Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/09/21 in all areas

  1. Deci tu practic nu stiai sa activezi high beam assist- ul din maneta bc de cand ai masina si credeai ca nu merge e putin de ras sincer, aia la reprezenta ti au dat raspunsul acela pt ca nu ii intereseaza, ii doare in cot. Asta cu mugegaiul nu o inteleg si nu inteleg nici unde zici ca ar fi,nu am auzit in viata mea de asa ceva, poate vrei sa zici ca se aburesc?
    2 points
  2. Gata a iesit din service: pompa benzina, filtru benzina, pompa apa, rola intinzator. S-a comportat exemplar in probe. Totusi, doua probleme: martor nivel antigel aprins in bord (desi nu au umblat la vas) si mici rontaieli dinspre valva Disa (doar la rece, ulterior motorul susura ca in primavara).
    2 points
  3. Sa nu fie furtunul de la intercooler, o poza poate isi da cineva seama.
    2 points
  4. Nu ne-ai spus cati km are masina, insa in locul tau as folosi cele 2 luni de garantie pentru a verifica urmatoarele probleme: - Dupa 100.000 km, farurile adaptive led de pe G30 pot sa aiba o problema la lumina de zi, banda led se ingalbeneste. Daca ai putea sa le schimbi in garantie ar fi perfect. - Daca ai clima pe 4 zone, panoul digital din bord are de obicei o problema si apar niste dungi verticale. Costa 9000 lei, asa ca mai bine rezolvi in garantie, mai ales ca au modificat piesa si nu mai apare ulterior problema. - Senzor lamda. Apare eroare check engine pe la 90.000 de km. Sigur mai sunt si altele, dar astea sunt cele mai comune probleme pana acum.
    2 points
  5. 1 point
  6. Mersi , foarte explicativa schema !
    1 point
  7. Daca mai poți, da merita, mai ales acum când cresc șansele sa pice ceva.
    1 point
  8. Da, foarte ok cei de la trami.
    1 point
  9. Garnitura și o'ring-urile de la termoflot ! Se poate vedea uleiul cum curge când e motorul rece,la pornire ,cu o lanterna luminând blocul motor sub termoflot !
    1 point
  10. Salut, din ce ai scris aici doar in cateva randuri, sunt mic copil pe langa tine. Diagnoza, in primul rand, pe urma vezi ce este de facut. Sunt curios ce vei gasi legat de dezactivarea cruise controlului.
    1 point
  11. Sal, am luat masina, sunt babalau rau si astia de la reprezentantza mai ceva.. Nu au gasit explicatie de ce nu mere asistentza farurilor, cand am plecat de la ei m-am mai uitat eu si e un buton langa BC de unde activezi, mere perfect:) eu cautasem in I drive si nu gasisem nimic.. garniturile farurilor nu vor sa le schimbe pe garantie, au zis ca e vina mea sau a fostului proprietar(da o am din reprezentantza..)ca a patruns verdeatza/mucegai acolo.. Masina are 20.800 mile, considerati ca merita extinsa garantia? I-am intrebat cat costa si au zis ca treb sa sun la un nr de tel sau sa intru online sa aflu.
    1 point
  12. Sal, multumesc pt raspunsuri, farurile sunt cele de top la vremea aia, cred ca se numesc ICON led, nu gasisem nici o optiune in meniu sa activez asistenta lor si cand mergeam pe autostrada pe faza lunga si venea masina din fatza ma asteptam sa reduca singure pe faza scurta.,.azi meg sa o iau de la reprezentanta, sa vad ce zic, cand am lasat-o mi-au spus ca nu cred ca vor putea testa farurile deoarece programul lor de lucru e pe timp de zi.. :£
    1 point
  13. Aia e puterea in kw / HP, nu mai aberati. Rulajul e mai in dreapta putin si e 101(000)km. Masina e onesta.
    1 point
  14. S552 Adaptive LED headlight - cel "spectaculos" explicate aici f bine https://www.bmwblog.com/2020/03/15/guide-the-different-bmw-headlights-technologies-explained/
    1 point
  15. - 530D xDrive facelift, 2016, 85.000 km - Pachet M, Harman Kardon, suspensii adaptive, pilot adaptiv, alcantara, night vision...etc. Pun niste poze, fac cat o mie de cuvinte https://ibb.co/album/TKNCJj
    1 point
  16. Sunt 3 tipuri: led , led adaptiv si ICON led...Cele din urma sunt cele mai spectaculoase..Pe modelele facelift , exista Laser ca optiune top!
    1 point
  17. Disa are niste kituri de rebuild, o clapeta cu sistemul de actionare, daca nu e membrana la ciuperca sparta nu mai are ce sa fie Pcv.ul e buba mare, iti recomand nou, o sa ramai placut surpins de diferenta, nu ai pcv.ul bun se balbaie trepideaza se opreste se tureaza cu intreruperi pe toate le ai la pachet, degeaba il cureti bati in el samd ca tot nu o sa mearga cum trebuie
    1 point
  18. Offtopic: > garnitura mucegaita > masina veche de < 3 ani E clar. Masinile de generatie noua sunt jalnice calitativ. Nu are voie sa mucegaiasca o garnitura in 3 ani... Asta am observat si trecand de la o generatie de seria 3 mai veche la una mai noua: calitatea e mult mai proasta per total.
    1 point
  19. As incepe cu inlocuirea uleiului din servo. Vezi ce-ti scrie pe capacul rezervorului de servodirectie (ATF sau CHF), schimba lichidul !
    -1 points
  20. Posibil sa se blocheze pompa de servo?
    -1 points
  21. Pai asa se face mai nou. Mai pune pe ea cateva zeci de mii si o vinde dupĂŁ in profit bunicel. E inundata piata de astfel de samsari de joasa speta, care strica si piata. Ce sa mai mire ca 9 din 10 interesati de o masina primul lucru in discutie intreaba " care e ultimul pret la cash?"..
    -1 points
  22. Pai nu ai gresit. A cumparat-o cu 140 de mii si a intinerit-o dupa care a facut intrarea la reprezentanta. A pus skw poza.
    -1 points
  23. Pozitia 69 http://www.autolakovnachynov.cz/wp-content/uploads/Katalog_48765_1619_a.pdf
    -1 points
  24. Corect, am urmarit gresit. Totusi de unde stii ca e onesta, ai vazut-o sau testat-o? Macar pt limbajul samsaresc din anunt si volanul tapitat as fi sceptic.
    -1 points
  25. Pe site-ul rar-ului apare cu dauna.
    -1 points
  26. Salut, am achizitionat recent un 320i 2006 cu 300k de km. Mi-a placut extrem de mult cu un interior destul de unicat si alegerea mea a fost mult prea subiectiva. Sunt hotarat sa ajung cu ea in 2030 la 500k de km tipla. Problema e ca am observat ca ii cam curge ulei din motor sau baie, franele sunt ciudate adica daca apas pe ea in prima faza e tare apoi dupa un sfert de cursa se inmoaie si apoi spre sfarsit se intareste, Pilotul automat merge doar in a 4-a si atunci se dezactiveaza dupa 2 km singur, scoate fum ca la nebuni un fel de abur care miroase a gaze ne-arse, trage lin prea lin, ma gandesc ca pierde putere. 1) In primul rand ma gandesc serios sa desfac motorul sa inlocuiesc absolut tot legat de garnituri si semeringuri, sa cercetez segmentii,bielele, axul si pistoanele precum si blocul motor (fisuri,masuratori la cilindru si poate o frezare la nivel). Credeti ca daca folosesc produse premium va afecta in vreun fel motorul? il va debalansa sau cumva risc sa il pierd in cateva mii de km? Stiti un mecanic din constanta bun pe benzinare? Mentionez ca imi consuma 17L cand merg accelerat si vreo 14L la pasiv. Credeti ca inainte sa incep cu motorul sa ii fac un test de compresie sau un test legat de sistemul de aspirare aer? Astept pareri si povesti cu experienta voastra legata de consum sau segmentare...
    -1 points
  27. Sunt doua furtune, pe fiecare parte a masini, in fata acolo jos, care intra in "grila" aia. Furtunul ala spart e in stanga sau in dreapta motorului in pozitia cum ridici capota? Pune VIN masina aici; e sub parbriz, sau in certificatul masinii, si orienteaza-te aici, sau iti aratam noi: realoem.com
    -1 points
  28. Tu ai reconditionat?
    -1 points
  29. Trebuie mai intai sa scapi de condensul din interior, apoi verificat METICULOS tot farul, dar pariez ca pe la garnitura intra aer.. Eu am folosit asa ceva https://www.metabo.com/uk/en/tools/others/hot-air-gun/he-23-650-control-602365500-hot-air-gun.html cu primul atasament al hot gun-ului, ala cu varf cam de 7-8mm.. si un furtun atasat, bagat prin suportul fasungului becului, l-am orientat spre plastic in interior unde era condens, fara sa dau farul jos.. HOT GUN-ul PE SETAREA CEA MAI MICA a lui - 50 grade ca sa nu se topeasca nimic.. l-am tot miscat pana au iesit toti vaporii.. dupa vreo 30-45 min de miscat, am terminat. Dar am avut muult mai putin condens in far.
    -2 points
  30. Nu vrea sa zica ca se aburesc. Daca omul vine si zice ca a vazut (probabil) verdeazta depusa, pentru ca masina a stat mult timp in zona cu umiditate crescuta, atunci, desigur ca apar depuneri din astea, alge verzui, bla, bla, bla. Aia de la reprezentanta au zis bine; tine de felul cum este exploatata si intretinuta si PASTRATA masina.. Ei repara si schimba echipamente si piese defecte, la astea-s "experti"... nu schimba PREVENTIV (ce cere OP-ul) nimic!
    -3 points
  31. Sa fiu in locul tau as schimba acel motor cu altul mai tinerel in km (sau cel mai tinerel care il gasesti de banii cei mai multi care iti permiti sa dai pe un motor pe benzina cu, care vrei sa duci masina aceea, 2030.. zici.. ). Adica sa iei alt motor cu garantie. Ca, sa il repari si sa nu iasa/tina.. este cel mai probabil. (Bagi bani in mecanicul cel mai ieftin care il vei gasi..) Eu am un diesel de 8 (opt) ani si il simt ca nu mai e ce a fost de la 240k la 440k.. De benzina.. no comment.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.