Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/06/21 in all areas
-
4 points
-
Salutare, Am rezolvat problema. Fir intrerupt . Va multumesc tuturor pentru sfaturi. Toate cele bune!3 points
-
Gresit, o trusa mai complexa iti face munca mai usoara. O sa iti doresti sa faci tot mai multe la masina, iar in final dupa ce iti cumperi separat toate acareturile o sa realizezi ca mai bine luai totul intr-una de la inceput. Poti incepe cu asa ceva.3 points
-
+1 Ia-ti o trusa cat mai completa.O sa tot aduni scule de tot felul si nu vor fi organizate ca intr-o trusa completa. Eu mi-am luat trusa YATO YT-38841 si mi-am usurat foarte mult munca.Pe langa trusa asta am mai completat cu o cheie fixa lunga de 32 pentru vascocuplaj, o bara de forta de 50cm tot de la Yato cu patrat de 1/2 si prelungitor de 17 pentru prezoanele de la roti.Mereu am avut problema cu strangerea excesiva a rotilor la vulcanizare.Bara asta te mai ajuta si la slabirea intinzatorului daca vrei sa schimbi cureaua de accesorii sau cureaua de la compresorul de clima. De obicei mai completez cu scule care nu se regasesc in trusa. Oricum, chestiile mai complexe le rezolv la service.2 points
-
Dar sincer si romanul parca o cauta cu lumanarea. De cand am pus g30ul la vanzare ma contacteaza multi care ca prima replicĂŁ au sfantul " care e ultimul pret". Incerci sa explici ca ce e pe piata sunt panarame, dar daca oamenii vor ieftin si cat mai full, ce poti sa mai zici. Cate anunturi vezi cu plasma, individual, masina e ca noua, led extra..2 points
-
1 point
-
1 point
-
Cf. VIN-ului are Auxiliary heating Se refera la caldura reziduala. Nu-ti circula tot lichidul antigel. In mers se face circuitul complet al lichidului de racire. Vezi pagina 131 point
-
Update: In foarte mare masura, s-a dat chiulasa jos, plus piston 2, unde se presupune ca era problema ( schimbat segmenti) deoarece masina in momentul de fata merge foarte ok. S-a remontat inapoi totul pe masina, cu absolut toaate etansarile noi. La prima pornire, injectorul 1 era blocat, s-au schimbat intre ele injectoarele 1 si 2, s-au rescris si masina merge fara probleme. Totul e suspect, nimeni nu a putut sa imi dea o diagnoza logica cu ce s-a intamplat si de ce s-a intamplat sa mi se topeasca bujia. In toata treaba asta s-au investit cu tot cu manopera 5000 lei, fara sa fi detectat cauza problemei. Stiu ca injectoarele pe care le am pe masina sunt cele mai vechi posibil, index 01 si 02, urmeaza anul acesta sa trec la injectoare index 11 (ultima revizie). Posibil un injector sa bage mai mult decat trebuie si asta sa fie problema, e doar banuiala mea.1 point
-
Firele din manșonul de la portbagajul de sedan nu au nicio treabĂŁ cu antena, ele sunt doar ĂŽn circuitul de lumini și ĂŽnchidere centralizatĂŁ portbagaj. Modulul antenei este ĂŽn spate , la lunetĂŁ , sub al treilea stop de frânĂŁ... https://bmwteka.com/wds/en/e90/c308edcb1 point
-
Residual heat mode, adica botonul REST nu are treaba cu auxiliary heating. Functioneste pe alt pricipiu. Independent Heating ... e mai oachesa si mai rara optinea la masini mai vechi si mai noi. Toate pompele auxiliare sunt electrice, corect? Indiferent de model.1 point
-
Depinde cu ce compari. Depinde de cat te tine buzunarul, ce masini ai mai avut, prin ce cercuri te invarti, etc. Comparabil cu Audi si Merc, BMW e super rigid. E plin netul de concluzia asta.1 point
-
Omul e cu probleme la cabina, are si el pompa auxiliara si nu intelege ca n52 are pompa de apa electrica... nici pe mine nu m-a dat pe spate caldura la 523i chiar si la maxim setata cand intra si fagurele ala bord tot slab era rezultatul1 point
-
Nu toate dieselurile au pompa aceea auxiliara de care pomenesti. Depinde de optiunile masinii. Initiatorul topicului are E60. Auxiliary Heating si Independent Heating sunt doua lucruri diferite. Independent Heating-ul nu porneste daca nu ai suficienta tensiune in baterie si un minimum de carburant in rezervor. Auxiliary Heating porneste independent de vointa conducatorului , pe cand Independent Heating trebuie actionat/programat mergi neaparat la un electrician.1 point
-
1 point
-
Am schimbat piesa nr 4 care a trimis mai sus unvicont dar la mn nu e cu doua tuburi dalea..este cu unu și mai intra o mufa in el..dacĂŁ scot mufa merge caldura cu farurile aprinse dacĂŁ o bag numai.. https://images.app.goo.gl/8Ew8z3HoTtBaPemJ7 Și in el mai intra o mufa1 point
-
Piesa 4 de aici estre *robinetul de caldura*. Cel mai probabil ai o problema de natura electrica. Piesa nr. 1 de aici este pompa de apa, iar piesa nr. 2 este termostatul. Aici o imagine de ansamblu cu tubulatura radiator/motor/popa de apa/vas de expansiune. Verifica in panoul de sigurante, din cate stiu, pompa de apa are o siguranta dedicata. S-ar putea sa fie arsa. In manualul de utilizare ar trebui sa ai diagrama cu sigurantele. Nu stiu sa fie comandata de releu. Eu stiu ca e comandata de ECM(ECU). Turatia fiind variabila functie de mai multi factori, nu cred ca un releu e suficient pentru a *comanda* pompa.1 point
-
Exact ! Trebuie o persoana care stie sa interpreteze foarte bine erorile , cu alte cuvinte sa stie bine programul ( testerul ) ista ... sau ista+ ... sau ceva dedicat bmw Atentie ! robinetul de caldura e una iar pompa de recirculare e alta !1 point
-
1 point
-
Electrovalva e o supapa de sens electrica practic o bobina care impinge un "dop" si nu mai lasa sa intre lichidul cald de la motor la radiatorul din bord. Daca ii scoti mufa ea va ramane pe deschis deci iti baga caldura in radiator. La vara cand vei da pe rece daca nu ii bagi mufa sa se inchida va baga tot caldura sau eventual nu iti va merge aerul pe rece. Ai 2 supape dastea. una pentru pasager si una pentru sofer. 2 zone. pompa porneste de cand dai drumu la caldura. sta pornita si cand ai contactul pus daca aerul e setat pe cald. Cand setezi pe rece pompa aia nu trebuie sa porneasca. La prima vedere din ce ai tu pare ca e ceva pe partea electrica si o verificare pe tester e indicata poate e cum a zis un coleg mai sus, vreun modul sau releu pe moarte. Dar citeste aici si pana ajungi la un mecanic cu tester de preferat inpa sa nu ingheti in masina stai cu mufa aia scoasa ca nu strici nimic. https://www.pelicanparts.com/techarticles/BMW-E60/32-WATER-Heater_Valve_Testing_and_Replacement/32-WATER-Heater_Valve_Testing_and_Replacement.htm1 point
-
1 point
-
Nu mă refeream la mașinile aduse pt vânzare, doar la mașini aduse de prieteni direct de la handleri de afara. Știu perfect cum e piața, am stat luni de zile cu F10 la vânzare, toate ciorile sunau numai cu oferte, alții să le dau in rate că n au toții banii, fel de fel. Și vorbim despre o mașină ce a fost întreținută exemplar. Nimeni nu întreba de mașina, doar de preț. Practic primul ce a venit la ea, a și luat-o. E o aventură sa vinzi BMW in Romania, fapt ce m-a convins sa renunț la marca asta pt moment!1 point
-
1 point
-
Posibil sa fie o problama electrica , ori ai un scurt pe undeva ori ai un modul pe duca , nu ar strica sa ii faci o verificare cu ista1 point
-
BMW E60 523i a fost echipat cu doua motorizari: N52N si N53. Vasul de expansiune, comun ambelor motorizari, cod 17137555234, nu are surub de aerisire.1 point
-
Verifica jante, anvelope, eventual le schmbi intre ele sa vezi daca se muta corectia.1 point
-
La motorizarea lui ... nu are acel surub de aerisire. Ai crezut ca am zis. Doar am scris. Nu am explicat nimic, pentru a evita sa fiu confuz. Am prezentant un link, daca intelege engleza ok, daca nu, asta e. Pompa electrica nu porneste cand pui contactul. Conform diagramei de mai jos, si nu numai, pompa de apa, fie ea chiar electrica are alt rol: diagrama Cand spui electrosupapa, te referi la piesa nr. 4 de aici ?1 point
-
Desfaci capacul de la vasul de expansiune. Dai drumu la caldura la maxim si temp si turatia aerotermei. Pornesti motorul pana se incalzeste. Si te uiti la vasul de expansiune sa ai un jet continuu. In timpul asta te uiti sa ai lichidul la nivel mereu completezi daca e cazu. Posibil cand ajunge la 90 grade sa scada dintr-o data nivelul pt ca atunci se deschide termostatul. Cand ajungi sa ai jet continuu si baga si caldura in masina aerisesti si la suruburile alea se plastic pana curge lichid (cel de langa termoflot e posibil sa picure doar cand e turata) (vezi sa iei surubelnita mare sau ceva de metal sa intre cat mai mult in suruburile alea de plastic ca sunt coapte si se sparg usor) Daca pompa electrica nu merge tot trebuie sa bage caldura dar sa fie supapa aia pe deschis (ii scoti mufa) Pompa electrica si electrosupapa au rolul de a baga caldura cu motorul oprit. Exemplu cand astepti gagica la scara dar opresti motorul si ti contactul pus. Alt rol nu are.1 point
-
Mare branza si cu ANPC, mi-au vandut unii ulei expirat, am facut reclamatie(cu poze bidoane, bon etc), primit raspuns dupa ceva vreme, s-a facut control si nu s-a gasit produsul pe stoc. Pai normal in plm ca e magazin online, in magazinul de desfacere n-au mai nimic pe stoc. Cam asta a fost rezolvarea...1 point
-
+ 1 pt vinbmwdecoder.com . E mai scump , dar iti da toate operatiunile facute la masina - e al unui rus care probabil are acces la baza de date BMW. Daca vreti sa verificati doar intrarile in service si nr de km auto-records.com ajunge .1 point
-
La reprezentanta ar trebui sa iti poata spune toate intrarile dupa serie!1 point
-
Tocmai ti s-a explicat ca una este electrovalva care opreste si permite trecerea lichidului de racire spre calorifer (ca un robinet, cum chiar tu zici ca il cauti..) si ALTA este pompa (AUXILIARA) care impinge lichidul prin circuitul care ii este dat.. Tu crezi ca e una si aceiasi. Nu este. Electrovalva ti-a fost aratata in linkul pelicanparts. A fost schimbata valva aia? Tu de acolo scoti conectorul?0 points
-
Perfect adevarat. Am avut masina din link (acum e inactiv) timp de o luna la vanzare. Numai dubiosi au sunat cu "care e ultimul pret", "cat mai lasi", etc fara sa intrebe de starea masinii, daca are probleme sau sa vina sa o vada. Ca posesor de BMW din 2005 si pasionat stiu sa apreciez un BMW ingrijit si masina efectiv arata si merge ca una de 30.000 KM - am avut noroc de o masina impecabila + ca am tinut-o in garaj. Intre timp din Iunie avem un copil si din cauza ca masina este prea rigida pentru drumurile din Bucuresti iar cand am incercat sa mergem la munte cu bunicii nu am avut loc (scaun copil, carut, bagaje, etc) am zis sa o vand si sa iau un seria 5 break sau ceva mai mare. Dupa experienta asta ma mai gandesc daca repostez anuntul sau raman cu ea asa... https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-bmw-320-d-facelift-cutie-automata-IDdK5oJ.html0 points
-
La fel si cu politia locala,suni,reclami,si cand vin la fata locului te dau in gat la reclamat.-1 points
-
-1 points
-
Pentru ceva motiv am crezut ca tu ai siz ceva de aparat de aerisit, asa ca lasam subiectul despre el deoparte.. Exact cum ai fost tu de confuz in explicatie am incercat eu sa explic ca de fapt pompa fiind electrica poate functiona deci impinge antigelul prin instalatie fara sa pornesti motorul, ceea ce a poate salva din uzura, sau supra-incalzire daca aerisirea NU reuseste! Dar deja simt (si nu vreau..) ca te bag in alte teorii inutile.. Atat si nimic mai mult. (Pompa functioneaza pe curent, da-da.. �� :goodjob: )-1 points
-
Vezi ca in replica data mie de "unvicont" este un link de YT. Acolo poti vedea un cerculet din plastic, cu o cruce pe el (pe la minutul specificat de userul unvicont..) acela este unul din suruburile DE AERISIRE de pe instalatie. Eu nu m-as baza doar pe aerisirea prin "privitul in borcan". O aerisire ca la carte se face prin slabirea si aerisirea mai intai pe acolo; desigur, pana nu mai ies bule de aer ci un jet continuu... Vezi ca mai sunt cel putin doua suruburi din acelea DIN PLASTIC pe instalatia masinii care trebuiesc slabite si confirmata eliberarea aerului si apoi stranse din nou; nu foarte strans.. ca-s din plastic. Lamurit?-1 points
-
Vezi ca in replica data mie de "unvicont" este un link de YT. Acolo poti vedea un cerculet din plastic, cu o cruce pe el (pe la minutul specificat de userul unvicont..) acela este unul din suruburile DE AERISIRE de pe instalatie. Eu nu m-as baza doar pe aerisirea prin "privitul in borcan". O aerisire ca la carte se face prin slabirea si aerisirea mai intai pe acolo; desigur, pana nu mai ies bule de aer ci un jet continuu... Vezi ca mai sunt cel putin doua suruburi din acelea DIN PLASTIC pe instalatia masinii care trebuiesc slabite si confirmata eliberarea aerului si apoi stranse din nou; nu foarte strans.. ca-s din plastic. Lamurit?-1 points
-
Vezi ca in replica data mie de "unvicont" este un link de YT. Acolo poti vedea un cerculet din plastic, cu o cruce pe el (pe la minutul specificat de userul unvicont..) acela este unul din suruburile DE AERISIRE de pe instalatie. Eu nu m-as baza doar pe aerisirea prin "privitul in borcan". O aerisire ca la carte se face prin slabirea si aerisirea mai intai pe acolo; desigur, pana nu mai ies bule de aer ci un jet continuu... Vezi ca mai sunt cel putin doua suruburi din acelea DIN PLASTIC pe instalatia masinii care trebuiesc slabite si confirmata eliberarea aerului si apoi stranse din nou; nu foarte strans.. ca-s din plastic. Lamurit? Eu nu am motorul tau ca sa iti arat exact unde sunt..-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Te pricepi bine la motorul asta! L-ai avut sau il ai? Totusi wtww vorbeste de releul pompei auxiliare care probabil nu trebuie comandata (ci doar pornita siboprita prin releu..) cum probabil e comandat in turatie pompa principala.. Sincer, nu mi-am batut niciodata capul cu pompa auxiliara.. si conduc un diesel.. (Eduard, intrebarile astea nu sunt raspunsuri pentru problema ta..) Iar asta e circuitul auxiliar de incalzire, cu pompa sa. Motor N52N: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FP31-EUR-01-2011-F10-BMW-523i&diagId=64_1660 Mi-am amintit ceva Eduard. Faptul ca stai cu farurile aprinse si nu baga caldura (stationat/ motor oprit) e din cauza ca DDE/ECU masinii interpreteaza starea incarcarii bateriei iar daca aceasta nu este incarcata suficient iar tu ai faruri aprinse, NU va prioritiza caldura pe care o vrei cu faptul ca tu vrei sa vezi pe strada. Farurile sunt consumatori mari de curent. Asadar, nu cred ca ai problema electrica ci problema cu bateria neincarcata sau imbatranita. Sa intelegi, caldura auxiliara nu porneste daca bateria nu este incarcata suficient, sau se descarca pentru alte motive..-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Eu am butonul REST. Ce fel de caldura am in masina cu motorul oprit? Manualul imi vorbeste deespre temperatura minima necesara si baterie incarcata. Am pompa auxiliara electrica, corect? De aceea i-am cerut VINul.-1 points
-
Asa e, corect.. ca doar nu o avea pedale si rezistenta electrica. Numai sursele de caldura sunt diferite si perioada cand lucreaza difera. Intrebarea este daca el are Auxiliary Heating sau Residual Heating... ca Independent Heating cred ca nu are.. din linkul meu reiese ca s-a pus Auxiliary Heating, nu? Tot de aia l-am intrebat de VIN. (Nu stiu daca avem vreun topic care sa clarifice conditiile minime de functionare a fiecarui sistem Auxiliar de incalzire pus de bmw. Dar probabil cel mai bine ar fi sa fie un topic separat pentru asa ceva. REST-ul incalzeste din mers habitaclu? Ca eu nu l-am reparat niciodata si nu stiu..-1 points
-
Multumim de link. Interesant si usor de lucrat cu el. :goodjob: Antena nu e cumva bagata in coada aia de randunica, sau ce o fi ea de pe masina, sau ala e doar receptor GPS?..-1 points
-
Un aliniament ca la carte a fost facut/verificat? Acolo meseriasii pot sa iti spuna mai multe, sau eventual ii poti intreba pe ei plecand de la cele doua puncte mentionate mai sus. Noi aici ne putem da cu parerea pana ne vine acru inn.., avand in vedere cate elemente pui in problema, sau poate chiar mai multe probleme si nu stii. Intreband pe cei care aliniaza toata ziua masini, sigur vei primi un sfat avizat, in realitatea de pe banc.. Nu mai mentionez..., ce am evidentiat sunt cele mai serioase simptome de indreptat atentia.. ta.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00