Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/09/21 in all areas
-
2 points
-
Deschid topicul ca sa va prezint masina sotiei (are si ea cont aici dar nu prea are timp sa intre) si sa incerc in acelasi timp sa tin si un jurnal cu ce modificari am facut sau ce piese am schimbat la ea de-a lungul timpului. Deci: seria de sasiu este WBA1A11000E903321, km 190 de mii aproximativ, echipare Urban Line, culoare Black Sapphire Metallic Development code F20 Steering LL Engine N13 Engine number B702J093 Exhaust re-treatment EURO5, A, PI/CI, M, N1 I Transmission MECH Transmission number 0783415AMY Head unit serial number No head unit could be found. Drive HECK Integration level, works F020-11-07-504 Production date 19-Oct-2011 Production plant Regensburg Delivery date 21-Oct-2011 Delivering retailer Niederlassung Dresden, Dresden, DE National-market version EUR Paint code 475 Upholstery code CALJ Model code 1A11 Basic type 1A11 Lead type 1A11 Optional equipment ex works: Retrofitted optional equipment: 01CA Selection of COP-relevant vehicles 0230 Extra package, EU-speciifc 0255 Sports leather steering wheel 02FC BMW LA wheel, V-spoke 411 0544 Cruise control with brake function KCBS Correction of brake pad wear model 0320 Deleted, model lettering 03DZ Omission of additional lettering, outer 0423 Floor mats velours 0428 Warning triangle and first aid kit 0431 Interior mirror with automatic-dip 0441 Smoker package 0465 Through-loading system 0493 Storage compartment package 0494 Seat heating driver/passenger 04AE Armrest front, retractable 04DK Accent strips, oxid-silber matt 04DS Int. trim finishers,acrylic glass, white 04U2 Eco pro 0502 Headlight cleaning system 0507 Park Distance Control (PDC), rear 0520 Fog lights 0521 Rain sensor 0522 Xenon Light 0534 Automatic air conditioning 0548 Kilometre speedo 0563 Light package 05DC Rear-seat headrests, folding 0663 Radio BMW Professional 0698 Area-Code 2 for DVD 07AD Urban Line 07VB Comfort Package 07VD Sicht Packet 0801 National version Germany 0851 Language version German 0879 On-board literature, German 08KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km 08V1 Information plate 0925 Dummy-SALAPA 09AA Outer skin protection A080 80 Ah AGM battery Ca si dotari mai notabile, are faruri xenon, scaune incalzite, pachet lumini ambientale si exterioare la manere si sub usi, ski bag, Modificari sau imbunatatiri pana acum: - grile duble negre (montate de fostul proprietar) - montat folie de protectie pe faruri - montat folie pe geamurile laterale si luneta - vopsit capota (avea o zgarietura adanca) si haionul (avea puncte de rugina la emblema) - schimbat volanul cu unul M, codat butoanele de pe el sa fie functionale (volum si rotita selectie) - inlocuit pistoanele de la haion cu altele custom de la emeraldstruts.com ca sa se deschida singur portbagajul pana sus - schimbat jantele de pe 16 pe 18 in 2 latimi (model 400M reconditionate negre) - cumparat pneuri noi Continental AllSeasonContact pe 18 (masina 95% in oras folosita) 225/40/18 si 245/35/18 - montat camera de filmare pt trafic Xiaomi 70mai PRO - completat freon (la cumparare nu baga deloc aer rece). voi vedea cand da caldura daca scapa pe undeva. - revizie lichide si filtre (ulei, lichid de frana, servo). cel de polen de sub torpedou cred ca nu fusese schimbat de cativa ani cel putin la cum arata. - schimbat simeringuri valve si distributie in acelasi timp (preventiv) - schimbat pompa inalte defecta cu una noua Bosch - schimbat rolele si cureaua de accesorii (necesar) - schimbat bujiile (preventiv) - schimbat joja de ulei cu una noua originala (partea de plastic rupta) - schimbat simering ax cu came (necesar). mai mult pt ca am crezut ca e de acolo sunetul de mai jos - schimbat capac motor cu unul nou original (valva pcv defecta), facea un sunet infernal: https://youtu.be/R6EsmEXlHzo - in momentul de fata e la detailing interior si polish exterior la RPdetailing Brasov1 point
-
1 point
-
Mie mi se pare interesant ca dintre cele doua uleiuri, cel sintetic nu mai e certificat LL04 dupa noua norma din 2018. Si nici pentru MB si VW, de altfel. Ma intreb care o fi motivul.1 point
-
Azi am testat headunit-ul ID6 la Custom Retrofit. Surprinzator, functioneaza Nu are nici un cod FSC pus, seria pe care este codata este una aiurea (ma asteptam la asta, din moment ce a fost folosita numai pe banc de proba), dar nu are erori, are versiune de I-Level 2018, dar nu mai mare decat cea care necesita schimbarea display-ului. Concluzia, se poate monta si coda pe masina mea. O sa fac treaba asta tot la Custom Retrofit, pentru ca mi s-a parut mai mult decat OK baiatul cu care am discutat. Varianta o sa fie cea cu Emulator ATM si vedem pe viitor daca se iveste vreo ocazie de mutat eSIM din TCB intr-un ATM sh.1 point
-
mersii. asa sa fie. mi-am adus aminte si nu mai pot edita: inlocuit presurile de textil cu presuri noi originale de cauciuc varianta cu margine rosie (sport line)1 point
-
1 point
-
frumoasa, sa te bucuri de ea ! Era sa te intreb de ce nu ai pus volan cu padele Dar am vazut ca este manuala. Imi place ca ai grija de ea! multi km fara probleme.1 point
-
Salutare!!! Am schimbat ieri discurile si placutele pe fata OEM 1550 RON discurile 680 RON placutele 250 RON manopera - 30 minute n au avut ce sa faca baietii. Astazi am lasat'o la Autocobalcescu - mi au zis ca vineri va fi gata. Bara noua + vopsit, alt senzor de parcare, trim chrome nou, armatura bara spate noua, portbagaj reparat - l au vazut ei infundat un pic si prinderile de plastic pe sub bara. I am rugat sa imi trimita o copie la deviz - sunt curios ce suma va fi1 point
-
Deci daca dupa un schimb de ulei la cutia de viteze la reprezentata spun ca e posibil ca masina sa mearga MAI PROST, dupa un schimb de distributie ce nu o sa mearga bine, nu i-ai intrebat?? Eu ii intrebam..1 point
-
Dar nici cum faci tu nu ai garantie ca e mai bine. Adica, fac revizia la 10.000km cu filtre mann si ulei OE sau fac la 20.000 cu filtre OE. Eu am mers la toate masinile cu filtre mann si ulei original....revizii la 10k km si nu am simtit vreo problema ( cu bmw-urile am trecut de 275.000km ).1 point
-
Costa cam 1700 de lei o revizie la reprezentanta pt un motor 20d. Au mai fost promotii la Proleasing de exemplu, cam 1100.1 point
-
Astazi s-a trecut RAR-ul si s-a luat pe rol la primarie. Urmeaza DRPCIV Am zis ca, fiind prima revizie pe care o fac (ultima a fost facuta in DE pe 03.03.2020), sa o fac la reprezentanta, plus ca vreau si update la ultima versiune de i-level. Asa ca am sunat la Bavaria Militari, fiind cel mai aproape. Am cerut si un pret estimativ. 2250 de lei (!!!). Ulei si filtre. Initial am crezut ca e vreo eroare, dar fata m-a asigurat ca nu este o eroare, ca se schimba TOATE filtrele (really?!). Filtrul de combustibil, microfiltrul...ca doar uleiul este 900 de lei, 400 si ceva microfiltrul, eheeeee, manopera, TVA...ba?! Sunt eu nebun sau asta e pretul? Intreb pentru ca am citit pe diverse forumuri si grupuri de FB oameni care au facut cu ~800 de lei revizia la reprezentanta, iar altii ziceau ca e mult.1 point
-
Oricum nu se vinde asa ceva pe forum:)) toti vor ieftin, perfecta, fara accidente si tot felul de pretentii1 point
-
Multumesc frumos pentru raspuns. La asta ma gandesc, sa nu umblu si sa schimb o piesa din fabrica, mult mai ok calitativ decat ceea ce s-ar pune ulterior.1 point
-
ce mentalitati , de astia ca tine ma sunau cand imi vindeam eu masinile , figuri , ca nu e reala , ca doar arata bine in poze and shit , le dadeam linkul de pe forum si isi inghiteau amarul , nu era nimic de negociat , masina era reala si intretinuta . unii traiesc atat de mult inconjurati de minciuni ca nu mai recunosc un adevar1 point
-
1 point
-
Cumpara niste saculeti de silicagel si baga-i in far Si eu am avut ceva condens dar de cand am facut asa a disparut complet1 point
-
ce sa ĂŽnțeleg eu? topicul era cu schimbul de distribuție la b47... nu daca are sau nu adblue... are vreo importanta adblue pentru distribuție?? intreb și eu așa, sper sa nu deranjez pe cineva1 point
-
Mda... nu vreau sa atac pe nimeni dar daca vrei un 6 nu te mai uiti la consum. Imi pare cea mai mare tzaranie sa vorbesti de consum la M sau 6 sau Lamborhini etc... Esti cam sarac dar vrei sa te dai bogat sau nu inteleg.... Care e poanta ? Ia-ti tico daca n-ai bani de benzina sau daca e o pasiune ia-ti M si mergi cand iti permiti.... Ce dracu .... PENIBIL Asa se face ? Iti faci friptura si mananci paine goala cat timp mirosi friptura si lasi friptura pt a doua zi ? NU MAI AM CUVINTE... Aaaaa... se discuta generic de consum ? E OK atunci, dar daca vrei sa-ti cumperi 6 dar iti pui problema de benzina e trist... In acest caz vrei sa te dai ceea ce de fapt nu esti.... JENANT P.S. Comentariul este generic si nu se refera la nici un membru al clubului....1 point
-
Ce sarlatani: 1. distributia......plm, au verificat, au identificat zgomote, sau au vreo bula magica prin care isi dau seama ca trebuie schimbata???? 2. schimb ulei-este vreun vortex coroborat cu patrarul lunii care ar conduce la o functionare defectuoasa a cutiei, daca ei ar schimba uleiul cum trebuie, si ar respecta gradul de ulei recomandat de producator? Este inca noua cutia, de aceea vei gasi mai greu informatii/documentatie/service cu experienta, insa nu fa compromisuri (gen Service Scream (Tezparii)), iar uleiul, din orice cutie automata, este orice numai lifetime nu. E un pic de marketing aici (zf are retea de service in vestul europei), dar cam au dreptate cu proprietatile uleiului:0 points
-
Chestia aia nu se aplicĂŁ la seria 6 pentru cĂŁ asta e o maÂşinĂŁ sport. Range Rover Sport e un SUV, deci e mai practic un motor diesel ĂŽn cazul lui.0 points
-
pana si Clarkson zicea de Range Rover Supercharged ca are un consum prea mare si ca e masina de Arabia Saudita si ca mai ok e un diesel. nu stiu de ce dar cred ca ar avea bani de benzina...am citit pe net ca in 2005 castiga cam 2 mil lire/sezon... mai castiga cineva de aici 2mil lire/an?0 points
-
Este o tampenie ce spui, orice persoana normala la cap si care nu fura banii doreste sa fie cost efective indiferent ce masina conduce sau care ii este stilul de viata In principiu banii nu se fac risipind, iar in general persoanele cu bani sunt foarte calculate in aceasta privinta. Taranie este sa arunci cu banii in stanga si in dreapta si sa sustii sus si tare ca tu esti miez si nu te intereseaza consumul doar ca sa arati ca tu ai bani... penibil. Foarte limitata gandirea asta. edit: si nu grabi sa corectezi gramatica altora, pentru ca "sa m-ai deschis " se scrie "s-a mai deschis" Te dai deshtept dar nu dai dovada.... Aceea era o gresala de ortografie nu gresala gramaticala. Se poate intampla oricui cand se grabeshte. Dar poate imi explici tu ( prin cuvintele tale ) pe ce reguli gramaticale mergi tu.... "doreste sa fie cost efective indiferent ce masina conduce ". Probabil ca vorbesti ron-gleza. In gramatica limbii romane ce spui tu se numeste barbarism daca ti-a trecut pe la ureche termenul.... http://dexonline.ro/search.php?cuv=barbarism Nu esti doct ci semidoct. http://dexonline.ro/search.php?cuv=semidoct Lasa-ne ca suntem satui de tine si de elucubratiile tale... http://dexonline.ro/search.php?cuv=elucubratie0 points
-
Este o tampenie ce spui, orice persoana normala la cap si care nu fura banii doreste sa fie cost efective indiferent ce masina conduce sau care ii este stilul de viata In principiu banii nu se fac risipind, iar in general persoanele cu bani sunt foarte calculate in aceasta privinta. Taranie este sa arunci cu banii in stanga si in dreapta si sa sustii sus si tare ca tu esti miez si nu te intereseaza consumul doar ca sa arati ca tu ai bani... penibil. Foarte limitata gandirea asta. edit: si nu grabi sa corectezi gramatica altora, pentru ca "sa m-ai deschis " se scrie "s-a mai deschis"0 points
-
rifle e la ciclu, trebuie ignorat o vreme. Sunt de acord cu kewlya. E o teorie veche, expirata, de care ne-am saturat. Sunt unii care isi iau masini si pentru ca isi doresc masina respectiva, nu numai ca sa se dea mari. Iar consumul mi se pare o chestie importanta in alegerea unei motorizari.0 points
-
e veche teoria asta, deja am citit-o toti de o gramada de ori pe diferite topicuri unde se vorbea de motoare mari si consum. Asa. Si ? Ce-ai vrut sa-mi comunici ? Daca nu poti sa te exprimi in scris macar fa-o prin semne ! Sau te ocupi de contorizat teorii ? Ca e noua sau veche, ca ai citit-o de o gramada de ori , ca era pe diferite topicuri , ca au citit-o toti sau doar unii dintre "toti".... Esti de la institutul national de statistica ? Si daca tot s-a disuta atat de ce dracu' sa m-ai deschis un topic pe aceelasi subiect ? :) Te intreb din nou.... Ce dracu' ai vrut sa-mi spui ? :lol: :lol: Vad ca spui de doua ori doua lucruri diferite la un interval de o ora ! Hotaraste-te.... sau pune semne de punctuatie !!!0 points
-
-1 points
-
Banuiesc ca nu ai mers cu M6 in aglomeratie in Bucuresti nu? Probabil te-ai plimbat seara cu ea in general... Un M6 ia in oras 24-25 de litri la suta de km in regim urban, cel putin in Statele Unite...-1 points
-
e veche teoria asta, deja am citit-o toti de o gramada de ori pe diferite topicuri unde se vorbea de motoare mari si consum.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
absolut, penibil dar si absurd peste toate. :) Nu pot decat sa ma amuz iar apoi sa ma scarbesc cand cineva prezinta astfel de emanatii lipsite de logica precum : Mda... nu vreau sa atac pe nimeni dar daca vrei un 6 nu te mai uiti la consum. Imi pare cea mai mare tzaranie sa vorbesti de consum la M sau 6 sau Lamborhini etc... Esti cam sarac dar vrei sa te dai bogat sau nu inteleg.... Care e poanta ? Ia-ti tico daca n-ai bani de benzina sau daca e o pasiune ia-ti M si mergi cand iti permiti.... Ce dracu .... PENIBIL este clar ca omu' este din alt film... "ron-glez" cum ii place lui :lol: Acum probabil va fi atat de previzibil incat o baga pe aia cu " ce, te simti ?" sau ceva de genul asta... nu ma supar desigur, pentru ca nu as avea de ce sa ma simt, iar apoi si oamenii astia ca el au dreptul la viata :lol:-1 points
-
Nu are ce sa se resigileze.. Foarte probabil capacul ledului nu a fost pus drept si aer umed/condens si-a facut loc formandu-se in far.. A intrat apa in far si pana nu o scoti prin incalzirea usoara a farului cu un heat-gun ..cu un furtun subtire atasat acestuia... nu o sa scoti/iasa apa din el. Heat-gun obligatoriu, sa scoata maxim 50 grade Celsius ca sa nu se topeasca furtunul atasat si altele... si bagat prin gaura lasata de becul/ledul scos. Furtun pe care sa il poti orienta spre zona din far unde condensul se formeaza. Sau mai merge varianta, mers un timp cu masina protectia/capacul de vapori de apa scos, astfel caldura motorului va elimina si condensul, DAR sa fie neaparat uscat afara, sa nu fie umiditate in aer! Dar trebuie pus obligatoriu inapoi acel cap dupa ce ajungi la destinatie.. Nu ma intreba de unde stiu. Dupa ce crezi ca a iesit apa (sau intre timp daca vrei..) verifica ca garnitura capacului sa nu fie rupta cumva, intrerupta.-1 points
-
Nu te duce la serv t e a m, sunt ff slabi. Personal as merge la BMW Filaret, au preturi mult mai bune pt revizii. MHS a devenit de curand "Bavaria Militari" si au crescut preturile la nivelul "bavaria".-1 points
-
Peterop, scriu numai ca sa nu te lasi dus de nas crezand ca doar Liqui Moly face uleiul "fully sintetic" cu mandru parese ca e. Si foarte probabil e. Nu contrazic asta. Doar ca nu e singurul, 90% din uleiurile de pe piata pe bidoanele carora scrie full sintetic, trebuie sa fie Full Sintetic. Atat. Tocmai m-am uitat in catalogul lor si Liqui Moly face uleiuri: minerale, semi-sintetice si sintetice (adica full..). Asta e ce scrie in pagina catalogului la primul ulei mentionat (pagina 17): "Longtime High Tech 5W-30 Synthetic technology low-friction motor oil with the latest wear-protection technology and extremely high power reserve for maximum perfor- mance. Good dirt suspending and cleaning capacity ensures optimum engi- ne cleanliness. Assures reliable operation and maximizes the operating life of the diesel particulate filter (DPF). Exceeds the highest test requirements of well-known vehicle manufacturers. An all-season oil for gasoline and diesel engines including common rail technology. Particularly sui- ted for vehicles with a diesel par- ticulate filter (DPF), also for ret- rofits. Tested for turbochargers and catalytic converters. Specifications and approvals: ACEA C3, API SN, BMW Longlife-04, MB-Frei- gabe 229.51, VW 505 00/505 01 LIQUI MOLY also recommends this product for vehicles or assemblies for which the following specifications or original part numbers are required: Fiat 9.55535-S3, Ford WSS-M2C 917-A, MB 229.31" Mai jos sunt codurile fabricantului dupa care comanzi ce litri vrei..: 1 l 6 20820 216 4 l 4 20821 216 5 l 4 20822 216 Asa ca data viitoare pune Shell, ca e mai bun. Desigur glumesc. Edit: un lucru interesant este ca ei folosesc un cod de buline rosii, albastre, albastrui.. Iar cel albastrui e "syntetic techology". Trebuie aflat mai multe.. Inclin sa cred ca, cel cu bulina albastruie e exclusiv pentru motoarele cu DPF! Adica low ash, adica cu depuneri mai mici in filtru dipa regenerare/regenerari! Sa vedem daca am dreptate. Gaseste cineva un raspuns mai valabil? (Mie imi place Shell Pureplus ca are baza uleiului mai stabila)-1 points
-
Personal nu sunt de acord. Cam toate piesele AM pe care le-am folosit vreodata au avut oarece neconcordante fata de piesele OE. Caz concret: am schimbat recent la VW prietenei un stop. Pe cel OE scria VW si HELLA, asa ca am luat HELLA aftermarket, fiindca n-a vrut sa dea banii pe OE. Vorba aia, "e acelasi producator", insa stopul AM e cu 2mm mai iesit in afara fata de cel vechi, original. Da, multi vor zice "lasa ca merge si-asa", si asa este, dar nu poti considera calitatile ca fiind comparatibile. Un stop vine la fix pe caroserie, iar altul e 2mm mai iesit in afara. La fel si eu - am pus o data placute de frana aftermarket (TRW sau Jurid, nu mai retin, practic fix ce scria si pe placuta originala). Senzorul de placute nu se potrivea in prinderile originale, iar placutele erau simtitor mai proaste, asa ca dupa < 10k km le-am schimbat cu unele OE (am platit de 2 ori lucrarea, practic). La filtre nu poti vedea clar diferenta, dar, personal, sunt convins ca exista una. Poate gresesc, poate nu, fiecare e liber sa puna ce vrea. Personal am folosit doar OE consumabile si le schimb la 18-20k. Daca pui AM, la ~80% din cost, dar scurtezi inervalul de schimb iesi mai scump cu aftermarket.-1 points
-
Am garantia ca pun exact ce a venit pe masina si nu voi avea surprize de nepotrivire sau diferente de calitate. La revizie n-am nicio emotie sa o fac la 20k; am prieteni daca le fac cand zice in bord, la 30k, si tot in romania au mers, iar masinile au peste 300k. Eu asa gandesc, nu zic ca e bine sau nu, dar din ce-am mai vb cu oameni care lucreaza in domeniu, o piesa originala, chiar daca pare identica, e produsa la alte standarde de calitate fata de una aftermarket, mai ieftina, a aceluiasi producator. Revenind la exemplul cu stopul HELLA, daca le-ai fi tinut pe ambele in mana ai fi vazut imediat diferenta de calitate dintre ele, chiar daca par ca sunt la fel. Ce-i drept, cel original era cu 70% mai scump decat cel aftermarket. In fine, hai ca am poluat topicul omului-1 points
-
-1 points
-
Ca ai adus vorba de bula magica.. aia e osciloscopul. ..Oare or sti sa il ataseze masinii? Hai sa le aratam cum:-1 points
-
-1 points
-
salut. eu am un f20 cu volan fara comenzi si i-am pus altul M cu comenzi si comenzile de volum si selectare a molodiei sau a postului radio au mers asa, fara alte piese (doar codare). S-ar putea sa iti trebuiasca spira daca nu ai tempomat si vrei sa iti functioneze si partea stanga a butoanelor.-1 points
-
-2 points
-
Corect este fie schimbat si filtrul. Te duci acolo unde pot sa inregistreze revizia facuta online sau/si pe hartie. Asta daca te intereseaza di consideri valoros sa arati urmatorului proprietar, daca o vei vinde si vrei sa arati ca ai intretinut-o.. Daca nu te intereseaza ce am scris despre vanzare.. mergi acolo unde schimba ca la carte, filtrul si uleiul. Simplu.-2 points
-
In afara de o ambitie de pune un anume ulei in masina eu nu am inteles mai nimic. Pana la urma pe ce date reale te bazezi, sau te-ai bazat, cand ai decis ca uleiul ales e cel mai bun. Personal eu cred ca, cel hidrocracat e mai bun, pentru ca baza uleiului este mult mai stabila (fata de celelalte care sunt la fel, full sintetic..) in a tine aditivi impreuna si tot ce trebuie.. Ca sa ne intelegem, sau sa spun ce am inteles, uleiul cu baza extrasa din gaz natural are aceleasi calitati ca orice alt ulei full sintetic, daca nu chiar mai multe, tocmai pentru motivul mentionat la inceput. Mai zic ca pe forumul mentionat mai sus, uleiurile pe baza "gazoasa" sunt DEJA considerate din alta clasa/ categorie, mai superioara, tocmai pentru ca aduc o imbunatatire majora in ungerea motoarelor.. Retine, nu o zic eu ci altii mai experimentati. Asadar, ce poti sa adaugi ca fiind mai bun la uleiul ales de tine? Ca hidrocracat nu e, dupa cum spui..-2 points
-
Pentru ca m-a preocupat un raspuns serios nu fabulatii, iata si ratiunea: https://bobistheoilguy.com/0w-16-sn-plus/ Cu alte cuvinte, ca sa nu cititi cumva prea mult si sa credeti ca nu e nimic de inteles, o data cu apartia unui alt nivel mult mai restrictiv si de control al uzurii intr-un motor (..0W16, cu termenii si conditiile sale muult mai limitative..) s-a ridicat "bara" si pentru celelalte uleiuri.. in cazul unora .. pierzand anumite "drepturi", daca as putea spune asa.. E un fenomen firesc in zilele noastre.-2 points
-
Ma bag eu cu logica mea Daca tu insati ai aflat ca e suficient drain and fill, de ce ar mai fi dilema?? Acum, ca pompa care face presiunea, poate sa faca si flush.. probabil o intrebare si niste bani indeplinesc dorinta.. zic si eu.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00