Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/06/20 in all areas

  1. (Bine zis Exilong999999) M-am tot abtinut. Zic eu primul. Cred ca E90 ar fi utimul si cel mai reusit model din clasa medie. De ce? Pentru ca ramane probabil ultimul model care chiar daca are inca directia hidraulica a lui E46, cred ca este peste E46 la capitolul "simt masina legata de mine". Am mers cu un F30 bi-turbo de 184 cai. Nu am ramas wow sincer, nici la consum, nici ca au scos nu-s ce 3 (trei) moduri de a simti masina, din care doar modul sport (cel mai neeconomic!) alt punct negativ pt mine cel putin, este modul care reprezinta BMW, in sensul ca simti ca tu esti un tot cu masina (bine-nteles directia electrica intarindu-se pentru a simti ca, conduci un BMW si nu O BARCA!.. Cine ma convinge ca exista un alt model facut mai bine imi scot palaria in fata lui; desigur sa nu mentioneze, ca putere mai mare, bla bla, sau motoare in 6.. astea conving nimic de zis, dar nu il fac mai reusit pt ca are mai multi cai.. sau mai multe brizbriz-uri nu neaparat cu sens de prost gust.. (oricum, muzica pusa de bmw la nivel de "pentru toata lumea ..ce se da cu marca bmw..", au lasat de dorit: numai High-endul a fost si ramane cat de cat apreciat, asa ca.. si calitatea audio lasa de dorit IN GENERAL. Daca nu poti sa asculti PLACUT orice tip de muzica in difuzoarele unui bmw atunci ti-ai batut joc.. putin). Si mai apreciez ca E90 ar fi cel mai bun si pentru simplu motiv ca este singurul model, pana cand a aparut el despre care s-a spus raspicat in review-uri ca poti conduce 1000km fara sa faci pauza si chiar fara sa simti nevoia sa faci pauza!! Ce vrei mai mult cand iti trebuie doar sa conduci??? [O masina cat de cat simpla, facuta PENTRU SOFER! ..Nu vreau sa ma gandesc cat de sofisticate (si scumpe in intretinere..) au devenit/le-au facut dupa 2005..] Aia cu minusurile, care ma "iubesc" sa continue sa ma contrazica in mintea lor; nu mai zic mai mult..
    4 points
  2. Personal am condus E30, E36, E46, E90, E92, E93 si F30. Pot sa spun ca am apucat sa conduc din toate cate un pic. In prezent detin E46, E93 si un F30 și pe viitor voi achiziționa un E30 si un E36. Am ales E9x pentru ca este masina care imbinĂŁ noile tehnologii si motoarele BMW care inca erau cunoscute ca fiind rezistente si foarte bune. Design-ul a ramas inca atractiv, timeless, iar interiorul iti poate oferi niste dotari chiar frumoase. Pe langa asta sa nu uitam ca poti face retrofit-uri.
    2 points
  3. Asta e de fapt un poll despre ce masina detin oamenii care voteaza, sau ce masina ar dori sa detina. Obiectiv nu poti vota ce masina este mai buna daca nu ai condus toate modelele
    2 points
  4. Update: I-am pus grile negre, si mi se pare ca arata mult mai bine contrastul cu culoarea exterioara. Fiind shadowline, nu avea nici un alt element cromat in afara de conturul grilei.
    2 points
  5. Buna seara tuturor. Problema s-a rezolvat. Am de facut o prcizare: Turbina mare nu are geometrie variabila cum mi s-a zis ... spre surpriza mea. Problema a venit de la o electrovalva noua (aproape 10 luni de cand a fost schimbata) care actioneaza unul din wastegate-uri (cel intern - din turbina mare). A fost inlocuita si masina merge normal.
    1 point
  6. Un posesor care-si permite un seria 5 nu va pune niciodata pe masina anvelope Nankang, Ling-Lang si alte rahaturi de gen.
    1 point
  7. Vai steaua ei de masina. Daca nu ma insel pompa de motorina trebuie sa fie de 3.0, cea electrica cat si cea din rezervor. Pe parte electrica ai schimbat toti senzorii / instalatie electrica? Treaba cu injectorul de 2.5 pe 3.0 ma jur ca n-am mai auzit pana acum.........
    1 point
  8. Am condus in anii 90 un E30 323i Hartge . O nebunie de masina , pe vremea aia . Masina a si ajuns in posesia mea ,dar accidentata "beyond repair" . Am folosit-o ca piese de schimb pentru E30-ul meu !!!
    1 point
  9. Foarte tare masina! Pasiune si multa munca! Spor
    1 point
  10. Am citit cateva comentarii din topic, doresc sa te felicit pentru munca depusa.. nu e usor sa bagi atatia bani, nervi si timp intr-o masina. Sunt convins ca esti foarte mandru de proiect, eu unul as fi.
    1 point
  11. la avd turbo am plĂŁtit 1200 fĂŁrĂŁ actuator si geometrie prima oara si 1600-1800 acum in Iulie când mi a schimbat si geometria. Dar da.. cam asta e prețul, ti au ĂŽnlocuit si furtunele de tur-retur pentru garanție? Mersul masinii poate sa difere când se schimba geometria si se regleazĂŁ diferit, in rest totul este din soft orice turbina ai pune si orice actuator. Deci 100% ĂŽți merge identic ca ĂŽnainte, sa nu te sperii. Cat despre vuiet e normal si ala, nu te speria. Sa o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos in continuare.
    1 point
  12. Așa e,nu ai nevoie de radio/navigație/lumini sau alte gadgeturi ĂŽntr-un BMW...e un fel de Ferrari,doar conduci și te bucuri de sunetul motorului.
    1 point
  13. Iarta-ma de exprimare
    1 point
  14. Nu este absolut nimic schimbat la motor, o sa-ti fac maine un video sa vezi. Firul ce pleaca din actuator duce in mufa de la debitmetru, si din firul acela mai pleaca unu prin fata motorului, nu bag mana in foc pentru cel din fațĂŁ motorului, nu am stat sa vad unde duce acel fir. https://ibb.co/JpfKd5n Sa vezi exact ceea ce vreau sa spun
    1 point
  15. In legatura cu masina https://www.olx.ro/oferta/bmw-520d-m-tech-IDdnobI.html Am fost sa o vad fiindca am avut treaba in zona Brasovului. Partea buna" masina are jante plus cauciucuri foarte bune Nankang si discuri fata spate noi. Acum partea nasoala: - faruri aburite si murdare pe interior plus matuite - radiator recent inlocuit plus bare metalice din fata radiatorului - bara nu sta perfect si scutul parea decupat de el iar in fata scutului ii pusese un holsurub si prezenta scurgeri de ulei - aproximativ 10 zgarieturi in cerc pe capota diametru 20cm , o pata pe bara fata in dreapta, cateva zgarieturi de 10-20cm pe caroserie, lovita aripa dreapta spate si reparata local jalnic cred ca a folosit oja. - parbriz spart - scaun sofer cu uzura cam cum avea scaunul de la masina mea dupa 300.000km Nu am mai urcat in ea nu am pus testerul si nici test de drum fiindca si asa am pierdut 30 de miute de aiurea. Am incercat sa vorbesc cu omul la telefon sa lamurim neclaritatile dar a insitat ca socrul lui poate sa ma ajute cu toate detaliile refuzand sa imi dea numarul lui din UK (cred ca nici nu este in UK) Cand am intrat in detalii cu istoricul si problemele masinii a devenit agresiv. Multumesc tuturor pentru ajutor. Numai bine si bafta la achizitii.
    1 point
  16. Ăntr-adevĂŁr, contrar vechimii, inca mai are doze de putere care sa iti bucure sufletul, cat despre circulat, ma bucur mare parte din vara de ea, insa aceastĂŁ vara a fost atipicĂŁ pt mine dpdv al plimbarilor, dat fiind contextul epidemiei coroborat cu faptul ca in prima jumatate a anului am devenit parinte, ĂŽnsĂŁ am timp din primĂŁvara anului viitor cand o scot, anul acesta a ĂŽmplinit 10 ani de cand este in posesia mea si nici nu intenționez sa o mai vand, sa vedem cat rezistĂŁ, sper doar sa imi fie permis sa mai pot circula in viitor fiind E4. Va multumesc inca odata pentru vorbele frumoase. DupĂŁ multe cautari ai stalpilor C de la plafon, gĂŁsind doar dezlipiti am hotarat sa cumpar noi, recomand tuturor. Totodata am schimbat si ambii senzori ai pompei dsc. http://www.imagebam.com/image/893e5a1355765344
    1 point
  17. Si daca masina mergea bine pt ce sa o reconditionezi? Poate tinea cativa ani de aici, nush de ce cauti probleme unde nu exista. Reconditionata poate nu o sa tina nici cat iti tinea tie cum era acum...
    1 point
  18. Ce e SAT? Ce cod are cutia? Win60 volan ĂŽncĂŁlzit s-a pus și pe e39.
    1 point
  19. Au fost super ok cei de la AutoBavariaService. De n-ar fi asa departe... Initial m-am speriat pentru ca in bord ID-ul service-ului care a facut revizia aparea ca 00000. Insa verificand istoricul online pe auto-records.com, vad ca apare: http://itvolcano.com/screenshots/2020-06-24_00-12-40_3.png
    1 point
  20. @edit La ce iti trebuie badge-ul ? Cred ca pana la urma iti trebuiesc mult mai multe , decat "sa mearga" . Totusi cum faci cand esti prin locuri necunoscute ? Te opresti si intrebi pe cineva pe unde sa o iei, ca acum 30 de ani , sau te uiti pe harta din torpedou ? Acum ,inteleg ca ne putem lipsi de multe din optiuni, dar multe sunt necesare, sau altele iti dau o alta experienta a sofat-ului . Eu sunt de parere ca cei care isi permit, sa-si cumpere masini cu cat mai multe optiuni, chiar daca unele nu or sa le foloseasca niciodata. Sau cei care se pricep si vor anumite optiuni, sa-si cumpere ce vor .
    1 point
  21. Pt mine cel mai bun a fost E90 nfl 163 cai desi primul bmw a fost e46.
    0 points
  22. Interesant. Deci G20 este peste E90. Ma bazez pe tine. As vrea si eu sa merg cu un E21 323i cel putin!
    0 points
  23. G20>E90>E30>F30>E46 BMW E36 si E21 nu stiu cum sunt la condus, feeling etc
    0 points
  24. Bine, corectat. Twin turbo e mai bine? Am fost corect mai sus in distinctia sau impresia descrisa? Ca sa nu fiu prea nedrept F30 e un pic mai spatios, mai silentios fata de zgomotul motorului.. si drum; motorul se opreste mai linistit, si evident simti puterea in modul sport un pic mai bine.. A, si daca vrei poti sa ai niste lumini la interior.. si un ecran pe bord.. pentru necesitati.. Cat de relevant e cand conduci un BMW nu stiu..
    0 points
  25. Nici o problema. Numai ca pe forum, exprimarea si explicarea unei probleme este esentiala. O problema pe jumatate inteleasa e pe jumatate rezolvata. Rumega asta bine in minte cand vrei sa mai rezolvi ceva.
    0 points
  26. Nu fa nici un video pt mine. Firul de care vorbesti este de fapt cablajul motorului.. Iar tu il numesti fir.. Am inteles. Cel mai bine mergi la un mecanic care se pricepe la bmw.
    0 points
  27. Nu se poate. Toti conectorii din masina au un singur loc unde vin bagati, locul device-ului respectiv. Cum de ajunge mufa de la turbina la debitmetru? Pare cablajul motorului modificat?
    0 points
  28. Alea sunt de aruncat sau pus la caruta
    -1 points
  29. eu am faruri led stsndard cu becurile alea la semnalizator si efectiv nu imi trebuie nimic in plus. ce am invatat de-a lungul timpului este ca nu imi trebuie absolut din ce poate oferi o masina. ma intereseaza doar sa mearga bine, sa fie fiabila, sa franeze bine si, cel mai important, sa arate bine si, suplimentar sa aiba un badge pe ea. nu ascult muzica cand conduc, nu folosesc navigatia absolut niciodata, nu folosesc wireless charging, nu imi trebuie ca masina sa faca absololut nimic altceva decat sa mearga. saptamana trecuta am descoperit ca navigatia este 3D si ca voice command-ul poate primi instructiuni nu numai ca sa caute un nume in agenda. am fost total entuziasmat cand i-am spus "ad-blue" si m-a dus in meniul cu autonomia de ad-blue. la inceput consideram ca 190cp nu sunt suficienti pt birjarit. ulterior am constatat ca 190cp de fapt nu iti permiti sa te aventurezi in depasirile de om prost.
    -1 points
  30. evident ca fiecare face ce vrea, dupa posibilitati, eu doar spuneam despre mine. eu folosesc waze, o singura data folosind navigatia masinii, in serbia, pt ca traficul de date pe waze era prea costisitor, serbia nefiind in UE, implicit avand tarife mult mai mari. nu stiu la ce imi trebuie badge-ul. Uite, imi place f mult vw touareg cum arata iar la anul pe vremea asta s-ar putea sa imi iau inca o masina. nu as putea sa ma intorc la vw, indiferent cat de mult imi place masina. evident ca viata iti poate rezerva multe, in trecut intorcandu-ma de la audi la tramvai, dar normal ca discursul meu exclude scenariile proaste prin care as putea trece
    -1 points
  31. Tara are nevoie de oameni optimisti
    -1 points
  32. am spus daca! dar a fost o eroare a lor, si cum sa fii altfel decat circumspect cand ultima poza de vanzare pe care o ai este din 2019 cu 200k km in bord... suna din start a teapa, unu ca o ai din 2019 la vanzare si doi ca nu ai km reali pe site la rar...puteai sa te duci la staie de prima data fara alte intrebari
    -1 points
  33. Te cred dar gândește te daca va mai exista vânzĂŁtorul ala pana atunci sau cum i dovedești tu ca au turbi defect... trebuie sa l trimiți inapoi etc, mi se pare foarte complicat si foarte riscant.
    -1 points
  34. Se poate rupe oricand branvevl, daca mașina merge bine nu ĂŽnseamnĂŁ ca nu e o problema, distribuția se aude si mașina merge perfect cu ea, acum sa mergi pana se rupe? Si tot asa ĂŽți pot da exemple. De la treaba asta poți strica motorul.
    -1 points
  35. In a doua poza sunt trecute doua date curente, adica daca esti intre Mai 2020 si Mai 2021 probabil sunt perioada cat pot sta pe raft in depozit. Ce este in afara perioadei de 1 an probabil nu mai vand ei. 1 an mi se pare o perioada rezonabila. Senzorii foarte probabil nu sunt afectati intr-un mediu stabil, de ce zici tu bine ca se intampla afara, dupa ce sunt pusi pe jante, fata de situatia cand stau 1 an la 10-20 grade, pe un raft in depozit. Daca nu ai incredere in presupunerea mea, la anul in luna Mai vezi ce senzori iti dau, ce luni sunt trecute pe cutie.. Sincer, ma indoiesc ca dealerul BMW sa vanda lucruri expirate, neconforme, pentru ca f probabil aceiasi senzori ajung pe masini care vin la revizie pentru clienti sau cand trebuie pusi altii acolo in service.
    -1 points
  36. Mai mult de codul piesei care sa corespunda cu codul de pe cutie ma indoiesc ca o sa poti afla mai multe in general. De la dealer cand am luat, orice am luat, a avut codul piesei pentru orice clips sau bloc de lumini, sau mai stiu eu ce, pe cutie, punga, etc. Deci s-a intamplat deloc intamplator sa aiba codul piesei ca pe realeom.com Restul e numai treaba dealerului, ce numere mai au pe piese.. habar nu am.
    -1 points
  37. cel mai bun seria 3..... avand in vedere durata de fabricatie a fiecarei generatii.... e46 1998-2005+ e90 2005-2011+
    -1 points
  38. Fa o poza, pune-o aici si vorbim pe ea. Nu zici cand a fost facuta masina.. Tocmai m-am uitat la mine. La prima apasare de buton, ca sa sa pui contactul, se aprind 5 martori. Doi rosii si 3 galbeni: galbeni sunt ABS si DTC-ul cu sageata sa circulara si un triunghi in ea.., Martor motor - tot galben (asa zisul Check Engine.. de oprit imediat daca apare in timp mersului), Martorul de Airbag, si Martor Frana de Mana (un cerc cu mirare intre paranteze). Dupa ce s-a pus contact se vor stinge (in mod normal..) DTC si ABS, si raman frana de mana, airbag si motor. Dupa ce pornesti ramane doar frana de mana. Orice ramane aprins dupa ce eliberezi frana de mana trebuie investigat!
    -1 points
  39. Am vazut acum 15 ani un sofer de microbuz care, dupa ce a facut plinul, cand sarea pompa, mai punea mana pe microbuz si il impigea stanga/dreapta sa il balanseze cu scopul de a sparge bulele de motorina pt a mai putea turna cativa litri si astfel sa nu sara pompa prea repede. in jumatate din cazuri asa fac si eu. Eu doar daca plec la un drum de peste 400 de km, atunci iau o mica pauza de 10-15 minute. Mi se pare ca luand pauze as irosi toata stradania anterioara.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.