Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/24/14 in all areas

  1. si rezultatul sper sa va placa http://s29.postimg.org/3nschnt1j/victoriei_1.jpg http://s29.postimg.org/h5z8ty56v/victoriei_2.jpg
    6 points
  2. Sa vina VUV cu tine sa-si dea cu parerea , Te-ai gandit la asta ? ))
    3 points
  3. 6 in linie v6 niciodata
    3 points
  4. Frumoasa rau fraiera acum Asteptam jantele!
    2 points
  5. Salut A, Te sfatuiesc sa te feresti cat poti de dealeri turci..... sa nu se inteleaga ca am ceva cu ei ca natie, dar in ceea ce priveste corectitudinea lor in acest tip de business, sincer am ceva indoieli.. Bafta in cautarile tale! S
    2 points
  6. Frumoasa masina! Motorul nu este V6 ci L6, adica are 6 pistoane in linie. BMW fabrica in V doar motoare V8, V10 si V12. Restul sunt in linie.
    2 points
  7. Te-ai uitat vreodata sub capota?
    2 points
  8. UPDATE -- Am primit poze cu masina de la noul proprietar.
    2 points
  9. Din pacate am pierdut o zi degeaba , am mai irosit si timpul altor persoane care au incercat sa ma ajute , masina nu era in nici un caz de luat la suma pe care o cere proprietarul cel putin din punctul meu de vedere Am ajuns la fata locului , a venit omul cu masina cu range 23km mergea pe vapori de benzina saracul motor , avea usa sofer vopsita / aripa stanga vopsita / prag stanga vopsit , antifonajul de pe muchia usii era impins la loc cu surubelnita se vedeau 30-40 de gaurele de surubelnita in el , cand a vopsit aripa probabil ca a dat jos si farul pentru ca nu mai statea la fel de bine ca farul de pe dreapta . M-a deranjat ca stateam 4 persoane langa masina ii explicam clar ca uite e vopsita , uita are lac scurs aici uite suruburile de la aripa se vad clar ca sunt desfacute au vopseaua sarita de pe ele si omul nu nu nu nu nu , nu a fost vopsita , nu stiu , nu a fost lovita etc . La interior fara nici o exagerare era ca noua , scaunul de la sofer nu avea o singura cuta , era absolut impecabila la interior . Am iesit putin in teste asa incet pana la prima benzinarie ca mergeam cu benzina din amintiri , a bagat baiatul benzina de la o benzinarie MEGA ULTRA EXTRA dubioasa de 50 ron , am mers putin cu ea , cutia schimba impecabil , nici un soc , in schimb motorul dupa spusele Dl. Inginer Sef Brandex nu tragea asa cum trebuie , la kickdown avea ezitari dar asta se putea sa fie si din cauza benzinei care nu cred ca avea cifra octanica 95 . La 60 km/h in masina se auzea un suierat / vajait ca si cum nu era un geam inchis bine sau o usa inchisa bine , ma gandesc eu ca la F10 de 3 ani ar trebui sa fie cam liniste in interior la 60 la ora , si ce m-a deranjat mai tare a fost faptul ca ma luptam cu volanul sa o tin dreapta , daca luam mana de pe volan tragea dreapta intr-un mare mare fel , omul a zis ca poate e drumul stricat de tiruri ( nu neg asta ) sau ca poate este din cauza gumelor care erau SLICKuri , dar oricum foarte ciudat . Nu vreau sa desfiintez masina omului , sa creada lumea ca e vreo epava , in nici un caz , masina arata bine mai putin usa aia care e din alt film acolo , pragul si aripa erau vopsite bine , problema majora este ca nu stiu de ce a vopsit pragul , daca masina a fost lovita lateral in usa soferului si a fost afectat si pragul atunci devine nasoala situatia , dar asta nu am de unde sa stiu doar la o inspectie vizuala . Dupa ce am expus toate problemele si am ajuns la partea de negociat omul a fost foarte ferm a zis ca nu lasa 1 cent sub 22.000 ( pretul de la telefon ) , dupa ce ne-am consultat noi intre noi am ajuns la concluzia sincera ca masina nu face mai mult de 20.000 ( in starea actuala ) asadar pe mine nu ma intereseaza la pretul de 22k , sa fie sanatos , bafta la vanzare din partea mea .
    2 points
  10. gaseste el un nostalgic care apreciaza masina si cauta banii pt ea
    2 points
  11. M-am gandit sa adunam la un loc informatiile despre cutii automate care le avem, poate un moderator il face sticky . Apar tot timpul controverse, mai mult sau mai putin documentatate si se deschid topicuri nenumarate despre ele. Totodata putem posta documentatii diverse care le avem cu tipuri de uleiuri, orice alte informatii utile care le avem, service-uri specializate etc. Nu vreau sa pornesc vreun versus daca se schimba uleiul sau nu. Exista nenumarate recomandari oficiale sa se schimbe. Cine crede altfel poate ignora complet informatia prezentata aici. Cateva recomandari valabile pentru toti posesorii de cutii automate. -o cutie automata intretinuta si exploatata corect, poate tine mult mai mult decat restul masinii la un loc, teoretic nu au voie sa cedeze. Sunt multe exemple de cutii care au tinut si tin, fara exagerare, milioane de km. Intretinute corect, pot aduce costuri mult mai reduse decat variantele manuale, mai ales la modelele de dupa 2000, datorita costurilor mari ale kiturilor de ambreiaj, volante-lor cu masa dubla, care costa de destul de mult si pica inevitabil. Denumirile cutiilor automate BMW au un cod simplu care poate releva cateva informatii.. Sa luam un exemplu : A5S310Z Prima parte A5S - A automata, 5S-5 trepte de viteza, si important 310- 310NM cuplul maxim care il suporta. Aceasta cifra e importanta pentru intretinerea corecta si mai ales pentru amatorii de chip tuning. Cu cat ridici cuplul mai aproape de valoarea maxima admisa, cu atat intretinerea devine mai problematica si probabilitatea sa o strici mai mare. -uleiul din cutiile "lifetime" nu e lifetime, ci se schimba la intervale regulate. Pozitia oficiala ZF este 80-120.000 km in functie de cat de solicitata a fost masina etc. Eu personal as schimba la intervalul minim, chiar mai des. Am atasat un document care explica pozitia oficiala ZF. -uleiul din alte cutii non-lifetime, folosit de regula la masini inainte de 1995, se schimba la 50-60k km. -daca luati o masina second hand automata, fara un istoric de service clar, schimbul uleiului in cutie ar trebui sa fie printre primele lucruri care le faceti. Va poate scuti de costuri potentiale de mii de euro. -costul schimbului si al kiturilor variaza intre 4 mil la o cutie mai veche cum e a mea, si maxim 20 la cutiile moderne, facut cu ulei si kit original(kitul contine de regula un filtru si o garnitura de schimb). Costul cel mai mare e uleiul,cel original BMW fiind extrem de piparat. Puteti reduce aceste costuri folosind ulei aftermatket. Uleiul trebuie ales cu atentie, verificat sa fie compatibil cu cutia, altfel poate conduce la distrugerea cutiei. In fisierele atasate veti putea gasi uleiuri echivalente pentru cel original. Cantitatea de ulei variaza in functie de tipul cutiei. Daca schimbul nu e facut cu scule speciale in ateliere specializate, uleiul din convertizor nu poate fi schimba si cantitatea folosita la schimb e mai mica decat capacitatea cutiei. Un exemplu : 5HP-18, nomenclatura BMW A5S325Z : capacitate totala 8.9L, fara convertizor 6.2L. Trebuie sa tineti cont de asta in functie de unde faceti schimbul, daca au pompa speciala sa faca schimb complet sau nu. -cele mai mari solicitari in cutie apar la "liniute" cu plecare de pe loc, accelerat cu tinut frana, cerculete si alte figuri de impresionat adolescenti si fetele de la bufetul local. Acestea pot aduce costuri de 1500 de euro scurt. De banii astia puteti petrece o saptamana pe Coasta de Azur, in Nice, cu 2 fotomodele, mai ales ca e criza acum, asa ca faceti singuri calculele si vedeti daca merita. -Toate cutiile pot fi reconditionate, costurile sunt in generala de la 1100 de euro in sus, in functie de model, in banii astia se da si garantie de regula, un an sau 50k km. Asta in ateleiere specializate, la reprezentanta BMW veti primi tot cutii RMFD, aceasi garantie si un pret de 4 ori mai mare. La cumpararea unei masini sh e bine sa va asigurati ca transmisia e in regula. Asigurati-va ca a-ti mers in toate treptele, inclusiv in R. Cutia trebuie sa schimbe lin, fara socuri de nici un fel.Trecerea din D in R trebuie sa fie lina si ea. Cutia nu trebuie sa "patineze" in nici o treapta. Patinarea cutie se simte exact la fel ca si la una manuala, atunci cand ambreiajul e defect, cu deosebirea ca intr-o transmisie automata ea poate fi prezenta numai intr-o anumita treapta. Probleme deosebite la BMW nu apar in general decat datorita politicii BMW "lifetime". IN diverse reprezentate veti primii informatii contradictorii, si pana acum, cel putin in Romania, chiar refuzau sa faca schimbul de ulei. In Statele Unite, datorita garantiei extinse, schimbul de ulei se face si la reprezentanta,si e recomandat de BMW. Politica oficiala BMW US nu e "lifetime" ca in Europa, datorita garantieie motor/cutie de 100.000 mile (aporx 160.000 de km). Ca sa nu intram in amanunte si discutii nesfarsite , pe scurt "lifetime"=perioada garantiei", combinata cu niste strategii de marketing si ceva foarte atractiv pentru clienti noi si manageri de flote, "low maintenace cost, long service interval" .. a dus la aceasta politica paguboasa. Trebuie sa tineti minte ca BMW nu e implicat de loc in proiectarea cutiilor. Relatia lor cu furnizorii e ceva de genul : avem de nevoie de o cutie cu rapoartele astea, schimbarea sa o faca in X milisecunde si sa tina la cuplul Z", va rugam sa ne contactati cu oferte.. O reprezentat BMW de cele mai multe ori nu se implica in remediarea problemelor legate de cutie decat prin inlocuirea totala, care e extrem de costisitoare. O sa incerc sa explic in cateva cuvinte de ce e necesar sa schimbati uleiul, si care a fost motivul politicii lifetime. In mod normal, temperatura de operare a unei cutii automate tipice e 50 de grade. Caldura provine din convertizor in principal, de la frecari intre dversele roti dintate si alte mecanisme, si de la ambreiaje. Ambreiajele din cutii automate sunt "umede", adica sunt proiectate sa functioneze in imersie, care le sigura racirea si le protejeaza de uzura. Intr-o cutie tipica BMW intra de la 8 pana 12 L . Cine a vazut cat e un radiator de cutie automata stie ca de cele mai multe ori e o gluma. E ceva mic, simplu, nu are termostat sau alte nebunii ci face o recirculare simpla. IN general e capabil, in conditii normala sa coboare cam cu 10-20 % MAxim temperatura. Este important sa retineti asta, ca reduce temperatura produsa de conditiile de exploatare si nu tine o temperatura nominala constanta. Ce importanta are temperatura ? PAi are, ca fiecare 20 grade in plus injumatatesc timpul de oxidare al uleiului. Nefiind decat un circuit de racire simplu, in timp lucrurile escaleaza, geometric as spune. Pe masura ce gradul de oxidare creste, capacitatea de ungere scade. Cand scade capacitatea de ungere, automat caldura degajata deci temperatura de operare creste (tineti minte, radiatorul nu e in stare sa tina o temperatura constanta in circuit, ci doar o scade intr-o masura mai mica sau mai mare), care accelereaza oxidarea, care scade capacitatrea de ungere.. si vedeti cercul vicios. Temperatura mare si frictiunea intre discurile de ambreiaj inseamna uzura mare, conduce la producerea de particule de material in ulei si atunci cand incep sa patineze.. practic nu mai exista cale de intors.. cutia trebuie sa fie reconditionata. Se mai poate intampla, totodata, ca material desprins de pe discuri datorita lipsei de ungere corecta sa ajunga in blocul hidraulic si sa il blocheze, caz in care reconditionarea e si mai scumpa. UN studiu facut de ATRA (Automatic Transmission Re-builders Association) arata ca 90% din defectiunile transmisiilor se datoreaza supraincalzirii si oxidarii uleiului .Au tot intereseul sa repare cutii, ca din asta traiesc. ATRA e cea mai mare asociatie de profil din lume la ora asta. Foarte relevante mi se par faimoasele Class Action Suit de prin State. Acolo e vorba de bani seriosi de regula, si dovezile sunt examinate cu atentie. La cele legate de cedarea prematura a trasmisiei, in aproape toate cazuri s-a dovedit a fi vorba de temperaturi mai mari de operare decat cele nominale, datorate unor conditii specifice, proiectare proasta de cele mai multe ori, marirea intervalelor de service, care au dus la oxidarea prematura a uleiului si in final defectarea transmisiei. O sa imi spuneti ca poate nu sunt BMW, si BMW e mai cu mot. Din pacate nu, sunt doi producatori mari in lume de cutii automate, si anume ZF si Gm, care fac transmisii pentru toti ceilalti fabrincanti de autoturisme. Ce poate fi diferit la o cutie pusa pe BMW ? pai de exemplu cuplul motor, racirea cutiei.. care tin de BMW. Acum ca am inteles rolul foarte mare al temperaturii sa vedem ce o produce. Temperatura in orice transmisie poate creste in urmatoarele conditii.. urcat pante mari, acceleratii violente, schimbari foarte dese de viteza, care apar in trafic in oras, mers in coloana bara la bara etc, tractare de orice fel, mers cu viteze mari indelungat. Cand nu a apare amacar unul din acesti factori in exploatarea normala a unei masini ? Trebuie tinut minte ca efectul e cumulativ, daca acum merg mai incet si nu o mai calc nu inseamnca ca gata, oxidarea uleiului e reversibila, si cutia e ca noua. O mica paranteza, mi s-a parut foarte interesant ca in State exista oferte de montare unor radiatoare aftermarket pentru cutii, mai mari, pentru masinile care tracteaza remorcute utilitare in mod frecvent. Sa revenim la probleme specifice BMW. In anii 93-94 au aparut primele cutii moderne la BMW. Au inceput sa fie controlate electronic, corelate cu alte sisteme, au devenit adaptive, si multe alte inovatii. In 1995 au aparut primele cutii "lifetime". E34 fost prima masina cu cutii lifetime, din cate stiu eu, desi la vremea respectiva nu erau denumite asa, Constructiv, ele erau identice cu cele vechi, deosebirea era prezenta unui filtru si tipul uleiului, Esso LT 7141. Acest ulei, la vremea respectiva, a fost revolutionar. Se stiu destul de putine despre el, dar am gasit o analiza facuta de un laborator rus, nu stiu cat e de credibila, dar se pare ca avea rezistenta la oxidare dubla fata de orice alt ulei prezent pe piata.(la vremea respectiva) Acest lucru precum si prezenta filtrului, care impiedica eventualele particule desprinse de pe discuri sa ajunga in blocul hidraulic, ajuta intradevar la marirea intervalului de service. Dar de aici pana la "lifetime" adica ani de zile si sute de mii de km mai e cale lunga. Un caz particular il reprezinta tot ce inseamna BMW 3.0D facut intre 2000-2002. Cutia pusa pe aceste modele (330D, 530D, X3 3.0D) a fost A5S390 .. in timp ce motorul are 410 NM cuplu. Aviz amatorilor de chip tuning.. Cutia va pica fara discutie. Chiar si in conditii normale, cutia e suprasolicitiata in mod constat peste parametrii proiectati.. Numarul de cutii picate pe modelele mentionate e absolut ametior si cred ca ar fi fost primul class action suit cu dovezi clare si irevocabile din Europa. Dar se pare ca in Europa banii se fac mai usor si vinul bun din EU ajuta la inghitirea galustii servite de BMW fara mari probleme. L.E. Am discutat cu cineva de pe forum, care se pare ca are o sursa la ZF Problema la aceste modele a fost partial rezolvata de soft. Cuplul fiind limitat eletronic in treptele inferioare. Totusi, ce am spus mai sus ramane valid, cutia de pe aceste modele merge la maximul tolerat si a fost si este predispusa la defectiuni premature. Posesorii unor astfel de modele trebuie sa aibe grija speciala, si sa fac schimbul de ulei chiar mai des 80k km, si in general sa evite suprasolicitarile. Desi in opinia mea e doar o chestieune de timp pana aceste modele au inevitabil probleme cu cutia, indiferent de precautii. Mai jos aveti o poza cu diversele cutii puse BMW, un fisier emis de ZF cu recomandarile lor si uleiuri echivalente, si un PDF gasit de mine cu uleiuri Valvoline si aplicatia lor la BMW si alte marci, interesant pentru cei care cauta variante aftermarket. Pe masura ce mai gasesc documentatii oficiale le voi adauga. Tot ce v-am prezentat aici e compilat din diverse surse de incredere, incepand cu documentatii oficiale, consultari cu ingineri auto calificati si inclusiv recomandari obtinute de mine de la ingineri de la Fabrica ZF din Saarbrucken, cu ocazia unei vizite acolo. Daca am informatii gresite, va rog sa ma contactati pe PM pentru a corecta si modifica acest articol. Orice contributii valide vor completa informatia prezenta aici, si voi publica numele celor care au contribuit, cu permisiunea lor. lista cutii bmw si ulei View attachment: applicationhuiletrans.pdf View attachment: TE-ML_11_en0700.pdf lista compatibilitati aprobate OEM pentru Motul Multi ATF http://www.motul.com....pdf?1290086772 Daca dati click aici puteti cauta dupa masina si tip, ei spun ca merge si in cutiile in 6 trepte de la ZF, prezente pe e90/ e60.. http://ew5.earlweb.c...rch.php?site=41 Am gasit o noua lista cu uleiuri compatibile. Frumusetea ei e ca da direct part. no de la BMW cu care e compatibil. Preturile par a fi mai mult decat decente. http://www.fuchs-eur...ion_fluids.html Au chiar si un ghid in alegerea uleiurilor, unde introduceti masina, anul de fabricatie etc si va apare lista. Au echivalenti si pentru cele mai noi uleiuri gen Lifeguard 6. Eu pentru Lifeguard6 stiam doar de Redline, acum mai exista unul vad. L.E. Cateva service-uri specializate, din pacate sunt cam rare: Daca mai stiti de altele si aveti recomandari, in special din alte localitati in afara de Bucuresti, ca rog sa ma contactati pe pm si le adaug in lista. http://www.reparatiicutiiautomate.ro/ De astia am auzit experiente pozitive. SC GEAR TRANS REP SRL Cod unic de inregistrare: RO 13878276 Nr.ord.reg.com./an: J40/4700/2001 Sediul: B-dul Basarabia 256, sect 3 Astia ar fi autorizati ZF in ROmania, deci ar trebui sa fie cat de cat buni. http://reparatiicutiiviteza.ro/ De astia nu stiu nimic. Am inteles ca ar mai fi si in Timisoara un service specializat. Poate ne ajuta vreun coleg de acolo cu date de contact. Contributori : DSF Click here to view the articol
    1 point
  12. Va salut ! Mi'am facut si eu azi curaj in sfarsit sa imi prezint masina Este un F30, 320d Twin Power Turbo, 184cp din 11.2011. Masina este ca noua, nu are nici o zgarietura pe nicaieri, interiorul inca mai miroase a nou. Multe nu cred ca as mai avea de zis, doar ca este primul meu Bmw. Pana acum am condus un Audi 80 Avant si un VW Golf 4.. Am luat'o acum aproximativ o luna cu 35800 km la bord pana in prezent ajungand la 37000 km. Ca si optiuni masina are foarte multe, dau un paste mai jos de pe http://www.bmwarchiv...n-decoder.html. Code Standard Equipment S548A Calibrated speedometer S851A Language version German S230 Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S249A Multifunction f steering wheel S255A Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2H2A BMW LM Rad Vielspeiche 416 (Ceva legat de volan ?? ) S2TBA Sport automatic transmission S2VLA Variable Sport steering S302A Alarm system S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S417A Roller sun vizor, rear door S423A Floor mats, velours (in poze nu mai sunt cele din velur, am comandat unele din cauciuc originale, care mi se par foarte tari) S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S481A Sports seat S488A Lombar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4AEA Armrest front, retractable S4B8A Walnut inset S4DMA Accent strips, pearl-gloss, chrome S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5AGA Lane-change warning S5ALA Active Protection S5DAA Passenger airbag deactivation S5DCA Rear-seat headrests, folding S5DLA Surround View S5DPA Park Assistent P5DUA Park Assistant package S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6VAA CIC-Zusteuerung S6WAA Instrument cluster, expanded equipment P7S2A Luxury Line P7VAA Ride Comfort package P7VBA Comfort Package P7VDA View package P7VGA Warmth Comfort Package L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec. S8THA SPEED LIMIT INFO S8V1A Label S998A Nu stiu ce reprezinta codul acesta.. Cam astea sunt optiunile.. urmeaza jantele pe 18 si cauciucurile de vara, saptamana asta sau viitoare.. iar cand voi avea drum la Bucuresti sper sa ajung la neo_anderssen pentru activarea internetului si a functiei de redare a dvd'urilor in mers. Cu ocazia asta va salut pe toti si sper sa aveti parte de masinile voastre fara nici un incident, asa cum imi doresc si mie! Pozele s'a nimerit sa le fac acolo, am vrut ieri pe seara intr'un loc mai deschis,dar se uita lumea si mi'a fost jena..
    1 point
  13. 1 point
  14. Arata foarte bine! Niste poze in lumina zilei ar fi bune. Ai pastrat nuanta originala?
    1 point
  15. Merci! Niste poze de o calitate modesta,dar cam asa arata masina in ziua de azi.
    1 point
  16. Pai credeam ca astea se cunosc deja. Exista doua variante de deleari de la care merita sa iei: reprezentante si dealeri nemti mai mari care ofera garantie. Cei din categoria dealeri multi-marca nemti, seriosi au si showroom-uri destul de faine, pe masura serviciilor oferite. Ramane si varianta de la privat (tot neamt). Nu dai gres nici acolo, dar nu stiu cati se complica la nivelul asta sa puna anunt pe net, sa fie sunati etc. Prefera sa dea masina la un dealer.
    1 point
  17. eu nu cred ca are doar atatia km
    1 point
  18. Totusi, cred ca nu ar fi o idee rea de a inchide topicul; raspunsul la intrebarea initiatorului s-a dat, plus ca s-a transformat in topic de jigniri la adresa lui Boaska.
    1 point
  19. asa ma gandeam si eu , F07'le este vandut de dealer BMW , km mai putini , dotari suficiente , doar ca e 2009 , e bine ca ambele masini sunt cam in aceeasi zona a Germaniei
    1 point
  20. Nu vad nici un samsar sa aduca asa ceva in Romania, taxa e imensa...nici impozitul nu merita ptr asa masina...nu e vandabila deloc!
    1 point
  21. O masina cu un kilometraj real si corect. Daca masinuta asta ar ajunge in Romania nu stiu dac-ar avea mai mult de 200.000 km. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-530d-touring-hamann-navi-leder-bi-xenon-starnberg/193818877.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=327&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&ambitCountry=DE&zipcode=81669&zipcodeRadius=50&negativeFeatures=EXPORT
    1 point
  22. un nou membru a venit in familie!SE POATE INCHIDE
    1 point
  23. Nu stiam ca exista si nemti care-si iau diesel si fac 10k km. pe an!
    1 point
  24. 1 point
  25. sa nu fiu inteles gresit nu vreau o masina care a costat 80.000 noua sa o cumpar pe 20.000 si sa fie si "impecabila" , 535ul de la Valcea daca omul imi zicea da bai nene uite mi s-a intamplat asa si asa de acolo elementele vopsite hai sa discutam putin la pret , probabil ca o cumparam , nu ma astept la perfectiuni , dar cu mistere dastea gen Dosarele X nu vreau sa imi complic viata
    1 point
  26. Multumesc! Poate intr-o lume ideala as fi pastrat-o eu ).
    1 point
  27. fiecarui pilot ii place un alt fel de masina, adica sa se comporte intr-un anumit fel, deci o masina identica automat ar avantaja pe unul dintre cei 4 si l-ar dezavantaja pe altul
    1 point
  28. Asa te-ai lamurit ca autovitul e o mizerie si nu vei gasi la banii aia o masina cum ti-ai propus tu.
    1 point
  29. Fix ala e..mai are un seria 7, tot un fel de mazga si ala..Inca o bucata..https://www.youtube.com/watch?v=UPTpT6ksQcg
    1 point
  30. Tocmai din acest motiv eu tind sa evit masinile rulate in Germania, am rude care stau acolo si stiu cum merg cu masinile.
    1 point
  31. normal ca exista riscuri, in germania sunt foarte multe cu motorschaden la ft putini km, intervale extinse de service si autobanda de ragaie dar asta este, sunt noi se ofera garantie, cand ies din garantie sunt deja nur fĂźr export
    1 point
  32. A ta e " FULL FULL OPTIONS! (fara piele si trapa) ", dar are de 2 ori mai multi km.
    1 point
  33. Acest comment arata f clar ca nu stii despre ce vb. In 100k se mai uzeaza f multe lucruri. Cine are cu adevarat grija de masina lor nu iti v-a vinde niciodata un e46 cu 4000 euro daca nu are nici o problema. Asta e pret de Passat. Marea majoritate nu au schimbat in viata lor lichidul de frana, antigelul, lichidul de la servo..PANA si bujiile le schimba cand nu mai porneste din prima sau tremura si prea putini cu NGK sau Beru. Ca na... Merge oricum.
    1 point
  34. @dracula din nefericire asta nu e un loc unde sa vinzi o asemenea masina. De mult timp urmaresc acest forum(vanzari) si nu fac de cat sa ma amuz de cat de "priceputi" pot fii unii de pe forum. Sa zici ca intre o masina de 100k si 200k e o diferenta insesizabila spune f multe despre cei care intra si se dau cu parerea. Marea majoritate a celor care isi cumpara bmw-uri ca al tau(si al meu doar ca eu am i) si le cumpara "la fitza", folosesc cele mai ieftine piese posibile si cand dau de cea mai mica problema le vand. De aici si pretul gen 4000 euro pt un e46 din 2003. Sa zica baietii de la piese cati cumpara piese OEM...
    1 point
  35. o masina urata... http://s16.postimg.org/izxg2vvqd/10405639_860632693954109_3971008672818986531_n_j.jpg
    1 point
  36. Foarte dotata nu prea e. Are doar piele, trapa si incalzire in scaune fata de oricare alt E46. Eu m-as orienta spre un 318d sau 318i daca chiar vrei benzina si nu as lua-o fara xenon si volan cu comenzi. Mai poti face retrofit-uri ieftine la e46 dar se aduna putin cate putin fiecare optiune adaugata.
    1 point
  37. Un review foarte detaliat, felicitari si sa te bucuri de masina in continuare. Am condus si eu un 740 xdrive si initial am crezut ca este seria 5 la cum se manevra, nici nu am simtit marimea si greutatea masini. Ps: iti urmaresc topicul de la inceput, mi-a placut cum le-ai dat peste nas unor useri de aici
    1 point
  38. mergi la Alex teille lasa if
    1 point
  39. trebuie sa fii foarte prost sa crezi ca orice tehnologie de injectie a gpl-ului in admisie va functiona la fel de bine cum functioneaza masina din fabrica, pentru ca doar unele modele au separat bidon de ulei, si pentru ca scrie chiar si in manualele de utilizare sa nu treci peste 5000rpm, deci daca la 5000rpm deja se mananca supapele ma gandesc ca si la regimuri de 4000-4500 nu ii va fi foarte bine motorului..... andalux ...presupun ca nu ai mers niciodata cu un diesel in stare buna, si de altfel stai foarte prost la multe capitole cum ar fi de exemplu matematica, la tine un diesel care merge cu 80e aprox 1000km este de 5 ori mai scump decat un benzinar de 3000, vorbesti de investitii de mii de euro de parca dieselul o sa fie cel mai rabla din romania si aia pe benzinica noua cu 0 km, vorbesti de abreiaje, volante si altele de parca 330 nu are nici o problema de genul, cum de altfel nu intelegi ca daca nu ai bani de benzina nu ai bani nici sa intretii un 330, cum de altfel nu intelgi nici ca un 330cc de weekend este o masina frumoasa si valoroasa pe care poti sa iei si ceva bani la vanzare daca ai grija de ea, ceea ce ma indoiesc ptr una cocarjata de km pe gaz... daca ai probleme de concentrare din diverse motive gen rontait de diesel etc si uiti lucruri-cheile prin portbagaj si pe urma cauti tutoriale cum sa spargi incuietoarea la bmw du-te fratica la doctor, ia lecitina, daca ai 40 de posturi pe forum si faci curat in bmw-uri nu inseamana ca iti permiti mai multe decat altii, si chiar daca modestia este binevenita si apreciata, asa ca nu mai judeca oamenii doar prin prisma banilor, si nu iti poti aduce nici o contributie la minusurile mele, sunt pentru ca am vorbit urat si nu pentru ca ti-ai fi adus tu vreun aport, pur si simplu m-am enervat
    1 point
  40. vb frumos atunci, sau crezi ca daca iti permiti 4 bmw-uri ai dreptul sa faci prosti sau saracii pe altii? tu te faci de ras prin comportamentul tau de stii tu ce
    1 point
  41. besi ma cu gpl-ul tau mai bine recunoaste tu ca nu iti permiti un diesel tu de ce dracu comentezi daca ai mers pe gpl 2 zile? zici ca esti potent dar te satisfaci repede cu surogaturi, sa inteleg ca nu ai facut plinul niciodata inainte sa-ti montezi gpl-ul nu? suna frumos cand spui FULL nu?
    1 point
  42. daca nu ai bani sa bagi benzina si pui cacaturi de gpl pe 330 sa te tarai printre semafoare cu ea si mai ai si pretentia ca restul sa te aprecieze pentru asta te inseli tu te incordezi ''umpic'' cam tare...ai bine pune 65ltr cu rezerva
    1 point
  43. Foarte frumoase jantele!
    1 point
  44. Asta nu e masina de pus pe forumul asta. O sa primesti numai minusuri. Daca in schimb o prezentai la "Masina mea" primeai numai comentarii de bine! Bafta!
    1 point
  45. 1 point
  46. Daca ai pus 235/45/18 pe fata, si pe spate 255/45/18, nu-i bine, pe spate roata-i mai mare( inalta).. trebuia un 255/40/18 sa fie mai apropiate de cele de pe fata ca inaltime.... Se vede si in poze, diferenta..
    1 point
  47. Cand am fost la tester, mi-a spus baiatul ca lui ii apar 187.000 km. Nu stiu mai multe...
    1 point
  48. E pueril sa spui artificiu mai ales ca nu ai folosit...doar ai citit
    1 point
  49. Salut, pe acelasi model de masina mie mi-au gasit depuneri de calamina. Simptomele erau cam la fel desi nu atat de grave ca la tine. S-au ginit unii de la auto bavaria vis-a-vis de ikea. Una peste alta niste coate goale cu totii dar macar au rezolvat problema.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.