Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/07/20 in all areas

  1. Al meu e46 325xi l-am cumparat din Bucuresti. La un moment dat, pe A1, aveam 130, banda 2, banda 1 ocupata. Vine un Porche Cayenne in spatele meu (nu aveam sigla cu 325i montata) si baga flashuri (adica, baaa tu cu vechitura ta de bmw, da-te la o parte). De fel sunt calm si tot asa am ramas si atunci, doar ca am apasat pedala la maxim (cei drept vroiam mai mult sa vad ce am cumparat). M-am uitat in oglinda, pe la 180 si l-am vazut micsorandu-se. Evident ca, ceva timp mai incolo, l-am lasat sa treaca, nu eram la raliuri.
    4 points
  2. colegul ala habar nu avea pe ce lume e, credeam ca ti ai dat seama de asta in finalul topicului. balbele si contrazicerile lui au lamurit toata situatia in care se afla. nu te mai lua dupa astfel de oameni care apar asa pe forum din neant ca ciupercile dupa ploaie si dispar la fel de rapid de nu mai auzi de ei. a fost ok ca ai spus ca la rar apare ca fiind de UK dar nu a fost ok sa sustii in continuare ca masina era cu volan pe dreapta desi cel putin o persoana a decodat VIN ul si a spus clar ca era cu volan pe stanga. la momentul respectiv si eu am decodat VIN si am vazut ca e pe stanga dar nu am mai comentat deoarece am considerat ca e indeajuns ca o persoana a scris treaba asta. se pare ca m am inselat si a fost nevoie de mai multe persoane sa spuna ca masina e LL conform VIN ca sa te convingem si pe tine
    3 points
  3. Fac si eu o scurta istorie a ce inseamna sa fii tanar si prost nu ca acum as fi mai intelept dupa 1 an jumatate. Am cumparat un BMW 320d E92 Lci din germania, la 167.000 km cu service la zi cu navi CIC piele napp trapa shadow line etc., un deal bun zic eu avand in vedere km si anul (2011) plus ce avea pe ea. Intr-un an jumatate am facut 40.000 km in care am bagat 12.000 ron infara de anvelope si combustibil. Am schimbat asa: 1.Distributie (N47) 2.Discuri spate 3.Placute fata-spate 4.Revizie cutie automata 5.Racitor EGR 6.Fulie,curea, role 7.Radiator (s-a spart, nu stiu de ce...) 8.Semering viborchen 9.Garnitura capac 10.Amortizoare fata, flanse, bielete antiruliu. Asta e tot ce am schimbat, bine sunt si bolnav cu capul pt ca la mine masina trebuie sa fie impecabila. Cea mai proasta decizie, infulentat si de tata ca nu iti lua benzina, varsta 25 ani...prost maxim. Acum am trecut la benzinar...bine am 10k cu el n-am bagat nimic pana acum, masina merge perfect. Norocul meu a fost ca mi-am permis avand un salariu mult peste ce era prin comm 2000 lei.
    2 points
  4. tu ai zis ca e masina de anglia, brane a completat si a zis ca masina e cu volan pe stanga ceea ce era corect. de aici tu ai luat o gresit atacandu l pe brane si incercand sa l convingi ca ai dreptate/sau sa l contrazici. mai departe contraziceri desi era clar ca nu ai dreptate. masina apare la rar ca origine GB dar asta poate fi gresit sau poate masina a trecut din Olanda in Anglia si a venit cu numere de GB la RAR si de aia au scris aia acolo tara de origine GB. e mai putin probabil al 2 lea scenariu, eu l as crede pe primul: greseala la RAR noi te-am contrazis cum si tu pe noi, de convins trebuia sa te convingi singur.
    2 points
  5. Am mai discutat , daca o gaina se crede bizon din bmw este pentru ca avem legi de rahat, bmw este o masina puternica si are o clasa de risc foarte ridicat, de aceea si asigurarile trebuie sa fie mai mari ptr cei care doresc marca bmw, in special ptr cei cu vechime zero si un creier de gaina , astia sunt pericol pe sosele si daca vor sa isi umfle penele trebuie sa plateasca gras pentru ele pene si cum tara asta este plina de bemveuri in drum spre mare cu tichete de vacanta si bani ficsi de motorina .... denota o cocalarie ecstrema marca pesede :goodjob: Cum ar fi ca unul cu un bmw de 15 ani dar si carnet tot de 15 ani, sa plateasca 80e pe an si un cocalar cu masina pe firma "sc mama si tata srl" sa plateasca 1500e la 740 x5m 640 etc... Pai astia cocalarii doresc sa isi cumpere masina de 100k sa empateze din ele jmecheria dar sa plateasca 400lei asigurare si 250lei taxe la stat....
    2 points
  6. Obisnuieste-te cu ideea. Jurnalisti sau nu, iti spun eu care nu ma stiu vitezoman, ca am un seria 3 de duzina bmw, facut acu' 15 ani si daca conduc in spatele cuiva, oricui (oricum oricine are masina mai noua ca a mea) de ceva vreme si la un moment dat se umfla in.mine muschiul depasirii. Stii ce se intampla dupa ce il depasesc pe respectivul (aproape orice ar conduce) care l-am depasit!? Bine-nteles depasesc cu scopul de a ma departa de el, crezand ca omul-sofer vrea sa conduca in pacea lui nederanjat.. Se ntanpla in 80% din cazuti ca in acela sa se umfle muschiul urmaririi! Adica se tine dupa mine. Iar eu asta nu inteleg. O pun.ori pe faptul ca i-am jignit vreun orgoliu; eu cu rabla mea il depasesc pe el cu masina mai noua. Ori eu sunt idiotul cu bmw care mi-am permis sa il depasesc.. Greu de inteles dar nu imposibil.
    2 points
  7. Din cate vad tu te grabesti "ca gaina la muci", masina e clar cu volan pe stanga din fabrica. Probabil situl rar are foarte multe greseli.
    2 points
  8. Masina de mai sus e cu volan pe stanga din fabrica.Daca tot sustinem ceva pe forum macar sa fie o informatie reala. Cea mai de sus e modern line si asa este din fabrica, la fel informatile sa fie reale, ca se uita multa lume pe aici sa nu inducem lumea in eroare degeaba. Cand nu stim ceva sigur mai bine sa nu ziceam decat sa zicem prosti...
    2 points
  9. Ie pa draq baieti cuminti, niste taranoi majoritatea, betivi si manelisti.
    2 points
  10. Salut, Am revenit in familia BMW cu un M5 F90, o masina care mi-a adus aminte de ce m-am indragostit prima oara de aceasta marca. Masina e premium selection din 2019 cu aprox. 4000 KM. Poze : https://www.flickr.com/photos/nyhctrip/albums/72157715547915473 Am numai cuvinte de lauda pentru acest model si apreciez in mod deosebit systemul M-Xdrive. Cu acest model cred ca au gasit reteta perfecta pentru un seria 5 M. Strict legat de seria5 , acesta inainte de toate este un luxury sedan , si mai apoi o masina sportiva. felicitari BMW.
    1 point
  11. Salut, probabil volantul/ambreiajul. Mergi la un service, sa nu dai in alte pocinoage. Bafta.
    1 point
  12. Salut, Verifica turbina, daca e mult ulei pe tubulatura ce intra in admisie e clar. Uleiul se duce in filtrul de particule, pana la infundare. Daca nu face regenerarea inseamna ca mai ai si alte probleme. Un amic a facut soft la F10 in Arad, la primul drum catre Oradea eroare pe bord, la diagnoza avea doua erori legate de filtrul de particule si in dreptul defectelor aparea "unknown". La detalii era ceva legat de "torque level in map1 greater than torque level in map2". Toata tarasenia era legata de asazisul soft modificat. I-am facut o regenerare de pe telefon si dupa ce s-a oprit regenerarea a ajuns in 20km de la 2% la 49% cenusa in filtrul de particule in conditiile in care cu al meu F11 pe aceeasi distanta a crescut cu 1%. A mers inapoi la tunerii aceia si i-au pus inapoi softul original, surpriza , la retestare totul era in regula, la 110km dupa regenerare ajunsese la 10%. Concluzia este ca la masinile cu filtru de particule nu mai poti vedea cu ochiul liber rezultatul chiptuningului, adica daca masina scoate mult fum negru de motorina nearsa in urma unui prost management in mapele modificate. Spor la surubarit.
    1 point
  13. Vorbeam de bmw ptr ca aici e bmwclub, logic ca regula se extinde si la mercedes si range cu motoare de 5000cmc si restul marcilor in functie de putere si clasa de risc, daca ai un pagani clar ca nu ai in tabel 2 accidente cu masina asta si ramane la minimul legal, daca ai bmw si 50.000 accidente cu seria aia e46 e90 etc pai aia clar ca te ingroapa ca asigurator daca nu iei masuri Nu exista lege corecta la noi in tara ci doar legi aplicate corect pe unii bineinteles Colegul se plangea ca il linsau taranii pe FB, pai ptr ca sunt tolerate astfel de exprimari, alea trebuiau sterse, conturile suspendate Dar noua nu ne place sa fie corect, avem nevoie de dublu standard, sa fie la ei noi ne descurcam intre noi, unii trebuie sa fie productivi pe 2000lei, altii freaca menta pe 8000 si rad de ceilalalti care din aia 2000 ii tin pe ei le platesc tichete de vacanta prime etc si poate ca ei saracii nu au fost in concediu de ani de zile... Ce vremuri de cacat sa vezi rasa galbena cu volan pe dreapta in bembeu si noua sa ni se para normal Bimmer cred ai facut operatie de schimbare de sex ptr ca inainte erai einstein pe urma john wayne si acum o rebela sexy, de aceea refuz sa discut cu tine, nu imi place planeitatea ta din gandire, eu trec peste posturile tale si tu peste ale mele
    1 point
  14. Da, ai dreptate. Chiar si in glumele de pe net. Cocalaru cu bmw , bolidu bmw, semnalizarea bmw, parcarea bmw-ului, etc. Desi bizoni sunt la volanul oricarei marci, observabil in trafic . E asa...un stigmat, habar n-am dac e meritat sa nu . Cert e ca fiind pe un grup de FB cu posesori, multe mesaje , 60% sunt scrise agramat si multe cer lamuriri cu privire la diverse anulari de soft sau piese. Sau inlocuiri cu piese de pe AliEx. mno.
    1 point
  15. Bai, BMW e o masina ca oricare alta masina, 4 roti, volan , motor . Important e cine se urca la volan. Pe prncipiul guns don't kill people, people kill people. Cocalarii isi cumpara si mercedes si audi si logan si opel etc... vis a vis de ce zice toffefe, d-aia n-am farcebook...n-as suporta inca un mediu cu prostie suplimentar.
    1 point
  16. Da, multa lume proasta, asta e. In siutatii banale, esti mult mai aspru criticat daca ai bmw. Si oricum e o chestie de psiholigie la mijloc, multi isi valideaza propria existenta si proiectie a propriei imagini prin critica pe care o aduc altuia. Mai primesc notificari de pe un grup zonal de pe FB cu evenimente din trafic. Ca idee, desi ideea grupului pare nevinovata, grupul e doar un mediu prin care foarte multi isi dau masura prostiei, comentariile fiind uneori de-a dreptul abjecte, iar "public shamingul" fiind ceva acceptat si incurajat cand este vroba de marca bmw. Ca sa iti faci o idee, au fost postate simultan doua masini parcate pe 2 locuri de parcare, o Toyota si un BMW. Poza cu Toyota a fost stearsa in cel mult 1 ora cred, cea cu BMW-ul a ramas. Evident a strans intr-o ora peste 100 de comentarii, de toate felurile, de la bagat ceva in mama lui, pana la tipicul: "are bembeu". Aparent doare mai tare cand nu ai unde sa parchezi din cauza unui bmw, decat din cauza unei toyote.In seara cand un betiv mi-a dat dauna totala masinii parcate, a trecut un nenorocit pe acolo si mi-a pozat masina si a postat-o imeidat pe grupul respectiv. Bai, erau unii care se jurau cum ca ala cu bmw-ul, adica eu, care eram in casa in momentul accidentului, a facut nu stiu ce manevra sau ca ma intreceam cu ala. "Uite prostul cu bmw-ul", "cocalarul", "asa e cand esti prost, iti iei bmw si derapezi". Am impresia ca nu exista vreo lege pe atunci care sa-mi permita sa iau vreo masura legala, dar sincer unii meritau o plangere. Mi se pare incredibil sa poti debita orice prostie sub paravanul liberei exprimari. LE: legat de asigurari, sunt 100% de acord. Si eu consider ca asigurarile nu reflecta ralitatea. Nu mi se pare normal ca un tanar sa conduca o masina puternica, dar cu rca de 200 ron facut pe bunica.
    1 point
  17. Nu pot sa nu observ din nou cat de mult se pune accent pe marca, cand este implicat un automobil BMW. "soferita BMW-ului", "BMW-ul", "un BMW", si altele. In alte situatii se vorbeste doar de autoturismul x, soferul y, masina de Vaslui, Suceava, Prahova, etc, dar deloc de marca. Parca si jurnalistii astia de doi bani au o satisfactie cand unul cu BMW mai face o prostie, de parca ar fi singurul.
    1 point
  18. Greseala la RAR sau masina de UK cu volan pe stanga. Conform seriei de sasiu masina aia a iesit pe poarta fabricii cu volanul pe stanga. Ce spune pe site la RAR e irelevant in cazul de fata!
    1 point
  19. Semiremoricele de genul asta trebuie scoase din circulatie, teava aia patrat sudata sub platforma n-are nici o valoare, e pusa doar sa iasa la numar ca are protectie, in realitate vedeti si voi rezultatul. Sunt tipuri de semiremorci care au acea protectie pt cazuri de genul asta cu ranforsare din sasiu, orice ar fi nu intri cu masina sub tir. Dar cui ii pasa... Tiristii? Vai de capul vostru, majoritatea sunt niste cretini, cunosc sute de soferi de tir, stiu ce glume au, stiu cum gandesc. II doare in plua de turisme, ca ei n-au ce sa pateasca...asta sa fie clar pt toata lumea sa va feriti de ei pe sosele.
    1 point
  20. Sau intra ei sub. Asta e realitatea! Nu am nimic cu tiristii, era doar o constatare. Dimineata pe Autobahn se mergea pe 3 benzi cu 90 km/h, desi era indicator cu depasirea interzisa pt tiruri, iar limita 120 km/h. Banda unu tir cu nr de DE, banda doi tir de BG iar banda 3 tir de RO. Atata timp cat tu ca sofer profesionist nici in pl nu te doare de reguli, concluzia o trageti singuri.
    1 point
  21. Nu avem infrastructura si nici educatie, nu respectam reguli. Zi de zi vad bombardierii care conduc 7-ar ba A8, ba S, masini de 10-15 ani care se cred miez si n-au nici o treaba cu regulile de circulatie. Niste creiere veline. Asta e tara in care traim.
    1 point
  22. Multa lume nu realizeaza un aspect forate important. Nr masinilor care circula in Romania a crescut exponential iar infrastructura este aproape aceeasi ca in anii 90. Statul baga totul sub pres, cine raspunde pentru vietile pierdute aiurea?? Este absolut normal sa se intample tragedii cand n-ai pe unde circula in siguranta. Nu luam in calcul inconstientii si teribilistii dar si astia trag dupa ei in anumite cazuri oameni nevinovati.
    1 point
  23. In niciun caz nu e o masina slab dotata! Masina are dotari medii - cutie automata, lumini ambientale, senzori parcare, piele Dakota, clima digitala (nu rozete cum mai vezi la unele F30), volan sport, pilot, jante pe 17, navigatie MARE, incalzire in scaune, etc. Mai uitati-va pe Autovit sa vedeti ce cheliciuni gasiti mai ales la F30 facelift - manuale, navi mici, scaune panza, rozete, faruri halogen, etc (niciuna sub 12-13.000). Later Edit: Sunt curios ce dotari trebuia sa mai aiba acea masina ca sa nu fie comparata cu Loganul de "cunoscatorii" fini de pe acest forum: HUD, memorii la scaune, trapa, Harman Kardon, keyless entry si alte dotari ESENTIALE fara de care domnii distinsi de mai sus nu pot trai? Probabil E60, Astra H, seria 5 din 2009 facut dauna totala si alte avioane erau full fara piele...
    1 point
  24. N as avea rĂŁbdarea asta. Direct remat,la presĂŁ.
    0 points
  25. Am stiut ca FRM-ul se poate "brick"-ui pentru ca nu ii plac fluctuatiile de tensiune, de aceea intra in starea de blocat.. dar nu am stiut ca trebuie pusa sursa de tensiune si la o diagnoza cu ISTA-D.. Morala inseamna ca ar fi sa faci duagnoza cu motorul pornit. Dar ce te faci cand vrei sa stergi erori si te pune sa scoti cheia? Deci trebuie sursa de tensiune stabila neaparat. Ce zici SKW, e indicat sa repornesti motorul dupa ce iti spune sa scoti/bagi cheia si ISTA isi face treaba.., sau mai bine nu (re)pornim motorul?? Stiu ca FRM-urile cu cat sunt mai noi cu atat mai sensibile! ..controleaza de la becurile farurilor, la dezaburirea oglinzilor si semnalizarea din bord... tot ce tine de lumini...
    0 points
  26. Pai am verificat si eu seria de sasiu si tot asa aparea cu steering left dar au fost cazuri cand un coleg de aici a patit la fel, cred ca stiti despre cine e vorba, pe anumite decodere dadea cu steering left, pe unele cu right. Oricum cred ca e de evitat, poate ma insel. Ideea e ca cine e interesat poate verifica mai amanuntit, eu doar am adus in atentia publicului.
    0 points
  27. Nu. Am dat doar un exemplu.. Experienta ta spune multe. Inclin sa cred ca, ce tine masina dreapta sunt arcurile mai intai, cand e vorba de suspensie, iar amortizoarele isi fac treaba ulterior.. si de aceea, vazand prin ce ai trecut tu, as spune ca si amortizoare si arcuri ar trebui luate pe original de la dealer, daca nu stii exact ce arcuri ar putea avea masina, ..facute de cine stie ce AM. Acum inteleg de ce pe arcurile bmw sunt doar puncte colorate. Numai naiba si ei stiu ce pun pe masini...
    0 points
  28. eu am schimbat la a mea prima data pe spate amortizoarele (erau sparte/curse si se lasase masina rau de spate), apoi arcuri (pentru ca tot nu se ridicase masina de spate), apoi si pe fata amortizoarele si arcuri si apoi iar arcurile (spate) si tot nu am reusit sa o aduc in parametrii de fabrica. masina sta putin mai lasata de spate (cateva centimetri) si putin mai ridicata de fata (cativa centimetri). diferenta nu e sesizabila la ochi decat daca ti spune cineva insa la masuratoare e foarte clara. am cumparat arcuri si amorizoare noi, pe original. inclusiv flanshele de la amortizoarele fata pe original. piesele de schimb nu mai sunt la fel ca piesele de fabrica chiar daca sunt originale. piesele de la suspensia de e90 nu se potrivesc la suspensia de e92 , e92 are amortizoarele ei impreuna cu e93. flansele de pe fata nu se mai fabrica diferentiat ( suspensie M si suspensie standard, acum e o singura flansa pentru toate). Atentie , vorbesc doar de piese originale BMW nu de aftermarket uri produse de diversi. intrun final m am resemnat, masina a ramas cu piese pe SACHS (pe fata) si cu arcuri ceva aftermarket (nu SACHS) pe spate (arcuri de masina cu cutie manuala desi a mea e automata) asta ca sa pot aduce masina cat mai aproape de linia din documentatia de la BMW. inteleg ca nu vrei sa cumperi piese originale, nici nu te as incuraja dupa experienta pe care am avut-o plus ca pretul pe original....e cum stie toata lumea, insa un sfat ce ti l pot da e ca daca ceea ce vrei sa cumperi (amortizoare in special) se pun si pe e90 si pe e92 sa stii cu siguranta ca nu sunt ce trebuie si eu nu cred ca masina o sa stea cum trebuie. piesele de suspensie tin cont de mai multe dotari ale masinii: cutie automata/manuala, suspensie standard/M sport, serie sasiu e90/e92 care poate fi inainte de 09/2006 si dupa 09/2006 nota: eu am vorbit despre experienta mea cu e92 2009 automata cu suspensie M sport. tu daca ai alt e92 din alt an, alta cutie de viteze, alta suspensie atunci studiaza cu atentie catalogul ETK si identifica corect si exact piesele de care ai nevoie. de acolo daca mergi pe aftermarket asigura te ca nu iei ceva "universal" ce merge la orice seria 3, orice cutie, orice suspensie....etc concluzie: as merge pe SACHS daca ar fi sa schimb iarasi elementele de la suspensia de e92 @Boaska - ce inseamna "alea intarite" ?
    0 points
  29. Si eu am fost in dilema ta intre sachs sau bilstein. Dar la timpul respectiv am ales fiabilitatea cred cand am pus Bilstein, vreo 4 ani in urma. Bilstein B4 standard. Masina s-a inaltat fata si spate apoi s-a mai lasat un pic. Masina desigur muult mai stabila, si tot cauciucuri non-RFT. Acum, Bilstein B4 Mtech sigur vor fi mai rigide. Cel putin asa reiese din ce zic astia aici: http://www.e46zone.com/forum/topic/36353-bilstein-b4-vs-m-tech-struts/ Dar probabil ca masina nu va sta asa ridicata la inceput ca la mine.
    0 points
  30. Da, ciudata trecerea de la 35i Sport Line la 18d M Package.
    -1 points
  31. Ca sa continuam gluma: cu 2 aparate Daikin deasupra capului cred ca ai putea merge si in iad. La modul serios: depinde ce te deranjeaza. Daca e soarele - atunci te ascunzi de el la umbra si nu mergi decapotat (eu port palarie sau chipiu + crema solara pe partile expuse). In schimb daca e temperatura - aerul conditionat ajuta mult.
    -1 points
  32. https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-320-diesel-184-cp-euro-5-an-2013-luxury-IDe0bLo.html Wba3e11030f298461 Masina de ANGLEA.
    -1 points
  33. Da, e posibil. Banuiesc ca nu intentionezi sa mergi fara acel furtun.
    -1 points
  34. Are idee cineva daca se pot "retrofit"-a scaune ventilate la E89? Ar fi utile dupa ce masina sta in soare.
    -1 points
  35. versiunea disiel ce probleme are 2015 an?
    -1 points
  36. Boaska esti demiurgu' meu prin postarea de mai sus. Acum a-ti inteles dragi forumisti de ce s-a umplut tara de BMW-uri?? Ca-s asigurarile prea mici la asa marca! D-aia.
    -2 points
  37. Gresit, SKW, nu trebuie sa ma convingi pe mine, pt ca nu vreau s-o cumpar. Ideea era sa apara clar aici care e statusul masinii. Poate cineva face sapaturi pe net si ajunge aici. Personal cand o sa vreau sa cumpar o masina, o sa specific clar intentia. Daca ma ajuta cineva aici f bine, apreciez, multumesc iar daca nu, mai sunt parghii.
    -2 points
  38. Tu branevl ca de obicei te grabesti ca gaina la muci..pe site rar apare ca origine GB. Ce inseamna asta? RAR_istoric_vehicul (5).pdf
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.