Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/04/20 in Posts

  1. Reprezentanta nu repara nimic, ca nu are niciun interes sa scada costul. Ei schimba si cutia de viteze cu totul daca ii lasi..
    3 points
  2. Samsaru' vesel. Eu doar cand il vedeam pe ala cum arata ma intorceam si plecam. Dar e interesant de vazut tehnica de aburire.. https://www.farcebook.com/1301141346692626/videos/2133432316801400/?vh=e
    2 points
  3. Si la mine s-a stricat un FRM la o diagnoza cu ICom original si i l-am reparat propietarului. El nu a avut nicio vina , pur si simplu s-a intamplat sa se defecteze la mine. Mi-am asumat ceea ce s-a intamplat iar norocul meu a fost ca l-am reparat singur si nu a necesitat costuri suplimentare. Nu imi dau seama de ce nu ti-au oferit si varianta repararii modulului.
    2 points
  4. Problema asta cu FRM-ul care se defecteazĂŁ la diagnoza sau când iei și pui borna la baterie este una comuna și documentata. La un moment dat chestia asta era asumata de cĂŁtre BMW și modulul respectiv se inlocuia pe barba lor fĂŁrĂŁ comentarii, dacĂŁ se defecta ĂŽn service. Cei din service nu au procedat corect, trebuiau sa rezolve problema pe cheltuiala lor. Pe piața libera modulul respectiv se repara cu 200-400 lei. Puteau mĂŁcar sĂŁ-ți ofere alternativa asta...
    2 points
  5. Nu lasa lucrurile asa, 2500 de lei nu chiar o nimica toata. De acum inainte sa ai vedere, intai iti pui intrebari si apoi platesti, nu invers. Pe mine la o reprezentanta, ma imbiau sa imi activeze video in motion, avertizare centuri si ce mai vreau eu, off the record gen, nu mi-au cerut decat vreo 800-900 de ron pentru asta...am zis ok ca mai gandesc, si cu 250 de ron mi-am cumparat bimmercode si 2 cabluri si mi-am facut singur. Daca ai masina mai scumpa nu inseamna neaparat ca arunci cu banii ca la lautari.
    2 points
  6. Ok. Are turbina la M47 actionata electric. OP, la cat zici ca s-a umblat la motor, probabil ca s-a dat si turbina jos.. ai stat tot timpul langa masina? Noi, eu, nu pot sa iti explic tie ce s-a putut schimba la masina ta in 9 luni. Nu esti multumit? S-a umblat la turbina NEAVIZAT? Solutia e mai jos/sus. Stii, eu zic sa o iei dintr-un loc. Si acela este reglarea turbinei pe banc. Iar o data reglata de cineva cu experienta si echipament, uita ca turbina aceea are avea ceva... /pana incepe sa suiere sau ti sa ti se para/crezi ca din cauza ei motorul consuma ulei. E atat de simplu. Hai sa spun altfel. In momentul de fata turbina ta fata de motor/ECU/DDE e ca un cal salbatic ne-domesticit. "Domesticirea" se face pe banc.
    1 point
  7. Asa este, mulțumesc ĂŽncĂŁ odatĂŁ.
    1 point
  8. Pai cate smenuri se fac la AB..... mai bine iti repari singur masina, in loc de 5 ore sa stai 5 zile si tot e mai ok.
    1 point
  9. Cineva schimba piese pe barba banii ta(i)
    1 point
  10. Plini de meseriasi care mai de care din propria mea experienta. Sunt putin off-topic dar si eu am avut o problema cu inchiderea centralizata acum cateva saptamani la un seria 1. Am schimbat oglinda interioara cu o oglinda de seria 3. Brusc, nu mai functiona inchiderea centralizata. Eram cu mecanicul in masina cand s-a intamplat, el a montat oglinda. A spus ca nu are cum sa fie de la oglinda. Am fost in alt loc, au zis ca trebuie schimbat acumulatorul din cheie, chiar daca nu e sigur ca asta e problema. Al 3-lea mecanic a verificat cheia si a zis ca are semnnal deci e ceva la masina. I-am spus ca am schimbat oglinda si a insistat ca nu are cum sa fie de acolo pentru ca "modulul" de la inchiderea centralizata e in haion acolo unde e si becul ala ce se aprinde cand apesi frana. Ca e o problema des intalnita ca mai intra apa pe acolo bla bla bla. Apoi, a venit un tip cu un tester, s-a tot distrat cu imobiliserul si mi-a desincronizat 2 module CAN si DDS, sau ceva de genu asta. Ei bine masina nu mai pornea abosult deloc si de la cat am dat la automat mi-am bagat picioru si in ea baterie. Noroc ca e cat de cat noua si s-a incarcat dupa ce un meserias (de data asta in adevaratul sens al cuvantului) a venit, s-a conectat la masina si imediat a resincronizat cele 2 module/contoare. Deasemenea mi-a spus sa sun la serviceurile la care am fost si sa ii anunt ca la seria 1 modul ce raspunde de inchiderea centralizata se afla in oglinda...
    1 point
  11. @akon: de acord ca nu exista masini bune la 2 lei, dar de ce sa minti ca masina e impecabila cand stii ca e facuta din doua bucati?!
    1 point
  12. Pana la urma si BMW sau reprezentantele lor nu vor plati direct ei ci furnizorii parturilor/modulelor respective acolo unde sunt aspecte legate de garantie si unde ei cunosc f bine zonele gri. Toti producatorii mai ales cei care opereaza in zona automotive controleaza f bine problemele de calitate in productia de serie. Acolo unde se primeste ceva defect de la un furnizor se fac rapoarte si statistici, iar la final furnizorul X trebuie sa schimbe totul pe barba lui. Plus alte penalitati daca nu le inlocuieste intr-un timp agreat. Posibil ca la reprezentante le este greu sa mai completeze rapoarte ori sa dea explicatii mai departe in sus pe fir.
    1 point
  13. Plangere la ANPC, in mod normal vei avea banii inapoi.
    1 point
  14. Eu zic sa depui plangere online la ANPC, ai factura, ai tot. Iti garantez ca-n maxim 30 de zile ai cei 2500 ron inapoi si se vor ruga ei de tine sa retragi plangerea. Serviceul risca amenda de 5000 ron sau chiar mai mult.
    1 point
  15. True, asta mi-a scapat ) Multumesc, la fel, sa le stapanim sanatosi si fara evenimente. Thread separat nu stiu daca am sa ii fac, dar da, cand trece pandemia ar fi frumos sa le comparam, sa povestim impresii si experientele avute cu ele.
    1 point
  16. in plus, piesele schimbate ajung pe olx si ebay - probabil FRM-ul a fost reparat de electricianul lor si acum e la vanzare
    1 point
  17. Va multumesc tuturor. Am fost neinspirat, dar sunt si unele motive personale care m-au bulversat serios in aceasta perioada si nu am mai stat sa gandesc la rece. Asa este, suma nu este deloc modica si trebuie recuperata cumva, insa eu ma gandeam ca pot rezolva amiabil (chiar daca am platit factura, nu cred ca e o problema). Romulus, ai cumva alta idee?
    1 point
  18. Este vina lor ca ti-au ars modulul la ei in service. Fa-le plangere la ANPC, scrisoare de la avocat trimisa prin executor prin care ii somezi sa ti returneze banii si sa-ti repare masina! Depune plangerea la ANPC online, primesti numar de inregistrare imediat!
    1 point
  19. Odata platita factura inseamna recunoasterea/acceptarea sumei, asta din punct de vedere contabil. Din pacate nu mai poti face nimic.
    1 point
  20. Parerea mea este ca nu trebuia sa platesti de la bun inceput. In afara situatiilor in care te pun sa semnezi pe propria raspundere ca iti asumi diverse eventuale probleme cum ar fi in cazul update-urilor de soft, nu vad de ce ai plati tu o problema aparuta in urma unei actiuni intreprinse de ei. E impotriva logicii. Pot ei demonstra ca modulul de lumini avea o defectiune inainte de a umbla ei la masina? Nu cred...in cazul asta ei trebuie sa plateasca. Masina ta mai e in garantie?
    1 point
  21. Daca ai platit nu cred ca mai poti face nimic, din pacate.
    1 point
  22. Pe aceasta logica, ar insemna ca un service nu poate fi responsabil pentru defectele care apar cat este masina acolo, ceea ce e gresit. In cazul meu, probabil bateria trebuia incarcata la redresor si apoi pornita masina. Nu stiu, nu ma pricep, dar poate asta e cauza pentru care nu li s-a acceptat schimbarea "pe garantie". Eu am dus masina pentru schimbarea unui cablu de 200 lei si m-am trezit cu un defect pe care nu il aveam (am intrat acolo cu lumini, semnalizare). Dar se pare ca problema defectelor care apar in service este reglementata. Cade in seama service-ului. Eu vreau sa stiu daca pot sa evit bataia de cap cu reclamatii la RAR, ANPC si sa pastrez o relatie ok cu service-ul. Eizan, sa nu ma intelegi gresit, apreciez timpul acordat, dar eu caut o solutie. Da, am platit, dar am mentionat ca nu mi se pare corect. Am platit... Ce se mai poate face?
    1 point
  23. Serios! Daca mi ia masina foc in service este de vina proprietarul? Atata timp cat sa intamplat la ei in “curte” sunt raspunzatori. Mi sa intamplat aceeasi chestie si au platit, tot intr o reprezentanta di Bucuresti acum cativa ani. Au redresoare proaste si in momentul pornirii dau un spike si ti ard module. Pt initiator: Daca nu ai platit inca, vb cu seful de service,in nici un caz nu este vina ta!
    1 point
  24. @XAdi mie mi se pare halucinant sa-ti spuna ca au ars o piesa si te costa x bani reparatia... m-am uitat si la data, dar nu e 1 Aprilie! Ai platit deja?
    1 point
  25. Da, la facelift s-au schimbat multe si importante: directie, suspensie, motoare. La farurile led scrie pe ele pe lateral 'adaptive'. Mie suspensia de F mi se pare prea moale (comparativ cu cea de pe E), chiar si la facelift
    1 point
  26. Faptul ca motorul 2.5D are putere mai mica decat cel similar 3.0D (cu aceeasi capacitate 3L) , nu ar trebui sa fie impedimentul major in cumpararea masinii, daca toate celelalte criterii sunt favorabile . In definitiv, motorul se poate resofta usor la cel putin puterea celui 3.0D , chiar mai mult . Problema este ,cum zice colegul, ca si N57 au probleme cu distributia - nu asa des ca si N47. Vad o alta problema in faptul ca masina o sa te duca la un impozit mare, in timp ce e cam veche - parca motorul respectiv nu se mai fabrica din 2011 sau 2012 . Oare merita impozitul ?
    1 point
  27. pentru amatorii de seria 5 GT F07 https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-gt-an-2014-diesel-2-0-IDdGXWx.html WBA5N21070D495322 masina cumparata din Romania. ultima intrare in service: 27/06/2019 Key 195027 Km 38434 S.C.ProleasingMotors S.R.L. ,SoseauaPloiesti-Buzau dupa 1 an si 3 luni masina se vinde cu kilometraj 199 860 km pusi asa ala sentiment, numai sa nu fie 200.xxx km ca sigur nu se mai uita nimeni, deci masina a facut doar 4800 km de la ultima intrare in service sau masina a iesit din garantie la 200.000km si proprietarul s-a gandit sa dea putin kilometrajul inapoi fix sub 200.000 ca sa fie credibil si plauzibil? doar el stie :twitch: alte lucruri interesante: - in poze masina are HUD pe cand de fabrica ea nu a avut. oare e un mare pasionat ce si a facut retrofit de HUD? - in descriere spune ca masina are xenon desi ea de fabrica nu a avut. alt retrofit de pasionat ? - HBA alt retrofit ? sau pasiunea se trage de la dauna fata de 100.000 RON inregistrata in baza de date a RAR acum cativa ani ? oare are facturile si de la reparatia aia? :pirate: mai conteaza ca Production date: 20-Nov-2013 ? Cui ii pasa !?
    1 point
  28. Si alea premium tot galagioase sunt. Am condus un G20 tipla, cu cauciucuri premium noi nonrunflat. Se auzeau mai tare ca gumele mele vechi de ceva anisori, puse pe o masina din 2005.. Just saying. Oare fonic, care masina era mai premium... Premium nu ar trebuii sa fie defapt experienta ta? Sa nu mai zic de problemele pe partea de suspensie ce le agraveaza mult mai repede rft-urile si de faptul ca sunt mult mai greu de dejantat si daca mergi la cineva nepriceput poate zgaria jantele sau chiar mai rau.
    1 point
  29. Am avut si runflat si nonrunflat, pentru mine raspunsul este clar: Nonrunflat. Am roata de rezerva, chit pana si gata, nu ma doare capu. Inafara de linistea ca poti sa mergi pe pana runflaturile au numai minusuri. Si gandeste-te ca faci o pana pe lateral, Doamne fereste, atunci nu mai ai ce sa faci, chiar si cu runflat... In schimb daca ai o roata de rezerva + chit pana(de ce nu), ai si linistea ca poti face drumetii fara prea multe dificultati si o stare tehnica mult mai buna, comfort superior, consumt mai mic, dinamica mai buna. Acuma fiecare e liber sa aleaga ce vrea
    1 point
  30. Nea Nicu a spus un mare adevar : "Masini bune pe 2 lei nu exista". Asa ca pt cei ce cauta super oferte si prima intrebare cand vad un anunt este "Ultimul pret", exista nisa asta de samsari gen Nicu.
    0 points
  31. Nu stiu ce zici, nu am avut probleme nici eu nici toti cunoscutii care au folosit astfel de servicii. Iar cum in momentul in care am configurat masina am avut optiunea RFT sau normale (direct in configuratorul BMW), nu exita nici echipata necorespunzator din acest motiv ca sa se supere asistenta pe mine.
    0 points
  32. ..mare grija ce presupui ca merge in Europa, ca s-ar putea sa ai surprize.. cum autoritatilor prin vest le cam place sa citeasca si sa aplice dupa punct si virgula ce esti indreptatit sa primesti si ce nu, .. o masina neechipata corespunzator, adica cu cauciucuri normale si fara roata de rezerva, dar care ar trebui sa aiba cauciucuri RUN FLAT bla, bla, pentru a ajunge la primul service!) s-ar putea SA NU FIE ASISTATA, sau si mai mult de atat, tu sa fii tu nevoit sa platesti in plus (remorcare-recuperare..) pentru simplu fapt ca nu ai respectat conditiile minime necesare de a fi sprijinit.. Cu alte cuvinte, in anumite tari spre exemplu, NU AI VOIE sa schimbi singur roata de rezerva PE AUTOSTRADA! Trebuie sa chemi serviciile iar acestea iti vor schimba roata ta buna din portbaga, inlocuind-o pe cea cu pana. De ce? Pentru ca ei considera ca te expui tu personal unui foarte mare risc (de accident evident)... daca nu ii chemi: aceste servicii stiind exact ce sa faca ca sa evite ORICE ACCIDENT grav. Nu mai zic ca in caz de defectiune la motor NU AI VOIE sa astepti in masina; e ilegal. Asa ca mare grija cum citesti si cum interpreteaza unii, de fapt oricare e indreptatit sa stie.. ..Nu e bine sa fii raspandac de informatii gresite daca nu esti informat pana la capat, stii ce zic?
    0 points
  33. De aceea bine ar fi ca unele topicuri sa fie facute sticky, adica sa le vada si citeasca din prima pagina (bla-bla-bla) tot romanul care se logheaza pentru prima oara aici. Si daca mai are intrebari SUPLIMENTARE atunci raspundem..!
    0 points
  34. Pfff, ANPC suna si vorbeste. In alta ordine de idei..Xadi are bani...a dat 3000 lei fara sa clipeasca...indiferent de situatie.
    0 points
  35. Seaman, daca eu am cumparat de doua ori albastru de la dealer, e bine sa caut albastru sau sa iau roz? Nu stiu daca vreau mai long-life atat timp cat nu e G11, ce pune fabricantul. Zero probleme in peste 100k km, cu 3 schimburi de antigel. Fara ironie. (Sunt cu Matose, de data asta, din instinct..)
    0 points
  36. Ai vandut X6 2013 si ai luat acelasi X6, 2015? GG
    -1 points
  37. Ce dimensiune ce pret ce sezon? Fiecare o sa cam recomande ce are sau a avut si o sa ai 1000 de recomandari. Eu am pe F15 run-flat vara Pirelli Scorpion Verde si iarna normale, Goodyear Ultragrip XL. Destul de multumit de ambele.
    -1 points
  38. Eu stiam ca in general, dupa anul 2000 constructorii de masini au trecut la G12 (cel roz) odata cu folosirea pe scara tot mai larga a blocurilor motor de aluminiu si a sistemelor racire tot mai sofisticate. Eu cel putin am in masina (320d, 2007) antigel roz, asa am cumparat-o, asa a fost si la fostul proprietar. Acum fiecare cum crede.
    -1 points
  39. Nu mi-ai demonstrat nimic . Punct ! Folclor ! Punct !
    -1 points
  40. Seaman, frustrarile tale, pot fi si ale mele. Dar daca eu nu am avut experienta proasta cu, cel albastru, nu vad de ce nu as spune ce pun si ce vinde dealerul. In rest, ai multa dreptate, BMW joaca la limita nervilor nostri! A, pentru OP, cand am schimbat antigelul l-am amestecat cu apa distilata, ca ala de la dealer protejeaza la -40 (ca toate celelalte). Am citit pe un forum strain ca au recomandat si altii si am mai cumparat si un bidon de 5 litri de apa.. A, fiind la al doilea termostat principal, zona aceea interioara pe unde trece lichidul era perfect curata. Nu ca ar fi ceva neobisnuit dar tin minte ca la primul schimb de antigel m-a mirat cat de subtire era pe o parte blocul in zona in care era fixat termostatul. M-am temut ca o sa corodeze si o sa o b××××sc.. ca nu as avea cum sa re-etansez.. In fine, schimba antigelul, dar schimba-l si la 2-3 ani si cred ca o sa fii cel mai ok. Cred ca asta e cel mai bine de facut.. Cred ca antigelul are si un rol de ungere a lagarului pompei... Probabil pompa de apa ar fi mers si la 400k km cat are motorul acum daca nu o schimbam preventiv.. nu mi-am permis sa risc atat de mult- a schimbat-o pe la 343k ; pompa pe curea. Am gasit un link interesant. https://gtshina.ru/en/tehobsluzhivanie/otlichie-antifriza-g11-ot-g12-vse-chto-neobhodimo-znat-pro-ohlazhdayushchuyu/ Pe la mijloc spune ca G12 poate fi albastru. Dar intr-adevar G11 nu tine mai mult de 2 ani si devine abraziv... "The variety of products on the market has made drivers often interested, is it possible to mix g11 and g12 antifreeze and other classes? There are a number of rules that every driver should be familiar with: Mixing G12 and G11 is strictly prohibited due to the use of organic and inorganic additives in these antifreezes. You can mix G12 with each other with different colors with the same composition. The composition of G12 is compatible with G12 +. Formulations c G12 + to G13 may be added to product G11."
    -1 points
  41. Realoem, 99,999%. L-am folosit si il folosesc ca referinta pentru 99% din piesele comandate de pe alte site-uri.
    -1 points
  42. Am gasit si eu linkul asta: https://www.overclockers.co.uk/forums/threads/consequences-of-wrong-grade-gearbox-oil.18231352/page-2 Iti da putin apa la moara dar trebuie luat considerare ca alte uleiuri, facute de altii.. NU prea sunt compatibile, fiind prea puternic aditivate (chiar daca sunt mai noi) iar cutia de viteze ar putea contine alte metale sensibile la anumiti aditivi asa mai abundenti sau chimical diferito de uleiul cara a fost gandit IN PROIECTAREA CUTIEI..!
    -1 points
  43. Evident ca, cel mai intelept ar fi daca alegi in alt ulei mai ieftin din alta sursa, sa afli cat de mult poti daca noul ulei de cutie nu este prea aditivat.. (cum s-a observat mai sus..) daca nu iti place sa cumperi direct de la sursa/dealer. El, dealerul nu prea are de ce sa isi bata cuie in talpa.. Bafta in alegere.
    -1 points
  44. cum spunea cineva in trecut, discutia asta e in fiecare an ... in 2009 : http://www.bmwclub.r...41-tip-antigel/ in 2014: http://www.bmwclub.r...ntigel-trebuie/
    -1 points
  45. Am si eu o intrebare, pt ca voi stiti mai multe ca mine: La momentul cumpararii masinii, eu nu am luat nimic extra in relatia cu comunicatiile. Eu, de exemplu, nu am Apple carplay. Android auto nici nu era pe Bmw atunci. Intre timp m-am saturat de stat ca loganarii cu telefonul in mana pe Waze. Oare as putea sa fac un retrofit ca sa am android auto si astfel sa am proiectia waze pe displaiul masinii+alte facilitati aduse de android auto? Sau se rezolva asta la reprezentanta cu un update de soft?
    -1 points
  46. da, ar fi bine o grupare de topicuri...
    -1 points
  47. Cum pot sti daca am ultima varianta de software? Ma gandesc ca eroarea cu senzorul DPF ar putea fi eliminata printr-un update de soft. Martorul in bord mi se aprinde si se stinge dupa nicio logica. Scrie ca as avea varianta: Telephone TB-006.027.001 Media MB-006.027.001 nu pricep ce legatura au telefonul si media pt a identifica software-ul masinii
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.