Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/30/18 in all areas

  1. EU SUNT VANZATORUL MASINII!!! Cititi mai jos: Atatea exagerari, zici ca am dat in cap cuiva. Voi realizati ca si eu am luat masina la randul meu asa? Stiam de la inceput ca masina are schimbate portierele, sistemul idrive, volanul si bara fata revopsita, pentru ca am cumparat masina printr-o firma din Romania, care mi-au spus de toate chestiunile astea si am acceptat, pentru ca REPET (asta e gandirea mea si doar a mea, fiecare gandeste cum vrea), mie mi-a convenit sa am anumite chestii noi-noute pe ea, indiferent ce s-ar fi intamplat cu masina, avand in vedere ca toate piesele au fost schimbate cu piese originale BMW la reprezentanta in Germania. Cand am cumparat-o, am dus-o la BMW la noi la verificare 360 grade si mi-au spus si ei ca sunt schimbate anumite portiuni pe ea si chiar am fost ok cu asta, repet: fiecare gandeste cum vrea, eu unul am fost ok cu asta. Doi la mana, nu am inselat, nu vreau sa insel pe nimeni, pentru ca nu ma ocup cu vanzari-cumparari de masini, e masina personala, chiar si domnului de mai sus in discutiile pe autovit, i-am repetat de nenumarate ori ca nu am nimic de ascuns si ca orice intrebare are, ii raspund cu placere si oricum vom merge la BMW la verificare si acolo va afla, cu siguranta, tot ce vrea despre masina. - In legatura cu pretul masinii, eu sunt liber sa cer cat vreau, daca mi se ofera cat am cerut sau nu, e fix problema mea, eu raman cu ea nu voi. - In legatura cu model designation, serios?! Asta e grija voastra, de ce modelul din fabrica nu a avut sigla si acum are? Serios? Asta e cea mai mare grija, nu? =)))) Doamne, cand va vad pe unii, jur ca nu ma pot abtine sa nu rad. EU AM PLATIT SIGLA LA BMW SI AM CERUT SA MI-O PUNA CA SA NU SE CONFUNDE CU UN SERIA 3!!! (stiu, e o prostie, o fita, eu am vrut-o, nu vad unde e problema); -->> dovada conversatie mail cu dealer BMW: - intrebare: https://ibb.co/hdiGuH - raspuns din partea dealer-ului: (si am facut doar update la harti si am pus emblema, nu am mai schimbat si ornamentele ca mi-au placut pana la urma): https://ibb.co/bX1BuH Va rog eu, nu mai aruncati cu cacat aiurea in mine, pentru ca nu am nimic de ascuns, absolut nimic! Mi se pare normal ca omul inainte sa o cumpere, sa mergem la BMW si sa ii facem verificare, iar acolo, oricat de mult as incerca eu sa mint (ipotetic vorbind), oricum se va afla orice, asa ca ... nu vad unde este problema. Da, masina a avut un incident, nu stiu exact despre ce e vorba cu exactitate, daca a fost lovita de o alta masina, daca a lovit-o persoana respectiva sau ce s-a intamplat, HABAR NU AM, pentru ca nu am cum sa aflu si nu m-a interesat, atata timp cat au fost schimbate piesele cu alte piese noi-noute originale la BMW. Asa ca potoliti-va, va rog, ca nici nu va obliga nimeni sa luati masina la pretul pus de mine, nici nu va oblig sa o luati fara sa o verificati, ba chiar incurajez lucrul asta. Masina, cum am mai spus si o repet la infinit, am schimbat doar placutele de frana, in rest totul e tipla, nu are nici o buba. Doar trebuie facuta revizia in 4600km (atat imi arata in bord), care probabil va duce si la inlocuirea discurilor de frana de pe fata, in rest este impecabila din punct de vedere mecanic. Imperfectiuni are, pentru ca, haideti sa fim seriosi, o masina in Romania si dupa 1 luna, doua, oricat de noua e ea, tot apar imperfectiuni, gen: ciobituri micute pe capota/bara fata de la cum sar pietricelele pe autostrada. Nu are zgarieturi sau mai stiu eu ce, sunt doar chestii de bun simt in urma folosirii. Masina am luat-o la aproximativ 124.000 - 127.000km in bord, iar acum are 154.000km, si am luat-o in Martie anul trecut, dar masina nu a fost rulata pe perioada iernii, deci a stat aproximativ 4 luni intr-un garaj subteran la caldura si am scos-o abia ieri cand m-am dus sa ma vad cu un client. Alte intrebari sau nelamuriri? Ca ma simt, zici ca sunt in fata judecatorului si sunt obligat sa raspund la orice intrebare, chit ca ... paranoici tot vor aparea, indiferent de cat de deschis vorbesc si cat de politicos sunt.
    3 points
  2. Daca mergi un pic mai turat,schimband treptele gen italian tune (termen folosit pe afara cand se conduce mai sportiv masina) previi formarea depunerilor. Totusi nu cred ca era necesara demontarea motorului ptr curatare, exista solutii eficiente gen Seafoam, Renault 7711229473 , Wynns Combustion Chamber Cleaner,BG Fuel Injection & Combustion Chamber Cleaner, Techron Diesel Concentrate, Redline SI-2, Amsoil PowerFoam, Marvell Mystery Oil
    2 points
  3. Am schimbat distributia la 525d f10 acum 3 zile la 133000,masina a fost achizitionata acum 2 ani de la mhs motors,la 103000,inainte sa o schimb se auzea putin lantul daca tineai urechea aproape de capota,acum zgomotul de lant a disparut,costul total a fost de 3200 lei,mi-au spus ca mai mergea inca 50000km,nu avea uzura foarte mare,am schimbat-o pentru linistea mea.
    2 points
  4. Ti-ai facut-o cu mana ta... In primul rand, ai pus un anunt pe un forum, unde sigur se gaseste cineva sa scrie ceva despre masina. In al doilea rand, din ce spui tu, firma care ti-a vandut masina te-a informat de tot istoricul masinii, detalii pe care tu nu le-ai facut publice in anuntul tau. Daca stiai toate lucrurile discutate in acest thread, nu inteleg de ce nu le-ai scris in primul post. Nu mi se pare OK sa astepti ca oamenii sa ia fiecare componenta a masinii si sa te intrebe daca a fost sau nu schimbata/reparata/etc si tu sa raspunzi cu da sau nu. Era frumos sa fii proactiv si sa dai mai departe toate informatiile cunoscute de tine despre masina. Daca tu ai fost de acord cu unele piese schimbate/revopsite, altii poate nu sunt, si pare-se ca daca nu intreaba, tu nu scrii/spui...
    2 points
  5. Bine, nu o luati in calcul baieti, am primit ordin! :super: (pentru radu) Da Vik, puteai sa dai si qoute nu doar sa dai copy-paste, recapituleaza ce ai spus si da-ti seama singur ce este atunci, daca nu ce am zis eu.
    2 points
  6. Ca sa se termine aceasta sarada, ar fi mai bine daca s-ar face o statistica, sa vedem CATE distributii sunt rupte la acest tip de motor. Din ce scrie aici, ideile sunt impartite, sa vedem si noi cate distributii sunt rupte, CAUZA lor, adica motor cu modificari, intretinere, nr. km, etc. etc. Din ce am citit aici unii se plang ca s-a rupt distributia la 150.000 km. ( ei spun ca sunt originali ), iar altii care au schimbat distributia la 250.000 km., spuneau ca nu avea uzura.
    2 points
  7. Stai linistit colegu, nu te agita. Vezi ca aici pe forum sunt ,,meseriasi" care-i contrazic pana si pe inginerii de la BMW, chiar si cartile de specialitate. Atentie, NU fac aluzie la nimeni, ca sa nu se interpreteze gresit, daca se simte cineva, e strict problema lui. Vai de tine sa nu asculti ce spun sau sa-i contrazici.
    2 points
  8. Uleiul nu e spuma poliuretanica sa vezi cum isi modifica volumul cu ochiul liber. Probabil isi modifica cu <1% volumul, adica irelevant in masurarea uleiului (1% din 5L inseamna 50ml). Cel mai important este sa fie masina in plan drept, chestie pe care din pacate unii nu o respecta deloc.
    2 points
  9. Cine naiba iti poate garanta ceva?!?!? Sunt doar aberatii pentru cei care le inghit. Sincer...nici pe vik71 si nici pe cei ce schimba distributia preventiv nu i-as putea judeca. Si eu sunt la 238.000 si ii dau bice fara stres. Depinde cat de puternic esti psihic...ca problema exista...ce ne mai cacam pe noi
    1 point
  10. Vik, ai pus amortizoarele noi? Sper ca ai inlocuit si flansele de amortizor, rulment de sarcina ...
    1 point
  11. asta cu adusa pe roti ,iti reflecta in TUV valabil!
    1 point
  12. Alte variante de ulei 0w30 BMW LL-04 ar fi: Millers Oils XF Longlife C3 0w-30, Shell Helix Ultra ECT 0W30, ENEOS Premium Ultra 0W-30
    1 point
  13. Azi dimineata am avut parte de o mica surpriza, interesanta zic eu. Cum de ceva timp nu am putut/reusit sa sterg/caut erori cu INPA pentru ca hdd-ul s-a decis sa isi dea duhul, am ramas la mana BMWhat, Carly.. orice si oricum . In termeni de putere motorul inca trage pentru varsta si km din bord! Si pentru ca m-a mancat ambitia sa demontez senzorul MAF (debitmetru) sa il curat de pe tulumba unde e lipit(!) folosindu-mi maestria de a-l fixa la loc (ca altul nu am, inca!) tot acum si atunci in bord imi apare CEL-ul (Check Engine Light) potrivit-fixat din cauza debitmetrului, evident. Totul e sub control pana aici. Daca pana de curand CEL-ul aparea cand lasam motorul dimineata - la start - mai mult de 1 minut - si nu mai aparea toata ziua cat foloseam masina, acum imi apare si seara cand plec de la lucru; la fel, la cam un minut. Probabil trebuie sa ii dau cu spray dedicat pe nas. Oricum saracul MAF era bine imbibat/acoperit bine de un strat de ulei de peste 300k km de cand fusese neatins.. Asadar va puteti imagina ca, Carly a fost folosit aproape zilnic sa stearga eroarea de debitmetru si de cele mai multe ori o facem din mers, din lipsa de timp.. Azi dimineata pe langa Carly (ca de obicei..) am folosit si anticul Torque, un alt program de diagnoza/cautare dupa coduri, care din nou, din mers l-am sincronizat si ce sa vezi, surpriza, o noua eroare, cea din titlu: P3264. Care dupa ce am sters-o motorul meu trage si mai bine, adica e mai bine legat de asfalt, pardon cutie-roti. Asadar nu face Carly ce face Torque, cel putin in cazul meu. De aici trageti voi concluzia sau comentati daca se poate, si vreti. Salutari si o zi buna! Scuzati postarea lunga, dar acesta este contextul.
    1 point
  14. Model facelift 2014 2.0d 163 cai (power reduction) Euro 6 Manuala, 168.000km cu istoric Adusa din Belgia Culoare din gama individual (argintiu perlat) Pt cei interesati ofer vin-ul pt verificare dotari si istoric. Printre cele mai importante pot enumera :Led Bixenon, tapiserie piele neagra, jante 17 cu anvelope noi, trapa, incalzire scaune, dublu climatronic, noul bord digital,navigatie nbt model 2014, camera marsarier, senzori parcare fata spate cu afisaj, senzori presiune pneuri, head-up color, comfort acces, scaune cu reglaj full electric, volan cu reglaj electric, inchidere deschidere portbagaj soft close,active pedestrian,connect drive, citire indicatoare.. etc. Functioneaza ireprosabil,fara zgarieturi si lovituri, accept testare la reprezentanta. Toate reviziile inscrise in idrive, placute si discuri noi schimbate la ultima revizie in 04.2017 in Belgia la reprezentanta Peter Daeninck (de unde a fost si cumparata de noua). Adusa in tara de o saptamana. Nr rosii valabile 2 luni. Rar programat pe 28 noiembrie. 18500E usor negociabil. Fara variante ! Se poate vedea oricand in Giurgiu. Contact - 0720555170 Cu mine se fac actele, eu ofer fiscal si toate facturile de achizitie si transport ale masinii. Daca nu se vinde, ramane o perioada masina personala. Rog persoanele carcotase sa se abtina la comentarii. Sunt deschis la discutii si orice alte detalii si lamuriri in caz ca e ceva gresit in anunt.
    1 point
  15. Sunt multe de verificat, filtru, pompa daca baga bine, vaccumul sa deschida actuatorul la turbina, debitmetru.o diagnoza trebuie sa arate ceva in neregula.
    1 point
  16. Arata foarte bine masina ,bafta in continuare cu ea. In legatura cu anvelopele eu as merge pe o marca cu o treapta mai sus. Acuma am pe masina Nokian Line care sunt foarte aderente pe ploaie si le recomand,am prins pe autostrada ploi torentiale si nu am avut nici o emotie. Dar mi se pare ca se gata cam repede,pe spate a ajuns la semnul de 4mm iar pe fata la 6mm in peste 20k km.Probabil este normal sa se consume pe spate,205/65 r15 masina grea (E39 Automat).
    1 point
  17. Cea mai buna optiune este sa cauti pe forum, la sectiunea vanzari auto o masina intretinuta, la care multe din problemele enumerate anterior au fost rezolvate (chiar daca suna ciudat, mai sunt utilizatori ce isi intretin masinile). Daca vei folosi functia search, vei observa ca forumu abunda de topicuri sfat de achizitie, care acopera cam toate modelele si bugetele. Un valvetronic in stare buna consuma aproximativ la fel ca opel-ul tau, dar masina este net mai confortabila, grea si va accelera mai bine.Trebuie sa fii constient ca sunt masini vechi, uzate moral si fizic, iar intretinerea preventiva, cat si reparatiile curente, periodice, fac parte din cotidianul posesorilor de masini vechi.
    1 point
  18. Nu ai spus si ce an te-ar interesa, ce cutie, etc. Iar cu chestia cu consumul mic uit-o, cred ca ai citit pe forum si ai vazut unde mai toti minteau ca masinile de 2,5, 3.0 litri consuma 10 litri/100km. in oras si te-ai gandit ca 1,6-1.8 consuma putin. Iar la bugetul care il ai, mai mult ca sigur ca o sa aibe costuri mari, acum depinde si ce an vrei.
    1 point
  19. De ce sunt penibil? Doamne, incredibil, zici ca as vrea sa insel pe cineva. Mai puneam VIN-ul in anunt daca as fi vrut sa pacalesc pe cineva? Credeti ca eu nu stiu ca se pot verifica anumite chestii pe internet sau ... ? Sunt Web designer, cu asta ma ocup, stati linistiti ca stiam ca se pot verifica contra-cost si daunele si etc, deci nu vad unde va este problema. Pe langa ca, am repetat: Ma astept ca fiecare potential cumparator / client sa VREA SA MERGEM LA BMW, ca sa se asigure ca totul este ok si sa fie linistit, nu sa dea banii pe ceva "orbeste" si sa ma creada pe cuvant. Nu mai exagerati aiurea, va rog eu...
    1 point
  20. Foarte interesant ! @Red Cap are dreptate legat de reactia ta. Adica lasi 1 saptamana masina in ograda dealer-ului pentru " ca nu am chef de stres acum" ? Wow , esti tare !
    1 point
  21. Nu e 3000 ron, este vreo 2400 de lei un amortizor original. Oricum, merita edc-ul, este o dotare foarte utila pentru cei care merg mult si in afara orasului.
    1 point
  22. Cred ca putem afirma asa ceva atunci cand la motor umbla cineva care nu are nici o idee despre mecanica auto. Nu cred ca este cazul unei reprezentante auto indiferent de care ar fii ea. Stiu ca o sa-mi sariti in cap dar ceea ce vreau sa spun este ca prea sa creat o fobie asa asupra reprezentantelor service din Ro. Toti sunt tampiti si angajati acolo pe XXX criterii. Colegu, stai linistit ca motorul tau va functiona chiar mai bine, adica in parametrii , dupa rezolvarea problemelor . Cu stima!
    1 point
  23. In X6 nu se sta bine in spate daca e cineva inalt, prin luneta nu vezi mai nimic Este o masina ft ok pt drumuri lungi, in oras e prea mare pt parcari. Eu vorbesc dpdv al unui om care sta in Bucuresti unde doar Smarturile gasesc usor loc de parcare si nici alea mereu. Cum zice si colegul mai sus, intretinerea unui X6 nu e ieftina, asa ca ai grija sa poti duce costurile. Consumul 12% in oras nu-l cred nici mort, eventual doar intr-un oras ca Strehaia sau Buzias ( daca pot fi numite orase). Eu conduc un F30 330XD si consuma 15% in Bucuresti la mers la bara la bara si unde se poate mers sportiv. Al batran a avut un X6 4.0D din 2012 si i-a picat turbina pe la 320k km ceea ce na, nu e o surpriza, masina aia fusese forjata destul de mult Spor la achizitie!
    1 point
  24. Aer fals - rezonatorul filtrului de aer era ingaurit, de pe vremea cand tampoanele motorului erau uzate, si furtunul gros de cauciuc (a se citi plastic - calitate din ce in ce mai proasta se foloseste la aceste furtune groase) care pleaca din el putin rupt. Problema rezolvata.
    1 point
  25. Omul e diplomat slovac stabilit in Ro, exact asa vorbeste si nasul meu care e din Slovacia si vorbeste o romana destul de pocita. Nu mai fii asa destept si rautacios, nici tu nu cred ca vb engleza sau germana fara pic de greseala sau accent!
    1 point
  26. Huruitul asta il avea si un coleg de pe forum, Alinsys. Pe un topic a intrebat si el de la ce e iar Malasorte i-a zis ca e sigur de la lant. Dupa aia am vb si eu cu Alin si i-am zis sa schimbe intinzatorul ala. Si n-a mai avut nici o problema. Asa ca astia care baga frica in lume fara sa se priceapa mai bine sa taca din gura.
    1 point
  27. Ideea era ca din totalul masinilor cu N47 vandute un procent extrem de mic are aceste probleme .. Nu cred ca in 4 ani s-au vandut chiar sute de mii de masini cu acest motor .. poate gasim vreo statistica pe undeva dar mi se pare exagerata aceasta estimare .. Poate zeci de mii e mai corect Chestia interesanta este ca mai toate masinile cu aceasta problema erau iesite din garantie .. iar 'mai devreme sau mai tarziu' multe lucruri se pot intampla cu orice componente .
    1 point
  28. Nu va mai pierdeti vremea baieti cu explicatii...o gluma proasta
    0 points
  29. Foarte frumoasa masina.Se tine bine vopseaua conform pozelor. O tii numai in garaj? sau prin parcari Pune doar ceara de cavitati in praguri si lonjeroane. Nu folosi vaselina si ulei
    0 points
  30. Ai dreptate, legat de liniile respective, s-au chinuit mult sa le puna egal, dar era nevoie de mult material ca apareau pierderi, si a fost scump materialul 150 lei MP, eu am folosit 5 Mp si a fost la limita. Vechea tapieterie din piele era foarte uzata, plus ca la scaunul soferului nu mergeau reglajele, scaunul era sudat, spatarul de sezut, si cu ocazia asta am rezolvat si reglajele, as fi vrut material original cel cu culorile "M", am gasit pe ebay la 100 euro 1m liniar, si aveam nevoie de 3m liniari, asa cum arata acum am ajuns la 2700 lei cu interiorul, eu sunt multumit, daca stii ceva BBS style 5 ma intereseaza si pe mine, caut de ceva vreme, dar preturile ma omoara.
    0 points
  31. Aici este un forum BMW , nu poti sa mentionezi ca mai exista si alte tipuri de ulei inafara de BMW ca iti iei - (minus) . Ma mir cum de mai rezista restul masinilor pe drum, ca ele nu folosesc uleiurile BMW.
    0 points
  32. F.tare asta cu "atentie, masina a fost adusa pe roti din DE" da cu ce plm a o aduci , cu balonul, parca asta e un criteriu ce garanteaza ca masina nu are probleme ...tipic samsaresc.
    0 points
  33. Am scris si eu pe un topic separat legat de 0W30. Cred ca nu numai Germania se aliniaza la 0W30. In Belgia sub nicio forma nu au vrut sa imi dea 5W30.
    0 points
  34. Si eu am trecut de la Borbet de la BBS style 5.
    0 points
  35. arata bine interiorul chiar daca era de preferat sa incerci sa il refaci in schema originala.Borbet parca nu dau bine pe cabrio nu stiu de ce daca tie iti plac nu mai conteaza.
    0 points
  36. Buna dragi colegi, nu am mai postat demult, uite ca am reusit sa mai fac cate ceva la Urs, in sfarsit am reusit sa fac interiorul, urmeaza saptamana aceasta si volanul si husa de la schimbator.Astept reactiile, criticile, sfaturile voastre. Sa aveti o vara frumoasa.
    0 points
  37. Eu tind sa cred ca e o mare abureala topicul asta...visul unui pusti care traieste si el virtual ca altceva ce sa si faca,.,,
    0 points
  38. Uit-o pe asta cu "sunt motoare proaste". Sunt motoare prost intretinute, cauta bine in Germania, posibil la 4k de euro gasesti un valvetronic ok, desi mai toate necesita schimbarea simeringurilor si a motorasului valvetronic, ca la orice model...e boala lor. Exemplu la mine, am ales motorul asta extrem de "prost", n46b20 valvetronic, am schimbat simeringuri si motoras valvetronic, atat! Deci nu e prost..doar prost intretinut. Il am de fix 1 an, am facut 10000 km, iar masina are acum 147000.
    0 points
  39. daca pui arcuri sport si amortizoare standard o sa distrugi amortizoarele foarte repede cauta arcuri eibach si amortizoare bilstein B4
    0 points
  40. Motorul merge ok, parca tremura putin in relanti, nesemnificativ. Suspensia vreau sa o schimb pe fata, ce imi recomanzi? Arcuri sport sau si telescoape? de care? ce drop?
    0 points
  41. Foarte faina! a mai facut probleme motorul? umbla un pic la suspensia fata ca sta prea sus masina
    0 points
  42. Salut, cauza a fost distributia care nu era la semne si sonda lambda.
    0 points
  43. Care era cauza opririi motorului? Arata de colecție mașina.
    0 points
  44. Daca sta in curte sub terasa sa o lasi fara ceva pe ea sa se ventileze, husa, prelata tine umezeala, bateria in beci si cam asta e.
    0 points
  45. Salutare, nu am mai scris de ceva vreme nimic despre urs. Am rezolvat motorul, masina merge super, tinichigeria si vopsitul si ala s-a facut, ati vazut pozele, mai urmeaza iarna asta interiorul. Am o rugaminte, nu am garaj sa o tin peste iarna, masina va sta in curte sub o terasa, si as vrea sa trag o husa peste, credeti ca va fi ok sau...si eventual ce sa fac cu bateria, sa o dau jos, iar cu husa ar trebui data jos lunar....sau e ok daca o invelesc si o desfac la primavara. Astept idei si recomandari. Va doresc iarna usoara.
    0 points
  46. Nu am uitat, dar erau prea uzate si vopsitorul a zis ca el nu le pune pe masina proaspat vopsita, ca nu se cade...are dreptate omul, am sa caut 2 noi noute si stralucitoare si am sa le montez.
    0 points
  47. vezi ti de masina ta si de PROSTIA TA ? DA ? n avea tu grija mea la capitolul intretinere !! mi se freaca de cea,,furtuna,, si ca ma lasa in Malaezia ,inteles ??
    -1 points
  48. Ăn D se ridica de bot, ĂŽn R se ridica de fund.
    -1 points
  49. Ce crezi,,, nu esti singurul
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.