Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/07/20 in Posts

  1. Esti 100% in eroare. Am facelift, dar tinuta de drum si directia tot la E90 sunt mai bune. La fel si materialele de la interior. Da, F30 e si el o masina buna, are alte motoare, alte cutii, alte tehnologii, e mai relaxant la drum lung. Dar E90-ul te conecteaza mai bine la drum. Si da senzatia ca e si o masina mai 'solida'
    3 points
  2. Depinde ceea ce intelegi prin cel mai bun: cel mai sportiv, cel mai fiabil, cel mai fun, cel mai confortabil....fiecare generatie a avut plusurile si minusurile sale, la fel cum varsta utilizatorului/varsta la care a luat contact cu seria 3 este importanta. E30- greu de gasit deja un exemplar in stare buna, pe care sa il conduci (masina proiectata la sfarsitul anilor 70), nu stralucea la siguranta/spatiu E36- mie mi s-a parut foarte fun, dar in acelasi timp avea deja tehnologii avansate.....pentru mine, the real 3 series E46-bun, bun, bun, dar parca a mai peirdut din spiritul naravas al lui E36; castiga mult la confort, spatiu, siguranta E90- oarecum a vrut sa se apropie de spiritul E36, placut la condus, tehnologii disponibile, poate putin subapreciat tocmai din cauza numarului mare de unitati produse/disponibile F30- clar a evoluat ca model global, confortabil, pe gustul tuturor, insa parca a pierdut din spiritul E36 G20- nu am condus, insa pare o masina adaptata pentru anii 2020 Eu votez E36.
    3 points
  3. Am ĂŽnțeles, ĂŽi trag azi o spĂŁlare, niște poze faine și o pun pe Autovit
    3 points
  4. Pt mine cel mai bun a fost E90 nfl 163 cai desi primul bmw a fost e46.
    2 points
  5. Așa e,nu ai nevoie de radio/navigație/lumini sau alte gadgeturi ĂŽntr-un BMW...e un fel de Ferrari,doar conduci și te bucuri de sunetul motorului.
    2 points
  6. Dupa 2 ani de f30 335xd non-facelift, am decis ca vreau sa incerc si varianta pe benzina. Variantele erau f30 non-facelift 335i (motor N55) sau f30 facelift 340i (motor B58), si in urma tuturor review-urilor de pe net, am ales facelift-ul. Nu sunt prea multe de zis despre achizitie, am gasit-o in tara si am luat-o. Am cumparat-o la 53.000 km, cu full istoric verificat la Bavaria. Nu a avut accident, a avut cateva elemente revopsite pe CASCO (bara fata, bara spate), plus parbriz schimbat din cauza unei pietre. Masina are MPPSK (M performance power and sound kit) instalat, ceea ce inseamna ca acum dezvolta 360 cp si 500Nm (disponibili intre 1500-4500 RPM), si are evacuare schimbata cap-coada, plus tips-urile de carbon. Sunetul evacuarii este absolut fenomenal, este actionata cu clapeta la schimbarea din modul confort in sport/sport+, sau cand turatia depaseste 4000 RPM. Burble-urile pe retrogradare sunt foarte rafinate, nu sunt de tipul Pops & Bangs. De asemenea, are suspensie AC Schnitzer, fiind coborata cam cu 10-15mm pe ambele axe: https://www.ac-schnitzer.de/en/ac-schnitzer-sport-suspension-for-bmw-3-series-f30-saloon-with-adaptive-suspension-13901.html Am primit si suspensia originala adaptiva. Prima impresie dupa trecerea de la 335xd: directia este cu totul altceva, nu se mai simte tramlining-ul atat de pronuntat, chiar daca configuratia de cauciucuri este aceeasi (225/40/19 fata, 255/35/19 spate). Suspensia este mult mai ferma, dar suficient de confortabila pe drumuri denivelate. Diferenta de putere (313 cp vs 360cp) se simte destul de tare, insa probabil si din diferenta de turatii. Sunetul este...foarte diferit. Type: 8B71 Model: 340i Xdrive Market: Europe Development Code: F30 (MUE) Chassis: Sedan Steering: left Engine: B58M Displacement: 3.00 l Power: 240 kW Drivetrain: All Wheel-Drive Transmission: automatic Color: Glacier-silber Metallic - A83 Upholstery: Leder "dakota"/schwarz - LCSW Dotari: S710 M Leather Steering Wheel S7R7 Innovation Package S337 M Sports Package S7LF Model M Sport S715 M Aerodynamics Package Comfort And Interior Equipment S494 Seat Heating Driver/Passenger S428 Warning Triangle And First Aid Kit S4FT Alum. Brushed Lengthw. Acc. Black Hi-Gls S420 Sun Protection Glazing S481 Sports Seat S459 Seat Adjustment, Electric, With Memory S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S4AE Armrest Front, Retractable S493 Storage Compartment Package S423 Floor Mats Velours S465 Through-Loading System S4NE Blow-By Heater S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S403 Glass Roof, Electrical Multimedia S6AP Remote Services S6AN Concierge Services S609 Navigation System Professional S6AK Connected Drive Services S9BM Navigation Package Connected Drive S6AM Real-Time Traffic Information S676 HiFi Speaker System S6AE Teleservices S610 Head-Up Display S6FV Online Entertainment S6AC Intelligent Emergency Call S6WD WLAN Hotspot S6WA Instrument Panel With Extended Scope S6NW Telephony With Wireless Charging S698 Area-Code 2 For DVD Driver Assistance And Lightning S5DC Rear-Seat Headrests, Folding S5DA Passenger Airbag Deactivation S5AC High-Beam Assistant S544 Cruise Control With Brake Function S508 Park Distance Control (PDC) S575 Additional 12V Sockets S548 Kilometre Speedo S5AL Active Protection S563 Light Package S552 Adaptive LED Headlight S521 Rain Sensor S5A1 LED Fog Lights S534 Automatic Air Conditioning Wheels And Drive S258 Tyres With Runflat Properties S230 Extra Package, EU-Speciifc S2NH M Sport Brake S2VL Variable Sport Steering S2VB Tyre Pressure Display S2VF Adaptive M Chassis S21C BMW LA Wheel, M Double Spoke Bicolor S2TB Sport Automatic Gearbox Environment And Safety S879 On-Board Literature, German S302 Alarm System S8TH Road Sign Detection S801 National Version Germany S851 Language Version German S322 Comfort Access S3DZ Omission Of Additional Lettering, Outer S320 Deleted, Model Lettering S8R9 Refrigerant R1234yf S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km Individual Equipment S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite Poze: Si doua poze alaturi de 335xd: Consumul in prima seara cand am luat-o:
    1 point
  7. am cumparat de mai multe ori de la bavauto, sunt ok
    1 point
  8. Vezi ca ai actiune pe EGR cu toate ca a fost inlocuit pe masina deja de 2 ori in 2016 si 2018.
    1 point
  9. Eu cred ca motorizarea face diferenta in primul rand, indifferent de generatie. Cred ca un 330i e46 e cu totul altceva fata de un 318d F30. Din experienta proprie pot afirma ca M54 se aude mai bine din e46 decat N52 din E90. Se aude mai tare motorul din interior si asta e chiar placut. La turatii medii de 4000 ture,la drum intins, M54 avea un fel de raget gutural constant, foarte placut, pe care, la E90, N52-ul nu il produce( influenta datorita cel mai probabil si unei izolatii fonice mai bune, care nu e neaparat un avantaj din punctul meu de vedere in cazul unui L6). Un aspect deranjant la motorizarile pe benzina la seria 3: rezervor mic, autonomie scazuta. Consumul nu m-a deranjat niciodata. Am mers nu demult si cu un e36 cabrio 2.0 benzina si mi s-a parut destul de vioi pt. doar 150 de cai.Probabil un 328i e36 ar fi cu adevarat senzatie.
    1 point
  10. Daca ar fi fost cel putin la fel de "sportiv", nu ar fi fost criticat pe tot internetul fix din punctul asta de vedere. F30 e clar mai comfortabil, dar mai sportiv nu. Caseta aia de directie de pe F30 a primit "n" revizii si probabil vrei sa spui ca pe LCI au rezolvat-o in final. Dar "problema" e atat directia cat si suspensia. Pur si simplu au cautat sa faca altceva cu F30 si au fost penalizati de cei ce cautau sportivitate. Daca tu esti fericit, sa fii sanatos. Sunt destule F30-uri pe drum, nu te simti special.
    1 point
  11. Update: Problema cred ca venea de la turbina mare (valva de exhaust bypass). Am inlocuit turbina mare cu galerie cu tot si totul e in regula. Din ce am vazut pe cea veche, nu se inchidea valva complet. O voi reconditiona si pe aia s-o am de rezerva.
    1 point
  12. Imposibil ca acel cost de revizie sa fie la reprezentanta BMW, deci este undeva fara istoric. Costul reviziei la reprezentanta la motorul respectiv este in jur de 2000 de lei.
    1 point
  13. O sa raspund si eu, desi am mers doar cu 3 modele, respectiv e36, e46 si e90. E36 - un interior foarte bine asamblat, iti da senzatia de masina foarte rezistenta si iti da o anumita senzatie placuta neavand prea multa tehnologie. E46 - cred ca dintre seria 3 interiorul imi inspira cel mai mult a bmw, design-ul impreuna cu switch-urile geamurilor si butonul de avarii pe consola centrala, mi se pare cea mai buna pozitie (fiind nefumator). La fel si cruise controlul de pe volan. Pe langa asta deja putem discuta de DSC, care nu te lasa sa faci prea multe prostii fara sa vrei, combina destul de bine mersul unui bmw cu tehnologia, fara sa exagere prea mult cu ea, dar deja aici ajungem la e90. E90 - chiar si cu cu micile minusuri de la interior pentru care este criticat, dupa parerea mea ramane cel mai echilibrat seria 3, pastreaza in continuare feeling-ul bmw-urilor, combinat cu probabil cea mai buna tinuta de drum, nivelul de confort parca a crescut si are niste tehnologii surprinzatoare pentru anii respectivi. O masina care din punctul asta pot spune ca inca este actuala. F30 - am mers putin in dreapta unuia, deci nu pot spune prea multe despre el, un interior modern, placut, dar parca nu de aceeasi calitate ca in vremurile bune, mai confortabila decat e90, dar din punct de vedere al sportivitatii nu m-a impresionat. Daca ar fi sa aleg unul din ele, cred ca e90 este cel mai echilibrat, o masina cu care poti face si drumuri mai lungi, dar bineinteles cu placerea de a conduce un bmw.
    1 point
  14. La 340i am urmatoarele costuri de intretinere: - RCA: 900 lei anual - CASCO: 1200 euro anual (fransiza 20% dauna totala, 200 euro per incident, suma asigurata 29.000 euro) Am istoric foarte bun pe asigurari, fara incidente - revizie: 800 lei (350 lei 7l ulei 0W30 BMW OE, 330 lei filtru ulei, aer, polen, nu are filtru benzina; 120 lei manopera) - consum: Bucuresti ~15l/100 trafic foarte aglomerat, ~13l/100 trafic lejer; autostrada: 10-11l mers cat se poate de repede, 6-7l mers constant 130; national: ~6-7l mers lejer; consum mediu per total: ~10l/100 - diverse: masina are acum 108k km, intr-un an am schimbat doar placutele frana fata, BMW OE 700 lei cu tot cu senzor si montaj piesele sunt cam aceleasi la ambele masini; diferente sunt la sistemul de franare, discurile fata sunt mai mari la 340i (fara M sport brakes: 340mm etrier brembo vs 312mm etrier normal, M sport brakes: 370mm vs 340mm); cost cu 10-15% in plus, dar si franarea este mai buna, eu zic ca merita; Atentie la impozit: 2200 lei vs 200 lei
    1 point
  15. Daca stii diferenta de consum si impozit, atunci restul nu prea conteaza. Pentru asigurari uita-te pe www.emag.ro si iti faci repede o simulare cu 4-5 oferte. Nu stiu daca preturile pieselor gen discuri sunt aceleasi deoarece e diferenta mare de putere intre cele 2 masini. Le poti compara pe o gramada de site-uri si iti poti face o idee. Spor la achizitie!
    1 point
  16. Buna seara tuturor. Problema s-a rezolvat. Am de facut o prcizare: Turbina mare nu are geometrie variabila cum mi s-a zis ... spre surpriza mea. Problema a venit de la o electrovalva noua (aproape 10 luni de cand a fost schimbata) care actioneaza unul din wastegate-uri (cel intern - din turbina mare). A fost inlocuita si masina merge normal.
    1 point
  17. Un posesor care-si permite un seria 5 nu va pune niciodata pe masina anvelope Nankang, Ling-Lang si alte rahaturi de gen.
    1 point
  18. Am condus in anii 90 un E30 323i Hartge . O nebunie de masina , pe vremea aia . Masina a si ajuns in posesia mea ,dar accidentata "beyond repair" . Am folosit-o ca piese de schimb pentru E30-ul meu !!!
    1 point
  19. Personal am condus E30, E36, E46, E90, E92, E93 si F30. Pot sa spun ca am apucat sa conduc din toate cate un pic. In prezent detin E46, E93 si un F30 și pe viitor voi achiziționa un E30 si un E36. Am ales E9x pentru ca este masina care imbinĂŁ noile tehnologii si motoarele BMW care inca erau cunoscute ca fiind rezistente si foarte bune. Design-ul a ramas inca atractiv, timeless, iar interiorul iti poate oferi niste dotari chiar frumoase. Pe langa asta sa nu uitam ca poti face retrofit-uri.
    1 point
  20. Mai mult de codul piesei care sa corespunda cu codul de pe cutie ma indoiesc ca o sa poti afla mai multe in general. De la dealer cand am luat, orice am luat, a avut codul piesei pentru orice clips sau bloc de lumini, sau mai stiu eu ce, pe cutie, punga, etc. Deci s-a intamplat deloc intamplator sa aiba codul piesei ca pe realeom.com Restul e numai treaba dealerului, ce numere mai au pe piese.. habar nu am.
    1 point
  21. In a doua poza sunt trecute doua date curente, adica daca esti intre Mai 2020 si Mai 2021 probabil sunt perioada cat pot sta pe raft in depozit. Ce este in afara perioadei de 1 an probabil nu mai vand ei. 1 an mi se pare o perioada rezonabila. Senzorii foarte probabil nu sunt afectati intr-un mediu stabil, de ce zici tu bine ca se intampla afara, dupa ce sunt pusi pe jante, fata de situatia cand stau 1 an la 10-20 grade, pe un raft in depozit. Daca nu ai incredere in presupunerea mea, la anul in luna Mai vezi ce senzori iti dau, ce luni sunt trecute pe cutie.. Sincer, ma indoiesc ca dealerul BMW sa vanda lucruri expirate, neconforme, pentru ca f probabil aceiasi senzori ajung pe masini care vin la revizie pentru clienti sau cand trebuie pusi altii acolo in service.
    1 point
  22. (Bine zis Exilong999999) M-am tot abtinut. Zic eu primul. Cred ca E90 ar fi utimul si cel mai reusit model din clasa medie. De ce? Pentru ca ramane probabil ultimul model care chiar daca are inca directia hidraulica a lui E46, cred ca este peste E46 la capitolul "simt masina legata de mine". Am mers cu un F30 bi-turbo de 184 cai. Nu am ramas wow sincer, nici la consum, nici ca au scos nu-s ce 3 (trei) moduri de a simti masina, din care doar modul sport (cel mai neeconomic!) alt punct negativ pt mine cel putin, este modul care reprezinta BMW, in sensul ca simti ca tu esti un tot cu masina (bine-nteles directia electrica intarindu-se pentru a simti ca, conduci un BMW si nu O BARCA!.. Cine ma convinge ca exista un alt model facut mai bine imi scot palaria in fata lui; desigur sa nu mentioneze, ca putere mai mare, bla bla, sau motoare in 6.. astea conving nimic de zis, dar nu il fac mai reusit pt ca are mai multi cai.. sau mai multe brizbriz-uri nu neaparat cu sens de prost gust.. (oricum, muzica pusa de bmw la nivel de "pentru toata lumea ..ce se da cu marca bmw..", au lasat de dorit: numai High-endul a fost si ramane cat de cat apreciat, asa ca.. si calitatea audio lasa de dorit IN GENERAL. Daca nu poti sa asculti PLACUT orice tip de muzica in difuzoarele unui bmw atunci ti-ai batut joc.. putin). Si mai apreciez ca E90 ar fi cel mai bun si pentru simplu motiv ca este singurul model, pana cand a aparut el despre care s-a spus raspicat in review-uri ca poti conduce 1000km fara sa faci pauza si chiar fara sa simti nevoia sa faci pauza!! Ce vrei mai mult cand iti trebuie doar sa conduci??? [O masina cat de cat simpla, facuta PENTRU SOFER! ..Nu vreau sa ma gandesc cat de sofisticate (si scumpe in intretinere..) au devenit/le-au facut dupa 2005..] Aia cu minusurile, care ma "iubesc" sa continue sa ma contrazica in mintea lor; nu mai zic mai mult..
    1 point
  23. Mai trebuie sa si fi detinut toate modelele ca sa poti sa-ti faci o parere obiectiva despre care e mai bun .
    1 point
  24. @Stoki Din start, ai inceput un pic cu piciorul stang cand ai pus-o la pretul ala, probabil din acest motiv nimeni nu a sarit sa te ajute ba din contra dupa cum se vede au sarit cu gura(tipic romanesc, nimic nou). Nu o lua in nume de rau, dar majoritatea userilor de aici probabil cam stiu pe la ce pret se invart masinile astea. Sa zicem ca e cum spui tu ca masina e ok si ca ai bagat bani in ea, dar nici cu toate cartile de service si chitantele din lume facute la reprezentata, tot nu valoreaza cat ceri tu. Tu incerci sa vinzi o masina in timpul pandemiei, euro4? Diesel, de care multi din noi am inceput sa fugim de ele, cu 300.000 km si cu o motorizare mare pe care nu multi isi permit sa o intretina, impozit, asigurare, alea alea... la un public de 20-25-30 de ani la un pret de 9000 de euro. Intelegi problema? Tu ai da 9000 de euro pe masina ta? Repet nu o lua in nume de rau.
    1 point
  25. Am schimbat astĂŁzi radiatorul (a fost crĂŁpat pe margini), vasul de expansiune, cele douĂŁ furtune de la radiator (cel de sus și cel de jos), dupĂŁ care s-a bĂŁgat antigel G11 albastru original BMW Group. Radiatorul a fost cel original, din 2009.
    1 point
  26. e corecta prima afirmatie , totusi cu cazan ai dat in bara , mai ales pe forum unde urmarim sa oferim masinilor intretinerea corecta . Ce e prin targ ,ce vand altii , e cancan deja
    1 point
  27. Vrei sa te plimb o tura cu Mondeo din familie care are Diesel pe lant ?
    1 point
  28. Zau? Doamne si fereste sa nu se rupa lantu' la F30 ca e bagat.. (unde?) unde a intarcat mutu' iapa! Si atunci sa vezi drama de diferente! Exact invers. Da, stiu, si la LCI au pus inginerii lant de diamant, nu!? Nici nu trebuie sa il mai asculti din cand in cand.. ..glumesc
    0 points
  29. Logic ca este peste. Din orice punct de vedere; dar nu atat de dramatic precum F30 LCI fata de E90. G20 este marginal mai bun. F30 LCI fata de E90 e la ani lumina.
    0 points
  30. Concluzia de fapt judecand dupa inflacararea ta ar fi ca G20/30 e cam peste F30 LCI!! ..cum ai votat!?
    0 points
  31. e46 :heart: , cel mai frumos model de BMW, nu doar de seria 3. Interiorul la masina aia era perfect, pozitionarea oglinzilor, comenzilor, directia. La polul opus cel mai nereusit mi se pare e90.
    0 points
  32. Inseamna ca nu ai citit (si simtit placerea in descriere) cu atentie ce au zis altii inaintea ta. Ca o nota adiacenta la cat de scump de intretinut e un BMW, sau in legatura cu reparatii si intretinere, am auzit candva de la un batran posesor de BMW ca dealerii veneau acasa la propietarul masinii inainte, ii ofereau masina la schimb si fie o reparau acolo fie o luau pe cheltuiala lor si isi mai cereau si scuze, aia de la BMW, pentru durerea de cap cauzata! (mi se pare ca e vorba de modelul E36..) Cum e in ziua de azi!? Te rogi la cer ca masina ta sa fie pe mana unui meserias, si sa se rezolve.. bine-nteles dupa ce trebuie in prealabil sa te programezi la ei..
    0 points
  33. Salutare! O sa incerc sa iti raspund punctual: - Atat 335xd-ul trecut, cat si 340xi-ul curent sunt xdrive. Configuratia 225/40/19 si 255/35/19 este cea cu care ambele masini au plecat din fabrica, este un mit faptul ca trebuie toate rotile sa aibe aceeasi latime. Sunt trecute dimensiunile atat in certificatul de conformitate, cat si pe stalp. - La 335xd aveam o medie de 8, insa dupa mult mai multi km. Consumul curent de 11 probabil va mai scadea, deoarece masina e inca "proaspata" si accelerez destul de des doar pentru senzatie si pentru a auzi sunetul evacuarii, pentru ca mai tarziu sa franez. Chestia asta nu o faceam la 335. - 335xd avea 313CP si 630Nm. 340xi-ul (cu MPPSK) are 360CP si 500Nm. Diferenta de cuplu chiar nu pot sa zic ca o simt prea tare, la ambele cuplul maxim este disponibil de la turatii joase. Cand merg foarte linistit cutia schimba la <1500 turatii la 340. La 335 cam la fel. Insa se simte diferenta de putere in turatii mari, chiar daca 335-ul avea 2 turbine si putea schimba chiar in 5000-5200RPM (foarte mult pt diesel), nu se poate compara cu 7000RPM. - As prefera sa nu spun pretul.
    0 points
  34. Exista persoane care fac statistici pe aici, cine ce isi permite sau nu-si permite, discutii principiale tipic romanesti. "Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia." Abtine-ti-va dracu' de la comentarii de -2 lei.
    0 points
  35. 0 points
  36. Salutare, La 340xi, am urmatoarele costuri: - RCA: 1800 lei pe an - CASCO: 1450 euro/an cu service partener inclus (reprezentanta bmw Automobile Bavaria/Contempo) - Revizie cu piese cumparate original: 750 lei piesele (7l ulei 0W30 BMW OE,filtru ulei, aer, polen, nu are filtru benzina) + manopera, fara istoric in bord - Am primit oferta revizie la reprezentanta: 2200 lei cu aceleasi piese ca mai sus - Am primit oferta schimb bujii de aprindere la reprezentanta: 1100 lei - Bujiile originale costa ~85 lei/buc, este nevoie de 6 bucati, daca vrei sa le schimbi separat - Impozit 2050 lei (difera de la judet la judet si de la localitate la localitate) Placutele de frana inca nu le-am schimbat (nu o am de foarte mult timp), insa vor urma cele spate (o pereche de placute spate este cam 380 lei pe original). Am sistemul de frane M-Sport (cu etrieri albastri), si il recomand cu toata inima. Am avut un f30 335xd fara frane sport, si este o diferenta enorma pe franare. Consum: medie de 11-12L/100km. La forja urca spre 20L/100km, dar merita. Sunetul de 6 cilindri este...wow. Masina am prezentat-o si aici pe forum: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/190614-f30-340i-xdrive-2017-mppsk/
    0 points
  37. Nexen e Coreean - nu intra in categoria de mai sus. Este totusi un cauciuc din categoria low cost, mai potrivit pentru Logan, Clio, etc nu pentru un BMW seria 5. Probabil ca da, nu ti-l permiti asa cum se intampla in 80% din cazurile de posesori de BMW sh din RO. PS: Am zis PROBABIL - nu stiu care e situatia ta si nici nu ma intereseaza; eu spuneam ca principiu.
    0 points
  38. Eu am montat Nexen, și nu am ce sĂŁ le reproșez. Dar acum cĂŁ ai zis cĂŁ nu-mi permit 5, nu știu ce sĂŁ fac, sĂŁ o vând?
    0 points
  39. Despre ce prezentare pe youtube este vorba? Da, stiu, toti loganarii si/sau cei cu kilometrajul ca la camioane, insa full fara trapa, asa se comporta.
    0 points
  40. Nu existĂŁ 184 bi turbo Sent from my SM-G965F using Tapatalk
    0 points
  41. Dar nu inteleg, de ce e atat de important sa avem navigatii profesionale, nbturi, plmuri, cand stim cu totii ca in afara de 2 useri de pe forum, restul nu si le iau noi, ci sunt ciordeles? ) Nu merge masina si cu navigatia standard? Sau care e spielul?
    -1 points
  42. Da fii un bun cetatean si ia ciordita de pe olx fara factura. VAi de noi.
    -1 points
  43. Aa, nu m am gandit, e bine atunci, posibil din cauza ca ai bĂŁgat cheia in locaș sau ai pus contactul, teoretic nu apare martor deloc atâta Timp cat nu bagi cheia sau pui contactul. La e60 personal nu mi a apĂŁrut martor in bord, am scos de vreo 2 ori volanul de când o am, dar cum ti am zis mai sus.
    -1 points
  44. Cred ca e vorba de fasaiala care se aude cand accelereaza, se aude pe undeva pe la galerie cand filmeaza la ralanti. Ce s-a verificat la galerie? Teava tobei se tine de galerie printr-un burduf metalic. Poate ala e spart. Ceva miros de esapament in zona motorului?
    -1 points
  45. Fa o poza, pune-o aici si vorbim pe ea. Nu zici cand a fost facuta masina.. Tocmai m-am uitat la mine. La prima apasare de buton, ca sa sa pui contactul, se aprind 5 martori. Doi rosii si 3 galbeni: galbeni sunt ABS si DTC-ul cu sageata sa circulara si un triunghi in ea.., Martor motor - tot galben (asa zisul Check Engine.. de oprit imediat daca apare in timp mersului), Martorul de Airbag, si Martor Frana de Mana (un cerc cu mirare intre paranteze). Dupa ce s-a pus contact se vor stinge (in mod normal..) DTC si ABS, si raman frana de mana, airbag si motor. Dupa ce pornesti ramane doar frana de mana. Orice ramane aprins dupa ce eliberezi frana de mana trebuie investigat!
    -1 points
  46. Am vazut acum 15 ani un sofer de microbuz care, dupa ce a facut plinul, cand sarea pompa, mai punea mana pe microbuz si il impigea stanga/dreapta sa il balanseze cu scopul de a sparge bulele de motorina pt a mai putea turna cativa litri si astfel sa nu sara pompa prea repede. in jumatate din cazuri asa fac si eu. Eu doar daca plec la un drum de peste 400 de km, atunci iau o mica pauza de 10-15 minute. Mi se pare ca luand pauze as irosi toata stradania anterioara.
    -1 points
  47. https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=878637
    -1 points
  48. Power reduction de Olanda sunt de obicei vorbe aruncate de samsari oamenilor care nu se pricep. Cel mai probabil ai un 320 ED. Adica versiunea Efficient Dynamics. Daca vrei sa faci soft nu sunt doar 20 cp; Stage 1 te duce de la 163 CP si 400 NM la 230 CP si 460 NM.
    -1 points
  49. Deci ramane doar Stage 1 in picioare. Ok, pentru audio, ceva sugestii?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.