Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/18/21 in all areas

  1. In prima faza schimba mecanicu ! , trebuia sa ia compresia prima data , sa vada daca motorul ala mai are compresie sau nu si dupa trase concluzii corecte ... nu sa scoata furtune ... nu sa puna doape ca la sticla de vin , dupa vazut turbina / filtru de particule ... etc
    1 point
  2. Ăla e o porcĂŁrie de furtun care ĂŽți bagĂŁ vapori de ulei in tot ce ĂŽnseamnĂŁ turbina-intercooler-galerie de admisie -tubulatura . Daca te uiți mai sus de el , o sĂŁ vezi capacul de la filtrul epurator,care probabil la tine este o supapa care acționeazĂŁ pe principiul bușonului de la vasul de expansiune (când e presiune prea mare ,se deschide și aruncĂŁ vaporii de ulei in turbina,prin furtunul ĂŁla de l-ai deconectat). Așadar ,prin deconectarea acelei conducte,nu ai scĂŁzut presiunea ci doar ai deviat vaporii de ulei ,care acum probabil ĂŽți greseazĂŁ motorul și capota . PS: spune-i mecanicului sa verifice acea supapa ,probabil e slĂŁbit arcul !
    1 point
  3. WIN60 asa este. Acel furtun care se clipseaza ce iese din capacul culbutori. Acel furtun intra in tubulatura de la filtru de aer care duce spre turbina. Acel orificiu l-a inchis de pe tubulatura care duce la turbo. Furtunul care iese din capacul de culbutori este lasat la liber. bimmer90f30 daca as fi stiut ce vrea mecanicul sa faca nu mi-as mai fi batut capul sincer,de aceea cer niste sfaturi
    1 point
  4. Nu cumva a scos furtunul acela mic negru de plastic care se clipseaza in ambele pĂŁrți prin care trec gazele din carter? Bimmer, nu a scos capacul carter ci doar furtunul din carter, acela care la toate N47 are ulei pe el din cauza ca este copt la ĂŽmbinare. Eu nu ĂŽnțeleg la care furtun a pus capac sa nu tragĂŁ aer fals, al aceleași furtun? Oricum ar fi nu cred ca am priceperea necesarĂŁ ca sa mi dau seama ce a rezolvat prin lucrul acesta sau care este rezolvarea, nu cred ca asta rezolva nimic cu privire la consumul de ulei. Motorul are o problema, de la segmenti, simeringuri supape..
    1 point
  5. Hai man sa fim sinceri, e30 e o masina misto youngtimer, dar e o coaja sinistra comparat cu un e90 sau f30. Am avut si eu urs, ca si feeling e fain tare, dar eu cred ca pana si e36 e mai bun decat e30. La.interior e difetenta colosala, materiale la fel, sasiu si motoare pana la urma. Momentan inca am si e36 si cand il mai scot la plimbare chiar imi aduce aminte ce inseamna directie precisa si placere la condus. Dar totusi sunt depasite, asta e clar. Cat despre f30, fata de e90, eu zic ca e o evolutie f30. La capitolul feeling in directie poate nu, dar la nivel general de masina e mai bun. Nu exista cel mai bun serie 3 pt ca fiecare a existat in perioade diferite. Acum caut un e34, dar ar fi ridicol sa zic ca e vel mai bun cand ma urc in g30 si e ca si cum cobori din evul mediu in epoca moderna.
    1 point
  6. Nu stiu ce scrie si unde scrie. Ori nu te-ai uitat tu bine, ori scrie gresit. Alea sunt dimensiuni de seria 7. Punct. E axioma asta. Poate ar trebui sa te uiti din nou pe stalpul masinii, ca ala nu minte. Sau minte stalpul masinii daca masina a fost "reconstruita" de un rus/albanez/turc cu ce-a avut la indemana si ai luat-o tu asa. In talon, exceptional, o data la un milion de cazuri mai scrie si prostii. Sau poate nu ai tu f11 si ai seria 5 GT, adica F07, care are roti mai mari, identice cu seria 7. Oricare din ipotezele de mai sus poate fi adevarata, ramanand sa descoperi tu care e. Rotile de 19 pe care BMW le pune pe f10 si f11 sunt 245/40 fata si 275/35 spate. Nu a venit din fabrica nimic asa cum spui tu. Apoi o sa iti raspund si la intrebarea ta de baza.
    1 point
  7. Ca si contra argument la ce ai spus tu in favoarea unei unitati cu Android: ecranele sunt lucioase si urate dpdv calitativ plus ca Android ca sistem de operare e plin de hibe. Eu unul prefer sa am display-ul original din fabrica, cel pus de BMW, si sa nu am probleme cu erori aruncate aiurea (cum e cazul la Android) si chestii de genul.
    1 point
  8. Am gasit informatie ca toate sunt de fapt fabricate de compania SunPlus din Taiwan, deci clar voi lua Andream, mai ales ca si trimit din UE, deci nu vor fi probleme cu TVA si taxe vamale.
    1 point
  9. Am trecut printr-o astfel de experiențĂŁ involuntar. ĂncĂŁrcasem harta ĂŽnainte de a ieși din țarĂŁ, și apoi am constatat cĂŁ aveam o problemĂŁ cu roamingul/netul. Am constatat cĂŁ Maps a funcționat fĂŁrĂŁ probleme/cu indicații, chiar și fĂŁrĂŁ acces la net.
    1 point
  10. Sunt de aceeași pĂŁrere, Carplay și ai rezolvat problema, nu toatĂŁ ziua hĂŁrți updatate care oricum nu oferĂŁ informațiile incluse de Maps/Waze.
    1 point
  11. Salut, Au aparut. Linkul pentru torrent il gasesti aici (Europe east & west premium 2021) https://mega.nz/file/a2ZxWKgL#AZjbUb6_ahe6SFJANhKI5-L9zFG44mJDbNbaWjkRYE8
    1 point
  12. merita waze 100 % , faptul ca ai notificari nonstop e priceless . Eu am carplay si numai pt waze tin un iphone in cotiera
    1 point
  13. Asta l-am gasit eu ca fiind cel mai relevant dupa nr de comenzi. Plus ca zic ei au depozit in EU si-ti ajunge destul de rpd.Carplay
    1 point
  14. bagi stick ul in usb ul masinii si daca pornește instalarea fara sa ti ceara sa introduci codul, atunci ai fsc lifetime... sa nu incerci sa bagi tu vreun cod aleator ca riști sa blochezi navigația. Dai cancel si scoți stick-ul
    1 point
  15. Cine doreste Premium 2020-2 EAST si WEST EU_East_PREMIUM_USB_2020-2.rar EU_West_PREMIUM_USB_2020-2.rar
    1 point
  16. pt est si vest, descarcare directa, instalare de pe un singur usb https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1mMN2yeCJUVaCMLjzdXzZNFl8m8Ha5shC
    1 point
  17. pana in Franta vei face macar o oprire, Slovenia sau Italia. Acolo iti schimbi si harta si incarci WEST si gata. eu asa am facut Premium East nu avea mai nimic pe Franta, cel putin in zona muntoasa dintre Italia si Franta
    1 point
  18. intra pe harta interactiva si du-te pana in Franta si vezi cum arata drumurile si daca sunt destul de detaliate pt tine. poti face trecerea la est sau vest de cate ori vrei. daca ai doua stickuri la tine, unu cu est si unu cu vest, il bagi pe cel care vrei tu si instalezi.
    1 point
  19. Poti merge si cu EAST in Franta insa e posibil sa nu ai acoperire completa ci doar drumurile principale. Ca sa fii sigur trebuie sa-ti pui WEST si la intoarcere poti pune din nou EAST fara nici o problema.
    1 point
  20. Confirm ca si West e ok! Am instalat pe X3 F25 2011 - ecran mare. - downloadat direct de pe yandex, - dezarhivat cu 7zip, - pus totul pe un Stick USB de 32 Gb (formatat fat32), - introdus stickul in portul USB din compartimentul "manusi", - 30 secunde mai tarziu a aparut mesajul de update, - aprox 45% facut la un drum de 10 minute - o ora mai tarziu am facut si restul de 55% fara probleme. - restart sistem si scos stickul USB - verificat versiunea 2020-1 Merci si spor la treaba!
    1 point
  21. https://yadi.sk/d/GnnO7eAU3XETgh am descarcat azi, am dezarhivat, dar nu am apucat sa o instalez inca. maine revin cu feedback daca reusesc sa o instalez
    1 point
  22. VĂŁ mulțumesc pentru pĂŁreri. Eu vin dupĂŁ un X3 2008 2.0d 150CP, 6 viteze. L-am avut de la 88k. Acum are 170.000 și e praf. A fost o mașinĂŁ foarte bunĂŁ.Mi-a plĂŁcut, și rĂŁmân fan BMW. Fac ĂŽn fiecare zi cam 100km, am o porțiune de traseu unde iarna am nevoie de tracțiune integralĂŁ. Am garaj și prize la ambele capete ale traseului. (acasĂŁ-serviciu). De aceea am luat ĂŽn calcul hibridul. Mi-a plĂŁcut X3 pentru poziția ĂŽnaltĂŁ la volan, stbilitate, forțĂŁ. Și faptul cĂŁ ĂŽn anumite momente când ai nevoie sĂŁ ĂŽncaleci o bordurĂŁ, nu ai probleme. Personal vĂŁd 225 ĂŽnalt cam cĂŽt seria 5. O zi bunĂŁ. Va fi mașina care pentru mine va fi cap de listĂŁ.
    1 point
  23. Pot sa iti zic doar despre model in sine, eu am 218d. Este o masina excelenta. Ca si calitate a fabricatiei este foarte buna, insonorizata foarte bine, extrem de practica. Eu am testat 225-ul si sincer mi s-a parut futila ideea de a cara permanent greutatea bateriei pentru avantaje discutabile. Poate in oras sa obtii consum mic daca mergi cu grija, insa in afara nu are cum sa bata dieselul la consum, mai ales la stilul meu de mers. In rest, poti sa cauti variantele pe benzina daca tii neaparat sa ai benzina. Motorul cu 3 cilindri este foarte bun, indiferent de cat de blasfemie li se pare unora. Si esti si fiabil, fiind montat de cativa ani pe multe modele.
    1 point
  24. @Eugen, scuze intarzierea. zilele astea am fost cam plin. cumbine vezi, nici noi nu locuim in Romania. masina e euro 6.2 ( 6B) asa ca ar trebui sa te tina un pic de ani, mai ales ca tu o vrei doar 5. Eu sincer, am mers catre Diesel din 2 motive : Gran Tourer nu exista hibrida, si motorul pe benzina nu are cuplul de care am nevoie. E o masina de familie, asa ca nu merg la curse cu ea, asta inseamna ca imi trebuie cuplul repede si bun, la turatii joase. Active Tourer este in schimb EX ( cred ca asa se numeste ) ala merita pe benzina clar, mai ales daca il folosesti in oras. Cutia: cum ziceam in review: eu vin de la o cutie manuala pe tija si baie de ulei, asta inseamna cursa lunga a schimbatorului, tot in 6 rapoarte. Sunt mai mult decat multumit de ea. daca o folosesti in modul Comfort sau Eco Pro, atunci tre sa sti ca are o intarzierea in a schimba, e si normal ,se gandeste la consum, iar masina e grea . daca o folosesti in modalitatea Sport, totul e asa cum ai vrea. Eu in autostrada o folosesc pe Sport. sunt viteze mari comparat cu cele din localitate, si atunci cand apas pe acceleratie am nevoie ca masina sa raspunda. Scaunele fata: daca esti foarte pretentios cu asta iti recomand Active Tourer Sport. Are scaune electrice cu memorie, si o prelungire a sezutului pentru un comfort sporit al picioarelor. Comparat cu seria 3 care e sportiva, scaunele astea sunt o bijuterie. am facut 9 ore cu ele, si cand m'am ridicat nu am avut nici o durere de spate. iti zic doar ca cu Seria 3 dupa un drum de Romania imi trebuia cam 2 saptamani de dureri de spate pana trecea. Faruri: sunt multidirectionale si bixenon. bat destul de lung, la viteze mai mari se ridica putin ca sa iti de-o o si mai mare vizibilitate. Cele de zi sunt led. Ultimele faruri de la BMW sunt Laser. ce-a mai tare tehnologie.
    1 point
  25. Nu am sa vorbesc despre pret, pentru ca asta e ceva relativ ( daca nu o iei noua ) si nu am sa o compar cu alte "concurente" pentru ca asta e ceva subiectiv. Experienta mea cu masina incepe cum nu se poate mai prost. Dupa ce am analizat-o pe toate partile, si am fost sigur ca o iau, am mers la agentie am facut toate actele, am platit'o, si dupa aia ma trezesc cu cheia in mana in centru Roma de unu singur. Descurca-te. Are o navigatie impecabila, si foarte interactiva. foarte fluida, si daca de celalalt iDrive de pe e91, nu se compara, efectiv se vede cum pana si frame-rateul e mai mare. M-a dus pana la detinatie fara nici o mica problema ( personal nu-mi place faptul ca nu-mi arata sagetile cu indicatiile care ar trebuie sa le fac ) doar mi le pronunta, dar asta e subiectiv. Sunt tata a doua minunate fete, asa ca va puteti imagina ca pentru urmatori 12 ani, in masina mea o sa fie 2 scaune de copil. In modelul asta pe langa faptul ca pentru prima data intr-un BMW, pe scaunul din mijloc se poate sta, se mai poate pune si un scaun de copil. Nu mai exista tunelul de la transmisie care trece prin mijloc. Mai mult de atat, in sfarsit pot dezactiva airbagul pasagerului, ceea ce inseamna ca am ISOFIX si pe scaunul di fata. Ca tot vorbim de spatiu: cele 2 locuri in plus, sa fie clar, sunt doar de urgente. niciodata un adult nu ar putea sta acolo comod, dar un copil, si daca mai stau si in scaunul lor atunci e si mai bine. tin sa mentionez ca cele 2 locuri nu dispun de ISOFIX. cel putin pe masina mea. Cum e la drum: acest aspect ar trebui privit din 2 puncte de vedere: ca si SOFER ca si PASAGER. Sa le luam pe rand: PASAGER: - am 2 prize tip bricheta; asta imi permite sa pun iPadul pentru fetite la incarcat fara sa mai trag de fire. Exista atat o conexiune USB si cat AUX IN. - Legat de ce ziceam mai sus, in sfarsit TOATE cele 3 scaune de pe bancheta sunt comfortabile. Masina are podeaua putin ridicata, asta inseamna ca nu mai trebuie sa ma aplec ( uneori excesiv) ca la seria 3 sa iau ceva de pe podea, sau mai rau, de pe sub scaune cand fetele mele arunca cu de toate. daca cumperi GT cu 7 locuri ( ca si asta ) atunci scaunele se misca si pe verticala ( asta ca sa creeze mai mult spatiu celor de pe ultimul rand ). - Masina e foarte, foarte bine insonorizata, si atunci cand ti se spune ca ai dat prea multi bani pe ea, ar trebui sa ii pui sa faca o tura, si atunci ar intelege ce inseamna premium. Bordul nu e construit din plastic, ci spuma, asta ofera pe timp scurt o insonorizare minunata, si pe termen lung nu o sa ai "greierasi" prin masina. - Volumul portbagajului, atunci cand ultimele 2 scaune nu sunt ridicate, e destul de generos. ofera in jur de 680L efectivi, si putin mai mult daca se imping scaunele in fata. daca se rabateaza in schimb, se depaseste 1000L. INTR_UN BMW.... stiu suna ciudat. - Cutia StepTronic, nu ma lasa sa simt lipsa de putere intre schimbul de trepte. In modul Sport ( Dinamic ) nu simt deloc pe cand in Eco Pro acolo unde scihmba la limita copiei, imi dau seama ca a schimbat, dar nu ma incomodeaza. SOFER: - Incepem de la cutie: Steptronic fara dublu ambreiaj, dar atat de bine schimba incat m-a pacalit, chiar am crezut ca are. - senzori nu doar de presiune ci si de temperatura de data asta. asa ca stiu in orice moment in ce stadiu se afla rotile mele. Masoara cu o sensibilitate de 0.1 BAR. - Telefonul, se conecteaza la Bluetooth, dar nu doar pentru coversatii ci si pentru musica, sau asistent vocal. Acum nu mai conteaza din ce tara vine masina ta, cand apesi pe butonul de Asistent vocal de pe volan, si ai telefonul conectat prin BLuetooth, o sa se activeze cel de pe telefon, nu cel din masina. la mine SIRI. - Sta destul de bine in curbe, dar are un unghi de intoarcere destul de mare in comparatie cu Seria 3, desi nu e cu mult mai lunga. Asa ca atentie. - Sti ca BMW e noua pe piata asta a MPV-urilor din 3 motive: - montantul( stalpul): din partea dreapta ofera o vizibilitate FOARTE redusa. EXTRA mega mare atentie. Am avut ocazia ieri sa am un autobuz in dreptul stalpului, si efectiv nu l'am observat. - Pozitia la volan: pe modelul asta se foloseste volanul de la Seria 3 din 2016 care e putin bombat in zona airbag-ului. asta inseamna ca: daca setezi volanul un pic mai sus, nu mai vezi display-ul din partea de jos a bordului; daca il pui mai jos, nu mai vezi anumiti martori ( gen semnalizarea ) - Accesul la comenzi: daca masina se afla in P ( pe automat ) si in 3-a sau 5-a pe manual, nu ai loc sa ajungi la comenzile sistemului de climatizare sau de conducere ( SPORT, COMFORT, ECO PRO ). Mai mult de atat, daca ai versiunea cu cotiera, prima data ridici cotiera, iti pui centura si apoi lasi jos cotiera. Mamma mia cat am scris. Sa concluzionez: Cui se adreseaza? - Unei familii cu cel putin 2 copii ( noi avem si caine ). - Unui tata ( sau mama ) ca si mine care s-a afectionat de marca asta, intelege calitatea cu care e construita, dar acum a devenit o familie mai mare decat sotul si sotia . ( Mercedes classa A sau B sunt undeva la acelas pret, dar monteaza motor de Renault. Adica o Dacie cu stema de mertzan. am exagerat putin ) PRO: motorul consuma putin. Versiunea de 1.6 care o am eu, a facut 5.2 L /100km cu 110km/h viteza medie. Foarte bine izolata. 7 locuri au bortbagaj imens Steptronic ( cutia automata ) impecabila. Roti de 16" ( cauciucuri mai ieftine ) Contra: Montantul stanga care reduce drastic vizibilitatea unele locuri greu accessibile, gen fixarea centurii de siguranta Un unghi destul de mare de intoarcere ( nu exagerat ) dar depinde care a fost masina condusa inainte. In concluzie, daca ar trebuie as o cumpar di nou, as face-o fara doar si poate.
    1 point
  26. Am gasit un video in care este explicat procesul de conversie: https://www.youtube.com/watch?v=CtREWyc8jJo Cel mai apropiat loc in care am gasit sa fac asta este in Germania, la Manhart. Ma gandesc insa ca daca gasesc sa cumpar separat corona, ar trebui sa fie un proces mai simplu si as ramane si cu open diff-ul intact in caz ca vreau sa il pun la loc candva. Cautarea continua...
    1 point
  27. 1. kit curea accesorii + fulie, nu e vb de lant 2. sper sa nu gresesc 2 ani 100k (sau 4 ani 200k daca platesti suplimentar) 3. e sub e91, dar mi se pare mai folositor pt ca e mai inalt 4. cum spuneam...nu ai senzatie de limuzina cu centru de greutate jos si nici propulsia...e un pic de ruliu in curbe abordate agresiv cu scartait de roti...dar senzatia generala e pozitiva, poate fi condusa sport f frumos ca un hatch 5. o masina second bine dotata cu pana in 60k max 2 ani vechime e undeva la 22-25k (pret de lista nou 38-40k) din ce am vazut acum pe mobile.de; daca prinzi o oferta buna la bmw poti sa ajungi la o masina cu pret de lista 40k...la 30-31k...atunci eu zic ca merita noua pentru garantie...nu uita de problema intalnita de mine.
    1 point
  28. Posesor de F45 218d 2015 Sportline manual, acum am 59k cu el! Neaparat scaune sport - ofera reglaj f f bun pentru sofer, eu am navigatia mica...merita din plin ecranul mai mare de 8 inch. Nu lua jante mai mari de 17”. 205/55/17 cu RFT e destul de neconfortabil, merg iarna cu 205/60/16 normale si confortul este f f bun. La 47k in toamna 2016 schimbat fulie+tot kitul curea accesorii...noroc ca am facut manevra in garantie, cu chiu cu vai si mult timp pierdut la Bavaria...dpmdv service-ul de reprezentanta Bavaria este execrabil. Am raportat problema la mijlocul luni septembrie si au rezolvat-o peste 2 luni cu vreo 4-5 vizite la service, amanari, taxiuri si timp pierdut. Impresii generale: - masina bine antifonata fata de seria 1 F si chiar seria 3 F...desi am mers cu o seria 3 f f uzata, nu pot compara cu o masina noua. Va fi un salt clar fata de E91 la capitolul rafinament in utilizare; am facut un drum de 1300km/zi si m-am simtit f ok ca oboseala, peste asteptari...scaunele sport f bune si antifonarea ok in conditiile in care am mers inclusiv 160-180 - directia in Comfort f usoara si buna pt oras...la peste 100-110 cu vant lateral e f enervanta si trebuie sa faci multe corectii...neaparat trebuie folosit modul Sport, care ingreuneaza directia, dar o face artificial de grea. Directia in Sport in oras este f greoaie si artificiala, neplacuta. - motorul B47 de 150cp este o bijuterie...f liniar si suna mult mai bine decat N47; consum extraordinar de bun, aproape neverosimil calculat la pompa in mai toate modurile de utilizare - interiorul Sportline cu piele Dakota antracit cusuta cu rosu este f f frumos, bordul este f frumos, ornamentele optionale din aluminiu sunt f placute la vedere...interiorul mi se pare o bijuterie e undeva intre F30 si G30 ca materiale si design...ai clar senzatie premium - senzatia la volan e undeva intre VW GOLF si X1 F48 (poate e ciudat ce spun), e mai inalta - garda la sol de 15,6cm, pozitie mai inalta a scaunului soferului...pozitie mai inalta ca in x1 E84...cine doreste senzatia de limuzina (seria 3, 5) cu centru de greutate f jos si pozitie joasa NU va gasi asa ceva aici. Am punctat cate ceva...intrebari?
    1 point
  29. Angel-urile ĂŽntradevar nu sunt de acolo dar seara imi place cum arata. Schimbul de ulei la cutie facut de mine la 275k km acum am 285k,am resetat adaptarile cutiei si aia a fost. Credeam ca voi scapa de schimbarea de la a2a la a3a la 2700-3000 turatii atunci dupa ce cobor o rampa(doar uneori face,nu permanent) si cred ca e vorba de uzura dar sunt f multumit pentru ca nu am alte probleme la km si varsta ei.Schimba bine si manual si SD: http://i.imgur.com/LbBWy6s.jpg http://i.imgur.com/xED3TaR.jpg http://i.imgur.com/LSl1RrB.jpg http://i.imgur.com/tI0SD8t.jpg http://i.imgur.com/VsvWcTg.jpg http://i.imgur.com/agOQYkd.jpg http://i.imgur.com/d6nZuQd.jpg http://i.imgur.com/MZaZzZz.jpg
    1 point
  30. (NUMAI CAND ESTE ABSOLUT NECESAR) Discurile de frana se Strunjesc sa faca priza cu placuta de frana , rectificarea nu este recomandata si nu trebuie sa aiba grosimi diferite , discul este dintr-un aliaj mai dur care contine si OTEL nu este fonta chioara ... Cei ce comentaeaza aiurea mai bine sa taca daca nu se pricep .... Ma intreb ce pregatire au in acest domeniu de sunt atat de siguri pe ceea ce spun .... :) Sigur, cea mai simpla varianta este sa cumperi un set de discuri noi si gata .... P.S. Exista cazuri cand se ovalizeaza discul la foarte scurt timp de la schimbare (aproape nou) P.S.2 De ce credeti ca piese in aviatie dintr-un material brut se strunjeste pana ajunge la produsul finit , si nu se toarna direct ? tocmai sa-si pastreze proprietatile materialul .......
    1 point
  31. Daca stateai mai aproape te ajutam eu cu strunjitul discurilor, am strung mare si pot sa le prind usor in universal. Ai grija unde mergi sa le strunjesti, sa-i spui strungarului sa regleze viteza cat mai mica si sa foloseasca un cutit cu holker cat mai mic. Eu le fac cam la 80 rot/min, niciodata nu am avut probleme de disc ovalizat sau altceva.
    1 point
  32. 1000 de oameni 1000 de păreri diferite evident. Pole chiar nu mai am chef sa stau sa caut dar era si pe aici recomandarea aia simpla de rectificare de la BMW. Nu este vorba de cât de scump este sau nu ĂŽntreținerea mașinii, voi cei care sunteți adepții schimbării si nu rectificări o băgați repede pe asta cu banii, o prostie. Eu de exemplu mi-am rectificat discurile la sugestia MECANICULUI, si când a trebuie sa cumpăr bascula am cumpărat una mai scumpa si cica mai buna adica LEMFORDER. Asa când am si cumpărat pompa de ĂŽnaltă presiune de motorina tot la fel am cumpărat-o pe cea mai scumpa, ca vezi doamne aia tine mai mult, la fel si bucsele si etc ! Nu e vorba de bani e vorba de a face a rectifica un disc de frână daca se poate, de ce sa nu o facem ? la mine de exemplu eru schimbate de curand discurile dar era unul ovalizat dar sunt OEM chiar si rectificat e mult mai ok de cat unul nou pe producator zic eu. Niste discuri de frana nu se schimba asa repede! am mașini la firma la care lucrez care au 140.000 km si nu am schimbat nici un disc de frână si sunt mașini gen Clio, Logan si Astra. Oameni buni ĂŽncetați cu sfaturile astea gen nu rectifica si vinde mașina daca nu ai bani de ĂŽntreținere, lasa-ti omul sa se duca la un mecanic sa isi dea cu părerea un specialist care poate vedea ceea ce este de facut.
    1 point
  33. La strung. Din punctul meu de vedere, este o greÂşealĂŁ ceea ce vrei sĂŁ faci. DacĂŁ nu-Ăži permiĂži maÂşina pe care o ai, vinde-o Âşi ia-Ăži una mai ieftinĂŁ la ĂŽntreĂžinere.
    -1 points
  34. Rezultatul unei actiuni in justitie este imprevizibil. Chiar daca tu tii dreptatea de coarne, justitia s-ar putea sa te lase perplex si sa decida ca e ciuta. Spre exemplu, este suficient un mic viciu de procedura, fie in actiunea in instanta, fie in procesul verbal al Politiei. Cu atat mai mult in Romania, o tara in care justitia nu este straina de controverse, incomptetenta, chiar mita. As spune mai degraba ca exista sanse sa castigati procesul chiar si fara un avocat, dar ca sansele sunt semnificativ mai bune daca apelati asistenta juridica de specialitate.
    -1 points
  35. Nasol moment. Personal nu vad o solutie rapida de a recupera paguba. Chiar daca-l dati in judecata, pe langa durata procesului, daca spui ca omul este buzunare goale de unde o sa recuperati paguba, ii vindeti bicicleta? Trebuie sa vii cu executor, sa-i executi bunurile (daca are), daca nu sa-i puna poprire pe conturi (daca are), in speranta de a recupera pe viitor. Prea mare bataia de cap si nici nu e sigura treaba. Cea mai rapida solutie e sa o reparati singuri ... ii spui tatalui tau ca l-ai convins pe ala sa-i plateasca dauna si i-o platesti tu, fara sa stie ps: categoric exista sansa sa pierzi un proces chiar daca politia a spus ca ala e vinovat. Crede-ma pe cuvant, am pierdut cu legea in fata ce imi dadea negru pe alb dreptate, dar un judecator a facut el o interpretare in afara legii si m-a lasat in offside. Am ajuns la CEDO cu el, au trecut 6ani de atunci si inca nu e gata, doar ca idee asa, sa stii cam la ce orizont de timp sa te astepti Eu am mers asa departe din ambitie, niciun om intreg la cap nu ar fi facut-o, altfel.
    -1 points
  36. Tu crezi ca mecanicul a procedat corect cand a lasat capacul de la culbutori deschis? Ca sa ne intelegem mai tehnic, capac culbutori = galerie de admisie, sau pe scurt, admisia. Si de ce te plangi ca ai gaze care ies pe sub capota? ..Nu te asteptai la asta in momentul in care un furtun nu e conectat la admisia motorului?? Pe aici pe forum nu ai citit ca turbina ar putea "hali" uleiul? Asta ar putea fi.
    -1 points
  37. WIN60, cred ca stiu despre ce furtun e vorba.. numai ca nu inteleg ce naiba a vrut mecanicul sa demonstreze deconectand acel furtun? A demonstrat ca asa se scapa de consumul de ulei? OP, daca tot zici ca turbina tocmai a fost reconditionata, despre turbina a iesit la o cautare scurta pe gioagle: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=140664 Daca tot ai presiune prea mare pe adimsie. Are sens ce spun aia acolo.. in treacat fie spus.
    -1 points
  38. Lasa verificatul jocului din .. Schimba turbina, reconditionata sau nu, si cu, ceva garantie. Vrei sa iti spunem noi cat mai tine o turbina suierand?? :hyper:
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.