Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/24/20 in all areas
-
123 730 Km schimb discuri si placute fata , originale. Imi mai arata 5000 km dar am decis sa le schimb si bine am facut , se vede in poza ce inseamna sa astepti pana la limita , la frane intense facea zgomot si e clar de ce , freca metal deja . Urmeaza sa schimb si spatele . Ce am constatat e ca discurile au sens de rotatie fata de F10 , etrierele sunt f usoare , le tii cu un deget , probabil duraluminiu sau ceva aliaj destept .2 points
-
Am strans si eu piulita aceea si intradevar s.a intarit directia doar ca nu mai este stabila masina la viteze mai mari, asa ca l.am slabit inapoi cum era. Deci daca vreti sa rezolvati problema trebuie sa luat kitul cu totu care costa 140 lei. La mine problema e ca are putin joc in volan cand iau stanga dreapta cu motorul oprit dar si dupa ce am strans piulita cu vreo 3 grade tot avea joc..1 point
-
Mi-am permis sa corectez niste minusuri pe aici. Cel care le da, ar fi mai ok daca ar veni cu argumente. Corectarea am facut-o pentru ca nu consider ca meritau minus posturile respective.1 point
-
1 point
-
Ei sustineau ca au costat 300 bucata, trebuie sa ma uit la ele, ai dreptate. Cei drept, cand am schimbat carenajul de la roata din dreapta, am vazut niste porcarii pe interiorul barii1 point
-
1 point
-
Pe xenon sunt tufa, nu stiu nimic, studiez sambata. Stiu doar ca a schimbat becurile anul trecut, vechiul proprietar. de asta vreau sa stiu ce a avut masina initial (e berlina). Pentru diagnoza nu am decat un elm 327, obd II, daca poti sa-mi spui ce trebuie, raman dator cu o bere cand mai ajungi pe la Electrica, . Intreruperile sunt in mers, le-am observat in noaptea cand am adus-o acasa de la service (fii-miu zice ca face mai de mult, el e pasare de noapte)1 point
-
Raportul benzina/gaz este de 1/4, preponderent in oras. Insa, in perioada urmatoare, vreau sa mergem doar pe benzina, iar pe gaz doar afara din oras (mai rar), in viteza de croaziera.1 point
-
1 point
-
Nu as zice ca sunt fluctuatii ci intreruperi de alimentare pentru o fractiune de secunda. Insa voi verifica si bateria, nu stiu nimic despre ea dar, din experienta anterioara stiu ca, daca nu e in parametri, afecteaza (nu e suficient doar sa porneasca masina).1 point
-
Pentru dotari bagi VIN-ul pe un decoder., cauta pe google, bimmerworks sau mdecoder1 point
-
Grija mare cu amestecatul antigelului . Am vazut amestec de G11 cu G12 transformat intr-un gel . In borcan nu mai era lichid ,era un gel .1 point
-
Pentru drumurile noastre SUV. Pentru familie, comoditate urcare/coborâre, confort: SUV. Pentru utilitate portbagaj: SUV. DacĂŁ e BMW, obligatoriu cu EDC. In nici un caz fĂŁrĂŁ. Pentru condus sportiv (deși nu știu câți de aici conduceți așa cu familia, și ĂŽn adevĂŁratul sens al cuvântului, care sĂŁ facĂŁ diferența dintre SUV și sedan), senzații pe viraje, consum mai mic, aerodinamicĂŁ mai bunĂŁ (zgomot ceva mai mic la viteze mari) - sedan. G01 e super comod pentru familie din toate punctele de vedere. Și nu vei merge cu mașina cu viteze mai mari decât sĂŁ ĂŽți ofere siguranțĂŁ (care sunt mult peste limita legalĂŁ, și ceva mai mici decât un sedan, dar nesemnificativ). Cutia pe mașinĂŁ rezistĂŁ și peste 200km/h (am un Thule), inconvenientul la ea e zgomotul asurzitor la viteze mari, consum crescut, și, cel mai important, accesul ĂŽn parcĂŁrile subterane. Pe-afarĂŁ e un inconvenient major. Am SUV de peste 14 ani, și nu m-aș ĂŽntoarce la sedan dpdv al confortului (acces ĂŽn/din mașina, drumuri, borduri, vizibilitate, portbagaj,etc,etc.), chiar dacĂŁ diferența majorĂŁ e doar de consum.1 point
-
1 point
-
Actuatorul(mecanic, electronic sau cu vacuum) actioneaza valva wastegate,(debit gaze evacuare) nicidecum palele turbinei. Aia cu paletele care se deschid... e cu geometrie variabila si cu duza reglabila.1 point
-
Se pot coda sa nu mai functioneze, eu cel putin le-am scos din soft pt ca mai mult murdaresc decat sa spele cu adevarat.. Poti merge la cineva sa verifici1 point
-
Cel mai probabil pompa nu se alimenteaza. Daca nu ai aparat de masura si nu te pricepi la partea electrica pune pe cineva sa actioneze maneta de la spritiere si tine mana pe pompa ar trebui sa simti ceva vibratii cand porneste. Daca nu se simte nimic inseamna ca pompa nu se alimenteaza cu energie electrica sau e defecta, altfel furtunuri infundate. Spor!1 point
-
Spalatoarele de far se activeaza doar cand ai farurile aprinse..sper ca nu ai uitat amanuntul acesta? Ce trebuie sa faci ca sa te convingi ca partea electrica functioneaza corect este sa iei un multimetru sa-l pui pe firele de la pompa pentru spalator faruri si sa verifici daca in momentul cand activezi maneta pentru spritiere/far ai o tensiune de cel putin 12V. Daca aceste conditii sunt indeplinite si tot nu functioneaza probabil garniturile de la spalatoare sunt duse si apa curge pe undeva prin scut/bara.1 point
-
eu nu l-am prins pe acest Claudiu la ei in garaj ... momentan sunt 3 baieti acolo Mihai fondatorul Turbocon si 2 angajati Lucian si Vlad sunt foarte multumit de lucrarea de pe masina personala , daca nu eram sigur era revopsit tot lateralul pana acum ... ( doar aripa cu pierdere nu o nimereste nici Dumnezeu pe culoarea asta ) , masina la momentul respectiv avea 6 luni vechime @Scrupix - Victor face treaba buna ... preturile sunt pe la 1400-1800 ron cu coating ceramic inclus cel mai bun raport calitate / pret / timp executie cred la Vali il gasesti ... doar ca la Vali nu arata asa fancy garajul ( Cosmetizare Auto Valy )1 point
-
fara prea mare legtura Turbocon sunt f slabi pe partea de PDR ,nu stiu la ce echipa buna te-ai referit dar cu adevarat profi mi-au parut cei de la fast autodeal . Super profi , a iesit impecabil si la un pret ceva mai mic , nu ca asta ar fi fost problema dar simtind ezitarea celor de la turbocon care se dau the best am plecat . Atat Turbocon cat si celebrul colaborator Claudiu au declarat ca e imposibil sa iasa impecabil in conditiile in care pretul cerut depasea pretul revopsirii cu mult (30%). Cu drag i-am informat dupa ca a iesit impecabil , dar nu la ei evident si ca nu sunt the best asa cum pretind .1 point
-
0 points
-
https://m.olx.ro/oferta/interfata-diagnoza-bmw-e-series-ista-inpa-ncs-expert-cu-switch-IDdCRle.html Teoretic pe win10 tb sa descarci programele, sa dai un copy paste in windows si sa cauti obd.idi sa setezi port com 1..3..8 care le ai libere, ca eu am setat pe com10, mai am niste programe dedicate texa care nu merg amestecate...a si din device manager cauti cablul de diagnoza si modific com pe cat vrei sa fie0 points
-
Daca ai coupe si se manifesta cand inchizi usile nu are nimic masina, ce xenon ai? Am vazut ca te chinui sa il faci functional, eu mi-am luat un cablu de diagnoza nou , cel vechi nu mai merge, nu am avut timp de el doar am instalat o parte din programe, 150 lei de la un tip de pe olx din buc, sunt usor de instalat si poti sa verifici diverse fara sa dai mereu bani bani pentru orice nelamurire ai Mai bine mergi invers, gaz oras si afara cox pe benzina , aditiv in benzina si se curata singure i jectoarele, gandeste-te ca o lasi cu aditiv in instalatie cateva saptamani si sa vezi cum scuipa tot din i jectoare fara sa le desfaci0 points
-
0 points
-
- Frana de mana si switch pedala frana – in curs de rezolvare - Pierderi ulei caseta de directie (deocamdata nu sunt semnificative, probabil voi face la primavara o reconditionare a casetei) - Discuri frana fata ovalizate (pacat de ele ca sunt noi, cred ca trebuie schimbate) - Antena radio (posibil probleme pe traseul antenei, amplificator, am schimbat radioul si prinde posturi doar in oras, celalalt nu prindea nimic, avea probleme de contact la mufa antenei). Nu folosesc radioul dar trebuie sa functioneze. - Miros urat de la antifonaj la deschiderea geamurilor (am vazut sursele, caut solutii de rezolvare) - Doua, trei elemente de plastic de la interior, deteriorate (zgariate, jupuite) - Asamblare a doua cheie - Fluctuatii relanti – dupa ce am eliminat multe cauze posibile ma gandesc la posibilitatea unui debitmetru obosit (fluctuatiile nu sunt permanente, de cele mai multe ori nu sunt deranjante sau sunt insesizabile, mai ales pe benzina – insa sunt si pe gaz si pe benzina). Ca urmare ma gandesc la posibilitatea ca debitmetrul sa mai dea rateuri din cand in cand (nu se incalzeste bine uneori filamentul respectiv, etc.) La cat costa, insa, nu vreau sa-l schimb doar dupa presupuneri. - Intrucat nu prea merg cu ea pe timpul noptii nu stiu de cand se manifesta: f. scurte intreruperi/clipiri ale becurilor xenon (nu stiu cum sa descriu altfel) - -Rigidizare bara fata si montare scut fata (ultimul din trei): aici e nevoie de un cunoscator sa completeze pe interior. Momentan bara arata de 9,5 din 10 si, ca rigidizare, cam 8 din 10 - Completare instalatie spalare faruri pentru a deveni functionala. Stiu ca multi le dezactiveaza, eu vreau sa fie functionala si, pe urma, mai vedem. - Mai mult pentru linistea mea: verificare pe tester a injectoarelor si, eventual, o curatare cu ultrasunete sau chimica Cam astea ar fi, deocamdata. Voi reveni si cu un rezumat al problemelor rezolvate si al verificarilor facute pana acum. In prezent masina nu bate, nu troncane si trage grav, , asta ca sa folosesc un limbaj des intalnit. Si inca ceva: unde pot gasi dotarile initiale ale masinii (vreau sa stiu exact cum a iesit din fabrica)?0 points
-
Salut, huh, acum ca ai spus care sunt problemele parca stau mai linistit, credeam ca ai aflat altceva si eram ingrijorat. Ce sa zic, eu am 186000 la bord si totul e in regula, adevarat, an 2015, se pare ca cel putin problema distributiei e rezolvata. Cat despre turbine, am desfacut recent, totul e ok ca si joc, nu consuma ulei, admisia curatata, clapete schimbate, sper ca va mai fi ok ceva vreme. Oricum nu se compara 2.0 cu 2.5 chiar daca e acelasi motor. Puterea e formidabila, sper sa fie si fiabila in timp. Bafta.0 points
-
Masina arata misto. Nu poti s o lasi nerezolvata. Doicinciul la vremea lui si chiar si acum era si este poate printre singurele bemveuri cu care te conectai efectiv. Ma refer in primul rand la directia hidraulica si apoi la zgomotul, feelingul si caii livrati de 6 in linie. Sa actualizezi cand ai timp si chef to do list.0 points
-
Rasfoiam paginile si am constatat ca am rezolvat marea majoritate a problemelor cu sfaturi primite de la voi. Multumesc mult si tineti-o tot asa. Probleme vor mai fi si am nevoie de ajutorul vostru ca sa le rezolv. Deocamdata, insa, dupa ce ma intorc acasa, vreau sa ma bucur putin de ea cu cateva plimbari. Pe urma, mai vedem.0 points
-
Da, categoric. Sunt prea obosit si trebuie sa si plec la Medias (nu cu ea), insa, zilele astea, fac un rezumat. Sa nu cobesc dar, am vorbit cu fii-miu mai devreme si mi-a zis ca, plimband-o azi prin oras, s-a comportat f. bine si nu a observat daca a mai oscilat sau nu (probabil au fost mai fine). Cert este ca, de aseara de la prima cheie, pas cu pas, in probe, dar si azi, masina parca si-a revenit. Am inteles ca pentru electromotor trebuiau desfacute niste piese, nu am inteles de ce a dat injectoarele jos, etc. etc. Asta a fost o alta suparare fiindca nu m-a intrebat. Si prin schimbarea pompei de benzina se vad schimbari si in mers dar si la pornirea la rece (plus partea legata de flanse, bucsi, etc).0 points
-
Azi noapte, pe la ora 1:30, dupa 7 ore in care am stat pe langa mecanic si l-am mai si ajutat, frant de oboseala si suparat pe unele lucruri, am luat, in sfarsit masina. Ce nu am rezolvat: -frana de mana (o fac eu, nu mai apelez la nimeni) -Switch-ul de la frana de mana (cel pe care l-am cumparat ori a fost comandat gresit ori defect de nou). Asta e marea suparare, as fi vrut sa rezolv aseara cu aceasta piesa (responsabila de mai multe erori), tot eu il schimb -Bara fata (aici e de dat jos complet, juma de zi lejer, sunt pe interior niste chestii legate cu arici, ) -Scut fata, am comandat, a venit spart, refuzat Restul sunt cam gata, vedem ce mai apare, . Am vazut si sub bancheta spate, si in portbagaj, antifonul acela urat mirositor. Sambata, pe langa o mare curatenie si fardare, vreau sa rezolv si cu treaba aceasta (problema este in portbagaj unde, daca-l scot, sigur se va auzi zgomot mare la rulare, dincolo e mai simplu. Sper ca in habitaclu nu are si pe podea, altfel muncesc degeaba. A, inca ceva mai am: franele pe spate sunt ok, pe fata nu am verificat nimic: discuri si placute noi, schimbate de vechiul proprietar, anul trecut, fac urat de tot la franare, ovalizate, zic eu. Nici nu stiu ce sa fac parca-mi pare rau de ele sa le schimb, insa, alta varianta nu prea vad. Oscilatiile sunt tot acolo, din pacate.0 points
-
La passat am acelasi tip de anvelope si am pus tot 225 55 16. Ca urmare, nu am considerat ca bmw e mai cu mot. Desi e o problema mai veche pe parte de dsc, cand am vazut pomul de craciun in bord, am crezut ca este din cauza dimensiunilor diferite.-1 points
-
De fapt, passatul a venit din Germania cu 225 55 16 si merge la mine asa de 4 ani.-1 points
-
Masina a fost cumparata de mine cu jante originale de aliaj anvelope 205 55 16, jante originale tabla, anvelope 215 55 16, in doua modele, cu uzura 50%. Din acest motiv am decis sa le schimb. Intentionam sa pun tot 205 dar, asa s-a nimerit. Atat jantele, cat si anvelopele sunt impecabile (si, intrucat j-ul e 7.5, nu pot pune 205 pe ele) M-am panicat un pic, e adevarat, becurile nu s-au aprins niciodata la mine, doar la fii-miu, dar el o mai forjeaza, frane, etc.-1 points
-
Cum poate folosi 20 de litri de apa distilata sa curete de doua ori? Stii cat lichid intra la o umplere completa a sistemului? Hea5k, goleste sistemul o data pune apa simpla si tine-o asa o saptamana (sa nu fie in timpul inghetului..). Scoate apa aia si apoi pune un amestec de apa distilata daca vrei si antigel facut la minim 25 grade si o sa fie ok. Sa desfaca surubul de pe bloc trebuie sa dea evacuarea motorului jos. Acolo e bagat.-1 points
-
Pai nu exista 535 la g30. Fie 30d cu 265cp, fie 40d cu 320cp. In banii astia iti iei un g30 chiar consistent sub 80.000km Din experienta mea, copilul venind cand aveam deja masina, portbagajul este suficient. Am ceva poze in telefonul vechi cu cat am reusit sa car cu ea. Te contrazic un pic, in sensul ca atunci cand copilul va creste, necesitatea de spatiu devine mai mic. Spre exemplu, cand era pana intr-un an, am carat si o cadita din plastic. Pana a mers f bine in picioare, am carat si caruciorul mereu pe unde am fost. De la un an si jumatate, nu mai suporta caruciorul si vrea sa mearga singura pe jos. In cazul nostru, primul an a necesitat spatiu mai mult si apoi totul a devenit descendent. Daca la inceput efectiv portbagajul era ticsit, acum ca are un an si 7 luni, mergem cu el maxim pe jumatate. Nu stiu ce intelegi prin siguranta. Cu un suv, sansele de a fi implicat intr-un accident sunt mult mai mari decat intr-un sedan. Vrei si reusesti sa eviti un pieton/caine/alta masina cu un sedan, ai sanse mari sa ramai cu masina pe sosea. Facand aceeasi manevra cu un Suv, la aceeasi viteza, ai sanse sa te trimita direct in sant sau poate nu poti evita accidentul, din cauza masei mari a suv-ului, centrului de greutate sus etc. O curba anticipata prost cu suv-ul, tot in sant te trimite. Este drept ca in cazul unui impact esti mai protejat in SUV. Insa cu sedanul poate reuesesti sa eviti.-1 points
-
G05 e superba, insa sub 58-60K nu am gasit nimic cu garantie. Poate in 4-5 luni mai scad preturile. Ai dreptate, avand in vedere ca o voi tine minim 5 ani, ar fi intelept sa nu ma mai uit la F-uri. Nu-i rea masina, dar sa treci de la BMW la Skoda... totusi...-1 points
-
Nu prea se explica absolut deloc. Seria 3/4 sunt pe o platforma aparuta in 2011, superbul de care spui, in 2015. Chiar daca Superbul e dintr-o clasa mai mare, echivalent seriei 5, Skoda tot ramame cea mai penala marca din grupul Vag iar bmw-ul, indiferent de clasa, o marca premium cu pret pe masura. Nu exista nicio justificare ca seriile 3/4 sa nu fie mai bine lucrate ca un Superb pe o platforma cu 4 ani mai noua. Oricum, pana recent, bmw au fost primitivi grav la interioare-1 points
-
Salut, mie cel mai bun compromis mi se pare GT-ul, presupun ca nu vrei un 3gt dar poate iti place 6gt gen : https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=305907777&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=144&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&fnai=prev&searchId=d0d35ca7-578c-ac86-ffcc-e8a8da443b4a-1 points
-
La 5.000 pe spate mai am 6 mm mĂŁsurate cu lera.. eu as vrea sa le schimb dar sunt prea bune ))-1 points
-
@myx Se vede ca discurile au o asa uzura incat e clar ca fostul proprietar a mers cu ele pe durata a 3 seturi de placute. La 80k cand s-a consumat al doilea set, trebuiau schimbate si discurile. Revenind la ceea ce spun senzorii, la G-uri este mult mai precisa situatia. Senzorul este plasat atat de bine incat atunci cand spune ca mai ai 5000km, chiar asa este si cand se ajunge pe zero, zero este. Din ce vad ca spui si tu si Win, senzorii generatiilor anterioare dau informatii contradictorii.-1 points
-
Vyktor, ia sa urmaresti tu o chestie. Banuiesc ca tu ajungi cu masina in zone spalate ale Europei. Vara asta, cand am fost in sudul Germaniei, mi-a atras atentia un lucru. Cand foloseam start/stop si stateam la semafor, s-a intamplat de minim 10 ori ca atunci cand se punea verde, sa imi porneasca instant motorul. Ma gandesc ca poate e o sincronizare intre semafor, satelit, navigatia masinii si astfel imi pornea motorul la culoarea verde. Este drept ca motorul porneste vara cand e prea cald in masina si se considera ca e necesar sa porneasca pt a racori conform cu ce e pe climatronic. Dar mi s-a parut o coincidenta prea mare si prea de multe ori. Chestia asta am observat-o doar in Germania si doar in anumite zone.-1 points
-
Aha. Cauta cand ai timp si spune-mi unde ai gasit chestia cu semaforul in meniu. Merci.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00