Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/28/25 in all areas

  1. Asa arata procedura de relearn pt zf6hp. Am convertit din mile in km din documentul oficial. Pot sa confirm ca functioneaza dar iti cam trebuie autostrada si ochi in ceafa sa o poti face cum trebuie. Eu am făcut asta pe la 2 noaptea cu trafic minim sa nu pun pe nimeni in pericol. Am resetat cutia cu carly pe banda de urgenta si apoi am inceput procedura. La un mom dat a oprit un nene crezand ca m-am defectat noaptea in mijlocul pustietății. Se simt la rece cateva smucituri cum descrii dar dispar repede. Le poti mitiga cu accelerari mai hotarate daca ai unde, pana sa incalzeste. Nu mi-aș face griji. 1. Step 1 Adaptation Re-Learn Procedure (D-Mode) 1) From a standstill, accelerate the vehicle in D Mode with very light throttle (15-25% if monitoring pedal angle with MHD) to 4th gear 2) Continue to accelerate with light throttle (20-40%) to 6th gear 3) Let the vehicle coast to 40 km/h, then slow the vehicle to a standstill with light brake application 4) With the brakes applied and the vehicle at a standstill, wait for 10 seconds 5) Repeat steps 1-4 for 9 cycles, then proceed to Step 2 below (M-Mode) Step 2 Adaptation Re-Learn Procedure (M-Mode) 1) With the shifter in M Mode, accelerate the vehicle to 50 km/h and select 3rd gear 2) Continue driving for 3 Km 3) Accelerate the vehicle to 70 km/h and select 5th gear 4) Using light throttle, accelerate to 100 km/h and then coast to 65 km/h without applying the brakes, repeat for 4 cycles, then 5) Accelerate to 90 km/h and select 6th gear 6) With light throttle, accelerate to 105 km/h then coast to 80 km/h without applying the brakes, repeat for 4 cycles, then 7) Select 3rd gear and repeat steps 1-6 for 5 cycles, then coast to a standstill and proceed to Step 3 below Step 3 (Shift Confirmation) 1. With the vehicle at a standstill, shift from “N” to “D”, wait 5 seconds then shift back into “N” 2. Repeat this for 4 cycles, then 3. Shift from “N” to “R”, wait 5 seconds then shift back into “N” 4. Repeat this for 4 cycles
    2 points
  2. Eu sunt de acord ca cei speriati de lipsa unei hartii care cica e garantie ( in anumite situatii ) sa plateasca de 7-8 pretul normal . Banuiesc ca atata vehementa impotriva, poate fi doar din partea unora care se ocupa cu asa ceva si le e cam frica ca raman fara clienti ... Lasati povestile tipice tipice a unora care n-au nici experienta si nici macar pura curiozitate sa desfaca un invertor luat direct din China si sa-l compare cu alt invertor ( custom - in caz ca nu stiti ce e aia , intrebati ca nu e rusine ) de aici de la bijnitarul roman cu firma . sa va convingeti ca nu exista nici o diferenta contructiva cand vorbim de similar ca putere. Totusi nu pot sa nu remarc cu cata ura voalata postati luand in ras o varianta cu costuri mai mici dar la fel de bune ca produse .
    1 point
  3. Deci: BMW nu poate emite niciun document prin care sa ateste ca sunt ok jantele de 19 cu anvelopele de vara. Masina vine din fabrica cu anvelope de vara doar cu 20 sau 21. Nu se pot modifica configuratiile si nici omologa varianta de 19 cu vara. In principiu acest setup e ok tehnic, nu afecteaza cu nimic masina, dar nu se poate pune oficial. La casco e ok si cu setul de 19, trebuie doar update in sistem la ei, singura chestie sa aibe anvelope dedicate vara/iarna. Deci asta va fi o optiune. Ca sa fie schimbate pe CASCO jantele trebuie sa fie lovite, indoite, crapate, etc... vizibil, deci nu e o varianta. Am descoperit totusi un service in Oradea care are Hunter Road Force, si pareau ca au si oameni mai ok. Uitasem de el, ca n-am mai fost de mult pe acolo, si am ramas placut surprins. In prima faza am solicitat doar o echilibrare, expunand si povestea. S-au reechilibrat toate jantele, de la 50-80g pb aprox la 10-40g aprox pe fiecare roata. Am iesit in proba, face la fel, adica vibratiile au ramas. Am revenit la ei, au verificat dupaia dinamic fiecare roata, si se pare totusi ca ar fi o problema la anvelopa stanga spate! Am solicitat pe garantie doar o anvelopa spate, restul par a fi ok. Mai asteptam si mai vedem ce si cum... ca nervi oricum nu mai am
    1 point
  4. Salut la e 91 ,2009 asa e si la mine in primele 10-15-20 min la semafor o pun de obicei in N (neutru ) pentru ca daca stau cu piciorul pe frana si cutia pe D(drive) smuceste ,dar asta e doar in primele 10-15-20 min sa zicem ,dupa ce se incalzeste chiar daca ma opresc la semafor si o tin doar din frana fara sa trec in N nu mai smuceste.Chestia asta o patesc doar la semafoare cand opresc masina si nu pun in N (netru) in primele minute.
    1 point
  5. ESIM-ul din unitatea Telematics la masinile fabricate pentru US nu are roaming in Europa de aceea masina nu se poate conecta la serverele Connected Drive. Este imposibil de trecut masina pe Europa, practic trebuie comandat la BMW un ATM versiunea ECE doar ca BMW refuza orice fel de astfel de comanda. NU se poate folosi un ATM SH de la alta masina deoarece ICCIDul lui este imperecheat pe serverele BMW cu alt VIN.
    1 point
  6. Eu am curățat singur la G31, este foarte simplu, doar să ai grijă să nu bagi apă înăuntru. Am utilizat informațiile de aici
    1 point
  7. Daca ai android trebuie sa te duci in settings/connections/mobile hotspot and Tethering si trebuie activat Ethernet Tethering.
    1 point
  8. Ai activat ethernet tethering in telefon după conectarea adaptorului RJ45 la USBC? Trebuie activat de fiecare data și conectarea sa fie cu motorul pornit. Dacă tot nu merge încearcă cu alt adaptor RJ45, si eu am patit-o cu primul adaptor cumparat, l-am dat retur și am luat TPLink UE300C si a mers.
    1 point
  9. Da, asta e noua "mentalitate" costa mai putin deci chiar daca se strica mai iei una , am mai auzit la cunoscuti asta iau de pe Ali e mai ieftin .
    0 points
  10. Ce-mi place mie mentalitatea asta. O firma care angajeaza oameni, ofera service, tine stocuri de piese, plateste taxe sunt niste "bijnitari" (sic!). Pe de alta parte, are sens total sa comanzi din China, fara service, fara suport, un aparat care trebuie sa mearga 24/7 vreme de 10-15 ani, ca sa economisesti 5-600 de euro. Adica intre 13 si 25 de lei pe luna, pe durata de viata a dispozitivului.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.