Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/16/22 in all areas

  1. Salutari, Eu am schimbat la cineva la un E39 plasa din scaun, e muuult mai nasol ca si ce vad in videoclip. Oricum, cred ca se poate imbunatati putin tehnica, in loc de cositor care poate ceda in timp se poate folosi un tub de alama care se crimpeaza, iar in loc de varnis termoretractabil exista izolatie speciala de silicon pentru temperaturi inalte. Nu am probleme la mine deocamdata, dar daca or fi e bine de stiut cum se face, multumim Razvan.
    2 points
  2. Uita te la baterie, pe alternator sau unde mai sunt contacte de genul sa fie prinse bine șuruburile, eu de exemplu aveam pe alternator unu șurub prins mai mult de forma și mereu când se mișca acolo îmi făcea scurt.
    2 points
  3. Eh, asta e problema. O noua lege facuta pt beizadele. Ca, nu le-au pasat de orice boi, ci de boii boilor.
    1 point
  4. Cum ramane cu motivele claxonarii si flashurilor ? Daca boul de pe banda 2 merge cu 30 km/h, cum ii spun ca vreau sa merg cu 50 ?
    1 point
  5. RWD, nu? AWD ar fi fost 1810kg. Tinand cont ca au aparut 2 generatii de atunci, mult mai voluminoase, mai tehnologizate(doar mild hibrid are 30-40kg), destul de usir ajungi cu g30 xdrive, 4 cilindri, cu mild hibrid la 1.9 tone...insa nu te poti pune cu baietii.
    1 point
  6. Pai tocmai ca filtrul epurator are rolul de a separa uleiul din gazele de carter pe care sa il trimita inapoi in baie, gazele (fara ulei) in admisie...din moment ce nu face asta (nu separa uleiul), ma intreb de ce nu ai schimbat filtrul epurator
    1 point
  7. Eeeee nu, sub nicio forma, Aici pe forum g30 in 4 cilindri are 1650kg iar in 6 cilindri are 1750kg
    1 point
  8. Multumesc In primul rand sa precizez ca masina are 1923 kg, conform RAR. Ca tot am vazut prin alta parte pe forum discutii despre masa G3x-urilor. Si asta in conditiile in care nu am trapa panoramica (de altfel am si cautat fara). Dpmdv, care nu sunt cine stie ce racer - cateodata merg si tare dar imi place sa merg constant, fara variatii mari - motorul trage ok. Fara discutii, 3.0 e motorul cel mai bun pt o astfel de caroserie dar eu cautam ceva linistit. Impreuna cu antifonarea, cu suspensia, rotile, etc masina este foarte relaxata si confortabila. Insa ajunge si destul de repede si pe nesimtitelea la viteze ilegale iar venind de pe manuala, mi se pare ca in sport cutia schimba exact cand trebuie. Pe autostrada o tin in drive normal dar pe restul drumurilor, inclusiv oras, mi se pare ca modul sport e ce trebuie. Strict din punct de vedere al cifrelor (cai putere si cuplu raportate la mase), BMWul e acum aproximativ la acelasi nivel cu Octavia la care am facut chiptuning (1.6 manuala, 4x2). Feelingul e mult diferit, evident. Momentan o tin asa, vreau sa o conduc pe la noi macar un an prin cat mai multe locuri si anotimpuri, pe diferite feluri de drumuri si abia pe urma o sa ma gandesc daca ii fac si ei un stage 1.
    1 point
  9. Despre modelul masinii nu ne spui nimic? An fab., c.p.? Ca poate intra alti, tu afli solutia, o scrii si afla si ei, altii. Ca sa scoatem putin din calcul cardan dezechilibrat, s-a umblat la el demontand-ul de pe masina? Sau, care a fost situatia pana sa apara ce ai observat tu? Apoi, mecanicul s-a uitat si la intreg cadrul-suport care este prins de caroserie, desigur la spate? Acolo sunt 4 bucse de cauciuc care in timp pot imbatrani desigur si daca soferul le mai streseaza accelerand puternic, stress-ul in urma imbalansului intre accelerari le poate scurta viata. ...Solutia ar fi sa dai tot jos inclusiv subframe-ul si schimbat cu bucse poliuretanice.. ca un subframe nou mi se pare ca e 700 de dolari parca..
    1 point
  10. E posibil sa fie si din grup, dar poate fi si de la Cardan. ideea este ca pe forum nu prea avem ce sa ti spunem…daca tremura cardanul de acolo nu prea e din cruce. Dute in mai multe locuri la verificare sa auzi mai multe pareri.
    1 point
  11. Salut, La tine volanta este un disc gaurit cu coroana, nu prea are ce sa se strice la el, inafara de a fi fost fortat cu ranga sau alte metode mioritice. Fa o inspectie la toate reperele de cauciuc (suporti) de la motor cutie, diferential.... Spor.
    1 point
  12. Felicitari! Să o folosești sănătos! Arata foarte bine masina. Să nu zic că potențialul de vânzare pe viitor este mult mai mare decât dacă aveai un motor mai mare (3.0d/3.0i).
    1 point
  13. Edit are dreptate in masura in care, am făcut si eu “liniuțe” daca le putem numi asa. Inclusiv cu F15, încet încet ma îndepărtăm de el, nu știu ce motor avea. E60 cu 205 cp măsurat pe dyno. Sunt multe teste pe care le am făcut si eu si nu ma cred mulți daca le spun. A6 2009 automat 3.0 quattro 235 cp parca are. In mers la fel, din spatele lui am trecut usor usor pe lângă el, cam pe 300 m aproximativ toate testele astea pe drumuri cu 2 benzi pe sens. un 2.0 benzina 265 cp trage grav de tot. Se duce mult pe o treapta de viteza, iar dieselul pierde când schimba treapta in timp ce benzinarul mai accelerează 1-2 secunde pana sa schimbe. evident ca sa scoți priceperea șoferului din ecuație, ambele mașini sa fie automate si testul sa se facă din mers la aceeași treapta de viteza.
    1 point
  14. 5.4 este statistica oficiala pt 286cp si 5.7 pt 265 cp in varianta xdrive, g30. Argumentele pt cifrele de mai sus sunt: 1. Eu am capul calculator si este exclus ca gunoiul prezentat pe diverse site-uri acum sa combata cifrele oficiale bmw pe care mi le amintesc pt acest motor care nu se mai produce 2. Atata timp cat pe site-ul oficial bmw varianta de 286cp are 5.4, desi cifrele oficiale la varianta veche sunt mai greu de gasit, nu cred ca isi imagineaza careva ca 21cp in plus la noul motor nu a adus extraperformanta, astfel incat la 265cp sa fie tot 5.4 Ce rezulta in urma masuratorilor este altceva, uneori mai bine, uneori mai rau.
    1 point
  15. Salutare. Am un 318d din 2009. Mi se intampla si mie problema asta, mi-au zis cae de la inelele ABS din spate. Ele cu timpul ruginesc sau se corodeaza. Senzorul ABS cand le citeste, are impresia ca faci drift, de asta iti stopeaza motorul. Eu astept sa schimb inelele saptamana viitoare si sa vad daca problema discpare. Pana atunci, merg cu DTC oprit complet. Masina merge perfect, doar ca fara ajutoare de stabilizare.
    1 point
  16. Pai si eu sunt absolut de aceeasi parere cu tine si nu am sustinut altceva, doar ca anterior se afirma ca 30i e chiar batjocora si am tinut sa aduc argumentele mele contrare, cu exemplele din propria-mi practica. Cheers!
    1 point
  17. Depinde unde te uiti 5.4 0-100 km/h scrie la 265 cp pe mai multe situri. Eu sunt tot de aceeasi parere... ca este peste, nu cu mult dar este peste si la o utilizare normala se simte diferenta. Pt un 2000 benzina a6 tau e potent oricum sta bine. Am eu g30 530d si stiu ce zic. Hai ca stricam topicul omului degeaba, sanatate!
    1 point
  18. Branevl, eu ma bazez pe zecile de teste si masuratori existente pe net si sunt dispus la o proba daca are careva un g30 30xd. Exista f multe masuratori pe net iar cea mai buna masuratoare 100-200 pt 30xd este de 17.4 sec. Iti las o saptamana sa cauti si nu vei gasi alta mai buna. Eu am reusit fix 17.4 sec la o singura tentativa, masurata profi. Evident ca un 3 litri diesel va fi mai bun mereu ca un 2 litri benzina, insa incercam sa argumentez ca desconsiderarea totala a lui 30i sau a unui motor echivalent de la concurenta este total gresita. La masini noi sunt 6000-7000 euro diferenta intre 2 litri benzina si 3 litri diesel, bani pe care nu i-as plati decat daca as fi milionar. 30d costa cat 40i iar alegerea este evidenta. 30d cat si echivalentele de la concurenta sunt cele mai amuzante si overrated motoare. Later edit, imi place bravnel ca tu iei specificatia de 5.4 de la modelul facelift cu 286cp. Vezi ca e 5.7 pt varianta de 265cp de dinainte de lci. Astept deci sa se faca rost de un 30xd 265 cp pt o proba
    1 point
  19. uite eu sunt dispus sa fac proba cu 265 cp ai mei 2 litri benzina vs g30- 30xd in varianta veche de 265cp si sunt ferm convins ca nu mi-o da nicicum. Asta la talpa, pt ca e clar ca la mersul de zi cu zi, 3 litri diesel te pune cu botul pe labe, asa cum spunea si branevl in ultima fraza.
    1 point
  20. Fara suparare hai sa nu ne imbatam cu apa chioara , 3000 diesel 530d este peste 2000 530i bezina la orice. Si 0-100 si 100-200 nu cu mult dar este, nu stiu unde zici tu ca recupereaza benzina la viteze mari, nu exista asa ceva, poate daca era 540i 3000 benzina da. 250 km/h au amandoua top speed , limitat electronic. La 3000 6 cilindrii in linie si subturata si oricum motorul nu vibreaza. In plus la 3000 pe confort nu prea ai nevoie sa o dai pe sport , trage oricum.
    1 point
  21. ce nu era in regula la 30i, enigmatique? ca in fond, ce nu poti face cu 30i si poti cu 30d?
    1 point
  22. Frumoasa masina, ca un sfat ia anvelope runflat si vara si iarna, masina o sa fie mai stabila pe curbe si cu 18 nu e asa rigida, poti baga cam 2.3 in toate presiunea si e ok.
    1 point
  23. Pai nu exista 535 la g30. Fie 30d cu 265cp, fie 40d cu 320cp. In banii astia iti iei un g30 chiar consistent sub 80.000km Din experienta mea, copilul venind cand aveam deja masina, portbagajul este suficient. Am ceva poze in telefonul vechi cu cat am reusit sa car cu ea. Te contrazic un pic, in sensul ca atunci cand copilul va creste, necesitatea de spatiu devine mai mic. Spre exemplu, cand era pana intr-un an, am carat si o cadita din plastic. Pana a mers f bine in picioare, am carat si caruciorul mereu pe unde am fost. De la un an si jumatate, nu mai suporta caruciorul si vrea sa mearga singura pe jos. In cazul nostru, primul an a necesitat spatiu mai mult si apoi totul a devenit descendent. Daca la inceput efectiv portbagajul era ticsit, acum ca are un an si 7 luni, mergem cu el maxim pe jumatate. Nu stiu ce intelegi prin siguranta. Cu un suv, sansele de a fi implicat intr-un accident sunt mult mai mari decat intr-un sedan. Vrei si reusesti sa eviti un pieton/caine/alta masina cu un sedan, ai sanse mari sa ramai cu masina pe sosea. Facand aceeasi manevra cu un Suv, la aceeasi viteza, ai sanse sa te trimita direct in sant sau poate nu poti evita accidentul, din cauza masei mari a suv-ului, centrului de greutate sus etc. O curba anticipata prost cu suv-ul, tot in sant te trimite. Este drept ca in cazul unui impact esti mai protejat in SUV. Insa cu sedanul poate reuesesti sa eviti.
    1 point
  24. Salut!pentru ce interesati sa-si scoata totate depuneriel din galeria de admisie m-am hotarat sa initiez acest topic.Va voi arata pas cu pas cum am facut de am reusit sa-mi curat galeria de admisie de spui ca este noua.Primul pas,dupa demontarea de pe masina galeria se va "curata"de toate anexele ce sunt prinse pe ia:"Flaps control",garniturile(toate),tija ce comanda "flaps control",convectorii de presiune,practic trebuieste sa ramana galeria fara nimic pe ia(inafara de suruburile de 6 care sunt fixate bine pe galerie. Apoi se face un focdeasupra punem un vas destul de mare incat sa cuprinda bine galeria de admisie(la mine vasul este ceva mai mic)punem in vas undeva la 20l apa si se pun 2kg soda caustica,aveti grija nu puneti tot o data ,puneti 1kg iar dupa dizolvare restul de 1kg,este bine ca inainte de a pune soda caustica in apa sa bagati in vas galeria sa vedeti daca nu da apa afara din fas ,daca da mai luait din apa ,in principu este bine sa fie apa mai putina cu pana la 10 cm mai jos decat marginea vasului urmand ca dupa ce ati complectat cu totalul de soda ,daca mai ramane loc sa complectati cu apa ,dar sa ramana totusi un loc de rezerva fata de marginea vasului de 5cm deaorece cand incepe fierberea sa nu dea in foc.Daca se intampla sa nu aveti un vas care sa cuprinda galeria o intoarceti din cand in cand.ATENTIE!!!inainte de a incepe treaba sa va echipati cu ochelari de protectie si manusi din cauciuc,soda caustica est foarte coroziva.Dupa vreo trei ore de fierbere se inmoaie toate depunerile si se ridica la suprafata ,este bine sa luati cu ceva aceste depuneri si sa le puneti in alt vas ca sa puteti fierbe incontinuare galeria.Apoi o lasafi sa se raceasca in acel vas in care a fier,nu cumva sa dati direc cu apa rece caci se poate deforma iremediabi. A dou zi am mers la o spalatorie auto si am rugat baiatul care spla masini sa-i faca o spalatura galeriei dupa ce in prealabil a pulverizat-o cusolutie curat motoru. Rezultatul a fost peste asteptari foto vorbesc de la sine.La naiba,nu au iesit foto atasez altele...
    1 point
  25. SAlut!Despre metoda pe care am explicat-o,ce pot sa va zic...puteti face un pic de caterinca ca nu ma deranjeaza ,am simtul umorului zic eu,destul de dezvoltat,va vorbesc despre acel procedeu de protectie la coroziune prin fierberea in ulei ars din ipostaza de profesionist.Am absolvit un liceu cu profil mecanic,si la orele de pregatire practica nu chiuleam pentru ca imi placea ce faceam acolo,si acolo am invatat si teoretic si am facut si practic acest procedeu de protectie a fierului.La mine vasul in care am fiert galeria este din aluminiu si a ramas pe viata negru la culoare de la uleiul care a fiet in ea o data cu galeria.Bine ,acest procedeu de protectie se face numai la anumite tipuri de metal.metale care au un anumit procent de carbon in ele,dar nu are rost sa ve plictisesc cu procesul de preotectie la coroziune a metalulu.Cineva radea aici pe forum si spunea ca metalul este din lemn,ca are pori,exista si la fabrica BMW un proces prin care moleculele de metal sunt rearanjate dupa ce toata caroseria este trecuta print-o baie cu o solutie speciala ,dati pe you tube si o sa vedeti imagini din timpul fabricatiei masinilor BMW.
    1 point
  26. Sper sa nu fii dezamagit de motor , eu am fost , si dupa 1 an am luat 3L diesel .
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.