Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/28/21 in all areas

  1. mda pe prima banda numai gropi si cratere..... , eu sincer as prefera sa merg cateodata si cu 80 pe prima banda dar nu pot, asa ca merg cu 100 pe banda 2 si din spate vine un obosit cu jipu lu nasisu si baga flashuri, baga semnale, gesticuleaza ca un bou, gropi cat cuprinde sau camioane pe prima banda deci urci vrand nevrand 110/1120/130 si te uiti la bou cum se lipeste ca naveta challenger de tine si simti cum iti vine sa-i dai cox pana ii rupi guma de pe acceleratie sau decolezi pe orbita fereasca domnul sa ai vreun bemveu deala luat de la groapa de gunoi din europa.... ca trebuie sa te bagi in pamant cand trece seful garii pe langa tine, e46 besi mai lache ca te fac in sange cu jipu meu sint ranger....vine cu un x3 sau x5 deasta cu 2.0d si zice ca tot ce zboara se mananca eu pe unii nu ii inteleg, poate ca au bani si sunt la primul lor bmw care trebuie sa fie din catalog, la fel ca viata lor in capul celor cu top scores, eu unul nu cumpar un lucru ca apoi sa il ponegresc ca e naspa si are si culori slabe si telecomanda nu bate din piscina.... imi place il iau nu imi place sau am dubii nu ma bag...nu ma trezesc uimit de dimineata mama da ce bot lung si fata de cyborg ai fata mea dupa ce aseara am rupt salteaua in alta ordine de idei twin turbo nu e biturbo si motoarele de 2.0 de pe f la turatii peste 2000rpm si 100kmh se linistesc sunt silentioase, mai mult ma deranja la f30 zgomotul la aeroterma decat motorul, nu stiu poate eu aveam dubluclimatronic si daia, sanchi http://www.bmwclub.ro/forums/public/style_emoticons/default/LMAO.gif apropo de ranger, ford ranger pe firma care nu e al tau, nu ai bagat nimic in el, dar datorita calitatilor tale infinit superioare celorlalte fiinte pamantene esti sef , manager, cunosc personaje deastea care se plictiseau la orele de matematica si plecau, probabil mintea limpede si odihnita i-a facut sefi manageri, astia au voie sa mearga cu 170 pe sosea? ca daca ii depasesti incep sa dea falshuri claxoane sa bata cu pumnii in volan, nu inteleg noua ordine mondiala , oare am intrat in era incompetentilor si cu cat esti mai tut esti mai bine recompensat in societatea asta? adica e frumoasa expresia folllow the river dar daca este vorba de dambovita totusi nu se poate sa nu intram in dansa? nu cu masina beti... gen sau daca sifonam bani publici nu putem sa mai lasam si ceva pentru gropi in loc sa ne luam de toti jip si sa daramam in santuri restul amaratilor de pe strada? probabil ca nu, ne schimbam doar blana nu si naravul, cine a spus asta eminescu nu? eminescu jur
    7 points
  2. Vad ca discutia a dat-o in diverse, si cu toate astea va scapa din vedere cateva lucruri: - BMW vinde foarte mult la flote, iar pentru flote e foarte suficient un 2.0 de 190 de cai - Nevoie mai mare de putere ai doar in tarile bananiere, unde nu se circula civilizat. Iar in tarile bananiere, BMW vinde foarte putine masini noi. Deci - irelevant - Dintre tarile bananiere, a noastra e una dintre putinele unde sunt taxe semnificativ mai mari pentru un motor de 3l fata de un motor de 2l. Am mai zis irelevant? Pentru pus in perspectiva, la noi BMW a vandut in 2018 3,000 de masini. In total, BMW a vandut 2,5 milioane masini in 2018. S-a mai zis 'irelevant', ca nu mai stiu? - Daca vreti motoare mai puternice, mai bune, mai silentioase, mai nu-stiu-cum, nu va impiedica nimeni sa va luati un vw sau un mercedes sau altceva. E atat de simplu In concluzie, de ce ar trebui BMW sa investeasca bani si timp in motorul de 2l diesel, daca are alte motoare foarte bune pe gama (3l diesel, 2l si 3l benzina)? Un edit apropos de mersul 'tare' cand te grabesti. Am facut experimente cu mers tare sau legal pe acelasi drum bananier (de exemplu Bucuresti-Cluj sau Bucuresti-Sofia). Diferentele de timp sunt mici si dupa parerea mea nu merita efortul si stresul unui condus agresiv vreme de cateva ore.
    6 points
  3. WIN60 sper ca nu mi-o iei in nume de rau dar nu poti sa spui ca lipsa educatiei nu influienteaza comportamentul si atitudinea fata de alti soferi ca si tine; nu uita, ca si tine.. Sunt multi mitocani in trafic si sa te amesteci-identifici cu ei nu face bine mental si fizic. Multi sau cei mai multi dintre noi uitam ca viteza maxim NU este viteza MINIMA!! Iar in spatele a asa afirmatie este destula logica. Dar aleg sa spun ca numai educatia sau nivelul de cunostinte acumulate pana in momentul accidentului, sa spunem, TE POATE SALVA DE ACCIDENT.. Desigur nimeni sau nu multi din soferi (isi) fac vreo auto-analiza a faptelor lor (cu atat mai mult cand (dupa ce) sunt IMPLICATI intr-un accident..) pentru ca tot ceea ce ii intereseaza este foarte probabil daca ei ai avut dreptul sau prioritatea sau nu in cazul acelui accident/incident.. asa gandesc toti asa-zisi "pragmatici". Dar ti-ai (v-ati) pus vreodata intrebarea IN CE MASURA ai putea tu, cu experienta ta de sofer sa stapanesti (situatia) si SA EVITI ACEL incident??? Ei bine, asta nu vine decat dintr-un nivel de educatie mare nu un nivel de educatie de bivol.. Explicatie data fara a ataca persoana ci doar de a discuta implicatiile faptelor... Desigur afirmatia de mai sus tine de un topic de circulatie rutiera preventiva. (Daca ar exista asa ceva as spune din experienta personala, 9 ani fara accidente dar cu amezi de viteza in 2 zile consecutiv, puncte pe carnet .. asa ca nu pot spune ca sunt un sofer "cuminte"..)
    2 points
  4. Gata ! Schimbat ! Merge perfect ! Azi dimineata cand am plecat la servici am constatat ca masina s-a descuiat (fara portbagaj), bordul nu functiona, stergatoarele nu, geamurile electrice si trapa nu, clima nu, navi nu. Cam totul mort. Doar un elevator rosu pe bord. Pe drum a inceput sa ploua, stergatoare ioc! Exterior luminile si semnalizarile functionau dar fara a-mi indica in bord ( nu aveam nici sound la semnalizare). Asta m-a determinat sa nu mai aman reparatia, deci bagat masina intr-o hala la servici dupa program si sper ca s-a rezolvat. In prima faza au fost niste emotii, nu-l impinsesem complet in tabloul de sigurante, nu se pupau probabil cativa pini, ramanea electromotorul cuplat si dupa pornire, nu vedeai ca se pune contactul, in faza doi bordul era pom de Craciun. Am vrut sa verific si cele doua plusuri in tablou, e un al patrulea surub la care nu este acces pentru a da jos tabloul si am desfacut tabloul de pe podea din suport (se da mocheta la o parte) dar tot n-am putut extrage tabloul de sigurante. Cica ar fi un ceva gen clips. N-am fortat sa nu mai rup ceva pe acolo. Sa dea Domnul sa nu fie vreo problema pe acolo. Important ! Pus JBE cu acelasi cod, nu am nici o eroare deci nu necesita codare dupa inlocuire. Seara buna va doresc !
    1 point
  5. Cred ca asta e cea mai importanta intrebare, de fapt. Ca o poveste despre acelasi subiect, am fost acum cativa ani la un eveniment in care bmw prezenta niste masini. Parte a prezentarii era si un mic traseu, in care soferul trebuia sa evite doua jaloane si sa franeze apoi. Din cate am vazut, un procent destul de mare dintre soferi, spre jumatate, nu stiau sa franeze! Si nu e gluma. Erau niste marcaje pana unde trebuiau sa opreasca masina, si nu erau in stare. Aceeasi masina pe care ceilalti o opreau, si la care trebuia doar sa apesi pe frana (era automata). Am ramas cu sechele dupa ziua aia. Si mi-am dat seama ca 'sofat preventiv' e doar un termen de dictionar pentru multi de pe strazi. Ca sa inregistreze in parcare, trebuie conectata la sigurante. Si iti trebuie un kit de conectare care sa aiba detectie de voltaj cu cut-off. Asta ca sa nu-ti consume toata bateria daca sta mai mult. Daca nu e in pachet, se gasesc de cumparat.
    1 point
  6. Daca au coduri diferite e posibil sa difere preturile.
    1 point
  7. Fix pe genul de drumuri de care vb s-ar vedea diferenta, adica la depasiri din scurt. Pe autostrada cam orice masina poate merge constant cu o viteza mai mult decat suficienta. Mi se pare fascinant ca romanul, atunci cand greseste, in loc sa-si asume greseala (presupun ca n-ai saracit din 200 lei sau cat o fi fost amenda) prefera sa dea vina pe drumuri si pe politie (departe de mine sa le iau apararea, dar totusi). Si mai fascinant mi se pare ca te mai si lauzi ca i-ai dovedit politistului, inca o data, ca nu cunosti codul rutier. Tu la cat credeai ca te opreste in zone cu limita de 50, la 150?
    1 point
  8. Fiecare a fost bun pt vremea lui, poate atunci cand respectiva face parte din generatia imediat de dinainte si asta pt ca sunt mai accesibile. E greu sa spui care-i cea mai buna, la fel cum e greu sa spui care-i cel mai bun pilot de F1. Au fost timpuri diferite in care s-a pus accentul pe diferite aspecte la momentul respectiv. E clar ca cele mai vechi vor fi apreciate si asta pt ca la momentul respectiv nu exista confortul din prezent, nu exista tehnologia, era multa mecanica de aia nici nu se stricau. Plus ca si producatorii nu devenisera atat de hapsani, sa castige cat mai multi bani prin orice mijloc. Era alta gandire, mentalitate. Iti cumparai orice lucru cu gandul ca-l vei tine o viata intreaga. Uitati-va si la haine, un alt exemplu similar. Acum tinerii nu mai pun accent pe marca, ci sa poate un pantalon, un tricou, o data sau de doua ori si gata, se plictiseste, vor altceva. Moda ta tonul, se misca f repede. Automat, de ce sa dai multi bani pe o tzoala daca o porti o data. Chiar si producatorii consacrati nu mai fac incaltaminte sau imbracaminte care sa te tina cu anii, dupa prima spalare o tragi pe dreapta ca va sta ce ceaiu pe tine. Astea-s timpurile cu alte cuvinte.
    1 point
  9. Stiam clipul asta. A aparut cand mi s-a livrat g30-ul. Nu e niciun dubiu ca 20d este cel mai slab 2 litri de pe piata, indiferent ca nu le place baietilor. Cred ca E220 are si minim 50kg in plus
    1 point
  10. 25d a fost disponibil pe g30 in 2017 si o parte din 2018, cu 231cp si rwd. Vyktor, garantat 300d in 2 litri, 265cp merge de ii sar capacele si pe masini de clasa mare. 20d si echivalentul concurentei sunt la superlimita pe seria 5 si celelalte marci din clasa. Problema este ca fiind un motor de volum, trebuiau sa il faca mai decent, sa il dezvolte atat dpdv putere cat si rafinament, asa cum au facut ceilalti. La noi in firma sunt/erau si 20d si 2.0tdi. Cand parcam eu, rasuna ograda. Cand veneau baietii, liniste. Am condus varianta 220d-194cp de la mercedes si mi s-a parut putin mai rafinat motorul fata de 20d. Nu stiu daca cu noul upgrade la 200cp au umblat si la celelalte aspecte pt a fi comparabil cu ce face Vag.
    1 point
  11. Pt Romania '' util'' este sa facem drumuri, infrastructura, autostrazi si apoi sa punem puterea la roata... Am facut in ultima vreme ceva drumuri Craiova Timisoara si nu am reusit sa sar de media de 70km/h, toata tara este o mare de masini, efectiv nu vad unde s-ar face diferenta intre 100 cp si....500 cp.... Si ce credeti, m-a prins si radarul cu minunata viteza de 72km/h, intr-o curba deosebit de periculoasa, asa cum mi-a confirmat tovars subofiter.....sincer, nici nu stiam ca se opreste pt viteza asta la limita de 50, fara nicio ironie si i-am zis si lui asta.
    1 point
  12. Printr-un update de soft si vestitele motoare VAG au redevenit compliant dpdv noxe, pastrand internele de care vorbesti.
    1 point
  13. Daca te uiti pe configurator nu mai apare 25d. Am verificat acum pe Germania , iar pe RO stiam inca de anul trecut ca nu mai este (momentan e picat configuratorul RO). A existat cu siguranta pe G30, dar 2017 era acum 4 ani, au schimbat intre timp.
    1 point
  14. Ah, nu stiam. Cand ma interesasem de un X3 mi s-a spus ca nu mai exista in configuratie motorul ala, am presupus ca l-au scos complet. Bine ca nu l-au pus pe X7
    1 point
  15. 1 point
  16. Faza asta cu geamuri mai subtiri e chiar jenanta! Frate, e marca premium! Ce credeau, ca, clientii nu o sa se prinda?.. Dezamagire mare daca nu au de gand sa schimbe strategia asta de c***t. Ce, nu mai au nisip sa faca geamuri????? Ce economie de combustibil se face ca eu nu am vazut NIMIC IMPRESIONANT, daca tu ca un bou pui geamuri mai subtiri.. evident ca sonorizarea e mai slaba!!! ..de ce nu le fac din plastic cum sunt 90% din ochelarii de vedere... Frustrant, mai ales ca am zis sa ma dau la un G30 in viitor..
    1 point
  17. Ok. Accept propunerea ta de a ne opri aici.
    1 point
  18. Asta da ironie! :thumbup:
    1 point
  19. Da, mi-aș fi dorit mult f30,dar aveau doar f10...ești orb rĂŁu tare, toți producĂŁtorii fac downgrade pe calitatea materialelor, numai f30 e pe invers
    1 point
  20. Zau? Doamne si fereste sa nu se rupa lantu' la F30 ca e bagat.. (unde?) unde a intarcat mutu' iapa! Si atunci sa vezi drama de diferente! Exact invers. Da, stiu, si la LCI au pus inginerii lant de diamant, nu!? Nici nu trebuie sa il mai asculti din cand in cand.. ..glumesc
    1 point
  21. Nu stiu de ce multi dintre voi sunteti atat de setati pe "OEM" , "original". BMW in sine nu produce extraordinar de multe piese. Multe sunt facute de producatori de renume si ambalate altfel, cu embleme, logo-uri, etc, si evident vandute de reprezentante la preturi cu adaosuri de 500%. Producatori precum Brembo, ATE, Zimmermann, si altii, fac aceste piese pe care voi le numiti OEM, la calitate insa nu exista diferente, decat in cazuri extrem de rare. Exemplu Farurile marca Hella sau Valeo - aici este intr-adevar alta poveste. Dar si in acest caz, daca vorbiti de faruri OEM, nu e nimic OEM sau BMW in toata treaba, e Hella sau Valeo si punct. Eu traiesc in Vienna de ceva mai multi ani, si in occident oamenii au bani, isi permit multe, si au grija de masini. Credeti-ma, austriecii sunt iesiti din cale afara cand vine de siguranta si calitate, si nu sunt asa setati pe OEM si original, si bla bla bla. Pur si simplu cumpara aceeasi calitate dar la un pret cu un adaos decent , fara sa faca rabat la calitate. Toti isi permit sa mearga la o reprezentanta bmw pentru schimb consumabile, sau revizii clasice, si credeti-ma, nu o fac, decat daca masinile sunt inca in garantie, sau daca este vorba de interventii de service care necesita personal calificat BMW. Eu am fost nevoit sa schimb franele complet luna trecuta (BMW E87, 120d, 2006) si de curiozitate am trecut si pe la dealer sa aflu cu stupoare ca ma costa 1500 euro discuri + placute fata-spate. La un alt service autorizat am platit 400 de euro pentru placute + discuri ventilate, fata-spate, cu tot cu senzori noi, marca Brembo. OEM nu e mereu OEM , de multe ori de spalare de ochi si de portofel.
    1 point
  22. Ca tot ne-am dus pe carari cu thread-ul, vinde cineva pe-aici un G30 530d sau 540d, low mileage si dotat peste mediu?
    0 points
  23. Ai vazut ce preturi au i4 sau ix? Vezi ca scria Bala pe forum o poveste legata de ele la un moment dat. Ca sa fac iar o comparatie cu VW, cu toate ca nu sunt absolut deloc fan al marcii, am mers cu i3 si cu id.3, iar id3-ul mi s-a parut cu mult peste bmw. Chiar nu inteleg de ce vezi lucrurile doar in alb sau negru. Nu am spus ca e un motor prost, dar "ok" este si motorul de Logan, raportat la categoria sa. Eu cu siguranta nu voi mai merge pe motor de 2L daca urmatoarea masina va fi tot bmw, tocmai din cauza ca unii producatori sunt in stare sa faca un 2L ceva mai rafinat, iar bmw nu.
    0 points
  24. Exista un racitor pt uleiul din cutie, ar trebui vazut daca traseul a fost montat corect la loc, e liber si nu e colmatat cu ceva. Temperatura mare e cam cel mai rau lucru pt o cutie automata. Ar trebui sa verifici cu o diagnoza si ce temp indica in cutie.
    0 points
  25. si eu am observat ca am sunete ('scartzuri') de la fetele de usi, atunci cand trec peste denivelari dese si oarecum pronuntate, nu neaparat cu viteza, atunci cand masina se 'clatina' de pe o parte pe cealalta...ca si cum masina e prea flexibila insa am observat ca se aud doar daca muzica e destul incet, daca volumul e putin mai ridicat, nu le mai aud
    0 points
  26. sa mai punem vreo 10-20 si am incheiat subiectul definitiv:
    0 points
  27. Logic ca este peste. Din orice punct de vedere; dar nu atat de dramatic precum F30 LCI fata de E90. G20 este marginal mai bun. F30 LCI fata de E90 e la ani lumina.
    -1 points
  28. In ce sens mai prost, ca sunt curios. Poti sa dai exemple concrete? Spre exemplu E90 are toata plansa de bord facuta dintr-un plastic ieftin, de proasta calitate, pe care in F30 nu-l gasesti nici la pasajele de la roti... Ma refer la bucata verticala din jurul climei/butoanelor de radio! Eu cand am condus E90 mi-a lasat un feeling de ieftin... Din cauza asta multi recurg la tiganii ca in linkul de mai jos... https://www.zipy.ro/p/ali/for-bmw-e90-e92-e93-interior-trim-aluminum-alloy-air-conditioning-cd-control-panel-decoration-car-styling-3-series-accessories/32895588509/
    -1 points
  29. Cred ca si 3 litri diesel BMW este actualmente cel mai bun si mai rapid de pe piata. Atat entrylevel 286cp versus competitia cat si varianta de varf, cu 340cp versus competitia. Nu stiu multe despre 2.9litri benzina de la Porsche, dar cred ca este pe acelasi palier cu B58. Wolf, ceea ce incerc eu si altii sa spunem, este ca altii au lucrat serios pt a aduce 2 litri diesel la un nivel ridicat, iar bmw nu face asta. Exista motoare diesel de 2 litri pe piata de care bmw se apropie doar sa le miroase curul. Si cred ca e valabil si pt motoarele pe benzina de 2 litri. Discutia nu e musai daca 2 litri diesel este indeajuns pt seria 5. Personal, nu as lua vreodata motor de 3 litri decat daca efectiv nu as avea ce face cu banii. Exista motoare de 2 litri cu o performanta uimitoare, peste nivelul celor de 3 litri de acum 5-7 ani. @Lym, Total de acord cu tine. Pe autostrada este suficient un 518d. Tocmai in tarile bananiere ai nevoie de putere pt a nu sta ca prostul dupa toate camioanele.
    -1 points
  30. Nu are treaba cu marca Bmw sau cu educația, daca ma grĂŁbesc puțin si tot ceea ce ĂŽncalc este viteza, adicĂŁ fĂŁrĂŁ linie continua sau fĂŁrĂŁ DepĂŁșiri la limita sau sa deranjezi pe cineva, atâta timp cat foarte mulți nu sunt in stare sa mearga nici cu limita maxim admisĂŁ 90-100 km/h si i vezi ca merg cu 70-80 si fac coloana in spatele lor, pana si tirurile merg cu maxim cat pot. M Sa ĂŽnțeleg ca tu mergi strict maxim cat e limita maxima legalĂŁ pe autostrada si pe drumuri naționale? Daca ai loc sa depĂŁșești fĂŁrĂŁ sa deranjezi pe nimeni nu vad ce treaba are cu educația sau cu ce fel de mașina conduci? Daca s ar merge cum trebuie crede ma ca accidentele ar fi mult mai mici, dar aia care merg ĂŽncet sub limita maxima admisĂŁ incurca mai rĂŁu circulația decât aia care merg mai tare decât limita admisĂŁ..si asta din cauza infrastructurii care te obliga sa mergi in spatele unuia de asta de te ia capul pentru ca nu ai unde sa depĂŁșești.
    -1 points
  31. https://www.youtube.com/watch?v=zlRYsWPh3HY https://www.youtube.com/watch?v=DVp0htSdiI8 Do you practice what you preach, sau ...? Sa mergi noaptea cu 260km/h in timp ce esti cu telefonul in mana la volan si filmezi pare cam departe de ce-ai spus, nu crezi? TwinScroll nu e Twin Turbo
    -1 points
  32. Ar fi trebuit sa investeasca pt ca motorul de 2l diesel a fost mereu (si cred ca inca este) top la vanzari. De acum inainte ar putea avea o scuza daca si-ar redirectiona eforturile catre electric, dar si acolo a fost devansat de alti producatori. Cat despre intrebarea ta, anume de ce nu ne luam vw sau merc, este pt ca o masina nu inseamna doar motor.
    -1 points
  33. 110 pe dn nu e puțin, eu merg 100-120 pe dn, in localitĂŁți 60, dar pe dn ul ala depĂŁșesc tot ce merge sub 100-120 cat imi permite legal si fĂŁrĂŁ riscuri, drumul. Nu ma bag in curbe, linie continua, nu accelerez la limita ĂŽncât sa ĂŽl jenez pe cel care vine de pe contrasens. Dar in România sa mergi cu 100-120 pe Dn ĂŽnseamnĂŁ sa faci foarte multe DepĂŁșiri, pentru cei mai mulți merg cu 70-80, iar dupĂŁ ce ies din localitate dupĂŁ 10 minute ajung inapoi la viteza din afara localitĂŁții Wyktor știam de clipurile de pe YouTube ), asteptam sa imi raspunzi la ce am zis mai sus ca sa ti le pun aici, dar mi a luat o altcineva ĂŽnainte. Oricum ar fi testul ala, este un test iresponsabil si trebuie sa ĂŽți asumi, am si eu ceva video uri pe canalul de YouTube, ĂŽnsĂŁ mi le asum pe toate. La viteza aia nu ai ce sa mai faci in caz de orice zi/noapte, dar sa mai stai si cu telefonul in mana.. ai avut noroc ca nu ai avut ghinion. Pe autostrada nu merg mai mult de 140 niciodatĂŁ, pentru ca sunt mulți țĂŁrani care nu știu sa se asigure la schimbarea benzii. Uneori merg mai tare pe dn decât pe autostrada când intru in vreo depĂŁșire.
    -1 points
  34. Scrie-mi in privat daca ai ceva si vedem despre ce e vb.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.