Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/05/14 in all areas

  1. Hai sa nu comparam niste jante comune sau, ma rog, cu un aspect nu foarte spectaculos asa cum ai tu pe masina, cu niste jante imense, cu un design deosebit, montate pe o masina cu garda joasa si care sunt cam gri inchis ca si culoare sau o combinatie de culori in tonuri apropiate de gri inchis. Daca tot ziceai ca nu-ti place sa vezi nu stiu ce, e corect cum gandesti si se aplica de multe ori zicala "nu e frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie". Din cauza asta unii au gusturi bune iar alti mai putin bune. Daca ne-ai cerut opinia, ti-am spus-o: suntem de parere ca ai dat-o in bara (ai strans minusuri). Eu cand vad trecand pe strada o masina frumoasa cu jante din aliaj vopsite negre, prima remarca este: uite-l si pe asta, pacat de masina, nu si-a pus si el un set de jante pe masura, umbla cu tablelele alea... Si or mai fi ca mine, oameni rai si critici...
    3 points
  2. Toti samsari din cluj fac poze langa cladirea asta...
    2 points
  3. Cheala. I-ai facut o lista cu toate dotarile de serie. Impresionanta lista. Tiganie de cluj sa faci rotile mai mari in photoshop. Esti la inceput cu photoshop-ul, nu? Vezi ca la pozele din profil le-ai facut prea mari.
    2 points
  4. Pai cum dragii mei... nerulat in Romania... inseamna ca holandezu, nu si a batut joc de ele pe strazile din Amsterdam (ca a mers pe apa cu ele, pe canalele navigabile) cum si ar fi batut joc rumenu neaos pe strazile din Bucuresti. deci pretul de 200 ron pentru o anvelopa de iarna veche de 4 ani si dupa ce trece iarna are chiar 5, nerulata in Romania mi se pare modic. Pai sa spuneti multumesc ca cineva se poate gandi sa importe anvelope de iarna din Olanda cu pretul asta... ))))
    2 points
  5. Pai daca e p-asa vreau si eu banii pe releu si pe bujii inapoi, cele pe care mi le-a schimbat degeaba si au ramas la el
    2 points
  6. Corect gramatical ar fi "prietenii" cu 2 i. Daca suferi de mania persecutiei, nu ti-ai ales bine meseria, pentru ca vei fi in permanenta in contact cu oameni care daca nu te ridica in slavi "au ceva cu tine". In rest, este treaba ta cum iti administrezi business-ul. Eu cred ca interesul celor de pe forum este sa gaseasca un atelier unde sa isi poata lasa masina cu incredere. Pentru carcotasi poti sa faci o fisa de intrare in service cu poze atasate, ca sa eviti orice discutie. Nu este nici scump, nici greu sa faci asta, si nici nu necesita reinventarea rotii. Trebuie doar sa vrei. Bafta!
    2 points
  7. ))) la fiecare explicatie pe care o dai chiar faci lumea sa nu mai calce la tine :frantics:
    2 points
  8. Pai daca dintre Ilie si bimmer service ti s-a parut mai ok bimmer, da-mi voie sa nu am incredere in nicio recomandare de-a ta.
    2 points
  9. Pai a zis ca a luat unul nou pana la urma. Oricum, din tot ce am citit pe net despre el, nici sa-mi lucreze gratis nu m-as duce la el.
    2 points
  10. Daca ati inceput hai sa zic si eu Ma duc la el si imi zice ai toate bujiile arse, le schimb pe toate 4, noi Tot aveam erori la toate 4 in continuare, ma duc la el si imi zice ca tre schimbat si releul Imi recomanda unul reconditionat de el cu nu stiu ce legaturi lipite la 100 de lei, imi zice ca asta se intampla la ele se rup contactele de la trepidatii Zic hai ma ca o stii omul ceva, bine, il schimba, tot erori in continuare pe toate 4 Zic eu ca poate nu e bun ala, il pun sa comande nou, il monteaza, erori pe toate 4 in continuare Mau duc la el si imi zice, atentie, Nu stiu ce are ca nu sunt electrician eu sunt mecanic, du-te la bavaria Pai daca nu esti electrician de ce te-ai bagat la electrica Plus ca a fost mare jepcar ca daca el a vazut ca am toate 4 bujiile arse si era clar ca era din releu sau alimentare, m-a mai jegmanit si de 450 de lei pe bujii degeaba Plus ca sunt convins ca si releul pe care- l aveam era bun da a ramas la el cand m-i la pus pe cel reconditionat Rezolvarea a fost inlocuirea cablului mare de plus care vine de la electromotor la releu, descoperit de dan carjan
    2 points
  11. Mai taie daledraqu... :fpc: Ma scuzati am nervi slabi...
    2 points
  12. Eu nu am reparat nimic la Robert, Însã modul cu prezinta anumite lucrãri/intervenÞii pe site-ul sãu, m-a determinat sã-l recomand drept pasionat. Acum aflu cã altcineva lucreazã pe post de mecanic, lucru care mã duce la gândul cã singurul motiv pentru care aleg de 10 ani aceeaºi frizerie este "frizerul" ºi nu locaÞia, denumirea sau ambianÞa, sigur cã preÞul poate influenÞa uneori decizia dar nu ºi În cazul unui pasionat. ªi cred cã În orice service cel puÞin din Romania te loveºti de aspectul "meseriaº" "hoÞie" ºi altele. Tocmai de aceea este foarte important cred eu, ca pe un forum dedicat pasionaÞilor BMW sã indentificãm corect mecanicul pasionat ºi nu pe cel "pârât".
    1 point
  13. Nu ti se pare pentru ca esti subiectiv. In realitate, cu masina in mers, impresia e ca ai jante de tabla, negre... Unii se chinuie sa scoata in evidenta ca au jante de aliaj iar altii vor sa ascunda aspectul asta, vopsindu-le in negru.
    1 point
  14. Daca o luam logic daca nu se deschide cand accelerezi , pe unde sa intre aerul daca nu se deschide? Probabil daca ai dpf-ul infundat deaia intra in limp mode si nu ii da voie sa se deschida.Verifica dpf-ul cred ca este infundat.
    1 point
  15. Din câte am citit f10 are patru variante de sonorizare. Cea standar cu 6 boxe care nu cred ca face mare lucru, sunetul standard de BMW care e cam varza. Apoi avem cele doua variante de hifi care se vad cel mai bine aici: http://www.bmw-sg.com/forums/attachments/elebest-pte-ltd/49352d1365683627-bmw-original-sound-system-wiring-diagram-amph-ampt.jpgPlus sonorizarea b&o care e destul de rara. Din ce am mai vĂŁzut retrofit de hifi speakers, adicĂŁ prima varianta dupa sonorizarea standard e plug and play si exista si diy. Din proprie experiența pot sa iti spun ca sunt foarte mulțumit de optiunea HiFi System Professional DSP (S677A).
    1 point
  16. http://www.autovit.ro/bmw-m3-C34293608.html Iaute-l si pe asta! Stare exagerat de noua. Mai pe intelesul nostru: mai noua decat noua sau "Enervant de noua "
    1 point
  17. SPune-mi te rog, ce relevanta are faptul ca nu sunt rulate in Romania?
    1 point
  18. Curatica si stock, primele 2 poze te fenteaza daca nu le deschizi, zici ca e touring : ))
    1 point
  19. A plecat din Germania cu 282.000 km si a ajuns in Romania cu 83.000 km. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:49HFQ7eVmusJ:suchen.mobile.de/auto-inserat/skoda-octavia-2-0tdi-elegance-leder-schiebedach-xenon-m%25C3%25BClheim-ruhr/197888502.html+&cd=8&hl=ro&ct=clnk&gl=ro http://www.autovit.ro/skoda-octavia-C34324751.html
    1 point
  20. Am luat legatura cu baiatul care a adus-o in 2008 (141k Km, 4800 EUR) si m-am ales cu bucatile astea de istorie. :frantics:
    1 point
  21. Treaba cu GPL-ul e de luat in considerare. Suntem multi cu instalatii montate si foarte multumiti. Problema e ca ai motor in 6 cilindri si costul instalatiei este foarte ridicat.
    1 point
  22. mie sincer imi plac mai mult in culoarea originala ....
    1 point
  23. Multumesc! Masina are km reali, e premium selection, garantie europlus(sper sa nu am nevoie de ea) si dupa ce am vazut zeci de masini similare, am constatat ca pe acolo se invart toate.
    1 point
  24. Nu iti pot recomanda o spalatorie anume insa iti pot spune cum procedez eu si cativa amici, tinand cont ca am jantele polisate si ornamentele care original sunt din aluminiu cromat le am tot polisate. In primul rand, spalarea se poate face la orice spalatorie ( self wash sau cu "baieti in slapi"), doar ca nu folosesc de la ei decat apa sub presiune. Dai "un jet" foarte bine inainte ca sa dai jos tot nisipul/pamantul/praful etc de pe masina. Apoi cu un sampon auto cu PH neutru ( http://www.colindetailing.ro/sampon-auto-sonax-cu-ph-netru-aroma-red-summer-p-681.html ) pus intr-un vermorel ( http://www.ambient.ro/GasestilaAmbient/tabid/177/CategoryID/1/List/0/catpageindex/8/Level/1/ProductID/289/Default.aspx?SortField=ProductName%2CProductName )in proportie de 1/5 cu apa dai pe masina si o iei cu un burete sau manusa de microfibra la curatat. Cu un alt burete cureti jantele, acesta se murdareste mai tare si este bine sa nu fie acelasi cu cel de caroserie. Apoi se clateste si se sterge cu prosop/prosoape de microfibra ( personal la stergere folosesc 2 mici ( gen 30x30 cm ) si unul mare ( 60x90 cm ). Foarte importanta este si starea lacului, la mine intotdeauna are un strat de protectie ( sealant/ceara ) si am grija sa fie spalata corect de fiecare data; daca ajunge sa fie contaminat iti va fi greu sa o cureti asa cum trebuie la spalatorie, trebuie curatat bine lacul, eventual o polisare si apoi aplicata o protectie. Aceasta este masina in cauza, este vopsita de 2 ani si s-a mentinut ca in prima zi ( sta in garaj doar de aproape un an, pana atunci s-a circulat zilnic cu ea, inclusiv iarna ).
    1 point
  25. la stergatoarele parbriz, da vad ca ai rezolvat-o..am editat postul anterior
    1 point
  26. iti admir curajul, tu oricum ai iesit foarte ieftin si poate asta te a impulsionat mai tare...la un moment dat am vrut si eu sa fac o manevra de genul, dar m au speriat unele chestii.. la stergatoare e mult de lucru?
    1 point
  27. Omul a spus ca nu mai posteaza aici, ca ne-am aliat toti astia care n-am fost la el in service si povestim din imaginatie ce ni s-a intamplat. Asa ca sa-l lasam in pace.
    1 point
  28. Sa plateasca piesa si manopera ca nu esti obligat sa schimbi la el in service asa cum nici bara zgariata nu se remediaza la fel . Dar vorbeste ca si cum e o mare placere sa stai sa repari ce strica mecanicii ))
    1 point
  29. Hai sa scriu si eu experienta cu Robert. Prima data cand am mers la el pentru o revizie, mecanicul lui mi-a pus filtrul de motorina invers. Da, acel filtru de motorina cu sageata pentru sens, motiv pentru care cand am dat cheie la el in garaj sa plec am facut balta acolo.... S-a scuzat si mi-a spus ca o sa imi faca ceva gratis: mi-a remediat un fir interupt de la becul din portbagaj. La inscriptionarea oglinzilor, aveam pe partea dreapta o oglinda heliomata crapata (dar utilizabila), pe care cand mi-a scos-o (Robert personal) mi-a scapat-o pe jos si a facut-o bucati. Daca nu eram acolo nu ar fi recunoscut; a zis ca oricum era sparta, si cam asa era. Cand a cazut oglinda in incercarea de a o prinde a ricosat in usa si a lasat un f mic semn care a iesit la polish. Am schimbat la Robert ambele termostate (dupa ce tocmai inlocuiesem antigelul tot la el). Cand a completat (evident, nu el) nu a verificat nimeni nivelul, motiv pentru care am primit eroare in bord. Masina nu pierde/nu pierdea antigel. Am completat si de atunci e ok. Ultima experienta a fost cand am pus un aux in la el. Am facut 2 drumuri acolo pentru ca probabil I-a fost dificil sa citeasca pdf-ul cu instructiunile, asa ca a demontat de doua ori. Aveam pe telefon fisierul si l-am facut impreuna. De ce nu mai merg la Robert: 1. nu mai lucreaza el. Probabil e un bun mecanic (scolit pe masinile noastre, dar nu mai conteaza), dar din punctul meu de vedere, el nu e pasionat, pentru el e un business. Si pentru asta si-a angajat oameni, iar oamenii lucreaza prost si neglijent, pentru ca nu sunt direct interesati. 2. se baga in lucruri care ii depasesc competentele (codari, etc). Vezi experienta colegului care isi facuse upgrade la LCI, sau altele (Pole). Cred ca daca ramanea strict pe mecanica, si isi facea colaborari cu cine trebuia, rezultatul era mult mai bun pentru el. Probabil nu si cifra de afaceri, but hell, nu poti sa le ai pe toate. 3. Nu ii place sa recunoasca atunci cand greseste, dar ii critica pe altii pentru chestii pe care si el le face. Apropos de asta, nu am primit niciodata de la Robert bon fiscal pentru lucrari. Asta trebuie sa se intampla FARA sa ceara clientul. In schimb, Robert este foarte vocal cand vine vorba de altii. Am povestit nu pentru ca as avea vreo pretentie de la Robert (chiar nu am!), ci pentru a completa si eu cu experienta personala. Eu am decis sa nu mai merg la el, primul motiv fiind acela de la punctul 1.
    1 point
  30. Ti-am spus la momentul respectiv de ulei, pe care l-ai si schimbat si de capacel pentru care ai dat din umeri ca nu stii nimic de el. Nu vroiam altul in schimb, ca-mi dau si eu seama de ce cartier e acolo si ca pot disparea lucruri, dar nici de replica "asa era" nu aveam nevoie. Si nu m-am referit la zgarietura de la spoiler, ca aia am inteles-o, se poate intampla oricui. Cand muncesti mai si gresesti. Zgarieturile si infundaturile de care zic sunt in spatele masinii si pe laterala unde nu s-a lucrat. Ori a lovit-o cel care s-a plimbat cu ea in acele zile, ori altul care a parcat langa. Capatul de bara l-am verificat la cateva zile cand am ajuns in service. Bataia a avut-o de cand am plecat de la tine. Si sa te sun sa-ti spun ce? Ce as fi rezolvat? In primul rand am vazut ca p-aici nu recunoaste nimeni nimic, e intotdeauna vina clientului. Indreptai si revopseai toata masina? Inlocuiai capatul de bara a doua oara? Si pe forum nu am mai apucat sa zic nimic, ca au iesit discutiile si nu am mai avut cum. Plus ca m-am resemnat, pentru ca greseala initiala a fost a mea, ca nu m-am dus la service vrand sa scap mai ieftin. Masura care am luat-o a fost sa gasesc un service ca lumea si sa nu mai recomand Bimmer Service cum o faceam inainte. Supararea mea este mai mult dezamagire decat paguba in sine, daca ma intelegi. Ce banuiesc eu ca ar fi reala problema din ce-am obeservat personal si din discutiile avute in timp pe forum: daca faci tu masina treaba merge bine, dar baietii aia ai tai n-au nicio apasare. Si problema pana la urma nu ar fi defectele sau lipsa de profesionalism, ci pulile in cur luate de la nevasta-mea ca am dus-o la tine Si m-a mai deranjat si faptul ca mi-ai zis ca nu ma primesti cu E36 ca nu ai autorizatie sa repari asa ceva, nefiind adevarat, dupa cum a fost dezvaluit tot aici pe forum. Sunt constient ca e o rabla si nu vrei sa te complici, mai ales ca nu exista soft sa te ghideze in reparatie (dar exista manual), dar as fi preferat adevarul ca nu sunt absurd. E dreptul tau sa-ti alegi clientii. P.S. Ca fapt divers, la ES numai cu ochii mei am vazut 3 masini venite cu nevoi de reparatii dupa interventii la tine. Si mai sunt si altele. Curand o sa facem un club.
    1 point
  31. Si ca sa vezi ca tin bine minte de cand ai fost cu masina si am si cateva poze. Cand sotia ta a pierdut controlul masini si a venit cu bara stabilizatoare supta cu tot cu o bucata din puntea fata de la "micul" accident, a sarit si capacelul de la roata de care zici tu ca era lipsa, uite mesajul tau la momentul respectiv : Cum sa insinuezi ca ti-am furat un capacel cand tu imi cereai sa iti caut unul? Unde era zgariata si indoita ca eu imi aduc aminte ca am predat masina sotiei tale care s-a invartit in jurul masini de cateva ori. Drept dovada poza de mai jos. Readuc discutiile astea din trecut ca poate iti mai amintesti adevarul, poate iti aduci aminte ca ai venit la mine dupa ce am reparat E60-ul la cateva saptamani sa cumperi piese pentru E36 si ne-ai adus suveniruri din Irak sau unde ai fost detasat. Este asa sau nu? Multumesc pentru raspunsul tau anticipat!
    1 point
  32. confirm si eu spusele colegului.eu ĂŽmi fac service-ul E90-ului meu de 1 an si ceva la ei si mĂŁ declar extrem de mulțumit de ei in tot ceea ce am avut de rezolvat in legĂŁturĂŁ cu mașina...si eu ii recomand 100%.
    1 point
  33. Cum ziceam, daca exista probleme reale sunt dispus sa le discut/ rezolv. Nu neg, am gresit si noi ca restul service-urilor (mari si mici ) dar nu ne-am sustras niciodata de la raspundere.
    1 point
  34. Din ce vad eu aici, arata f ok. Trebuie oameni ca lumea, ca omul sfinteste locul. Succes.
    1 point
  35. Poti sa imi arati si mie unde ai citit asa ceva Mihai? Nu cred ca s-au facut asemenea comentarii depre masina ta sau despre tine! Imi pare rau sa aud asta. Am un baiat care se ocupa de site si articole. Pentru restul care tot vorbesc de rau as vrea sa stiu si eu care sunt exact "reclamatiile" de care se tot plang ca nu am vazut ceva concret. Observ ca service-urile pe care le recomandati sunt fara autorizatii si cu munca la negru. Intradevar am avut in trecut o perioada mai grea dar consider ca acum ne putem mandri cu un service in toata regula ( 3 elevatoare, 4 angajati, sala de asteptare, etc..) https://www.youtube....h?v=Yg0EmsMeh7U Sa zicem ca ai dreptate si asa este, de ce nu ai spus nimic? Dupa "micul" accident cu bucata din puntea fata fata lipsa, dupa ce s-a vopsit bara fata, la montaj s-a zgariat 2cm in partea de jos si a ramas ca o vopsim din nou gratuit. Lucru care nu s-a mai intamplat ca nu ai mai venit. Nu inteleg ceva, daca esti nemultumit de ceva de ce nu spui la momentul respectiv?
    1 point
  36. Eu am fost cu E60-ul sotiei de doua sau trei ori la bimmer si asta tot din cauza pretului scazut si a recomandarilor de pe forum. Recunosc ca m-am lasat inselat si de aerul de profesionalism pe care mi l-a afisat la prima discutie. Pot sa spun ca dupa fiecare interventie am avut probleme. Ba a uitat sa schimbe un ulei care deja fusese facturat, ba nu a schimbat o piesa (si aceasta facturata) si gasita ulterior in alt service aproape rupta sau desprinsa si cu un mare joc (capatul de bara parca) plus dupa ce am lasat-o 3 zile pentru schimbat spoiler si alte alea in urma unui accident usor, am luat-o fara un capacel de roata si zgariata si indoita pe alte parti. Bine ca nu m-a primit si cu E36, ca probabil i-o lasam de tot. Singurul service de pe forum pe care il mai recomand de aici de pe forum e Efficient Services. Am fost de multe ori si cu E60 si cu E36 si am plecat mai mult decat multumit de fiecare data. Cum zicea si un coleg mai inainte, baietii chiar sunt de treaba, nu fug de munca si te rezolva intotdeauna. Poate e un pic mai scump decat ce e pe forum, dar e service, nu garaj cu groapa si e chiar civilizat, curat si primitor. Si mai bine dau 50 de lei in plus, dar macar stiu ca nu ma intorc cu aceeasi problema de 10 ori. Si sincer nici nu am avut sezatia ca vor sa ma traga in piept, sa ma pacaleasca sau mai stiu eu ce, cum se intampla prin alte parti. SI pana la urma e vorba si de investitia pe termen lung. E36 va ceda curand probabil, dar la E60 mai bine dau cativa lei in plus, decat sa ma duc in ultima bomba si mai tarziu sa nu mai am cu ce s-o fac cand vor pica toate in lant din cauza carpelilor. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/130741-probabil-cel-mai-cochet-service-mini-showroom-specializat-bmw/ sau mail: ella.burlacu@efficientservices.ro
    1 point
  37. dpmdv pe forumul asta e un singur service ,maxim 2 , in rest incercari de service si practica pe masini de pe forum . Am mai spus care e ala dar e cineva care sufera de reclama pe aici ..total aiurea . Pt 20-30 ron in minus la o lucrare va riscati prin curtile oamenilor unde raspunderea e f limitata .
    1 point
  38. Baieti,sa fim seriosi nu exista service care sa nu dea rateuri.ideea e ca asta sa se intample cat mai rar si cand se intampla, clientul sa iasa cat mai multumit din service depinde mult si cum se comporta si in momentul in care greseste ceva.
    1 point
  39. Crezi ca mie nu mi s-a zis la fel? Gata, am schimbat garniturile de la termostat si nu mai curge - supriza, pierdeam mai repede antigel. A 2-a oara am schimbat termostatul si sper sa nu mai fie si o a treia oara. De fapt a fost, cu aerisitorul, dar l-am pus eu si am completat cu antigel (credeam ca a puscat vasul de expansiune dupa urmele lasate sub capota). Pierderile masive de antigel sunt usor de reperat. In schimb alea micute, picaturile, sunt pacatoase rau. Mai ales daca sunt intr-o zona cu vizibilitate redusa si nu lasa urme dupa uscare. Si totusi, continui sa merg la acelasi service ca nu gresesc numai la chestii minore si nu mi-au schimbat piese degeaba. Dar e frustrant sa auzi ca nu mai pierzi antigel si dupa vreo 7000km se aprinde becul in bord.
    1 point
  40. Da.Este si o vorba"la pomu' laudat sa nu te duci cu sacu'
    1 point
  41. Bujiile se pot verifica la rezistenta daca sunt arse, decat scoti fisa si vezi cu multimetru daca e arsa sau nu ,singura faza ca se poate sa-ti dea bine pe multimetru si sa fie rupta bujia in mijloc (cazuri rare) si sa nu se incalzeasca la varf.
    1 point
  42. Jepcar nesimtit, trebuia sa-mi schimbe releul si dupa sa vada daca sunt si bujiile arse, din moment ce imi tot dadea erori pe toate 4 Pe mine m- a deranjat ce mi-a spus, ca nu stie ca nu e electrician, da banii mei au fost buni
    1 point
  43. Diferenta e ca pe Pole l-a si mintit ca i-a pus releu nou pentru care i-a luat si banii. Cand, de fapt, nefiind electrician, a facut niste lipituri aiurea si i-a luat foc intr-un final. Pole putea sa aiba masina arsa din cauza lui.
    1 point
  44. Cauta si tu din urma, cum am facut si eu. Pe scurt, in 2010 intreba cum se schimba becul de la plafoniera.
    1 point
  45. 1 point
  46. daca e euro3 atat e taxa cat si ceri p ea... 10.000 euro
    1 point
  47. Asta pe BC. In realitate e cu 2-3 litri mai mult...
    1 point
  48. Precizari: 1. Nu am fost la atelier, asa cum sustine B69TAU. Am descris foarte clar ce si cum in primul post pe acest topic. Nu inteleg de ce face afirmatii mincinoase. 2. Problema cu senzorul de airbag aprins in bord am remediat-o la AB Baneasa in saptamana imediat urmatoare prin inlocuirea kitului de reparatie. Cost manopera 60 ron, piesa o aveam. Nu a fost asa de scump, mi-am permis si eu in "saracia si amaraciunea mea"... In plus, am certitudinea ca sistemul de airbag-uri functioneaza in mod corect. 3. Am citit abia acum topicurile/posturile lui B69TAU si ma intreb cat de specialist poate fi un om care in urma cu doi ani se intreba cum se schimba un bec de plafoniera iar acum un an incerca sa afle cum se schimba o curea. Fata de astfel de probleme, bypassul EWS-ului este floare la ureche. 4. Nu am nici o "problema personala" cu Robert (B 69 TAU); am socializat cu el, am cumparat de la el, l-am recomandat si altora, aici si pe un alt forum. Mi s-a parut OK si am si postat in cateva locuri acest aspect. Robert, oboseala si supararea sunt o explicatie, nicidecum o scuza. Afirmatiile pe care le-ai facut despre mine, chiar daca ar fi adevarate, nu fac altceva decat sa te caracterizeze in fata colegilor de forum. Nu m-a deranjat refuzul, ci forma in care acesta a fost facut. Sa ma chemi din Ploiesti in Bucuresti pentru ca apoi sa nu imi mai raspunzi la telefon este o magarie. Si tot magarie este sa ma cataloghezi fara sa ma cunosti. Nu vreau sa te jignesc, intrebandu-te unde iti faci concediile sau de ce esti nevoit sa vinzi becuri second hand , asa ca ma opresc aici. Colegii vad ca au inteles ce era de inteles. O zi buna si tie! Multumesc echipei moderatoare.
    1 point
  49. Afirmatia referitoare la faptul ca "iti permiti sa intretii o masina" sau nu iti permiti nu are sens atunci cand observi ca tot investesti dintr-un simplu moft de a detine modelul X sau Y, sa tot investesti si sa tot investesti nu mi se pare normal si nici firesc, ptr ca la un moment dat iti vei da seama ca acel "simplu moft" nu iti solicita doar banii ci si nervii ... !!!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.