Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/08/20 in all areas
-
Nu te stresa pt Bimmer, poate nu ai avut ocazia sĂŁ ĂŽi remarci postĂŁrile. E cel mai deștept de pe forum, le știe pe toate, in orice domeniu. TalpĂŁ la benzinar și drumuri bune!4 points
-
Pozitia postului la orice BMW cu VIN de Europa se regaseste in seria de sasiu , in cazul de fata este WBA3E11030......In cazul unei masini de GB , trebuie sa arate asa WBA3E12030...De la stanga la dreapta , a7-lea caracter este pozitia volanului , stanga sau dreapta! 1 - stanga , 2 - dreapta!4 points
-
Am facut primii 10.000 cu N55, si nu a consumat absolut nimic. Am bagat Liqui Moly 5w40, in schimb la N47 completam la 10.000 cu 100-200g .Bujiile si bobinele costa maxim 1000 lei si le schimbi o data la 80-100k daca pui calitate, Am consum de 8-8.5 la drum lung. La N47 automat cu AC pornit aveam 6.3-6.8. La ala am 6 in linie si 320cai la N47 aveam 4in linie si 184 cai. Eu zic ca nu merita...nu am DPF, nu am sunet de tractor etc. Stiu, am si eu prieteni care zic ba eu nu am avut probleme, dar aia merg 10 k in 2 ani:)).3 points
-
Lasa-l pe bimmer ca abereaza pe forumul asta....incat eu si sar peste postarile lui (fara suparare, fara hate). Important e ca fiecare sa fie multumit de masina lui, in rest dati-le bataie.2 points
-
2500E nu cred ca e o suma dupa care sa plang. Problemele au aparut in cei 40.000 km pe care le-am rezolvat. Eu nu tin masina pana cade si apoi sa o vand sa ard lumea.1 point
-
1 point
-
Salutari, Pentru mine era totul clar, ideea era sa ajungi si tu sa intelegi despre ceea ce vorbesti, acum sunt happy, pe viitor vei folosi termenul corect, sunt sigur. Forta fie cu tine1 point
-
Intradevar, au probleme, dar daca nu faci Stage 1-2-2+, meth injection, MHD, JB4 etc....e un motor corect si fiabil, Am vazut pe forumuri in SUA, majoritatea care au avut probleme au fost cei care au facut upgrade de putere. Cred ca marele chix a inceput mai devreme, cu S85.1 point
-
O fi fost alergat 167.000 km...in fine parerea mea e ca nu se merita diesel. Acum am N55b30 sub capota si sunt foarte multumit. Nu mai aud tractorul sub capota, nu mai stau cu delay la pedala dupa 400-500 km in Bucuresti. Consider ca la 40.000 km facuti in 1.5 ani a fost ok. Tot ce am schimbat la ea a fost schimbat pentru ca a ajuns fix la pragul specific de 200.000 unde trebuie sa schimbi discurile originale, amortizoarele fata nu erau curse sau ceva dar avea un oarecare balans. Am vandut masina fix cu pretul cu care a fost cumparata din germania, am pierdut la ea doar 2500 euro ce am bagat in ea. Oricum 70% din cei care cumpara diesel nu il cumpara pentru ca fac km il cumpara fix pt consum. In Bucuresti 7 din 10 bmw sunt diesel asa ca plm.... in fine.1 point
-
@mgi Pai din start diesel-ul pe care l-a luat a fost mai "alergat", care mai apoi l-a alergat si el 40000 km. Distributia la N47 nu trebuia sa fie o distributie cu schimb regulat. Un diesel e mai scump in orice caz, la intretinere. Daca facem o mica simulare, sa zicem ca ar fi luat un benzinar. Ar fi avut din start km mai putini. Asta inseamna ca amortizoarele fata de exemplu ar fi fost in stare f buna (un diesel cu km multi, cu motorul care e mai greu, mananca amortizoarele mult mai usor). Nu ma intelege gresit, si un benzinar mananca bani, dar 2500 eur in primul an, e destul de mult sa bagi in masina pe care abia ai luat-o (si peste inca juma de an s-o vinzi). La care se mai adauga anvelope, si ce n-a mai pus. Cum adica tremura la picioare? Iti intra abs-ul sau cum?1 point
-
Pai si care exact dintre toate astea sunt 'bube' de diesel? EGR au si unele benzinare, dar hai sa zicem ca asta ar fi o problema specifica a motorului respectiv. Distributia se schimba la orice motor, la un anumit numar de km. Radiatorul se poate sparge la orice masina. Si restul sunt consumabile. In schimb ai avut un consum cu 2 litri/100 mai mic decat la un benzinar in medie. Adica ai economisit 4,000 de lei doar din combustibil, care acopera distributia si racitorul de EGR. Si la benzinar ar fi trebuit sa schimbi bujii si bobine la km astia, si probabil ai mai fi consumat si niste ulei in plus. Deci mai spune o data, de ce exact a fost cea mai proasta decizie sa iei un diesel?1 point
-
Azi am pus un tester pe ea: 000078 DME: Plausibility, accelerator and brake pedals Sporadic fault simultaneous actuation, accelerator+brake frequency 107 Senzor acceleratie ??? Mai am o eroare la DSC 000074 DCS: Brake-light switch (DME/DDE) 000072 DSC: Pressure sensor, 0 deviation Habar nu am ce inseamna1 point
-
Salut, Verifica turbina, daca e mult ulei pe tubulatura ce intra in admisie e clar. Uleiul se duce in filtrul de particule, pana la infundare. Daca nu face regenerarea inseamna ca mai ai si alte probleme. Un amic a facut soft la F10 in Arad, la primul drum catre Oradea eroare pe bord, la diagnoza avea doua erori legate de filtrul de particule si in dreptul defectelor aparea "unknown". La detalii era ceva legat de "torque level in map1 greater than torque level in map2". Toata tarasenia era legata de asazisul soft modificat. I-am facut o regenerare de pe telefon si dupa ce s-a oprit regenerarea a ajuns in 20km de la 2% la 49% cenusa in filtrul de particule in conditiile in care cu al meu F11 pe aceeasi distanta a crescut cu 1%. A mers inapoi la tunerii aceia si i-au pus inapoi softul original, surpriza , la retestare totul era in regula, la 110km dupa regenerare ajunsese la 10%. Concluzia este ca la masinile cu filtru de particule nu mai poti vedea cu ochiul liber rezultatul chiptuningului, adica daca masina scoate mult fum negru de motorina nearsa in urma unui prost management in mapele modificate. Spor la surubarit.1 point
-
Obisnuieste-te cu ideea. Jurnalisti sau nu, iti spun eu care nu ma stiu vitezoman, ca am un seria 3 de duzina bmw, facut acu' 15 ani si daca conduc in spatele cuiva, oricui (oricum oricine are masina mai noua ca a mea) de ceva vreme si la un moment dat se umfla in.mine muschiul depasirii. Stii ce se intampla dupa ce il depasesc pe respectivul (aproape orice ar conduce) care l-am depasit!? Bine-nteles depasesc cu scopul de a ma departa de el, crezand ca omul-sofer vrea sa conduca in pacea lui nederanjat.. Se ntanpla in 80% din cazuti ca in acela sa se umfle muschiul urmaririi! Adica se tine dupa mine. Iar eu asta nu inteleg. O pun.ori pe faptul ca i-am jignit vreun orgoliu; eu cu rabla mea il depasesc pe el cu masina mai noua. Ori eu sunt idiotul cu bmw care mi-am permis sa il depasesc.. Greu de inteles dar nu imposibil.1 point
-
Din cate vad tu te grabesti "ca gaina la muci", masina e clar cu volan pe stanga din fabrica. Probabil situl rar are foarte multe greseli.1 point
-
Greseala la RAR sau masina de UK cu volan pe stanga. Conform seriei de sasiu masina aia a iesit pe poarta fabricii cu volanul pe stanga. Ce spune pe site la RAR e irelevant in cazul de fata!1 point
-
Daca gasesti ulei prea mult, pelicula prin tubulatura aerului, inainte, dupa intercooler.1 point
-
Eu cred ca e un consum ok, eu doar daca merg la vale reusesc sa scad sub 8l/100km Pe ultimii aprox 6000 km (mers normal, +10 km/h peste limita de viteza) am consum mediu 9l/100km cu viteza medie 50 km/h, 90% din km fiind facuti DN-uri/A-uri iar 10% localitati Bucuresti/Ilfov. In general am observat ca motorul acesta pe o caroserie de 1650 kg consuma undeva intre 8,5 l/100km pe DN, 9-10l/100km autostrada (mers pe cruise la 140km/h-160km/h) iar in Bucuresti 14-18l/100km.1 point
-
Masina de mai sus e cu volan pe stanga din fabrica.Daca tot sustinem ceva pe forum macar sa fie o informatie reala. Cea mai de sus e modern line si asa este din fabrica, la fel informatile sa fie reale, ca se uita multa lume pe aici sa nu inducem lumea in eroare degeaba. Cand nu stim ceva sigur mai bine sa nu ziceam decat sa zicem prosti...1 point
-
Se vede ca a ajuns e90 la 150 meleoane, si-l permit ''bajetzii''. Fereasca...1 point
-
Am avut, tocmai din acest motiv pot afirma ca e un motor fiabil....nu m-am simtit atacat de afirmatia ta deloc...era doar o discutie. Sunt fiare d'ale in sange ) "bossulica", clar esti pe aratura si tu iti traiesti tineretea gresit....dar te intelegem, toti am trecut prin asta, mai mult sau mai putin.1 point
-
@iMirel94: Ai gresit forumul, baiatul meu. Cum indraznesti sa compari o legenda precum N47 cu motoare pe benzina in 6 cilindri. Necunoscatorule! /s Felicitari pentru schimbare, esti printre putinii care a inteles ce inseamna BMW si nu a luat masina doar pentru sigla. E amuzant cum lumea iti explica tie, care le-ai avut pe amandoua, cum ti-ar fi fost mai potrivit motorul de care spui ca te bucuri ca ai scapat . Cam asta e nivelul pe aici.0 points
-
Si dupa ce i-ai rezolvat problemele ai vandut-o? Norocos ala care a luat-o. Nu prea avea ce sa mai pice. In general o masina pe care ai reparat-o temeinic o mai tii 2 3 ani sa merite banii si efortul.0 points
-
Acuma, ce sa zic.. da-i timp si la asta. Probleme pot fi destule si la N55, injectia directa, turbo, valvetronic. Cea mai populara cautare pe google la N55 e engine for sale Bmw a cam dat chix in ultimii 10 ani, chiar si cu benzinarele.0 points
-
Mai putini decat 160k la o masina din 2011? E masina aia celebra a bunicutei? Ca altfel nu prea vad cum s-ar intampla asta. Iar la benzinar putea sa aiba alte chestii de facut la kilometrajul ala - cum ar fi simeringurile de exemplu. Sau sa-i manance 1l de ulei la 2000 km. Sau sa se strice valvetronicul. Ce vreau sa spun e ca scenariul mi se pare extrem de departe de 'cea mai proasta decizie'. La o masina de 9 ani pot pica multe0 points
-
0 points
-
o sa iti spuna prietenii tai, aia la care nu le trage masina, si mecanicii aia profi pe la care umbli0 points
-
Fac si eu o scurta istorie a ce inseamna sa fii tanar si prost nu ca acum as fi mai intelept dupa 1 an jumatate. Am cumparat un BMW 320d E92 Lci din germania, la 167.000 km cu service la zi cu navi CIC piele napp trapa shadow line etc., un deal bun zic eu avand in vedere km si anul (2011) plus ce avea pe ea. Intr-un an jumatate am facut 40.000 km in care am bagat 12.000 ron infara de anvelope si combustibil. Am schimbat asa: 1.Distributie (N47) 2.Discuri spate 3.Placute fata-spate 4.Revizie cutie automata 5.Racitor EGR 6.Fulie,curea, role 7.Radiator (s-a spart, nu stiu de ce...) 8.Semering viborchen 9.Garnitura capac 10.Amortizoare fata, flanse, bielete antiruliu. Asta e tot ce am schimbat, bine sunt si bolnav cu capul pt ca la mine masina trebuie sa fie impecabila. Cea mai proasta decizie, infulentat si de tata ca nu iti lua benzina, varsta 25 ani...prost maxim. Acum am trecut la benzinar...bine am 10k cu el n-am bagat nimic pana acum, masina merge perfect. Norocul meu a fost ca mi-am permis avand un salariu mult peste ce era prin comm 2000 lei.0 points
-
0 points
-
Eu nu cred ca poti folosi menghina sa debucsezi brate la masina. Poate daca esti efectiv disperat si ai 2 prieteni care n-au ce face.. In primul rand nu prea sunt menghine atat de largi in falci care sa cuprinda doua tevi de lungimea bucsei plus bucsa bratului. Apoi iti trebuie cel putin 4 maini, ca sa nu zic 6 care sa bibileasca tot ca cele trei elemente sa fie perfect pe un singur ax. Nu mai mentionez ca menghina are niste falci inguste care greu le poti alinia pe acelasi ax cu ansamblul celor 3 piese.-1 points
-
Alexandru' ia-ne usor, nu ne lua tare.. Te astept cu poze cu menghina ta, poze cu demontarile tale. Cat costa menghina aia din atelierul strungarului (nu al tau) te-ai interesat? ..MERITA!? Eu am destule (POZE) numai ca mi-e lene si nu cred ca se merita sa le pun aici ca jumatate nu sunt interesati iar spatiu de upload e mic pe server, intelegi..? Oricand pot sa iti arat prin poze. Pana atunci lasa-i pe alti sa spuna ce vor din spatele telefoanelor. A, si vino cu explicatii pline de sens, cum le dau eu si atunci te cred. Nimic nu este usor, cum zici mai sus.. la un BMW! E doar impresia ta, ca sa te lauzi. E usor in principiu; greu daca nu ai scule!-1 points
-
Ne (ma) interesa mai mult poza cu presa speciala decat inelul reluctor sau cum arata planetara (..) dar asta e, bine ca nu s-a batut in planetara. :frantics: (scule cu, care iese (se face) treaba, taticule, alea-s importante)-1 points
-
Cu presa asta de mai jos a scos planetara din fuzeta.. Si cand pus inapoi planetara a fost trasa in fuzeta cu toolul de mai jos Cand ai tool-uri schimbi orice..plus un mecanic bun caruia ii place ceea ce face.. I-am propus sa lucrez voluntar cu el sa invat cat mai multe!!! Sunt putini oameni pe acest forum care stiu mecanica..ma refer la practica. Multumesc oamenilor care m-au incurajat si au avut raspunsuri pertinente ( @bimmer90f30 ) .. in rest imi pierd timpul postand..-1 points
-
Cine-i ofticosu' de-a dat la gramada cu minus?!?! Cred ca asta e fan infocat diesel si nu suporta faptul ca unora le plac benzinarele. Altfel sa-mi trag una de inteleg un astfel de comportament. Intelegeam ca primesc doar eu cu minus ca recomand 2litri in contextul in care toti vorbesc de 3litri, dar cand aproape toti primim minus, e clar oftica undeva.-1 points
-
Este ultima grija cand cumperi masina de fun, sau ca a doua masina. Cand o iei pentru zi de zi, nu stiu daca e ultima grija. Fiecare are prioritatile si asteptarile lui cand cumpara o masina. Unul vrea consum, altul putere, altul echipare cat mai completa, altul sportivitate, altul confort, etc. Nu stiu daca poti generaliza asta cu ultima grija a consumului ca fiind universal valabila pentru toata lumea. Suntem diferiti si avem nevoi diferite.-1 points
-
Nu știu dacĂŁ a fĂŁcut-o din bucĂŁți sau așa a ieșit din fabricĂŁ, ĂŽnsĂŁ pentru mine aratĂŁ oribil combinația aia de culori-1 points
-
Stiam eu ca astept degeaba. Atacam aiurea.. Hai sa continuam pe deformarea plastica:bilstein.PDF-1 points
-
Corect. Nu am gasit nimic mai interesant si mai direct despre deformarea plastica.. de aceea am adaugat linkul acela. In schimb, eu pun pasta antisize pe suruburile (prezoane) de la roti si le strang cu dinamometrica la cuplu necesar; 120Nm. O probleme pana in prezent. Nu stiu daca Bilstein in pagina lor au luat in considerare si pasta antisize.. probabil roata e stransa putin mai tare, dar nu cred ca, cu mult.-1 points
-
Tu branevl ca de obicei te grabesti ca gaina la muci..pe site rar apare ca origine GB. Ce inseamna asta? RAR_istoric_vehicul (5).pdf-1 points
-
Pai am verificat si eu seria de sasiu si tot asa aparea cu steering left dar au fost cazuri cand un coleg de aici a patit la fel, cred ca stiti despre cine e vorba, pe anumite decodere dadea cu steering left, pe unele cu right. Oricum cred ca e de evitat, poate ma insel. Ideea e ca cine e interesat poate verifica mai amanuntit, eu doar am adus in atentia publicului.-1 points
-
Gresit, SKW, nu trebuie sa ma convingi pe mine, pt ca nu vreau s-o cumpar. Ideea era sa apara clar aici care e statusul masinii. Poate cineva face sapaturi pe net si ajunge aici. Personal cand o sa vreau sa cumpar o masina, o sa specific clar intentia. Daca ma ajuta cineva aici f bine, apreciez, multumesc iar daca nu, mai sunt parghii.-1 points
-
-1 points
-
iMirel, La ce discuri faci referire ca trebuiesc schimbate la 200.000? Alea de frana?-1 points
-
-2 points
-
Absolut deloc, dupa cum am spus am condus si alte e90-uri si nu trage cum trage asta, crezi ca toate bmw-urile sunt cazane dacĂŁ sunt SH si nu trag cum de altfel am crezut si eu? Cu tot respectul dar nu-mi spune mie ca ti-ai luat bmw doar asa sa il ai, l-ai luat ca e motor bun, sportiv si trage. Una-i cand intri in depĂŁșire, dai un kickdown si in 5 secunde esti pe banda ta(ca trage) si alta-i sa te chinui sa faci o depĂŁșire, nu? Nu sunt vitezoman ĂŽncât sĂŁ crezi ca participarea mea la trafic ar pune viata altor șoferi in pericol, ba chiar e invers. Acum o saptamana nu mai stiu exact mergeam la fotbal, mergeam cu 80 la ora pentru ca porțiunea drumului nu era potrivit pentru jante de 19, dupĂŁ ce trec de curba, moartea cu ochii am vazut-o, am pus frâna brusca si am tras spre dreapta, mai umpic ca ma bagam in sant cu ea, celĂŁlalt fiind depĂŁșit si vazandu-ma in fata omul a franat si el ca idiotu acela sa isi termine depĂŁșirea, n-am apucat sa vad nimic, decât numĂŁrul de inmatriculare, nu vreau sa exagerez dar cred ca la cm a trecut pe lângĂŁ mine, bineĂŽnțeles cĂŁ ĂŽntorc dupa el si il urmĂŁresc pana acasa si cand a ajuns au mai iesit 5 afara, ne-am certat si a zis ca ii pare rau pentru ce s.a intamplat, mare noroc cĂŁ erau aialalti acolo ca la nervii pe care ĂŽi aveam vĂŁzând moartea cu ochii ĂŽl strangeam de gât. Si surprizĂŁ, omu nu avea bmw, avea un cotet de masina, a intrat ĂŽn depĂŁșire si masina nu "trĂŁgea" suficient, deci... mai bine sa tragĂŁ decât sĂŁ nu traga, nu?-2 points
-
Si ce ai aflat cu ocazia asta? Cum se scrie, cum se pronunta sau cum se foloseste? Apropo, nu a dus nimeni lumea in eroare; fenomenul e acelasi, google te corecteaza, si numai de tine depinde daca intelegi unde se foloseste si unde nu. Pace si iubire.-2 points
-
Imediat. Asa zici? "In unul din linkurile postate de tine faci referire la cunostinte aprofundate de fizica universitara, pe care ma indoiesc ca le ai (..) cu referire directa la fizica gimnaziu clasele V-VIII" Acum demonstreaza tu ca, ce explica un profesor-doctor si sef de lucrari Dr. inginer ... sunt citate din gimnaziu!! Adica cauta, pe numele ei lucrarea REZISTENTA MATERIALELOR.. Pentru tine si cei interesati fa o cautare dupa pdf pe google: Rezistenta Materialelor - Pavel Tripa si Mihai Hluscu. Din pacate nu se poate incarca o lucrare de peste 2MB aici pe site ca o urcam aici. In text gasesti citatele mele. Deci ca sa inteleg, de ce ma acuzi!? Ca am dat o replica in care ma intrebam (in gluma) cu, cine NU am argumentat pe forum!? .. DE PARCA ASTA M-AR FACE MAI DESTEPT.. ha-ha. Chiar crezi ca ma cred mai destept doar pentru ca argumentez??? ) Nu! Ma cred mai bun si poate inteligent pentru si prin reusitele PERSONALE, amice. Cu fiecare reusita pe plan emotional, fizic si in cariera, imi dau voie sa ma cred un pic mai sus! ..Tot incerci sa ma pui jos si ma tot urmaresti cu minusuri, fara rost; eu dau replici cat pot de neasteptate dar valide pe cat pot de mult. Nu se vad ale tale... De fapt toot recitesc si nu inteleg. Ce naiba vrei sa spui in afara de a ma face pe mine sa-ti arat ca stiu ce spun, ..IN TIMP CE TU NU SPUI NIMIC, te invarti in jurul cozii.. tale.. ..Ne vedem la urmatoarele minusuri, ale tale.-2 points
-
Mai intai demostreaza tu ca eu am gresit si mai vorbim. Report se face pe alte motive nu pe cele care le crezi tu mai sus. Nu mai zic ca amesteci topicurile la greu.. Vrei sa iti demonstrez tie ca sunt inteligent? Nu fac nici cel mai mic efort. Nu ma intereseaza parerea ta. Ma intereseaza in schimb ce te-am intrebat eu primul. Sa imi arati ca nu stiu ce spun, ca (probabil) deformarea plastica nu este fenomenul prin care un surub nu isi schimba definitiv structura interna prin aplicarea unei forte externe pentru care (probabil) nu a fost proiectat. Forta aproape dubla, din amintire... Astept demostratia cu, citate sa fii credibil (cum am facut eu cu "gimnaziu" meu) sa te ajute. Arata-mi ca am gresit.-2 points
-
-2 points
-
Cat pot de mult. Dar daca am ceva de corectat sau adaugat, numai moderatorul are voie sa stearga, bine? Nu tre sa te superi ca adaug ceva. Acesta este UN FORUM! Nu cred ca trebuie sa dau definitia aici... sau cauta in dex.ro .. Pe scurt, orice se spune de catre mine, tine sau X-ulescu, este supus DEZBATERII! Simplu.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00