Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/19/20 in all areas
-
Salut, Am achizitionat de curand (2 luni) un BMW F10 din 2013, motorul N47T, 2 litri diesel, 184 cp, xDrive, 100.000 km. Automobilul a fost achizitionat de la Automobile Bavaria, garantie inclusa 2 ani, km reali, nu a fost facuta pachet, tot ce trebuie. Masina imi place extraordinar de mult. Am fost asigurat ca primesc o masina impecabila si chiar daca nu e asa, se rezolva ulterior. Toate bune si frumoase pana aici. Urmeaza sa descriu detaliat simptomele problemei pe care le are masina: - Inainte de achizitie am auzit un clancanit in momentul in care miscam volanul spre stanga sau dreapta tot. Reprezentatul de vanzari a fost informat de service ca e normal sa fie asa. Nu sunt probleme. Am zis ok, am garantie in caz ca nu are dreptate. - Masina a avut schimbate urmatoarele: o protectie amortizor stanga fata + semering planetara stanga spate. - In prima zi a achizitiei am observat ca volanul nu era drept cand mergeam in linie dreapta. Era inclinat spre stanga, nu exagerat. Am zis... e ok, merg cu ea in service, se rezolva. - A doua zi am plecat cu ea la drum lung. Masina tragea stanga dreapta pe drum ca in palma de drept. - Pe drum mai prost, un drum normal pentru Romania, efectiv simteam ca si cand pasagerul din dreapta imi trage de volan spre stanga/dreapta. - Am fost la Automobile Bavaria si mi-au zis ca e nevoie de geometrie. Dupa indelungi certuri, i-am convins sa o faca pe garantie. - Pentru ca aveam bieletele si capetele de bara gripate nu au putut sa o faca. Trebuia sa le taie ca le poata inlocui. - Au schimbat bieletele, capetele de bara, au facut geometria, volanul a devenit drept. Au zis totul e ok acum. - Clancanitul venit din compartimentul motor, central, a ramas. Cand ajung cu el aproape maxim stanga/dreapta. Zgomotul mai diminuat. Reprezentantul de service a zis ca e ok sa fie asa, ca asa suna caseta de directie in sarcina. - Pe drum drept (ca in palma trebuie sa fie) merge bine. Problema cu directia pe drum mai prost, usor denivelat persista. Ma trezesc uneori pe contrasens cu ea. Simt efectiv ca imi trage de volan, mai ales intre 80-100 km/h, uneori chiar violent. - Pe drumul dinspre Bucuresti spre Targoviste este aproape imposibil de condus, ma oboseste efectiv. - In plus, am observat ca imi scartaie ceva si pe puntea fata si pe puntea spate la trecerea peste limitatoarele de viteza. Va rog sa ma ajutati cu pareri/sfaturi despre ce ar putea avea si ce pot sa fac in continuare. Am ajuns la un grad de disperare cu chestia asta. Deja e o problema de siguranta a mea si a celor din masina. Multumesc frumos!1 point
-
Gata….pe parte de probleme motor am rezolvat. Astazi am adus masina de la reprezentanta BMW, unde i-au schimbat galeria de admisie si releul bujii incandescente. Mi-au spus ca lantul de distributie nu suna a paguba, tampoanele motor sunt ok. Se pare ca nu mai e nimic de intervenit pt. motor acum. Cu toate acestea, parca nu ma face prea fericit cum se aude motorul la relanti de afara. Deh, poate m-au dilit motoarele L6 benzina de-a lungul timpului. Ma asteptam sa sune ceva mai rafinat fata de vechiul M57 e39 al tatalui meu, dar se pare ca e tot cam pe acolo. Asa o fi specificul lui, asta e. Cu toate ca nu tradeaza nicio problema din spatele volanului, prin iarna o sa continui sa remediez problemele cu flansa cardan,bucse, brate inferioare si ce-or mai fi constatat la reprezentanta atunci cand am verificat-o inainte de cumparare.Vreau sa o aduc la nivelul la care se afla 325i-ul acum.1 point
-
cand eram la facultate aveam niste prieteni cu o dacie 1310 rupta fara incalzire si cand era inghetata toata masina faceam cu bricheta doua gauri cat doi banuti si asa plecam cu ea, cu ochii lipiti de parbriz , lumea se uita speriata pe strada la noi, nu se vedea nimic in masina, era toata gheata si totusi mergea pe strada1 point
-
Fa o constatare intr-un service agreat RAR, apoi mergi/scrii la BMW sa iti rezolve problema; daca nu sunt cooperanti, reclamatie la ANPC (sunt destul de eficienti).1 point
-
Si care mai apoi fac topic pe forum ca le consuma bolidul cam mult. Normal, pentru ca, cara zapada! Sa vezi acum ploaie de minusuri1 point
-
1 point
-
Astia care plecati in 10 secunde ,sunteti aia pe care ii vad cu zapada de 1 m pe masina si doar o gaura la sofer ! Tanchisti!1 point
-
1 point
-
Webasto, da, ala a devenit optiune dupa e39. Dar daca e vorba de rezistentele electrice pe conducte (ca la feon), sunt pe toate, era ceva standard.1 point
-
Sunt schimbate acum 3 luni S-au dat jos s-au pus iar, strâns, etc Dupã 3-4 mecanici am descoperit singur problema, este exact unde intra curcea de la volan in caseta. Ceva rezolvãri? Din cate am observat partea aceea poate fi data jos, merge oare de la una de Anglia ?1 point
-
Am spus deasupra ca eu plec cu ea cand scade relantiul plus ca a mea este pe benzina. Din ce stiu este optiune deci nu toate masinile diesel au.1 point
-
@Ambrosie, da, cu motorul oprit se aude o bataie. Similar cu un joc in caseta. Te tin la curent cu evolutia. Multumesc pentru raspuns. @raduron10, da stilul meu e sa fiu amabil. Eu doar incerc sa gasec solutia la problema. Caut sfaturi sa vad cum ma orietez. Nu vreau sa arunc cu pietre in Bavaria. Legat de garantie, nu am hartiile la indemana. Le citesc si revin.1 point
-
Am testat-o in parcare la ei. Nu puteam sa plec cu ea de acolo. Simptomele nu s-au manisfestat. Am mentionat si mai sus ca mi s-a spus ca e normal sa faca asa. Am avut incredere ca na... Nu e asa de scumpa caseta. E undeva la 1-2 mii de euro. Pana la 20k cat e masina e diferenta.1 point
-
Teoretic e simplu cu garantia, practic ei pot spune ca e totul ok si refuza. Sa fie oare caseta de directie? Simptomele astea duc catre ideea asta? Din experientele voastre sa fie oare caseta? Caut si eu sfaturi, ce sa fac de acum incolo...1 point
-
Schimba caseta de directie pe garantie, nu-i lasa sa te fraiereasca si sa-ti spuna ca e normal sa ai zgomotele alea. Daca tot o tin pe a lor cauta sa te consulti cu un avocat de spete de genul asta.1 point
-
Cauciucurile au DOT 0920. Sunt noi. Hankook 245/45R18. Baneasa.1 point
-
Bine zis. Am patit-o eu. Nu intelegeam ce avea dupa ce am mesterit sub capota.. tacaneala a aparut ca din senin, noroc ca mi-am amintit, ca demontam jumatate de masina pentru 1 din 3 suruburi slabite..1 point
-
Vezi ca sunt slabite traversele care se unesc deasupra motorului sub mijlocul parbrizului.1 point
-
Asa e. Plus ca dieselul se incalzeste mult mai repede in mers (e specificat si in manuale asta). Pe loc nu produce caldura aproape deloc, sau ce produce degaja (sau baga in habitaclu, oricum nu creste temperatura apei). Si eu o las f putin... eventual daca tre sa dau zapada jos, merge cat dau zapada. La drum lung, si mie imi sta temperatura apei pe la 100, chiar si iarna daca se incalzeste bine (M47).1 point
-
Cheie / 10 secunde / start ... nu sunt sluga unei masini , viata e scurta si frumoasa , daca crapa crapa .. treaba ei ! , eu ii dau ce vrea cand vrea1 point
-
1 point
-
Pentru ca scopul volantei DMF este acela de a transmite/prelua armonios puterea motorului pe care proiectanti au considerat ca e mai dificil de controlat, stiut fiind ca era usor sa opresti un motor din greseala (soferului) un motor la.plecarea de pe loc. Altfel spus, esti constient ca sunt sanse ca o sa umbli mai des la discul ambreiaj acesta uzandu-se (foarte probabil) mai repede, si primul?1 point
-
1 point
-
pai si cum te-ai adaptat.......?????.....sau inca mai ai zbici in masina si in depasiri ii arzi cate una la pisicutza??? :blink: :)1 point
-
0 points
-
ANPC iti spune ceva. Fa o sesizare sa vezi cum o iau din loc baietii si iti fac masina tipla.0 points
-
Touringul e foarte practic. Am avut si eu un e46 fl touring si a fost foarte bun in concedii. F11 arata misto, mai ales lasat putin cu niste jante pe 19...0 points
-
0 points
-
Pe elevator cu roata ridicata, arcul strans sub masina.. asa se gasesc bataile specifice0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Cati dintre cei care isi pun varstele de sub 27-30 ani se pot lauda ca bmw-ul cumparat e din efort finaciar personal?-1 points
-
-1 points
-
Ce perversi Cauta un service ca lumea sa o verifici. 20k ? Nu e cam mult? Are 7 ani ,totusi...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Si eu ce sa iti fac? Te-am contrazis prea mult? E misto ca la benzina iti cam dai seama cand motorul e gata de drum, dimineata; la diesel, nu prea scad turele decat foarte putin si relativ repede.-1 points
-
De ce nu? Ca doar nu iei caseta cu totul te intereseaza doar un element/tija nu?-1 points
-
Salut, A trecut mult timp de cand n-am mai scris pe aici....in principiu nimic nou. De prin august anul trecut am facut maxim 2000km cu masina. Tot din august am inlocuit si schimbatorul cu unul performance...schimbarea este destul de mare, pentru un interior imbatranit de E9X. Si daca tot lucram de acasa in aceasta perioada, printre pauzele de tigara m-am apucat de detailing...ca pe vremuri . Momentan am inceput cu motorul. Dupa cum spuneam de vreo 9 luni sta pe dreapta si arata ca dupa razboi. Le exterior, momentan am spalat-o. De maine degresare cu IPA, decontaminare, CG BlackLight, 2 randuri de JetSeal si cam atat...-2 points
-
Cand ai luat o ,acum 2 luni,nu ai testat o ? Caseta e un sfert din pretul masinii-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00