Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/14/25 in all areas

  1. Cu titlu de opinie personala, cred ca este momentul sa abordam un subiect delicat: manipularea sistemelor de control a noxelor. Prin manipulare inteleg orice actiune prin care posesorul / utilizatorul unui autoturism - in mod direct sau indirect - a dezactivat, a eliminat sau a redus eficienta sistemelor de control al emisiilor. Aici ii includ si pe cei care conduc un astfel de autoturism, chiar daca modificarile respective au fost "mostenite" de la proprietarul anterior. Impactul noxelor asupra sanatatii este studiat in amanunt si deja bine cunoscut. In mod particular, impactul cel mai mare il au noxele emise de catre motoarele Diesel. Informatii in acest sens sunt disponibile, in detaliu, la orice simpla cautare pe Internet. In sumar, efectele pe termen scurt pot fi iritatii ale ochilor, cailor respiratorii si plamanilor, reactii alergice, astm si dureri de cap, in timp ce efectele pe termen lung includ cancerul pulmonar, cancerul vezicii urinare, bronsita, boli de inima, alte boli pulmonare si mortalitate prematura. Cele mai frecvente si totodata periculoase modificari sunt asa-zisele DPF off si EGR off, la motoarele Diesel. Nu inseamna ca manipularea sistemelor de poluare la motoarele pe benzina este neglijabila, dar impactul este mai putin dramatic. Noxele emise de motoarele Diesel sunt de cca. 100 de ori mai toxice decat ale celor pe benzina. Din pacate, sunt multi indivizi care considera ca a se afisa cu un BMW a carui intretinere corespunzatoare nu si-o permit reprezinta un drept in numele caruia sunt liberi sa atenteze la sanatatea celor din jur. Fapt posibil si prin complicitatea coruptiei inca larg raspandite la statiile ITP. Cred ca aceasta complicitate nu trebuie sa continue si aici pe forum. Ca urmare, sunt de parere ca trebuie luate masuri de penalizare fata de orice user care publica pe forum un post sau un topic, solicitand informatii / sfaturi tehnice privind masina sa BMW ale carei sisteme anti-poluare sunt dezactivate sau eliminate. De asemenea, o anumita penalizare ar trebui sa suporte si orice user care raspunde la subiect initiatorului unui astfel de post/topic.
    1 point
  2. Salutare, Pana acum cand era la 100% bateria imi arata un range mai mare ex.72/74 km. Ieri si astazi imi arata un range de 62/64 km, temperatura exterioara este aproximativ la fel. Problema cu tremuratul la franare a fost rezolvata pe hartie, fizic luni am programare pentru discuri si placute frana, totul pe cheltuiala lor bineinteles. Impresii masina.. Ma bucur de ea maxim, e nava spatiala, cu multe functii/optiuni despre care nu stiu si probabil nici nu o sa stiu.. Este foarte utila functia de pastrare banda cu asistenta activa permanenta, practic am un pitic care trage de volan mereu cand eu scriu cate un mesaj ceva. Pernele de aer.. geniale, foarte silentioase, nu m am jucat la setari, stiu ca sunt oe mod confort de cand am cumparat o si pe acelasi nivel. Materiale interioare, mult peste Seria 5 G31, se vede ca BMW si cam toti si au axat viziunea, atentia etc pe SUV uri si au lasat deoparte Berlinele si Breakurile. Pielea bej deschis.. frumoasa dar se murdareste repede mai ales cu doi copii mici in masina.
    1 point
  3. Ce naiba e asa scump senzorul ala NOX ?? Banuiesc ca se gaseste pe toate diesel-urile de la Euro6 in sus , cele cu adblue, nu ? Sa-mi fie cu iertare, ca o paranteza , cum folositi masinile de necesita schimb de ulei la 8000 ? Asa de pacatoase sunt motoarele de BMW mai noi de necesita ulei nou la 8k km ?
    1 point
  4. Sunt convins pentru că: - manualul vorbește de faruri halogen sau LED - ETK pentru VIN-ul meu arată doar faruri halogen sau LED - farurile mele arată ca cele din desenul de la LED atât din manual cât și de pe ETK - informațiile preluate de la mașină de aplicația BimmerCode cuprind LED headlight. Becul de la semnalizare nu este LED, poate de accea nu scrie BMW LED pe far, ci doar BMW. Dacă zona galbenă s-ar reduce la 30 m ca să nu orbească la circulația pe partea stângă printr-o simplă comutare pe manual, atunci modul manual ar fi contraindicat în țara de origine, dar nu am văzut să scrie asta nicăieri. Mai mult, dacă prin trecerea pe manual zona galbenă s-ar răsturna ca în oglindă, ar orbi șoferii de pe contrasens în țara de origine. Nu pare să aibă efecte dramatice această comutare pe manual. Revin după ce mai citesc manualul.
    1 point
  5. How do I change the headlights in my BMW from right to left-hand traffic? To avoid dazzling effects on other road users and for the best possible illumination of the road, you can change the headlights to right or left-hand traffic in your BMW with Operating System 7 or newer. In your BMW with Operating System 8, select the following in the iDrive operating system: "MENU" > "Vehicle apps" > "Exterior lights" > "Other settings" > "Right/left-hand traffic". In your BMW with Operating System 7, select: "CAR" > "Settings" > "Exterior lights" > "Right/left-hand traffic".
    1 point
  6. Merci mult! Pana la urma am reusit sa rezolv exact cum ai recomandat tu direct cu varianta "Bmw Road Map Europe Move 2024 East", chiar daca initial pusesem varianta 2017 usb-2, imediat ce am pus stick-ul cu varianta 2024 m-a intrebat daca vreau upgrade.... si pana am ajus prin zona Pitesti era deja gata de "treaba" link-ul folosit de mine: https://mega.nz/folder/7hgWSTqA#EjcOkgjb4UWPzq0oIF5lLg/file/T8oWTJJD Multumesc inca odata
    1 point
  7. Am avut si eu navigatie CHAMP2, inainte de retrofit la NBT, si tin minte ca am vazut si eu recomandarea aia cu instalat mai intai versiunea 2017, dar tin minte ca am facut upgrade de la o harta mai veche de 2017 la una mai noua direct si a mers fara probleme. Revino la 2013 si fa direct upgrade la 2024.
    1 point
  8. Dumnezeule... Nici pe G nu scapi de erorile pe Nox.... Eu am traume, visez noaptea numai erori de Nox... Nu degeaba se spune ca in Est, calitatea carburantilor e mai proastă....
    1 point
  9. de ce sa pui varianta 2017? vezi aici: iti trebuie varianta Europe MOVE 2024 East. De cativa ani harta e impartita in doua regiu, est si vest. Tie iti trebuie partea de est.
    1 point
  10. Stiva de Tigar pentru iarna sta la plaja.
    1 point
  11. O sa revină eroarea. Senzorii NOX ii poți considera consumabili, pica non stop.
    0 points
  12. Eu folosesc landsail 588, iar la anul la vara vreau sa pun noul model quilini sau ceva de genul si mi se pare foarte ok, pe site ul postat de 535 au 3,9 review aceste 588 UHP. Au costat 1080 lei noi, le am folosit din 2016 de când am luat mașina si voi merge tot asa. Am mai spus si pe alte topicuri, am luat pentru vreo 6 mașini de la R16 pana la R20 aceste 588 pentru amici si toți au fost multumiți. Au clasele A-B sau B-B cu 69 db parca. Am mers 30k km cu ele si mai au vreo 3 mm ( schimbate fata cu spatele de la un an la altul). Eu ĂŽnțeleg si știu ce ĂŽnseamnĂŁ anvelope premium ĂŽnsĂŁ pentru mine personal prefer anvelope chinezești ĂŽnsa testate si sa fie ok, daca nu erau ok sau ma deranja orice poate as fi trecut la premium, ĂŽnsĂŁ efectiv nu m a deranjat nimic. Pe iarna am bridgestone blizak ( 750-800 lei anvelopa noua era la vremea aia), ĂŽnsĂŁ mi au picat bine in pret si de aia le am luat.
    0 points
  13. Suntem buni (la fabricat) dupa proiectele altora!! (..stiu suntem "tarziu" la multe treburi..)
    0 points
  14. Ca sa facem haz de necaz, mie mi-e ciuda ca cehii VAND in Romania iar nooi stam cu mainile in san, pardon cu banii plecati din tara! Cine nu stie ca nu conteaza ce bolid pilotezi ci marimea si aderenta celor patru "plicuri" de sub roti!
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.