Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/12/22 in all areas

  1. printre alte motive, sectiunea road transport care include masini personale si de marfa au un aport de cca 15% la total
    2 points
  2. Sincer, toata isteria cu electricul mi se pare pompata...mai mult din ratiuni politice, adica, nici macar de mediu...o masina full electrica e viabila economic doar cu nenumarate reduceri de pret pentru cumparator si tot felul de bonusuri financiare pentru producatori, altfel...pe de alta parte se justifica (oarecum) o masina mica de oras daca ai garaj asa cum spunea @Romulus altfel incarcarea poate sa devina o problema; Electrica pentru drumuri lungi este, cel putin deocamdata, non sens. Dar oare ce se va intampla cand marea majoritate vor fi electrice: ma refer la pretul energiei, reciclare baterii, etc, etc
    2 points
  3. Da, nu e viabila deloc. Vezi Norvegia de exemplu Almost sixty-five percent of new passenger cars sold in Norway in 2021 were electric; in addition, 22% were plug-in hybrids https://time.com/6133180/norway-electric-vehicles/
    2 points
  4. @gl01.... omul zice ca electromotorul e mort, cum ajunge la mecanic ?? Da, masina nu se repara realmente pe forum dar uneori gasesti aici un "beculet" care te ajuta ! Altfel ce sens ar mai avea forumul ? In alta ordine de idei (si sper sa nu o iei ca pe o aroganta) tu nu sti ce stiu eu. Poti eventual sa presupui. Am vazut 4 cazuri de "ajutor imprumut curent" cu polaritate inversata. In 2 dintre ele nu s-a intamplat nimic si toata lumea a facut haz ... intr-una masina "donatoare" a ramas cu releul incarcare prajit ...si in ultimul caz masina donatoare s-a ales cu ECU prajit. Deci cum facem ? Eu inteleg problema omului dar ce s-a intamplat acolo cu adevarat nimeni nu stie. De aceea i-am recomandat sa inceapa cu inceputul - inlocuirea bateriei si vazut mai departe.
    1 point
  5. Pentru inceput verifica toate sigurantele de langa baterie, daca ai bloc de sigurante pe baterie. Cam trebuie sa iei la mana toate sigurantele si sa le verifici.
    1 point
  6. @13NCU bateria nu are nimic. A ars diodele in alternator. Poate ca nu ai pățit tu asa și din cauza asta tu nu stii. Nu e deloc un capăt de tara sa înlocuiască puntea de diode. Sa meargă la mecanic. Masina nu se repara pe forum gratis. Ajunge pe curentul electric din baterie pana la mecanic cu mașina lui, fără probleme. Cum nici la tine nu ți-a reparat nimeni nici un forumist din Oradea , chiar ai fost și ti-ai cumpărat o baterie noua de la magazin. Toate cele bune domnule Ncu, respect.
    1 point
  7. Iti raspund doar aici, la restul ti-au raspuns colegii si sunt de acord cu ei. Da, bateriile actuale sunt o modalitate de a stoca curent electric, insa o modalitate foarte ineficienta. Incarca bateriile oricarei masini electrice apoi las-o nepornita 1 an, vezi cata autonomie mai ai dupa?... in acelasi timp, umple rezervorul unei masini cu motor termic, las-o nepornita 1 an... vezi cata autonomie mai ai la prima pornire? ah... asta daca nu o fi bateria 12v descarcata, care ghici ce? e la fel de ineficienta daca nu e utilizata. Sa nu mai vorbim de spatiu. Prin absurd, sa zicem ca la tehnologia actuala a bateriilor poti stoca electricitate long term, ei bine, care e spatiul pe care-l ocupa un rezervor de combustibil de 20t(o cisterna, efectiv), care poate sa ofere 300 000km autonomie versus o baterie, care sa ofere aceiasi autonomie.
    1 point
  8. Sa nu zici ca-s baiat rau, scad km de verificare la 200, adica mai ai de rulat doar 50 Ori ai prins o motorina aditivata "din galeata", ori care nu era "de iarna" si s-a gelificat intr-o oarecare masura ...ori a continut apa care a inghetat in filtru si l-a infundat. Din cauza ultimelor 2 situatii posibil sa se fi fortat pompa din rezervor care in final a cedat. Eu zic ca atata a fost tot, nu mai trebuie sa circuli cu frica ca se va opri. Bafta !
    1 point
  9. Pai i-ai produs bateriei tale un scurt zdravan urmat de o descarcare brusca. Faci rost de alta baterie (in stare buna), eventual imprumutata de pe masina unui amic (sa fi sigur ca e ok) ...si incerci sa pornesti. Daca nu reusesti nici asa, probabil ai prajit niste chestii din electronica masinii care va trebui sa le identifici pt inlocuire/reparatii. Daca reusesti, tot nu cred ca releul incarcare a scapat viu insa nu e o regula.
    1 point
  10. Daca lumea occidentala vrea sa reduca incalzirea globala, poate ar fi mai bine sa mute inapoi capacitatile de productie din China care polueaza mai mult decat restul globului impreuna...faza cea mai hilara este ca linia este sa se mearga pe tot mai mult pe electricitate (productie panouri solare, masini electrice, etc) care este subventionata de statele occidentale la greu in timp ce productia de panouri solare, baterii, etc este tot in China - adica poluatorul principal al planetei...ca sa nu mai zic de evitarea momentelor penibile de la inceputul pandemiei cand isi furau avioanele cu masti si manusi de prin aeroporturi si porturi...ca deh...nimeni nu mai produce nimic...de criza actuala de componente si materie prima nici nu mai zic...
    1 point
  11. Motocicleta viitorului e gata, acum mi se pare SF probabil in 15-20 de ani o sa fie un sistem banal montat pe bici pt copii
    1 point
  12. Mda, asa e trendul. Personal, nu vad plauzibila toata treaba asta cu produsul, vandutul si folositul masinilor electrice la scara larga, din multe motive. Cred ca viitorul e pe hidrogen.
    1 point
  13. Asta am vrut sa aud. Multumesc Alexandru si Alex. Pentru codari niciodata nu mi s-a parut potrivit sa folosesti o aplicatie pe mobil.. dar daca unii au c**** bravo lor!
    1 point
  14. Urla ca nu merge mai departe deoarece poate praji FRM , am testat eu pe X1 altfel e ok
    1 point
  15. Si eu as inclina spre ce a spus Shep86. Si eu am parte de niste lovituri foarte mici si de scurta durata spre partea din fata a masinii, la denivelari mici sau schimb brusc pe curbura drumului si suspectez, de fapt am cumparat deja tijele-brate de legatura a barii de torsiune.., sau bara antiruliu, dar nu am avut timp sa le schimb asa ca INCA traiesc zgomotele de vreo 1/2an...
    1 point
  16. Salut, Fix asa am avut eu (pe denivelari foarte mici, un clanc metalic, dar la gropi nu se auzea nimic) la fosta masina E90, care nu avea EDC, si tot asa pe unde am fost raspunsul a fost ca nu are nici o problema masina. In fine pana la urma s-a rezolvat prin inlocuirea barilor antiruliu in pereche, de aici si aparusera problema la mine, una era noua si una nu la fel de noua..
    1 point
  17. Salut! Claudiu, eu l am făcut in Timisoara acum 2 ani si ceva, o sa revin si cu poze. Pe baiat l am intrebat inclusiv de volan cu încălzire de pe un Hyundai i30, a zis ca a mai făcut, însă contează cum e încălzirea făcută la fiecare volan. A zis ca face însă prima data vrea sa vada efectiv volanul ca sa si de a seama ce si cum. mai exista varianta sa pui alta piele direct peste pielea ta, cum am făcut eu, ca sa fie mai gros ( asa imi place ). Atunci nu mai ai stres sa umblii la încălzire. Eu mi am luat inclusiv ceva kit de încălzire volan de pe aliexpress si vreau sa imi pun, însă mi e ciuda ca trebuie sa l refac ca e in stare extraordinara după 2 ani, nu a apărut luciul ala, foarte puțin pe pielea perforata se vede, însă îl curat o data la 6 luni minim si după se face mat ca nou.
    1 point
  18. cateva poze cu myx si surioara cea nebuna aka Green Hornet ) Masina e a unui coleg de forum.
    1 point
  19. O corectie: majoritatea fabricilor LUCREAZA noaptea (poate mai putin in perioada asta ca lipsesc componente). Dar majoritatea fabricilor, in special cele medii, mari si foarte mari lucreaza in 3 schimburi sau chiar 4 (adica si in weekend), deci 24/7
    0 points
  20. Mai fac si eu un update... A cam trecut un an de cand am masina... o folosesc cam zilnic... merge ok, nu a bubuit, nu a explodat. I-am facut peste 10.000 de km, i-am mai rezolvat din problemute mecanice, altele au mai aparut intre timp P0171 & P0174 (cu check engine light) nu au mai reaparut dupa ce i-am schimbat amandoua partile de cauciuc din admisie dupa MAF. P0174 a continuat sa apara (fara check engine light) dupa schimbare dar dupa ce am strans colierul exact dupa MAF la maxim nu a mai reparut, se pare ca ma pricep la strans de coliere. De obicei aparea imediat, stergeam eroarea dupa 10 km aparea iar, sunt cam 500 de km de cand am sters-o ultima oara si nu a mai reaparut. Mai am o singura eroare pe masina la LCM, de la becul pentru frana, mijloc, luneta, e putin prajit suportul ala in care sta becul... probabil ceva contact imperfect, nu l-am gasit in Romania de cumparat dar e pe lista, cand mai comand din Germania... multe piese nu se gasesc in Romania pt masina asta. Mai aveam o eroare pt incalzirea scaun sofer, se pare ca s-a auto reparat, cred ca atunci cand am aspirat si sters pe sub scaun, e ceva contact imperfect pe la cablaraie/mufe, de 6 luni nu a mai aparut. De cand i-am schimbat uleiul la motor, in 4000 de km i-am completat 0.6-0.7 litrii, s-ar putea sa-l mai scad dupa ce schimb garnitura la baia de ulei. Nu cred ca il arde pentru ca toba e foarte curata, zici ca e masina cu filtru de particule, atat de curata e, nu scoate fum deloc masina dar cumva, pe undeva, dispare din ulei. Nu mai pierde antigel, de fapt... pierde pe la garnitura de la termostat daca ii dau blana 30 de minute incontinuu, pierde cam 100 de ml, am gasit urma cum a curs de la termostat, a picat pe curea si am gasit picatele imprastiate albe pe cutia de la filtrul de aer si rezervorul de servo. La mers normal nu scapa, ultima oara i-am completat 100 e ml acum vreo 3 luni si de atunci nu i-am mai dat blana asa tare, nivelul e acelasi, il verific cam la 1-2 sapt. Intre timp, i-am mai descoperit altele Capacul culbutori are o transpiratie la unul din suruburi pe partea cu admisia in spate la motor. Dupa istoricul masinii si data de fabricatiei al capacului culbutori, are cam 12 ani vechime si peste 120.000 de km, deci... e pe lista. Tampoanele motor stiam ca sunt fisurate dar de vreo 2-3 saptamani am observat vibratiile s-au accentuat. Din niste motive necunoscute, acum vreo 2-3 sapt mi-a dat misfire la pornire intr-o dimineata. 2 din cilindrii, fara check engine. Nu a mai dat de atunci. Oscilatiile care le simteam doar in sezutul scaunului la pornirea la rece au reaparut odata cu frigul, i-am pus bujii si bobine noi in vara in speranta ca o sa-i rezolv problema asta, ceva tot mai e... ori trage aer fals pe la fisura de la capac culbutori, ori presiunea de benzina nu e ok, dracu stie, o sa-mi cumpar manometru sa vad care-i treaba cu pompa de benzina cica Bosch, mie nu mi-a placut de cand am pus-o cum porneste masina la rece, cred ca nu face presiune cum trebuie. La vara am de lucru, mi-am luat si o tentative de go pro, o sa filmez si o sa postez pe youtube tot ce fac la masina, continut in engleza, cu asa cazane nu-i problema ca nu ai idei sau ce sa filmezi, tot timpul o sa fie ceva de facut, masina o sa o tin pe viata, e perfecta pentru ce vroiam eu... ceva putere, design clasic, mai se strica... mai scot capul din calculator(sunt programator), mai pun mana pe o cheie, mai cumperi o piesa.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.