Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/06/21 in all areas

  1. N-am mai postat aici de cativa ani buni, desi am mai schimbat 3-4 masini, toate BMW, dar acum noua “amanta” este ceva mai speciala si trebuie prezentata. Masina a ajuns la mine acum 2 saptamani, 0km, singura din tara la vanzare in configuratia actuala: WBA11AR010CG63991 Vehicle Information Type Value VIN CG63991 Prod. Date 2021-02-11 Service History !! CHECK HISTORY !! Type M440i xDrive Series G22 (4 Series) Body Type - Steering Left Hand Drive Engine B58D Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive - Transmission Automatic Colour Arctic race blue metallic Upholstery Leather Vernasca black seam blue Editions And Packages S33T Motorsport Engineering Package S710 M Leather Steering Wheel S711 M Sports Seats S715 M Aerodynamics Package S71C M Exterior Package Carbon S7CG BMW Repair Inclusive S7NH BMW Service Inclusive Comfort And Interior Equipment S403 Glass Roof, Electrical S420 Sun Protection Glazing S428 Warning Triangle And First Aid Kit S430 Interior/Outside Mirror With Auto Dip S431 Interior Mirror With Automatic-Dip S459 Seat Adjustment, Electric, With Memory S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S493 Storage Compartment Package S494 Seat Heating Driver/Passenger S4AW Instrument Panel Sensatec S4KK Inter.trim Finishers Aluminium Tetragon S4NE Blow-By Heater S4U0 Electroplat.cover/Clip F.operat.elements S4UR Ambient Interior Light Multimedia S610 Head-Up Display S654 DAB Tuner S688 Harman/Kardon Surround Sound System S6AE Teleservices S6AF Statutory Emergency Call S6AK Connected Drive Services S6C3 Digital Professional S6DR BMW Drive Recorder S6NW Telephony With Wireless Charging S6U3 BMW Live Operating Area Professional S6U8 BMW Gesture Control Driver Assistance And Lightning S534 Automatic Air Conditioning S548 Kilometre Speedo S5AC High-Beam Assistant S5AQ Active Guard Plus S5AU Driving Assistant Professional S5AZ BMW Laserlicht S5DA Passenger Airbag Deactivation S5DN Parking Assistance System Plus Wheels And Drive S230 Extra Package, EU-Speciifc S248 Steering Wheel Heater S258 Tyres With Runflat Properties S2NH M Sport Brake S2PA Locking Wheel Bolt S2T4 M Sport Differential S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2VF Adaptive M Chassis S2VL Variable Sport Steering Environment And Safety S302 Alarm System S316 Automatic Trunk Lid Mechanism S322 Comfort Access S3MF BMW INDIVIDUAL LIGHTS SHADOW LINE S85C Language Version Romanian S8AR On-Board Literature, Romanian S8EK Dummy-SALAPA S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active Pedestrian Protection S8TR Decoding Additional Functions Individual Equipment S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite Other Equipment S1CB CO2 Equipment S1CE Recuperation System S1DF Exhaust Emission Standards EU6 Rde II S1PW 19" Light-All.wheel Dbl.spk.792M Em.op. S9AA Outer Skin Protection SA090 90 Ah AGM Battery Available Upgrades - Vgate ICar Pro OBD For Bimmercode - Highest Quality Bluetooth 5.0 Audio Receiver With AptX HD Support N-am apucat sa o conduc prea mult, abia i-am facut 1400km, si asta limitat de recomandarile BMW pentru rodajul de 2500km, cu maximum 3500-4000RPM si 170km/h viteza maxima, dar pot spune inca de pe acum ca este o mica bestie. La test drive nu au avut motorizarea aceasta pe seria 4, asa ca am fost nevoit sa fac cu un m340i xdrive, care m-a dezamagit putin, sincer sa fiu. Parca nu iti mai da senzatia aceea de lipit pe sine si masina dintr-o bucata cum era e90-ul, dar aici sunt subiectiv. Acum, dupa 1400km cu seria 4, senzatia a inceput sa revina, dar este putin mai joasa decat seria 3 si parca ceva mai rigida, fix ce cautam. Fotografii nu am facut inca, revin dupa ce facem rodajul, sper in maximum 2-3 saptamani. Pretul de lista a fost 88.946€, am primit ceva reduceri substantiale, si am ajuns la pret final 73.600€, leasing bineinteles.
    4 points
  2. @CSergiu nu are M paket, este M Performance. Cat despre grila, elementul asta mi-a placut cel mai mult inca de cand a aparut, de aceea am si cumparat-o. Exista oricand optiunea de seria 3 cu aceeasi motorizare si optiuni daca nu imi placea grila. Nu vreau sa zic ca in realitate arata mult mai bine decat in fotografii, pentru ca treaba asta este subiectiva. Am mai urcat si fotografie pentru moaca, desi nu reflecta atat de bine realitatea... https://ibb.co/fvxzQ8F
    4 points
  3. Cea pe care am luat-o eu are pret de lista undeva la 88.000€ iar M4 incepe de la 84.000€, oricum treaba asta e irelevanta fiind leasing, aka 100-200€ +- la rata. Sa fiu sincer la M4 nu as mai fi adaugat nimic ca optiuni, poate doar culoarea, deci pretul de lista ar fi fost mai mic, cu toate ca se fac “reduceri” la acel pret de lista chiar de la primul contact cu reprezentanta. Singurul motiv pentru care nu am luat M este ca nu vreau si a doua masina ca daily. Probabil urmeaza si M, dar facelift si dupa ce ma mut din tara. Actuala nu intentionez sa o tin mai mult de 1-2 ani. Momentan fac 7-8km/zi cu ea, de acasa pana la munca si inapoi. Adaug fotografii maine, promit.
    4 points
  4. De ce vreți sa va ĂŽmpotriviti selecției naturale?
    2 points
  5. Boss, fa tot posibilul sa rezolvi. Cacatul de centura e incomod. Cel mai mult incomodeaza la drum lung si e obositor sa simti ca sta mereu pe tine. Eu zic ca in caz de accident este mult prea evaluata valoarea centurii, ca doar ai airbaguri. Si plus ca daca ai centura, nu prea poti sa te intinzi dupa lucruri prin masina in timp ce conduci. De exemplu, aveam ceva de luat de sub luneta spate si nu aveam chef sa ma opresc. Mi-am dat scaunul la maxim in spate, m-am ridicat cumva pe o parte si m-am intins. Pana nu am dat centura jos, nu am putut sa ajung cu mana sub luneta. Prea ma enerveaza si pe mine centura.
    2 points
  6. Poarta centura, de la porcaria aia chinzeasca de "pacalit" centurile poti muri foarte usor la 60 kmh cand iti sare airbagul si iti rupe coloana cervicala ca nu ai centura sa te traga in scaun. Acum vreo 2-3 ani a murit unul in Bucuresti la 50kmh pe Magheru ca a lovit bordura, masina nu avea absolut nimic doar airbagul soferului sarise si i-a rupt gatul soferului. Avea aceasi porcarie pe care vrei sa o folosesti si tu pe care probabil platise vreo 10 RON la vanzatorii ambulanti de la semafor. 10 RON valora viata lui si probabil ca si a ta daca gandesti la fel.
    2 points
  7. Liniile alea vin din steering angle, care este luat din CanBus, important e sa legi navigatia la CanBus. Imaginea este analogica, nu stie nimic de volan, deci poti pune orice camera vrei tu, poti pune si un aparat foto sau camera de filmat daca vrei doar sa testezi navigatia. Personal am testat cu un DSLR Nikon Cand iti alegi insa camera, e important sa nu aiba ea linii statice ( unele au un overlay ) sau sa poata fi dezactivat ( la unele tai un fir, la altele exista un buton de on/off ).
    1 point
  8. arata foarte bine masina, sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  9. Inca una https://ibb.co/0DNjGMW
    1 point
  10. Imi puteti recomanda va rog, daca a inlocuit cineva mai recent discurile si placutele spate la F25, pentru ce marca a optat?
    1 point
  11. cand e vorba de comportamente ciudate ale climei si descarcatul bateriei, deobicei e de vina piesa cu tepi.
    1 point
  12. Multumesc! https://pasteboard.co/JVKNB81.jpg O prima fotografie, singura de fapt.
    1 point
  13. Foarte tare . Masina perfecta . Sa ai noroc de ea .
    1 point
  14. Stiu ca nu e ce ai intrebat, dar de la F-uri incoace mi se pare pacat sa iei cutie manuala..
    1 point
  15. La unele persoane nu are rost sa le explici, nici eu nu purtam la 18 ani când ma dĂŁdeam cu Corsa C cu geamul deschis si cd cu track suna in boxe . Pana la golf 5 când o puneam din cauza sunetului de centura, a intrat unul in mine cu 160 km/h frontal fĂŁrĂŁ frâna, eu eram parcat pe marginea drumului, nici nu l am vĂŁzut, a fĂŁcut botul la golf 5 cacat. Am scĂŁpat cu 2 vânĂŁtĂŁi foarte mici la genunchi si ceva roșeața pe mana stânga de la airbag cred, pana atunci nu am inteles ca centura trebuie purtatĂŁ indiferent cu ce mașina mergi. Sunt aproape sigur ca eram mort acum fĂŁrĂŁ centura, am fost si inconștient, totul parca a fost un vis, este inexplicabil. Câți nu imi ajungeau la service când lucram pe daune cu parbrizul marcat de forma capului pe interior si sânge pe bord. De atunci le zic la toți sa si punĂŁ centura in dreapta si sa stiti ca ar fi buna si in spate, ĂŽnsĂŁ nu avem noi educația aia din afara ca sa facem asta. In Spania daca te a vĂŁzut fĂŁrĂŁ 100 euro nu scapi daca nu ai centura in spate. Edit: in prima poza ai o mufa albastra scoasĂŁ, pe aia o am si eu tot asa sub scaunul șofer, ce naiba e cu ea? PregĂŁtitĂŁ pentru vreo opțiune?
    1 point
  16. Tu faci misto sau gandesti invers ? Nu prea te inteleg. Pai centura aia daca in oras sa zicem ca e "optionala" daca esti un lenes si nu vrei sa o dai jos si sa o pui la fiecare urcare (sa presupunem ca esti vreun curier si cobori-urci de 40 de ori pe zi in masina pai la drum intins e mai mult decat obligatorie, de ce? pt ca 1: la o frana brusca de la 100kmp in sus faci plonjon ca Duckadam prin parbriz, hai sa zicem ca nu zbori cu totul dar capatana tot ramane acolo la aer curat. 2: daca iesi din decor din x motive care pot aparea oricand si te rastorni pe camp pai o sa-ti cam rupi toate oasele zburand prin toata masina sau mai rau zburand pe vreun geam si cazand masina pe tine . 3: la un impact frontal ala esti. Plus ca atunci cand port centura mie personal mi se pare ca sunt mai stapan pe masina fiind mai bine prins in scaun.
    1 point
  17. :laugh: :frantics: :frantics: Ba esti nebun?? )) Cum sa nu porti centura in afara localitatii, unde riscul de a muri in cazul unui accident e mult mai mare? :laugh: Prin oras riscul e minim si rareori la 50 kmh se moare. Asta oricum nu diminueaza importanta centurii, ea trebuie purtata oriunde si oricand, nu doar de frica amenzii.
    1 point
  18. Am luat ATE pe spate plĂŁcute și discuri,nu am știut. O sa iau pe fata trw sau ferodo .Multumesc mult!
    1 point
  19. Eu cand am luat masina de la neamt avea schimbate discurile si placutele fata spate,fata discuri OE bmw cu placute ate,spate textar ,celw de fata imi fac praf jantele,fac f.multa mizerie cu spatele nu am treaba.De cand e la mine ,peste 40k nu am probleme cu trepidatii sau alte cele,iar placutele mai duc minim 15 k.
    1 point
  20. PlĂŁcuțele pe spate sunt TRW, luate pe OEM. Discurile cred ca tot trw. Le-am schimbat de curând pe spate.
    1 point
  21. Zimmemann, Brembo, Jurid si Ferodo produc discuri si placute ft bune. ATE si TRW nu mai sunt ce erau odata din pacate.
    1 point
  22. Salutare, Eu am schimbat acum 4-5 luni pe fata discurile si placutele + senzorul. Am pus Brembo ambele si deocamdata pot spune ca sunt multumit de cum franeaza masina. M-au costat in total 740 lei (227 un disc, setul de placute 243, 45 lei senzorul Febi)
    1 point
  23. Textar, pagid, la seria 3.. Placute Ferodo sunt moi, eficiente, dar prafuie jantele
    -1 points
  24. multumesc de raspuns,dar totusi on topic de ce nu mai pot pacali masina delo?ca doar sunt aceleasi centuri,acelasi anulator.Si am avut grija sa deconectez inainte bornele la baterie ca sa nu fie probleme. E foarte ciudat.Imi recunoaste doar centura ei,nu mai vrea deloc anulatorul.Interesant/ Pana la urma nu este nici o problema ca folosesc centura masinii sau astept sa piuie 1 minut pana se opreste si cu asta basta.Vreau doar sa inteleg dilema
    -1 points
  25. nu aveam ce sa inversez,pt ca in mufa mare de sub scaun,mufa mica cu 2 fire (rosu si negru de la centura) intra in mufa mare doar intr-o singura directie.nu aveam ce sa inversez.Nici sa vreau si nu am cum sa inversez ceva,ca intra doar intr-o singura directie totul. Toti ma cearta si apostrofeaza cand vine vorba de centura,ma gandeam ca macar aici scap ) Anulatorul ala fratele meu mi l-a dat,si cand mi l-a dat mi-a facut o teorie de juma de ora ,de-mi venea sa nu-l mai iau.de abia mi l-a dat,mi l-a dat cu parere de rau si uite ca se vede,ca nu mai merge:)))
    -1 points
  26. Pai dupa ce opresti motorul..mai merge clima la tine? Ca nu inteleg.
    -1 points
  27. Discuri de preferat de la dealer direct comandate sau discuri pre-incazite, sau tratate termic. Nu pune orice balega facuta pe strung.. Textar sau pagid placute pe spate. Astea pune BMW. Cutia ar trebui sa aiba sigiliul marcii la capacul cutiei.
    -1 points
  28. Wow! Probabil printre primele G22 cu M Paket din tara Am o curiozitate si nu o spun din rautate: cum te impaci cu grila din fata? Nu te deranjeaza ca e urata cu spume? Tot internetul face pipi pe ea ) Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
    -1 points
  29. salut. ma confrunt si eu cu o ciudatenie la masina mea.Am efectuat si eu un mic retrofit,am schimbat scaunele standard cu unele recaro.Scaunele recaro au fost fara centuri.Am mutat centurile de pe vechile scaune standard pe cele recaro.Totodata pana sa le montez pe masina, am avut grija sa deconectez bornele la baterie ca sa nu-mi dea eroare de centura.Dupa ce am montat noile scaune,am conectat la loc toate mufele si merge totul perfect,reglaje,tot absolut tot, fara nici o eroare,doar cu o mica dilema pe care chiar nu o inteleg. Masina nu o mai pot pacali cu anulatorul de centura.Il introduc degeaba in centura ca tot piuie.In schimb daca conectez centura masinii din stalp in acelasi lacas e totul perfect.Nu mai vrea sa-mi recunoasca anulatorul de centura sub nici o forma.Anulatorul nu e deteriorat,sau zgariat, a mers perfect pe vechile scaune. De ce nu mai pot pacali masina cu anulatorul de centura?Ce se intampla? Si inca o chestie care poate parea ciudata.Scaunele sunt atat de comode incat daca merg cu 60 km/h senzatia in masina e ca si cum merg doar cu 30 la ora.Efectiv simt ca sta pe loc masina la viteza aia.E normal?
    -2 points
  30. In oras o port,ca mai mereu am luat amenda de la cate un politist pitit dupa cate un colt de strada,dar la drum intins,mai ales cand ii pun pilot automat,atunci nu mai port centura.Sa fim seriosi acum, la drum intins in afara, cati poarta centura?Ca din 100,sunt sigur ca 90 merg fara centura
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.