Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/22/20 in Posts

  1. Am pus azi gumele de vara. Nu ma omor dupa jante, imi pare ca arata mai bine cu alea negre de iarna. Am vrut initial sa pun cauciucurile de vara pe jantele negre, doar ca sunt mai late pe spate (255) fata de jante (225).
    4 points
  2. Chestie de gusturi...dar aratĂŁ mai bine așa
    1 point
  3. Revin cu rezolvare (in cazul meu), am incurcat pozitia la o siguranta si de aceea intra eroarea aceea, cand am pus-o unde trebuie, totul si-a revenit, inclusiv Head up display este din nou functional deoarece terminal 30 cand nu este alimentat, automat face switch off la terminal 15(HUD).
    1 point
  4. Uite ca a mai trecut mai bine de jumatate de an de cand nu am mai postat pe aici , intre timp m-am mai ocupat si de urs ... am rezolvat cam ce era nasol in materie de plastice rupte pe la interior, am mai facut si ceteva retrofituri gen: OBC mic, Casetofon OEM, Volan Mtech2 370mm, totodata i-am gasit si nite "flat caps" pt borbet A pe care le cautam de cand luasem jantele. La partea de motor astept sa treaca restrictiile ca sa pot sa o pun pe platforma si o voi trimite la bucuresti , i-am luat un motor de 2.7 ETA si vreau sa-l fac stroker ... va las poze cu stadiul actual al masinii. https://imgur.com/Mu1mL0s https://imgur.com/sOuPbuE https://imgur.com/j3YsVa8 https://imgur.com/XT6tp6C https://imgur.com/XgT6xGp https://imgur.com/sPI1lqH https://imgur.com/bfLUBJ0 https://imgur.com/NcA7hTm
    1 point
  5. MulĂžumesc mult pentru interventie. As vrea sĂŁ spun ca am clarificat si, ĂŽn acelaÂşi timp, am rezolvat problema. Am ezitat sĂŁ scriu pânĂŁ acum acest aspect, ĂŽntrucât nu sunt experimentat ĂŽn domeniul mecanicii auto Âşi nu aÂş fi vrut sĂŁ fac anumite greÂşeli de exprimare sau, mai rĂŁu, sĂŁ dau impresia cĂŁ m-aÂş lĂŁuda cu "norocul" pe care l-am avut. Ăn fapt, ĂŽntr-una din sĂŁptĂŁmânile trecute, am constatat cĂŁ maÂşina era din nou lĂŁsatĂŁ de tot. Am sunat mai mulĂži mecanici care mi-au sugerat, la unison, cĂŁ este necesarĂŁ ĂŽnlocuirea integralĂŁ a compresorului Âşi cĂŁ este exclusĂŁ orice ĂŽncercare de a fi reparat. TotodatĂŁ, ĂŽn mod corect, am fost ĂŽndrumat sĂŁ optez pentru un compresor nou, WABCO, identic cu cel montat pe maÂşinĂŁ (original). Deoarece nu dispun, pentru un moment, de o aÂşa sumĂŁ de bani (3.500 lei + montaj), am decis sĂŁ mai studiez ĂŽncĂŁ o datĂŁ video-clipurile de pe youtube, postate de mai mulĂži binevoitori, ĂŽn legĂŁturĂŁ cu aceastĂŁ problemĂŁ. Ăntr-adevĂŁr, clipul de pe canalul "Diagnose Dan" mi-a fost de mare ajutor pentru rezolvare, dar au mai fost utile Âşi altele. AÂşadar, cu destulĂŁ greutate, m-am strecurat sub spatele maÂşinii Âşi am desfĂŁcut elementele din plastic care protejeazĂŁ compresorul. Apoi, am desfĂŁcut conductele de aer (albastrĂŁ Âşi roÂşie) Âşi imediat compresorul. MenĂžionez cĂŁ am folosit o simplĂŁ surubelniÞã dreaptĂŁ Âşi douĂŁ chei tubulare (de 8 Âşi de 10). Ăntrucât nu aveam nimic de pierdut, am pus compresorul pe o masĂŁ Âşi, cu mai multe chei sau ÂşurubelniĂže torx, l-am desfĂŁcut ĂŽn bucĂŁĂži. Am ĂŽnlocuit granulele dezumidificatoare din camera de presurizare cu altele noi, cumpĂŁrate de la magazinul Dedeman (circa 20 lei), am desfĂŁcut valva solenoid Âşi am procedat aÂşa cum este exemplificat ĂŽn partea de final al video-clipului postat de Diagnose Dan, adicĂŁ am lovit-o uÂşor, de mai multe ori (15-20), pe pĂŁrĂžile laterale, cu o ÂşurubelniÞã, pentru deblocare. MenĂžionez cĂŁ nicio altĂŁ piesĂŁ a compresorului nu pĂŁrea uzatĂŁ. Apoi, am montat toate piesele la loc Âşi am reintrat sub maÂşinĂŁ. Am fixat compresorul la locul lui Âşi am legat conductele de aer. DupĂŁ ce am pus contactul, compresorul a ĂŽnceput sĂŁ lucreze normal. FuncĂžionarea s-a oprit, dupĂŁ circa 1 minut, iar maÂşina s-a ridicat 1 cm. Considerând cĂŁ este nevoie de repetarea operaĂžiunii, am pus din nou contactul Âşi, compresorul, lucrând pentru a doua ora, timp de 1 minut, maÂşina s-a ridicat la ĂŽnĂŁlĂžimea normalĂŁ. Am fost fericit cĂŁ am reuÂşit sĂŁ o "repar" fĂŁrĂŁ cheltuieli, nici mĂŁcar pentru manoperĂŁ. ToatĂŁ operaĂžiunea a durat cam 2 ore, inclusiv cu pauzele pentru vizualizarea videoclipurilor tutoriale. PânĂŁ ĂŽn prezent, funcĂžionarea este absolut normalĂŁ: presiunea ĂŽn perne, aÂşa cum este Âşi normal, scade puĂžin, având ĂŽn vedere cĂŁ merg cu maÂşina doar o datĂŁ pe sĂŁptĂŁmânĂŁ. La scurt timp dupĂŁ pornirea motorului, se aude cĂŁ porneÂşte Âşi compresorul, pentru 10-15 secunde, maÂşina ridicându-se la ĂŽnĂŁlĂžimea corespunzĂŁtoare. AÂşa cum spune Âşi ĂŽn clipul Diagnose Dan, problema valvei Solenoid este rezolvatĂŁ pentru un moment, fĂŁrĂŁ a Âşti peste cât timp se va bloca din nou. Sunt conÂştient cĂŁ, pe viitor, va fi necesarĂŁ ĂŽnlocuirea compresorului. Ăntre timp, voi comanda separat o valvĂŁ solenoid (circa 300 lei), pe care sĂŁ o pĂŁstrez pentru repetarea "minunii". DacĂŁ vĂŁ pot fi de folos cu mai multe informaĂžii, mĂŁ puteĂži contacta prin farcebook, pe profilul Danciu Silviu (TârgoviÂşte). VĂŁ mulĂžumesc tuturor pentru atenĂžie, vĂŁ respect Âşi vĂŁ consider ca pe prietenii mei.
    1 point
  6. La masina sh..cum iti este "norocul". Totalul pieselor de schimb (2x perna aer(arnott)+compresor(wabco)) e undeva la 5000 lei+ manopera. Cu cele chinezesti iesi pe la jumatate din cate am inteles.
    1 point
  7. Nimeni in afara de tine nu a zis ca N20 e praf. Cuvantul folosit a fost problematic. Problematic inseamna ca "may fail", inseamna ca ai vizite neasteptate in service. Prin simpla inlocuire a componentelor lantului de catre BMW, PN 11317584084 cu PN 11318648732, dovedeste ca si ei au constatat ca e problematic (la 80000 km, wow, asta inseamna o viata de om, puteau nici sa n-o faca). Sunt destule probleme pe care unii le-ar considera grave, altii nu, depinde cum o ia fiecare (daca vrei detalii, apuca-te de citit forumurile din afara). Si nu inteleg de ce continui sa ii strici topicul omului, incepand cu postul #34, prin care incerci tu sa dovedesti ca de fapt N20 nu are nicio problema, nefiind macar motorul de pe masina de fata.
    1 point
  8. nu mai da UP! nu o sa primesti niciun raspuns! ce inseamna asta???
    1 point
  9. Salut, Am si eu o bataie la caseta de directie. Imi trimiti si mie poza cu surubul care trebuie strans? ... nu stiu din ce motiv nu pot trimite pm ... de aia am postat aici. Multumesc Sent from my MotoG3 using Tapatalk
    1 point
  10. Adevarat ! Si eu posesor de E60 LCI cu probleme la caseta. Am schimbat tot ce inseamna bucsi, telescoape fata, bataia e tot acolo (dreapta fata) ba chiar mai nou a inceput se se auda usor si din stanga. Ciudat ca in volan nu se simte nimic, iar mecanicii (am fost inclusiv pe linie ITP) se jura ca nu-i caseta. In concluzie cei care aveti batai de genul nu va hazardati sa schimbati bucsi, brate etc, aveti rabdare pana cand bataia se accentueaza si poate fi depistat cu precizie vinovatul. Personal am chetuit can 500 de euro aiurea si masina tot bate. Problema e cum procedam cu mecanicii care fac diagnoze in 10 minute si ne pun la cheltuieli nejustificate, cum am patit eu .
    1 point
  11. Eliminarea acestui filtru afecteaza mediul inconjurator si calitatea aerului respirat in aglomaratiile urbane, cu influenta negativa asupra sanatatii populatiei. Un alt aspect negativ al acestei modificari este legat de legalitatea acestui demers, deoarece este o modificare neomologata de producatorul autovehiculului, ce modifica valoarea emisiilor poluante.
    1 point
  12. Fara suparare, dar uneori o singura litera poate deforma un cuvant cu un subinteles total diferit, gramatica ajuta sa explici mecanica, ca fapt divers. Nu te judec cu nimic, dar avem nevoie sa intelegem, mai mult interes nu strica.
    1 point
  13. Bine v-am gasit! Dupa cum spune si titlul, ofer spre vanzare masina tatalui meu. Este vorba despre un E90 LCI, motor 2.0 D cu efficient dynamics. Masina este fabricata in 11/2010. A fost achizitionata in 12/2014 de la BMW Kassel cu 117.000km (kilometrii sunt trecuti pe factura si pe certificatul de garantie emis de BMW). La momentul actual masina are 218.000km, deci in 6 ani a parcurs doar 100.000km, fiind folosita doar de tatal meu, pentru a merge de de acasa la birou si in cateva vacante. Las mai jos linkul de pe OLX. La cerere pot trimite mai multe poze pe whatsapp. Pentru detalii: 0761.66.70.87 - Andrei https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-unic-proprietar-IDdx6la.html
    0 points
  14. Tu de ce nu-ti iei logan daca nu te intereseaza cum arata masina?
    0 points
  15. Eu am pe 19' la ambele masini, n-am spart niciuna, nici strambat macar. Cu e60 merge doar sotia, are style 128 pe 19', culmea n-are niciuna nimic, verificate acum in martie cand am schimbat rotile. Daca si o femeie merge cu 19' de 4 ani si n-a faultat niciuna...mai schimbati-va conceptiile astea.
    0 points
  16. @ Myx, Omul are 255/40 pe spate si 225/40 fata. Cati rahati de inch sa puna la jante prin wc-ul asta de tara? 18 inchi sunt indeajunsi pt seria 3.
    0 points
  17. Mie mi se par chiar frumoase majoritatea. Aici cele ce vin pe 18/19/20: https://www.alloywheelsdirect.net/bmw_alloy_wheels/3_series_g20_saloon_alloys/f/18-19-20/all/all/all/price_asc
    0 points
  18. Pe g20 au pus niste jante...vai de ele. Pacat de aspectul masinii.
    0 points
  19. Kragod, imi plac mult mai mult astea de vara.
    0 points
  20. sa reclame de ex ca a completat antigel, fiind sub minim.
    0 points
  21. Data viitoare fa o poza la tablou si asa stii locul lor (un punct de referinta) in care trebuie sa bagi sigurantele daca scoti vreuna sa testezi sau sa o verifici daca e arsa sau altceva.. Multumim de raportarea solutiei problemei.
    0 points
  22. https://www.farcebook.com/watch/?v=4168390213187226 Analfabo$$i care vor masini de 25K euro cu 15K euro...astia chiar isi merita tepele pe care le iau
    0 points
  23. Cu siguranta compresorul e mort. Daca vei tine masina doar in telescoape pe puntea spate, le vei distruge si pe ele pe lângã perne. Succes! Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  24. Ideea este alta, aceea ca la preturi suspecte este undeva normal sa fie o problema. Pana la urma cam asta e adevarul, majoritatea vrea cu bani de masina de 300 de mii de km sa ia una cu 100 de mii si cu toate optiunile posibile si de ce nu si pachete M. Romanul daca vede 300 de mii in bord automat nu mai vrea masina respectiva, indiferent de cum arata. Da-i-o cu 160 de mii in bord si deja aceeasi masina e belea.
    -1 points
  25. Valabil, schimb si cu E30 / E46, doar cu SWAP la 3.0 / 4.4 v8 ...
    -1 points
  26. Am avut buget 17000 EUR si am cautat F10 facelift timp de 2 luni; am vizionat o multime de masini si nu am reusit sa gasesc niciuna tipla, in mintile ei. Pana la urma am luat un F30 LCI. Daca la 12.500 negociabil ti se pare ca luciul vopselei e nu stiu cum... Asta se intampla luna trecuta, fix inainte de ordonanta! Nu inteleg cum va puteti inchipui ca la pret de Logan va puteti lua o asemenea masina in mintile ei!
    -1 points
  27. Conform istoricului pe care l-a pus vanzatorul masina a facut in 2016 40k km, in 2017 40k km. Si dupa aia in doi ani jumate (2018 pana acum) tot 40k? Si daca te uiti la celelalte masini ale lui, 2011, 2012, tot in jur de 200k km au. Sa fie o coincidenta, sa nu fie..
    -1 points
  28. eu m-am referit cĂŁ pare prea intens luciul vopselei, ĂŽn ideea cĂŁ mașina pare revopsitĂŁ.@VladE46 a repostat anunțul @mgi am vĂŁzut și eu celelalte anunțuri ale sale, am postat anunțul aici ĂŽn speranța cĂŁ poate avem vreun coleg de prin Cluj care poate a vĂŁzut mașina. Sau dc acel istoric al mașinii, afișat de vânzĂŁtor, poate fi real.
    -1 points
  29. VALABIL.. schimburi doar cu masini mai ieftine, am cumparat alta masina.
    -1 points
  30. Salut tuturor! Vin si eu cu o mica problema, in cazul in care exista cineva care a mai intampinat asta: BMW 320d e90 (motor M47) 163 cai. De curand i-a fost anulat DPF-ul fizic si din soft + a fost facuta o remapare pana la aprox 190 cai. Totul a decurs bine, masina trage foarte bine de cei 190 cai (fata de mapa originala), insa exista o problema/limitare pe care nu am putut-o rezolva/gasi: Ce se intampla: Masina trage foarte bine, se poate merge oricat de mult si va trage in continuare, insa atunci cand se calca pedala la podea (in orice treapta) si se tureaza pana la 4000, atunci se simte imediat cand a ajuns la 4000 de turatii ca se limiteaza ceva. In momentul in care se incearca din nou o plecare rapida, masina este "limitata", nu mai are puterea de soft, ci se comporta exact ca si cum ar avea puterea de fabrica (163 cai). Problema de "limitare" dispare imediat dupa repornirea motorului si reapare imediat ce se foloseste intreaga putere la turatii mari. Nu exista martori, nu exista coduri de eroare. Tunerul care mi-a facut softul are mii de masini facute si a verificat mapa de mai multe ori. Stie cineva ceva despre existenta vreunei limite de cuplu/putere pe undeva? Multumesc!
    -1 points
  31. Daca e vorba de kit ul de la cele electrice e ok, daca nu, nu se merita.
    -1 points
  32. Mecanicul ce zice ?
    -1 points
  33. -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.