Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/17/20 in Posts

  1. Am cautat un topic despre asa ceva si nu am gasit. Ma adresez celor cu motorizari diesel si cutii automate. Are cineva montata, ca o improvizatie sau fabricata, o astfel de valva ? Ar fi deosebit de utila in cazul in care, stiti deja, motorul o ia pe ulei in cazul turbinei defecte. Am gasit pe net un producator american pe nume Amot, care fabrica asa ceva pt anumite motoare diesel, puse nu doar pe autoturisme. Este un sistem simplu, care candva, dar si in prezent, se regasea pe baza aceluiasi principiu, pe camioanele romanesti. El apare si pe Octavia motorizare 1.9 TDI. Probabil si pe alte masini. Eram curios daca cei mai ingeniosi si intreprinzatori dintre voi au incercat o astfel de improvizatie ? Pun mai jos doua poze cu astfel de valve de blocare a aerului catre admisie. In primul caz, este cu actionare directa, ridicand capota, iar in al doilea, cu actionare prin cablu, din cabina. Ar fi posibil sa facem o astfel de valva pe vreun furtun la masinile cu cutii automate ?
    2 points
  2. Dca optezi pentru E60, ai mare grija ce iei si sa l iei cu cat mai multe opțiuni ca sa nu te apuci sa bagi mulți bani in retrofit uri, ĂŽnsĂŁ in același timp sa nu fie scump la pret. Se gĂŁsesc pentru ca m am uitat, dar de bĂŁgat cel puțin 1000 euro in el, sigur va trebui sa bagi. Daca mergi pe benzina poate va trebui sa ĂŽnlocuiești simeringurile la supape, ĂŽnsĂŁ nu e ceva de speriat, sunt cam leșinate si mananca mult, ĂŽnsĂŁ cred ca tot mai bune ca un diesel sunt.
    2 points
  3. ceva gen parghie de care trageai ... cum era pe vechile aro-uri diesel? NU stiam ca se mai practica ... la motorizari mai noi obturarea admisiei pt. oprire.
    2 points
  4. Oferta pret bavaria Bucuresti 2900 lei, ulei si toate filtrele, acelas lucru oferta bmw ploiesti 2000 lei, ca sa vedeti in ce hal sunt reprezentantele din Bucuresti. Mare grija, sunt foarte multe cazurile in care mecanicii nu au schimbat deloc uleiul sau doar partial, bineinteles in acte s-a schimbat totul.
    1 point
  5. Se poate opri fluxul de aer. Unii au reusit cu extinctorul.
    1 point
  6. Exact. Ar fi o improvizatie care salveaza motorul. Deloc lipsita de importanta. Problema e ca s-ar putea sa nu-ti dai seama ca e pe duca sau sa fii nevoit sa faci un drum asumandu-ti un risc urias. Daca ai acea improvizatie, altfel pleci la drum. Nu e acelasi lucru, deoarece efectele nu sint aceleasi. Nu are legatura cu alimentarea cu motorina. E vorba de "plecat pe ulei". Degeaba tai motorina. Trebuie sa tai aerul sau uleiul. Daca auzi. Si daca nu auzi sau esti fortat de niste imprejurari sa mai mergi putin cu ea asa ? De ce sa nu dispui de o solutie ieftina si salvatoare ? E plin netul de masini automate distruse in acest mod - X5, 320D etc. La manuale bagi a 6-a cu frana tinuta si dai drumul la ambreiaj => salvezi motorul. La automate, daca nu tai aerul sau uleiul, pa pa motor. Unde exista asa ceva la E46 diesel automata ? Dupa stiinta mea nu exista la niciun BMW. La benzinar. Pt ca-i tai curentul la bujii => nu mai ai aprindere. In cazul cutiilor automate. Daca ai cutie automata, problema te vizeaza si pe tine. Ma gandeam la o astfel de improvizatie, pusa pe furtunul ala gros din dreapta, cand ridici capota. Cel dintre EGR si intercooler, parca. Daca s-ar gasi o firma care sa faca asa pt automate, bani grei ar face. Ceva similar in cazul celor de la Redo, de la care eu am cumparat si pus pe masina, clapete de inox.
    1 point
  7. Gandindu-ma zilele acestea, am realizat ca nu voi dori sa vand masina prea de curand. Doresc sa o tin la mine, sa termin proiectul pe care l-am inceput si sa achizitionez o masina separat care sa-mi ofere mai mult spatiu, un motor mai mic si care sa-mi fie folositoare sa merg stanga-dreapta. M-am gandit la un E60 520i (2.2i) sau chiar la un 525D (2.5D). Nu vreau sa tintesc spre F10 pentru ca nu cred ca mi-as permite un F10 si un 335i deodata. Daca mi-as achizitiona un E60, as dori sa-i fac niste retrofituri utile..
    1 point
  8. Sau dai jos capacul fa contactul manual si asa afli da e ala.. Sau si mai simplu, cu atentie inlocuiesti contactul facut in releu cu o sarma subtire in priza lui..
    1 point
  9. Cum adica sunt topite? Vino cu mai multe detalii, poze eventual. Ce putere au becurile care sunt acum? Nu are cum calculatorul sa bage mai mult voltaj. S-ar fi ars becurile inainte sa se topeasca ceva. Pe becurile din stopuri e trecuta o valoare marcata cu W. Cauta si spune. Sau altfel, 21W e puterea becurilor de stop la masina aceea. Orice altceva mai mare topeste..
    1 point
  10. Salut si scuze pt intarziere ! Nu am ornamente... pe viitor da PM si atunci iti raspund imediat.
    1 point
  11. Sunt de acord. E90 are unul din cele mai slab calitative interioare - daca nu ai piele, e chiar un dezastru . Cel mai bun lucru la E90 este ca nu e "barca" si directia mecanica e destul de ferma . In rest foarte rigida cu suspensie standard .
    1 point
  12. Am condus atat E90 cat si F30 LCI (masina pe care o am + altul de la serviciu). F30 este cel putin la fel de sportiv ca E90, dar mai bun, rafinat, spatios, modern, motorizari mai bune, etc. Nu exista practic termen de comparatie. Un topic care este imposibil sa fie obiectiv - fiecare o sa-si laude masina... si cum sunt pline strazile de E90 (a ajuns cum erau E46 acum 10 ani - la fiecare colt de strada, 9 din 10 fiind cosciuge pe roti) - concluzia o vedem in clasament.
    1 point
  13. Mai trebuie sa si fi detinut toate modelele ca sa poti sa-ti faci o parere obiectiva despre care e mai bun .
    1 point
  14. Carvertical este o panarama, acum aveti aplicatia de la RAR care e foarte utila, arata nr de km de la inmatricularea in atara cat si daca a avut daune pe asigurare. Daca vrei istoric complet, apelezi la reprezentanta ...
    1 point
  15. Nu trebuia sa scrii atat de mult in topic. Era suficient sa cauti pana si prima cautare pe google, stiai ca trebui facuta geometria o data cu schimbarea arcului, arcurilor.. Dupa cum puteai sa iei masina cu geometria nefacuta de ani de zile! Geometria se face chiar periodic la 2-3 ani daca tii la masina, rulmenti, suspensie, cauciucuri! Toate astea de mai sus CONTEAZA la stabilitatea masinii la consum si la fiabilitate! Asta tine de intretinere. ..daramite cand umbli (inevitabil la punctele de reglaj) cand trebuie sa schimbi ceva..! Cauciucurile tale se uzeaza neuniform din secunda 1 cand conduci masina cu geometria nefacuta! Faptul ca TU observi ulterior, aproape nu mai are rost.. (Echilibratul rotilor e cel care trebuie sa ne faca sa facem geometria?? Sau poate vibratiile??..)
    1 point
  16. revin cu o rezolvare ptr ca vad ca majoritatea dupa ce is afla problema nu mai raspund.Vreau sa multumesc celor care au comentat.Anul trecut am schimbat bratele de pe punte fata "MOG" si se pare ca acestea au fost problema principala.defectul lor era ca pivotul din capatul bratului sta intr-o bucsa de cauciuc,acesta find prea elastic sau prea moale,de acolo si vibratii stanga dreapta indiferent de echilibrari si jante,anvelope...Acum a ramas o trepidatie sau o 'zguduiala' de la 140 in sus dar care se simte in toata masina..banuiesc ca este de la cardan sau rulment deoarece cate o data cand este incalzita masina dupa ce opresc si dau in mansalier se aude un zgomot ca de lovitura"DONG"
    1 point
  17. am verificat si eu o masina la care stiam clar daunele (care erau oficiale si prezente in istoricul bmw) si pot sa spun ca sunt bani aruncati...pe site concluzia a fost ca nu are daune si nici inscrisuri la asigurari...fals...singurul lucru util este istoricul km de-a lungul timpului, in rest doar info pe care le gasesti gratis sau total inutile, din punctul meu de vedere raportul carVertical este inutil si mult prea scump pt ce date ofera... concluzie, nu folositi carVertical asta, e jenant...
    1 point
  18. Daca ai cont pe mega.nz , vezi link-ul... Daca nu , fa-ti unul free dar dai jos doar un dvd / zi ca este limita de download. Succes... https://mega.nz/#F!pHpn3QaA!IafhYA-E3eC9XqHGpLRUjA
    1 point
  19. Cutiile ZF6hp si ZF8HP mi se par ft ok, daca le schimbi uleiul la 80-100K km nu ar trebui sa ai probleme. Cele de la Mercedes 7G si 9G mi se par finute, insa stau prea mult subturate si schimba greu inferior. Am condus ML, Vito, E-klass, C-klass si S-klass. Aceeasi senzatie cu toate. MAsinile in schimb per total ft elegante si gratioase Totusi, voi ramane fan BMW toata viata! Nu as mai lua cutie manuala....
    1 point
  20. Prefer automate. Pot sa adaug si eu un feedback personal, ca si posesor de BMW E53 (6 trepte) si BMW F07 (8 trepte), ambele masini cu peste 400.000 km, istoric ok, cu doar un schimb de ulei efectuat la cutia de viteze (in ambele cazuri ca. 1000 ron), functioneaza si acuma perfect.
    1 point
  21. prin manuala eu inteleg si ambreiaj-volanta -rulment care pica mai repede decit o automata mai ales la motoarele mai noi si cu cuplu mare la turatie mica.Hai sa-ti dau un exemplu: 530d automat vs manual,unde la manual ambreiajul pica pina in 200.000,automata nu-i faci nimic,poate un schimb de ulei acolo
    1 point
  22. Dim NCS merge stigur activarea lor. Ce am observat ca dupa activarea lor si functia de ceata se schimba. Mai exact atunci cand ai proiectoarele de ceata pornite si comuti pe faza lunga ceata se inchide,,,
    1 point
  23. nu stiu ce e cu mufa aia, dar ai verificat mai intai siguranta sa nu fie arsa ?
    0 points
  24. La ce e nevoie de valva aia, cand exista throttle valve care e o valva de aer la diesel-uri si se inchide la oprirea motorului din cheie sau buton ? Nu am experimentat decat o data "luatul pe ulei" , dar motorul s-a oprit din buton . Daca nu se opreste poate imi explicati de ce , in conditiile in care aerul e taiat de throttle valve . @ bimmer - o turbina care suiera nu o va lua neaparat pe ulei . De multe ori suiera din cauza uzurii sau "ascutirii" palelor pe partea de compresor . Am avut o astfel de turbina suieratoare pe E60 si merge cu suierat de peste 10 ani.
    0 points
  25. Volan BMW M Sport E9x Ergonomic + Carbon.
    -1 points
  26. Nu cred cĂŁ-i de la pĂŁlincĂŁ, aș merge pe antenele 5G
    -1 points
  27. Sau/si scrie pe bidon tragand o linie in dreptul lichidului ramas cu data si numar de km cand ai pus si asa tii si o evidenta a lichidului consumat dupa un numar de km facuti; daca tot faci plinul..
    -1 points
  28. Ce legatura are impozitul cu gradul de poluare ? Impozitul ar trebui sa fie taxarea unei valori a obiectului si nu e taxa de poluare. Ca ar putea sa contina o componenta referitoare la poluare e altceva .
    -1 points
  29. Pai in prezent impozitul e oarecum calculat ĂŽn funcție de poluare/cilindree, nicidecum nu are legĂŁturĂŁ cu valoarea bunului deținut. DacĂŁ au ĂŽnceput prin a acorda bonificații serioase electricelor/hibridelor, ar putea clar sĂŁ treacĂŁ și la o taxare in funcție de CO2/clasĂŁ de poluare, și sĂŁ uite naibii regula capacitĂŁții cilindrice E un nonsens modul actual de calcul.
    -1 points
  30. Ce inseamna mild hybrid? Nu am auzit asa ceva.
    -1 points
  31. Sistemul ala "mild-hybrid" ar putea sa explice consumul tau redus in anumite situatii(cruising ?) . Dar cum spuneam ,la un moment dat bateriile alea trebuie sa se reincarce si consumul va fi altul - ceea ce face consumul tau instantaneu irelevant . Despre poluare - foarte corect - taxa aferenta trebuie sa fie relevanta si separata de impozit . Sau eliminat impozitul, care parca nu exista in Franta, de exemplu . Impozitul relativ la cilindree poate sa rezide din faptul ca o masina cu cilindree mai mare e in general mai scumpa . Cresterea exponentiala a impozitului la peste 2000cc , este pentru a descuraja folosirea motoarelor mari care in mintea lor polueaza mai mult . Oricum, la noi, totul e varza .
    -1 points
  32. Pai pe 19 pe e90, era ca s8 cum ai avea de 21 pe g30. Cred ai eu ca asa era. Ce anvelope erau, 225/35 pe fata si 255/30 spate?
    -1 points
  33. branevl, daca tu vrei sa dai un branci, noi nu. Corect, un diesel e ultima masina care ar trebui luata pentru in drum zilnic de doar 5km. Cand mama masii invatam sa alegem potrivit nevoilor!? OP, cu un benzinar poti face economie de carburant, se incalzeste muult mai repede (inauntru, daca macar asta te intereseaza), iar motorul nu v-a avea mai multe probleme! Tot ce trebuie sa inveti, dupa cum zici ca esti tentat, e sa nu te dai prea tare cu ea.
    -1 points
  34. Sagitarius, tu te plangi ca s-a topit putin acolo de peste 10-15 ani de cand e masina.. si vrei sa nu se mai topeasca.. Daca vrei sa dea mai putina tensiune, e aproape evident ca stopul tau nu va mai fi vizibil noaptea/pe ceata, pe ploaie.. s.a.m.d. si iti asumi in consecinta asta.. Acum, eu nu am auzit de (mari) probleme cu stopurile la E91.. in afara de faptul (tot din cauza caldurii degajate probabil..) ca arcul din fasung se innegreste si apare o rezistenta pe suprafata.. ca o oxidare.. si apoi erori.. Problema mai complicata ca asta nu am auzit. Dar in final, daca pentru tine e inca o problema, ai solutia de la Eizan si s-a rezolvat. Sa ne spui cum ai procedat. (Nu mai e nevoie de poze..)
    -1 points
  35. Asta e poza pe care am facut-o atunci la Eroarea de EGR. Legat de filtru de particule, la mine nu aparea warning cum ca ar trebui schimbat, ci doar ca ar trebui regenerat. A ta cum merge si ce ai schimbat la ea pana acum? 150,000 km in 3 ani (de la 65,000 in 2017 la 215,000 in 2020). Da, si mie mi s-a parut cam mult, dar mai bine asa decat invers si sa fi suspectat ca km nu sunt reali. Ma bazez pe faptul ca acesti km au fost facuti pe autostrada in Germania, ceea ce in opinia mea e mai bine decat 50,000km facuti pe strazile din Romania si la trafic de oras unde mai mult stai decat mergi.
    -1 points
  36. Pai nu e vb de cutia de viteze e vb de cutia de transfer. E cutiuta care te ajuta sa ai xdrve / 4x4. Schimba urgent uleiul ca pot sa apara probleme mari.
    -1 points
  37. Arderea are nevoie de aer, indiferent ce arde, motorina ulei etc. Daca i-ai luat aerul se opreste, a reusit cineva si la un aro )) Apropos de aro, viconte, la aro cand trageai de sarma nu-i lua aerul, opreai pompa de injectie, vb de modelele aro mai vechi cu motor de brasov... Ar fi utila valva dar mai util sa ai turbina reconditionata.
    -1 points
  38. vezi si tu pe realoem.com cu seria de sasiu.
    -1 points
  39. Pai are senzor cutia de transfer, sa vezi ce de erori iti da daca o ia razna...
    -1 points
  40. Aproape din acelasi motiv din care se opreste daca o bagi in viteza dupa ce ai oprit imediat ...si s-a oprit motorul (bagand in viteza.. pe loc fiind aproape stationand..). Trebuie sa il flamanzesti de ceva; inertie in primul caz, aer in al doilea. Nu stiu motoare sa suiere de ani de zile din cauza turbinei; poate e din alta cauza, dar in fine.. sa ne ocupam de situatia data, turbina pe ulei, nu?..
    -2 points
  41. ..asa se intampla cand vrem faruri si stopuri cat mai mici.. (noi clientii) "inclusive".. "modern".. dar cu becuri, ca-s mai ieftin de produs, de catre producator. Si becurile astea degaja caldura, stii ce zic.. Putere prea mare, intr-un spatiu mic rezulta topire.., in timp..
    -2 points
  42. Daca ingrijorarea e asa mare eu as pune un comutator/intrerupator pe sa zicem ceva alimentare.. a pompei de inalte sa zicem, sau pe alimentarea vreunui releu care sa zicem brusc nu mai recunoaste cheia de contact.. si taie alimentarea sa opreasca motorul.. Varianta cu blocarea aerului a motorului tot il va opri asa ca... iata o solutie mai ieftina, daca ingrijorarea e mare. Cum a zis si Bala, daca auzi ca suiera o schimbi in cel mai scurt timp! Cel mai sanatos. Daca nu ma insel, cred ca numai "manualele" sunt predispuse la a lua pe ulei pentru ca turbinele sunt turate peste limita aceea care le face sa-si blocheze vanele variabile pe maxim. La automate nu prea ajung la accea limita.. pentru ca, cutia schimba inainte de turele alea.. decat poate daca masina este sport.. Mai sus e doar o presupunere, cred corecta..
    -3 points
  43. Pentru verificare vin online recomand https://carvin.ro/ unde veti avea reducere 20% prin carVertical, 3 masini am verificat prin ei si de fiecare data am primit informatii aproape complete.
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.