Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/07/21 in all areas

  1. Jaluzele alea 90% din timp stau inchise. Radiatoarele mele la ambele masini arata impecabil, pe cand intercoolerele sunt facute praf de la pietre. Asta e unul din avantaje. Jaluzele sunt si ele pline de ciupituri de la pietricele.
    2 points
  2. Nu are bre nimeni grija de mașina ta,inafara de tine,cu atât mai puțin un service. Aia ii doare n sula,pleci din curtea lor și la colt iti cad rotile. Faci o reclamatie și atât,dacĂŁ vor ,o repara,dacĂŁ nu,nu. Aici e haos,nu se respecta nimic și pe nimeni.
    1 point
  3. Haideti colegii, nici voi nu mergeti cu masinile? Cum sa stea atata timp inchise, nu vedeti ce spune bimmer? Ne contrazice unul care nici macar nu are asa ceva pe masina...ba baiatule...
    1 point
  4. Am in familie masini cu: B47, B57 si B38 , toate au aceste "jaluzele" si sunt aproape tot timpul inchise. Cu greu am reusit sa fac o poza cu ele deschise pentru un coleg de forum care dorea sa faca acelasi retrofit.
    1 point
  5. Confirm cu Turanza T005, am pe masina si fac galagie.
    1 point
  6. Turanza T005 este o anvelopa touring facuta sa reziste km multi si cu performante mediocre tocmai din acest motiv. Este si extrem de galagioasa. Am eu acum pe masina.
    1 point
  7. Ca sa o masori trebuie sa te asiguri ca sta pe o suprafata dreapta. Cel mai usor mod de a face asta e sa o urci pe un stand de geometrie si sa o masori acolo. Nu ma mir insa sa aiba valori diferite, aparent e foarte dificil in Bucuresti sa gasesti un service care sa poata seta cum trebuie, sau macar decent o suspensie ajustabila, din pacate nu iti pot recomanda nimic, inca nu am gasit nici eu ceva de care sa fiu multumit. Daca ai diferente asa mari nu poti face corect geometria, iar de acolo poti avea orice fel de probleme. Cand corectezi inaltimea, incearca sa o ridici putin cat sa fie orientate bratele mai in jos si sa testezi daca se amelioreaza senzatia de instabilitate. Daca ajuta, te poti interesa de un kit de "bump steer corection" ca sa poti reveni la inaltimea dorita. Asigurate si ca toe angles ( semiconvergenta ) sunt egale si pozitive. Multe service-uri care fac geometrie am vazut ca se multumesc sa "nimereasca" media acceptata chiar daca unghiuirile sunt gresite. Si de aici poate veni acel comportament. Ex. sa zicem ca pe puntea fata ai recomandat de producator un total de +10 minute ( +0.10 grade toe ). Asta, ideal, ar trebui sa se masoare ca +0.05 stanga si +0.05 dreapta, dar am vazut de foarte multe ori unghiuri de genul -0.01 stanga si +0.11 dreapta ( total +0.10, deci apare verde pe ecran ), insa masina va avea un mic efect de "crabbing", adica va impinge spre stanga. La RWD astfel de unghiuri pe spate pot provoca sa fuga spatele la orice acceleratie mai violenta, sau in conditii de aderenta scazuta. Am experimentat aceasta senzatie cand mi s-a modificat inaltimea in mers si implicit toate unghiurile din cauza unui service "specializat" care nu a strans coilierele la amortizorul si arcul stanga spate. Deci fii atent si sa fie cat mai apropiate intre ele aceste unghiuri, sa nu doar fie suma lor verde pe foaia de diagnoza. PS. O mica diferenta e acceptabila, e aproape imposibil sa le faci toate perfecte. Daca esti dispus sa renunti un pic la viteza cu care raspunde la schimbarile de directie poti merge catre niste setari mai agresive de tow-in, asta va rezulta in stabilitate marita la viteza mare, deoarece se va autocorecta. Poti incerca +0.10 fata ( total +0.20 toe angle ) si +0.15 spate ( total +0.30 rear toe angle ). Atentie insa ca astfel de setari vor duce la o uzura neuniforma a anvelopelor.
    1 point
  8. sa nu incepem cu hate ca nu de asta am intrebat de ce as adauga asa ceva:? pai pentru eficienta! pentru incalzire ceva mai rapida! pentru protectie impotriva mizerilor care dau in radiator! oricum eram curios de se poate face cu fire trase unde trebuie sau daca nu un sistem manual ce sa inchida deschida clapele cand vrei...
    1 point
  9. Eu nu mai pun Continental in viata mea, pe nicio masina. Am avut runflat, Sport contact 3 si 5. S-au spart toate pe lateral, la folosire normala a masinii. Plus ca cele Sport Contact 5 aveau profilul foarte mic (putin adanc) din fabrica. Dupa ce am trecut la alte marci, n-am mai spart niciun cauciuc. Aceeasi masina, acelasi stil de mers. Si sunt roti de 17, nici macar nu sunt cauciucurile foarte subtiri.
    1 point
  10. Tipul nu cred ca a fost platit ca sa faca review-ul. Si uite, are un video si pentru de-astia care pun ce le vine la mana pe masina https://www.youtube.com/watch?v=_wo-9112aHw
    1 point
  11. Offtopic Funny thing ca majoritatea posesorilor de BMW se bucura daca anvelopele de pe masina au carne cat sa simti ceva cand dai cu unghia si aici se vorbeste despre Pirelli cu sau fara * La cate inside uri cunosc din industria automotive mi-e tare greu sa cred ca este linie speciala pt anvelope bmw, in prezentari youtube oricum nu mai are sens demult sa te increzi. Poate totusi cineva din Slatina ne poate lamuri.
    1 point
  12. Offf Bimmer ...lumea asta se va prapadii dar tu vei ramane aici vesnic tinand mortis sa ai dreptate in toate. Greu ...greu doar din copy-paste... Hai sa-ti explic - nu am intrat de vreo 10 luni aici pe forum si probabil la fel va fi si in urmatoarele 10 luni. Si toata lumea e fericita, nu ? Tu te dai important, eu imi vad de surubaritul meu. Si sa ma mai fortez o data: - asta cu uleiurile las-o jos. Nu-i de tine. Cunosc multi "mecanici de tastatura" dar nu stiu multi care sa se priceapa la uleiuri. Tu oricum nu esti printre ei. Sti interpreta o fisa tehnica a unui ulei ? Ai vazut o fisa tehnica de ulei 2T ? Pt ca induci lumea in eroare incerc o corectie - uleiul 2T nu curata nimic si nici nu a curatat niciodata. Se foloseste "neoficial" in amestec cu motorina (desi scrie clar pe ambalaje ca e interzis acest lucru) pt a compensa lipsa motorinei dedicate unor masini mai vechi. De ex un diesel euro 3 a fost proiectat sa functioneze cu motorina de la acea vreme, respectiv euro 3 - care acum nu se mai gaseste. O motorina euro 5/6 de acum puse intr-un diesel euro 2--3 va duce la zemuirea pompelor injectie si trancaneala sistemului injectie fortat sa miste o zeama prea subtire. Ulei 2T nu bagi ca tractoristul in rezervor ci trebuie tinut cont de norma euro a motorului si a DPF-ului dupa caz si in functie de asta gasesti doza optima per litru. Eu am gasit galeria si EGR-ul curat pt ca stiu unde si cum sa folosesc un diesel, fie el si BMW. Masina asta o folosesc 90% in afara si in general n-am nici o jena sa fac schimbarea de treapta uneori dupa 3500 ture. Fa un experiment (dar nu teoretic si virtual cum sti tu) ...ia un diesel si tine-l in oras 1 an, cu schimbare treapta 2000 ture si ulei prost tinut 15 mii ...si pune-i tu ulei 2T si la spalatorul parbriz daca vrei ! DesfĂŁ apoi admisia si EGR-ul si mai vorbim. Aaaaaa ....ce dilatari si incalziri pe niste biete surubele fixate in plastic pe care sufla aer rece non-stop in drumul spre cilindrii ? Deci daca spuneam asta, eram mai credibil ? Tata, mai lasa prostiile si forumul ca te pierzi in teorii citite pe la altii. Iar aia cu inertia nu o intelegi. Lasa, n-ai tu oricum treaba cu clapetele dar suferi daca nu esti TU prezent. Bun, hai gata, am plecat. V-am salutat pe toti ! Sarbatori Fericite !
    1 point
  13. Si eu le am la a mea. Cocalarii de la AB mi-au zis ceva de Winter Packet sau cam asa ceva! Practic tine locul renumitului "Carton" de pe Dacia, pe timpul iernii!
    1 point
  14. Pot intelege atentionarea prin acea hartie, insa nu pot intelege de ce ei nu au verificat de la sine initiativa racitorul cand a fost masina la revizie, pt ca masina a fost dusa la ei cu nivelul de lichid la minim. Nu pot demonstra asta, insa trebuie sa fiu crezut pe cuvant. Pot intelege atentionarea prin acea hartie, insa nu pot intelege de ce nu se fac demersuri ca clientul sa isi recupereze cat mai repede dreptul de a conduce masina, mai ales ca e si o situatie speciala. Evident ca fiecare client pretinde ca este intr-o situatie speciala. Dar aici chiar este: masina poate lua foc, asiguratorul nu il despagubeste pt ca frate-miu a semnat acea hartie, iar banii de concediu sunt pierduti. @WIN, masina a fost intretinuta la Bavaria. Cand o duci la revizii, verifici. Nu doar schimbi ulei. Eu sunt absolvent de geografie. Ei se pretind reprezentanta de BMW. Ei trebuiau sa observe pe 2 martie. Nu trebuie sa fac eu corelari cu nivelul de racire, cu istoricul masinilor diesel bmw, cu un topic de pe forum, cu nevoia lui frate-miu de a pleca in concediu, sa ma gandesc eu la o eventuala hartie care i se poate pune sub nas sa o semneze, ceea ce implict inseamna nedespagubire din partea Casco etc. Situatia a fost creata de ei prin indolenta. Evident, lucrurile subt greu demonstrabile din partea mea. Si nu mai pot intelege de ce nu au pus folie pe tapiseria bej pt care a platit 3000 de lei sa ii fie curatata, iar tapiseria este murdara peste tot de ulei de la salopeta mecanicului. Iar volanul la fel, era lipicios ca uns cu miere..evidet ca murdaria nu se vedea, volanul fiind negru
    0 points
  15. Am mai vorbit de asta si in alte postari mai vechi ale mele.. In interiorul "patratului"/cubului din poza e o sita foarte foarte fina. Pe acolo trage aerul necesar electrovalva. Cu o surubelnita foarte subtire sau cu o penseta cu, cot; sau si mai bine cu amandoua iese. Iti trebuie un pic talent sa nu rupi clemele din cub..
    0 points
  16. 13NCU, am umblat masina cu motor M47, muult mai mult de cat tine, ca sa ne intelegem dw la inceput. Am masina de 8 (opt) ani de zile. Nici un mecanic nu s-a atins cu vreo surubelnita sau cheie de masina mea. Iar daca se va atinge va fi foarte bine urmarit in miscari! Ne-am inteles? Si la fel se va intampla cu oricare model de bmw (sau alta masina) din posesie! Asa ca nu stiu ce bazaconii scrii tu depre scris din spatele tastaturii. Sunt printre putinii de aici care vorbesc din experienta personala. Altfel as avea 15 postari in total. Dar nu numarul conteaza.. ci, calitatea. Ma stradui cat pot de mult sa le vorbesc tuturor, nu doar tie cand raspund. Cine nu intelege, nu este o problema.prea mare a mea. Ppt sa mai explic o data, asa cum (CAT) am inteles eu insumi. De aproape 70, poate 80k km pun ulei 2T in rezervor. Cred ca stiu cum merge masina mea de atat timp, nu crezi?
    -1 points
  17. Pentru clarificare pe rampa spre interior, spre cabina e o VALVA care foarte probabil e comandata PWM, adica in pulsuri electrice. Ma indoiesc ca o sa poti masura ceva real in privinta functionarii corecte/incorecte a valvei. Iar in capatul celalalt e SENZORUL de presiune care raporteaza DDEului ca presiunea este corespunzatoare in rampa pana in capatul ei unde e el, la botul masinii, cun zici. Cred ca mai greu se duce valva si curand m-as uita cum functioneaza pompa.
    -1 points
  18. Vaaai,ce nasol! Tu/voi sunteți ok?fiare sunt destule pe lumea asta..
    -1 points
  19. Probabil prea putini au facut retrofit la asa ceva. Ce rost ar avea asa retrofit? Am eu cateva raspunsuri dar poate e mai bine sa inteleg de la tine rostul.
    -1 points
  20. despre ce hate ar putea fi vorba? incalzire mai rapida zici? pai oricum termostatul principal decide cand sa deschida circuitul mare al racirii asa ca jaluzelele alea nu fac nimic pana nu se deschide termostatul cum am zis mai sus. jaluzelele alea sunt pentru eficientizarea la cald, adica la regim, in care anumite datorira anumitor situatii motorul S-AR RACI mai mult decat necesar cand e deja la regim. eu mari minuni tehnologie, adica de evonomia nu am auzit sa faca acele jaluzele.. de cand tot citesc despre bmw.. praf, gaze si alte mizerii crezi ca nu mai intra cand sunt clapetele deschise? inchise, desigur ca nu intra... dar te intreb, cat de mult vor sta crezi acele jaluzele pe inchis si cat vor permite aerul sa intre? eu cred ca mai mult vor sta deschise nu mai zic ca vara cu ACul pornit inchise nu au cum sa stea ca schimbatorul de caldura are nevoie de aer!
    -1 points
  21. Filtru de motorina cand a fost schimbat ultima data, acum cati km??
    -1 points
  22. Eu am tot M47. E interesant ca nu simte cand deconectezi acel senzor. Poate se gaseste careva sa iti spuna cum e la N47.
    -1 points
  23. Tu trebuie sa tii cont cand mai cureti sita aceea, de faptul ca aerul practic este absorbit din exterior iar asta inseamna ca sitei trebui sa ii aplici un vacuum pentru a scoate mizeriile adunate in ea, in nici un caz sa sufli in ea, tu practic fie fortezi mizeria sa treaca de sita nu sa fie INDEPARTATA DE PE SITA.
    -1 points
  24. Da desigur ca pompa de vacuum produce cea mai mare cantitate necesara dar probabil mecanismul de reglaj al dozei de vacuum necesara operarii EGRului are nevoie de ceva aer in cantitate mult mai mica. Bine punctat.
    -1 points
  25. Ca sa vedeti ce am patit eu cu prietenii lui Romulus de la Bavaria Militari, Romulus care acum 2 ani cand am deschis un topic in care relatam problemele de colaborare cu ei, mi l-a sters, ba mai mult a si sugerat ca mint, ca de, ii afectam colaborarea pe care el o are cu ei. Evident, nu am putut tine topicul activ ca de, forumul nu este al meu, este a lui Romulus. In urma topicului asta, mi s-a aprins beculetul ca desi eu am schimbat acel racitor de gaze acum aprox un an jumate(nici eu nu mai stiu exact), dupa ceva vreme tot a trebuit sa completez cu lichid de racire. Pe 2 martie anul acesta am facut cea de-a 4-a revizie, la aprox 92.500km. La o saptamana distanta, mi-a venit masina noua si , ca atare, G30-ul a stat mai mult in parcare, vanzand-o fratelui. El si-a inmatriculat-o vineri pe 14 mai la mai putin de 92.600km. Saptamana urmatoare si-a dus-o la un detailing, curatandu-i si motorul. Cand am ridicat capota sa vad cum arata la motor, am observat si nivelul lichidului de racire, fix la semnul de minim desi eu completasem candva in urma si il lasasem la maxim. Cum am coborat capota, am uitat imediat despre lichidul de racire. Acum ma intreb, ce inseamna la Bavaria revizie? Doar schimb de ulei? Nimeni nu face nicio inspectie vizuala si chiar nu se aloca 5 secunde sa se uite la nivelul lichidului de racire tinand cont de istoricul masinilor bmw? Se lasa totul in seama clientului si/sau in seama norocului? Dupa ce a aparut acest topic iar masina a facut de pe 14 mai aproximativ 2500 km si tinand cont ca la revizia de pe 2 martie nu am schimbat filtrul de aer(nu mai intru in detaliile acestui filtru), sun la Bavaria si programez schimbarea filtrului pntru data de 29 iunie si cer insistent verificarea racitorului. Se ajunge la concluzia ca trebuie schimbat din nou( se va face gratis), insa nu este timp fizic ca acest lucru sa se intample mai repede decat data de 15 iulie. Frate-miu platise pt concediu si trebuie sa plece pe 10 iulie. Imbecilului de frate pe care il am, i se pune de catre Bavaria o hartie sub nas prin care i se aduce la cunostinta ca daca el mai foloseste masina, isi asuma riscurile care decurg. Prostul o si semneaza. Adica acesti nenorociti il pun pe naiv sa semneze ca nu are voie sa se deplaseze nicium cu masina iar toate astea pe o problema recunoscuta de BMW, pe o deficienta tehnica a lui BMW. Nici macar nu i s-a dat o copie a hartiei pe care a semnat-o, atat de prost e el si atat de hoti sunt astia. Sun eu la Bavaria pe 29 iunie si ii explic ca omul are nevoie de masina pe 10 iulie. Ramane sa ne auzim la telefon astazi, 7 iulie. Ne auzim la telefon si mi se spune ca ei nu au timp de masina, pt ca e aglomerat si ca sa vina pe 20 iulie(racitorul este deja ajuns). Ii explic din nou ca e o situatie speciala, ca chiar pierde niste bani tinand cont ca trebuie sa plece la 1300km distanta, ba mai mult ii atentionez ca nu au procedat etic punandu-l sa semneze acea hartie pt ca daca masina ii ia foc, asiguratorul nu il va despagubi. Ii explic insistand ca efectiv l-a bagat pe naivul asta intr-un colt. Raspunsul a fost clar ca nu e timp. Ba mai mult mi se spune ca de fapt timp este pe 20 iulie. Ii dau replica ca e o programare facuta pt 15 iulie, inca de pe data de 29 iunie. Mi se spune ca nu e adevarat. Oricum, pt frate-miu 15 sau 20 iulie e totuna. Adica dupa ce ca il bagi in colt si il constrangi sa nu foloseasca masina, nici nu consideri asta ca fiind o prioritate pt tine, ca omul sa isi recupereze masina, mai ales ca pierde si niste bani platiti pt concediu. Cam asta este BMW si nivelul lor de servicii si etica in Romania prin Automobile Bavaria. Il astept pe Romulus sa imi stearga aceasta postare si/sau, mai frumos, sa imi suspende contul.
    -1 points
  26. Nu e problema, ia-s da-o pe a mea, ca nu am nicio restrictie. Faza este ca sambata pe 10 am intalnirea de 20 ani de la facultate. Fac o escala si las copilul la socri la Comarnic si ma duc la Iasi apoi. Deci in weekend-ul asta ar trebui sa fac si eu 900km. Weekendul viit am o nunta la Buc. Iar duc copilul la comarnic si trebuie sa ma duc duminica sa il iau. Fac si atunci 500km. Deci tot un drac e. Nu am pretentia sa fi facut ei verificari la racitor la revizie pe 2 martie, pt ca programul lor era deja facut pt ziua respectiva. Dar sa fi avut bunavointa sa se uite la lichidul de racire si sa spuna sa vin cu o alta ocazie sa verifice racitorul. Sau macar sa prioritizeze acum, tinand cont ca e risc de a lua foc.
    -1 points
  27. Am propus sa merg la Baneasa ca poate ei sunt mai liberi. Au spus ca nu e posibil, fix cu argumebtele lui Win. E ceva normal, in fapt. Nu am nicio problema. Voiam sa scriu in mesajul anterior "i-as", nu "ia-s" . Este drept ca si eu am neglijat problema racitorului. Scrisesem pe topicul de prezentare ca dupa schimbarea primului racitor a trebuit sa mai completez cu lichid de racire de vreo 3 ori in primele luni iar feebdackul colegilor a fost ca e normal pana se umple instalatia. Ulterior, cred ca am mai completat la un an distanta. Cumva mi s-a parut partial normal si la completarile recente, insa dupa ce a patit colegul, m-a luat panica si am zis sa verific. Pacat ca am sters topicul ala (mentionasem completarile ulterioare schimbarii racitorului si puteam localiza totul mult mai bine in timp)..insa nu mai incapeam oe topic de raul imbecililor care nu mai puteau de grija mea ca am trecut la Audi.
    -1 points
  28. Sunt ferm convins ca am completat de 3 ori imediat dupa schimbarea racitorului si inca o data la aproape un an distanta. Luasem un litru de apa distilata inca de cand mi s-a aprins in bord indicatorul care imi spunea cand a aparut problema la Egr-ul original din fabrica. Atunci am gasit bazinul aproape uscat si am turnat juma de litru. Dupa schimbarea racitorului, am pus imediat de 3 ori, iar la distanta mai mare de timp, cand am vazut ca tot mai trebuie, am pus apa distilata ramasa pana am ajuns la partea care indica maximul acceptat de umplere. Acum era la minimul acceptat de umplere. Exista posibilitatea ca de fapt schimbarea racitorului sa nu fi rezolvat anterior problema si de fapt sa fie necesar intreg EGR-ul a fi schimbat?
    -1 points
  29. Salutare, Proprietar, vand urgent BMW Seria 3, 318i facelift, an 2009, motor 2000 cmc, 143 cai. Model deosebit, revizii sau reparatii doar in service, detin facturi si devize de lucrari. Piele full, bine intretinuta, clima 100% functionala, lampi sigla BMW in portiere, lumini LED in manerele portierelor, lumini LED nr inmatriculare spate. Senzori parcare Faruri Angel Eyes originale cu functie Auto Roti de vara cu jante aliaj 18" cauciucuri run flat, cauciucuri noi-in garantie. Roti de iarna cu jante de tabla 16" cu capace BMW. Km 169000 Nu reusesc sa incarc mai multe poze Pret 5500 E negociabil
    -1 points
  30. Salut. Am cumparat anul trecut un 228i pe care am gasit o suspensie Vogtland coilovers. Imi place cum arata masina, insa la guri de canal sau drum cu denivelari scoate niste sunete pe fata, gen “clanc, clanc” . Nu foarte rau, dar deranjant pt mine. Pasagerii nu le aud. Mi-am facut programare la BMW sa schimb toata suspensia, sa o pun pe cea stock (in cazul meu era cea sport S704a, conform VIN). Dar pentru ca este o operatiune oarecum scumpa, iar programarea este abia peste 3 saptamani, as vrea sa stiu daca este cineva pe aici care are un F22 cu suspensie s704a si poate sa masoare distanta de la aripa la butucul rotii pt mine, caci nu stiu cu cat se va ridica si as vrea sa ii pastrez aspectul pe care il are acum. Sau daca e cineva in Bucuresti si ma poate da o tura, ca sa vad cum se simte suspensia de fabrica, ne oprim dupa si dau o bere fara alcool:) Multumesc!
    -1 points
  31. 90% nu cred. Probabil nu mergi cu masina. E ca si cum ai spune motorului masinii mele nu ii trebuie aer sa se raceasca.. se raceste de la sine. Da, 90% stau inchise dupa ce opresti motorul..
    -2 points
  32. Wiktor, eu un lucru nu inteleg; te cred pe tine, dar cum se raceste al naibii motor poti sa zici? Ca sunt tare curios... Intre timp, m-am uitat in explicatiile lor din TIS si asta am gasit: " Air flap control The air flap control regulates the air supply for the engine and assemblies cooling system by only opening the radiator shutter as it is needed. Up to 2 radiator shutters can be installed in the front end. Conditional on the present design envelope, the engine version and the engine management system, there are the following versions of the air flap control: Passive air flap control via electromagnet Active air flap control via actuator motor (radiator shutter drive) Active and passive air flap control (radiator shutter drive for the upper radiator shutter and electromagnet for the lower radiator shutter) The required design envelope for the active air flap control means that it cannot be combined on some models with certain optional extras (e.g. Sports package, active steering or active cruise control). The passive air flap control for the lower radiator shutter must be eliminated in some models with turbocharging. The engine management system (DME or DDE) continuously calculates the required cooling output and only opens the radiator shutter when an increased amount of cooling air is actually required (DME stands for ”Digital Motor Electronics”; DDE stands for ”Digital Diesel Electronics”). While the vehicle is being driven, the closed radiator shutter shortens the warm-up phase of the engine, as operating temperature is reached more quickly if the environment is better encapsulated. The air flow through the radiator creates high aerodynamic drag as the driving speed increases. In higher road speed ranges, the closed radiator shutter improves the aerodynamics. This reduces fuel consumption and thus the emission value. Brief description of components The following components are described for the air flap control: Radiator shutter drive unit The radiator shutter drive with integrated control electronics circuit is an actuator motor. The radiator shutter drive is connected to an adjustment mechanism. The adjustment mechanism moves the individual fins of the radiator shutter to the relevant position. The radiator shutter has 2 positions: Radiator shutter closed Radiator shutter opened"
    -2 points
  33. (Aia cu turatia pompei independent de turatia motorului ramane..) Eu intreb de flapsuri exclusiv. Toti spuneti ca stau inchise, eu tot ziceam ca se deschid in mers cand trebuie racit motorul.. Se deschid sigur si cand functioneaza ACul vara.. Desigur ca ajung mai putine pietre in lamele radiatorului... desigur ca probabil nici muste si alte gaze nu-si gasesc sfarsitul acolo (..pentru naturisti, iubitorii de natura..) nu ca la unul fara jaluze..
    -2 points
  34. Am dreptul sa aflu nu? Nu vrei sa vii cu argumente? De unde stii ca nu am condus unul cu asa ceva? Bai baiatule..
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.