Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/25/21 in all areas

  1. 760 km aprox - Bucuresti - Mamaia ceva plimbari pe acolo ( Corbu! ) si retur . Concluzii: 1. Trebuie AC 2. La viteze peste 130 am un suierat cheder dreapta = inlocuit cheder pus cel original 3. La viteze peste 130 masina "serpuieste" o sa incerc sa verific directia 4.Zgomotul "ciudat de la motor nu a disparut " intre timp am : intinzator nou, tampoane motor / cutie noi 5. Am ceva zgomote de sub masina : conductele frana par sa atinga undeva,gatul de umplere al rezervorului pare sa se miste consum undeva la 10% mers destul de alert la dus 130, intors 130-140 ultimii 60 km autostrada 150 6. Am pierdut in actiune plasticul care dirijeaza aerul din vasc in radiator - in concluzie in trafic bara la bara apa creste 1-2mm peste jumatate .Cred ca prima data am auzit vascul de cand am masina edit : 3. "trebuie sa fac directia" tocmai mi-am amintit ca dupa ce am schimbat suspensia nu am refacut geometria.
    2 points
  2. Tipul nu cred ca a fost platit ca sa faca review-ul. Si uite, are un video si pentru de-astia care pun ce le vine la mana pe masina https://www.youtube.com/watch?v=_wo-9112aHw
    1 point
  3. tarife de referinta
    1 point
  4. Pana gasesti sh (dezmembrari)... poti face un sant cu panza si sa folosesti o surubelnita lata.
    1 point
  5. Primele daune sunt minore, ultima e de luat in calcul. Raportul car vertical trebuie foarte bine inteles, deoarece orice mica revopsire apare ca dauna si in plus sunt foarte multe erori de kilometraj in raporturi si multe lume se pacaleste mai ales cei necunoscatori, unele masini fiind chiar bune si carvertical sa zica prostii. Nu e cazul celei de fata avand o dauna destul de mare.
    1 point
  6. Acum vreo 10 ani erau topicuri de gen pe forum si e36-le era cea mai buna masina , acuma vad ca e e90, peste vreo inca 10 ani garantez ca modelul actual va fi cel mai bun... pur si simplu pentru ca mai multa lume isi va permite sa-l cumpere
    1 point
  7. Hai man sa fim sinceri, e30 e o masina misto youngtimer, dar e o coaja sinistra comparat cu un e90 sau f30. Am avut si eu urs, ca si feeling e fain tare, dar eu cred ca pana si e36 e mai bun decat e30. La.interior e difetenta colosala, materiale la fel, sasiu si motoare pana la urma. Momentan inca am si e36 si cand il mai scot la plimbare chiar imi aduce aminte ce inseamna directie precisa si placere la condus. Dar totusi sunt depasite, asta e clar. Cat despre f30, fata de e90, eu zic ca e o evolutie f30. La capitolul feeling in directie poate nu, dar la nivel general de masina e mai bun. Nu exista cel mai bun serie 3 pt ca fiecare a existat in perioade diferite. Acum caut un e34, dar ar fi ridicol sa zic ca e vel mai bun cand ma urc in g30 si e ca si cum cobori din evul mediu in epoca moderna.
    1 point
  8. Numai daca te uiti sub ele si o sa vezi unele economii la noile generatii - puntile la F30 sunt din otel, la E90 din aluminiu. Unele brate ale suspensiei la fel. Dupa E90 LCI cu stopuri/semnalizari cu LED, au trecut la F30 cu becuri. Brichetele de 12V, care erau doua in consola centrala, pe spate, ca dotare extra, la F30, cu aceiasi dotare, ai doar o priza. Etc, etc, lucrurile astea nu inseamna mare lucru, dar adunate, e clara directia. Se pune mai mult pret pe aspect si pe ce e la suprafata - design si electronica. Nu spun ca F30 e groaznic. Designul e actual si dimensiunile mi se par ideale - in final au loc oameni in spate, are o latime si un gabarit mai impunator pe strada, infotainmentul e la zi, optionalele sunt mult mai bogate. Chiar si bordul si usile, la prima vedere, par mai solide decat la E90. Adica nu scartaie si nu pocnesc la apasari si strangeri. Dar E90-ul, dupa 9 ani in total, respectiv 6 ani de Romania, nu are nici un greier inauntru, in ciuda tinutei de drum mai rigide. In schimb F30-ul - care desi ai zice ca e mai solid, ca nu pocnesc atat de multe plastice pe loc - in mers, la denivelari sau gropi, incepe orchestra.. Nu prea exista raspuns clar "care e mai bun". Care e mai bun pentru fiecare ramane pentru fiecare sa decida. Oricum timpul le rezolva, doar cine o sa fie cu adevarat interesat de modelele vechi, o sa le tina in viata. Costurile de intretinere sunt fix aceleasi E90/F30. Altfel e clar cam pentru toata lumea: cu cat mai nou, cu atat mai bine.
    1 point
  9. Isi iau ei unii cu masini mai scumpe, ciurucuri sau SH-uri, la unul cu Logan MCV chiar nu ai pretentii
    1 point
  10. 677 este HARMAN KARDON sau LOGIC 7 , creca am repetat de am innebunit )) 676 este HI-FI
    1 point
  11. anvelopele cu cat sunt mai proaste, tin mai mult. o anvelopa performata, este moale pt a a sigura aderenta si bineinteles ca se consuma mai repede. orice anvelopa care tine mai mult de 50k km, poti sa te stergi cu ea la fund
    -1 points
  12. sa mai punem vreo 10-20 si am incheiat subiectul definitiv:
    -1 points
  13. Este masina din aceasta prezentare video: Cauciucuri noi de vara pe 18 ( Falken XL NON-RUNFLAT), roti noi de iarna pe 17 (jante tabla , senzori , cauciuc Dunlop ) . Schimbt ulei cutie si motor . Schimbat EGR -campanie recall -APAN BMW Braila . Inca o campanie tehnica facuta in iulie 2020 . Navigatie 2020-2 . Schimbat lichid frana 09.2020 - APAN BMW Braila . Nu ma intereseaza nici un fel de schimb . Pret 23500 euro .Rulaj - 123000 km . Raport Carvertical https://www.carvertical.com/ro/raport?id=aeafa399-0816-4bfa-a745-f3ab5fe309f7&vin=WBA4F11090G314805
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.