Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/26/20 in all areas
-
Salut! N47D20A nu se potriveste pe N47D20C si invers. ĂnsĂŁ poți pune orice 1.8 si 2.0 N47 de pe orice model pe seria 5, adicĂŁ 118-120-318-320-X1-X3 ( nu mai știu sigur la X daca mergeau ambele), eu am pus un motor de pe F20 118D cel de 143 cp care a fost automat din 2011. Deci poți pune tot ce ti am spus mai sus ĂŽnsĂŁ daca ai N47D20A sa nu cumva sa iei N47D20C, am fost si eu dupĂŁ un motor si exact când sa l iau din parc am vĂŁzut ca e D20A si am dat repede niste telefoane sa ĂŽntreb daca merge, clar nu mergea! Eu când am cĂŁutat motor am ĂŽntors țara cu susul in jos ) , initial am vrut motor pe care sa l vad eu mergând fĂŁrĂŁ sa fie demontat de pe mașina, dupĂŁ mi am dat seama ca exista riscuri daca iau motorul de la persoane fizice neputând sa mi de a garanție. Asa am ajuns la concluzia ca trebuie sa iau motor de la o firma de Dezmembrari mai mare care poate sa mi ofere garantie. Pe mine ma costat 7500 lei motorul fĂŁrĂŁ anexe ( cu tot cu TVA fiind factura) pe care am primit 3 luni garanție cu condiția sa pun distribuție noua OE ( pe care deja o aveam achiziționata) + montaj in service autorizat ( mi am fĂŁcut factura de manopera ca lucram la Dacia-Renault atunci). Am avut si seria motorului trecut pe factura, am avut si seria masinii, km motorului erau reali (86.000 km). Daca e o firma De Dezmembrari mai serioasĂŁ si cumva ai o certitudine ca km sunt putini si reali, poți scoate din schema treaba cu motor pornit pe mașina, daca vorbești cu cei de la Dezmembrari si ti se par in regula si ĂŽți spun cu siguranța ca motorul a fost verificat si nu are nici o problema e ok. Ambreiajul convinge i sa ti l monteze pe al tau daca volanta si totul este in regula, daca totuși nu vor ia un kit ambreiaj nou pe Luk si pĂŁstreazĂŁ l pe al tau. Eu am pus volanta si kit ambreiaj pe luk atunci deși ambreiajul meu mergea ca si cel nou. Sa pui bujii noi. Recomand sa cumperi toate garniturile noi pe OE pentru ca o sa ai multe pierderi de ulei in urma ĂŽnlocuirii motorului, in unele locuri neaparat trebuie pus si mastic deoarece va curge si cu Garnituri noi. Baia de ulei nu se potriveste de la seria 1 la seria 5, am folosit baia mea, nu știu sigur daca de la seria 3 merge. Te felicit ca vrei sa iei alt motor si nu sa l repari. Ca sa fii optimist in continuare eu am vândut motorul vechi pe bucĂŁți si am luat 5500 lei in total deci poți face si tu acest lucru, cel mai cĂŁutat si mai scump este blocul motor. Sa mi spui daca te mai pot ajuta cu alte informații. 235.000 km in bord acum de la 195.000 de când am pus motorul. Bafta!4 points
-
Crede-ma ca dau telefoane peste tot. Cel mai rĂŁu este ca nu pot sa plec sa il iau din cauza acestui virus.Al meu este N47d20A euro 4.Am gĂŁsit si euro 5 n47d20c fix la service-ul unde ĂŽmi ĂŽnlocuiește motorul si mi-a zis clar ca nu se potrivește.2500 ma costa mana de lucru+ 7000 piesele noi ce se pune pe el( bujii, semering-uri si altele) + cat o mai fi motorul. ĂncearcĂŁ sa scoți din plan partea cu mersul sa l iei personal.. exista riscuri inclusiv cu transportul, vânzĂŁtorul sa spuna ca din cauza ta are nu știu ce provlema, etc, cumpara l de la o firma mai mare de Dezmembrari care sau garanție minim o luna si daca ar putea sa ti certifice km ar fi si mai ok. Ăl comanzi cu factura, ti l aduce curierul direct la service si aia e. Si eu am vrut sa fac la fel ca tine ĂŽnsĂŁ am zis ca vreau sa mai reduc riscurile la minim si asta a fost cea mai buna varianta, gĂŁsisem si la 600-6500 lei multe motoare daca mergeam dupĂŁ ele, inclusiv montate pe mașina care sa le pot testa ĂŽnsĂŁ am preferat sa dau 1000-1500 lei in plus si sa am garanția care e cea mai importantĂŁ si factura. 2500 lei manopera este mult, se da doar motorul jos si se pune altul cu anexele respective, este treaba pentru un om de maxim 6-8 ore cu tot cu distributie ĂŽnlocuitĂŁ. Crede ma ca am lucrat si lucrez la service- reprezentanta (nu Bmw) si știu despre ce vorbesc... iar 7000 lei pentru “ restul pieselor” este foarte foarte mult. Garniturile-simeringurile toate nu costa mai mult de 1500 lei ( maxim maxim) , aici vorbesc de prețuri pe OE. Bujiile pe OE nu costa mai mult de 500 lei. DetaliazĂŁ exact ca sa te pot ajuta ce ĂŽnseamnĂŁ 7000 lei Garnituri simeringuri si bujii? Motorul cu manopera si cu ce mai trebuie ĂŽnlocuit nu ar trebui sa te ducĂŁ mai mult de 13.000 lei, am luat in calcul cat am dat eu 7500 lei pe motor, a fost un pret mĂŁricel acum 2 ani, ar trebui sa fie mai ieftin acum, 2500 lei manopera + 3000 lei maxim piese noi ( ulei, filtru, simeringuri, șuruburi, bujii) am pus 3000 lei dar nu ar trebuie sa depĂŁșeascĂŁ 2000 lei. Prețurile alea de mai sus pe care le ai scris ĂŽnseamnĂŁ un 16.500 lei aprox, ceea ce ĂŽnseamnĂŁ extraordinar de mult, nu vreau sa te descurajez ĂŽnsĂŁ te au prins si ĂŽncearcĂŁ sa tragĂŁ de pe tine in vremurile astea cat se poate de mult, mai bine le PlĂŁtești 700 lei cat a costat constatarea si iei mașina de acolo si o duci la alt service care nu profita de pe spatele tau. E jaf la drumul mare. Parca vad ca ĂŽți cer 1500 lei pe constatare, exact cat ar fi trebuit sa fie cu tot cu montat, daca mașina era la reprezentanta Bmw mai ĂŽnțelegeam ĂŽnsĂŁ crede ma ca am luat in considerare la momentul ala si reprezentanta Bmw când am fost eu in locul tau si manopera era un 2000 lei...2 points
-
Incearca sa dai jos legitimatia de politie din parbriz, poate li se face frica cumparatorilor de tine si ii sperii, si d-asta tot nu se vinde2 points
-
Ămi scapĂŁ, dar conform listei de dotĂŁri postatĂŁ de tine nu scrie nicĂŁieri Navigation.1 point
-
Crede-ma ca doar ce am inceput sa invat despre BMW masina am condus o doar odata si m-am axat mult pe partea mecanica apoi am cautat despre masina si ce poate avea etc. Din ce am mai citit pe wiki ar trebuie sa am CIC high sau NBT, habar nu am daca e business sau nu. Oricum o sa revin cu foarte multe detalii imediat ce o am. Mersi de reply, nici eu nu sunt de accord cu volan pe dreapta in Ro tinand cont de drumurile patriei.... O sa ma uit dupa un retrofit daca nu ma pot acomoda cu iesitul pana la masina, pornit motor clima, venit inapoi in casa.Cu toate ca nu suntem printesedar mi ar fi placut comoditatea de a face remotly. Masina e fabricata 16/01/2012 conform vin decoder. Mersi de reply Cred ca gresesti sau eu gresesc incercand sa te corectez dar conform bimmer tech net daca dai search pentru Do I Have CIC, NBT or NBT Evo o sa vezi un articol super. Ideal e sa ai acces la masina si e f simplu sa iti dai seama ce iDrive ai. Dar mersi de reply1 point
-
Scuzele mele,nu am precizat ca eu sunt in UK si locuiesc aici. La fel scuze, am omis faza cu uk. Cat despre conversie nu stiu daca inca o sa am masina cand ma gandesc sa vin definitiv in tara, daca voi face vreodata pasul de a ma intoarce acasa.1 point
-
Lci93, eu cred ca ar fi bine, in contextul actual, sa amani macar pentru cateva saptamani inlocuirea motorului. Banuiesc ca nu depinzi in mod esential de aceasta masina. Pe langa limitarile de deplasare si de contact social impuse prin starea de urgenta, este si o perioada foarte tulbure din punct de vedere comercial. Asteapta ca sa se linisteasca criza si ca lucrurile sa revina spre normal. In plus, este si o abordare care face bine la sanatate. Atat a ta, cat si a altora.1 point
-
Excelenta prima postare pe forum! Confirma presupunerea mea. Dealtfel Bun Venit pe forum! Asa am inceput si eu; cu temeri. Apoi am inceput sa adun scule ce le consider necesare. Si am ajuns sa desfac multe, multe de pe masina. Sa mai scrii exeperientele tale.1 point
-
asa cum am promis, In folder gasiti hartile pentru descarcat pentru cele care au fost votate mai sus. enjoy. Google Drive Maps - Motion/Route/Premium1 point
-
Loewe123@ Nu am vazut nicaieri ca ai fi folosit masina in UK, nu as putut fi de acord cu o inmatriculare in Ro a unei masini cu volan pe dreapta. Poti activa/anula diferite functii cu aplicatii gen Bimmercode sau Carly Din poza se vede ca ai navigatia Business sau ma insel eu?0 points
-
Din ce stiu eu, RAR-ul nu mai inscrie masini cu volan pe dreapta. DAca ai de cand sa-i faci conversia volanului de pe stanga pe dreapta, e ok.0 points
-
0 points
-
Am avut style 230, sunt pilaf, conteaza f mult si cum mergi cu masina. Eu merg agresiv, suspensie sport .. in fine.0 points
-
Vezi cum vorbesti ca indirect m ai facut cretin...asta cu impozitul e bagata de cativa ani, eu stiu ca esti obligat sa il platesti tu la vanzarea masinii..dar cumva daca o gandesti putin, cand platesi 2900 ron impozitul si o vinzi in luna februarie sa zicem cel care o cumpara merge 10 luni cu impozitul platit de tine..oricum cand il platesti si o vinzi cu el platit se reflecta in pretul masinii,cumva e tot aia. P.s Eu la randul meu cand am cumparat masina in febriarie acum 4 ani i-am platit omului diferenta de impozit pentru 10 luni..si nu ca am fost fraier cum considera unii , asa mi sa parut corect.-1 points
-
Distributia nu e in fata unde sunt rolele.. Rolele si curelele sunt in fata motorului iar lanturile distributiei sunt in spatele motorului. Zgomotele ar trebui sa fie relativ usor de localizat. Pentru distributie trebuie sa o urci pe rampa sau cat poti de mult, ascultat din spatele rotilor din fata.-1 points
-
https://www.motor1.com/news/405697/bmw-8-series-dealership-difficulties/ Asa patesti cand scurtezi sau lungesti ampatamentul seriei 5 in functie de cate usi vrei sa ii pui, ii modifici aspectul exterior, ii schimbi numele din seria 5 sau 6 in seria 8 si apoi ceri pret mai mare fata de seria 7.-1 points
-
Nu trebuie sa fi in sistem ca sa ai asa ceva. Membru ipa poate deveni oricine.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00