Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/28/15 in all areas

  1. Creez un nou topic cu noua mea masina, desi la data la care scriu acest topic o am deja de 4 luni. Mentionez ca am avut e60 LCI - diferenta intre E60 si F10 si nu ma refer neaparat la motorizare, este substantiala. E un salt imens, dupa parerea mea, tehonologic, dinamic, estetic. Este vorba de un 525d, biturbo, adus din Germania cu destui km (in opinia unora) si destule optionale, pe la trei sferturi de drum intre unu' chel si.. full zic eu. Ca upgradeuri : ceva codari pe idrive,(start-stop dezactivat, dvd in motion, sms-direct, e-mail, ultima versiune de navigatie...etc).. Jante de iarna cu caciucuri noi !! Hahaa ... Setarile intre DS Sport, SPORT, Comfort ,Eco Pro - sunt sesizabile - Merge Connected drive - cam tot ..bluetooth audio, ceea ce imi super place. Ar fi multe de spus, dar prefer sa raspund eventualelor intrebari. Va urma ...ca 99% din posesorii BMW ...folii pe spate Uite aici detalii : Model description: 525d E-Code: F10 Chassis: Limousine Steering: links Doors: 4 Engine: N47D20T1 - 2,00l (160kW) Drive: Heckantrieb Transmission: automatisch Si mai departe : Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S2K1A BMW LA wheel, V Spoke 236 S4ATA Interior trim finishers black high-gloss S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S548A Kilometer-calibrated speedometer S851A Language version German Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S205A Automatic transmission S230A Extra package, EU-specific S320A Deleted, model lettering S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S465A Through-loading system S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S575A Supplementary 12V sockets S609A Navigation system Professional S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6VAA CIC-Zusteuerung S6VCA Control for Combox S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec.
    5 points
  2. Am luat alta nuca scurta cu inelul de aluminiu impecabil, am refacut-o si inlocuit emblema cu una de M-technik. Modificat volanul sport intr-unul cu bulbi la 10 si 10 plus cusaturi ros/albastre. Si cateva poze cu iesirea din hibernare.
    3 points
  3. Nu scrisesem ca am schimbat uleiul la cutie si baia si placutele fatza. Deja i-am facut 9 000 km. :sorcerer: Foto din interior la scaune nu am . Arata bine oricum. !
    2 points
  4. La noi nu prea se apreciaza faptul ca masina este ingrijita!!lLa vanzare pe site-urile de profil pe potentialii cumparatori ii intereseaza doar pretul si km. De aceeasi problema ma lovesc si eu!!! Este o masina care arata bine,spor la vanzare!!!
    2 points
  5. E na. Gasesti pe mobile 520d model 2009 mai ieftin. Nu e vb de samsari. Dar pretul ala e fff mare !
    2 points
  6. Anul 2014 incepe cu noua mea jucarie , desi poate multi vor spune ai bagat prea multi bani nu se merita mai bine faceai mai bine luai etc Povestea incepe undeva mai tarziu anul trecut cand am hotarat sa imi fac o dambla :-) adica sa reusesc sa imi "compun un e60 :-) Nebunie cu N mare Am cautat un e60 in principiu cu km putini neaparat sa fie automat( cei din bucuresti stiu ce inseamna sa conduci zi de zi prin nebunia din oras ) un an bunicel si cu un motor de 2,5d nu 3.0 pentru impozit foarte mare nejustificat pt a plati asa mari taxe pt romania dar nici 2.0 auzind de unele probleme reale sau nu ale acelui motor si totodata ,nedispunand de multi bani la achizitie si cu gandul ca evetualele surplusuri financiare vor fi absorbite cu mare repeziciune de micuta jucarie . Masina a intrat in posesia mea undeva in luna septembrie a anului trecut in urmatoarea configuratie: Bmw E60 525 an fab 2006 177cp automat km 125.000 reali km verificati suspensie sport oem interior impecabil piele neagra dar normal nu sport nu comfort :-(. Am fost foarte incantat de ea sa zicem 1 saptamana :-)) glumesc dupa care m-am gandit ca ar fi cazul unui mic upgrade :-) e nu chiar mic Asadar masina primeste un urmatoarele luni urmatoarele : 1. Pachet M exterior complet original 2. Navigatie Profesionala 3. Magazie Cd 4. Logic 7 DSP 5. Distronic 6. Aux In 7. Faruri & Stopuri Facelift 8. Ornamente interior Black piano 9. Vopsitorie integrala ( precizez ca nu s-a schimbat culoarea desi initial era interesat de un negru dar am renuntat si am ales sa vopsesc doar unele parti in negru lucios si eu zic ca arata binisor ) iata si cateva poze neprofi facute cu un tel :-(( Asadar sunt foarte incantat de ea :-) Ce pot sa va spun este ca planuri pentru ea mai sunt si pot enumera aici 1. Scaune comfort masina are scaune de piele normale culoare neagra 2. Sistemul bluetooth 3. Perdeluta electrica spate ( desi mi se pare inutil masina avand folie neagra ) 4. Volan Sport sau M 5. Pachet Shwdow line Cam asta ar fi in mici randuri ... Pentru membri acestui forum am sa postez toate DIY la toate retrofiturile facute ( cu poze cu tot am nebunia de a fotografia tot ce fac la jucarie ) Toate lucrarile ce au tinut de parte electrica si codari retrofit etc sunt facute personal dar ar trebuii sa mentionez si ajutorul unui bun prieten de al meu Bebe .
    1 point
  7. Te rog eu sa faci DRL puternic pe E90/E60 (de fapt orice masina care are tipul ala de angel) E tendinta mondiala, toate masinile vin cu echipare de fabrica acum cu liniile alea led DRL, dar la BMW-uri sunt kitsch nu? Eu personal mi-am montat SMD-uri peste Angel Eyes deoarece nu mai suportam lumina slaba ziua si nu regret decizia. Pana la urma, orice lumini montate pe masina care nu deranjeaza ceilalti participanti la trafic sunt un plus pentru ca te fac mai VIZIBIL (eu unul i-as strange de gat pe cei care merg pe amurg/seara fara lumini chiar daca zona e luminata, intelegeti voi)
    1 point
  8. La o masina SH , pentru mine cularea e cam pe ultimul loc. Tehnic si dotari sa fie ok - culorile sunt frumoase toate, frumusetea vine de la designul masinii, de la liniile ei.
    1 point
  9. Tu ai nevoie de trimul de jos cu camera ,oglinda in sine nu face nimic in plus . Trimul e 30 ron nou , camera mai scumpa
    1 point
  10. Superba masina. Singurul F10 pe care l-am condus si eu Chiar ca setarile de eco pro,comfort,sport sunt un mare plus la masina asta. Pe eco pro am observat un consum f mic, in accelerari o tine frecvent sub 10% in oras. Iar pe sport no comment, e diferenta majora, se simte cuplul ala de 450Nm foarte de jos in turatie.
    1 point
  11. Sunt in cautarea primului meu bmw . Pana in vara vreau sa fac cea mai buna alegere . Tot oscilez intre o multime de modele bmw . Bugetul e intre 5 - 10 k euro . Masina o doresc neaparat ingrijita , second hand dar fostii proprietari sa fi avut grija de ea . Ma tot uit la 320d e46 full cu pret intre 5-6 k euro , e90 2005 m paket pana in 10k euro , e39 m paket facelift 7k euro ,e60 520d lci 10 k euro sau e38 730d 9 k euro . Deja am ajuns sa cunosc cam toata piata din Germania . Locuiesc in Germania si masina o voi folosi si inmatricula aici . De vreo 2 sapt ma tot gandesc la aceasta masina . Ce costuri ar putea aparea dupa cumparare si cat ar costa intretinerea ? http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m894138863-bmw-7-serie-730d-special-executive.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
    1 point
  12. Mpack cu roti pe 16 Macar cauta sa schimbi si pachetul exterior cu standard.
    1 point
  13. Eu de 2 ani si ceva, de cand am masina, interiorul il sterg cu servetele umede de bebelusi, inclusiv pielea, si o data pe an ii fac un tratament cu Leatherique. La atingere pielea e foarte moale si elastica, iar ca aspect zici ca-i noua. Pozele sunt de anul trecut, facute cu telefonul, in realitatea culoarea este mult mai vie.
    1 point
  14. Chiar daca problema a avut alta cauza in acest topic, de tinut minte ce zicea si Sebi7702. La fel am patit si eu, am schimbat ambreiaj+volanta anul trecut datorita trepidatiilor...iar la un an au inceput sa apara din nou. Recent am schimbat intercoolerul, care avea probleme si anul trecut, iar dupa schimbarea lui, trepidatiile au disparut de tot si exact ca si in cazul lui Sebi, s-a imbunatatit si demarajul masinii. Concluzia mea e ca un intercooler cu probleme afecteaza demarajul...iar in cazul unui ansamblu ambreiaj/volanta cu o uzura medie(nu neaparat de inlocuit) poate cauza trepidatiile respective....cum zicea si Sebi...merita sa investigati si ipoteza asta inainte sa schimbati ambreiaj/volanta..
    1 point
  15. Trimul volanului a fost schimbat de curand!
    1 point
  16. Stai linistit ca pe ceata nu vezi bine cu nici un fel de far/proiector.
    1 point
  17. E frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos. Nu te uita la diferiti comentaci de pe aici, si pe mine m-au luat la rost de cateva ori degeaba. ASA E EI! Ideea e ca ei sunt mai bogati/destepti/culti decat tine
    1 point
  18. Sincer nu stiu ce aveti cu omul. Conduce un suv de 2,2 tone cu putere aproape dubla fata de un 2.0d cu consum de logan. Ai un plus din partea mea. PS: Apropo daca va duceti la BMW Welt la Munchen, o sa vedeti un Seria 7 pe hidrogen lichid....da nah inginerii de acolo is idioti, un BMW adevarat ar trebui sa fie doar pe diesel sau benzina.
    1 point
  19. Fara suparare, ce kkt mai verifici VIN-ul unui Bmw de 2700E? Ca sa ce?..
    1 point
  20. Daca un 520d ajunge la puterea unui 525d printr-un soft asta nu inseamna ca are si aceleasi performante sau ca ofera acelasi comportament pe sosea. Excludem din discutie posibilitatea soft-ului la 525d bineinteles, caz in care discutia nu ar avea sens. Mai nou se poate lua si 518d, peste 3-4 ani ala va fi tinta pe piata de la noi in materie de F10 sh. Sa iei un 520d si sa te gandesti ca printr-un soft devine vreun fel de bolid..nimic mai fals.
    1 point
  21. Va multumesc frumos tuturor. Acum o ora mi-a sosit si sunt foarte incantat de cum arata si mai ales de cum merge. Este exact ce imi doream...confort...interior..full electric tot...tinuta de drum...portbagaj enorm...consum mai mult decat decent...masina perfecta de familie Maine o duc la spalat curatat parfumat iar saptamana viitoare intra la o revizie generala completa.Chiar daca are revizia tehnica facuta in Germania de curand valabila pana in 2016 vreau s-o iau la verificat si eu evident. De costat costa cu drum si taxa de inscriere cam cat un 5 E60 ....dar din punctul meu de vedere nu poate exista termen de comparatie..cel putin pentru mine Poze maine pe lumina
    1 point
  22. De ce nu ai luat o configuratie in 2 marimi daca tot ai vrut ceva mai extrem?Pararea mea este ca pentru fata este un j prea mare iar pentru spate prea mic...cred ca ar fi fost mai ok un 8.5j / 10j cu niste et-uri potrivite eventual mai agresive...asta din punctual meu de vedere, sper sa nu deranjeze parerea mea, in caz contrar scuzele de rigoare. Numai bine!
    1 point
  23. diferenta 1.5 l la mine fata de ce e afisat pe bord si fara sa contorizeze consumul webasto ca nu-mi iesea la socoteala , apropos dracia asta de webasto porneste si prin oras daca apa nu are o anumita temperatura sau stationez cat sa se raceasca apa . chiar as fi curios ce consum de motorina are webasto dar nu gasesc pe nicaieri . O folosesc la 2 porniri remote de cate 30 min si ce mai face ea porniri de capul ei .Simt la picior vibratie cand porneste si vad aburul de la toba ei in stanga mea , sunt cu soba dupa mine )))))))
    1 point
  24. Hai sa mai adaug una alta facute la masina. Am trecut la iluminat interior LED peste tot, si portbagaj, fara erori si cu dimmer . Am inlocuit lampile (NU DOAR BECURILE) de la numar cu unele led. Cred ca fiecare lampa are 24 leduri.Nu le-am numarat dar sunt multe. Efect - la fel ca seriile noi BMW . Poate putin mai stralucitor. Toata afacerea LED ~ 380lei. Am incercat si luminile de zi sa le trec de la Halogenul uzual la LED . Atasez 2 poze. Las la aprecierea fieacariua. Eu cred ca sunt un pic mai slabe ca intensitate inelele pe LED Descoperind un service decent in sfarshit, nu intru in detalii despre el, am schimbat urmatoarele : distributia auxiiliare (cu tot cu fulie) .. Am descoperit un furtun care duce la intercooler ca supura ceva ulei, asadar am schimbat ambele semeringuri din capetele furtunului, N-am facut poze la cele vechi. Toate astea schimbate odata PRET - 1530lei +manopera. Am mai schimat ulterior, tot datorita baietzilor astia, ca eu nu vedeam si oricum n-aveam cele necesare schimbarii, piesa de plastic de la iesire bloc motor, pe la care dat fiind faptul ca masina are 5 ani , acel semering s-a uscat si ducea la pierderea de lichid de racire. De tot completam mai ales iarna cam la 2 saptamani 100ml. Acu e problem sovled. Foto e la piesa veche, unde se pot clar observa urmele de antigel. Plasticul asta a costat 90lei + manopera. Nu am timp ca sa scriu part no si numele precis. Expertii de pe forum stiu ei ce si cum. Mai am de schimbat furtunul de la recuperatorul de gaze. Sper ca nu si distributia la motor.:pirate: Ascultata la service, nu ridica probleme. Cel putin nu ca zgomot.
    1 point
  25. Povestea e lunga - practc interminabila. Vei ajunge la concluzia ca, in materie de uleiuri, fiecare are propria teorie / parere. In acest spirit, parerea mea este urmatoarea: Fiecare tip de motor a fost proiectat intr-o anumita perioada si, evident, s-au luat in considerare tipurile de ulei disponibile in acea perioada. Aceasta inseamna ca jocurile / tolerantele din motor s-au calculat tinand cont de vascozitatea uleiurilor respective. Un ulei 10W40 va fi mai putin vascos la rece decat un ulei 15W40. Aceasta inseamna, pe de o parte, ca va fi pompat mai repede, deci va asigura o ungere mai buna (mai din timp) la pornirea la rece. Din punctul asta de vedere, cel putin teoretic, este preferabil sa ai un ulei cat mai putin vascos la rece (de exemplu, 0W40). Practic insa, un OW40 este prea putin vascos pentru un motor proiectat cu tolerante mai mari, deci din aceasta cauza pot apare batai intre diversele piese in contact unele cu altele (in lagare, de exemplu). Batai care sparg pelicula de ulei si provoaca uzura. Similar, un ulei 15W50 va fi mai putin vascos, la cald, fata de un ulei 15W40. Aceasta inseamna ca, atunci cand motorul este incins (in special vara cand este foarte cald), uleiul 15W50 va avea o vascozitate mai buna, deci va fi capabil sa unga mai bine in conditiile unui motor cu jocuri / tolerante mai mari. Teoria asta este valabila pentru motoarele proiectate in anii '60 .. '80. Mie, personal, vascozitatea ideala pentru motoarele M30 si M20 mi se pare a fi 15W50. Din pacate, in afara de unele uleiuri minerale, nu prea mai este de gasit aceasta vascozitate. Uleiurile 10W** sunt la limita de jos a vascozitatii la rece, pentru aceste motoare, dar se dovedesc utile atunci cand pornesti dimineata si e frig afara. Uleiurile **W40 sunt la limita de jos a vascozitatii la cald. De aceea am preferat Castrol RS 10W60 (ful sintetic), care acopera cu brio orice solicitare a motorului, indiferent de conditiile termice. Castrol Magnatec 10W40 (semisintetic) este, pentru motorul meu, un compromis bun. Dar cu siguranta o sa am grija sa nu trec de 4000rpm la vara, cand vor fi afara 35+ grade Celsius. O alternativa ar fi Castrol GTX3 15W40, care este (se spune) cel mai bun ulei mineral de pe piata. Dar, un ulei semisintetic unge mai bine decat unul mineral, de aceea am preferat Magnatec. Pe vremuri (acum 3-4 ani) gaseam ulei semisintetic Mobil 1 15W50, care a fost pur si simplu excelent pentru M30-ul meu. Din pacate, nu se mai gaseste. Problema vine din faptul ca motoarele de generatie noua sunt calculate cu tolerante pentru uleiuri cu vascozitati mici (e normal, vascozitate mica inseamna frecari mai mici). Daca un ulei (semi)sintetic 5W30 sau 0W30 este OK pentru un motor modern de BMW, indiferent de anotimp, un astfel de ulei cred ca e total nepotrivit pentru un M30 sau M20. Repet, parerea mea.
    1 point
  26. Dupa cate stiu eu BMW nu a recomandat niciodata acest ulei pentru diesel.De fapt nu mai este recomandat pentru nici un BMW.Probabil datorita aparitiei TWS-ului.
    1 point
  27. vand 4 jante aliaj originale bmw x1 m sport paket echipate cu anvelope 225/45/18 pret 1800 euro tel 0721054084
    0 points
  28. fuse fuse si se duse....l-am si uitat, sper sa nu se fi rupt lantzu la noul utilizator !!!:goodjob:
    0 points
  29. Cumparati cu incredere !! E masina buna buna !!
    0 points
  30. 270CP din 2.0d fie el chiar si bi-turbo? Ma mir ca rezista. Eu ma bucur ca de la vizita zilnica pe topicul asta am ajuns sa intru maxim o data pe saptamana sau chiar mai rar. Ma bucur de masina, gata cu stresul distributiei. O aud putin in ralanti dar am trecut-o la capitolul "asa face ele".
    0 points
  31. http://www.autovit.ro/bmw-520-C36112487.html Frumoasa masina. A cui o fi ? Scumpa?
    0 points
  32. Nu conteaza, are 4 chei bosu'
    -1 points
  33. Eu consider ca dieselul inca merita, mai ales daca ai o masina buna si nu te duci doar in service la reprezentanta cu ea. Eu am un consum mediu undeva la 5.5-6...asta in conditiile in care merg mai mult extern si conduc intre 100-140, in oras nu fac mai mult de 100 km pe saptamana. La benzinare, nu am reusit sa scot sub 8-9. Iar in oras am atins si 13 litri la suta cu un amarat de golf de 1.4 capacitate. De sarbatori am facut 3000 km cu aproximatie..in care am pus 160 l de motorina(3 x 50-55 litri)....daca aveam benzina, puneam cel putin 260. Pretul e acelasi, insa sunt cu 100 de litri mai mult...in doar 4-5 zile. Eu zic ca renteaza.
    -1 points
  34. Pai faceam referire la un golf 5, 1.4 benzina, masina luata de noua, fara probleme, e masina unui prieten bun (cred ca are o inscriptie de genul FSI sau TSI pe spate...insa nu sunt 100 % sigur). In oras nu scade sub 10 (iasi) iar in exterior daca ii dai pedala, ajunge la 8-9 l/100 km. Motor mic, fara putere comparativ cu un 320d....chiar daca este E46 din 2000.
    -1 points
  35. salutare, in brasov pot sa va ajut eu cu inlocuirea simeringurilor de supape fara demontare kiulasa, am sculele speciale pentru distributie si semeringuri. mai multe detalii putem discuta la telefon 0760601938.
    -1 points
  36. Ma doare fix in p**a de taxa.. sincer. Si daca nu o are , nu o inscriu. Circul asa cu ea . Am destule cunostinte .. si m'am documentat. Nu are nimeni ce sa imi faca daca nu o inscriu pe numele meu. In felul asta , nu mai platesc nici impozitu. In afara de asta.. .daca ar fi o problema cu taxa o sa o bag pe bulgaria si am rezolvat toate problemele.
    -1 points
  37. Life cycle impulse Un fel de dacia 1310
    -1 points
  38. In Craiova este un baiat bun si respectuos vizavi de Metro la hale Dan il cheama daca intrii vei vedea multe bmw/uri la reparat. Claudiu Visan la el a schimbat semeringurile. Eu am schimbat semeringurile la Florin din Bucuresti pt ca am fost pana la aeroport si datorita faptului ca avea multe recenzii bune pe acest topic am decis sa merg tot la el. Reparatia a iesit bine in 4h a fost gata,fum nu mai scoate dar acum astept sa mai treaca cateva mii de km sa vad daca mai consuma ulei. Ce nu mi/a placut la Florin a fost faptul ca in reparatie ne/am inteles sa imi schimbe si garniturile la pompa de vacum pt ca am problema vestita cu fumul din spatele motorului zona pasager. A schimbat doar piesa nr 3 cea mica ca de asa e la noi hai sa facem repede ca sa o schimbi si pe cea din spate e mai multa pierdere de timp suruburile se desfac fff greu. ASA CA LA MINE FUMUL DATORAT POMPEI VACCUM PERSISTA! Cand am timp o domentez singur cumpar si un silicon de calitate rezistent la temperaturi mari si sper sa rezolv ca nu mai suport gaze in habitaclu! Reparatia a costat 1400 lei incluzand schimbare semeringuri supape,ambele patine,intinzator lant,garnitura capac culbutori.
    -1 points
  39. 2 l real , 1 l e poveste
    -1 points
  40. N47 in comparatie cu M47 este mult mai problematic!
    -1 points
  41. -1 points
  42. Hope someone will help you....
    -1 points
  43. Asa vechi si uitat este E46 de nu mai incearca nimeni variante de jante pe el ?
    -1 points
  44. Seria VIN : WBANX31030C091262 / E60 520d N47 EURO 5. Lista dotari - http://www.bmwarchive.org/vin/c091262.pdf Cumparata in aprilie 2012, rulata doar 30.000km in tara Tot istoricul si reviziile facute le gasiti aici - http://www.spritmonitor.de/en/detail/676770.html(ultima rev. 12.02.2015 la 213576 km ). In prezent are 213620km. Motor nou schimbat pe garantie la BMW in Belgia pe 22.04.2010 la 54955km Nuca M, Tips dublu inox, Jante 17" style 245, Trapa, Xenon, Piele dakota, Pachet lumini led interioare , Led oglinzi, Navi Prof cu harta Romaniei, DVD video, Pilot aut., Suporti pahare fata-spate, Bluetooth, Incalzire scaune, Senzori parcare, Folie geamuri,Folie protectie faruri. Motorul functioneaza impecabil, fara probleme la cutie,volanta, DPF, injectoare sau turbina. Consum extraurban ~4.5-5.5%, urban 7.5-8.5%. Masina tinuta in garaj, vopseaua e perfecta. Ofer gratis si anvelopele de iarna 225/50 R17 Dunlop M3. Accept verificare (diagnoza + test drive) la orice dealer BMW sau alt service Taxa de poluare platita, ~800 lei dar in proces de recuperare in instanta. Noua taxa e sub 100euro. Pret 12895euro negociabil (stiu, pretul e un pic mai mare fata de "pretul pietei", km mai multi fata de anunturile de pe autovit cu "km reali 150,160k" etc). Andrei , 0766533501. Masina se poate vedea in Ploiesti. Anuntul pe autovit http://www.autovit.ro/bmw-520-C36112487.html Topicul masinii pe forum : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/117628-bmw-520d-e60-2009/ http://i57.tinypic.com/2eur6tf.jpg[/img]"]http://i57.tinypic.com/2eur6tf.jpg http://i58.tinypic.com/2itft6h.jpg[/img]"]http://i58.tinypic.com/2itft6h.jpg http://i60.tinypic.com/2cgzh9k.jpg[/img]"]http://i60.tinypic.com/2cgzh9k.jpg http://i61.tinypic.com/117zo6g.jpg[/img]"]http://i61.tinypic.com/117zo6g.jpg http://i59.tinypic.com/2eol9mx.jpg[/img]"]http://i59.tinypic.com/2eol9mx.jpg
    -1 points
  45. cumpar pt e46 capitonaj plafon trapa, buton si plasticul pt trapa
    -1 points
  46. Buson magnetic golire baie ulei - BMW - Cadou saiba etanseizare din cupru ! Lungimea totala: 25,5 mm Filet exterior : M 12 x 1,5 mm Marime cheie : 17 Material : Otel Finisaj: galvanizat/cromat Lungimea filetului: 18 mm Greutate: 0,02 kg Cod OEM - 11 13 1 273 093 Pret 35 RON . La fiecare schimb de ulei inlocuiti filtrul de ulei. Buson-ul/Surub-ul magnetic golire baie ulei , il schimbati o singura data ! Cadou : saiba etanseizare din cupru ! Uleiul de motor functioneaza cel mai bine atunci cand nu este contaminat. Frecarea continua În motorul dvs. creeaza particule de metal mici ce contamineaza uleiul. Aceste particule sunt masurate in microni (o milionime dintr-un metru: 25 microni = 0.001 ") .. Filtrele de ulei retin particulele mai mari de aproximativ 35 microni, dar nu puteti elimina particulele mai mici chiar si dupa schimbul de ulei. Astfel, particulele de metal raman in motor si de-a lungul timpului, aceste particule circulate de milioane de ori, conduc la marirea coficientului de frecare iar prin angrenarea componentelor metalice in interiorul motorului, conduce la scaderea performanelor motorului si scurtarea duratei sale de viata. Busoanele magnetice elimina particulele metalice din ulei si mareste considerabil durata de viata utila a motorului. Magnetii neodymium folositi, sunt de inalta temperatura N42SH (150 ° C). Magnetii neodymium obisnuiti isi pierd magnetetismul in jurul valorii de 90 ° C. In plus, magnetii neodymium N42SH au o rata de degradare incredibil de lenta de 1% la fiecare 100 de ani, astfel incât acesta sunt garantati de a lucra de-a lungul vietii motorului. Nu uitati sa decaliti saiba de etanseizare inainte de a o folosi ! Nota: Va rog verificati codul original al busonului dvs. inainte a comanda !
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.