Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/03/18 in all areas

  1. In ultima luna și jumătate in afara de motorina nu a mai necesitat nicio investiție. Ba chiar am mai călătorit vreo 5000km, ajungând la 33.000km intr-un an cu un consum mediu mixt (conform spritmonitor) de 7,12l din care 80% făcuți in afara localității. Intenționez sa achiziționez o navigație cu android și m-am oprit la Eonon care par mai de calitate decât restul chinezăriilor. http://www.eonon.com/Android-Car-GPS/Vehicle-Specific-GPS/BMW-E46-Android-71-Octa-Core-2GB-RAM-Car-Radio-GPS-Navigation-System-7-Inch-1-Din-Multimedia-Car-DVD-CD-Player.html?Catype=1 Si câteva poze din ultima luna:
    3 points
  2. Da, insa asta se intampla in SUA, si probabil alte cateva tari cu economie de piata foarte concurentiala; in Europa, lucrurile se intampla mai lent, mai cu hopuri, eu momentan locuind intr-o tara care este de multe ori luata ca etalon, si cred ca as putea scrie o carte cu patanii si aventuri in calitate de client, de multe ori situatii neverosimile sau ce frizeaza ridicolul.Mai grav este ca de multe ori am senzatia ca doar eu ma enervez, si ca lumea accepta tacit anumite porcarii...dar asta e legata de o alta teorie personala pe care o am eu, si anume ca batranul continent se afunda incetisor in mediocritate si autosuficienta.
    2 points
  3. Selectati din torrent harta de care aveti nevoie: DVD1 = CD8524 DVD2 = CD8523 DVD3 = CD8522 DVD1 Western Europe - CD8524 Andorra, Belgium, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles) DVD2 - Middle Europe / Central Europe - CD8523 Austria, Belgium, Croatia, Czech Republik, Denmark, Germany, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Vatican City, MRE DVD3 - Eastern Europe - CD8522 Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway, Poland , Romania, Russia, Sweden, Slovakia BMW Road Map Europe Professional CCC 2018.zip
    1 point
  4. Mda...centaur! Inca unul care o sa se auda mult "ala cu bmw drogat de vroia sa o bata pe gagicasa de a dat in 4 masini" )
    1 point
  5. cocaina, barosaneala, bataie, femei....tot tacamul!!! :LMAO: :LMAO: :hyper: :frantics: :goodjob:
    1 point
  6. probabil ma confunzi la capitolul : intretinere !! vezi ca opel-ul a implinit azi 668.000 km la mine + motor original +turbina + cutie de viteze +++ .. si n are decat 453.000 km LA MINE ! iar bmw-ul de 5000 de cand e la mine ,,papa,, la fiecare plin aditiv musai ,special pentru a nu avea probleme nici cu dpf-ul si altele . ,,intretin si NU invat neaparat sa faceti ca mine cu acest post,,
    1 point
  7. Mai demult am impresia ca mergea sa atasez, acum nu am idee care sunt cerintele atasamentelor, nici nu am stat sa amalizez asa ca am pus direct de pe alt site poze cand am vrut sa pun. Si apropo, da-le in colo de optionale, ca daca ajungi sa zici ca esti cu bugetul la limita si nu mai poti baga una alta, e posibil sa te intinzi prea tare si ai grija sa nu te rupi. Totusi, la un M4 optionalele nu sunt asa de multe cum sunt la Porsche unde te ia cu rau cand vezi ca poti sa ai prezoane, fundal ceasuri de bord, trim-uri interioare si cate si mai cate vopsite in culoarea caroseriei sau alte optionale, gen eleron, pachet chrono sport etc. si in final ajungi la un pret de te ia cu rau cand vezi cat ai bagat in optionale.
    1 point
  8. Si doar ce mi-am adus aminte : prin 2014 dadusem avans pentru un M4 de $500.00, in urma unor neintelegeri cu dealer-ul insa m-am retras din contract, evident ca avansul mi-a fost returnat, si aici vorbesc de un avans de $500.00 la o masina de $80k deci nu 15% avans. Initial au facut ceva figuri, cand au vazut ca nu au cu, cine au rupt frumos contractul, bani returnati si la revedere. Ironia sortii, asta se intampla prin Septembrie parca, si in Decembrie plecam cu masina pe roti de la dealerul din San Antonio de care am mentionat mai sus ( asta dupa ce timp de 6 luni a tot tras de mine respectivul de la vanzari de la care am luat masina, pana cand mi-a dat un pret de nerefuzat si am zis ok, acum ma urc in masina, ne vedem in 3 ore, pune vandut pe M4 ala ca vin dupa el). Parca aveau program pana la 7, eu am ajuns la 7.30, asta daca nu ma insel si era pana la 8 si eu am ajuns la 8.30... si abia la 10 si ceva eram pe drumul spre Houston la volanul masinii mult visate.
    1 point
  9. Heh... nasoala asta, cu contractul. Am luat pana acum 2 masini de la acelasi dealer, prima in Decembrie 2014 si a doua in Decembrie 2016 si oamenii nu vor niciodata un avans de la mine. Masina actuala, luata in Decembrie 2016 de la ei am comandat-o eu fix cu, ce am vrut pe ea si nu au vrut nici macar 1$ avans. Au comandat masina, mi-au dat numarul de alocare ca sa o pot urmari in sistem, am mai schimbat una alta pe parcurs si dupa am fost sunat ca a venit masina in stoc. Am mai trimis si un amic la acelasi dealer, si el si-a comandat masina cum a vrut el, ba chiar a facut asta pe mail, nu a platit nimic avans, cand i-a venit masina, s-a dus dupa ea si aia a fost. Din pacate in Romania nu prea exista concurenta si de-asta isi permit sa faca asa ceva. Eu aici vorbesc de un dealer din San Antonio, care atrage clienti de prin tot Texas-ul, nu numai din zona Houston unde stau eu. Plus ca atunci cand mi-am dat masinile (mereu mi le-au cumparat ei, ba pe ultima au luat-o dandu-mi un pret pe ea fara ca macar sa o vada, doar din pozele trimise de mine lor, oferta peste tot ce primisem din alte parti, evident ca daca ma duceam cu masina cu eventuale bube ce nu apareau in poze ma scuipau in ochi dar asta e alta mancare de peste). Mereu incerc sa mai trimit oameni pe la ei sa isi cumpere masini, ei stiu asta si tocmai din acest motiv mereu am parte de acest tratament din partea lor. Sper ca totusi nu ai semnat acel pre contract pe care l-ai primit, si ai bagat cu rosu prin el si cu modificari.
    1 point
  10. Franele mai bune le poti alege si din configurator, au etrieri Brembo de culoare albatra si discuri normale. Cele performance au aceiasi etrieri is in trei culori (rosu, portocaliu, galben) cu discuri slotate si ventilate. De suspensie nu stiu, din punctul meu de vedere nu se merita. Mult mai ok ii cea adaptiva.
    1 point
  11. Care 30k euro, colegule ? De ce trebuie sa compari tot timpul cu varful de gama ? Ti-am mai spus ca M4 nu suporta comaratie cu gunoiul asta, daca vrei sa o compari neaparat cu o masina premium incearca cu ceva din clasa medie, cu un motor mai domestic si ai sa vezi ca Stingerul iese sifonat. Vanzarile vor spune totul. Trebuie sa intelegi ca masinile premium nu vor fi niciodata ieftine iar masinle ieftine niciodata premium. Ca tu sau altii nu va permiti si faceti un comprmis, este partea a doua. Oricum, dupa logica ta, ajungem la Logan vs restul. Pai hotaraste-te, ori cu M ori cu Fiat si alte muritoare de rand ? Ori este o alternativa la o masina rapida de 70-90k euro ori la una mediocra de 20-25 ? Si totusi daca esti realist (asa cum ai spus) si o compari cu Opel, Renault, Fiat si Peugeot, nu-i cam scumpa ?
    1 point
  12. Volanul e pe stanga dar chiar de ar fi pe dreapta nu inteleg ce relevanta are? Face vreo diferenta partea pe care se afla volanul? un f10 nu este f10 daca nu are motor de 3.0 insotit de dynamic drive si adaptive drive cu edc (pe 2.0 nu exista aceste dotari) , un f10 nu este f10 daca nu are un keylessentry , un sistem audio hifi si altele dar cam astea sunt baza sa poti spune ca este o masina premium dupa 2010 nu? In Romania sunt f10 mai chele decat e39 asa cum este cel din link-ul de mai sus o caruta cu infatisare noua la exterior doar . Daca vorbim de interior la ce scaune are simti asa ca intri intr-un autobuz ceva...
    1 point
  13. primul service se face la 2000 km. pana atunci fi bland cu masina. apoi poti creste gradual nivelul de exploatare. vei gasi aceste informatii si in manual.
    1 point
  14. Repet, limitele precizate de mine sunt doar pt o portiune din drumul parcurs (portiunea de DN1). Iar ce se vede in poza e pt tot traseul, adica dn1 + partea de Paulesti>Valeni etc unde normal, am mers mult sub viteza de pe dn. Nu inteleg ce are a face autostrada cu traseul meu. De asemenea este dreptul tau sa nu ma crezi Nu vad de ce cineva s-ar apuca sa inventeze consumuri, dar na. Daca minte masina, mint si eu. Nu am pus ala sa ma laud, am pus doar un alt exemplu intr-o anumita situatie ca raspuns intr-un topic in care cineva era intersat de consumul de la 525. De asta am si dat detalii asupra modului in care am avut acel consum, ca omul sa isi faca o idee. BC-ul e pus sa se reseteze singur dupa 4 ore. Iar pe 7-800 km este posibil sa scot mai mult sau mai putin de atat, depinde pe unde si cum merg. Cum la fel, cineva s-ar putea sa scoata un consum mai mic sau mai mare pe acelasi traseu si aceeasi medie de viteza doar pt ca merge altfel decat mine
    1 point
  15. Romulus, pe vremuri aveai alt stil. Faceai review la masina, cum o simti la condus, impartaseai cu restul mai multe, puneai poze mai multe cu masina. Acum tare zgarcit mai esti cu parerile legate de masina pe care o conduci, e ca si cum nici nu ti-ar placea si ai luat-o doar asa ca a picat la vreo super oferta. Apropo, bine te-am regasit. P.S. Si nu e niciun fel de rautate sau sarcasm in postarea mea, e pur si simplu ce constat.
    1 point
  16. Eu stiu ca am schimbat distributie si ulei cutie la un seria 5 nu la reprezentanta si m-a costat 2000 euro. Am schimbat pompa de inalte si reconditionare injectoare pt ca pompa a facut span si a stricat injectoarele alti 2000 euro. Asa ca stiu ce inseamna bmw ca am avut 3 midele. Am sa revin la aceasta marca poate la noua serie 5 peste vreo 3 ani poate motorul B47 o sa fie mai reusit decat N47. In rest sa auzim numai de bine
    1 point
  17. Salut Cristi, parca e prea incarcat spatele cu eleronul ala, dar depinde de gusturi. Eu as pune ceva de genul asta http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/Frozen-Blue-BMW-E92-M3-Image-5.jpg
    1 point
  18. La voi optionale sunt piele si cutie automata la un f10? optionala nr 1 ar fi suspensia dar in cazul masinii de mai sus optionala nr 1 ar fi farurile ca are halogen saraca. f10 de mai sus este exact un e60 ca mers , comfort , echipare , un e60 chel dar cu alta infatisare. Are geamuri electrice si cam atat
    1 point
  19. eu am avut c class ca in video nou nout pana la circa 10 000 km si pot confirma ca e cea mai panarama masina dupa 2009 pe care am avut-o sau cu care am mers. acum am f10 si iti fac eu video in care apas pe ce apasa ala si pe orice altceva si iti demonstrez ca nu se aude abolut nimic... ce naiba is satul de toti maimutoii care ridica in slavi audi si mercedes doua branduri mult sub bmw la absolut orice capitol.
    1 point
  20. Pe langa faptul ca este complet cheala , o masina care nu o poti numi f10 , la pretul ala ce te asteptai?
    1 point
  21. Probabil are 500k km. Eu cand am ajuns in Constanta intr-un parc auto (s-ar putea chiar ala), aproape toate modelele e46 erau masini de Anglia la care se facuse conversia si erau facute din bucati (nu mergeau toate butoanele, aveau buton de ASC desi erau facelift, unele erau facelift doar la exterior dar de fapt erau fabrica in 99-2000 etc.) . Mare grija ca s-ar putea sa bati drumul degeaba. Eu cel putin cu parcul auto din Constanta asa am patit cand am fost. Povestea de la telefon: eu: a fost masina de Anglia? el: nu, a fost masina prietenei mele. Tocmai i-am schimbat ambreiajul ca stii cum sunt fetele ca stau cu ambreiajul apasat la semafor. eu: domnule, daca a fost de Anglia oricum o sa imi dau seama, va rog sa imi spuneti sa stiu. el: nu, sub nicio forma. E adusa din Germania de curand. Era vorba de un 318i 2003. Cand am ajuns la fata locului: masina avea incuietoare doar pe partea dreapta, buton de ASC, era chituita, barele sparte etc. I-am zis sa nu mai aduca cheia si nici nu m-am urcat in ea. Metoda de vanzare: in parbriz avea anunt cu 3500 euro in caz de prinde un prost, pe Autovit era 3000 euro, la fata locului cand a vazut ca m-am prins ca e de Anglia a zis ca lasa la 2500e "ca daca o mai aranjezi putin nu stie nimeni ca a fost pe dreapta". M-a rugat sa imi arate inca un 320d 2003 care de fapt era din 2002, avea volantul praf praf (simteai tremuratul in timpane), avea tot asa buton de ASC ca fusese de Anglia, volan de e60, nu mergea niciun buton etc. Masina lui, tot la vanzare: 330xd facelift 2001 care de fapt doar la exterior facelift, avea 3.0d 184 cai, era din 2000, ASC, avea doar tractiune spate etc. Cam asa cu parcul auto din Constanta :goodjob:
    1 point
  22. Eu nu am scaune cu memorie si face mirror tilt in marsarier, scaunele cu memorie sunt pt cei ce au o masina si 2 utilizatori practic masina memoreaza pzitia scaunelor, oglinzilor, etc. dupa cheia fiecarui utilizator, acestea se vor pozitiona dupa cerintele fiecarui utilizator in parte.in momentul cand deschid masina din propia cheie
    1 point
  23. Am eu pe 19 style 331 dar am anvelope noi si le-as da doar daca iau set de 20" tot cu anvelope noi. Banuiesc ca ale tale sunt mai uzate,nu?
    1 point
  24. Sper ca nu te zgarcesti la 10 eur0
    0 points
  25. Sunt curios cati dintre pretentiosii astia si-ar putea permite sa isi cumpere un seria 5 nou chel..dar cum la noi inca se merge pe ideea ca la 100.000km motorul e inca in rodaj, nu ma mira nimic. Tinand cont de calitatea drumurilor noastre e musai sa ai dynamic drive, adaptive drive, plm drive etc, ai nevoie de ele ca sa eviti gropile si cainii si sa depasesti carutele in maxima siguranta. Si neaparat cu 3.0 minim, 2.0 e pentru prostii aia de nemti care isi cumpara masini noi.
    0 points
  26. Vai de mine, un f10 nu e f10 daca nu ie ful dĂŁ ful, dar cu cauciucuri sh si revizii facute unde duc eu gunoiul va place la 90% dintre astia care nu pot trage o basina daca nu are masina keyless entry..
    0 points
  27. Este o postare pe club cu Service Scream (Tezparii) ... au montat pinionul invers, s-a desfiletat surubul care a spart baia de ulei. Asa ca profi si claaaar ... fiecare service cu bune si rele.
    0 points
  28. Este doar parerea mea. Eu detin BMW de 1.5 ani si nu m-a interesat niciodata consumul. Atat..
    -1 points
  29. Imi pare rau ca a sunat a lauda dar nu este. Multumesc
    -1 points
  30. Asta zic, e posibil sa fi schimbat garnitura de la capacul culbutori, buna remarca. Totusi o garnitura de chiulasa e cu totul altceva si implica mult mai multe in afara de desfacut cateva suruburi. Si era putin improbabil ca mecanicul sa vada cu ochiul liber ca e garnitura de chiulasa ciupita. ))
    -1 points
  31. Sa o stapanesti sanatos. Personal nu cred ca e buna masina pentru tara in care locuiesti (daca stai in RO) din doua motive: traficul si “mecanicii” ce se gasesc in ziua de azi. Nu mai punem la socoteala persoanele prost crescute ce nu stiu sa deschida o portiera ... etc! La noi in tara doar loganul merita )
    -1 points
  32. -1 points
  33. Deci 50k km nu este = masina noua. Nu ofera garantie pe o perioada atat de mare pentru ca oamenii care isi permit o asemenea masina, o vor schimba la 2-3 ani, isi vor lua modelul nou, deci nu este nevoie de mai mult. Te-ai intrebat de ce, cel putin la bmw, apar modele noi la fiecare 2-3 ani? Tocmai din cauza asta. Cumparatorul nu pierde multi bani, nu are treaba cu intretinerea si primeste modelul nou. Hai sa nu comparam masini noi vs sh, ca nu isi are rostul. E cu totul si cu totul alta mancare de peste.
    -1 points
  34. De ce nu o poti numi F10? Ce dotari definesc un F10?
    -1 points
  35. salut colegule nu am reusit sa-ti raspund la PM deoarece sistemul nu-mi permite sa trimit acest tip de mesaje . intre timp am verificat dupa seria de caroserie . masina a parcurs in ultimii 2 ani si ceva doar 10 000 km ? toate cele bune !
    -1 points
  36. Compara piese OE si preturi de intretinere in reprezentanta, nu pe bordura in fata blocului.
    -1 points
  37. sus: 8000 fix. Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
    -1 points
  38. Pfff... fix un M6 GC vroiam si eu sa imi iau, exact culoarea asta. Acum insa astept seria 8, Competition Package-ul la noul M5, nici eu nu stiu ce scuze mai am. Sa iti stapanesti sanatos masinuta!
    -1 points
  39. Salutari tuturor M-am decis sa-mi vand E60-ul deoarece s-a stricat si intre timp mi-am luat o alta masina. Din nefericire masina se afla tot in marea britanie unde locuiesc, insa o pot aduce daca este cineva interesat aici (in caz contrat o vand acolo). Problemele masinii consta in primul rand intr-un sunet usor ciudat sub masina, in faptul ca masina consuma ceva mai mult ulei decat normal si intr-o eroare in bord pe care nu am stat s-o descifrez si nici nu sunt prea interesat sa o rezolv, mai exact zice asa: "engine fault. High engine loads may damage catalyctic converter. Drive at reduced engine load." Bateria probabil nu mai este in parametrii normali, masina nefiind folosita de cateva luni de zile. Masina merge pe roti si nu are accidente. A fost si prin service si s-au schimbat unele piese insa nu mai am facturile. Pretul masinii este de 1350euro, plus transportul cu platforma. Detalii gasiti si in cateogria "masina mea" de pe acest forum, http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178110-bmw-seria-5-e60-22-4dr/page__p__2375716#entry2375716 Rog insistent pe cei ce nu vor sa cumpere, ci strict sa tasteze din lipsa de ocupatie, sa ramana pe modul offline si sa se abtina de la comentarii ce nu m-ar ajuta cu nimic. Nu vreau sa fraieresc pe nimeni, vand masina pentru ca are defecte iar aici orice reparatie marunta este extrem de costisitoare. De asemea mi-am achizitionat un seria 7 (Multumesc pentru felicitari ) iar aceasta ocupa mult spatiu in curte. Detalii suplimentare: 2 chei plus o cheie service Acte pe numele meu Locatia actuala: Marea Britanie An: 2004 Kilometrajul: In jur de 125.000 (mile) Pretul: 1350euro plus transportul uk-romania (bucuresti)
    -1 points
  40. Vandut, se poate inchide. Multumesc celor ce s-au abtinut de la comentarii fara sens dar care in schimb au dat dislike la topicul acesta, sunt mandru ca sunt roman.
    -1 points
  41. Ce optiuni definitorii pt un F10 are masina ta? Pe ce parte are volanul?
    -1 points
  42. Eu cred ca f10 nu e f10 daca nu e M5....Nu?
    -1 points
  43. Imi cere cod. Any help? Exista doar varianta ebay/olx, sau se poate rezolva si altfel?
    -1 points
  44. e46 2002 facelift, 2.2i 170hp Pe benzina: 7.4 la un drum extern cu multe localitati, curbe, dealuri, dar mers regulamentar, 8.5-9 mers mai alert, 9.5-11 mers sportiv(dat in gusa, depasiri incontinuu) 14-18 oras depinde cat de mult te dai la ea si mai ales numarul de franari incorecte duce la o crestere semnificativa a consumului (gen accelerezi atunci cand nu are rost si apoi esti nevoit sa pui frana, s-a dus pe apa sambetei consumul!) Pentru cine are GPL mai puneti 2l in oras si 1-1.5l in exterior, cam aia e, dar e mai putin de jumatate la pret + sunetul numai este chiar acelasi cam dezamagitor. Iar pentru sunet, pentru inceput, teava goala de dupa catalizator pana la final si scoate sunet frumos, daca vrei mai mult, galerie de evacuare cu serpisori, no cat sau cat sport si ala esti, nu-ti mai pasa de consum, ii dai sa cante!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.