descurajeaza si te intorci la anterioara, doar ca ea intre timp si-a schimbat parfumul si si-a mai luat o pereche de Louboutin. schimba nene aerul. incearca E klasse sedan(s-ar putea sa fie discounturi bune acum pt ca apare faceliftul la primavara), audi A6...sunt masini bune, cinstite. sa iau acelasi model de seria 5 e ultimul lucru pe care l-as face. macar sa fi aparut noul model din generatia H. Mercedes tine f mult de preturi si incearca sa se distanteze de paduchi ca bmw si audi. ei vor sa transmita mesajul ca Mercedes cumpara doar cine isi permite si cine vrea neaparat, nu clientii ajunsi acolo intamplator. a6 are discounturi bune cred... decembrie e o luna buna de cumparaturi.2 points
-
2 points
-
Tu ai probleme de citire sau intelegere? Omul a pus aceeasai dimensiune doar ca nu runflat ci xl. Dimensiunea e aceeasi indiferent ca un cauciuc este runflat, xl, tubeless sau cu camera. CE e asa greu de priceput? Care e problema daca omul nu a mai vrut runflat, dar a respectat dimensiunile din CIV? Hai sa scriem sa ne aflam in treaba, de ce sa gandim inainte sa tastam.2 points
-
DA - complicatie inutila ! btw e "noaptea mintii" , somnul e al ratiunii !1 point
-
Personal as alege G20 pentru sportivitate, aerul fresh ce-l aduce prin designul diferit fata de celelalte modele BMW dar si motorizare. Bineinteles, asa cum zici tu, 3 va fi sub seria 5 tot timpul, pana la urma asa sunt gandite. Totusi poate merita sa incerci ceva nou, dupa 3 ani. Nu poti lua G30-ul peste weekend la test drive? sa-ti faci o idee mai buna daca ti-ar placea.1 point
-
Daca as avea posibilitatea sa scot masina pe circuit, atunci as profita de un diferential M si de o masina mai sportiva. Daca insa as face asta doar odata pe an, sau la 2 ani, atunci as ramane tot la G30.1 point
-
Nici gand la Knet ala.Am fost foarte dezamagit...fugiti de ala."Vii acum si ti-o fac pe loc" e o mare teapa!1 point
-
Dupa cum am spus senzorul analizeazĂŁ lichidul, nu este cu sistem cu "plutitor", si anumite varietĂŁți de lichid de parbriz nu le recunoaște, de obicei când temperatura este scĂŁzutĂŁ.. Exact așa am pĂŁțit si eu iarna trecutĂŁ si rezolvarea a fost schimbarea lichidului cu altul diferit.. Poti pune peste el alt tip de lichid, dar nu jetxpert pt ca pe acela l am folosit eu iarna trecuta si dadea eroare1 point
-
Nu exista chei clonate la BMW, se virgineaza chei originale din dezmembrari si se aloca in calculatorul masinii, functioneaza la fel ca una noua1 point
-
la fiecare revizie, ca si uleiul. ei schimba la 2 ani pentru ca nu stau in romania unde drumurile sunt pline de mizerie, motorina are o calitate indoielnica si in plus masina fiind in garantie, nu e grija lor daca o sa te uiti pe istoricul de la BMW al unei masini intretinute corespunzator, o sa vezi ca si stergatoarele sunt schimbate la fiecare revizie PS: cei care schimba masina la an nu i poti considera posesori, aia nu schimba nici lichidul de parbriz.....ii gasesti pe autovit, olx....fakebook. forumul e pentru posesorii pasionati nu pentru samsarii amatori de bemveuri1 point
-
Z4 e si pe lista mea. O masina frumoasa, cu interior deosebit fata de restul modelelor. Sunt curios cum te descurci cu iesitul de pe stradute. ðŸËĹ Sa conduceri cu placere, si sa va bucurati de ea!1 point
-
Inchipuieti un furtun de gradina prin care trece un debit x de apa. Cand strangi furtunul la capat, se micsoreaza sectiune de trecere si asta fac esa creasca presiunea aruncand jetul de apa la distanta. Pompa creaza un debit de ulei iar componentele motorului: cuzinetii, intinzatoare lant distributie ... creaza presiunea. Daca ai presiune mica poate sa fie un debit mic( pompa sau ulei putin in baie) sau mai costisitor( desfaci motorul sa cauti pe unde pierde) Partea cu pompa este cea mai frumoasa. Restul este cu cheltuiala.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am avut Bosch aero twin, cei care produc stergatoare pt BMW, am fost foarte multumit de ele. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
DupĂŁ 1 lunĂŁ și ceva, am cedat. Nu am putut sĂŁ mai suport gĂŁlĂŁgia fĂŁcutĂŁ de Dunlop Wintersport 4D RFT și am fost la vulcanizare. Roțile de iarnĂŁ nu au mai fost pe mașina asta, eu le-am luat separat de pe un alt G30 care a rulat ĂŽn RO (mare prostie) Bine, eu voiam doar jantele dar veneau la pachet - nu suport ideea de a merge cu cauciucuri SH. Totuși am zis cĂŁ de data asta pare ok, cĂŁ au rulajul foarte mic (aveau doar un sezon de folosire). ProastĂŁ idee. Deși aveau carne, erau foarte neuniform uzate ca suprafațĂŁ. DacĂŁ dĂŁdeai cu mâna așa ușor pe ele, pĂŁrea cĂŁ dai peste o rĂŁzĂŁtoare așa. Nu erau fine. M-am tot uitat pe la alte anvelope de iarnĂŁ pe la alte mașini și niciuna nu avea problema asta. La vulcanizare mi-au zis cĂŁ se fac așa dacĂŁ mașina pe care au fost ori avea probleme pe la suspensie ori s-a tras pur și simplu ĂŽngrozitor de tare de ele, mai ales pe cĂŁldurĂŁ. Mi-am luat Michelin Alpin 5 ZP (RFT) - vĂŁd cĂŁ mai nou face și Michelin cu steluța BMW și MOE-ul Mercedes. Am cĂŁutat special așa. S-a fĂŁcut liniște din nou. Complet diferit. Acum regret cĂŁ mi-am cĂŁlcat pe inimĂŁ și nu mi-am cumpĂŁrat de la bun ĂŽnceput anvelope noi, sĂŁ le fi ignorat complet pe astea. SĂŁ-mi fie ĂŽnvĂŁțĂŁturĂŁ de minte.1 point
-
A spus cumva vanzatorul de ce isi vinde masina dupa maximum 6 luni de la cumparare? Ca parca spunea ca e masina personala in anunt.1 point
-
azi am trecut la jantele de iarna ... am prins o oferta foarte buna aprox 45% reducere la un set de roti complete si noi style 641M Matte Black ( pentru ca anvelopele au DOT 2018 ) + Michelin PilotAlpin4 235/35/19 ( jantele sunt 8.5j fata si 9j spatele )1 point
-
am mers cu un g05 3.0d in oras si pe autostrada. a evoluat mult fata de versiunile anterioare. a luat de la toate marcile ce aia aveau si bmw nu. merge ca un cayenne (motor, cutie), are suspensie pe aer mai buna decat range rover, feedback in volan, frane ok (m? - nu stiu ce au in plus). au replicat distronicul de la mercedes, s-au tot chinuit, pusesera initial niste functii pe noul 7 apoi si pe altele din gama. acum are tot, merge singur cu 200+ pe autostrada, face si depasiri cu schimbare de banda. sa faca la ei acolo eu nu as folosi asa ceva. ma enerveaza maxim orice pilot automat. negative - tot coaja a ramas, usa de 2-3 degete grosime, face "zdrang" ca la mazda nu "buf" ca la land rover. zgomotos, zgomot mare de rulare in habitaclu. bordul ala in sensatec e cheesy rau. scaunele au o problema de ergonomie, cred ca e chestie de unghiuri, altfel sunt bune (cele confort). am dat un x6 din cauza asta, dupa 200 km eram rupt de spate. cu mercedes gle mergeam cam 600km. cu range rover si dupa 12 ore 1100+km nu am avut nimic. am mai avut problema asta cu un seria 7 care imi dadea simptome de sciatica desi nu am asa ceva, am doar un disc herniat, nu grav, de multi ani, de la motocicleta. altfel numai de bine, e f electronic, are tot felul de prostii, multe inutile. vad ca au revenit cu trapa panoramica, nu prea se mai inghesuiau sa o puna, umbla vestea ca ar avea probleme. eu cat/cand am avut a fost ok.1 point
-
@Pimp stiu perfect pe ce lume traiesc. motovele pt care atat Finlanda cat si Romania au Parcul auto vechi sunt total opuse. Finlandezul plateste sa mearga copilul la scoala, merge in concediu, isi ia o haina buna, un apartament bun, merge la restaurant, in concediu, si nu il intereseaza sa se falaeasca in fata vecinilor, asa cum ma intereseaza pe mine sa ma falasc cu G30. Da-le oricarora dintre romani salariu de 10.000 lei si vei vedea doar seria 7, S klasse, X5, range rover vei avea pe strazi. Cu zecile de mii. Nefiind cazul, romanul tot masina o prioritizeaza, la nivelul maxim la csre poare stomacul sa rabde. Uite, a venit la noi la Brasov un tip sa se angajeze mwcanic necalificat. Practic, sa mai dwa o cheie la mana, sa mai desfaca suruburi, sa bata cu ciocanul. Avea X5, generatia 2007-20131 point
-
Edit, acum fara nici o gluma, eu cu tine as face niste filme gen documentare Eu sincer nu ii suport pe aia care isi permit masini noi, gen sandero corsa etc, da plm, isi cumpara cate o ghena cu 200 k, gen aia in germania nici nu s-au basit in ele ca o sa le vanda dupa 8 ani in estul europei, mai salveaza si 2000 euro din buget pentru o vacanta la all inclusive unde mananca cat pentru sfarsitul lumii si isi mai umplu farfuriile ca e platite, da nu mananca tot, se plang ca sunt proaste masinile, fac tot felul de smecherii dpf off, basca care e samsar e deja idol. Off topic: din 2015 sunt proprietarul unui apartament, intr-un cartier nou, dinamic din orasul Brasov, un fel de achizitie sentimentala, ca stau cateva saptamani pe an acolo. Aveam asteptari foarte mari, deoarece ma gandeam ca o sa fie un bloc nou, vecini civilizati, cartier nou, etc -anul trecut de craciun era sa iau bataie de la baietii veniti acasa din Uk/dk care faceau gratare la greu si manele la maxim in proximitatea blocului, pe un teren viran; pe langa faptul ca erau beti erau si foarte prosti si porniti pe scandal; am sunat la politie si au spus ca daca sunt pe teren viran/sunt sarbatori domne, lasa sa se distreze lumea/nu avem efective acum -am un vecin samsarache, care isi tinea masini de vanzare pe locul meu platit, intabulat etc; cand ii dadeam mesaje sa elibereze locul , se facea ca ploua; dupa ce am montat un carlig/lacat, mi- aaruncat ceva de genul "e bine sa ne ajutam intre vecini, nu se stie niciodata", iar boarfa lui de nevasta mi-a zis ceva de genul daca nu putem face bine, de ce sa facem rau; -vreo doua apartamente sunt inchiriate la curve, acolo macar e clar, vin aia, in general pleaca multumiti, nu fac scandal; in schimb, vad tot felul de dubiosi -se platesc vreo 100 ron pe intretinere spatii verzi, lumina, etc/totul e ok;s-au gasit unii dupa cativa ani ca e scump, ca sa luam masina de tuns iarba sa facem noi....pai plm, cand te-ai mutat ti sa spus clar care sunt cheltuielile, ce vrei acum, mocangeala/munca patriotica ca pe vremea comunismului -trebuiesc platiti 20 ron pentro o incuietoare de doamne ajuta la pubelele de gunoi(sa nu mai intre boschetarii).....pai sa vezi furtuna acolo, altfel stau toata ziua cu botul in cafele la coresi la starbucks , da suma asta li se pare exorbitanta, ca au platit acum 5 ani nu stiu cat 5 lei -multi ma iau la per tu, desi sunt putin grizonat deja, si nu imi aduc aminte sa fi facut scoala impreuna; macar pe nesimtitii de la gaz/verificari centrala, etc, care nu se conformeaza eu ii trimit la plimbare si le spun sa vina un coleg cu 7 ani de acasa/eu nu iau pe nimeni, indiferent de circumstante la per tu, daca nu ne cunoastem -masini- toata lumea stie ca sunt ala din tara x-avem un grup de whattsup (mai sunt aia din spania, italia , e una in dubai , etc) cu vechitura de bmw, sa vezi discutii acolo , cand ma prind, pai ce faci vecine, ia si tu un audi mai nou ceva, passat, tot cu asta, vai, da te-am vazut cu un logan.... Ce vreau sa concluzionez este ca exista o lipsa crasa de respect pentru orice fel de regula, iar oamenii au devenit excesiv de egoisti, si nu au nici o clipa instinctul de a evalua impactul propriilor actiuni asupra semenilor, de aceea, din pacate, cred ca doar o serie de masuri coercitive ar reusi sa aduca lucrurile pe un trend normal.1 point
-
Pentru ca nu imi placea cum se vede galbenul becurilor cu halogen din proiectoarele de ceata in combinatie cu albul farurilor ( LED Angel Eyes + Xenon ) am decis sa le schimb cu LED ( cum sunt de altfel cele din fabrica pe facelift ). Odata schimbate, apare o eroare de FOG Light Failure si LED-urile palpaie. Pentru a rezolva aceste probele este necesara codarea FEM_BODY cu urmatoarele setari: Proiector dreapta: FEM_BODY > 3061 > NSW_R_KALTUEBERWACHUNG > nicht_aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_R_WARMUEBERWACHUNG > nicht_aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_R_IS_LED > aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_R_UE_SPG_SCHUTZ > nicht_aktiv FEM_BODY > 3062 > MAPPING_ABBIEGEL_R_PWM_LEVEL_1 > 100% FEM_BODY > 3063 > MAPPING_NEBELSCHW_R_PWM_LEVEL_1 > 100% Proiector stanga: FEM_BODY > 3061 > NSW_L_KALTUEBERWACHUNG > nicht_aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_L_WARMUEBERWACHUNG > nicht_aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_L_IS_LED > aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_L_UE_SPG_SCHUTZ > nicht_aktiv FEM_BODY > 3062 > MAPPING_ABBIEGEL_L_PWM_LEVEL_1 > 100% FEM_BODY > 3063 > MAPPING_NEBELSCHW_L_PWM_LEVEL_1 > 100% BONUS: cornering lights FEM_BODY > 3062 > Mapping_abbiegel_L_output -> nsw_l FEM_BODY > 3062 > Mapping_abbiegel_R_output -> nsw_r FEM_BODY > 3066 > KL_ENABLE_LI -> KL_Ein FEM_BODY > 3073 > KL_ENABLE_RE -> KL_Ein FEM_BODY > 3073 > C_CLC_ENA -> enable FEM_BODY > 3073 > C_BLC_ENA -> enable1 point
-
CE ROCOMANDA REPREZENTANTA ma lasa rece , nu am fost niciodata la ei si nici nu o sa ajung , schimburile de ulei si filtre le fac in functie de cum este folosita masina , o folosesc foarte mult in oras atunci 10 mii , o folosesc mixt atunci 12 mii , o folosesc afara din oras atunci 13-15 mii , eu asa procedez , nu sunt interesat de recomandarile producatorului sub nici o forma Filtru de motorina il schimb la 20-24 mii km pentru ca nu conteaza pe unde circul ... tot aceeasi cantitate de motorina trece prin el1 point
-
Mda. Si eu m-am decis sa continui sa schimb filtrul de motorina la fiecare schimb pt ca nu este scump si stau linistit.1 point
-
1 point
-
se intalnesc la semafor un logan si un ferrari, in paralel, cel din logan da geamul jos si ii face semn si celui din ferrari sa faca la fel, cand in sfarsit pot comunica, cel din logan il intreaba : " ia zi frate esti multumit de ea ca am vazut ca nu prea isi cumpara lumea"1 point
-
daca nu ai inteles idea, iti explic mai pe limba ta: sfatul meu era sa nu cumpere chei clonate (de la baieti "indemanatici") ci doar cheie originala noua de la BMW care vine pe seria de sasiu si este urmatoarea cheie in lista de chei din CAS ul masinii (considerand ca nu au fost comandate toate cheile, caz in care trebuie comandat al cas+set 2 chei) in concluzie ceea ce sugerezi tu este ilegal si periculos. multi s au trezit ca masinile lor "au facut pasi" inexplicabil dupa ce si au facut chei clonate si nu le au mai dat de urma. asta ar fi doar unul din cel mai rele lucruri care se poate intampla atunci cand iti lasi securitatea (cheile+CAS ul) masinii pe mainile unor baieti "indemanatici"!0 points
-
Avand in vedere cu nu exista Aerotwin pentru E89, care ar fi urmatoarea optiune? unii schimba si masinile anual, dar nu cred ca e cazul sa facem si din asta o regula. iar in alte tari uleiul se schimba la 2 ani, la ei cat de des se schimba stergatoarele?0 points
-
Pe acelasi principiu se schimba si anvelopele, furtunasele de frana, covorasele din habitaclu?0 points
-
Bmw recomanda mult mai tarziu schimbul .. nu la 24 de mii? Oare ei nu se gandesc la plamanii nostri?-1 points
-
De ce inca mai avem preconceptia asta ca totul la noi e mai prost? E aceeasi motorina ca peste tot, daca ar avea gunoaie cat sa le vezi circuland inspre rezervor ti s-ar colmata filtrul in primii 100km, iar injectoarele s-ar duce pe copca instant, dar chestiile astea nu se intampla. Nu mai fiti paranoia. Eu rareori am pus motorina extra si fiindca nu am sesizat absolut nicio diferenta ma rezum la cea standard. Nici la aia nu se vad gunoaiele cum vin pe furtun-1 points
-
La 150k. poti sa faci schimbul la cutie linistit la ZF Faur fare demontat cutia ce nu e cazul la km. astia, pentru restul iei contact cu colegul Knet, vei fi frumos surprins de profesionalism.In fond te intereseaza sa faca treaba bine, nu felul sau de a a fi.-1 points
-
E doar o incuietoare. Nu e asa mare defectiune. Mai sus cineva a mentionat o cutie de viteze picata. Acolo e nasol...-1 points
-
Am schimbat de exemplu la X3 f25 setul de stergatoare pe orginal si am dat pe ele 250 lei, m-au tinut 3 ani fara probleme (valeo 100 lei setul, m-au tinut 2 ani). Recomand pe aftermarket valeo care sunt peste bosch la orice model de masina.-1 points
-
Eu astea le-am gasit la epiesa : https://www.epiesa.ro/lamela-stergator-bmw-seria-3-touring-e91-320-d-diesel-163-cai-valeo-574321/18761/100133/prodid-39162121/-1 points
-
Eu daca sunt posesor de peste 7 (sapte) ani, in ce, categorie ma incadrez?? Adica in 7 ani sunt doar la al doilea schimb.. si pot sa asigur pe oricine intreaba ca eu am fost primul sa schimb stergatoarele ca erau originale la cat de decolorat era plasticul lor, la 250k km cand am luat masina..! Stii/stiti cum e stergatoarele (ca si cu sensorii de frana de la roate) astea, daca sterg (merg) de ce sa le schimbi???? ..daca dealerul schimba (ca clientul da banii), de ce sa nu schimbe ca scrie la cartea de revizie!? Cat costa sa faci niste bani in plus dintr-o tiparitura, doua clipsuri si doua tije scoase din stergatoare in 2 minute?? Pe alte topicuri starine se discuta alte treburi "seioase", adica zgomotul specific al stergatoarelor aftermarket ... merita tinut cont. Dar aici noi romani stam "bine" cu auzul, nu ne enerveaza hashhh-hashh, hashhh-hashhh. Se pare ca cele mai silentioase raman OE. (A in caz ca va mirati, de ceva ani aplic tratament hidrofob parbrzului si aceasta ma face sa vad bine oricat de tare ar ploua. )-1 points
-
Buna ziua, Cat de des schimbati filtrul de aer si de combustibil? Eu obisnuiam sa le schimb la fiecare revizie. De curand am vazut niste topicuri pe forum din care am inteles ca filtrul de aer si combustibil se schimba doar la service II si nu la service I cand se schimba uleiul si filtrul de ulei. O zi buna!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00