Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/03/25 in all areas

  1. Salutare, Aceasta e prima mea postare aici, si acesta e primul meu BMW. Nu am un istoric foarte mare de autoturisme detinute. Am avut un Audi A4 B8 (clasicul 2.0 TDI) timp de 12 ani, iar acum a venit momentul sa fac o schimbare. De ce BMW? Pentru ca imi doream neaparat un plug-in hybrid, dar si 3.0 benzina, iar la configuratia (si bugetul) acesta, 545e bifa toate cerintele. Ca dotari, am prins cum nu se poate mai full. xDrive, trapa, faruri laser, volan si frane M, volan incalzit, sistem audio Bowers & Wilkins, 360 camera, scaune cu ventilatie si masaj, active steering, etc. Conduc masina deja de o luna si sunt foarte incantat. Trage ca nebuna, dar e si extrem de confortabila la suspensii la mers prin oras pe drumuri denivelate. Un downside ar fi rezervorul de 46L, care se duce destul de repede daca te dai la ea. Bateria ma tine cam 20-25 km prin Cluj (multe dealuri), insa inteleg ca masina asta e un compromis, iar la mersul zilnic prin oras si drumurile ocazionale extra-urban, pot spune ca mi se potriveste. Voi fi nevoit sa mai iau inca un set de jante + gume de iarna, pentru ca a venit doar cu cele de 19" de vara. Am vazut ca merge si 20", dar la drumurile noastre parca sunt tentat sa raman tot la 19" Acum ma gandesc la 2 aspecte: - ma gandeam la o infoliere PPF (jumatatea din fata, care e mai expusa la lovituri). Cam peste tot iese pe la 6000 lei. (in conditiile in care CASCO e dublu sumei). Voi ce ziceti, merita? - imi plac foarte mult elementele cromate pe masina asta, de aceea am optat pentru Luxury Line. Am intrebat la cei ce infoliaza cu PPF daca se pot infolia si ornamentele, insa am primit raspunsuri cum ca sunt prea inguste si mici pentru a fi infoliate si nu va rezista folia pe ele. Ce solutii dovedite ar fi pentru a proteja elementele cromate ca sa nu se matuiasca? Las aici si poze cu noua achizitie
    2 points
  2. Superba masina! Sa o stapanesti sanatos! Asteptam pareri dupa ce mergi cu ea 50K km sa ne zici daca te-ai intoarce la Audi
    2 points
  3. Am zis si eu mai sus, la fel am facut la urs e simplu scot de acolo pun fac dreg, amicul meu care imi refacuse toata instalatia radea de nu mai putea si imi explica ca nu are rost ca o sa raman cu firele in mana si conectorul praf in final a avut dreptate . Dar da in teorie suna si pare simplu mai nasol e dupa ce desfaci tot si vezi ca ai nevoie de o noua mufa si un nou set de conectori
    1 point
  4. Exista scule. Nu foarte scumpe adica exista scumpe scumpe care sunt menite sa certifice sertizarile..! Mufe se gasesc la dealer. Nu sunt scumpe pentru ce fac. Pot sa iti recomand scule folosite de mine. Am luat ceva din China foarte capabil pentru scos cablul sertizat din mufa. Nu mai umbla cu agrafe niciodata in mufele masinii. Nu ai? mai bine nu faci! Acolo se intra cu ace de cusut.. in cel mai rau caz. De FAPT se uita in prelabil on mufa mama in care se vad pinii (compari grosimea pinilor de acolo cu acele ce le ai la indemana..) si de acolo pleci sa verifici continutati in mufa cu gauri.. Daca tu si oricine altcineva.. baga agrafa in gaura aceea, ca intra.. poti se indoi clema flexibila din interior iremediabil si te-ai ales cu un contact imperfect de toata frumusetea pe viitor.. O sa pun aici poze la ce ti-ar trebui.. Scula de sertizat.. Din pacate nu pot sa ito spun exact ce scula anume intra. Pentru ca ele sunt pe diferite marimi si au diferiti contrapini in ele (mufele).. Pinii se pot gasi la dealer, si astia sunt ieftini.. Unii vin cu cablu deja sertizat. Cred ca dealerul iti poate spune. cel ptuin la mine asa s-a intamplat cand am pus volan incalzit la E90.. Poti sa te uiti in video postat in unul din topicele mele cu un asiatic. Absolut excelent explicat, omul stie ce face, categoric. O sa intelegi multe de acolo.. /ca si eu as spune exact acelasi lucru.. De fapt l-am copiat pe meserias. Uite aici video cum se desfac mufe la BMW si se sertizeza cu o scula decenta..
    1 point
  5. Misto tare! Mi se pare geniala motorizarea pe caroseria asta, am avut si eu una identica ca a ta, dar fiindca portbagaj si rezervor mic, m-a facut sa ma mut pe X5 45e. 2000 tone pe 394 cai e un raport putere greutate b3t0n!
    1 point
  6. @geky Abordarea corecta, civilizata, este sa remediezi problemele tehnice, nu sa iti transformi masina intr-un pericol pentru sanatatea celor din jur. Nu suntem deloc de acord cu decizia pe care ai luat-o. Vezi motivele la link-ul de mai jos. https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196323-manipularea-controlului-noxelor-dpf-off-egr-off/ @RedCap
    1 point
  7. In sfarsit ti-ai facut curaj sa o prezinti. @Viper05 chiar e top masina, pot confirma. Nu stiu cum merge, dar de aratat, arata bine
    1 point
  8. N am inteles ce motor are... ?!
    1 point
  9. Personal as schimba bara fata cu una originala de m-Pack, sa o stăpânești sanatos, numai bine!
    1 point
  10. Am schimbat asta seara gm3, nu a fost nevoie de codare doar de imperechere cheie. Nu s-a rezolvat, l-am luat degeaba. Dar, se pare ca am gasit cauza: un contact imperfect in mufa de la modulul din usa. Meritul este al fiului meu, eu nu credeam. Tot el a fost cel care a indicat ce fir trebuie sa verificam. Am masurat continuitatea, nu era ok, dupa care am dezizolat firul, am masurat din nou si, surpriza, totul ok. Problema este in mufa si, probabil va trebui inlocuita.
    0 points
  11. Ce schimb de ulei la cutii visati mă? BMW zice ca e "lifetime", ce vă dați voi mai deștepți decat BMW ? Unde scrie in manual că uleiul trebuie schimbat "preventiv, ca să nu uzeze cutia" ? Si unde scrie ca "lifetime" inseamna altceva decât "in veci si pururi, Amin"?
    0 points
  12. Misto blocul,pe sarmele alea agatati rufele? masina pare inscrisa pe bulgaria,sau..
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.