Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/16/21 in all areas

  1. Daca era pe coca buna c Maradona, omul era Schumacher, face drift frumos fara accident! Dar fiind pe Dr Oetker + detergent + otrava de sobooani solubila, a dat cu ea de gard...de stalp pardon
    5 points
  2. Daca iti zic ca n-am avut timp nici sa respir nu m-ai crede. Stiu ce inseamna sa stai sa cauti anvelope, sa astepti dupa furnizori/comenzi etc. Mai ales in perioada actuala cand stocurile sunt cum sunt. La dimensiuni ai dreptate, am gresit eu. Sunt cele din print: 225/45/r18.
    1 point
  3. Special azi cand am iesit de la serv (masina parcata 9 ore / 1°C dimineata, 13° la amiaza) am stat "in simțuri" cu mare atentie dupa pornire sa incerc sa prind neregularitati de mers relanti (fara muzica, fara fațaialĂŁ, fara aranjat prin masina) - ABSOLUT NIMIC ! .. 4 invartiri, pornit, n-am sesizat fum in oglinzi (o fi fost putin, nu zic nu, dar insesizabil) si in rest un mers normal de motor, liniar si continuu. Ma uitam la schimbator si avea un tremur foarte fin si mi-am adus aminte ca acum o luna tremura cu tot cu mana pusa pe el. Am deschis capota si aceasi treaba si cu capacul plastic motor - vibra usurel dar nu ca acum ceva vreme cand credeam ca va sari de pe motor si vor ramane doar suruburile. Ceva s-a intamplat de si-a revenit atat de spectaculos dar chiar nu stiu ce. ........ Am ramas la LM 2t JASO FC pt ca asta mi s-a recomandat prima oara (undeva prin 2013) si dieselul de atunci (euro 3) a raspuns foarte bine la el. Toata povestea cu adaosul de ulei 2t se invarte in jurul punctului de aprindere si a cantitatii de reziduri ramase dupa ardere - si ziceau unii pe atunci cand am inceput eu sa-l folosesc (mai "dizelisti" decat mine) ca JASO FB ar fi mineral, FC - semisintetic si FD - sintetic. Ok, am studiat fisele tehnice a fiecaruia si intradevar, FC intrunea cel mai bine cerintele cautate de mine - punct aprindere scazut (parca 66°C), reziduri minime (unii zic ca reziduri zero dar nu exista asa ceva, sa fim seriosi) Am si facut odata un test - intr-un capacel de plastic am pus niste ulei si l-am aprins cu bricheta (cu o bricheta anti-vant). A ars domolit cu flacara galben-albastruie, fara fum, dar la final s-a topit dopulețul si n-am mai putut observa rezidurile. N-am mai reluat testul, a fost mai mult o joaca. In urma cu vreo 3 ani, totusi "baietii" de la Liqui Moly au facut o fenta - pe langa faptul ca l-au scumpit aiurea, i-au modificat si compozitia acestui FC ridicandu-i punctul de inflamabilitate undeva in jurul valorii de 100° ...si uite asa parca a mai disparut din farmecul lui. Chiar si asa, e mai bun ca alte sortimente testate de mine (Mol, Wolf, ulei de drujba din targ, etc) si spun asta dupa diminuarea trancanitului sistemului injectie, sound motor, demaraj imbunatatit, ameliorare "lag". Am amici cu DPF la masini si toti mi-au spus ca folosind acest adaos, regenerarile se fac mai rar. Acum ce sa zic, nu-i pot contrazice pt ca eu nu am DPF. ..... Despre reconditionarea injectoarelor... Da, chiar am fost tentat intr-un week-end sa ma apuc sa le scot in parcarea blocului si sa le trimit la reconditionat. A fost o vreme calduta (ziua) si mi-am zis ca intr-o ora demontez admisia si probabil inca intr-o ora scot si injectoarele luand in calcul chiar ințepeniri sau alte surprize ...dar un "feeling" mi-a spus sa mai astept. Nu prea sunt genul care la cel mai mic zgomot sau amanunt suspect sa ma apuc sa fac bucati masina daca nu stiu ferm despre ce e vorba. In general merg pe principiul - "las-o boss ca "se spune" ea - ori isi revine, ori se agraveaza si va fi evident". Sa inlocuiesti piese pe ghicite si pe bajbaite mi se pare foarte ...neeconomic. Am vorbit telefonic cu un atelier din țara (nu ii voi da numele pt ca totusi nu poti eticheta cinstit munca unor oameni dupa o convorbire telefonica de 3 minute) ...dar dialogul, desi parea promitator initial, l-a final mi-a lasat un gust amar pe undeva. Dupa ce am reusit sa ne intelegem asupra tipului de motor si asupra tipului de injectoare, dupa ce s-a stabilit plaja de cost (1600-2000 lei toate 4) ...la final am primit indicatia ca in pachetul curier cu injectoare sa pun si o hartie pe care sa trec eu, cu liniuta, simptomele masinii - scoate fum/nu scoate fum ...tremura pe rece/nu tremura ...porneste bine sau greoi ..."clĂŁnțĂŁne vreun injector/nu clĂŁnțĂŁne ...etc Pai ce facem boss ? ...eu iti dau simptomele si tu intervii doar unde sti tu din experienta ignorand alte aspecte ...sau imi testezi injectoarele pe banc, constati defectiunile cu abateri de la normativ si aduci injectorul in parametrii ? Pt ca poate, din 4 injectoare sa zicem ca 2 doar sunt infundate cu jeg si 2 poate necesita alte interventii ...dar in cazul asta, cu hartiuta in pachet tu poti sa-mi spui ce vrei tu ! Si ce o sa-mi spui ? - ca evident, toate 4 au fost praf dar poate tu "ai reconditionat" 2 cu o simpla curatare. Sa ne intelegem - nu e chestie de bani. Sau nu doar de bani. Ok, 4 sunt praf, cat ai zis, 2000 ? Ok, poftim si multumesc. Dar nu ma prinde de obraz cu hartiute si scarpinaturi. Deocamdata capitolul injectoare il tin deschis, pastrez o oarecare suspiciune in privinta lor dar macar sa pot sa ies din iarna cu masina functionala. Poate nu am fost decat inca o victima a unui plin motorina Luk care a fost inghitit cu noduri de catre motor ...sau poate inca ECU reuseste sa mentina la limita niste corectii pe niste injectoare obosite. Mai vedem. Da, acesta e sortimentul, il folosesc din 2013. Chiar am reusit sa-mi fac un mic stoc cand intamplator l-am gasit la o reducere semnificativa pe un site ce facea lichidari de stoc. Da, imi diminueaza sound-ul motor, am o oarecare imbunatatire de demaraj, sistemul injectie e dat pe "mute", unii vorbesc si de ceva scadere consum dar chiar nu am urmarit ...insa pe undeva, scopul "suprem" ramane pompa injectie, mai ales dupa ce am aflat ca si la BMW e capabila sa genereze șpan. Cate Clio "am salvat" cu indicatia asta cand posesorii lor innebuneau din cauza șpanului trimis de pompa in sistemul de injectie...
    1 point
  4. Verifica si tu contactul macar, adica curata daca nu ai curatat vreodata la oglinda care nu prea merge dar si la luneta; la luneta tre sa fii mai atent ca sa nu il tmstrici mai rau.. S-ar putea sa fie acolo in contact o rezistenta in plus (adica oxizi) de la umiditate si alte alea iar circutul sa fie interpretat gresit si FRMul sa trimita mai putin curent din motive de preventie.. Nu cred ca ai sigurante pentru alea separat. FRM cam face tot ce tine de lumini.
    1 point
  5. REZOLVAT!!! Am gĂŁsit un bĂŁiat, pe LuicĂŁ, care are multeee chei antifurt(vreo 500 de buc). Mi-a desfĂŁcut prezoenele ĂŽn 5 minute: 50 lei/bucata Am ĂŽnțeles cĂŁ cei de la AutoSoft fac acest lucru, dar costul este de 100/150 lei/buc. și nu au ei chei antifurt.... ĂŽl cheamĂŁ pe baiatul de pe LuicĂŁ. DacĂŁ are cineva nevoie de nr. lui de telefon PM.
    1 point
  6. Atunci baga-o in service. Interesant ca acum, din 2017 zice sa schimbi lichidul. E foarte bine.
    1 point
  7. ala e stalp din fier cu ramfortari si prins in beton cu ancore chimice sau cu pahar de fier beton cu tije metalice se vede placuta de prindere si ramfortarile in partea de jos ca la halele metalice, care bari de fier forjat ca nu e stalp de beton , eu cred ca e un stalp special pregatit ptr astfel de situatii, daca era din beton il culca sigur la pamnt deci raman la ideea ca e un stalp din fier
    1 point
  8. Man, daca o dai cu 16K o sa cumpere lumea....piata SH din RO e varza.....
    1 point
  9. Wow! Probabil printre primele G22 cu M Paket din tara Am o curiozitate si nu o spun din rautate: cum te impaci cu grila din fata? Nu te deranjeaza ca e urata cu spume? Tot internetul face pipi pe ea ) Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!
    1 point
  10. Firma ce mi-ai pus-o in link sunt la 1km de mine - au fost primii la care am incercat. Din 10 cuvinte am inteles ...ca brusc am treaba si parca ii retin pe oamenii aia din ce fac. Nu stiu, au recenzii bune pe site ...dar eu am fost acolo (ca si pieton/am lasat masina acasa) si mi-am zis in gand - "Nicu tata, NU ! Tu nu iti aduci masina/injectoarele aici !" Si ma opresc aici din orice coment. Despre șpan la BMW am aflat aici pe forum rasfoindu-l din scoarta in scoarta. Stiam de Renault ca sunt "campioni" la șpan produs de pompa (si nu sunt singurii) ...dar la BMW nu ma asteptam. Si totusi se pare ca nici ei nu se lasa. https://www.google.com/search?q=euro+injectoare+oradea&oq=euro+injectoare+oradea&aqs=chrome..69i57.9396j0j7&client=ms-android-xiaomi-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
    0 points
  11. gata, cocos ! am inteles, scuze ca te-am deranjat altadata nu mai fac !!!
    0 points
  12. Salut, nu vreau sa incep polemici aiurea aici pe forum, mai ales ca nu am cine stie ce activitate, dar nu cred ca am cerut luna de pe cer, pinout-ul l-am scos si eu pe hartie ce fac toti pinii de la X20 plus ce fac toti pinii de X60004, am si ecu si conector tot, singurul lucru care ma interesa era care cablu se conecteaza cu care deoarece nu am experienta in asa ceva si da poate ca la unele e la mintea cocosului(spre exemplu pinul de viteza a motorului RPM-ul, dar multe nu sunt asa clare mai ales neavand exeprienta si neintalnind pe nimeni sa te ajute) dar cred de fapt eu sunt porst ca am uitat ca traiesc in Romania si aici nu ti se ofera o mana de ajutor decat daca bagi si tu la randul tau mana in buzunar, adica era vorba de un simplu 1- vine la - 20 pt cineva cu experienta sau care a mai facut nu era efortul vietii dar na, mai sper in continuare ca exista cineva care sa impartaseasca info asta. Sa ai o zi buna !
    -1 points
  13. Asta e altu tot acolo https://streamable.com/p54bmn Da a se observa cat de bine se tine politia dupa el.
    -1 points
  14. cand vezi flegmatici dinastia,iti vine sa ii iei la bataie sau macar sa ii injuri patisem cu un centru dezmembrari din apropiere in cartierul in care locuiesc,ma intreaba o gramada despre masina mea dupa care imi zice ca nu mai are,ca a vandut demult,ca costa multi bani. L-am injurat de tot neamu si de mortii lui la telefon pe acel magar si i-am blocat nr de tel.
    -1 points
  15. 225/40R18 sunt pt seria 1. Cred ca ai luat 225/45 Lasa ca si tu te intrebi de 2 salt ce anvelope sa iei. Economiseai 6000 lei. Pilot alpin 5 ti le livra in 3 zile
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.