Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/23/24 in all areas
-
Și nici cu anvelopele nu e chiar asa, ai luat 4 premium, ai mers 30k km și tai unu în linia de tramvai, vezi ca tre sa schimbi minim 2 dacă nu toate 4. Caz real, nu povesti.4 points
-
Fiecare cu nevoile lui pana la urma, nu e nevoie sa convinga cineva pe cineva. Si eu am evitat cat am putut xdrive pentru ultimele doua masini - problema e ca 90% din masinile disponibile pe piata aveau xdrive. Usor-usor va deveni standard pe motorizarile mari, asa cum a intrat deja standard pe M340 sau M-uri. Asa cum nu vad de ce as plati mententanta mai ridicata pentru sistemul xdrive + grija anvelopelor cu stea, in conditiile in care prefer tractiune spate pentru sportivitate si nici nu merg mult iarna, pot sa inteleg si situatiile unde pentru cineva e necesar xdrive, pentru ca merge iarna si vrea siguranta in exploatare. As zice ca nu exista o solutie universala pentru fiecare de aici.4 points
-
4 points
-
Xdrive mai are în componență 2 planetare cu un diferențial și cutie de transfer fata cu niște senzori + un calculator suplimentar cred, asta înseamnă mai multe piese care pot să pice în viitor. Dacă efectiv știi ca nu ai drumuri spre domiciliu sau undeva când te duci cu familia, nu are rost pentru 1-2 săptămâni pe an când ninge mult (dacă ninge) sau pentru 1 dată la câțiva ani când mergi la munte (cazul meu). Este folositor într-adevăr nu numai iarna, însă cazurile în care te ajută sunt situații limită când ai mers prea tare și ți a derapat mașina eventual. De ce să cari cu tine o greutate în plus, să ai consum mai mare și niște costuri posibile mai mari pe care sigur le vei face, dacă nu este cazul? Eu mașina o am de 8 ani, mai avea ea 8 ani când am cumpărat o și vreau să o țin permanent, crezi ca nu aș fi schimbat niște piese din componenta x-drive până acum? Nu am rămas nici o dată împotmolit în zăpadă și da m ar fi ajutat în câteva zile pe an când a nins mult ca să merg mai sigur pe mine, însă nu văd sensul.. Însă de menționat faptul ca dacă aș fi găsit mașina asta cu x drive as fi luat o, n as renunța la o mașină dotată/bună tehnic doar pentru ca are x drive, dar dacă ar fi sa aleg, as alege fără în cazul meu.3 points
-
Offtopic: pentru mine viata fara xDrive e pustiu! Cred ca mai mult conteaza "tzacanitul" dintre volan si scaun, poti avea Fwd/rwd/awd si degeaba....2 points
-
Nu inteleg nici eu. Eu nici nu m-as gandi sa nu iau tractiune integrala. Ajuta mult in orice conditii de drum, nu doar iarna/zapada.2 points
-
Dupa ani de zile in care am avut-o wallpaper, am avut oportunitatea (noroc chior de fapt) sa gasesc / cumpar masina visurilor mele, un M3 E92 coupe manual cu doar 86.000 km. Masina a fost tot a unui pasionat, un om de nota 20, ce nu a avut limita la bugetul de intretinere si care i-a adus urmatoarele inbunatatiri: -cuzineti schimbati la 76.000 km cu unii ACL Race si prezoane ARP -evacuare schimbata (finala) cu una Miltek -capace oglinizi + eleron + grile fata carbon. -suspensie Eibach Eu doar i-am facut o revizie completa (ulei + filtre + bujii ) la reprezentanta BMW Ploiesti ( au departament de M si am vrut sa stau linistit). Urmeaza in viitorul apropiat revopsirea jantelor in culoarea originala (gri) si poate ceva rezonatoare de scos... Va las cu pozele1 point
-
Eu am avut aceeași problema la un n47, a fost senzorul de temperatura1 point
-
Da, trebuie mai multă atenție și mai mulți bani în a avea acest sistem pe mașină, în funcție de nevoi se merită sau nu.1 point
-
Ce e costisitor, un schimb de ulei la cutia de transfer? vreo 500lei odata la 60-70k km? Adica pentru unii 4-5 ani... Ce alte costuri ar mai fi?1 point
-
De ce sa fie pretentios la anvelope? Atata timp cat le pui pe toate 4 identice nu ai nicio problema.1 point
-
In completare, iti recomand sa citesti informatiile de la urmatorul link-uri, din care poti lua cateva idei privind cum sa pregatesti o perie de honuire pentru a fi utilizata la un bloc din Alusil: https://forums.pelicanparts.com/porsche-924-944-968-technical-forum/487924-project-924-s-engine-replacement-2.html#post4915343 O astfel de perie nu este scumpa, probabil ca o gasesti pe piata la un pret de cca. 150 lei (+/- in fuctie de producator). In nciun caz sa nu folosesti peria de honuire cu pietrele neprotejate; pietrele sunt foarte bune pentru honuirea cilidrilor de fonta, dar vor distruge cilindrii din Alusil.1 point
-
@E90bimmer4life Nu auzisem de produsul Sunnen An-30. I-am citit fisa tehnica si - la prima vedere - pare a fi potrivit pentru operatia de honuire a blocurilor motor din Alusil. In ceea ce priveste insa tehnica manuala din clipul video, permite-mi sa fiu sceptic. Ce vad in clip este mai degraba o curatare a zonei superioare a cilindrilor, decat o honuire. Iar faptul ca a facut acest lucru cu pistoanele instalate ma face sa cred ca nu a reusit sa spele perfect suprafata cilindrului, la finalul lucrarii. Glumind, probabil ca daca folosea Cif rezultatul nu ar fi fost cu mult inferior. Chiar daca honuirea indeparteaza foarte putin material, nu uita ca toleranta specificata de catre BMW privind ovalizarea si conicitatea unui cilindru, la un bloc de aluminiu, este de 0,01mm. Cam cat grosimea unui fir de par, deci cumva incompatibil cu procedee pur manuale. Un motor care a rulat 250k Km este, foarte probabil, deja iesit din specificatie. Honuirea "la mana" risca sa amplifice problema. Daca se termina cu succes, este mai degraba rezultatul intamplarii decat al unui procedeu controlat. Cred ca instructiunile producatorului, de utilizare a pastei Sunnen An-30, sunt bine scrise; ele recomanda utilizarea unei perii speciale de honuire. Consider ca doar respectarea intocmai a instructiunilor iti ofera certitudinea unui rezulta bun; orice alta abordare implica o doza semnificativa de noroc.1 point
-
Masina sta foarte bine si pe curbe, desi nu e xdrive; dar nu te indeamna sa faci slalom sau sa mergi cu ea la limita, pur si simplu e prea grea si prea asezata, nu ii place sa schimbe brusc directia, cum era la f31 340i xdrive. Dar imi pare mai stabila si mai asezata la viteze mari decat F31 sau F11 525xd - suspensia M sigur ajuta; cu rotile de vara pe 19 in doua dimensiuni probabil va fi mai bine asezata si mai sigura pe ea la schimbarile de directie. Am plecat dimineata avionul pana la Berlin, si de acolo cu tren Intercity (75e biletul, vs 40e bilet avion) pana in Gera, cam 2h teoretic; am avut ghinion, era un copac cazut pe linia directa, asa ca am facut 4h cu trenul, si am ajuns pe la 17.00 la Gera; in 10 min am luat masina si actele (numerele Zoll erau deja scoase, platite din Romania); am plecat spre casa, pe la 1 noaptea am ajuns la Parndorf (a fost foarte foarte aglomerat, era 22 decembrie). Mai aproape ai avion la Nurnberg, dar este doar seara la dus (trebuia sa raman peste noapte); Nurnberg - Gera faci sub 2h cu tren regional (mult mai ieftin decat IC, vreo 15e). Poti lua masina pana in 12 a doua zi, si pana la 12 noaptea ajungi lejer in Ro. Decat sa iei 2019, mai bine mai adaugi cateva mii euro si iei 530d facelift - este considerat hibrid (MHEV), si impozitul este redus 90% (in bucuresti platesc ~200 lei anual); practic in 3 ani scutesti 1200-1300 eur la impozit; consumul este clar mai mic in oras la facelift (nu o sa va vina sa credeti, dar am avut consum la pompa sub 10l/100km, mers doar in Bucuresti, in ianuarie si februarie, trafic f aglomerat, medie viteza sub 20kmh, dimineata si seara la 6 sub 15kmh)1 point
-
Salutare, Intre timp am mai modificat in acelasi mod un F10 LCI tot cu motorul B47D20O0 si a mers perfect. Ambele masini functioneaza ok, ca si pana acum, acelasi regim de regenerari ale dpf-ului. Valorile de mai jos sunt de pe masina mea care are aproape 300k km: Daca intereseaza pe cineva las aici si cum am facut modificarea: Am folosit: Esys 3.34 cu psdzdata iLevel 23-07-530 Sursa stabilizatoare pentru bateria masinii Eu am folosit icom dar merge si cu cablu Enet. Am incercat doar pentru F10 LCI 518d cu codul de motor B47D20O0 150hp stoc. Nu stiu daca se poate face si pentru alte motoare, trebuie cautat daca piesele sunt comune. Se citeste cu Esys, FA-ul masinii si se salveaza. Se deschide in Esys, FA Editor: Se modifica parametrul "Typschussel" care tradus in google inseamna type key, Pentru 518d type key-ul default este 5E31. Se modifica in 5E51, type key-ul default pentru 520d. Calculate FP si Save FA De aici mai departe este procedura clasica de flash pe DME cu esys folosind noul FA. Practic daca comparam FA-urile cu type key-urile de 518d si cel de 520d vedem ca este tot un fel de power reduction: P.S. Nu ma ocup cu asa ceva, nu pretind ca stiu totul, informatiile sunt gasite pe net. Nu pot sa-mi asum raspunderea pentru eventualele greseli sau daune1 point
-
0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00