Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/09/20 in all areas

  1. 4 points
  2. Deci acum mai pe glumă, pentru că de la semafor nu pleci cu Launch Control putem să zicem că 520D e mai rapid? - chiar nu contează - a fost ceva încercat pur și simplu, fără pretenții sau veleități de test-driveri. Asta a ieșit. Nu se schimbă cu nimic situația. Tot un 6 linie stă mai bine pe mașina asta, știm! Să punem cruce subiectului. Merci!
    3 points
  3. Pai asta zic, nu am avut nici unul din noi pretentia ca facem vre-un test oficial. Aveam fiecare masina noastra, setate ambele in sport, am zis prin telefon 3 2 1 si am apasat ambii acceleratia. Acum mai mult decat atat nu stiu ce se tot dezbate noi am facut-o de fun nu sa vedem care se pisa mai lung.
    3 points
  4. Hai sa “despic” videoul in distanță dintre mașini: Când 530d-ul e la 100km/h (adică când face 27.7m/s) 530i -ul e la 85km/h (adică 23,6m/s) asta arată ca între mașini la punctul in care 530d-ul era la 100kmh distanța între ele era de 4m in favoarea dieselarului...când 530i-ul a ajuns la 199km/h (55,2m/s) 530d-ul era la 195km/h (54,1m/s) deci benzinarul deși a recuperat in viteza tot era cu 3m in spatele dieselarului la 200km/h, pe o distanța considerabil de mare 530i-ul l-ar fi ajuns și depășit dar in viața reala de zi cu zi nu s-ar fi ajuns acolo cam in 99% din timp. So, there you have it...
    3 points
  5. Io am pasat pedala de acceleratie si am tinut volanul drept, nu stiu ce complicaciune trebuia sa fie acolo in plus. Ahh, poate trebuia sa o dau jos pe nevasta-mea din masina, sa cronometram la milisecunda ca apasam in acelasi timp pedala etc sa fie lumea multumita.
    2 points
  6. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__6780 LecturĂŁ plĂŁcutĂŁ. Sunt multe pagini
    2 points
  7. Si mie ĂŽmi este foooarte clar faptul ca poluarea atmosferei chiar si cu simplu CO2 sau CO, nu vine de la BMW 325i E36 sau 525d E39, ci de la marii smecherii, industriasi, care inteleg si aplica legea in functie de cuantumul spagii sau al paraindaratului...Ca sa fim cinstiti pana la capat hai sa amintim aici si de statiile ITP si RAR care pun in curculatie pe drumurile publice un numĂŁr destul de mare de maspini care nu mai corespund tehnic nu temporal. Hai sus cu masinile electrice in cazul in care ele sunt solutia, dar oare se doreste asta, si oare aceasta sa fie solutia? Cred ca nimeni in lume nu crede cu adevĂŁrat in gogomania asta din moment ce s-a demonstrat ca acestea sunt eficiente pana la un punct dupĂŁ care randamentul lor scade exponential, o data cu cresâ˘terea vitezei peste 70 km/h. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  8. Chiar nu inteleg de ce vrei sa sune asa... Ala e un sunet de tractor diesel care nu are nicio toba , sau sunt goale tobele. Am avut motorizarea ta si am pus o finala de e46 in 6 cilindri unde am lasat deschisa si a 2-a teava ( aici poti lucra la clapeta deja existenta astfel incat sa o inchizi sau deschizi cand vrei). Se auzea decent ... Dar in niciun caz ca un tractor fara tobe )
    1 point
  9. Am gasit astazi timp sa analizez compartimentul motorului, si am gasit incalzitorul care este un Webasto Thermo Top Evo 5 kW. Stie cineva cum se controleaza acestea? Ca un singur buton imi pare insuficient, as presupune ca exista ceva mai avansat. Am cautat informatii pe net, dar n-am gasit nimic care sa-mi fie util; manualul pe care l-am gasit eu spune de un panou de control sau telecomanda, insa eu nu am nici una din astea. Pe de alta parte exista si control prin aplicatie, dar nu stiu daca am modulul necesar. Cand era frig am incercat sa vad si ce efect are: intr-o zi mi-a dezghetat parbrizul, ceea ce a fost foarte placut, insa daca urmatoare cand l-am mai pornit la fel nu s-a intamplat mai nimic; parbrizul a ramas la fel de inghetat iar ventilatorul baga aer calai in masina. Are cineva experienta cu incalzitoare Webasto adaugate pe masina?
    1 point
  10. va salut . de curand am intrat in posesia unui bmw 318d 1995cm 136cp din 2014 cu 174000 km. sunt complet pe dinafara cu modelele bmw si va rog sa mi spuneti la cati km se schimba distributia . daca este pe curea sau lant . atasez seria WBA3K110X0F832077 TIPUL 3K3K11 NR OMOLOGARII e1*2007/46*0315*10 . Orice imformatie mi ar fi de folos .Multumesc
    1 point
  11. Rata de rupere e mica asa e, numa' sa nu mi se intample mie!!!!! De principiu ce sa mai vorbim? Nu e loc, cand rata de rupere e mica.. ...Acum, mai nou corona virus e in motorul N47! Mare grija sa nu fie afectat, sau si mai bine, mare grija sa reziste la frecus!
    1 point
  12. Intre timp am trecut si la jantele noi de vara :heart:
    1 point
  13. Nu asta urmăream, dar înțeleg ce zici Noi să fim sănătoși. Și ca să revin, mai am o comandă în așteptare pentru trim-ul din partea pasagerului. Mașina așa am luat-o cu o zgârietură destul de urâtă pe ornamentul ăsta. Din păcate piesa respectivă vine cu tot cu ansamblul de cablaj optic de iluminare ambientală și costă de rupe. În soare puternic sau lumină directă se vede cel mai rău. E ceva ce mi-am propus să fac de când am luat-o. Am luat în calcul și alternative (ex: colantari, hidrotransfer), dar îmi place mult vizual cum se potrivește asta cu plafonul negru M; parcă face o tranziție bună spre partea crem/bej deschisă a mașinii. Îmi place mult când mașina are elementele OEM-look.
    1 point
  14. Am rezolvat, a fost modulul SBSR, l-am schimbat cu unul sh si a pornit fara sa-i mai trec vin-ul, multumesc pentru raspunsuri
    1 point
  15. Intre timp, domnul din Craiova, cu F10-le e nehotarat.... :hyper: :frantics: :frantics: :frantics: Trist este ca cineva o sa cumpere masina... de buna.
    1 point
  16. Hai sa vorbim de centura bucuresti, ieri am stat vreo 3 ore pe la otopeni si cand m-am intors efectiv mergeam orbeste, nu se observa iesirea spre constanta, o mare de faruri, intuneric, gropi, apa si lipsa de indicatoare, jeg frate..... asta e subiect de discutat, cum stau mii de masini ore in sir ca sa faca stanga dreapta la otopeni, mogosoaia si grivitei...... am inteles inca si mai bine ca noi nu contam, nu valoram nimic, absolut nimic
    1 point
  17. Cand comparati consumuri, indicati viteza medie cu care au fost obtinute aceste consumuri. Astfel veti avea cat de cat un punct de reper.
    1 point
  18. 3.0d si o caroserie de cca 2T intr-un oras aglomerat mi se pare normal. X5 si 11-12% poate daca stai in Falticeni gen, in orasele mari gen B, CJ, TM sau chiar SB(desi asta nu e mare ca si intindere) nu ai cum sa vezi consumul asta de la o masina cu motor de 3.0 si circulat cand e trafic. Eu am cca 13% prin oras, si nu prea circul des in orele de varf, in B imi arata si 17% cand m-am tarait timp de o ora sa fac nici 10km la o ora de trafic intens.
    1 point
  19. @ABK: este impropriu spus "senzor de presiune in pneuri". Practic nu exista un senzor care sa iti verifice presiunea in pneuri. Verificarea presiunii se face asa cum ai spus si tu prin "citirea" vitezei de rotatie a fiecarei roti in parte. De aceea masina are nevoie sa parcurga o distanta destul de mare pentru a determina pentru fiecare roata in parte viteza de rotatie. Dupa stabilirea vitezei, periodic, valoarea memorata pentru o roata este comparata cu valoarea din acel moment si eventualele diferente vor fi raportate drept pana. Deci, nu vei gasi la nici o roata vreun senzor de presiune. Poti schimba rotile linistit, dar va trebui sa-ti reinitializezi sistemul pentru a memora noile valori. Se face o confuzie intre sistemele de avertizare. 1. TPM - Tire Pressure Monitor - sistem ce utilizeaza cite un senzor de presiune pentru fiecare roata. Evident TPM-ul este mai performant avind posibilitatea de a vedea pentru fiecare roata in parte care este presiunea in acel moment ( ma rog, sistemul se updateaza cam la 10 minute din cite stiu ). 2. FTM - Flat Tire Monitor sau RPA - fara senzori de presiune pe fiecare roata, utilizind viteza de rotatie a fiecarei roti.
    1 point
  20. Salut! Dețin un e46 2002 318i 2.0 143cp. M ar interesa și pe mine sa știu dacĂŁ aveți idee cum as putea sa mi fac evacuarea sa sune așa , dar pe clapeta (ĂŽnchis-deschis). Mulți tovarĂŁși mi au spus ca n am cum sa o fac sa sune așa, deoarece e benzina și n are turbina . Ma gândeam ca poate ati fĂŁcut voi la mașinile voastre . (Ma intereseazĂŁ sa sune exact ca in video) . Mulțumesc frumos!
    0 points
  21. 530i am simtit-o si eu foarte anemica la plecarea de pe loc. Odata ce se punea in miscare si motorul prindea viata, dar mai slab comparat cu fost-ul meu 530D. bine, diferenta de cuplu e enorma. Dar cum in viata de zi cu zi nu asta conteaza, concluzia este ca motorul este unul reusit. Iar masina cu care mergeam eu, a mers numai in conditii de oras si de in mod sigur abuzata, fiind de test drive. Avea dupa 1400 de km un consum de 12.4, unul foarte decent dupa parerea mea.
    0 points
  22. Diferentele de performanta intre cele 2 motorizari sunt clare, daca sunt facute in conditii corecte: ambele masini in acelasi mod de rulare, nu una in ecopro si una in sport+ cu cutia in sport; deasemenea, viteza de reactie a soferilor conteaza, 0.2s inseamna o lungime de masina.
    0 points
  23. Daca nu gasesti nimic, nimic, m-as intoarce si presupune termostatul principal blocat deschis chiar daca acul in bord sta sus. Ce marca de termostat ai pus acum 6 luni?
    0 points
  24. Ba se schimba. Daca apare zgomotul specific de distributie pe lant uzata. Sorin, lanturile distributiei, ca localizare, sunt la spatele motorului intre cutie viteze si motor.
    0 points
  25. Of, am deschis cutia Pandorei pe topic la mine Hai sĂŁ trecem vĂŁ rog peste subiect, oricum o mare parte din timp stĂŁm blocați ĂŽn coloanĂŁ cu viteze mult prea mici.
    0 points
  26. ai verificat ca nu cumva celalalt sa nu fi mers cu spatele? 530i este mai rapid la viteze mari si decat 530d. comparatia cu 520d este ridicola iar cu 525d este fara sens.
    -1 points
  27. cu nimeni, doar ca am vrut sa aduc lamuriri suplimentare. in fine, probabil amicul tau nu stia de capul lui
    -1 points
  28. Corect...eh lãsati ca noi importam gunoi vestic. Va veni, dacã nu este deja, vremea sa le ardem...sa vezi atunci. Sa nu mi-o spuneti p-aia cu incineratoarele ECO...Romanul stie ca banul se face furând si/ sau cãlcând legea in picioare, in majoritatea cazurilor, avem exemplu cu duiumul...vai de noi! Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  29. verifica robinetii (ii poti lovii usor/ciocanit usor) ceva asemanator am patit la un N42..am lovit usor robinetii si ....gata caldura
    -1 points
  30. 530d este cu tractiune integrala, pleaca mai bine si pe la 170 benzinarul recupereaza tot handicapul initial avand aproape 150kg in minus.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.