Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/17/21 in all areas
-
E totusi un 6 in linie, aspirat, fara "ciuninguri" romanesti si cu motorul original, etc, iar E39 e pe punctul de a deveni un clasic. Plus ca interiorul arata impecabil. Eu zic ca face 40003 points
-
Alex, iti recomand sa deschizi un topic pe forumul: https://www.bimmerforums.com/forum/forumdisplay.php?299-1988-1994-(E32) Sa nu uiti sa specific exact ce model ai si sa descrii cat mai in detaliu atat problema cat si incercarile de remediere. Nu este un forum prea dinamic; ca urmare trebuie sa ai rabdare pana o sa apara raspunsuri la intrebarea ta. Este acolo un user "shogun" (se pare ca e japonez) cu o groaza de know-how in ceea ce priveste BMW E32.2 points
-
Eu ma gandeam sa contribui ca suntem cam cativa p-aici cu motorul asta. Poti sa-l ignori fara nici o problema, nu te pune nimeni sa dai click.2 points
-
Salutare, In octombrie 2020 am cumparat primul meu BMW, mai sus mentionatul X5. Mi-a placut combinatia de culori, gri la exterior si negru la interior si in acelasi timp configuratia de optiuni. La prima vedere masina parea ingrijita interior si exterior doar ca de ceva timp nefolosita. Am cautat-o pe unde am putut de nr de km si parea ca ar spune adevarul. Cateva probleme erau clare, anvelopele vechi si putrezite atat cele de vara cat si cele de iarna, un arc pe fata rupt, turbina fluiera puternic, brate dr fata de schimbat, spalatorul de pe luneta nefunctional. Am zis ca sunt chestii ce pot fi facute si ca restul masinii merita deranjul, aveam sa regret vorbele astea ) Scriu postarea asta in mai 2021 si inca nu am terminat de reparat la ea, cel putin nu pt a o aduce la nivelul la care consider ca ar trebui sa fie o astfel de masina. Un sumar al configuratiei ar fi: 1CB Co2 content 217 Active steering 226 Sports suspension settings 230 EU Specific Additional Equipment 255 Sports Leather Steering Wheel 2RZ Lt / aly W. Star Spoke 213 W Mixed Tires 320 Model designation, deletion 330 Sports Package 386 Roof Rail 402 Panorama Glass Roof 413 Luggage Compartment Net 423 Floor mats, velor 428 Warning triangle 430 Interior And Exterior Mirror Packa 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package Smoking package 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory 464 Ski bag 481 Sport Seats F Driver / front Passenger 488 Lumbar support driver / front passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver / front passenger 4A1 Interior Trim Finishers Graphitane 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain sensor 522 Xenon light 534 Automatic air conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 548 Speedometer With Kilometer Reading 563 Lights Package 609 Navigation System Professional 612 BMW Assist 616 BMW Online 620 Voice input system 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds 676 Hifi loudspeaker system 698 Area code 2 6AA BMW Teleservices 6AB Control teleservices 6FL USB / audio interface 760 Individual high-gloss shadow line 775 Individual roof-lining anthracite 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth 801 Germany version 840 High speed synchronization 851 Language Version German 863 Europe / dealer directory 879 German / On-board Documentation 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8SP Cop Control 925 Shipping Protection Package1 point
-
Salut, Asa cum mentionat acum ceva timp, ma hotarasem (si am si reusit) sa vand F30 LCI, 320d. Cum am un Superb de serviciu, diesel, m-am hotarat pe ceva mic, un hot hatch. Ma uitasem dupa M135i, varianta F40, Audi S3, MB A35 si Cupra si Golf 8R. Audi si MB au iesit repede din discutii, neplacandu-i "copilotului", asa ca au ramas celelalte. Facand cateva configurari, am vazut la Cupra preturi muuuuult crescute fata de generatia precedenta (Leon Cupra, pentru varianta precedenta, pret final dupa discount 35k eur, acum ajunsesem cu configurarea la aprox 50k eur si am WOW!) Golf 8R, am vazut multe review-uri, toate lumea se plangea de constructie si de partea de infotainment, de multe bug-uri, dar laudau grupul moto-propulsor. Iarasi, o configuratie a ajuns la 55k Eur, ceea ce mi se parea wow. Asa ca am ramas, pe M135i. Dar vorbind la Bavaria, am gasit un M235i Gran Coupe F44. Stiu, nu e tractiune spate, stiu nu e motor longitudinal, dar mi-a placut. Masina de pe stoc..am reusit sa obtin un discount frumusel, lasand-o la ei, cateva luni. Are cam tot pe ea, mai putin HK, trapa si piele. Mi-as fi dorit trapa, dar beggers cant be choosers. Mai jos ceva poze..1 point
-
Toate airbag-urile volan rotunde au fost schimbate pe recall. Problema e la celelalte, de aceea am si specificat usi. Banuiesc ca sunt slabe si cedeaza de la vechime. Cat despre daily driving o masina veche de 20 de ani, nu as (mai) recomanda, te lasa cand ti-e lumea mai draga. Acuma, fiecare stie cum ii e mai bine pt el. Bafta.1 point
-
EDIT: Baaa, cat am scris Am cumparat-o pentru ca a avut 1 singur propietar iar motivul pentru care a vandut-o e clar si anume, a vrut sa scape de gunoi, tipic nemtesc. Stiam din poze ca are rugina, stiam ca are o scurgere de ulei, aia de la servo, scria si pe TUV-ul ei care fusese facut nu cu mult timp in urma sa fie masina pusa la vanzare, singura defectiune ca are o scurgere de ulei, nu zicea exact unde. Istoricul de service tot ce a fost schimbat am verificat data de pe componente, si chiar asa este... minus filtrul de benzina care data de pe el zicea ca-i din 11-2002, data fabricatiei a masinii. Sistemul de franare fusese schimbat complet cu vreo 1 an inainte sa fie pusa la vanzare, placute, discuri, lichid si frana de mana. Discurile doar alea de pe fata au un inceput de buza, frana de mana, tine excelent... o folosesc de fiecare data inainte sa bag in Park cutia. Rotile nu bat deloc, decat aia de pe partea pasager fata, se simte o bataie mica la denivelari repetate, in rest tot ce e legat de roti e tanc. Directia in mana se simte excelent, nu are senzatie de barca, etc. Din investigatia mea de detectiv, banui ca persoana care a detinut masina era mai batrana ca erau numai fire albe sub scaunul sofer si pasager. Cu ajutorul la Google Maps m-am uitat fix in fata la casa fostului propietar si de aici inteleg de ce masina asta arata bine atat pe interior cat si pe exterior... are garaj in fata casei Masina nu are chit nicaieri, am verificat fiecare centimetru cu aparat de masurat care il cumparasem inainte sa cumpar masina. Cand mi-au adus-o astia pe platforma primu lucru care l-am facut am pus aparatu pe stalpi. Masina a avut 2 revopsiri aripile spate, posibil de la rugina. Mai suspectez si capota si bara fata, in rest totul este original. Am vazut data de pe scheletele de plastic unde vine radiatorul acum cateva zile, ala e original al masinii, deci accidentul probabil in fata a fost asa ceva minor. Capota are semn de cheie pe la suruburi iar bara trebuia sa stea unpic mai bine, culoarile se potrivesc bine cu restu dar semn ca a fost ciufulita candva si schimbate. Nemtii cica nu carpesc, le schimba cu totul. Suna ca un vis nu? Cu toate astea... propietarul de a avut masina nu a schimbat niciodata uleiul la cutie, a avut vasul de expansiune explodad ca am gasit stropi de antigel pe capacele de la motor si ulei uscat pe instalatia de racire si de aici deduc ca a avut garnitura de _chiulasa_ schimbata, adica motor desfacut. Motorul sunt aproape sigur ca e original pentru ca daca nu era imi dadeau astia la RAR revenire, tot treceam RAR-ul dar nu din prima. Cutia am reusit sa gasesc calculatorului responsabil pentru cutie si ISTA zice ca VIN-ul al calculatorului pentru cutie este cel al masinii, nu sunt urme de surub pe ea semn ca a fost demontata deci si aia e cam originala... din investigatia mea. Eu banui ca fost genul de propietar d-ala ca taica-miu... merge cu masina pana crapa si te lasa pe dreapta, nu a primit 100% intretinere corespunzatoare. Pretul cu totul, 3100 masina, 700 platforma, si vreo 200-300 inmatriculat, punem 4000 rotund cu totul, chiar si in starea asta, cu toate aceste problemute de le are este mai bine decat tot ce am vazut la vanzare la noi in RO. Mai e si euro4, majoritatea fiind euro 3. In Germania masinile care au rugina sunt foarte depreciate, d-aia am si luat-o la un pret mai 'bun' + ca i-am prins fix in perioada cu pandemia si ii cam strangeau si pe ei cureaua, una fara rugina euro 4 se duce si in 5000 de euro cu dotari pe ea si sub 250.000 km. D-aia m-am si riscat si am cumparat o masina doar din poze, in Romania pierdusem deja 150-200 de euro doar ca am incercat sa cumpar 2 masini si am zis ca mai bine imi incerc ghinionul si cumpar de pe mobile. E bataie de cap cu ea... nu este perfecta, nu poti astepta perfectiune la un obiect vechi de 20 de ani cu uzura, dar este mai buna decat orice cumparam din Romania. In viata mea nu o sa mai incerc vreodata sa cumpar de pe OLX. Asa ca daca v-a incanta vreun e39 525i la 3000 de euro pe OLX gata inmatriculat 'an stare buna' si 'revizie facuta racent'... luati-o la fuga. AAhh, inca ceva. Fostul propietar, baiat destept, si-a luat o skoda octavia noua(imagini Google Maps) asta are acuma in fata casei si un cablu de la ea care era la mine in masina, probabil l-a uitat. Am incercat sa-l caut pe retele de socializare dar nu exista.1 point
-
@Cristian are oarecum dreptate. Problema e ca s-a cumparat o masina veche, care va avea multe probleme si de acum incolo (am avut e39 si stiu prea bine ca pot ajunge saci fara fund). Rugina va tot aparea, pentru ca in anii aia nu se trata asa cum trebuie tabla, nici nu era aluminiu sau altceva mai ok. Si la 4000 eur a fost destul peste pretul mediu al pietei. Acum depinde de fiecare, daca vrei sa-ti bati capul cu restaurarea unui dinozaur, si iti face placere, de ce nu... Sa nu fie masina de zi cu zi, ca atunci chiar nu merita si mai mult iti strica bucuria de a mai pleca undeva cu ea. Bafta si apropo, nu lasa rugina sa intre mai mult, ca doar cu schimbarea elementului mai scapi dupa aceea.1 point
-
Lista de cheltuieli este lunga (chiar tin o evidenta) dar cele ce ies in evidenta ar fi: - cumparat anvelope iarna si vara - inlocuire ECU pt ca cel de pe masina (care nu era al ei) a crapat la o saptamana dupa achizitie - schimbat ulei cutie de transfer - schimbat brate dr fata (superior, inferior) Lemforder - inlocuit arcuri fata, OEM - reconditionat turbina ce a venit la pachet cu diverse conducte si coliere schimbate si revizie motor - anulat clapete admisie - anulat egr - anulat dpf - soft putere la aprox 280cp/650Nm - revizie cutie de viteze, ZF si OEM (manson conector, baie ulei, ulei, mansoane mecatronic, suruburi baie de ulei) - reparat trapa de 2ori - epurator ulei - jgheaburile de sub capota - inlocuit schimbator de viteze - schimbat lichid frana La partea cosmetica: - refacut traseul pt stropitoarea de pe luneta, nu a fost nevoie decat sa demontez jumatate de interior - schimbat lumini interior cu led-uri lumina rece - inlocuit semnalizatoare laterale cu unele negre, secventiale pe led - inlocuit motor climatizare, cel de langa ventilator - lipseau diverse mici plastice de la interior, embleme neoriginale la ext - astept sa imi ajunga grilele negru lucios ca sa se potriveasca cu restul "Shadow line"-ului - am facut rost de niste praguri extinse dar sunt negre si asteapta sa fie vopsite inainte de montaj - reparat izolatia din usile din spate ca sa nu mai ploua prin usi in masina Au mai ramas pe lista lucrurilor de facut: - 009C4A IHKA: Dynamic-pressure-flap-motor - 00E204 PDC: K-CAN-Low wire fault - 00E2C4 CON: K-CAN line fault - 00E5C4 CID: K-CAN line fault - o verificare a distributiei. Din ce am citit inainte de a cumpara masina acest M57 parea vesnic, total opusul lui N47 care deja a capatat notorietate pt problemele cu disctributia. Recent intr-o discutie avuta cu un fost posesor de E70 am aflat ca si M57 ar suferi de niste pb legate de distributie. - de inlocuit aripa dr fata, a fost inlocuita cu una aftermarket si alinierea la imbinari nu este cea mai buna - de vopsit bara fata/spate, aripi fata, praguri extinse - inlocuirea scaunelor fata cu unele comfort - alte mici retusuri legate de plastice samd1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mi-a venit azi radiatorul care l-am si montat. Am luat Nissens, cica made in Denmark, 500 de lei, nici cel mai ieftin, nici cel mai scump... are o reputatie buna ca fiind cica mai rezistente ca Behr din ce am gasit pe Google. A venit cu tot cu dopul de scurgere, cleme sa prinzi carcasa de la vasc, vreo 3 garnituri, una mica si 2 mai mari... cred ca sunt pentru furtunuri care si p-asta le-am comandat si le astept. Deci acum am inteles de ce piesa cu codurile 17110419132, 0005000894 nu apare pe realoem, cotul asta are un furtunel care intra in vasul de expansiune si vine direct montata pe radiator! Eu mi-am luat 3 bucati d-astea de rezerva ca cica daca vrei sa-l scoti, se rup clemele. Discutii despre acest cod aici si aici. Pe ele scrie Behr, made in Germany, da sa dea dracu daca le vinde cineva in Germania. O simpla cautare pe Google, se pare ca chinezii 'importa' lucruri de la altii sa vanda pe aliexpress, vezi aici. https://imgur.com/a/IiziqNh1 point
-
1 point
-
Nu fac schimb la placute si ulei in fata blocului, cu modestie ti o zic o fac in fata vilei, nu o fac din saracie ci din placere, vreau sa imi fac un nou hobby, am zis sa incep cu chestii usoare apoi sa ajung la chestii mai complexe sa invat ISTA si alte lucruri, ptr ca e frustrant ptr mine, ptr ca ma respect ca om si imi pasa, sa ma duc, cum am patit de N ori, cu masina la atelier si sa mi se spuna ca e obligatoriu sa schimb placutele cu discurile dupa o uzura la ambele de 17000 km. Dar cand nu esti in domeniu, asa ca mine si prost si cu mana larga, asculti de nenea mecanicu si schimbi..... ca asa se face standard domle. Deci poate tie ti se pare manelistic asa omu cu bmw de 2019 schimba in fata blocului, mie nu, eu o iau ca o chestie de autorespect si o noua pasiune, daca eram “respectat” in sensul asta, in limita bunului simt de nenea mecanicul poate nu mai simteam nevoia sa ma apuc eu de o noua pasiune, ca vb aia, asa suntem noi, ne iau alti de prosti si noi suntem ascultatori, obedienti si docili. Mersi de parerea ta o sa tin cont de ea ca masina nu o sa aiba istoric la bmw, ca mult tare imi pasa, da stiu dar cand o sa o revinzi bla bla bla....1 point
-
Salutare Atasat ai linkul pentru ultima versiune de ISTA+Faci in felul urmator: 1. Te duci in folderul ISTA_4.28.4X si downloadezi tot in afara de folderul SQLiteDBs si SDP_4.28.41.7z 2 .Mai citeste inca o data ce am scris mai sus. 3.Dupa ce le-ai downloadat, creezi la tine pe calculator folderul SQLiteDBs 4.Te duci in Mega pe linkul de ti l-am dat in folderul SQLiteDBs si downloadezi la tine pe calculator EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z. 5.Deci la tine pe calculaotr in folderul SQLiteDBs trebuie sa ai doar EN_4.28.40.7z si GLOBAL_4.28.40.7z 6. Rulezi ista_standalone_installer_4.28.42.exe.Foloseste cablu ENET! Cauti pe google de unde sa cumperi unul. Nu trebuie sa platesti nimic.Spor la treaba! ista.txt1 point
-
La reprezentanta au o sonda cu ultrasunete, care masoara zgomotul de distributie cu programul ISTA +, se tureaza automat la 2000 si 4000 ture pentru 20 sec., iar ista da rezultatul daca sunt probleme sau nu. In legatura cu lungimea lantului, se poate masura, cand se pun calele de distributie ( numai ca se vede doar lantul de sus). Tot la reprezentanta se face.1 point
-
Eu te inteleg, da, probabil pretul mediu in Ro era pe la 3000, ce ai platit peste e exact platforma si inmatricularea. Pe de alta parte, din primele poze pare ca o tii in fata blocului, ceea ce la tabla pe care o are, iarna o va omori. Daca o tineai ca masina de weekend, garage queen, era cu totul altceva, i-ar fi prelungit viata si potentialul de "colectable". Mare atentie, nu stiu daca ai vazut pe grupul e39 de FB, au fost mai multe cazuri in care le-au sarit (explodat) airbag-urile din portiere. Din senin. Ele oricum sunt garantate max 20 de ani, probabil sunt si mai slab proiectate (am vazut aceeasi faza la topgear, dar acolo era in viteza pe un drum cu pietre) si probabil incep sa cedeze. Nemtii nu sunt prosti, stiu ca o masina noua inseamna putine batai de cap si siguranta. Ce cablu si-a uitat omul? Incearca sa cauti nr lui pe diferite site-uri cu "agende telefonice" din DE.0 points
-
Cred cĂŁ nu doar mie mi se pare boring topicul ĂŁsta,nu? Probleme peste probleme, rezolvĂŁri peste rezolvĂŁri. Ceva bun/frumos la mașinĂŁ?Un drum extern cu plĂŁcerea de a conduce?o pozĂŁ?0 points
-
Ai si tu dreptate intr-o oarecare masura dar sunt de parere ca daca un lucru e in regula, nu are rost sa-l schimbi doar sa te afli in treaba...-1 points
-
Primul martor e pentru placute de frana uzate, sa blocat ceva la frana sau nivelul lichidului de frana e scazut iar al doilea martor e martorul DSC -Controlul dinamic al stabilitatii, probabil are legatura cu problema de franare-2 points
-
Wyctor, AdBlue-ul cand desfaci capacul lui se vede vreo sita ceva..? Ma intreb, daca vorbesti de decantare, intreb daca e sa bagi cu ceva pompa (de bicicleta.. ) aer pe un furtun sa bolborosesti lichidul, stiu si eu la 2-3 saptamani nu ar fi o idee..? Ce panarama.. sa fie din cauza decantarii, trebuie golit si reumplut rezervorul sau ce?.. :frantics:-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00