Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/19/21 in all areas
-
Salutare si bine v-am gasit! Deschid acest topic cu intentia de a-mi tine un jurnal al masinii. Din data de 15.01.2021 sunt posesor de F34, an 2014, momentan cu ~164000 km la bord. Masina a fost platita pe 22.12.2020 pe un site de licitatii din Germania. Nimeni nu a vazut-o pana cand a ajuns acasa Pretul total (taxe, comision, transport) a fost de 14700 euro. Ca si dotari, personal mi se pare ca sta destul de bine, fata de ce am mai vazut pe la noi, raportat la an/km/pret. Fiind prima masina BMW, am stat pe forumuri si youtube pentru a invata sa fac eu lucruri la ea, iar pana acum am activat: - transmisie sport (2TB) - memorare ultima setare start/stop - pozitii pe spate odata cu DRL (8TL) - update harta NEXT 2021-1 (dupa ce am generat cod FSC permanent) Dupa activarea SAT, am ramas cu o eroare de padele, desi in FEM_BODY am codat PADDLES_VERBAUT in nicht_aktiv pentru ca nu am padele. Tinand cont ca vreau sa schimb volanul, nu ma mai stresez din cauza asta. Pe viitor, pe langa volan, as vrea sa schimb si navi din NBT in NBT EVO cu touch, schimbator SAT, cluster digital, trim clima LCI si vedem ce imi mai vine. Ca si cheltuieli momentan doar jante + anvelope de iarna pe 17", 2400 de lei, masina venind cu 18" de vara si trebuia sa o aduc din Curtea de Arges in Bucuresti. Plus ca imi trebuiau jante pentru iarna. Nu am apucat sa ii fac revizia, dar ultima este facuta in 03.03.2020, asa ca pana in martie nu ma grabesc. As mai vrea sa ii fac si distributia, uleiul din cutia de viteze, cutiile de transfer si ce mai e consumabil la ea... Atasez si cateva poze facute aiurea. Nu am avut o "sedinta foto" inca )3 points
-
Eu comand de pe autokarma, mi se pare cel mai ieftin pret din romania si de obicei vine a 2-a zi cu transport gratuit(ridic de la ei la sediu)3 points
-
Toate ingheata cand este frig! Un pic de spray de lubrifiere si ai rezolvat problema, de ce sa o schimbi? Un WD 40 sau unul cu vaselina grafitata.2 points
-
Daca ti-ai comandat singur piesele, sa nu uiti 15 buc x #7. Fara ele schimbi degeaba garnitura la capac. 07 Rubber seal 15 11121437395 $1.17https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DT21-EUR-12-2001-E39-BMW-520i&diagId=11_75232 points
-
Ce zici acolo poti face linistit in curte / carte / garaj acasa.Cum a intrebat si .Bogdan vrei sa apara pe carte sau cum ? Daca nu orice service " normal" va putea face operatiunile .Te refuza deoarece nu au chef sa isi bata capul, valabil pentru multe serviceuri nu au facut nu vor sa isi bata capul cu ele.Banuiesc ca esti din Bucuresti poti incerca Filaret/Bavaria probabil ca ceea ce zici tu acolo se va duce catre 2000-3000 lei la reprezentanta daca nu mai mult .2 points
-
N-am inteles daca tu cauti doar service profesionist sau service profesionist capabil sa-ti inregistreze si operatiunile in baza BMW.PS: De unde esti ?2 points
-
E normal. Cam acelasi consum il am si eu ( 228i ). In EcoPro e 16-17. Nu folosesc StartStop. Inainte de revolutia traficului facuta de Firea aveam cam 12-14 in Confort, la vremea aia nu simteam nevoia sa folosesc Eco.2 points
-
2 points
-
Eu te inteleg cu Bucurestiul , dar tot nu e un consum normal pentru un seria 4 cu motor de 3 L. As zice ca e consum de cotet american din anii 70-80 . Daca in 2021 avem un asemenea consum pe o asemenea masina, inseamna ca suntem in buda cu motoarele astea pe benzina . Sa nu mai amintesc cum ne minte BMW in privinta asta . Cred ca consumul dat de ei in oras e sub jumatate din cel real . Deci ? Nu poluam cu diesel dar o dam de gard cu motoarele pe benzina.1 point
-
Am vorbit cu el, am stabilit interventia pentru saptamana viitoare. pare foarte OK cel putin dupa abordare. Multumesc, revin cu feedback dupa interventie1 point
-
Uraaa! Am dat jos aparatoarea aia de la filtru. 3 suruburi de 8, 2 suruburi de 10 si 5 pini cu cleme de plastic. Dupa cum era intepenita aparatoarea asta, la cum s-au desfacut suruburile si la cata mizerie era p-acolo nu prea a fost umblat de curand. Data pe filtru nu am apucat sa o vad, maine il dau jos si p-ala ca am inghetat. Si, nici rugina pe prag... am cam avut emotii cand ma uitam dupa rugina dupa ce am dat asta jos )1 point
-
1 point
-
uite, ar mai fi si serviceul asta: http://bmgarage.ro/despre-noi/ . Proprietarul e cunoscut si apreciat aici pe forum, e persoana care a scris ghidul despre E39: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/21013-seria-5-e39-1995-2003/ . Zic sa ai de unde alege1 point
-
Hehe, la clasice se mai rupe una se mai rupe alta,chiar azi am o "clasica"(alt marca nu BMW) in service si nu se desfac ceva capete de bara bine nici cu clasica BMW nu imi e rusine. Asa ca nimeni nu sta la masini vechi sa isi bata capul, imi aminteste ce mi s-a spus cand am vopsit "clasica" de catre o persoana de la service auto(vopsitorie) foarte cunoscut : aaaaa are sudura pe ea nu garantam ca nu iese rugina .1 point
-
Nu vad logica, ce legatura are? E ca si cum te-ai duce intr-un spital si ai face reclamatie caci opereaza batrani ) Nu vreau sa fie mentionat in istoricul masinii online, e suficient doar factura. Din contra, as aprecia skillul oamenilor din service daca vad ca repara si masini clasice - asta le dovedeste competenta si abilitatile1 point
-
... daca si in rodaj motorul consuma... Voi, care scrieti aici bazaconii, de unde va luati informatiile sunt curios..? Eu nu am nimic cu nimeni dar motorul nou nu are nici un motiv, absolut nici un motiv sa consume mai mult. A, decat daca iti propui sa iti bati joc de motor; dar asta e alta discutie.. Tolerantele intr-un motor nou, desigur din ala fara probleme, sunt atat de mici... incat metal iese din el in primul ulei.. nu altceva! Nu mai zic ca "motoarele moderne" peste tot unde cauti afli ca vin deja rodate.. asa ca si umbra de presupunere de consum dupa cateva sute de km .."pana se aseaza motorul" e anulata din fabrica! (Dumnezeule, asa se duce vorba idioata (si logica.. dracului), ...ca de aia nu ne mai intelegem..) e frustrare in paranteza, nu altceva.1 point
-
"tu client cu bani fiind nu te duci la receptie sa ii reprosezi ca daca stiai ca repara cazane din 2000 toamna nici nu mai intrai in curtea lor macar?" Doamne fere... sa existe asemenea specimene?1 point
-
Poate sunt de ajutor,schimbate pe un bmw530xd facelift: 1 L ulei diferential fațĂŁ grup 75W85 HYPOID AXLE OIL G2 (intra aproximativ 600 ml,a trebuit sa cumpar 2 de 500 ml) cod:83222413511 1 L ulei diferential spate 75W90 SAF - XO cod: 83222365987 1 L ulei cutie tranfer 75W TF 0870 cod: 83222409710 1 L ulei bmw CHF11S servodirectie cod: 83290429576. Sper sa va fie de folos.Sigur o sa fie comentarii care spun ca sunt bune sau nu.Eu asta am schimbat pe indrumatul specialistului!1 point
-
Oricum e cam frig pentru reparatii, . Daca renunti la comanda, sa cumperi tot aceeasi marca de filtru de benzina. Confirm ca este ok. Si da, tot acolo sunt si eu cu impozitul, in Craiova.1 point
-
Poți ĂŽnlocui trimul dacĂŁ vrei lookul original, sau poți colanta negru lucios, sĂŁ arate a shadowline. Observând cĂŁ ești preocupat de estetic, și presupunând mașina ta e cea din fotografii, nu pot sĂŁ nu observ tipsul de eșapament afumat grav. Personal, mi-aș face griji mai degrabĂŁ din cauza lui, cĂŁci mașina probabil are probleme tehnice de scoate fum, și cel mai probabil ĂŽi lipsește DPF-ul.1 point
-
1 point
-
deci cand e inchisa admisia face vacuum si se inchide clapeta din esapamanet si cand accelerezi se deschide, pana o anulezi cauta un furtun vacuum la piese auto si inlocuieste tot traseul pana la clapeta magica fa si un test cu gura sau cu o pompita cu vacuum ptr aerisit frana gen DISPOZITIV AERISIT LICHID DE FRANA CU VACUUM (gebotools.ro)1 point
-
Era de asteptat... https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e46-1998-2005-325-i-141-kw/electrice-auto-electromotor?name_filter=Electromotor1 point
-
Am incercat azi sa-mi schimb vasul de expansiune, m-am oprit ca am observat ca imi lipseste senzorul cu mufa care intra in vas. Eu tot il cautam p-acolo si el era de nagasit! https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DT41-EUR-12-2002-E39-BMW-525i&diagId=17_0161 nr 20. Acuma m-am uitat si la vasul de expansiune nou si acolo unde este locul pentru senzor de fapt este un fel de ciuperca, eu credeam ca e gaura si senzorul intra in ea unde face contact cu apa din vas. Senzorul vine de fapt doar pentru masinile cu display-ul mare in bord sau/si cu navigatia, in cazul meu eu am display-ul mic si radio acel loc pentru senzor este degeaba la vas, iar eu cautam ca bolonavul cablul. Credeam ca am alta piesa pusa pe masina si improvizat p-acolo pe la gaura de senzor, astupat cu ceva de fostul propietar. Mai continui si maine ca mi-au inghetat mainile. Cam asa arata si antigelul care l-am scos din vas cu ajutorul unei pompe de extras. Antigelul de l-am cumparat pentru schimb are cam aceiasi culoare, specificatia G11. Comanda cu filtrul inca este pe drum. Traiasca autodoc241 point
-
Am vazut pe youtube in special la americani, cand le schimbau la 150k de mile erau inca alea originale ale masinii. O sa vad eu data fabricatiei pe el cand il schimb si de curiozitate o sa-l tai cu un flex sa vad ce gasesc in el. EDIT: Zgomotele alea, eu nu le aveam au aparut dintr-o data. De frica nu am mai condus-o, am mai tot pornit-o 1 min asa la 2 zile sa vad daca se schimba sunetul, in unele zile facea mai tare, altele mai incet. Am uitat sa specific ca si consumul a crescut, imi arata cand am mers ultima oara consum instant pe ac in a 5-a 9%, deci ceva nu e in regula. Trebuie sa-mi arata instant pe ac in jur de 6,5-7% cu a 5-a la 70 la ora + ca de la 3000 in sus imi da in nas daca o calc. Eu sper sa fie filtrul, daca nu... mai ramane pompa care o reconditionez, motorasul ala costa vreo 150 de lei si daca tot umblu la ea ii schimb si garnitura + filtrul. O pompa noua cu totul e vreo 250-300$1 point
-
Daa, si eu astept pareri.. de cand tot intru pe forumul asta.. Dar, mi-a spus mie cineva o data ca jumatate din problema E REZOLVATA daca facem o diagnoza corecta. Si aici NU ma refer la tester de erori, nu ca ala n-ar spune ce trebuie.. Asa, si stii, daca nu ma pricep, caut cel mai bun meserias din zona mea si il intreb, si apoi iar intreb.. colo colo, la priceputi; daca NU STIU, caut sa inteleg.. s.a.m.d. PS. Iti spun ca nineni nu va nimeri ce ai tu la masina din ce ai spus mai sus. Poate sa fie ceva foarte grav. Sau ceva nu prea grav. Deocamdata lasa masina acasa pana afli.1 point
-
wow! n54b30, cutie manuala, coupe, VIS! las si eu asta aici http://www.armmotorsports.com/Articles.asp?ID=255 :D needs more boost!1 point
-
E normal consumul. Conteaza mult pe unde mergi, la ce ore, cat de lungi sunt drumurile, temp de afara etc. Am facut plinul pe 15 ianuarie si in primii 30km am avut numai drumuri extrem de scurte, motorul rece mereu si numai prin trafic blana. Peste 15% era consumul. Acum am mai prins drumuri mai lungi prin bucuresti si media a scazut la 11.7 Mi-am pus mintea intr-o vara si am mers cu 6.9 pana la serviciu, 10km, am mers ca in laboratorul de teste )). In media de 6.9 a intrat si urcarea delului de langa casa poporului spre marriott. Am avut acum 2 ani in 3 dimineti consecutive drumuri la ora de varf spre pipera si aveam peste 13%0 points
-
N am pretentia sa fie sub 10% dar nici 20% cand este aglomerat.un consum de 12-13 % la orele de varf mi se pare super ok Te inseli )...Cel mai mult merg pe eco pro si rare ori seara cand e liber ma mai distrez putin...daca as avea consum 10 toata ziua as merge forja0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
pai cand ai un 850 si un 7 hibrid pe elevator langa un e39 din 2000 tu client cu bani fiind nu te duci la receptie sa ii reprosezi ca daca stiai ca repara cazane din 2000 toamna nici nu mai intrai in curtea lor macar? si da de obicei masinile din 2007 sunt date de mult la export in germania, oricum nu iti permiti sa le repari la reprezentanta la ce scoruri au si sa iti schimbi uleiul la ei tot fix zero e ptr ca masinile cu 200k si 20 de ani nu mai intra in garantie , ca de aia se duc cu masinile la reprezentanta ca sa nu piarda garantia, pe la 150k deja ustura la buzunar si zboara spre handleri turci sau export ue-1 points
-
Mari cuvinte ai spus mai sus! Foarte adevarat. Intrebarea ar fi, cat de multi vor intelege cu adevarat importanta calitatii carburantului!? Foarte putini. Eu conduc un ciuruc de masina veche de 15 ani si ii fac plinul alternativ, o data carburant de calitate, o data mai normal... asta pana la sfert de rezervor. ..dar de cate ori nu m-am uitat din curiozitate si interes ce carburant baga altii in MASINILE LOR NOI..!? De fiecare data, jur, doar carburant ieftin, cel mai ieftin, asa ca.. ce perfomante sa dea motorul ala nou? (Bleah...) ...Nu mai zic ca a fost suficient sa prind o data o idee simpla de la altii mai destepti care recomandau ca motorului pe benzina... daca vrei sa te bucuri de TOATE CALITATILE BENZINEI TREBUIE SA CIRCULI cu rezervorul cat mai plin pentru, nu aproape gol! Adica, sa faci plinul de fiecare data cand se apropie de sfert.. pentru ca benzina fata de motorina se evapora in rezervor, adica acolo se formeaza gaze in permanenta.. si asa isi pierde din calitate. Cel mai bun exemplu il am de la sotie (care pana si ea a observat asta..) care ea insasi a remarcat ca motorul masinii ei (mic) nu mai trage ca atunci cand rezervorul masinii e plin sau aproape plin.. Pot sa bat pariu ca trei sferturi din cei care au "benzina" nu practica asa ceva! Ca benzina e scumpa, nuu? ) Well, tot la fel de scump se duce (mai repede) pe esapament din rezervorul aproape gol! Pentru ca benzina mai multa este introdusa in camera de ardere pentru a atinge necesitatile cerute de sofer.. Si zau daca inteleg de ce. ...Pentru ca pana la urma tot atata benzina arzi - numai ca asa "o arzi pe o mai buna calitate" sau pe o calitate pastrata, nu denaturata. Incercati si o sa va mirati. Trebuie doar sa fiti mai organizati. In cazul benzinei se merge cu rezervorul PLIN nu cu rezervorul aproape gol, da pentru economie! Se merge mai decent pana se incalzeste motorul... Astea sunt chestii simplu de inteles.. dar sanatoase. ..Despre ce vorbim aici? Despre bun simt si logica!... http://www.chasesidemotors.com/blog/2015/07/why-you-should-keep-your-petrol-topped/ https://www.mirror.co.uk/money/expert-explains-you-should-always-21336184 https://www.quora.com/Are-there-any-benefits-to-keeping-your-vehicle-s-gas-tank-full https://mechanics.stackexchange.com/questions/1876/does-the-amount-of-fuel-in-the-tank-matter https://bonfesauto.com/the-importance-of-keeping-the-gas-tank-full/-1 points
-
Pot sa-ti dau un exemplu de la un Mercedes E400 combi benzina, tractiune integrala, motor 3,5l si aproape 2 tone: mers "la consum", trafic de suburbie in vestul europei, undeva intre 10-15l/100km, depinde de distanta. Autostrada in aceasi conditii, i.e. mers lejer, 8-9l/100km. Mie-mi pare un pic ridicat consumul la tine.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00