Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/27/25 in all areas

  1. In caz ca ti-a scapat am mentionat la sfarsitul topicului ca pentru motoare cu DPF se pune JASO FD (norma japoneza de catalogare a uleiurilor 2T) aceast JASO FD lasand cea mai putina cenusa posibila fata de predecedele norme. Aceiasi cantitate, 250ml la 50 litri. Apoi, fapt real, unii au inpresia ca umblu cu vrajeala si n-am ce face. Motor B47 luat cu 104 mii in 2021 acum in 2024 are 130 mii kilometri dupa ce a mers IN MOD REGULAT, adica zilnic zile lucratoare si nelucratoare 8 (opt) kilomemtri vara-iarna. Mers de 2-3 ori in vacante la 800, 400 km ceva de genul.. in decurs de 2,5 ani. Pentru un diesel distantele de sus sunt minuscule. Nici o problema pana in prezent cu regenerarile, aproape 30k km. S-o fi regenerat de vreo cateva ori.. te asigur cu Ulei 2T in motorina. ...As fi desfacut sa ma uit la EGR sa vad depunerile ca acolo se formeaza (dar asta e alt subiect) dar cum e topicul meu, pot sa zic orice.. Si o sa zic... nu am desfacut inca EGR .. ca e nou, schimbat de dealer sa nu ia foc masina. ...Schimbat cu scandal la ei (ca nu recunosteau!), ..ca initial au schimbat doar racitorulul lui (EGRul nu avea nimic la inspectia lor..) dar pentru ca ulterior au reusit cu talent sa strice (cu noul racitor!!) EGRul din fabrica (..ca la prima schimbare dadea erori de functionare..) acum are unul nou, asa ca nu am ce depozite observa.. (pe mine depozitele/depunerole/mizeria ma obsedeaza ) o sa vad, si o sa vedem peste vreo 2 ani daca galeria de admisie are mizeria, daca lagarele la flapsuri s-au largit; am la ce sa ma uit in vreo doi ani.. Topicul asta e un topic-test al meu pentru toti care vor sa inteleaga. O sa vedeti si auziti (fiti informati) daca motorul ajunge la gunoi sau toarce vesel.. Si nu sunt semne sa faca distante mai lungi in viitor asa ca, va fi stresat nu gluma.. (Schimburi de ulei la 10k obligatoriu). Asadar, pune cu incredere JASO FD. Sa fii sigur ca ala e sau echivalentul lui european.. (imi scapa acum..)! Nu cred ca o sa ai motiv de ingrijorare in privinta DPF. Faci distante mai scurte de 8 km oarecum extraurban (ca asa merge B47)? Probabil ca nu..
    1 point
  2. Nu stiu daca ajuta prea mult dar verifica și postarea asta.
    1 point
  3. Am pus eu un an de zile Omv 100 si m-am trezit cu bujie efectiv topită . Din cate stiu pe capacul rezervorului scrie clar 95/98 , in nici un caz 100.
    1 point
  4. De ieri avem o nouă jucărie in familie, un X1 30e xDrive, plugin-ul cu motor de 1.5 (3 cilindri) + o baterie de 16 kwh si un motor electric pe spate. Simtitor mai mare decat versiunea precedenta de X1, are fix 4.5m si spatiu suficient atat pentru pasagerii din spate, cat si in portbagaj (480L). 320 CP in cartea tehnica, se simte rapida (sub 6 secunde 0-100 in cartea tehnica), multumita si unui cuplu de cca 470 nm, dar aici este de explorat si revenit cu opinii. Are pachet M interior/exterior si ceva dotari de bun simt: -scaune sport si electrice + masaj/volan incalzit -audio HK cu 11 incinte -asistenta parcare cu 360 si self-parking - head-up display - pilot automat adaptiv - Android Auto/CarPlay wireless - sasiu adaptiv - faruri led adaptive -keyless entry, hayon electric.. Luata cu garantie extinsa si service inclusiv (5 ani, 100k)..am avut si la serie 3 si a fost ok. Va fi masina sotiei, care merge preponderent urban si de aici optiunea plugin. Am incarcat-o peste noapte (cam 10h) iar range-ul electric aratat acum este 70 km. Oficial este 85...real cred ca va fi pe la 50-55.
    1 point
  5. Nu stiu exact. As zice ca e similara ”consumului din carte” de la ICE si mai putin corelata cu drumul parcurs anterior. Cu cei 86 km autonomie incarcati vineri noapte am facut un drum dus intors pana la aeroport la Otopeni (48-49 km dus intors mers regulamentar, 100% electric) +un drum pe seara prin Bucuresti de 21 km (dus-intors) insa am accelerat mai tare si a tot intervenit termicul. Mai aveam 11 km range la intoarcere. Pus la incarcat iarasi, iar autonomia aratata a fost de 85 km.
    1 point
  6. Cata polemica inutila, ce e greu de inteles ca North America se refera la continentul America de Nord......Canada, USA si Mexic sunt pe acest continent, fara legatura cu ecuatorul, wtf, pe logica asta ar trebui sa avem Africa de Nord la nord de ecuator, nu?
    1 point
  7. Nu conteaza unde este fabricata masina ci pentru ce piata este fabricata. Toate Xurile sunt fabricate la Spartanburg in USA asta nu inseamna ca daca iti cumperi un X5 sau X6 in Europa nu merge Connected Drive. Masinile fabricate pentru Europa vin cu ATM de Europa cele de US cu ATM de US indiferent unde sunt fabricate.
    1 point
  8. Singurul mod de a vedea daca un inyector diesel ,este in parámetri corecti de functionare este probindu-l intr-un banc de testat injectoare.Am explicat mai inainte,in afara de cantitatile injectate in diferitele probé realízate se urmaresc si alte caracteristici,unghi de iesire din duza a jetului,modul in care este pulverizat,gaz,lichid,etc. Din ce relatezi tu,v-ati uitat doar cu masina de diagnoza si ati vazut corectiile facute intr- un anumit moment,dar aceste informatii sint relative,depind si de alti factori,uzura motor,compresor,etc Nu vorbeam despre un ciclu motor,ci despre cite injectii pe minut realizeaza un injector,si ca exemplu am luat 1 pistón,care primeste o injectie de la injector,ori de cite ori urca in PMS
    1 point
  9. Un ciclu motor necesita doua rotatii complete ale arborelui cotit. Toti cilindrii lucreaza la aceeasi frecventa, doar sunt defazati. La motoarele Diesel moderne, un injector nu trage o singura data, ci de 3 pana la 7 ori per ciclu, in functie de regimul de functionare al motorlui. Rezulta ca la 2500 RPM ai ~20.83 cicluri motor per secunda, pentru toti cilindrii. Numarul de injectii per ciclu este decis de ECU si poate fi in intervalul ~ 62 .. 146 per injector per secunda.
    1 point
  10. ESIM-ul din unitatea Telematics la masinile fabricate pentru US nu are roaming in Europa de aceea masina nu se poate conecta la serverele Connected Drive. Este imposibil de trecut masina pe Europa, practic trebuie comandat la BMW un ATM versiunea ECE doar ca BMW refuza orice fel de astfel de comanda. NU se poate folosi un ATM SH de la alta masina deoarece ICCIDul lui este imperecheat pe serverele BMW cu alt VIN.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.