Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/26/21 in all areas

  1. Unghiul de fuga este același lucru cu geometria, nu are treaba echilibrarea cu uzura neuniforma a anvelopelor.
    2 points
  2. Da, am facut geometria am caderea iesita din parametri ( ma rog aici masina e coborata era de asteptat) ce ma nelinisteste e unghiul de fuga pe dreapta care e dus in balarii ar trebui facuta o verificare suspensie sa nu am bascula stramba sau bucsa brat rupta cazul extrem s-a dus dracu oala , caderea o tiganesc din strut bar cred oricum am comandat si un set de flanse reglabile. Bonus poza artistica. Mai am o gramada de prostii de rezolvat .PS: da capota e absolut in balarii am m-a mancat in fund si am incercat sa o reglez, am facut mai mult rau PS2 - chederul e rezolvat deja. PS3: la urmatoare tura pun debitmetrul de "fuga" sunt curios de diferenta
    1 point
  3. Tot deranjul tau este cauzat de suspensia ce o ai montata. Clar la ce configuratie ai acolo nu poti adopta solutii standard OE. Ai nevoie de distantiere, iar asta nu trebuie sa te sperie, sunt foarte ok atat timp cat sunt de calitate. Eu am avut montate distantiere pe fata la fostul e36 pentru ca aveam jante pe 18 cu latime 8J, iar pe e36 de fabrica erau maxim 17. La mine am pus distantiere de 12 mm de la H&R si am rezolvat problema, jantele erau tot cu et47 si am urmarit sa ajung la et35, anvelope aveam 225/40/18 care sunt echivalentul la 225/45/17.
    1 point
  4. 760 km aprox - Bucuresti - Mamaia ceva plimbari pe acolo ( Corbu! ) si retur . Concluzii: 1. Trebuie AC 2. La viteze peste 130 am un suierat cheder dreapta = inlocuit cheder pus cel original 3. La viteze peste 130 masina "serpuieste" o sa incerc sa verific directia 4.Zgomotul "ciudat de la motor nu a disparut " intre timp am : intinzator nou, tampoane motor / cutie noi 5. Am ceva zgomote de sub masina : conductele frana par sa atinga undeva,gatul de umplere al rezervorului pare sa se miste consum undeva la 10% mers destul de alert la dus 130, intors 130-140 ultimii 60 km autostrada 150 6. Am pierdut in actiune plasticul care dirijeaza aerul din vasc in radiator - in concluzie in trafic bara la bara apa creste 1-2mm peste jumatate .Cred ca prima data am auzit vascul de cand am masina edit : 3. "trebuie sa fac directia" tocmai mi-am amintit ca dupa ce am schimbat suspensia nu am refacut geometria.
    1 point
  5. Salut, BMW e92 325 xdrive, provenienta Germania, 218 HP. VIN WBAWC310X0PW89034 An 2007, km 180.000, benzina, cutie manuala. Pret 6500euro negociabil Detin masina de 6 ani, am documente si facturi cu toate reviziile si schimburile de piese. 2 seturi de jante 18", se pot vedea in poze. Anvelope allseason achizitionate anul trecut. Masina nu are nici un fel de problema de natura mecanica/electronica. Set de covorase noi, ambalate, nu am apucat sa le folosesc. Faruri xenon adaptive. Scaune electrice si piele. Senzori de lumina si ploaie. Senzori parcare spate. Senzori presiune roti. Pentru detalii va rog sa ma contactati. https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-seria3-e92-325xi-IDeTlb8.html
    1 point
  6. diferenta de aderenta , nivel , vai mama lor de masini
    1 point
  7. 1l de ulei bmw 0w30 long life 04. Nou sigilat. Pret 35 de lei L am cumparat din Germania sa il am pe drum la masina si am ramas cu el deoarece dupa am bagat 5w30.Eu am dat 28 de euro pe el in reprezentanta in Germania.
    1 point
  8. Inseamna ca nu ai citit (si simtit placerea in descriere) cu atentie ce au zis altii inaintea ta. Ca o nota adiacenta la cat de scump de intretinut e un BMW, sau in legatura cu reparatii si intretinere, am auzit candva de la un batran posesor de BMW ca dealerii veneau acasa la propietarul masinii inainte, ii ofereau masina la schimb si fie o reparau acolo fie o luau pe cheltuiala lor si isi mai cereau si scuze, aia de la BMW, pentru durerea de cap cauzata! (mi se pare ca e vorba de modelul E36..) Cum e in ziua de azi!? Te rogi la cer ca masina ta sa fie pe mana unui meserias, si sa se rezolve.. bine-nteles dupa ce trebuie in prealabil sa te programezi la ei..
    1 point
  9. Am condus atat E90 cat si F30 LCI (masina pe care o am + altul de la serviciu). F30 este cel putin la fel de sportiv ca E90, dar mai bun, rafinat, spatios, modern, motorizari mai bune, etc. Nu exista practic termen de comparatie. Un topic care este imposibil sa fie obiectiv - fiecare o sa-si laude masina... si cum sunt pline strazile de E90 (a ajuns cum erau E46 acum 10 ani - la fiecare colt de strada, 9 din 10 fiind cosciuge pe roti) - concluzia o vedem in clasament.
    1 point
  10. Nu i-am mai mentionat pe cei 20cp din mhev. Oticum ei nu se adauga in varful celor 265cp, ci isi fac prezenta la turatii joase sa ajute la indepartarea lag-ului.
    0 points
  11. De acord. Mercedes 300d are 265CP + inca 20CP din mhev. BMW cat scoate din 20d? tot 190hp, ca acum 10 ani.
    0 points
  12. Dupa cum am spus mereu, bmw nu a avut in ultimii 10 ani, un 2 litri diesel la nivelul competitiei, nu doar dpdv putere, ci si rafinament(zgomot, vibratii). Practic clientii care aduc marketsharul si profitul, sunt clientii cei mai putin respectati. Nici varianta cu 2 turbine nu era altfel...vad ca nici nu se mai produce. Mercedes a adus acum un an un upgrade variantei cu 2 turbine, 265cp si 550NM....adica cat avea 30d pana mai ieri.
    0 points
  13. Tipul nu cred ca a fost platit ca sa faca review-ul. Si uite, are un video si pentru de-astia care pun ce le vine la mana pe masina https://www.youtube.com/watch?v=_wo-9112aHw
    0 points
  14. DIn ce se intrevede aici ... ori unghiurile rotilor spate nu sunt corecte, ori calitatea cauciucurilor. Cel mai bine mergi, ca sa recuperezi din banii dati pe cauciucuri, pe defect de fabricatie. Da cu pumnul in masa... Tu ai fost corect, ai platit, dar si ei sa respecte termenii.
    0 points
  15. anvelopele de iarnă de pe față sunt tot Pirelli la dimensiunea dată de BMW, sunt în stare f.bună dar la iarnă ies din limita celor 4 ani vechime de aceea le-am lăsat să meargă in continuare si vara asta
    0 points
  16. @tarabostes Eu am avut acum 5 ani un set de Continental Contisport 5, 225/45R17. Am luat o gropa o data si apoi alta groapta cu alta ocazie. Imi ambele cazuri am distrus 2 anvelope. In ambele cazuri nu ma asteptam la asta pt ca in viata mea de sofer luasem anterior peste alte 100 de gropi mai mari decat respectivele. Ceea ce mi-a ridicat semne de intrebare suplimentare, a fost faptul ca la al doilea incident am distrus o anvelopa de pe spate, cand logica spune ca ar fi trebuit ca pe fata sa cedeze daca era sa cedeze. Pe seria 5, desi am avut profil cu 5mm mai mic pe spate decat rotile respective si pe fata cu 3.25mm si evident ca am luat gropi echivalente(repet, gropile care mi-au distrus acele Continental nu erau mari deloc), nu am avut probleme. Michelin.
    -1 points
  17. hai sa vedem :hyper: - 21.500 euro
    -1 points
  18. Nu-i obligatoriu. Alea pot sa vina si mai tarziu.. cand apare uzura in toleranta componentelor mecanice. Sa fi facut si mai restrictiva/alarmista monitorizarea tractiunii (nu ca nu se poate din puctul bmw de vedere) noi clientii am fi schimbat cauciucuri de 2 ori pe an.. Se joaca cu focul OP-ul.. Se stie bine ca trebuie pus exact ce specifica bmw, cum au zis si altii mai sus..
    -1 points
  19. E de inteles sa gasesti justificari logice.. numai ca daca gumele de iarna tin mai mult fiind pe fata iar tractiunea e pe spate mai mare iar cauciucurile de vara (se stie) ca se uzeaza cel mai repede.. nu fi surprins (si nu te uita neaparat la marca). Poate aliniamentul rotilor e modificat. Unii (inca) te-au intrebat daca s-au uzat uniform sau neuniform, ca repere sunt pe ambele parti ale anvelopei.
    -1 points
  20. Sau nu mai cumpara Pirelli in viata ta. Pe de alta parte, fabricantul poate sa vina si sa spuna pai ai mers cu cauciucurile prea moi/tari. Pune si tu, Dan, modelul de Pirelli sa se stie; niste poze sa vedem si noi cum s-au uzat la limita.
    -1 points
  21. Nu conteaza cat de vechi esti pe forum, atat timp cat il vizitezi, citesti si intelegi ce ti se spune, "Vezi pe stalpul de la usa soferului dimensiunile de jante si anvelope recomandate de producator. Nu merge cu ea asa pentru ca ii poti face praf cutia de transfer sau si pe aia de viteze. Daca ai M pachet, vezi ca pe spate ai jante mai late decat pe fata." Nu ai ce sa reglezi. Poate merita sa te interesezi daca sunt mai scumpe jantele si cauciucurile de 19 decat schimbul PERIODIC al cutiei de transfer...
    -1 points
  22. Acum 7-8 ani eram saptamanal in fabrica din Slatina. Am furnizat o solutie la cheie pt cei de acolo. Am avut ocazia sa intru, cu aprobare de la Milano, si in mica sectie unde se facea ceva pt F1. Culmea eate ca intre timp m-am casatoeit cu cineva care lucreaza pt um competitor al celor de la Slatina iar socrul lucreaza la acelasi competitor. Concluzia este sa nu luati anvelope nici fabricate in Spania. @Victor, am avut si eu contisport 5. 225/45R17, deci profil decent fara de al tau 245/35 de le Insignia. Am luat o groapa in prima mie de km. Luasem 1000 alte gropi mai mari si nu ma asteptam sa aiba ceva anvelopa. Efectiv uiasem de groapa respectiva. Cand am parcat, galma. Am mers asa 10.000km aproape, pana anvelopa a cedat de tot. Peste ceva vreme, am mai luat o groapa si culmea, a cedat o anvelopa de pe spate. Exclus sa mai iau vreodata Continental
    -1 points
  23. Eu nu mai pun Continental in viata mea, pe nicio masina. Am avut runflat, Sport contact 3 si 5. S-au spart toate pe lateral, la folosire normala a masinii. Plus ca cele Sport Contact 5 aveau profilul foarte mic (putin adanc) din fabrica. Dupa ce am trecut la alte marci, n-am mai spart niciun cauciuc. Aceeasi masina, acelasi stil de mers. Si sunt roti de 17, nici macar nu sunt cauciucurile foarte subtiri.
    -1 points
  24. Cred ca le tin asa pt a avea un nivel scazut de CO2 => mai atractive pt companii si flote, impreuna cu mentenanta "lifetime".
    -1 points
  25. Victor, documenteaza-te si apoi posteaza. Tu incurci sula cu prefectura. Este 220d cu 200cp+20cp mhev 300d cu 265cp+20cp mhev 300de compus din motorul vechi de pe 220d(ala de 194cp) plus un motor electric plug in. Setup vechi, prezent pe multe harburi Primele doua nu sunt pe toate masinile. Le pun imediat cum apare un model nou. Pe primele doua le poti verifica pe mercedes.de, modelul C klasse. Crex ca au aparut si pe cls facelift Bottom line, concluzia e aceeasi, la motoare de 2 litri, bmw trebuie sa faca ceva.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.