Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/10/20 in all areas

  1. Am vazut. Prostul efectiv imi cauta postarile sa imi dea minus. Efectiv nu inteleg de la ce a pornit aceasta frustrare si nici nu imi dau seama cine este. E cineva in carantina?
    1 point
  2. Stai cĂŁ Haurar știe cum e treaba, și chiar dacĂŁ trece RAR-ul toate dimensiunile pe civ tot va fi ilegal, cĂŁ BMW a dat un CO2 domle
    1 point
  3. eu as pleca cel mult din 14 000 euro negocierea, nu ai niciun motiv sa propui de la inceput 15200 la o masina de 15700. nu vad nimic derizoriu intr-o negociere, zic eu realista. daca el vrea sa ia, asa cum banuiesc eu un 14500-15000 pe masina, tu din start ai dat aproape cu 1000 euro mai mult. totusi nu are prea multe dotari, iar ceasurile alea nu sunt digitale, asa cum sustine. e doar o parere, tu faci cum vrei.
    1 point
  4. Da, e superb. Pentru ce ai folosit ghilimelele? LE: Hahaha, am primit minus pentru ca i-am urat omului sa se bucure de bijuterie. Daca nu e 2.0 diesel baietilor de aici le pute.
    1 point
  5. @ myhai - ai primit VIN-ul e la vanzator ? Ma gandesc ca butonul idrive e "normal" nu cu touch - cred ca masina nu e din 2014 ci din 2013, din cauza asta . Se poate sa ma insel . Verifica !
    1 point
  6. Schimba bucsile de confort de pe fata, cele mari, e 80 ron una, scapi de vibratie 100%
    1 point
  7. Sa o stapanesti sanatos, arata intr-un mare fel!
    1 point
  8. Cred ca intai ar trebui sa acorzi mai multa atentie asupra ce numesti tu "vibratie in volan" Vibratiile de tip "miscari scurte sacadate si rapide stanga-dreapta in volan" e clar ca au ca si sursa trenul de rulare dar in volan mai poti resimti si alte tipuri de vibratii cum ar fi cele de tipul ce rezoneaza in caroserie si se transmit prin piesele mobile (caseta, coloana directie in cazul tau) - suport motor, evacuare ce atinge, rulment roata, etc Nu ar strica sa urmezi si indicatia unui coleg care ti-a spus sa verifici fixarea casetei directie. De asemenea de verificat si fixarea cadrului (jugului) motor desi sentimentul meu este ca tot de la discuri/jante ti se trage. (faza ca uneori face, uneori nu, pe cat este de interesanta, pe atat este lipsita de logica) Am dedus din descrierea ta ca ai inlocuit discurile si amortizoarele dar nebunia a inceput la inlocuirea anvelopelor despre care in final zici ca sunt ok. Intre noi fie vorba, am vazut BMW-uri "cu clasa" pe care s-au montat niste chinezarii "low cost" si n-a fost nici o problema. Trebuie mers pe firul evenimentelor inapoi si verificat acele piese la care s-a umblat. Ce as face eu: - demontat discuri si puse pe un strung pt verificare - la remontarea lor, o curatare temeinica a zonei lor de montaj pe butuc (degeaba e discul bun/nou daca este montat pe o zona minuscula de oxizi/mizerie. Si cel mai mic fir de nisip prins sub disc poate genera abateri) - scos anvelopele de pe jante, curatate jantele de noroi si depuneri interioare (adeziv de plumbi, plumbi) si pus jantele goale pe masina de echilibrat (stiu, multi mesteri vor spune ca esti dus cu pluta) - fixate in raport cu janta de pe masina echilibrat diferite puncte de referinta pt a gasi eventuale abateri/ovalitati atat in plan orizontal cat si vertical. - verificat cu un subler diametrul fiecarui butuc si facut diferenta cu gaura centrala a jantei ce urmeaza sa fie montat pe el (in mai multe puncte). Eu in general imi numerotez jantele in interior, tocmai, ca indiferent de interventie fiecare janta sa o pozitionez unde a fost. Daca problema persista atunci ori vibratia ta e interpretata gresit ori verificarile mai sus amintite nu au fost efectuate cu seriozitate. Bafta PS - am un model ca si al tau si am in plan achizitionarea unui set nou de anvelope ...dar parca ma pui pe ganduri
    1 point
  9. a ajuns mercedesul?
    1 point
  10. sa stii ca intre 60 si 70 este o diferenta fenomenala.. si cine face o apreciere cu o eroare de 10k cand baza de comparatie e cu putin mai scumpa, e si el mare dibaci procentele difera si ele bine la 10k diferenta una e sa dai 50% din 60k si alta din 70k. destul de greu sa iei masina cu 58k km cu 50% in prime time-ul modelului respectiv
    1 point
  11. :)deci ai scapat de tva
    1 point
  12. intreb pt ca nu cred ca masina se poate vinde usor aproape de 50% fata de pretul de lista. si cred ca masina ta a costat pe la 56k-58k inclusiv tva pe configurator. acum, inainte de aparea faceliftul, sunt la dealeri masini noi in stoc cu 25-30% discount fata de pretul de lista. de asemenea, exista la bavaria peste 10 masini cu 5000-1000km cu 35% discount. cu alte cuvinte, cred ca pretul la care o iei nu e bun deloc
    1 point
  13. ai idee cat a fost pretul de lista la masina ta? cel din configurator, nu pretul cu discount cu care a cumparat-o furnizorul de leasing operational.
    1 point
  14. Pai scrie pe aici
    0 points
  15. Mie imi place volanul foarte mult , se simte si foarte bine..e chestie probabil de gusturi.
    0 points
  16. Salut!Cel mai simplu,scoate mufa de la pompita.Iar daca schimbi si pui trimurile fara capace,o sa te frece politia ca nu ai spalatoare la faruri si esti ilegal
    0 points
  17. Ei na? Pe bune? :console:
    0 points
  18. Ahhh, nu știam cĂŁ tu știi despre ce e vorba..gata,m-ai convins! El face resoftare mașinii și tu ĂŽi spui cĂŁ nu poate pune roți mai mari cĂŁ sare CO2 ul:)))
    0 points
  19. Hai serios....dar CO2 ul și consumul nu e calculat la toate mașinile cu cele mai mici roți?de parcĂŁ ar fi primul care ar vrea/pune roti mai mari. Eu as pune pe 18. Ai un balon decent - 225/45
    0 points
  20. Daca e automata ce treaba are ambreiajul, ala e la cutie manuala. Are si automata discuri de ambreiaj, dar e cu totul altceva. Ce poti face e sa vezi daca uleiul din cutie e la nivel, daca nu e la nivel si a pierdut, vezi pe unde pierde si completeaza. Daca e la nivel nu schimba uleiul ca nu asta e cauza problemelor.
    0 points
  21. mikken, coco masina lui coco din ce stiu eu este RWD si dotarile extra pot fi identificate usor uitandu-ma pe topicul lui: 51300 pret baza in germania 1000 euro vopseaua ametalizata 5500 pachetul \M care contine mai multe...nu stau sa le enumar 500 euro hi fi 700 euro navigatia professional 400 euro displayul din spatele volanului 500 euro scaunele incalzite 1500 euro farurile 500 euro garantia extinsa or mai fi maruntisuri in valoare de max 1000 euro vreo 63000 euro masina lui coco si garantez asta cu eroare de 1000 euro. el a luat-o dupa 2 ani jumatate cu 78.000km cu fix 50% din bani. acum coco trebuie sa spuna daca de fapt el a scapat de tva si masina lui a costat 31.800 plus 19% tva pe care nu l-a platit sau de fapt el a platit tva-ul si totul a fost 31.800
    0 points
  22. problema mecanica in cutie (convertizor, bloc de valve). Te duci degeaba la bmw cu ea, ei probabil iti vor recomanda inlocuirea cutiei.
    -1 points
  23. Nu stiu ce ai vrut sa zici in ce am accentuat eu sus dar, nu prea pot sa te cred. Actuatorul nu este facut ca sa deschida complet si sa inchida complet ca un comutator, cum reiese din exprimarea ta.. Nu, acesta (actuatorul) are rolul de a deschide PROGRESIV in functie de puterea generala (si de gaze evident) de motor la un moment dat. Practic pe banc se regleaza plaja de valori (in functie de actionare: electric sau pneumatic.. ) intre care trebuie sa actioneze acele mici palete de la minutul 1:42 din video marind sau micsorand volumul de noxe de pe evacuare.. totul in functie de tipul motorului. Geometrie variabila nu este un lucru nou. Cei de la Garett nu ai facut decat sa bibileasca un pic mai mult la felul cum gestioneaza presiunea de pe evacuare, imbunatatind (a se citi facand) turbina sa traga aer pe admisie in ture mai mici si nu mai mari, practic micsorand pragul cand "intra" turbo. Au pus doua turbine pe anumite motoare. Nimic nou. Un pic de re-design.. Au creat in turbina ceea ce au si patentat doua canale de alimentare a turbinei prin vanele ei.. pentru o mai buna balansare a miezului.. chestii mecanice, desigur ingenioase. Ce sunt curios este cum arata un hydro-dynamic flow bearing...
    -1 points
  24. Volanul ala "AMG" e ceva frumos ? Cred ca am pierdut simtul esteticului ...
    -1 points
  25. Daca nu stii despre ce este vorba , nu mai induce lumea in eroare! Eu doar am spus ce e corect! Restul, depinde de proprietar...Poate pune ce vrea pe masini , inclusiv roti de tractor!
    -1 points
  26. A4 B9 este ultima generatie de Audi a4. Ce s-a intamplat, de ce esti nemultumit?
    -1 points
  27. Pai si seria 5 pe care l-ai gasit are un nr dublu de km. Crezi ca va fi mai buna? Poate va merge cand o iei, insa problemele vor veni una dupa alta.
    -1 points
  28. Ce tester ai folosit? Prima eroare e prea generala. Problema la gestionarea puterii circuit inchis incalcat/atacat. Asta duce gandul la modulul antifurt.
    -1 points
  29. Vezi in CIV-ul masinii ce dimensiuni ai omologate. Daca nu te intereseaza, vezi ca sunt pe internet calculatoare de echivalenta si diferente intre dimensiuni. Exista o limita tehnica de tolerante peste care daca treci s-ar putea ca masina sa aiba o dinamica imprevizibila in anumite situatii. Nu uita sa iei in calcul si valoarea "offset" ET (IS) Daca pt tine primeaza "stabilitatea masinii in curbe" si mai putin alte aspecte, atunci coboara suspensia. Cu cat mai "low" cu atat vei sta mai lipit de sosea.
    -2 points
  30. Nu poti pune alte anvelope decat pe 16! Ai o masina cu un CO2 redus, care s-a calculat doar pe baza acelui tip de anvelope! Asa a decis BMW , la anumite masini doar un singur tip de anvelope! Daca pui alte dimensiuni , risti sa te lase Politia fata talon...
    -2 points
  31. Ia nu mai pune intrebari, ca hop sare baiatu’ cu minusul!! ) Se pare ca esti vanat de cel aflat in carantina, e cu ochii pe tine la orice miscare!
    -2 points
  32. Carantina= ma refeream ca alta treaba nu prea are )
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.