Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/29/22 in all areas
-
1 point
-
Rulmentul de presiune al ambreiajului este uzat. Schimba-l ca nu vei scapa de zgomot si poti avea surprize mult mai costisitoare.1 point
-
Pai ti-ai dat seama singur pana la urma care-i problema. Daca ai vzt inca de acum cateva luni ca planetara nu mai are vaselina si burduf, trebuia inca de pe atunci sa o inlocuiesti. Altfel ai stiut si ai lasat-o sa pice, lucru care s-a intamplat pana la urma.1 point
-
Nu ,asta nu e originala . Asta e facuta de Metzger(care face piese ok ). La original o sa scrie "OEM BMW"(la fel ca originalul,aceeasi calitate ) sau "OE BMW(originalul , la fel ca OEM dar mai scump ) .1 point
-
Salut! Nu o sa pun filmulet pt ca imi este frica sa nu raman cu masina in drum. Am scos o la o tura si am observat ca acel bocanit se accentua in unele viraje facand ca toata masina sa tremure de parca ai merge pe un drum cu bolovani. Am observat de asemenea ca acest bocanit si tremurat se accentua din ce in ce mai tare, ceea ce m a determinat sa o las in parcare. Suspectez planetara de pe fata stanga pentru ca atunci cand am schimbat jantele de iarna am vazut ca nu are burduf si vaselina. Astept pareri.1 point
-
ia de aici codul piesei si cauta sonda lambda la magazin noua https://www.autovit.ro/anunt/sonda-lambda-originala-bmw-inainte-de-catalizator-ID7GHPsd.html1 point
-
Reinitializeaza geamurile spate cu ista si o sa mearga si functia one touch si comfort close (pentru geamuri)1 point
-
Pai ultima oara cand un altcineva aici pe forum a incercat sa porneasca motorul tot la fel punand bornele invers, i s-a ars capsa pirotehnica care e la borna de plus.. Am scris asta in caz ca mai intra cineva pe topice de gen, sa stie si ce alyceva se poate intampla cand inversezi plusul cu minusul.. La tine nu e cazul probabil. Cheama un specialist meserias sa vezi cum poti sa ajungi la baterie si o iei de acolo cu restul. Verificare toate sigurante.. scoase una cate una, pusa inapoi..1 point
-
verifica bateria daca mai este incarcata suficient, daca alternatorul iti incarca corect in parametri cu/fara consumatori Sa nu ai bateria defecta1 point
-
Reperele 2 si 11 sunt tampoanele cutiei. Le-am schimbat preventiv la F10 desi nu era nevoie... nu prezentau uzura mare. Trebuie mare atentie cand schimbi reperul 2, ai nevoie de presa speciala altfel se poate sparge (si la scoatere dar si la bagare) si ii curge uleiul din interior.1 point
-
Bai frate, acum serios, voi asa mergeti pe strada? Daca da, atunci ar trebui sa lasati pe altii sa conduca, fara suparare. Voi mergeti pe circuit, ca acolo conteaza 0.5 secunde, "slipstrim" si sunt altii care te "necajesc".1 point
-
Poate să aibă ce Golf R, GTi, GTD, GTS, GTF,GDF ... tot VW este. Confortul, eleganta, puterea, sunetul pe care-l are X5M acela, este de neegalat în fața oricărui Volkswagen.1 point
-
Salutare, dupa multe luni de cautari si super cautari, am achizitionat pentru sotia mea un GT 640i xDrive, fab. iulie 2019. Masina este fantastica, o masina cam unicat pe drumurile din Romania, am spatiu enorm in spate pentru 2 copii. Un alt plus este spatiul soferului, eu am 1.96m deci pentru mine e f imp spatiul. Este identic cu seria 7 ca si sasiu si ampatament. Practic un seria 7 cu portbagaj super marit. Motorul si tinuta pe drum sunt incredibile. Revin cu update si poze in scurt timp.1 point
-
Va salut Am si eu o problema la un 525 xdrive din 2014 La accelerarea usoara se aude ca un fel de bocanit de la o roata cred. Nu se aude in viraje si nici la relanti sau cand o accelereaza mai tare. Se aude doar cand este accelerata foarte usor. Va rog ajutati ma. Astept pareri.0 points
-
0 points
-
Buna ziua/seara, am o problema legata de mersul in 5 pistoane câteodată. Motor m54b22.. Recent am achiziționat furtune vacum de dupa debitmetru, oring disa, oring injectoare... Am decis sa dau admisia jos, zis si făcut. Am dat o geana pe ea, am curățat valva pcv, le-am pus înapoi. Furtune tot, la un moment dat pornesc masina, aceasta mergea f bine, pornit usor, relanti ok... Am zis sa fac o tura, într-adevăr masina trage mai bine ca nu mai are pierderi vacum, insa in timpu mersului masina nu mai merge in 6 ci in 5 pistoane, am descoperit ca e pe pistonul 5 problema... Am schimbat bobinele intre ele, bujii noi, și injector inlocuit pe 5... Problema a persistat, am făcut o tura masina la fel.. Țin sa menționez, când a fost admisia jos, senzorul ax came a fost dat jos din cauza ca, cablajul lui era topit, am "rezolvat " treaba cu el... Cel puțin asa cred... Iau contactu si cand il pun masina iar merge in 6... Am pornit masina sa testez senzorul ax came si l-am demufat, masina mergea la fel, niciun semn ca as fi scos senzorul de la alimentare... Cand mergea masina in 5 pistoane, am bagat testeru in timpu mersului, am făcut diagnoza, bineînțeles missfire 5 , am sters erorile si masina si-a revenit ca prin minune. Masina nu mi-a mai făcut probleme, câteva ture cat m-am dat cu ea.. Sa fi ramas erori in memoria ECU cum am dat toate mufele jos cand am umblat la admisie... Va rog dati cu parerea, sau trebuie alt senzor ax came0 points
-
nu e frumos ca ti-ai modificat postul dupa ce am postat eu.Esti ciudat. Succes daca chiar ai masina bmw0 points
-
Apreciez Allexinno ca ai incercat sa ma ajuti cu niste idei dar poate sunt bine-venite niste clarificari. - filtrul epurator de tip vortex Ok, nu stiu daca e mai bun asta sau ala cu pasla, stiu doar ca pe masina am verificat anul trecut prin demontare si am cu vortex. Si daca asa am gasit pe masina si totul a fost ok 2 ani, tot asa voi pune. Pt ca da, nu e un capat de lume ca si cost, am sa-l inlocuiesc si cu asta scad o necunoscuta serioasa din ecuatia asta. - turbina poate nu e chiar in mintiile ei dar nu stiu, isi face treaba. Prin toamna am verificat jocul la ax, nah, avea ceva dar nimic ingrijorator, tot atunci, cu ocazia inlocuirii oringurilor tubulatura intercooler am demontat si intercoolerul si n-am gasit mai mult de cativa stropi de ulei. Extrem de putin, chiar m-am mirat. Fluiera primii 1-2 km dupa pornirea la rece si apoi nu o mai auzi toata ziua. Asa a facut si acum 2 ani, asa face si acum. - "mergi la cineva care se pricepe"... M-ai facut sa zambesc ! Cine se pricepe ? Mai exact, cine VREA sa se priceapa ? Am trait in lumea service-urilor acum cativa ani ...credeti ca de nebun indur frig sau ploaie uneori sub capota ? Sau de zgarcit ori de saracie ? Cati dintre noi nu ar platii cu ochii inchisi daca ar avea siguranta ca mecanicul din service a stat si a rationat, si-a pus experienta in slujba masinii tale, s-a dus direct la defect si a rezolvat problema optim ? Cred ca ai citit - acum, pe forum, mai exista un topic deschis cu fix aceeasi problema ca si a mea, aceeasi masina, acelasi motor. Omul de buna credinta s-a dus la "specialisti BMW", a aruncat pe geam 3200 lei in 2 saptamani si nu-i da de cap. In final a trecut la aerisirea carterului in stil Dacia 1310. Dupa 3200 lei, trist. ...ce sa-mi faca la diagnoza ? Sa-mi enumere cele 480 erori "moarte" pastrate in memoria ECU care nu mai sunt active ? Sa-mi spuna ca nu-mi merge incalzirea pe oglinda dreapta, singurul defect al masinii? Asta stiu si eu. ....eventual sa-mi arate presiunea generata de turbina (asta daca MAP e curat) dar in rest... Eu ma confrunt cu o problema simpla - uleiul din motor imi ajunge in cilindrii si asta se intampla ALEATORIU ! - mers relanti dimineata dupa prima "cheie". Am vazut ca s-a deschis recent un topic cu "dilema" asta. Stiu, manualul spune sa pleci imediat de pe loc... Manualul spune multe - si indicatii bune si imbecilitati. Uzura e "mare, mare pe loc ?" ...consideri ca e mai mica daca la minus -10° plec imediat de pe loc cand deja asupra internelor motorului se aplica si forte ? Eu am stilul meu - vara o las 40sec - 1min - iarna 4-5 min Da, am povestit ca am lasat-o si 10 min, si 20 si pana la 90° dar au fost doar niste teste. Forte care sa genereze uzuri mai mici decat turatia relanti nu sunt, eventual motorul oprit. Merge in gol, fara sarcina pusa pe el ...eventual, daca insisti, iti cresc depunerile pe evacuare si evident consumul dar nimic altceva. - DPF Oooooo, da, asta e o mare necunoscuta a mea ! In primul rand sa clarific un lucru - AZI, ACUM, cu sau fara fum albastru, masina merge ireprosabil. Porneste usor, merge rotund, trage de te apasa, lag zero sau infim uneori, nimic aprins pe bord, chiar nu am ce sa-i reprosez altceva in afara de pacostea asta de ceata albastra. ...desi am tot scris, mai repet o data: - acum 2 ani vanzatorul m-a asigurat ca nu are DPF din fabrica. Nu pot spune ca l-am crezut dar nici n-am eliminat posibilitatea (masina a fost comanda din productie pt UK) - dupa 2 luni a expirat ITP-ul, era pandemie si restrictii, umblam cu foi dupa mine, pe strada Politia ne canta "Desteapta-te române" ...abia am gasit un ITP necunoscut. Achizitia masinii fiind recenta, chiar l-am intrebat pe omul ala: ...."boss, fie ce-o fi, spune-mi te rog daca masina asta a venit fara DPF din fabrica sau a fost anulat". Omul s-a bagat sub masina, a verificat actele si a cuvantat: - nu stiu dar eu cel putin nu vad un motiv sa nu-ti acord inspectia din cauza asta, si, cel putin in Cartea de Identitate a masinii nu vad nimic trecut legat de DPF. Ulterior am mai apelat la un amic cu service ... A iesit si ala de sub masina total nedumerit. Nu am primit un raspuns clar. La 2 saptamani am chemat acasa un tip diagnoza, doxa BMW si doar BMW. (avea Carly, Insta, Inpa, ma rog, nu le stiu eu pe toate). N-a stiut omul ce sa-mi spuna ! Mi-a zis ca masina a fost resoftata pt crestere putere dar el n-a gasit nimic legat de DPF. Acum eu ce sa fac, sa ma ambitionez prosteste sa mai caut ? Ce-mi pasa mie atata timp cat masina functioneaza ok ? Nu am o dovada ca ar fi avut din fabrica DPF asa cum nu am o dovada ca ar fi fost anulat. Cat timp trec ITP (si chiar le fac pe bune), nu-mi bat capu'. Repet - de 2 ani, inclusiv AZI, masina functioneaza ok din orice punct de vedere. Da, am amintit de usturimea de ochi si din gat chiar inainte sa apara "albastreala" vizibil dar ma refeream la ulei ars. Albastrul ala are un iz inconfundabil ce nu seamana nici cu depuneri carbon, cocs, noxe, aditiv iarna din motorina prajit - e ulei ars toata ziua ! Si CIREASA DE PE TORT ! Azi - PAS ! Simt ca innebunesc ! Masina folosita pe absolut acelasi traseu ca si zilele trecute dar azi nu a scos gram de fum albastru ! ............. Nu mi-o lua in nume de rau Allexinno, apreciez efortul tau dar iti dai seama ca sunt cu logica zapacita. Macar daca as sti ca "da domle', segmenti" ...aia e, imi numar banutii, caut piese, ma pregatesc din timp. Dar uite ca nu sunt sigur... Toate bune ! PS - oai mult am scris, nici nu mi-am dat seama ! Iar "ma fluiera" Bimer0 points
-
Am scris mai sus, de fabrica vin asa: segmentii sunt Goetze, pistoanele sunt Mahle, cuzinetii sunt Glyco, culbutorii INA, garnitura de _chiulasa_ Goetze, etc0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00