Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/22/20 in all areas

  1. Salutare tuturor! Ma numesc Ionut, am 24 de ani, 6 ani de sofat zilnic atat urban cat extra-urban si fara evenimente..! As vrea sa achizitionez un G30 de la Bavaria Used Car ( BMW G30 Bavaria ( Serie: WBAJC310X0WA76155 ) As fi tare recunoscator daca vreti sa ma ajutati cu niste sfaturi, pareri, probleme daca ati intampinat, serviciile daca par in regula, sunteti multumiti de masina, etc..!? Recunosc, nu am mai avut pana acum o masina din gama BMW si de aceea va cer ajutorul in limita bunului simt! Va multumesc frumos!
    2 points
  2. Masina nu are treaba cu varsta. Eu am luat F10-le la 23 si am iubit masina aia. Plus ca a fost perfecta pentru mine. Sfatuk meu este sa mai cauti ceva dotari la ea. E pacat sa o iei cheala cu atata tehnologie disponibila pe g30. E pacat, fiecare gadget in plus iti mai aduce o bucurie.
    2 points
  3. Eu am luat de la ei. Vorbește cu Cristian Sima la vânzări la Otopeni. Este super tare tipul. Detalii pe privat dacă e. Am fost foarte mulțumit de ei și cum a decurs totul. Mașinile "miros a showroom” ca să zic așa. Le fac un detailing foarte bun. Mașina mea avea 35000 km la achiziție și 1.5 ani. Zici că abia o scosesem de pe poarta fabricii Cât despre mașina respectivă de care zici tu aici, e destul de “basic”. Nu foarte dotată, aproape nimic special, dar depinde și ce cauți la un G30. Poți să mai vezi în topicul meu dedicat experiența de până acum, în zona Mașina Mea. Mai sunt și alți colegi cu G30 care povestesc experiențele lor tot acolo. Mai ai și topicul ăsta: Ghidul cumpărătorului G30
    2 points
  4. Sunt niste teste simple de lubrifiere la diferite temperaturi, aplicand diverse coeficiente de frecare. Nu e test de laborator, dar sunt destule alte teste pe internet. Apropo, tu ce teste ai efectuat vreodata? Ca de dat cu parerea, esti sef in orice subiect!
    2 points
  5. 1 point
  6. Download Mega https://mega.nz/#F!Vso2nIhJ!_SNYZ_9AW6zFrMlOdBqbgA
    1 point
  7. eu o sa fac de acum ĂŽncolo schimbul de ulei la orele de funcționare.. asa mi se pare corect.. 400 de ore de funcționare ale motorului și apoi o sa fac schimbul.. si este chiar simplu de calculat, resetez imediat cum fac schimbul calculatorul care face media, nu cel pt. fiecare calatorie, si apoi calculez si gata.. pt. ca este importanta viteza medie deplasare... una este sa mergi 100 de ore si sa parcurgi 7000 km si alta sa parcurgi 3000 km. Am fĂŁcut recent schimbul si dupa rationamentul acesta am avut 14500 km de la vechiul schimb.. 36.3km/h viteza medie
    1 point
  8. Sa pui faruri originale cu xenon! Ce ai pus tu presupun ca nu sint originale, corect?
    1 point
  9. Du-te la cineva care se pricepe, risti sa o strici de tot
    1 point
  10. With the key in the "Radio" position (Radio and OBC light up, but not the instrument cluster), press the "CODE" button. Then push the little reset-hole with a Pen and hold it, 'till the computer blinks in the display, and it will ask you for a time and date entry. - You now have re-adapted the coding plug to the computer. - Normally the computer goes into a PPPP mode when the car has been boosted, or some other very drastically voltage changes have occurred.
    1 point
  11. Am schimbat azi si bobina de la cilindrul 6. In prima faza, am avut misfire, bujia uda. Am schimbat-o cu una veche si totul a fost ok. In probe, dupa ce s-a incalzit, a fost ok, la relanti doar usoare oscilatii (una, doua), fara sa fie deranjante. Am facut si cateva poze, le incarc mai pe seara.
    1 point
  12. Oricum reprezentanțele nu cred cĂŁ le reparĂŁ. E schimb de obicei. InsistĂŁ pe schimb dacĂŁ totuși a existat opțiunea pe tavĂŁ.
    1 point
  13. Ai probleme cu regulatorul de tensiune de la alternator, iti baga tensiune prea mare si modulele intra in protectie si isi dau shut down. La o diagnoza o sa ai eroare de overvoltage pe toate modulele. Da jos alternatorul si schimba-i regulatorul si pune original bmw, daca pui aftermarket o sa-ti apara eroare de comunicare pe magistrala BSD si nu-ti va mai incarca bateria cum trebuie.
    1 point
  14. Daca ai si o poza cu moneda de 1 leu, am vrea sa o vedem Serios vorbind, eu as insista sa iti schimbe parbrizul, nu stii niciodata cand pleaca vreo crapatura de acolo, si un parbriz de G30 e foarte scump.
    1 point
  15. pentru cei care vor avea problema asta, am rezolvat. A fost modulul Trsvc defect. L-am schimbat si codat . Multumesc lui zeronoo pentru ajutor.
    1 point
  16. Aoleo... tu macar ai gandit ce ai scris mai sus unde ti-am dat quote la postarea dinainte??? Pai uleiul BMW nu este testat de cine trebuie? Crezi ca BMW produce cel mai prost ulei pt motoarele lor? De parca doar ceilalti au tehnicieni si BMW nu. Conteaza aditivii cand vine vorba de ulei, iar uleiul BMW este conceput fix cu ce trebuie pt motoarele lor. Mai omul lui Dzeu, eu doar incercam sa evidentiez faptul ca uleiul BMW este un ulei de top, si nu posirca cum afirma unii. Il folosesc din 2007 si nu am avut probleme. Te rog eu mult, si asa ai batut orice record pe acest forum la minusuri, NU mai comenta la orice! Asa cum am scris si pe prima pagina, oamenii care vand acum lauda Ravenol acum in Romania, acum cativa ani vindeau Liqui, Motul sau altele. Ps. A intrat acum agresiv Valvoline pe piata din Romania... in maxim 6 luni, acela va fi cel mai bun )) Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. nu mi place sa jignesc pe cineva fĂŁrĂŁ motiv... chiar nu si are sensul. Dar multi vorbesc din auzite sau din ce cred ei... eu vorbesc din experiențĂŁ pt. ca am facut cu mâna mea ce susțin.. si nu dau sfaturi doar sa ma bag in seama... Am schimbat cu mana mea plĂŁcuțe, discuri la seria F.. F30 fara sa inlocuiesc senzorii, si nu a fost nici o problema... am resetat intervalul de service si am parcurs 20.000 km de atunci... si pt. a rĂŁspunde unor comentarii rĂŁutĂŁcioase , nici mĂŁcar nu am cont de farcebook... si nu este nici o nenorocire, dar mĂŁcar nu vorbesc prostii pe aici
    1 point
  18. Cred cĂŁ e un defect feminin cĂŁ și nevastĂŁ-mea face la fel :turned:
    1 point
  19. In teorie am și istoric, dar doar cel BMW Online. Adică există o intrare acolo acum cu detalii ce zice "oil change" (bine am și factura) pentru că am făcut tot la reprezentanță. M-am tot uitat pe subiect, m-am uitat și prin topicurile colegilor să văd ce au mai făcut și ei dar văd că marea majoritate făceau anual (pentru că făceau km de obicei) și atunci m-am decis să rămân tot ca la F30. Dacă ar fi fost doar 5000-6000 km parcurși de la ultima revizie poate mai stăteam. Dar erau deja mulți totuși. Merg mult și prin trafic aglomerat. Dacă eram doar pe Autobahn-uri poate era altă poveste. Rău nu face...decât buzunarului
    1 point
  20. daca stiai ce zic nu te mai interesau km.........
    1 point
  21. Inainte sa-l scot in vederea schimbarii am sa incerc si varinata asta. Multumesc pentru sfaturi, toate bune!
    1 point
  22. Am fost sfatuit "daca nu s-a activat, nu-l schimba domle"! Azi l-am comandat si o sa-l schimb eu, revin cu rezultatul final. Toate bune
    1 point
  23. Eu zic sa faci retrofit-ul, daca aici a ajuns discutia Pe principiul, daca e ceva ce iti doresti si o sa te incalzeasca in diminetile reci, o sa merite indiferent ce ai de schimbat si cat costa. Nu poti pune pret pe fericire, nu ? Eu de ex. mi-am dorit intotdeauna trim-uri de carbon, astea chiar sunt complet inutile insa le-am luat si ma fac sa zambesc de cate ori ma urc in masina. Life is short, do what makes you happy
    1 point
  24. Revin sa va spun ca s-a rezolvat problema . Din spusele mecanicului , softul maĂâ˘inii a fost probabil mai vechi Ăâ˘i ceva a luat-o razna , prin urmare maĂâ˘ina a primit un soft nou cica 2020. NU stage 1 ,2 sau 3!! Soft normal mai nou .... Momentan nu mai are nici o problema . Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  25. Fiecare are anumite pretenții / nevoi. Eu recunosc că nu e neapărat o nevoie ci un moft. Dar totuși simt cumva că mi-ar prinde mai bine în zilele foarte reci - la F30 acum 3 ani nu simțeam moftul ăsta - o fi vârsta . Dacă prind 20 zile pe an să zicem degete calde și prețul unui volan nu e neapărat foarte mare (au băieții de la Timișoara/Arad volane noi nouțe ) mi se pare o investiție bună. Nu o să-mi iau mâncare de la gură pentru asta.
    1 point
  26. Nu merge cum vrei tu independent de masina. Daca nu vrei sa te chinui, ori cumperi de la BMW ori de pe internet de la oameni care au acces la serverele BMW. Altfel, trebuie sa te conectezi la masina printr-un cablu si sa folosesti un soft prin care sa recuperezi un fisier special necesar generarii codului offline. In functie de tipul navigatiei, fisierul necesar este ori 1B pentru CIC ori DE pentru NBT. Acest fisier se incarca intr-un generator de coduri offline, care este mentinut actualizat folosind fisierul lookup.xml. Metoda cea mai sigura/sfanta este: Cablu ENET + Ediabas + Esys + FSC Generator, gasesti o gramada de documentatie pe aceasta tema. Mai sunt si alte programele de care te poti folosi, cum ai specificat tu mai devreme AiCoder, doar ca AiCoder nu mai este actualizat de ceva timp, posibil 2016, deci pentru masini mai noi de 2016 nu prea mai poti folosi acest soft. Oricum AiCoder este foarte slab dar strict pentru citit erori si pentru recuperat fisierul 1B/DE e suficient. Fiind membru al acestui club, poti cere ajutorul unui coleg care e aproape de tine si sunt sigur ca te ajuta.
    1 point
  27. Produsul e la fel, poti gasi Knecht in cutie de Mahle... Pretul diferit are mai multe explicatii (distribuitori, politica de pozitionare pe piata, etc). Ia care e mai ieftin dintre cele 2 si asta e...
    1 point
  28. M-am inregistrat pentru ca am observat niste aspecte care necesita clarificare. 1. Un PHEV (225xe, 530e, 330e, i8 etc) are suficienta rezerva de baterie care sa sustina varfurile de solicitare si cuplu. Nu e ca si cum mergi doar cu motorul pe benzina. Bateria are intotdeauna o rezerva care este intretinuta de calculatorul acesteia, rezerva care nu este disponibila pentru EV drive, dar este disponibila pentru depasiri si alte solicitari de genul. Orice decelerare de exemplu duce la incarcarea bateriei. De asemenea daca motorul nu e solicitat la maxim, el incarca partial bateria. E adevarat ca peste 120kmh motorul electric este decuplat pentru protectia la supraincalzire, existand un ambreiaj electronic pentru asta. Dar pana la 120kmh electricul si termicul lucreaza impreuna; 2. Autonomia curenta pentru 225XE este in jur de 50-55 km vara si 35-40km iarna. Incepand cu iulie 2019, bateria Samsung SDI are o capacitate bruta 10.0KW si 8.8kw neta. De asemenea exista si upgrade pentru celulele respective, la acelasi volum avand capacitate marita. 3. Pretul estimat pentru una din cele 5 celule care formeaza bateria 225xe este in jur de 750 eur, dar se gasesc baterii de 1 an la 2600 EUR la dezmembrari. Personal nu mi-as face multe griji legat de durata lor de viata, nu e acelasi lucru cu incarcarea unui smartphone. Garantia este oricum 6 ani sau 100k km. Bottom line este: oricum ai da-o, faptul ca nu mai ingrasi statul cu accizele puse peste pretul benzinei duce la economii. Pai cum asa? Sa o luam pe rand: 6 ani de incarcare la priza de acasa sau birou, cu distanta medie zilnica de 50km. Economii estimate anuale: in jur de 1500 EUR, deci 9000 per 6 ani. Cost inlocuire baterie: 3-4kEUR. Diferenta ramane in buzunarul soferului. 4. Cine intra pe spritmonitor.de poate sa observe ca phev-urile au consumuri mai mici decat hibridele. E adevarat ca tentatia de a beneficia de intreaga herghelie exista, BMW fiind pana la urma o masina sportiva. 225xe variaza undeva intre 3% si 5%, depinde de marimea pantofului fiecaruia. 5. Mai sunt niste lucruri pe care nu se pune accent suficient, cum ar fi pompa de caldura. Toate phev-urile BMW au pompa de caldura si aplicatie de ctrl de la distanta. Alte modele mid range fie nu au pompa de caldura (e.g. hyundai ioniq), fie le lipseste aplicatia cu serverele din spate intretinute de producator. Toata treaba asta inseamna ca tu iti bei cafeluta, dai un click si cand ajungi la masina totul e dezghetat si caldut. Daca ai masina la incarcat, doar o mica parte va fi conusumata din baterie, restul de la priza. Comfort maxim. Legat de consum, am condus extensiv 530e si media fara incarcare a stat undeva pe la 7%. I8 in jur de 8-10%, depinde si cum o conduci. Cu incarcare electrica se duce mult in jos, in jur de 2%, depinde cat de des incarci. E adevarat ca incarcarea este limitata la 3.7KWh, deci da, un phev este aplicabil numai daca ai incarcare acasa sau la birou. Inca un aspect: i3 si 225xe au motoarele electrice atasate direct rotilor. I8 are si el acelasi mecanism dezvoltat de GKN pentru 225XE (prima data l-au dezvoltat pentru I8), dar la 225xe nu mai au demultiplicatorul in 2 trepte folosit pentru I8. Este si motivul pentru care motorul electric este decuplat la >120kmh la 225xe (ptr protectie). Pe de alta parte, 330e si 530e au motoarele electrice incorporate in cutia de viteze, puterea termica si electrica intrand in acelasi loc si iesind unitar catre roti. Turatia motoarelor electrice este demultiplicata in cutie, trece prin ea, cu avantajele (silentiozitate) si dezavantajele ei (pierderi cinetice). Din acest pdv, ansamblul motor al 330e sau 530e este mult mai rafinat. Ca sa va faceti o idee, turatia maxima i3 si 225xe ajunge pe la 11-12k (11,400 225xe mai exact), pe cand motorul electric 530e se tureaza pana in 3000.
    1 point
  29. Se foloseste acelas generator doar se pune lookup nou http://www.bmwclub.ro/forums/topic/188459-lookup-2020/page__pid__2501548#entry2501548
    1 point
  30. Torrent link https://mega.nz/#!Ibwl1KCI!wewsKmXA48UZwktjcj2SST3_rc0zJmzCx1CKhqh33S8
    1 point
  31. Pt cine inca nu stie...BMW nu fabrica piese, doar le asambleaza. Piesa ORIGINALA este pura iluzie, bani aruncati pe etichete.
    1 point
  32. Poate ajuta in luarea decizie și punctul meu de vedere. Am avut pe pe Seria 3 touring sistemul audio de baza, amplif integrat in NBT 4x15 watt, 6 boxe in total (4 boxe in portiere și 2 subwoofere sub scaunele fata) și dpdv calitate audio era departe de ce ĂŽmi doream eu. Prima alternativa a fost HK ĂŽnsĂŁ cu doua impedimente mari (nu imposibil de trecut) in primul rând faptul ca literalmente desfaci mașina de la cap la coada cu dezavantajele de rigoare și bine-nțeles costul total (+ 1500 euro in cazul cel mai fericit cu componente din dezmembrĂŁri in mare parte). A doua alternativa ar fi fost Hi-Fi cu aceleai avantaje dezavantaje ĂŽnsĂŁ cu un preț mai mic dar și performante mai slabe. A 3 a alternativa consideratĂŁ de mine și implementatĂŁ a fost retrofitul original BMW Alpine (Pt detalii vezi threadul meu in secțiunea mașina mea). Suplimentar am schimbat și boxele spate și am adĂŁugat tweetere originale HK. Rezultatul e chiar super Ok (dacĂŁ ești din București putem sa ne vedem și sa ĂŽți faci o parere). Da ĂŽntr-adevĂŁr este sub HK și nu neaparat ca putere (ce nu o folosești la maxim) ci ca DSP ĂŽnsĂŁ te vei bucura de un sunet stereo clar și profund. Comparativ cu HiFi (side by side cu celelatat BMW seria 2) retrofitul Alpine este mult peste, putere audio, boxe de calitatea mai buna și procesor de sunet . Sper da te ajute experiența mea, dacĂŁ mai dorești și alte detalii nu ezita sa ma intrebi. ĂncĂŁ un scurt sfat, doar schimbând boxele impactul sa nu te aștepți sa fie ceva wooow, câștigi dor claritate in rest mai nimic.
    1 point
  33. 2000 ron manopera la schimb de discuri si placute .......... ma fac mecanic
    1 point
  34. am testat eu 225xe 2-3 luni si am dat-o inapoi. nu e nimic de ea, merge electric 17-30km si consuma peste 12 pe autostrada la 140-150. nu cred ca este inca momentul pentru electric. nici nu sunt sigur ca viitorul este electric. vad ca se chinuie si cu hidrogenul. poate doar daca ai bani suficienti si esti green sa optezi pt electric. altfel strict analizand costurile, cum am spus, nu e momentul. bateriile se ieftinesc accelerat, poate in 2-3 ani devine rentabil. altfel e fun sa conduci electric, mie mi-a placut. fiabilitatea e de asemenea f buna, au atins un mil de km cu tesla. nu mai zic de revizii. am sa trec si eu pe electric probabil intr-un viitor neprecizat.
    0 points
  35. ravenol tati, dpf off si chip tuning buuumm racheta
    0 points
  36. suna a probleme de alimentare sau CAN a unuia sau mai multor module. mergi cu masina la service pentru diagnoza si investigatii, risti sa ramai in drum!
    0 points
  37. e adevarat ce spuneti, insa la statia de incarcare trifazata se incarca repede, in 2h e full. de mers cu ea e f misto, la inceput esti contrariat ca nu se aude nimic dar te obisnuiesti. momentan nu-i vad o utilitate la hibrida, consuma 6-7 in buc in trafic, atat scoti si cu un diesel mic. un suv 3.0d ia 10.5. cele mai de ras sunt toyota pe care nu poti sa le incarci.
    -1 points
  38. Vorba lui Einstein: Geniul are limite, prostia NU! :frantics:
    -1 points
  39. omul are F25, iar la F25 nu mai legi firele in scurt ca la e46 si resetezi intervalul de service! apoi fabulezi grav cu povestile despre inginerii care au construit masina si au lasat un "backdoor" acolo, probabil s au gandit la saracii care or sa si cumpere BMW sau poate chiar au lucrat (la softul respectiv) niste ingineri din tarile sarace cu BMW... gresesti si ar trebui sa incetezi sa mai dai astfel de sfaturi, cel putin aici pe forum unde lumea se asteapta sa primeasca niste sfaturi bune. sfaturile de genul ala le poti arunca pe fakebook de exemplu, nu aici cum ziceam ieri pe alt topic - si asta e alt topic transformat in fiasco cum zicea un coleg ieri pe acelasi topic - e prea mult hate -> eu as zice ca e prea multa prostie sau daca nu e prea multa prostie, atunci cu siguranta e mai multa prostie decat acel "hate" pe care l reclama el! pur si simplu sunt pline topicurile tehnice de astfel de "sfaturi" de 2 bani date pe genunchi si asta trebuie combatut, trebuie sa inceteze! iar cei care vin pe forum sa gasesca solutii minune la problemele lor si cum sa improvizeze mai ieftin si mai rapid ar trebui trimisi la plimbare!!! tot de la comentarille de 2 bani incep off topicurile gratuite in care se arunca toti care sunt nevorbiti pe acasa sau pe la munca sa povesteasca partea lor de "adevar" (de parca ar interesa pe cineva sau ar aduce un plus valoare discutiei tehnice, aia deviata deja de la subiect) -> calitatea discutiilor si sfaturile dusa spre 0
    -1 points
  40. cu astea m-ai prins si pentru asta ti am dat un plus :frantics: aici m-ai bagat in ceata -> pai ori stai ori pleci!? daca o sa ti se stearga contul (NOT :console: ) , cum vrei sa mai primesti argumentele mele? :twitch: poti cere unui moderator sa-ti dea "read only" astfel toata lumea are de castigat oricum eu iti raspund repede , pana nu pleci: 12 Brake pad wear sensor, rear 1 34356790304 (am ales aleator un F25 sursa) pa :notworthy:
    -1 points
  41. Ce intrebare e cea de mai sus?? Sa ma apuc sa fac teste cu uzura la frecare?? Nu imi trebuie sa fac nici un test ca acela. Trebuie, ar trebui sa ma consider norocos ca am o masina SH care consuma uleiul EXACT in limitele care imi permit sa intretin motorul acesteia. Si caut uleiul care se pune oficial, sau este recomandat sau unul cu, cele nai bune calitati DOVEDITE pe situri pe care alti posesorii de masini chiar isi permit si au timp SA TRIMITA ULEIUL LA UN TEST REAL si impartasesc deschis. Un site ca acesta este cel mai util: https://www.bobistheoilguy.com https://www.bobistheoilguy.com/used-oil-analysis-how-to-decide-what-is-normal/ Cauta testele adevarate de uzura, fa comparatii in mintea ta si o sa fii mai informat. M-am facut clar inteles?
    -1 points
  42. Nu am intrat pe topicul asta sa imi spun parerea ca tine, observi macar atat lucru? Nu elogiez uleiul BMW. Las la algerea fiecaruia sa puna ce vrea in motorul lui. Nu am nici un chef sa continui o asemenea discutie cu tine cand tu vii cu un exemplu de toata jena de pe youtube iar eu iti pun sub nas un site DEDICAT ULEIURILOR cu impresiile, (f f f f multe impresii, de unde poti sa alegi ce iti place, sau ce au testat altii si e aproape de REALITATE. (Tu crezi ca eu nu stiu de acel test de pe youtube? E facut sa aduca click-bite, daca stii ce e acela, uita-te cate vizualizari are. Nu are nici o treaba cu uleirile! Cum crezi ca amreactionat cand vazut prima oara testul ala??? ... apropo, mi-ar fi toata jena sa pun un ulei (fie el facut de BMW) langa un test ca, cel de pe youtube ca acela; dar vezi tu, tu nu gandesti ca mine..) Ramai cu, ce stii tu.. nu ma mai contrazice ca nu are nici un rost. Ma retrag cand vreau eu de pe ce topic aleg eu. Cand vad prostii, reactionez. Si asta nu are treaba cu tine ca persoana ci cu idee care incerci sa o promovezi, ADICA linkul de pe youtube, nimic altceva. Tu, probabil ca persoana esti foarte probabil ok. Problema e intooxicarea, nu vezi o anume libertate de a alege, etc.. si asta ma face sa reactoonez ideii nu omului.. Am incheiat. Sa traiasca si sa se inmulteasca minusurile! Invidiosii sunt m mai putini decat cei care chiar au nevoie de solutii/idei.
    -1 points
  43. 2 posibilitĂŁți n, așa face toate sau tampoanele s au dus din nou . 4 cilindri dizel as zice cĂŁ așa face toate. ParcĂŁ și la mine vibreazĂŁ dimineațĂŁ la relanti destul de mult totuși tampoanele sunt cele originale asa cĂŁ am dat vina pe ele.
    -1 points
  44. Diferentele sunt destul de mari la consum intre 2.0 si 2.5l. De ex la un 2.0 scoti in afara sub 5 daca vrei si mergi legal si omeneste, si in oras sub 7. Pe cand la un 2.5, in afara nu vezi sub 6 daca mergi normal iar in oras 10. Per total diferenta e sesizabila. Eu cel mai mic consum l-am scos 6.2 mixt giurgiu-bucuresti-ciolpani (la emy la service), in conditii lejere de trafic fara fortari si aglomeratii.
    -2 points
  45. Pe bune? Asa se testeza si se dovedesc uleiurle din ziua de azi??? Wow, atunci nu ma mir de ce sunt probleme cu motoarele. Asa test e chiar de noaptea mintii, sau somnul ratiunii nascand balauri nu monstri, daca cineva se ghideaza/orienteaza dupa asa ceva. Saracii tehnicieni din companiile aste, cum le zice? ... Mobil1, Valvoline, Motul, Shell, Castrol, Fuchs, Royal Purple.. au trait degeaba, si nici nu stiu ce stiu aia de pe youtube.. trebuie dati afara neaparat!
    -2 points
  46. 1 la mana, masina este complet cheala pt un G30, fapt ce se reflecta in pret, ce-i drept. 2 la mana, cuiva la 24 de ani i s-ar potrivi ceva mai mic, mai tineresc, parerea mea. Eu zic sa nu te arunci si mai orienteaza-te. 3 la mana, as vedea masina asta cu ceva mai potent decat acel 20d.
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.