Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/30/18 in all areas

  1. primul clip cu masina. sper sa pot curand si cu un gopro instalat in afara . pe 9 martie am un track day ca parte a packetului m drivers package. ceva chestii teoretice si practice plus cateva ture in spatele instructorului. o sa incerc o filmare cu un gopro pe bara din fata , un gopro la evacuare si un gopro in cabina.... dar de editat si montat video nu prea ma pricep.
    2 points
  2. Noroc ca n-au si loganurile buton sport.
    2 points
  3. Compara piese OE si preturi de intretinere in reprezentanta, nu pe bordura in fata blocului.
    2 points
  4. Nu are xenon...nu stiu unde vezi tu led-urile pe semnalizare...e bec normal. Daca vorbim de f10-ele din Constanta...
    2 points
  5. bravo ! cat ai dat pe el la dezmembrari ? releul de bujii este piesa consumabila... se schimba doar cu unul nou ! - BERU GSE 101.. la magazin este si scump rau, vreo 250 ron. maine, poimaine cumperi si placute de frana de la dezmembrari. bafta, ai nevoie !
    2 points
  6. Stiu distributie facuta in Timisoara, si e ok, la ceva oferta a fost 5.000RON insa eu nu ii recomand, le voi da review negativ cu fiecare ocazie. ultima experienta : mi-au schimbat parbrizul si mi-au lasat scrum de tigara, pamant pe bord, si ceva urme pe bord ce inainte nu le-am observat. stalpii sunt murdari cu urme de degete negre, vai si amar .... asta dupa ce i-am rugat sa aiba grija, ca la alt prieten nu i-au montat senzorul de ploaie s-au oferit sa indrepte, dar stau prea putin in tara, si literalmente nu am timp sa merg de 100 de ori la ei
    1 point
  7. Sa nu fi fost deja schimbata cutia de fostul proprietar....
    1 point
  8. Ehhh... mici neintelegeri, sa nu mai comentam despre ele. Bine v-am regasit baieti!
    1 point
  9. Salut. Am sunat si eu la Faur pentru o revizie la cutie. Mi-au dat estimare 1.885 RON pentru un BMW E71 30d, cutia in 8 rapoarte. Revin cu impresii (momentan nu au bai de ulei pe stoc, o voi face in prima jumatate a lui februarie). Am intrebat si de resetare - mi-au spus ca se face, nu au pomenit nimic de outdated soft sau altceva. Sper sa fie ok
    1 point
  10. F30 nu are nici o legatura cu seria 3 e90/91/92/93, foloseste un standard diferit de marimi pentru anvelope, daca nu sunteti siguri pe informatiile pe care le detineti macar nu ii mai incurcati pe ceilalti.
    1 point
  11. cea din stanga e cunoscuta cu probleme, nu stiu cat poate ajuta ingrijirea
    1 point
  12. Pentru jante 8jx18H2 poti pune maxim 245/35/18, la fel de bine poti folosi toate 4 anvelopele 225/40/18. A1/A2 reprezinta marimile alternative pentru anvelope. La tine cel mai probabil inginerul de la RAR a gresit dimensiunea spate, in loc de 255/35/18 a trecut 225/35/18(am patit si eu). Dar in situatia ta 245/35/18 este alternativa pentru spate.
    1 point
  13. Zici ca sunt agent de vanzari ? Nu sunt , vanzarile nu sunt calitatea mea, chiar este un minus (nu am fost in stare sa vand ceva fara sa nu fii fost cu mult sub pretul pietei) Daca am pus clipul aici asta nu inseamna ca sunt de accord cu Kia sau cu rezultatele lor (am zis din start ca nu a fost un tes/comparatie corecta) am vrut sa vad care sunt parerile oamenilor care conduc BMW. Singura chestie care imi place la asiatice/asiatici este serviciul client si raportul pret/calitate foarte bun ,cu toate astea nu alerg la ei in showroom (Poate la Nissan , GTR-ul imi trage cu ochiul) Si de firme aparute peste noapte care sa produca masini mai rapide de cat BMW si Porsche hmm, nici nu stiu de unde sa incep : Zonda , Tesla , Koenigsegg , Noble , Rimac ,Apollo Arrow , Trion ,Zenvo ST1 ,Marussia ,DS E-Tense etc ... Si nu stiu de ce vorbesti aici de bugete de peste 100k , nu cred ca sunt aici si in lumea doar oameni care isi cumpara masini de peste 100k. Nu are voie sa existe firme care produc in felul lor masini ce pot sa zic ca, concureaza cu marii producatori de masini sport doar ca la un pret mult mai accesibil ? Sunt la primul lor model , si cred ca este destul de reusit avand in vedere de unde provine si ce pret are. Nu mai fii asa contra progresului, si intelege ca daca vrei o masina rapida nu exista doar BMW si vechile companii. E gata , techonogia exista, este super ieftina si trebuie doar implementata... Cand Mercedes facea masini de lux si super techologice pentru vremea lor, BMW nici nu stia ce inseamna lux si confort , acuma BMW este in Top cu Mercedes la lux si sportive... Asa ca si Kia si alte companii din toata lumea au aceasi sansa , problema este cat vor sa investeasca pentru o asemenea masina ... ca o sa ajunga sa le faca degeaba si sa nu le cumpere nimeni , dar incet incet cu preturi attractive o sa ajunga sa produca si masini de 100k care sa le cumpere lumea.
    1 point
  14. eu zic sa o iei pe cea din oradea, de pe autovit cu garantie verificata. Ti-o aduc in bucuresti (daca esti din bucuresti) fara sa te mai deplasezi. Nu se compara nimic cu garantia, si cu sentimentul de siguranta pe care ti-l ofera. Oricum masina aia chiar daca nu e m2, este o bestie, oricum este mult peste nevoile unui om pe drumurile publice (merge si pe circuit, dar nu vad rostul. De exemplu la englezi se poarta sa cumperi o jamghina de masina, si sa scoti tot de pe ea, si o folosesti doar pentru circuit, ti-am dat un exemplu de varianta) Chiar daca bmw ca oricare alta reprezentanta din Ro, au scaparile lor, chiar sunt seriosi din punctul de vedere al garantiei.
    1 point
  15. Nici nu iti spun,câtã lume m-a Întrebat exact de semnalizari si eleronul spate. Din spate se vede binisor,zic eu
    1 point
  16. Pachetele de dotari difera de la tara la tara, asa ca evident ca sunt produse in loturi diferite. Unii carcotasi spun ca si calitatea pieselor difera, poate nu pentru toate, dar macar pentru o parte.
    1 point
  17. Bixenon are ca are leduri pe semnalizare ce o trage tare in jos cel putin pt mine este cutia automata. Eu am vandut un seria 5 din 2012 cu 18150 euro avea in plus cutie automata si scaune ventilate. Am sa fac o pauza cu bmw ca m am saturat sa platesc enorm pe intretinere. Momentan am luat un volvo xc60 polestar 230 cp si 470Nm 4x4 care mi se pare ieftin la intretinere. Dustributie si schimb ulei cutie automata 1600 ron cu tot cu manopera
    1 point
  18. Scuze pentru off topic. Am si eu 2 F-uri in familie, si nu pot confirma ceea ce vad in video legat de plasticuri. Cu siguranta, in functie de unde pui microfonul, poti inregistra acele sunete, dar filmul de pe yt este cel putin tendentios. F20 are 190k acum si nu zdrangane nimic in ea, nici pe drumuri proaste, F10 nici vorba. Da, daca apesi pe plastic, se deformeaza, e normal. Sunt imbinari plastic cu plastic. Pe mine m-ar deraja teribil daca as avea zgomote de orice fel in masina.
    1 point
  19. Pana la urma ti-a iesit mediu ca si colegului de care ziceai ca are 9?
    1 point
  20. Probabil are 500k km. Eu cand am ajuns in Constanta intr-un parc auto (s-ar putea chiar ala), aproape toate modelele e46 erau masini de Anglia la care se facuse conversia si erau facute din bucati (nu mergeau toate butoanele, aveau buton de ASC desi erau facelift, unele erau facelift doar la exterior dar de fapt erau fabrica in 99-2000 etc.) . Mare grija ca s-ar putea sa bati drumul degeaba. Eu cel putin cu parcul auto din Constanta asa am patit cand am fost. Povestea de la telefon: eu: a fost masina de Anglia? el: nu, a fost masina prietenei mele. Tocmai i-am schimbat ambreiajul ca stii cum sunt fetele ca stau cu ambreiajul apasat la semafor. eu: domnule, daca a fost de Anglia oricum o sa imi dau seama, va rog sa imi spuneti sa stiu. el: nu, sub nicio forma. E adusa din Germania de curand. Era vorba de un 318i 2003. Cand am ajuns la fata locului: masina avea incuietoare doar pe partea dreapta, buton de ASC, era chituita, barele sparte etc. I-am zis sa nu mai aduca cheia si nici nu m-am urcat in ea. Metoda de vanzare: in parbriz avea anunt cu 3500 euro in caz de prinde un prost, pe Autovit era 3000 euro, la fata locului cand a vazut ca m-am prins ca e de Anglia a zis ca lasa la 2500e "ca daca o mai aranjezi putin nu stie nimeni ca a fost pe dreapta". M-a rugat sa imi arate inca un 320d 2003 care de fapt era din 2002, avea volantul praf praf (simteai tremuratul in timpane), avea tot asa buton de ASC ca fusese de Anglia, volan de e60, nu mergea niciun buton etc. Masina lui, tot la vanzare: 330xd facelift 2001 care de fapt doar la exterior facelift, avea 3.0d 184 cai, era din 2000, ASC, avea doar tractiune spate etc. Cam asa cu parcul auto din Constanta :goodjob:
    1 point
  21. Ma bucuram sa il treaca avand 2500 cmc, o gafa in favoarea mea nu faceau si ei..
    1 point
  22. Ce dezbatere s-a creat pe seama lui “detuned” ) Formularea cu “detuned” e cea oficiala, in limbajul baietilor care au produs masina si in ideea ca dezvolta o putere mai mica. Nu l-am inventat eu, nu ma mai certati. In state au pus acelasi motor pe 325,328 si 330, n52b30, cu 218, 233 si 258 cp. Toata agitatia in jurul acestui motor era ca, vezi doamne, e economic. Omul care a avut-o mi-a zis ca nu a gasit seria 3 cu motor mai mic in zona lui, l-a luat pe cel mai amarat. Ca fapt divers, baietii de la RAR, cunoscatori cum sunt, au trecut in carte 190kw, puterea de pe 330, pt ca... are 3000cmc, le lua foc creierul daca faceau un research.
    1 point
  23. La competiton pack ce primesti e diferential si suspensia scimbata si evacuare scimbata , ok si altele 19 ps in plus etc Jante de 20 pe competiton masina sa comporta mult mai ok decat pe jante 19 fara competiton care am avut. M2 e ok dar un pic ieftina nauntru si da in tradevar e mai fun dar nu sa compara cu m4 ca putere pur si simplu sa simte ca e mai slaba , dar repet e mult mai fun. evacuare poti sa ti pui mai tarziu orcant dar comeptition packet nu pentru asta am zis sa te mai gandesti. Eleron mi am comandat si eu ala mic de carbon de la m4 cs BMW ofera si pentru m4 performance parts eu pana acum am luat volanu cu led:)) m2 competition parca vine cu 410 ps dar am auzit ca fara scaune spate cu roll cage:( PS: referitor la scris mi pare rau ca gresesc daca o sa mai ajung la intalnire bmw cu vorbitu nam nico problema
    1 point
  24. nu mai pot edita ceea ce am scris mai sus asa ca voi mentiona aici . doar la modele M este packetul Competition Pack, care ofera ceea ce am mentionat mai sus. jante specifice , elemente vizuale specifice , mai multa putere , evacuare mai vocala, mult alcantara la interior , sasiu si suspensie si mai intarita , nu sunt sigur daca include si franale ceramice... Competition Pack iti face masina mai orientata ptr circuit. pe langa asta la modele non-M si M deopotriva , este un pachet care se numeste M Performance Pack ( si ofera elemente vizuale , carpete si evacuare de titan/carbon , inspirate din M ) . elementele pot fi instalate ca un packet sau selectiv. eleroanele M si chestiile vizuale de care zicea kalinka fac parte din packetul M performance , elemente care pot fi instalate fie pe masini M fie pe masini non-M.
    1 point
  25. in mare modele M pe toate categoriile de sasiuri sunt impartite in 2 mari grupe. M - care este the real M cum il stie toata lumea - cu toate M goodies inclusiv evacuarea sport M performance - adica un M putin mai M. un tuning fin la motor ( extra power si cuplu ) , o evacuarea mai vocala , un eleron , un front spliter , jante dedicate , mai mult carbon si alcantara la interior , badge'urile sunt negre in loc sa fie cromate . etc... chestii care sa-ti faca masina si mai sport decat este un M. pe scurt M performance este un mix de elemente estetice , mecanice ( suspensie ) , si electronice ( tuning ) care sa-ti ofere un plus in fata unui M classic. pe langa asta packetul M performance se poate instala in ziua de azi pe orice model de masina , fie M sau non-M . probabil un minim 3.0 benzina ca cerinta minima sa poti achitiona pachetul .
    1 point
  26. daca faci comanda de masina nou neaparat sa bifezi competiton pack adica 450 ps . trebuie sa fi mai atent la depasiri pe umed eu merg cu ia si pe zapada e ok dar de exemplu spre coliba haiducilor nu pot sa urc cu ia cant e zapada pe jos:) NU recomand frane de carbon scartie si pe umed ai o secunda 2 cant nu franeaza aproape deloc.
    1 point
  27. FYI: nici unul din service-urile mentionate de voi nu are vreo "licenta" BMW si nu sunt autorizate in nici un fel de BMW AG sau BMW Romania. Sunt inregistrate pe AOS (Aftersales Online System) care este un serviciu contra cost oferit de BMW pentru oricine vrea sa plateasca. AOS ofera informatii de service online (proceduri de reparatie, diagnoza, etc.) si un access limitat la istoricul de service. In acel modul de interogare istoric se pot adauga intrari de service dar in istoric apar cu mentiunea AOS, la o masina in garantie, o intrare de service AOS in unele cazuri (cele mai multe) anuleaza garantia. Puteti consulta condiitile de garantie BMW si acolo scrie clar ca reviziile regulate precum si orice fel de interventie in perioada de garantie trebuie facute doar in reteaua BMW. Pe AOS se poate inregistra oricine chiar si o persoana fizica si inregistrarea e gratuita aici: https://aos.bmwgroup.com/start Accesul la informatii si BMW Car Data este contra cost, lista de preturi este aici : https://aos.bmwgroup.com/downloads/d567a821d27f34c072cc9383aed13b33/5a4bb781/pricelist/AOS_pricelist_EN.pdf Se poate cumpara access pentru 1 ora, 1 zi, 1 saptamana, 1 luna sau 1 an, pe un an tariful este de 3,575 euro + TVA (19% TVA-ul din Germania). Inregistrarile pe AOS sunt gestionate de BMW Group AG din Germania si nu au nici o legatura cu BMW Romania. Service-urile oficiale BMW nu au nici o legatura cu AOS, folosesc un alt portal online care se numeste SGATE si care contine mult mai multe informatii si proceduri online. https://sgate.bmwgroup.com/eu/
    1 point
  28. Omul e diplomat slovac stabilit in Ro, exact asa vorbeste si nasul meu care e din Slovacia si vorbeste o romana destul de pocita. Nu mai fii asa destept si rautacios, nici tu nu cred ca vb engleza sau germana fara pic de greseala sau accent!
    1 point
  29. ok mai incerc sa explic o data , deci modelu 2016 care am avut de la 0 km pana la 62000 aproximativ revizi am facut tot timpu la 10000 km (prima la 2500) , benzina numai 100, o data cant mergeam langa sibiu pur si simplu masina a intrat in mu ala cant poti sa mergi dar cu viteza redusa deci am lasato la servis la sibiu daca tin bine minte intai au zis ca sunt injectoare de la benzina murdara dupa aia sa gasti ca era o bujie . A doua ora mergeam prin Bucuresi si la aceleratie avea mic intreruperi si tot la servis am aduso si mi au scimbat o bujie , mai mi aduc aminte ca trocanea cevea dupa 30k km fata la suspensie scimbat pe garantie era o piesa mica de 100 de euro , si o data nuami a mers lumina spate au zis de la bmw ca de la drumuri proaste si ca masina e prea dura sa stricat suportu de numer sau ceva de genu tot pe garantie scimbat, placute mau tinut fata 35000 mis a pare caucucuri spate cam la fel ala din fata au tin fara probleme 60k . La masina asta nou cu care am 20k pana acum fara probleme in afara ca mi a explodat geamu fata ,,,fara nico piatra fara nimic pur si simplu a explodat geamu lateral de la sofer la viteza 57 km la ora( am camera in masina deci stiu exact) mia taiat piele nauntru si vopsea pe usa un pic dar totu sa rezolva acum in januarie dar pe casco:(( nu pe garanite . consum model 2016 media 13.5 consum 2017 media cam 13.9 . 2016 avea 431 ps si tragea un pic mai bine jos asta 2017 450ps trage mai bine sus dar parca pana la 2500-3000 de ture e mai lenta , cel mai mare scimbare e suspensie resp setare la ia sa comporta altfel masina si diferential spate e mult mai bun numai sunt atata probleme cu tractiune. nam frane ceramice le am aprobat la test drive si nu mi au placut, dar asta e si cel mai mare problema a mea la masina care ma deranjeaza prima secunda cant plo afara nu franeaza deloc ....cant mergi de exemplu pe autostrada am invatat sa pun frana catodata preventiv ca daca ai nevoie sa franezi tare prima secunda nu tin frane deloc cant e ud pe jos:( e la toate bmw seria 3-4 asa am inteles:( cine vrea sa vede masina si sa stam la povesti ca la vorbit sunt mult mai bun decat la scris fara probleme stau in Bucu si in Bv . lasat ala de drum pur si simplu nu mergea mai mult decat 3000 de ture si viteza maxima 80 km la ora si acelera foarte greu tremura toatea masina am considerat sa numai contunii asa pana la bucuresti si mai bine opresc am sunat la bmw mi au trimis platforma am luat cazare am primit alta masina in scimb si dupa 1 saptamana mi am ridicat masina....tot timpu dureaza mult la muri orce reparatie ca nu sunt piese pe stock.
    1 point
  30. Daca pun un CD in parbriz nu ma mai detecteaza radarul! )
    1 point
  31. F30 318xd (motorul B47), 195 CP, 460 Nm, dupa remapare.
    1 point
  32. F10 528 i. Se pare ca fara sa vreau am trezit cateva resentimente. Doar mi-am spus parerea. Data viitoare ma voi abtine. Scuze!
    1 point
  33. Nu cred ca e ok abordarea ta, consumul poate fi un indicator ca masina/motorul merge sau nu in parametri. Probabil ca referi ca nu merge nimeni legal/la consum pentru o diferenta de 1l la suta de km. Cat timp consuma intre 5 si 7 in afara si intre 9 si 12 in oras(hai 13 iarna) este in regula, cel putin din punctul meu de vedere. Dar asta nu inseamna ca nu monitorizez consumul, de ceva timp folosesc sprintmonitor si imi place sa vad cum influenteaza temperatura-anotimpul/anvelopele consumul. Sa zici ca nu te intereseaza consumul e o lauda cred (gen ca iti permiti), daca incepe sa consume 20-30 in oras o sa te cam intereseze...si o sa cauti masina de probleme/erori etc.. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  34. o noua masina terminata! 0 erori la predare! alte poze!
    1 point
  35. S-a mai discutat pe forum. La M54 cauza principala a consumului de ulei sunt segmentii de ungere. Verifica totusi si valva PCV, chiar te-as sfatui sa o inlocuiesti preventiv cu tot cu furtune pe ORIGINAL. Sa ai in vedere si evetualele scurgeri de ulei (garnitura suport filtru de ulei, garnitura capac culbutori, garnitura baie de ulei...) Nu mai folosi mizeria aia de Magnatec. Foloseste Motul 5W40 8100 X-cess LL-01.
    1 point
  36. Recomand mașina! Știu mașina de când era la Doru la garaj, sper sa ajungĂŁ pe mâini bune ca si posesor si pasionat de e34
    1 point
  37. parerea mea ca nici nu incape vb de schimbat acel panou! cred ca nu va imaginati cat de complexe sunt dublurile si cat amar de nitiuri sunt, si vreau sa zic ca niturile nu is gent pocnituri sau niturile de la podul de la Giurgiu, is niste nituri smechere montate electric puse de pe o parte si pe alta, am dat jos suportul la coloana de directie si vreau sa spun ca deabea intra burghiul intr-un nit din ala sa nu mai vb ca are un silicon dat in masa intre panouri pana la urma fiecare face cum crede ca e mai bine, din punctul meu de vedere nu incape dubiu ca acel panou nu trebuie inlocuit, si cred ca nimeni care face conversii la noi in tara nu face acest lucru! caci despre sunete suspecte cred ca daca nu faci modificari la prinderile bordului si prinzi corect acel cadru care sustine bordului ma gandesc ca nu are de ce aparea sunete suspecte! acu o sa vad dupa daca am avut dreptate sau nu! Oricum suruburile la bmw is super cu bun simt stranse, un surub macar sa se desfaca greu sau sa fie intepenit, si credeti-ma am facut ceva mecanica pe diverse marci cu batai de cap...
    1 point
  38. Hai totusi sa fim putin mai intelegatori, ce zici? Sunt multe cazane cu volan pe stanga, dreapta, in centru sau in spate. Sunt multe masini cu conversie deja, unele facute mai mult sau mai putin "ca la carte", care circula de multi ani pe soselele din romania. Am eu impresia ca nu doar volanul conteaza cand cumperi o masina sh, ci km, starea si mai ales unde a fost "alergata". Probabil de aici alegerea unei masini de uk. Eu unul sunt fan e39 , crede-ma ca nu am vazut decat un uk unele intretinute ok, cele de germania deja sunt calarite grav (masina fiind una veche). Daca proprietarul incearca cat de cat sa faca conversia ok, de ce sa nu il lasam? Ca sa nu uit, e vorba de un e60, nu e90.
    1 point
  39. Eu nu cred ca afecteaza rezistenta in vreun fel, cred ca faci mai mult rau daca te pui sa tai acel panou si sa te pui sa sudezi pe acolo...cunosc caz la un passat cand au vrut sa schimbe acel panou si au fisurat parbrizul, oricum mai mult rau au facut. In cazul de fata daca se face corect instslatia electrica nu ar trebui sa fie probleme.
    1 point
  40. ce imi plac mie de cei ce sunt doar buni la tasta si cam atat! dragul meu, orice service agreat pt recarosari poate elibeta si adeverinta pt toata aceasta operatiune! in alta ordine de idei! "Izolație cauciucata care vine peste partea de caroserie de sub bord" era inclusa in lista mea plus ca nu prea arata a panou, poate in viziunea ta arata! stergatoarele la orice e60 se misca dinspre dreapta spre stanga indiferent de postul de conducere al masinii ! :goodjob: imi cer scuze celorlalti colegi de forum,poate am fost un pic rautacios dar nu suport genul asta de "mucificatori" imi doresc discutii constructive pe acest topic,iar pe ceilalti care doar se plictisesc in fata monitorului sa croseteze sau mai stiu eu ce, sa lasa mecanica in grija altora....
    1 point
  41. pt cei ce vor sa se apuce de asa ceva iata o lista cat se poate de completa... Sper ca nu am utat ceva... Plansa bord completa (Torpedo trimuri guri aer plastice de sub bord) Buton start stop (dacĂŁ e dotata masina) Bloc lumini (sau mĂŁcar plasticul de deasupra ) Cotiera completa, maneta frana mânĂŁ Tubulatura aer lateral, central și ĂŽn jos Cadru susținere plansa Plastic care ține panoul de siguranțe Plastice laterale cu mâner deschidere capota Cablu și ĂŽncuietori capota Cutie calculator motor Suport metalic ce tine coloana de direcție și cel din stânga și dreapta prinse ĂŽn nituri pe caroserie, Suport metalic pt pedala de accelerație Izolație cauciucata care vine peste partea de caroserie de sub bord Mocheta partea din fațĂŁ Caseta direcție cu tot cu furtune de conectare (sunt 3 modele de casete, cred) Conducte frana de la ABS la pompa de frana Conducta plastic pt vacuum tulumba frana Conducta de alimentare cu lichid pompa ambreaj Fete uși fata cu tot cu comenzi Oglinzi exterioare Scaune fațĂŁ (optional) Mâner ușa cu iala pe stanga Istalatie electrica pt partea stângĂŁ (sau se modifica, cele ĂŽnainte de 2006 nu se pot modifica, au fibra optica. Trebuie exact pe motorizate și putere)
    1 point
  42. sa vedem si cat sta pe strada,prin 2005 cand aveam ursul aveam un amic cu un 325i care avusese o Delta Integrale inainte si imi tot explica ce super masina e Integrale si cum face praf toate M3-urile E30/E36,intr-o zi m-am saturat si i-am zis ba da Lancia aia asa ciumeaga de ce ai dat-o ma,raspunsul a fost:pai avea mai multi km pe platforma decat pe sosea .Asa 325-ul mergea se mai dadea cu el pe la o cursa si se intoarcea seara cu el linistit acasa,cu Lancia mai greu se intampla asta. Altfel Delta Integrale e o masina extraordinara .
    1 point
  43. Nu am comparat, am spus doar cateva pareri legate de masina, atat.
    1 point
  44. Camry avea motorul de 3.5 V6, 268 CP.
    1 point
  45. am intrebat la rar si mi-au spus ca trebuie o adeverinta ca a fost schimbat bordulsi toate cele intr-un service autorizat si nu e nici o problemema.. se modifica in carte! exact ca si in cazul schimbarii motorului... pana la urma ii o piesa de schimb...
    1 point
  46. Cum ai reusit sa treci de RAR? Nu cumva in cartea masinii nu e mentionat faptul ca volanul este pe dreapta?
    1 point
  47. nu ai tu idee cate e60 sau alte masini facute din trei sau mai stiu eu ce interventii chirurgicale circula pe piata te anunt ca asta ar fi cel mai mic incovenient cu schimbatul bordului... in alta ordine de idei as vrea sa inchei polemica cu tine si rog doar cei care au de spus ceva constructiv sa posteze... stima celor care au inteles ideea!
    1 point
  48. nici eu nu am navigatie la a mea si decat sa desfac toata masina ca sa pun o navigatie si eu as prefera o sa pun „o chinezarie” d'aia si stai linistit ca daca e dynavin bate navigatia de la bmw cam la toate capitolele
    1 point
  49. problema pe aici este, la fel ca in toata societatea in care unii traim/traiesc, de cultura. multe din carentele majore nu sunt constientizate si in loc sa fie corectate sunt amplificate. este o legatura indisolubila intre prostie -> intoleranta -> ura. orice disputa devine personala si oamenii se iau la pumni in intersectie pentru cine stie ce neacordare de prioritate reala sau imaginara. pe forumuri daca unul emite o opinie ce nu corespunde cu a altuia, automat e "idiot", "nepriceput" sau mai stiu eu cum. in cazul de fata, de ce ma rog sa fie un m doar coupe nu si cabrio, daca sunt unii carora le pace cabrio? acceasi tendinta de radicalizare, de a se considera pe sine etalon, de a impune gustul propriu ca regula. asta e societatea in care dictatura s-a simtit si se simte cel mai bine. fiecare e un mic stalin sau hitler. ei bine, e gresit, oamenii sunt diversi, fiecare are dreptatea lui.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.